Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hoe zit dat met penalties, welke vaardigheden zijn daar belangrijk? Scoren of Vrije trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:52

GaMbiNo

1337

Pewwy schreef op 21 oktober 2004 @ 11:49:
Hoe zit dat met penalties, welke vaardigheden zijn daar belangrijk? Scoren of Vrije trappen?
Vrije trappen en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit stond laatst ergens op het forum:

De oude code om de uitkomst van een penaltyreeks vast te stellen is vervangen door een intelligentere, die nog steeds rekening houdt met alle vroegere factoren (vaardigheid van de keeper en spelhervatting bij de schutter), maar ze slimmer gebruikt en er bovendien de vaardigheid in scoren bij betrekt en de specialiteit "technisch", die beide de schutter helpen om te scoren.

Staat niks over ervaring bij, maar ik neem aan dat dat ook meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaring telt gewoon met alles mee. Ook met pingels lijkt me. een goed SP zwak ervaring lijkt me beter dan uitstekend SP en waardeloos ervaring. of sla ik de plank nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:21
Wat ik meestal doe is eerst kijken naar ervaring en daarna naar SP. Uit ervaring weet ik dat iemand met goed ervaring redelijk SP (of zelfs matig) er meer in knalt dan een goed SP zonder ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Is het verstandig een jeugdspeler te pullen terwijl je jeugd opleiding slecht is?

Lijkt me dat hij dan alleen maar een extra kosten post word...

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Altijd een speler uit je jeugd halen! Er is altijd een kans op die ene superspeler, al is die misschien niet zo groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Getah schreef op 21 oktober 2004 @ 15:41:
Altijd een speler uit je jeugd halen! Er is altijd een kans op die ene superspeler, al is die misschien niet zo groot ;)
LoL en dan ontslaan als het bagger is>? Kost me supporters waarschijnlijk

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:46
Damien2004 schreef op 21 oktober 2004 @ 15:38:
Is het verstandig een jeugdspeler te pullen terwijl je jeugd opleiding slecht is?

Lijkt me dat hij dan alleen maar een extra kosten post word...
tja, hangt er natuurlijk vanaf of je écht geen geld meer kan uitgeven of niet. Als je het kan betalen, zou ik het gewoon doen. Je hebt altijd kans om een leuke speler te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Norbert Helderman (45640072)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: FC Schiedam
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

hieperdepiep! Hoera! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Laatst online: 04-09 17:42
Damien2004 schreef op 21 oktober 2004 @ 15:41:
[...]

LoL en dan ontslaan als het bagger is>? Kost me supporters waarschijnlijk
Niet als je het binnen 3 dagen doet (als ik het me goed weet te herinneren). Daarna kan het een kleine invloed op de tevredenheid van de supporters hebben (en ook de TS geloof ik), maar veel is dat niet. Tenzij je je hele team ineens ontslaat natuurlijk >:)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Er is wel 2000,- euro aan tijdelijke kosten toegevoegd en het ontslaan kost mij ook centjes toch? Of is het geheel gratis op te pullen en te ontslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 21 oktober 2004 @ 15:43:
[...]

Niet als je het binnen 3 dagen doet (als ik het me goed weet te herinneren). Daarna kan het een kleine invloed op de tevredenheid van de supporters hebben (en ook de TS geloof ik), maar veel is dat niet. Tenzij je je hele team ineens ontslaat natuurlijk >:)
tip: lees de regels eens goed door! hattrick -> about -> rules. daar staat gewoon 95% van de antwoorden op jouw vragen tot nu toe :). het kost dus geld ja maar je moet er wat voor over hebben! succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 16:08:
[...]

tip: lees de regels eens goed door! hattrick -> about -> rules. daar staat gewoon 95% van de antwoorden op jouw vragen tot nu toe :). het kost dus geld ja maar je moet er wat voor over hebben! succes
Buiten dat 1 lekker YP in de 1e week van het seizoen en een gemiddelde IX-er krijgt een team als een gemiddelde VI-er. Dan boeit die 2000/week echt helemaal niets meer.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmmm ok misschien maak ik mij wel te druk om de centjes en moet ik dus investeren om winst te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha! Mijn volgende bekertegenstander heeft in zijn afgelopen bekerwedstrijd maar liefst 18* gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 16:17:
Ha ha! Mijn volgende bekertegenstander heeft in zijn afgelopen bekerwedstrijd maar liefst 18* gehaald :)
Daar is helemaal niets mis mee :|

Sommige mensen onder ons beginnen net, is niet netjes om die (en mij dus ook) uit te lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Leuk om even te lezen; een interview met Loke maker van HAM

Staat ook een leuk ideetje in wat ze in Denemarken hebben. Ben benieuwd waneer zoiets in Nederland gaat gebeuren:
How big would you consider the Danish "HT-scene" to be? Tell us about the general activity.
The community in Denmark is very active, fortunately. I'm proud to say that I take part in a lot of it myself. We have a HT IRL organization that organise meetings and there are a lot of spontaneous meetings around the country often. As I know a few of the other managers in Superligaen, we made it a tradition to meet between the Superliga managers regularly, about once a season. Usually half the managers show up. It's a lot of fun to be face to face with the managers you beat. The next big event in Denmark is the "X-mas lunch" in Copenhagen 4-5. dec. I'm really looking forward to that.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op 21 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
Daar is helemaal niets mis mee :|

Sommige mensen onder ons beginnen net, is niet netjes om die (en mij dus ook) uit te lachen ;)
nou toen ik begon in de IX had ik al wel na 2/3 wedstrijden(kijken wie waar het beste speelt) toch al wel 22-24* en aan het eind van de IX 27-29

18 is echt weinig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Hopelijk gaan ze zo nog een beetje bieden op mijn speler die te koop staat, vind die 417K die er nu voor staat een beetje magertjes eigenlijk :|

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 21 oktober 2004 @ 17:51:
Leuk om even te lezen; een interview met Loke maker van HAM

Staat ook een leuk ideetje in wat ze in Denemarken hebben. Ben benieuwd waneer zoiets in Nederland gaat gebeuren:

[...]
hmmm das toch meer een sinterklaas lunch dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
SpeedAddict schreef op 21 oktober 2004 @ 18:30:
Hopelijk gaan ze zo nog een beetje bieden op mijn speler die te koop staat, vind die 417K die er nu voor staat een beetje magertjes eigenlijk :|
uiteindelijk €815000,- voor gekregen. Misschien kon er nog wel wat meer af, voor een 17 jarige solid defender, met passable playmaking, winger en set pieces, maar ik ben er toch behoorlijk tevreden mee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 19:05:
[...]

hmmm das toch meer een sinterklaas lunch dan?
idd :S

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Owkee zit dus met een probleem...

Mijn tegenstander verplicht me vrijwel om tegen hem minder dan 3 spitsen op te zetten. Nu train ik scoren, dus ik wil wel het volledige profijt halen uit mijn 6 trainees.

Als ik nu zondag in een x-x-2 opstelling speel, en woensdag in een x-x-4, verlies ik dan mijn training of blijf ik ze toch behouden? De twijfel omdat dit toch geen echt absurde opstellingen zijn en ik in totaal die week toch maar 6 spisten train...

Ook de vorm van mijn spelers is niet wat het moet zijn. Als ik dan toch maar 5 spitsen zou kunnen trainen, is het dan niet verstandiger om een weekje vorm ertussen te doen?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Je mag niet meer dan 3 spelers centraal hebben spelen. Je mag dus maximaal 3 centrale verdedigers, middenvelders en/of spitsen hebben. x-x-4 is dus geen geldige opstelling en hiermee verlies je dus training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:36
zo vandaag maar ff wat spelertje te koop gezet
ik had 38 spelers in mijn team zitten, vond ik een beetje veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update was echt dramatisch:
+4750/-14.430
vorm +3/-13

Een aantal basisspelers zelfs met 2 stappen tegelijk. Ik stel me teams op, maar ik kijk de komende week niet, want zo gaat het niet meer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vorm: +5/-9 (geen basis omlaag :) )
Verdedigen: +1 (17j -> goed)
Ervaring: +1

mag niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Vorm: +6 / -5 (twee basis omlaag)
TSI: +220 / - 160
TS: +1
Best wel tevreden, keeper z'n TSI is de grootste stijger met 120

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Of het is nog niet bijgewerkt bij mij of ik kan het met hattrick organizer niet zien :(

Heb op dit moment geen geld voor HAM maar als ik de winter haal met mijn clubbie dan word een investering toch maar overwogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Fijne training... +4 PM vorm +4 -5 maar ja... da is niet anders...

3 spelers naar uitmuntend... waaronder een van 18 en een van 19 :D:
Fredrik Blomér  
TSI = 6 590 , [b]18 jaar[/b], goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]

Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   [b]uitmuntend[/b]     Passen:   slecht 
Vleugelspel:   slecht     [b]Verdedigen:   redelijk[/b] 
Scoren:   slecht     Spelhervatting:   zwak

En wat zou ik voor deze kunnen krijgen:
Dane Sabo  
TSI = 5 580 , [b]19 jaar[/b], redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:   matig     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   [b]uitmuntend[/b]     Passen:   [b]matig[/b]
Vleugelspel:   zwak     Verdedigen:   [b]matig[/b]
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   waardeloos 

[ Voor 4% gewijzigd door IWriteCode op 22-10-2004 08:51 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Leuke update:

scoren: +2 (wereldklasse en wonderbaarlijk :))
Vorm +5/-6 *basis omhoog, b naar beneden
TSI: +5170/-1320
PM: -1 (mijn toekomstig coach van 38 van uitstekend naar goed :(
Ervaring:+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Zeer matige update weer. Ik had geen stijgingen in def. verwacht, maar die vormdaling van vorige week zet weer zwaar door.

Vorm: +5/-13 (mijn aanval en middenveld is behoorlijk uit vorm nu :(
TSI: +3060/-1680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm heb er een paar op +1.0 op passing geloof ik :)

Ik heb 3 man op de transferlijst gezet maar zonder enig resultaat. Ik ben van meening dat van mijn aankopen deze de beste is:

Ferhat Savelkoul (44899922)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 540 €/week
Eigenaar: FC Schiedam

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

a.s. zondag staat hij in de basis. Ik vraag mij af of ik hem kan verkopen aangezien er ook niet op mijn andere spelers word geboden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste week van het nieuwe seizoen niet goed begonnen (VIII.659). Had geen kans tegen het zogenaamde FC grafhoeren (mijn team naam is niets, maar dit is helemaal niets :P) en verloor met 3-1. Omdat ik er al vanuit ging dat ik niet zou winnen had ik PIC gespeeld.

Op woensdag een "leuk" oefenpotje gespeeld. Waar 2 spelers van mijn zwaar geblesseerd uitkwamen. Een is voor 3 weken uitgeschakeld en de ander voor 2 weken. Ik heb aan het begin van het seizoen veel personeel ontslagen waaronder de fysiotherapeuten. Ik heb op dit moment 1 dokter en 1 fysio. Misschien toch maar verhogen?

De algehele vorm van mijn teampje laat ook te wensen over op dit moment. De volgende tegenstander laat mij ook volledig kansloos, dus maar weer PIC-spelen.

Ik vermoed wel dat ik dit seizoen in deze divisie kan blijven omdat er in ieder geval 2 teams bij zijn die net begonnen zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan ook nog maar ff mijn update:
tsi 680/-200
Vorm: 3/-7
scoren: +2
Het verrotte is dat de beide spelers die vandaag naar uitstekend gingen met scoren, nu ook nog eens een vorm hebben van waardeloos en slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 09:58:
Hier dan ook nog maar ff mijn update:
tsi 680/-200
Vorm: 3/-7
scoren: +2
Het verrotte is dat de beide spelers die vandaag naar uitstekend gingen met scoren, nu ook nog eens een vorm hebben van waardeloos en slecht :(
verkopen en betere vorm terugkopen met wellicht een solid scoren en die weer optrainen.

De vorm die je huidige spelers hebben kan makkelijk door een matig scoren matig vorm worden gehaald.

De kunst van je team opbouwen is de kunst van het loslaten.
Durf af en toe gewoon slechte vorm en langzame stijgers of gemene spelers eruit te pleuren om nieuwe te kopen... het kost je net zoveel geld en het scheelt je tijd en ergernis ;)

PS: als je toch nieuwe forwards koopt, zoek dan naar bijstat passing ;)

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 22-10-2004 10:05 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 oktober 2004 @ 10:05:
[...]

verkopen en betere vorm terugkopen met wellicht een solid scoren en die weer optrainen.

De vorm die je huidige spelers hebben kan makkelijk door een matig scoren matig vorm worden gehaald.

De kunst van je team opbouwen is de kunst van het loslaten.
Durf af en toe gewoon slechte vorm en langzame stijgers of gemene spelers eruit te pleuren om nieuwe te kopen... het kost je net zoveel geld en het scheelt je tijd en ergernis ;)

PS: als je toch nieuwe forwards koopt, zoek dan naar bijstat passing ;)
Is goed, maar dit zijn wel trainnees die worden opgesteld in het b-team. Het zijn nog spelers die dit seizoen ook niet in het a-team zullen verschijnen, maar pas volgend jaar. Ik reken erop dat de vorm wel weer wat gaat stijgen van deze 2.

Maar je idee is niet slecht, zal ik eens in de gaten houden. Ben al op zoek geweest naar spitsen met wat passen, maar je betaald meteen het dubbele voor iemand met een beetje passen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechtste update ooit hier, wat is het toch soms een *** spel.

TSI: - 11760 !
vorm: +2/- 15

slaat echt nergens meer op gemiddelde vorm nu onder inad :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 10:14:
slechtste update ooit hier, wat is het toch soms een *** spel.

TSI: - 11760 !
vorm: +2/- 15

slaat echt nergens meer op gemiddelde vorm nu onder inad :(
Tja het rad van fortuin in Hattrick is soms slecht gezind met sommige spelers. Wees blij dat je geen bankroet draaide :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op 22 oktober 2004 @ 10:16:
[...]

Tja het rad van fortuin in Hattrick is soms slecht gezind met sommige spelers. Wees blij dat je geen bankroet draaide :D
bankroet heeft niets met fortuin te maken maar met een beetje intelligentie :) vorm is moeilijk te bepalen als je gewoon verdedigen traint. Beetje veel pech gewoon dat het ineens allemaal omlaag gaat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45
Robbie van Gool (37966472)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Total Skill Index (TSI): 2 020
Loon: 760 €/week
Eigenaar: doodindesloot

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed

Volgens buddy kan ik voor hem 400k krijgen? Verwachten jullie hetzelfde?
Ik zit een beetje diep in de schulden dus ik heb wel wat geld nodig ;)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja ik zou het ook niet graag zien gebeuren in mijn team :(

Ik leef met je mee ;)

ps. wel de slechtste geloof ik die ik tot nu toe heb gezien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Grom, slechtste update tot nu toe :( Bijna allemaal gezakt in vorm. Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren zondag. Kan dat zakken in vorm iets te maken hebben met mijn walk-over van afgelopen zondag? Dan kan ik namelijk weinig vorm tegemoet zien de komende tijd. Er loggen nog maar 3-4 man in in mijn league ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 10:18:
[...]

bankroet heeft niets met fortuin te maken maar met een beetje intelligentie :) vorm is moeilijk te bepalen als je gewoon verdedigen traint. Beetje veel pech gewoon dat het ineens allemaal omlaag gaat denk ik.
Ben het helemaal met je eens Foray. In 2 weken is de vorm van mijn team nu iets van: +10/-30. Daar ben ik ook niet gelukkig mee. De gemiddelde vorm van mijn team is 5,16, maar als het zo doorgaat zit ik ook zo onder die 5 :(

@dadonator:
Als je die spelers niet nodig hebt in je A-team is het ook het overwegen waard om ze door te trainen naar formidabel (met name als ze een jaar of 18 zijn). Het kan dan goed zijn dat hun vorm dan flink gestegen is (lager kan bijna niet) en dan krijg je er heel wat meer voor dan wanneer je ze verkoopt in zo'n baggervorm. Voor een formidabel speler krijg je minimaal 800.000, voor een excellent rond de 400.000...

@ruudonline:
physio's genezen geen geblesseerden, dokters wel. Als je dus wil dat een speler sneller geneest moet je meer dokters inhuren. Het is echter maar de vraag of dat de moeite waard is bij je spelers en of je het je kan permitteren.
Physio's zorgen er alleen voor dat spelers minder snel geblesseerd raken tijdens een wedstrijd. Dit is voornamelijk handig als je een zeer hoge trainingsintensiteit hebt ingesteld (95-100%), want dan sneuvelen ze normaal bij de bosjes :) Maar ook hier is het de vraag of je je physio's kan permitteren. Als team dat pas net begonnen is zou ik misschien 1 dokter permanent in dienst nemen en geen physio's. Blessure = pech, het scheelt je dan wel 1500/week en ruim 20.000/seizoen. Voor jou is dat een bedrag waar je weer een aardige speler/trainee voor kan aantrekken denk ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 22-10-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 5
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 2
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 3
Dokters: 2

En ik ben pas anderhalve week bezig en trek het nog steeds met m'n financiën hoor :P
Wel paar mooie bedragen ontvangen voor enkele spelers, maar toch... Ik heb ook heel wat uitgegeven aan transfers

Totaal gekochte spelers: 588 000 €
Totaal verkochte spelers: 651 001 €
Verschil: 63 001 €
Aantal transfers: 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoeri schreef op 22 oktober 2004 @ 10:49:
Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 5
Sportpsychologen: 1
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 3
Dokters: 2

En ik ben pas anderhalve week bezig en trek het nog steeds met m'n financiën hoor :P
Wel paar mooie bedragen ontvangen voor enkele spelers, maar toch... Ik heb ook heel wat uitgegeven aan transfers

Totaal gekochte spelers: 588 000 €
Totaal verkochte spelers: 651 001 €
Verschil: 63 001 €
Aantal transfers: 17
goed die verdeling inderdaad! je zou nog 1 psycholoog kunnen ontslaan mocht je toch veel wedstrijden winnen. verder: goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vraag over je coach

Heb nu de volgende coach ( uitmuntend ervaring , waardeloos leiderschap )
echter in mijn team staat ereen ( zwak ervaring , redelijk leiderschap )
is het verstandig om deze laatste speler coach te maken ?

kost dit wat en is het verstandig ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op 22 oktober 2004 @ 10:55:
Vraag over je coach

nee want dan is het maximaal een zwakke coach. kijk eerst naar kwaliteit van coaching die je wilt en dan pas naar leiderschap. heb je geen speler bv met redelijk of goed ervaring en matig leiderschap? die is wel interessant voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Terrestra schreef op 22 oktober 2004 @ 10:55:
Vraag over je coach

Tuurlijk kost dit wat en nee, dit is niet verstandig. Je hebt dan een zwak coach en daar bereik je helemaal niets mee (wat trainees betreft). Je zegt trouwens niet eens wat voor coach je hebt. Uitmuntend ervaring wil zeggen dat hij goed kan zijn... in dat geval moet je hem sowieso houden.
De kosten kun je opzoeken in Hattrick en ik geloof dat in de OP ook een link staat naar een site met een overzicht van alle kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Mijn update is gigantisch waardeloos :| :

TSI: +330/-1.250
Vorm: +3/-10
Ervaring: +1
Passen: -1 (m'n coach :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 22 oktober 2004 @ 10:29:
[...]

@ruudonline:
physio's genezen geen geblesseerden, dokters wel. Als je dus wil dat een speler sneller geneest moet je meer dokters inhuren. Het is echter maar de vraag of dat de moeite waard is bij je spelers en of je het je kan permitteren.
Physio's zorgen er alleen voor dat spelers minder snel geblesseerd raken tijdens een wedstrijd. Dit is voornamelijk handig als je een zeer hoge trainingsintensiteit hebt ingesteld (95-100%), want dan sneuvelen ze normaal bij de bosjes :) Maar ook hier is het de vraag of je je physio's kan permitteren. Als team dat pas net begonnen is zou ik misschien 1 dokter permanent in dienst nemen en geen physio's. Blessure = pech, het scheelt je dan wel 1500/week en ruim 20.000/seizoen. Voor jou is dat een bedrag waar je weer een aardige speler/trainee voor kan aantrekken denk ik ;)
Thanx voor de info. Ik zit nu in mijn 2e hattrick seizoen en sta echt heel erg in het rood (ongeveer -350.000). Ik heb al de helft van mijn personeel ontslagen en nu maak ik ongeveer 35000 verlies zodra ik geen wedstrijd in mijn eigenstadion heb. Wanneer ik wel thuis speel maak ik winst (ongeveer 20.000 schat ik). De investering in mijn jeugdopleiding heb ik op 20.000 staan. Dit is toch een investering voor de toekomst. 1x een goede jeugdspeler treffen en die meteen doorverkopen en kan ik meteen uit de schulden zijn. Ik verwacht dit seizoen wel uit de schulden te geraken, door aan het eind zeker een speler of 2 te verkopen (er zitten best een aantal goede bij). Helaas heb ik in het begin van mijn hattrick carriere een beetje zitten aanklooien met mijn stadion. En nu heb ik geen geld meer om die uit te breiden en zit het praktisch vol. Dit is jammer omdat je hier toch ook inkomsten mee kunt genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Aardige update:

Vorm +6/-3
TSI +2.110/-470

Eindelijk weer eens een positieve vormupdate. :)
Hopelijk heb ik volgende week ook 3 spelers omhoog in positiespel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 11:36:
[...]

Thanx voor de info. Ik zit nu in mijn 2e hattrick seizoen en sta echt heel erg in het rood (ongeveer -350.000). Ik heb al de helft van mijn personeel ontslagen en nu maak ik ongeveer 35000 verlies zodra ik geen wedstrijd in mijn eigenstadion heb. Wanneer ik wel thuis speel maak ik winst (ongeveer 20.000 schat ik). De investering in mijn jeugdopleiding heb ik op 20.000 staan. Dit is toch een investering voor de toekomst. 1x een goede jeugdspeler treffen en die meteen doorverkopen en kan ik meteen uit de schulden zijn. Ik verwacht dit seizoen wel uit de schulden te geraken, door aan het eind zeker een speler of 2 te verkopen (er zitten best een aantal goede bij). Helaas heb ik in het begin van mijn hattrick carriere een beetje zitten aanklooien met mijn stadion. En nu heb ik geen geld meer om die uit te breiden en zit het praktisch vol. Dit is jammer omdat je hier toch ook inkomsten mee kunt genereren.
Ik zou eigenlijk nu meteen al die schuld gaan wegwerken. -350000 kost je ook nog een aardig bedragje per week aan rente. Beter nu de schulden wegwerken dan aan het eind van het seizoen. Dan ben je er ook meteen af. En dan goed trainingsprogramma beginnen, zodat je weer beter wordt en winsten gaat maken, en je stadion kan uitbreiden, zodat je meer inkomsten krijgt. Beter nu dan later, anders gooi je een heel seizoen weg... Zeker omdat je over twee weken verlies draait... dan zak je steeds verder weg.

Je moet juist de week dat je thuis speelt veel verdienen zodat je voer twee weken lekkere winsten maak (maak zelf volgens mij over twee weken zeker 2 ton winst door stadionopbrengsten (volgens mij zelfs nog wel iets meer) maar kan dat niet checken omdat ik laatste weken teveel verkocht heb enzo.

Kortom, zou er snel wat aan doen, want wachten op de ene YP is geen goede keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

form: +3/-8
value: +2980/-4460
exp: +2

:( stomme blessures, verder ook wel een paar gunstige stijgingen in vorm

trouwens topstats gezien? bij de league zitten een aantal extra features, waaronder TSI top 20, van wie zou het idee komen? O-) O-) O-) (beetje trots ben ik wel :P)
(leuk als TopStatsRon in je league zit :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
koentjuh schreef op 22 oktober 2004 @ 12:21:
[...]

Ik zou eigenlijk nu meteen al die schuld gaan wegwerken. -350000 kost je ook nog een aardig bedragje per week aan rente. Beter nu de schulden wegwerken dan aan het eind van het seizoen. Dan ben je er ook meteen af. En dan goed trainingsprogramma beginnen, zodat je weer beter wordt en winsten gaat maken, en je stadion kan uitbreiden, zodat je meer inkomsten krijgt. Beter nu dan later, anders gooi je een heel seizoen weg... Zeker omdat je over twee weken verlies draait... dan zak je steeds verder weg.

Je moet juist de week dat je thuis speelt veel verdienen zodat je voer twee weken lekkere winsten maak (maak zelf volgens mij over twee weken zeker 2 ton winst door stadionopbrengsten (volgens mij zelfs nog wel iets meer) maar kan dat niet checken omdat ik laatste weken teveel verkocht heb enzo.

Ik was even verbaasd over die 2 ton. Maar na even rekenen blijkt dat dat bij mij ook het geval is :) als mijn stadion vol zit (40.000), al is dat nog nooit helemaal gebeurd (wel paar keer boven de 39.000).
Mijn situatie is als volgt:
Salarislasten: 45.000/week liggen.
Jeugdopleiding: 20.000/week
Personeelskosten: 35.000/week
Stadionkosten: 25.000
Dat kost dan ongeveer 125.000 per week. Ik krijg rond de 70.000 per week aan sponsoropbrengsten. Dus heb ik als ik daar alleen naar kijk een verlies van een 110.000 per 2 weken. Als ik mijn stadion vol heb, krijg ik 284.000 binnen. Dat betekent 170.000 winst/2 weken.

Ik wist het zelf niet eens, dus dit is wel een nuttige berekening :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 12:31:
TU:

form: +3/-8
value: +2980/-4460
exp: +2

:( stomme blessures, verder ook wel een paar gunstige stijgingen in vorm

trouwens topstats gezien? bij de league zitten een aantal extra features, waaronder TSI top 20, van wie zou het idee komen? O-) O-) O-) (beetje trots ben ik wel :P)
(leuk als TopStatsRon in je league zit :7)
Uh ik heb die nieuwe features bekeken, maar het werkt nog niet...
Het idee is wel erg goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 22 oktober 2004 @ 12:36:
Uh ik heb die nieuwe features bekeken, maar het werkt nog niet...
Het idee is wel erg goed ;)
Cijfers moeten inderdaad nog geupdate worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Goh ik dacht dat ik het financieel al slecht had met nog 220.000 in de plus ongeveer en haast geen inkomsten maar als ik dat verhaal van ruud leest doe ik het toch niet zo slecht hehe.

Denk wel dat Ruud het niet gaat redden met die schuld. Misschien een fonds help ruud zijn eerste seizoen door? Een top ploeg die wat spelertjes koopt bij hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op 22 oktober 2004 @ 13:10:
Goh ik dacht dat ik het financieel al slecht had met nog 220.000 in de plus ongeveer en haast geen inkomsten maar als ik dat verhaal van ruud leest doe ik het toch niet zo slecht hehe.

Denk wel dat Ruud het niet gaat redden met die schuld. Misschien een fonds help ruud zijn eerste seizoen door? Een top ploeg die wat spelertjes koopt bij hem :D
Kijk damien, dat heet nou cheaten :P Als je je als een topploeg beschouwt, ga je gang. Van mij zullen ze niks horen O-)

En 220.000 in de plus is niet financieel slecht. Ik sta zelden meer dan 500.000 in de plus. Momenteel iets van 100.000 geloof ik.
Ik zie het nut er ook niet van in want geld dat op de bank staat is vrij nutteloos (beetje rente). Ik heb het idee dat je daar beter een leuke speler/trainee voor kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou nou cheaten :p je mag elkander toch wel helpen O-)

hehe nee idd je heb helemaal gelijk maar het is ook mijn eerste seizoen en weet dus dat het erg sneu is als ik er nu financieel zou uitknikkeren.

Vandaar dat ik het heel erg rustig aan doe met mijn centjes maar er is een grote kans dat ik mijn stadion moet gaan uitbreiden en dan zit ik waarschijnlijk ook in de min :(

Kortom heb het erg te doen met ruud ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 22 oktober 2004 @ 13:14:Ik sta zelden meer dan 500.000 in de plus. Momenteel iets van 100.000 geloof ik.
Ik zie het nut er ook niet van in want geld dat op de bank staat is vrij nutteloos (beetje rente). Ik heb het idee dat je daar beter een leuke speler/trainee voor kan kopen.
Groot gelijk, ieder HT-team groeit, waarom zou je dan je geld op de bank laten staan en die centen niet mee laten groeien? Investeer dat geld en haal er je financieel voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Woei!! Eindelijk mijn eerste jonkie die zijn positiespel naar 'goed' weet te brengen! Voor een VIII-er vindt ik het geen slechte speler :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Cis schreef op 22 oktober 2004 @ 13:36:
Woei!! Eindelijk mijn eerste jonkie die zijn positiespel naar 'goed' weet te brengen! Voor een VIII-er vindt ik het geen slechte speler :)
Grats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 22 oktober 2004 @ 12:21:
[...]

Op dit moment ben ik er dus al mee bezig. Ben natuurlijk niet voor niets zover in de schulden komen te zitten. Ik gok zeker niet op die ene goede jeugdspeler, dat is voor de langere termijn. Het vorig seizoen heb ik continue op positiespel getrained en ik heb inmiddels, voor mijn divisie, best goede middenvelders. Deze train ik nog een week of 8 door (en hun vorm moet nog verbeteren) en dan wil ik er een of 2 van verkopen. Ondertussen promoveer ik dus nog jeugdspelers en blijf ik gewoon hopen op een goede speler, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
PM: +2 (outstanding --> brilliant, brilliant --> magnificent)
Form: +5 / -1
TSI: 2940 / -440

@Jamal: ga je toevallig 1 van je spelers verkopen? Heb wel interesse nl.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:02
Mensen, vraagje, ik heb een hele tijd geleden een speler door verkocht. Hij staat nu voor bijna 6 miljoen op de TL... Er is nog niet op geboden, maar er staat bij dat áls hij verkocht wordt, ik 0,5% vorige club geld krijg. Maar volgens de regels moet dit toch 4% zijn. Hij heeft namelijk 42 wedstrijden bij zijn nieuwe club gespeeld...

Ik zie het al, het gaat over hoeveel wedstrijden hij voor míj gespeeld heeft..

[ Voor 12% gewijzigd door Aristos op 22-10-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedverdemme net de TU bekeken... :'( een smerige vorm daling! mijn pas gekochte 5* mid...van goede vorm naar matige vorm |:( Verder gemiddeld 50% van de speler 1 level omlaag in vorm...

Maarja ook goed nieuws gelukkig }:O spitsie van mij naar uitstekend scoren goed passen..wat levert zoiets op? 1,5 miljoen??? of ben ik dan aan het dromen ? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 14:28:
Gedverdemme net de TU bekeken... :'( een smerige vorm daling! mijn pas gekochte 5* mid...van goede vorm naar matige vorm |:( Verder gemiddeld 50% van de speler 1 level omlaag in vorm...

Maarja ook goed nieuws gelukkig }:O spitsie van mij naar uitstekend scoren goed passen..wat levert zoiets op? 1,5 miljoen??? of ben ik dan aan het dromen ? :Z
Ja. Je bent heel hard aan het dromen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI - 570
vorm: -5
positiespel: +3 (1 20jarige naar uitstekend, 18jarige en 19jarige naar goed)

gisteren: ervaring +2

beetje dubbel gevoel bij mijn eerste update die ik hier post,
pos. +3 is zalig, maar 2de slechte vormupdate op rij...
+2 ervaring na de beker was ook wel aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Laatst heb ik een eigen speler omgebouwd tot solid coach. Bij zijn naam staat nu inderdaad coach en ook als ik naar het kopje "Training -> coach" staat die dude nu als coach. Moet ik nu mijn oude coach zelf nog ontslaan? Ik meen dat dat vroeger automatisch gebeurde op het moment dat je een nieuwe coach nam?

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
Klopt beide, je oude coach blijft bij 't team voor 't geval hij nog waarde zou hebben als speler. Zo niet dan kun je hem gewoon ontslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je oude coach wel in dienst blijft (kun je theoretisch immers als speler gebruiken) dus dat je'm zelf moet ontslaan. Heb ik overigens zelf ook moeten doen

offtopic:
heeeee, nog een blauwe hier :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Superdeboer schreef op 22 oktober 2004 @ 15:30:
Laatst heb ik een eigen speler omgebouwd tot solid coach. Bij zijn naam staat nu inderdaad coach en ook als ik naar het kopje "Training -> coach" staat die dude nu als coach. Moet ik nu mijn oude coach zelf nog ontslaan? Ik meen dat dat vroeger automatisch gebeurde op het moment dat je een nieuwe coach nam?
Als je hem niet meer als speler kunt gebruiken is het idd. handig om hem te ontslaan.

Lijkt me ook niet echt handig als dit automagisch gebeurd aangezien mijn huidige coach ook een aardige verdediger is, en het zou een beetje lullig zijn als die dan ook weg is als je je coach vervangt. ;)

edit: spuit 13 :D

[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 22-10-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Om even op het coachverhaal in te haken (jullie hebben nix aan deze info) maar ik zat vandaag weer eens doelloos naar mijn spelers te kijken, en had me nooit gerealiseerd dat ik een redelijk ervaring goed leider speler heb, ha ha. Wel gerealiseerd, maar nooit over nagedacht om die later coach te maken... wat stom he. Alleen omdat hij controversieel en goed leider wilde ik hem kwijt over een paar jaar, maar nu bedenk ik ineens, ho ho, dat wordt mijn coach :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hoe is jullie ervaring met aanvallende centrale verdedigers? Misschien ga ik dat zondag ook spelen.

/me slaat een kruisje dat me tegenstander niet op got leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 16:17:
mensen hoe is jullie ervaring met aanvallende centrale verdedigers? Misschien ga ik dat zondag ook spelen.

/me slaat een kruisje dat me tegenstander niet op got leest
ikzelf geen ervaring maar ken een paar lui die het hebben geprobeerd en erg slechte ervaring ermee hebben. Je middenveld wordt niet veel beter en je centrale defense wordt erg verzwakt. mijn tip is dus om het nooit te doen. volgens mij was het het team hugo rune collective. was vorig seizoen dus moet je ff goed terugkijken bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 16:27:
[...]

ikzelf geen ervaring maar ken een paar lui die het hebben geprobeerd en erg slechte ervaring ermee hebben. Je middenveld wordt niet veel beter en je centrale defense wordt erg verzwakt. mijn tip is dus om het nooit te doen. volgens mij was het het team hugo rune collective. was vorig seizoen dus moet je ff goed terugkijken bij hem.
Nouja, dan ga ik hier het tegendeel bewijzen :) En daar kan o.a. Kings Squad over meepraten.

Andere voorbeelden zijn Bjusterbaarlik en Skylla United.

(kijk je moet wel het verassingseffect houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU wel aardig
TSI 830 -190 640
Vorm 6 -4 2
PM 2 0 2

Wat kan je vangen voor een 21 jarige uitstekend conditie/goed PM? 60-80k ? ik wil namelijk een nieuwe trainee kopen en dat kan wel voor dat geld wat ik voor die knakker vang. trouwens de trianees zijn echt belachelijk duur. voor 50k kan je geeneens een 18 jarige trainee kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 16:36:
TU wel aardig
TSI 830 -190 640
Vorm 6 -4 2
PM 2 0 2

Wat kan je vangen voor een 21 jarige uitstekend conditie/goed PM? 60-80k ? ik wil namelijk een nieuwe trainee kopen en dat kan wel voor dat geld wat ik voor die knakker vang. trouwens de trianees zijn echt belachelijk duur. voor 50k kan je geeneens een 18 jarige trainee kopen..
je kan 2 trainees, 17j en redelijk verdedigen voor totaal 50k kopen hoor... maarja moet je wel de moeite nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 16:32:
[...]

Nouja, dan ga ik hier het tegendeel bewijzen :) En daar kan o.a. Kings Squad over meepraten.

Andere voorbeelden zijn Bjusterbaarlik en Skylla United.

(kijk je moet wel het verassingseffect houden)
ja ok maar nu noem je goede teams die toch al een goede defense hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik heb al tijden niet meer gekeken naar mijn specialisten.
Geen idee ook of ik nu een goede verhouding heb, moet er eigenlijk weer eens induiken om te zien of het nog allemaal op mekaar is afgestemd.

Die tien dokters doe ik niet eens meer de moeite om ze te ontslaan :9

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Economen: 2
Fysiotherapeuten: 5
Dokters: 10

Qua cash fluctueert het tussen de paar miljoen en nul, dus ook daar doe ik niet meer moeilijk over. :)

* yared speelt IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 17:32:
[...]

ja ok maar nu noem je goede teams die toch al een goede defense hebben :)
Ohja??? Nou mijn defense was toch zeer onderwaardeerd hoor... Ik was veel slechter dan Kings Squad (selectievergelijking dan) en heb toen met die tactiek met 6-3 van hem gewonnen.

Verder hebben Skylla en Bjuster tijdenlang met SOLID PM'ers gespeeld in de defense met Passable defense.

(het is namelijk zo dat de verdedigers die je aanvallend zet 40% PM gebruiken ongeveer)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yared

Wat is je trainingsintensiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

U vraagt, wij draaien:

Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: lange pass (vleugelspel)
Coach: Mårten Hjertholt (sinds 20-01-2004)
Teamgeest: dolgelukkig
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

Ervaring met:
4-3-3: slecht
4-5-1: slecht
3-5-2: uitstekend
5-3-2: slecht
3-4-3: slecht
5-4-1: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou altijd voor 10 fysio's gaan.... Vooral omdat je een intensiteit van 100% gebruikt..
Dit zelf durf ik dit niet eens want ik krijg dan gegarandeerd 5 blessures per week :@ Maarja jij zal dat geluk wel niet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 17:45:
[...]

Ohja??? Nou mijn defense was toch zeer onderwaardeerd hoor... Ik was veel slechter dan Kings Squad (selectievergelijking dan) en heb toen met die tactiek met 6-3 van hem gewonnen.

Verder hebben Skylla en Bjuster tijdenlang met SOLID PM'ers gespeeld in de defense met Passable defense.

(het is namelijk zo dat de verdedigers die je aanvallend zet 40% PM gebruiken ongeveer)
nou ja dan was de ervaring die de gast die ik ken had een uitzondering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 17:56:
[...]

nou ja dan was de ervaring die de gast die ik ken had een uitzondering :)
hehe nouja zoals ik al zei.. Als verassingseffect is dit een hele goede... Maar elke week moet je niet doen omdat er ook heel makkelijk op te anticiperen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
yared schreef op 22 oktober 2004 @ 17:45:
Ik heb al tijden niet meer gekeken naar mijn specialisten.
Geen idee ook of ik nu een goede verhouding heb, moet er eigenlijk weer eens induiken om te zien of het nog allemaal op mekaar is afgestemd.

Die tien dokters doe ik niet eens meer de moeite om ze te ontslaan :9

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Economen: 2
Fysiotherapeuten: 5
Dokters: 10

Qua cash fluctueert het tussen de paar miljoen en nul, dus ook daar doe ik niet meer moeilijk over. :)

* yared speelt IV
Waarom maar 2 woordvoerders, heb ik altijd 10 van rondlopen. Goed voor supporterstemming, stadion vol en sponsorgeld... Je speelt IV man, dan kun je dat toch wel ophoesten (zeker als je altijd 10 dokters hebt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Wat meer woordvoerders mag wel Yared, ik heb er altijd 6 en speel V.
Deed vorig seizoen een vergelijking met een kennis die er altijd 10 had en qua sponsorgeld was 6 het meest rendabel. Supporterstemming wordt volgens mij maar een heel klein beetje beinvloed door je woordvoerders en al helemaal weinig door die "laatste vier"
vanaf 6.

[ Voor 3% gewijzigd door -Pjotrski- op 22-10-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU van vandaag:

Vorm: +3/-9 (vooral bankzitters gelukkig, basisvorm is nog steeds gemiddeld Goed)
TSI: +670/-560
Def.: +1 (eindelijk, na 10 weken, mijn oude goede YP naar uitstekend)
Ervaring: +1 (leuk, die beker)

Wel jammer dat n basisspits van goed naar matig vorm zakt maarja als het goed is heb ik de komende 2 weken WO's dus veel maakt het niet uit.

Ook nog even n vraagje daarover, zondag speel ik tegen n ploeg met op dit moment maar 8 spelers, dit wordt een WO, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
-Pjotrski- schreef op 22 oktober 2004 @ 18:44:
Wat meer woordvoerders mag wel Yared, ik heb er altijd 6 en speel V.
Deed vorig seizoen een vergelijking met een kennis die er altijd 10 had en qua sponsorgeld was 6 het meest rendabel. Supporterstemming wordt volgens mij maar een heel klein beetje beinvloed door je woordvoerders en al helemaal weinig door die "laatste vier"
vanaf 6.
Ik doe altijd in het begin van het seizoen 10 (lees: de 1e 3-4 weken) om het sponsorgeld snel te laten stijgen. Dan 2 ontslaan en hetzelfde sponsorgeld behouden >:) Dan 1-2 weken later nog 2 ontslaan en nog bijna hetzelfde sponsorgeld behouden })
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 18:53:
TU van vandaag:

Vorm: +3/-9 (vooral bankzitters gelukkig, basisvorm is nog steeds gemiddeld Goed)
TSI: +670/-560
Def.: +1 (eindelijk, na 10 weken, mijn oude goede YP naar uitstekend)
Ervaring: +1 (leuk, die beker)

Wel jammer dat n basisspits van goed naar matig vorm zakt maarja als het goed is heb ik de komende 2 weken WO's dus veel maakt het niet uit.

Ook nog even n vraagje daarover, zondag speel ik tegen n ploeg met op dit moment maar 8 spelers, dit wordt een WO, toch??
Als dit inclusief coach is wel ja. Hij zou anders nog z'n coach als 9e speler kunnen gebruiken, maar dan zul je het alsnog vrij makkelijk winnen waarschijnlijk ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Getah op 22-10-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Zo, update net bekeken:
TSI +1710 / -1120, vorm +6/-5, DEF +2

1 middenvelder is naar matig gegaan, maar ook mijn eerste verdediger ooit die uitmuntend is geworden! Die haalt zondag denk ik wel 4,5 sterren en gaat dan in de verkoop. Enig idee hoeveel ik daarvoor zou kunnen krijgen? Hattrick buddy geeft 1.6 mln aan, maar ik heb het idee dat de prijzen tegenwoordig best wel afwijken.
Sicco Hogedoorn (17047555)
21 years, solid form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and solid leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 370
Wage: 2 000 €/week
Owner: FC Vargo
Warnings: 0

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: outstanding
Scoring: inadequate Set Pieces: disastrous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Getah schreef op 22 oktober 2004 @ 18:58:
[...]

Ik doe altijd in het begin van het seizoen 10 (lees: de 1e 3-4 weken) om het sponsorgeld snel te laten stijgen. Dan 2 ontslaan en hetzelfde sponsorgeld behouden >:) Dan 1-2 weken later nog 2 ontslaan en nog bijna hetzelfde sponsorgeld behouden })

[...]
Dit heb ik ook eens geprobeerd, maar ik mijn ervaring was dat ik bv. in de eerste week met 10 WV's een stijging had van 18% in sponsorgeld.
Het volgende seizoen met 6 WV's was de stijging in de eerste week 14% en het verschil werd met de weken steeds kleiner.
Nog steeds niet rendabel dus, maar dit kan bij andere teams natuurlijk weer anders zijn, dit zijn mijn persoonlijke ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 22 oktober 2004 @ 16:45:
[...]

je kan 2 trainees, 17j en redelijk verdedigen voor totaal 50k kopen hoor... maarja moet je wel de moeite nemen
hehe yea right... eentje misschien maar dat wordt zelfs al moeilijk. ik train ook pm dus dat scheelt msch in de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 19:41:
[...]
hehe yea right... eentje misschien maar dat wordt zelfs al moeilijk. ik train ook pm dus dat scheelt msch in de prijs
Nee dat valt best mee: ik had nog een plaatsje vrij in de verdediging en heb deze week met mijn krappe budget toch een 17 jarige passable gekocht voor 30K.
Hij heeft nog een redelijke TSI en ik hoop hem snel op solid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 22 oktober 2004 @ 18:58:
Als dit inclusief coach is wel ja. Hij zou anders nog z'n coach als 9e speler kunnen gebruiken, maar dan zul je het alsnog vrij makkelijk winnen waarschijnlijk ;)
Yup, als ik bij hem naar zijn spelers kijk staan er 8 man op de lijst. Daar staat ook zijn zwakke coach bij dus dat zal wel n WO worden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vargo schreef op 22 oktober 2004 @ 19:06:
Zo, update net bekeken:
TSI +1710 / -1120, vorm +6/-5, DEF +2

1 middenvelder is naar matig gegaan, maar ook mijn eerste verdediger ooit die uitmuntend is geworden! Die haalt zondag denk ik wel 4,5 sterren en gaat dan in de verkoop. Enig idee hoeveel ik daarvoor zou kunnen krijgen? Hattrick buddy geeft 1.6 mln aan, maar ik heb het idee dat de prijzen tegenwoordig best wel afwijken.

[...]
met die 1.6 mag je tegenwoordig (helaas) al blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik zie het al. Er is veel meer aanbod in trainee verdedigers dan in positiespel trianees... vandaar dat de prijs omlaag gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
euhm eerder andersom qua aanbod.

maar het klopt wel dat er natuurlijk door meer mensen PM getraint wordt, dus dat er meer bidwars zijn
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.