Er komt volgens mij ook nog bij dat sinds dit seizoen de inkomsten van sponsorgelden met 10% omhoog zijn?
Foutje...
[ Voor 93% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-10-2004 12:56 ]
Verwijderd
ik moet vandaag tegen een VII de spelen in de beker keek ik net ff waren zn 2 beste spelers in de competitie eruit geschopt en zn beste winger een rode kaart 
alsof het al geen makkelijke wedstrijd zou gaan worden
alsof het al geen makkelijke wedstrijd zou gaan worden
Roger Avez kwam er heel dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 42e minuut, toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Gert Verbeek kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken.
Die 50.000 voor mijn nieuwe keeper zijn het blijkbaar waard geweest

41 minuten ver en nog 0-0, had ik niet verwacht voor mijn tweede bekerwedstrijd (eerste eigenlijk, de vorige was een WO)
Rust: met een stand van 0 - 1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Brugs had met 79 procent balbezit een veldoverwicht.
Die 50.000 voor mijn nieuwe keeper zijn het blijkbaar waard geweest
41 minuten ver en nog 0-0, had ik niet verwacht voor mijn tweede bekerwedstrijd (eerste eigenlijk, de vorige was een WO)
Rust: met een stand van 0 - 1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Brugs had met 79 procent balbezit een veldoverwicht.
[ Voor 13% gewijzigd door Yoeri op 20-10-2004 13:46 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Je speelt nu al een bekerwedstrijd?? Bedoel je niet friendly? Of speel je in België ofzo?
[ Voor 19% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-10-2004 13:49 ]
Verwijderd
hij is een belg....
werd vorige week ookal gezegd
werd vorige week ookal gezegd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 13:50 ]
Mijn excuses, dan heb ik daar overheen gelezen
Verwijderd
Waarom counter je niet met je 5-3-2 opstelling?Yoeri schreef op 20 oktober 2004 @ 13:44:
Roger Avez kwam er heel dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 42e minuut, toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Gert Verbeek kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken.
Die 50.000 voor mijn nieuwe keeper zijn het blijkbaar waard geweest![]()
gvd miljaar nonde potver... dat was de bedoeling en is blijkbaar ergens verzet toen ik dieje keeper in mijn selectie zette of zo, want daarvoor stond het zekerlijk nog just 
Gert Verbeek hield de thuisploeg in de wedstrijd met een geweldige redding op een bijna perfect ingeschoten vrije trap van Sylvester Oosterhuis in de bovenhoek.
Maar mijne keeper _blijft_ zijn geld waard
Gert Verbeek hield de thuisploeg in de wedstrijd met een geweldige redding op een bijna perfect ingeschoten vrije trap van Sylvester Oosterhuis in de bovenhoek.
Maar mijne keeper _blijft_ zijn geld waard
[ Voor 38% gewijzigd door Yoeri op 20-10-2004 14:13 ]
Zojuist maar een versterking gehaald voor op mijn middenveld:
Andreas Dahlbom (3798391)
25 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 64 630
Loon: 43 200 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Misschien een beetje veel geld, maar ik had gedrukt voordat ik het door had.
Het bedrag? Bijna 6 miljoen euro
Vanavond mag hij spelen, met uitstekende vorm, en regen...
Ik wil je niet uit de droom helpen Yoeri maar dat zinnetje betekent dat je verdediging beter is dan de tegenstander z'n aanval. Daar draagt je keeper ook aan bij natuurlijk, maar het zegt eigenlijk niet zo veel. Ik heb een keer in een friendly m'n coach op 't doel gezet, die verrichte maar liefst drie reddingen die wedstrijd! Nul sterren
Whoah, lekkere speler Ivo! Waar ga je dat salaris van betalen trouwens?hoedjevanpapier schreef op 20 oktober 2004 @ 14:21:
Zojuist maar een versterking gehaald voor op mijn middenveld:
Verwijderd
Ivo heeft aandelen in een Bamirestaurantje.Ronald Koeman schreef op 20 oktober 2004 @ 14:23:
[...]
Whoah, lekkere speler Ivo! Waar ga je dat salaris van betalen trouwens?
Ik wou net zeggen, hij woont toch niet in Beverwijk?
oh...Ronald Koeman schreef op 20 oktober 2004 @ 14:23:
Ik wil je niet uit de droom helpen Yoeri maar dat zinnetje betekent dat je verdediging beter is dan de tegenstander z'n aanval. Daar draagt je keeper ook aan bij natuurlijk, maar het zegt eigenlijk niet zo veel. Ik heb een keer in een friendly m'n coach op 't doel gezet, die verrichte maar liefst drie reddingen die wedstrijd! Nul sterren
Als je me niet uit m'n droom wil helpen... waarom zeg je dat dan?
Neuh, ik dacht dat kansen gecreëerd werden door sterk middenveld, benut werden door sterke aanvallers en gestopt werden door sterke verdediging, en dat daar dan achter nog eens de keeper stond, maar goalie is dus onderdeel van verdediging
Verwijderd
Thije houd je mond gewoonRonald Koeman schreef op 20 oktober 2004 @ 14:26:
[...]
Ik wou net zeggen, hij woont toch niet in Beverwijk?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 14:35 ]
Dat is volgens mij nog steeds goed Nederlands hoor 
Zal het even nazoeken in de VanDale Thije
Hier is ie dan...:
Hoe wordt het werkwoord willen in de verleden tijd vervoegd: wou (enkelvoud) en wouen (meervoud) of wilde(n)?
Antwoord
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Bron: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/919/
Zal het even nazoeken in de VanDale Thije
Hier is ie dan...:
Hoe wordt het werkwoord willen in de verleden tijd vervoegd: wou (enkelvoud) en wouen (meervoud) of wilde(n)?
Antwoord
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Bron: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/919/
[ Voor 74% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-10-2004 14:36 ]
Nieuwsposter @ Your Service
Nieuwsposter @ Your Service
Speciaal voor jou:Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:36:
tsssssssssssssssk
Wou en wou(d)en zijn ontstaan uit de oudere vormen wolde(n) (vgl. Duits wollte(n)). In het Nederlands zijn de klankcombinaties old en ald tot oud geworden, bijvoorbeeld: goud, hout en woud (Duits Gold, Wald en Holz; Engels gold en wood). In sommige gevallen is de d later weggevallen, bijvoorbeeld hou (en trouw) en zou (Duits sollte; Engels should).
Het is opmerkelijk dat de onregelmatige enkelvoudsvorm wou veel aanvaardbaarder is in de schrijftaal dan de meervoudsvorm wouen. Zo oordeelt Van Dale bijvoorbeeld 'in de volkst. ook: wouwen'. Naast wouen is ook nog de vorm wouden mogelijk: met deze spelling is de verledentijdsvorm in de spellinggidsen opgenomen. Weliswaar wordt in wouen een w uitgesproken, maar de spelling wouwen is ook in de weergave van gesproken taal niet gebruikelijk. De uitspraak en spelling van de vorm wou(d)en zijn dus vergelijkbaar met die van het werkwoord houden/hou(w)en.
Daarom zei ik nog in de laatste zin:"lopt mijn berekening niet, moet ik geen bier drinken of maandag, of moet ik gewoon eerder op bed gaan...". Dus vandaar... ha ha. Neem de getallen niet te serieus, het enige wat ik wilde zeggen is of je het er ooit uit krijgt, en heb gewoon maar wat getallen neer gekalkt zeg maar...Ronald Koeman schreef op 19 oktober 2004 @ 12:59:
[...]
5 miljoen op één speler in 3 seizoenen....lijkt me aardig wat. Hoeveel winst maak jij op één trainee?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Salaris betalen? Dat zie ik wel, anders istie zo weer weg. Maar, denk wel dat dat gaat lukken. Over 2 weken genomen kan ik dan quite spelen. En daar gaat het om.
Maar, moet inderdaad er wel voor zorgen, dat ik geen overbodige spelers heb, dus zo min mogelijk spelers om geld uit te sparen.
Maar, moet inderdaad er wel voor zorgen, dat ik geen overbodige spelers heb, dus zo min mogelijk spelers om geld uit te sparen.
Ik denk zelfs dat bamirestaurant niet voorkomt in datzelfde woordenboek. Meestal spreekt men van een Chinees-Indisch restaurant of in de spreektaal gewoon "Chinees".Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:36:
tsssssssssssssssk
Daar komt nog eens bij dat deze restaurants nogal zwaar leiden onder de economische recessie en eventuele aandelen in zo'n restaurant (als die al zouden bestaan) momenteel niet veel winst zouden opleveren.
[ Voor 36% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-10-2004 14:51 ]
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Naar het schijnt geen slechte verdedigingstats voor een VII-klasser (heb ik me laten vertellen)
0-3 verloren, valt me nog mee dus
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Naar het schijnt geen slechte verdedigingstats voor een VII-klasser (heb ik me laten vertellen)
0-3 verloren, valt me nog mee dus
Hoeveel sterren haalt een reusachtig positiespelrakker ongeveer?hoedjevanpapier schreef op 20 oktober 2004 @ 14:42:
Salaris betalen? Dat zie ik wel, anders istie zo weer weg. Maar, denk wel dat dat gaat lukken. Over 2 weken genomen kan ik dan quite spelen. En daar gaat het om.
Verwijderd
=> transfers
=> transferlist
vult in: positiespel min. reusachtig max. reusachtig
pikt er 2 spelers uit, redelijk en matig in vorm
resultaat: 5.5 & 6 sterren
luie hond
=> transferlist
luie hond
Hij is juist heel goed bezig, geeft een ander eens flink de kans om in dit topic te spammen
Precies jij begrijptRonald Koeman schreef op 20 oktober 2004 @ 14:56:
Hij is juist heel goed bezig, geeft een ander eens flink de kans om in dit topic te spammen
Bedankt Meastro
Verwijderd
"Luiheid is een recht"Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:55:
=> transfers
=> transferlist
luie hond
De utopist Paul Lafargue publiceerde in 1880 "Le droit à la paresse" over de terugdringing van de arbeidstijd. Deze tekst gaat in tegen de loondienst, de mythe van de productiviteit en de waarden van de bourgeoisie.
Zijn tekst is de aanzet tot de 8-urige werkdag en de betaalde vakantie.
Hij stelt dat door overmatige inspanning overproductie ontstaat, doe met verliezen ergens op de wereldmarkt moet worden afgezet; het werk wordt met verlies verkocht.
Bovendien leidt de strijd om afzetgebieden en om de verwerving van grondstoffen tot internationale spanningen, waardoor bewapening toeneemt.
Daarbij worden er teveel luxegoederen geproduceerd die voor het volk geen enkel nut hebben, maar enkel tegemoetkomen aan de "conspicious consumption" van de rijken.
Het resultaat van hard werken is oorlog, verwoesting, verspilling en vernietiging.
Conclusie:
Doe het maar rustig aan Sandyman. Luiheid is een recht
/edit
Deze theorie geeft ons allen ook het recht om ten alle tijden ons bezig te houden met Hattrick.
"Zit je nu alweer op Hattrick??!?", kan je vanaf nu afdoen met Lafargue.
Luiheid is een recht!!!
\edit
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 15:08 ]
Deze ga ik echt onthouden! Hulde!
Haha, schitterend. Vanavond mag mijn speler dus opdraven, en ik verwacht minimaal 6,5 ster. En omdat het regent, hoop ik op een special event. Wie weet haalt hij dan 8 sterren, maar dan ga ik wel lachen. En ik denk gelijk verkopen voor een miljoen meer
Verwijderd
@ Grooivee: mag crazy-horse in de openingspost hiermee??
hulde
is weer ff want anders dan al dat MOTS/TS/IM/TSI enz. gebrabbel
hulde
Uiteraard gaat deze weer in de OP. Geweldig
!
Bedankt crazy-horse, mensen die met me meevoelen
Verwijderd
mensen bookmark je bekerwedstrijd/friendly voor dat iedereen net zoals vorige week gaat vragen waar hun wedstrijd is gebleven en hoe ze hem kunnen vinden +)
Idd. Ik heb mijn wedstrijden alvast in de matchviewer geladen.
De hgele dag ging HT nog wel lekker snel, ik las dat in Spanje de wedstrijdverlsgen al na 10 minuten te zien waren, maar nu begint hij al wat trager te worden. Hoop dat hun nieuwe hardware zn werk blijft doen.
Verwijderd
Daarmee is de strijd wie het meest in de OP komt losgebarsten. Crazy-horse staat al op 2. Wellicht dat ik dan binnenkort the neverending story een vervolg moet geven
Tja, voordat je Thije voorbij bent, dat duurt nog wel even
. Hij staat er inmiddels al 7 keer in. Maar doorgaan met de neverending story kan natuurlijk nooit kwaad.
Verdorie, had ik gister een dure aanvaller gekocht voor 100.000, speel ik vandaag in de beker een PIC tegen een divisie 5 (ben zelf 8 ), wordt ie meteen op zijn voet getrapt. Er wordt gesproken van een zware blessure. Hier baal ik dus van, want ik heb al weinig geld, en dit was de enige echte aanvaller die ik had (aanvallen: goed)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Hier kun je alvast zien hoelang hij eruit ligt.
0-0 met PIC. Wel 69% balbezit dus dat zou goed moeten komen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
0-6 voor met PIC... speel tegen een tegenstander die nog nooit heeft ingelogd

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
1-0, PIC en 66% balbezit. Moet helemaal gaan lukken
[ Voor 23% gewijzigd door dreamtheater42 op 20-10-2004 18:16 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Thanx
"want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. "
Dat wordt dus 3 weken of (meestal) meer

Hoe zat het nou, ik train positiespel en één van mijn middenvelders is geblesseerd uitgevallen en vervangen door een andere middenvelder, nu krijgne ze toch allebei training?
JaOttooo schreef op 20 oktober 2004 @ 18:35:
Hoe zat het nou, ik train positiespel en één van mijn middenvelders is geblesseerd uitgevallen en vervangen door een andere middenvelder, nu krijgne ze toch allebei training?
Gezocht!
Router
Mits ze de blessure niet erger is dan +1 natuurlijk.
Verwijderd
Hoe staat de rest ervoor eigelijk. Zag net wel dat yared en tim zich weer aan het uitsloven waren> Staan beide met 4-0 voor
Had bij nader inzien ook vandaag wel weer PIC kunnen spelen.
0-5 gewonnen. (24,5 vs 31 sterren)
Middenvelder klein tikje gehad, en heeft een pleistertje. Opzich niet zo erg, maar met 30 jaar kan dat nog wel eens ff gaan duren
0-5 gewonnen. (24,5 vs 31 sterren)
Middenvelder klein tikje gehad, en heeft een pleistertje. Opzich niet zo erg, maar met 30 jaar kan dat nog wel eens ff gaan duren
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 20-10-2004 18:52 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
denk dat mijn tegenstander niet blij is dat ie een van mijn trainees eruiit g etrapt heeft... werd vervangen door een 5.5ZES* winger 
edit, mijn winger heeft zijn eerste 6* match gehad... w000t, mijn eerste trainee met zes sterren! en als ik niet net een 6.5* keeper had gekocht dan was hij mijn eerst 6* ooiit geweest
edit, mijn winger heeft zijn eerste 6* match gehad... w000t, mijn eerste trainee met zes sterren! en als ik niet net een 6.5* keeper had gekocht dan was hij mijn eerst 6* ooiit geweest
[ Voor 45% gewijzigd door yared op 20-10-2004 20:09 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Jij zelf ook niet lijkt meyared schreef op 20 oktober 2004 @ 18:51:
denk dat mijn tegenstander niet blij is dat ie een van mijn trainees eruiit g etrapt heeft... werd vervangen door een 5.5* winger
Speel zelf een ubersaaie friendly, waarin maar liefst 4 events hebben plaatsgevonden na 70 minuten en ik met 1-0 voor sta

Verwijderd
Hmm, ik (uit VII) speel vandaag in de tweede ronde tegen n ploeg uit divisie V en na 89 minuten staat t 1-1. Het lijkt erop dat m'n eerste verlenging ooit eraan komt, ben benieuwd.
Eerst trouwens 0-1 achter gekomen en daarna n trainee met rood eraf en toch nog door n vrije trap van m'n nieuwe spits (al heeft-ie zwak vorm) gelijk gekomen.
[edit]nu inderdaad verlenging.
Had wel 2 keer iets meer balbezit, 52% en 58%. Is er eigenlijk n Golden Goal bij deze wedstrijden of spelen we gewoon 2 keer 15 minuten??
[edit]nu inderdaad verlenging.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 19:06 ]
en als die ingevallen speler nu 2x keer geel heeft gehad? Krijgt hij dan ook nog training?Ottooo schreef op 20 oktober 2004 @ 18:35:

Prachtig die voorspellende blik van één van mijn spelers op de zondag...VV Achteruit was weer op stoom. Op naar woensdag."Nulletje of 10", Blufte Inglof!
Eindstand na de afslachting van ODOL 0-10
VOlgens mij, mijn eerste dubbele cijfers uitslag
Ai, mijn aanvaller ligt er dus voor 5 weken uit. Daarnaast heb ik nog 3 andere spelers die er ook voor 2+ weken uitliggen. Is het verstandig om meer doktoren en fysio's in te huren? Ik heb nu 1 dokter, 0 fysio's...
Verwijderd
krap met 0-1 gewonnen, maar speelde voor het eerst 3-5-2 en kreeg al snel een rode kaart voor een middenvelder.
Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Dat gaat snel
Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Dat gaat snel
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 19:32 ]
Verwijderd
Oleee ole ole oleee!!!!!!
Heb voor mezelf vanavond een super prestatie neer gezet. Heb vanavond gewonnen van een 5e klasser, terwijl ik er 100% op had gerekend dat ik zou verliezen. Gezien zijn team was hij verplicht om van mij te winnen. Echt waar, ik ben super blij!!
Hij had niet zijn volledige a-team op gesteld en zelf heb ik ook nog gepict!
Stond 2-0 voor en toen maakte hij weer 2-2. In de verlenging heb ik gescoord en daarmee de wedstrijd afgemaakt. Wat was dat spannend zeg.
Op naar de volgende ronde!!!
Heb voor mezelf vanavond een super prestatie neer gezet. Heb vanavond gewonnen van een 5e klasser, terwijl ik er 100% op had gerekend dat ik zou verliezen. Gezien zijn team was hij verplicht om van mij te winnen. Echt waar, ik ben super blij!!
Stond 2-0 voor en toen maakte hij weer 2-2. In de verlenging heb ik gescoord en daarmee de wedstrijd afgemaakt. Wat was dat spannend zeg.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 19:36 ]
Verwijderd
Oh man, op naar de penalties. Twee genomen, twee gemist en de tegenstander scoort wel gewoon. Dat ziet wel lastig uit nu......

OkVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 19:29:
neem er nog 3 doktoren bij
5-0 verloren. Wel flauw hoor. Ik heb mijn 'slechtste' spelers ingesteld omdat ik toch al wist dat ik ging verliezen. De enige goede speler die ik erin gooide, was die aanvaller. En verrek: uitgerekend die aanvaller wordt met PIC op zijn tenen getrapt.

Nouja, we blijven lekker trainen op positiespel. Hopelijk dat mijn 17 en 18jarige jonkies een beetje snel het middenveld leren
Verwijderd
Ok, dat wordt dus nog trainen op de penalties.
Van de 5 genomen maar 1 gescoort, zal ook wel met ervaring te maken hebben en m'n team was vandaag erg jong dus het zat erin. Het was redelijk gelijk in de wedstrijd, niet veel kansen, allebei 1 uit 2 in de wedstrijd maar hij was gewoon beter vanaf elf meter. Volgend jaar beter..... Wel toevallig dat die gemiste kans in de wedstrijd van hem een penalty was, in de serie scoort hij er 4 uit 5.
Supportermood is teruggevallen naar "tevreden" net als de sponsormood dus dat valt nog mee. Toch leuk om 2 bekerwedstrijden gedaan te hebben, al was het alleen maar voor de extra inkomsten.

een V hoort ook nog lang niet zijn A team op te stellen... heb ik volgens mij in 6 seizoenen nog nooit gedaan... hoogstens een paar spelers en normal.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 19:33:
Oleee ole ole oleee!!!!!!
felii, op naar ronde 3
* yared denkt dat 60% nog nooit in ronde 3 is geweest
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Bekersaldo 0 tegen 17 voor
Tis wel goed voor de doelpunten die zwakkere teams, maar leuker is het niet geworden 
Kijken of we dit seizoen het clubrecord, ronde 6, kunnen verbreken...
Kijken of we dit seizoen het clubrecord, ronde 6, kunnen verbreken...
hehe 0-10 gewonnen met pic 
Mn volgende tegenstander is evenslechts als die van vandaag
Dat wordt dus 4e ronde!
Mn volgende tegenstander is evenslechts als die van vandaag
Dat wordt dus 4e ronde!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Zelf 0-3 (uiteraard met PIC) gewonnen. Was een beetje geflatteerd... had 0-7 moeten zijn 
Volgende week een iets sterkere tegenstander uit de VI. Verwacht toch weer een overwinning.
TS is nu tevreden met een (goed) coach ,met waardeloos leiderschap. Zal wel snel zakken helaas.
't Is nu wachten tot mijn redelijk (ervaring)/redelijk (leiderschap) verdediger naar goed/redelijk stijgt. Zou toch snel moeten gebeuren.
Helaas zal ik wel een trainee moeten verkopen om 'm trainer te maken, maar dan koop ik maar een slechtere trainee terug. Na m'n eerste comp. wedstrijd (0-5
) moet ik wat!
Feli aan alle overlevenden!
Volgende week een iets sterkere tegenstander uit de VI. Verwacht toch weer een overwinning.
TS is nu tevreden met een (goed) coach ,met waardeloos leiderschap. Zal wel snel zakken helaas.
't Is nu wachten tot mijn redelijk (ervaring)/redelijk (leiderschap) verdediger naar goed/redelijk stijgt. Zou toch snel moeten gebeuren.
Helaas zal ik wel een trainee moeten verkopen om 'm trainer te maken, maar dan koop ik maar een slechtere trainee terug. Na m'n eerste comp. wedstrijd (0-5
Feli aan alle overlevenden!
Ik won met 0-7, PIC. Volgende wedstrijd tegen een VII'er met zwak-matig(oud) middenveld. Moet wel lukken
Volgende wedstrijd tegen een VI met een redelijk/goed (oud) middenveld (zowel A als B team). Zal dus normaal moeten spelen om een kans te maken. Zal spannend worden.
[ Voor 9% gewijzigd door The Dolf op 20-10-2004 20:46 ]
Gezocht!
Router
****** GoT Toto ******
Ronde 2 staat weer klaar om ingevoerd te worden!
De wedstrijden:
Milsbeek - Ketenix
Travel FC - JMT 2002/Tacconi Sport
De Gunners - FightClub
Vipers United - FC Halderberge
FC Agniesebuurt - FC Basser
Watergraafsmeer Wanderers - FC degradatiekandidaat #1
Metal Militia FC - Wubmastert
FC Langedijk - White Stripes
AltF4 - Mighty Bears
F.C. Flower Power - Club Banana
Fortaleza.net - Xeq Matt
Vul hem uiteraard weer voor zondagavond 20:00 in! Succes iedereen!
http://gottrick.bitxs.com
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 20-10-2004 20:58 ]
Verwijderd
Heeft iemand een ideetje om je supporters een beetje blijer te maken! van mijn staan nu moorddadig! en gaan om de wegstrijd 15 supporters weg

6-1 gewonnen in de beker! enige smetje is dat een verdediger er voor 4 weken uitligt
. Volgende bekerwedstrijd speel ik thuis, dus hij speelt iig hoger. Ik ga hem morgen is rustig analyseren
Is dat zo? Ik vroeg me al de hele tijd af waarom ik uit speeldeGandalfTheGrey schreef op 20 oktober 2004 @ 21:22:
Volgende bekerwedstrijd speel ik thuis, dus hij speelt iig hoger. Ik ga hem morgen is rustig analyseren

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Jawel heb wel een idee...Schop je spelers een hard zodat ze eens gaan winnen! Stelletje amateursVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 21:10:
Heeft iemand een ideetje om je supporters een beetje blijer te maken! van mijn staan nu moorddadig! en gaan om de wegstrijd 15 supporters weg![]()
Effe serieus...winnen is echt de enige manier om je supporters een stuk blijer te maken...woordvoerders helpen nauwelijks...
Ook 3-0 in de beker gewonnen. Volgende week wordt het een stuk lastiger tegen een 6e klasser die zo rond de 35 sterretjes haalt. Dan zal ik ben ik bang toch met iets wat op mijn A-team lijkt moeten aantreden om met PIC te winnen 
Ik hoop nog steeds dat ik mijn record (vorig seizoen) van de 6e ronde kan verbeteren, maar gemakkelijk zal dat niet worden.
Ik hoop nog steeds dat ik mijn record (vorig seizoen) van de 6e ronde kan verbeteren, maar gemakkelijk zal dat niet worden.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
een beetje woordvoerders, lekker PIC gaan spelen, maar ja dan ga je waarschijnlijk niet winnen, en dan worden ze natuurlijk wer pissig.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 21:10:
Heeft iemand een ideetje om je supporters een beetje blijer te maken! van mijn staan nu moorddadig! en gaan om de wegstrijd 15 supporters weg![]()
ps ik heb overigens net maar liefst met 1-2 gewonnen van VII en dat met 3x zoveel sterren
Niet echt een doelpunten festijn
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
7-0 gewonnen vanavond. Volgende tegenstander ziet er toch iets lastiger uit. Veel speler in goed/uitstekend vorm en een sterk 1e elftal. Nu hopen dat hij die niet speelt woensdag want dan maakt mijn b-team helemaal geen kans
4-0 gewonnen vandaag.
Volgende week pas de eerste wedstrijd die eigenlijk spannend kan gaan worden
Volgende week pas de eerste wedstrijd die eigenlijk spannend kan gaan worden
Verwijderd
1-4 gewonnen en ronde vier is haalbaar moet tegen een redelijk zwakke VI div team dus moet lukken
FF tussendoor een update over mijn belabberde finaciele situatie. Na het onverwachte succes in de beker en een bespottelijk hoge transferrpijs te hebben ontvangen sta ik bijna weer in de zwarte cijfers \o/. Kan ik weer lekker mn stadion upgraden
.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
4-0 gewonnen. Komende ronde tegen een V team Dat wordt lastig met me VI Semi A-Team Piccend uiteraard
Want training gaat voor. We zien wel.
Want training gaat voor. We zien wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 21-10-2004 13:44 ]
Unknown
Zo.... ook weer door in de beker. PIC, 1 - 8 gewonnen. En ik ben weer blij. Volgende week tegen een VI. Moet ook weer te winnen zijn
Ah gelukkig 3-0 gewonnen van een maat van mij
altijd mooi natuurlijk. Helaas maar 134 supporters op komen dagen 
Effe de toto invullen
Kijken of ik nog meer mazzel heb dan de eerste keer 
Zal het deze keer niet blind doen
Effe de toto invullen
Zal het deze keer niet blind doen

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Als ik jullie even mag vermoeien met mijn visie voor de tegenstander van a.s. zondag.
Deze speelde de laatste wedstrijd over de vleugels en had een 3-5-2 opstelling. Zijn buiten spelers stonden op aanvallend en de rest van de spelers stonden op normaal.
Ik verwacht dat hij na het succes van de vorige wedstrijd gewoon de zelfde opstelling handhaaf. Daar tegenover wil ik dan het volgende spelen:
3-5-2 waarvan de 2 vleugel verdedigers op verdedigend staan voor zijn vleugel aanvallers te tackelen. Mijn 2 vleugel middenvelders staan op aanvallen en de rest van de spelers staan op normaal.
Ik ga ook over de vleugels spelen want ik verwacht dat zijn verdediging die allemaal op normaal staan hier niet tegen bestand zijn.
Klopt mijn visie? Of is het misschien beter door het midden te spelen en mijn vleugel spelers van het middenveld naar het midden te zetten zodat ik door het centrum aanval waar hij dan zwakker zou moeten zijn? Of moet ik 1 van de 3 centrale middenvelders op aanvallend of verdedigend zetten?
Ik weet dat het veel gevraagd is op de vroege ochtend maar wou toch graag weten of het qua tacktisch inzicht bij mij enigzins goed zit met dit spelletje
Deze speelde de laatste wedstrijd over de vleugels en had een 3-5-2 opstelling. Zijn buiten spelers stonden op aanvallend en de rest van de spelers stonden op normaal.
Ik verwacht dat hij na het succes van de vorige wedstrijd gewoon de zelfde opstelling handhaaf. Daar tegenover wil ik dan het volgende spelen:
3-5-2 waarvan de 2 vleugel verdedigers op verdedigend staan voor zijn vleugel aanvallers te tackelen. Mijn 2 vleugel middenvelders staan op aanvallen en de rest van de spelers staan op normaal.
Ik ga ook over de vleugels spelen want ik verwacht dat zijn verdediging die allemaal op normaal staan hier niet tegen bestand zijn.
Klopt mijn visie? Of is het misschien beter door het midden te spelen en mijn vleugel spelers van het middenveld naar het midden te zetten zodat ik door het centrum aanval waar hij dan zwakker zou moeten zijn? Of moet ik 1 van de 3 centrale middenvelders op aanvallend of verdedigend zetten?
Ik weet dat het veel gevraagd is op de vroege ochtend maar wou toch graag weten of het qua tacktisch inzicht bij mij enigzins goed zit met dit spelletje
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Kijk ik net bij "De Club", zie ik dat mijn jeugd eindelijk uitstekend is! 
En ik heb er ook nog eens maar liefst 1 supporter bijgekregen vandaag, mijn geluk kan niet op
En de toto is trouwens ook weer ingevuld.
En ik heb er ook nog eens maar liefst 1 supporter bijgekregen vandaag, mijn geluk kan niet op
En de toto is trouwens ook weer ingevuld.
Verwijderd
@ Damien2004: lijkt me een goed plan. Enige wat ik je mee wil geven, zet je middenvelders op aanvallend of verdedigend als een van de 2 stats beter is dan de ander
Kan net het verschil maken.
Gisteren 0-4 gewonnen met PIC, heb nu ook TS in de wolken. Zit alleen met 2 blessures. Al 4 keer moest de verbandtrommel tevoorschijn worden gehaald dit seizoen
Gisteren 0-4 gewonnen met PIC, heb nu ook TS in de wolken. Zit alleen met 2 blessures. Al 4 keer moest de verbandtrommel tevoorschijn worden gehaald dit seizoen
Ok tnx zal ik even bekijken. Gebruik hattrick organizer echt een goed proggie.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 09:43:
@ Damien2004: lijkt me een goed plan. Enige wat ik je mee wil geven, zet je middenvelders op aanvallend of verdedigend als een van de 2 stats beter is dan de anderKan net het verschil maken.
In ieder geval snap ik het dus
Speler 1
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Speler 2
TSI = 310 , 29 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Volgens HAM is mijn team beduidend sterker met speler 2 als vleugerverdediger dan met speler 1 en dat snap ik hoegenaamd niet. Ik begrijp dat HAM niet heilig is en zo, maar dit is volgens mij toch gewoon overduidelijk? Zowel ervaring, vleugelspel, verdedigen als conditie zijn beter. Is er nog iets wat invloed heeft op de prestaties? Ik heb iig niets kunnen terugvinden
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Speler 2
Volgens HAM is mijn team beduidend sterker met speler 2 als vleugerverdediger dan met speler 1 en dat snap ik hoegenaamd niet. Ik begrijp dat HAM niet heilig is en zo, maar dit is volgens mij toch gewoon overduidelijk? Zowel ervaring, vleugelspel, verdedigen als conditie zijn beter. Is er nog iets wat invloed heeft op de prestaties? Ik heb iig niets kunnen terugvinden
Die eerste speler moet je in ere houden! Dat is een zeer groot talent! Als ik jou was zou ik op verdedigen of wing gaan trainen (ik weet niet of je dat al doet). Als je hem niet traint dan moet je hem verkopen. Je krijgt er een flinke bak geld voor (denk zo rond de 700.000, misschien wel meer).Yoeri schreef op 21 oktober 2004 @ 10:36:
Speler 1
Speler 2
Daarmee kun je weer leuke spelers aantrekken, stadion verbouwen etc. En hij hoort sowieso beter te zijn dan die 29-jarige die eigenlijk geen fatsoenlijke skills heeft. Ik weet niet hoe HAM hierbij komt, maar dit slaat nergens op. Het enige wat hij op die 17-jarige voorheeft is dat hij waardeloos ervaring heeft ipv rampzalig. En dat maakt vrij weinig uit
En hij is sowieso veel beter dan die 29-jarige speler.
Bij nader inzien; als je beide spelers als aanvallende verdedigers zet, komt die 29 jarige er misschien beter uit (door zijn zwak passen tegenover rampzalig). Dit moet je dus zeker niet doen. Ook zwak passen is verre van indrukwekkend
Die 17-jarige moet je als vleugelverdediger zetten (normaal of verdedigend) en trainen of je moet hem verkopen!
[ Voor 12% gewijzigd door dreamtheater42 op 21-10-2004 11:10 ]
Verwijderd
Ik wil extern een nieuwe coach aan nemen en die krengen zijn duur
. Maar ik wil nu mijn yp gaan trainen (ben gepromoveerd naar 6e, kampioen kan ik niet worden) dus een beetje geld gaan verdienen. Maar zo'n coach, maakt eht veel uit of ik een aanvallende of verdedigend of neutrale neem. En het leiderschap en zijn niveau, wat is wel te doen voor de 6e divisie. Zit nog met m'n oude couchje van 4 seizoenen terug in de 8e
. Ik denk dat ik wel aan 5 ton kan komen, maar als eht goedkoper kan, graag natuurlijk

Ik heb hem nog niet... moet hem eerst kunnen kopen en dat kan lastig worden... tenzij hattrick er op het perfecte moment weer uit vliegtdreamtheater schreef op 21 oktober 2004 @ 11:04:
Die 17-jarige moet je als vleugelverdediger zetten (normaal of verdedigend) en trainen of je moet hem verkopen!
Dan hoop ik voor je dat hij er dan meteen voor 2 dagen uitvliegt want dan pas loopt ie af.Yoeri schreef op 21 oktober 2004 @ 11:31:
[...]
Ik heb hem nog niet... moet hem eerst kunnen kopen en dat kan lastig worden... tenzij hattrick er op het perfecte moment weer uit vliegt
Het moet al gek lopen wil deze speler voor minder dan een half miljoen weggaan en ik betwijfel of je dat nu al op de bank hebt staan.
Je moet sowieso een solid coach nemen als je 5 ton te besten hebt. Hoog leiderschap is mooi meegenomen, maar het gaat zich uiteindelijk toch om je trainees.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 11:22:
Ik wil extern een nieuwe coach aan nemen en die krengen zijn duur. Maar ik wil nu mijn yp gaan trainen (ben gepromoveerd naar 6e, kampioen kan ik niet worden) dus een beetje geld gaan verdienen. Maar zo'n coach, maakt eht veel uit of ik een aanvallende of verdedigend of neutrale neem. En het leiderschap en zijn niveau, wat is wel te doen voor de 6e divisie. Zit nog met m'n oude couchje van 4 seizoenen terug in de 8e
. Ik denk dat ik wel aan 5 ton kan komen, maar als eht goedkoper kan, graag natuurlijk
Als ik jou was zou ik kiezen voor een van de volgende:
- Solid coach, leadership weak: 617.000
- Solid coach, ls poor: 268.000
Als je perse een coach wil met hoger leiderschap, zou je nog het volgende kunnen doen:
passable coach met passable leiderschap: 521.000
De keus is aan jou
Dit topic is gesloten.