Hallo
als ik supporter word krijg ik dan gelijk een team of moet ik dan wachten net als gewone?
als ik supporter word krijg ik dan gelijk een team of moet ik dan wachten net als gewone?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ware het niet dat friendly's daar geen invloed op hebben
Verwijderd
Wachten als een gewone.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:19:
Hallo
Verwijderd
als je supporter van mij wordt ga ik een goed woordje voor je doen bij de makers, zodat je eerder mag beginnen.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:19:
Hallo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Joakim Sletskov (26971407) 20 years, weak form, healthy A popular guy who is tranquil and honest. Has wretched experience and inadequate leadership abilities. Speciality: Technical Nationality: Danmark Total Skill Index (TSI): 7 010 Wage: 4 368 €/week including 20% Bonus Stamina: excellent Goaltending: disastrous Playmaking: wretched Passing: weak Winger: poor Defending: inadequate Scoring: brilliant Set Pieces: weak |
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Wie het laatst lacht is traag van begrip
[ Voor 80% gewijzigd door Joss op 27-10-2004 16:10 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Loona35 op 27-10-2004 16:12 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 27-10-2004 16:16 ]
omdat misschien er toevallig iemand hier eentje zocht.. bespaard je zoekwerk? Het is niet dat de search die optie clown heeftJoss schreef op 27 oktober 2004 @ 16:12:
er zijn 1000-en clowns, waarom zou je ervoor reclame gaan lopen?![]()
laat ook maar
[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 27-10-2004 16:19 ]
Verwijderd
hmm je zit toch in de IX?Yoeri schreef op 27 oktober 2004 @ 15:50:
een hele match lang niks gebeurd eigenlijk, twee kleine kansjes
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
allemaal minstens 2 sterren, behalve één vleugelverdediger, daar moet ik nog wat aan zien te doen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 16:26 ]
Ik wil anders nog wel een clown hebben, hoe kun je ze vinden???Joss schreef op 27 oktober 2004 @ 16:12:
er zijn 1000-en clowns, waarom zou je ervoor reclame gaan lopen?![]()
laat ook maar
[ Voor 13% gewijzigd door RareGast op 27-10-2004 16:26 ]
ik geef toch net een link van eentjeRareGast schreef op 27 oktober 2004 @ 16:26:
[...]
Ik wil anders nog wel een clown hebben, hoe kun je ze vinden???
Verwijderd
www.cirquedusoleil.com en even kijken wanneer ze bij jou in de buurt langskomenRareGast schreef op 27 oktober 2004 @ 16:26:
[...]
Ik wil anders nog wel een clown hebben, hoe kun je ze vinden???
Ja, maar hoe kun je ze in het wild vinden. Hoe laat gaat ie?? Ik heb op het moment eigenlijk ook geen geld. Dus ik moet nog ff een aantal weekjes wachten. Vandaar...
Verwijderd
Als je echt denkt dat dat jou lukt wil ik dat wel doen, want ik ben van plan vanavond me aan te melden voor supporterVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:32:
[...]
als je supporter van mij wordt ga ik een goed woordje voor je doen bij de makers, zodat je eerder mag beginnen.
Ik denk dat het wel een significant verschil is, dat hij namelijk de nieuwe ratings gebruikt, en jij de oude. Zet je instellingen in het configuratiescherm maar op 'nieuwe of normale' weergave ofzo, praten we dan weerVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 16:25:
[...]
hmm je zit toch in de IX?
BeerZ United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
dit waren mijn ratings van mijn eerste pot. Staan al je spelers wel en de goede plek? Dit is echt een heel zwak team namelijk..
moet beter kunnen. gebruik desnoods een lineuptool om te kijken wie waar het beste tot zijn recht komt.
[edit] ik zie dat die ratings niet van je A-team waren. Nevermind dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 27-10-2004 16:31 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nou je kunt gewoon de transfermarkt gaan afbladeren... best een werk vind ik altijd maar je moet gewoon er opletten of je er een ziet met goed leiderschap en dan pas verder kijken.RareGast schreef op 27 oktober 2004 @ 16:28:
[...]
Ja, maar hoe kun je ze in het wild vinden. Hoe laat gaat ie?? Ik heb op het moment eigenlijk ook geen geld. Dus ik moet nog ff een aantal weekjes wachten. Vandaar...
scherp, scherpSandyman538 schreef op 27 oktober 2004 @ 16:28:
[...]
Ik denk dat het wel een significant verschil is, dat hij namelijk de nieuwe ratings gebruikt, en jij de oude. Zet je instellingen in het configuratiescherm maar op 'nieuwe of normale' weergave ofzo, praten we dan weer
[ Voor 91% gewijzigd door Joss op 27-10-2004 16:32 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Par_Martinos op 27-10-2004 16:38 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Als je zulke goede dingen te melden hebt, post dan ook even een wedstrijd id erbij, kunnen we hem even volgenPar_Martinos schreef op 27 oktober 2004 @ 16:37:
Yuk, het team waartegen Martinozen zo mag voetballen is al 36!! wedstrijden ongeslagen! Ik denk dat ik hem kan hebben, maar het zal erom spannen!
[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 27-10-2004 16:58 ]
Brainpower zegt niksVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 16:28:
[...]
Als je echt denkt dat dat jou lukt wil ik dat wel doen, want ik ben van plan vanavond me aan te melden voor supporter
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
[ Voor 27% gewijzigd door koentjuh op 27-10-2004 17:11 ]
Verwijderd
ik wel. Welk team-id ga je invullen dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 17:13 ]
Dat is niet voor het eerst dat ik dat deze week hoor
Maar daar heb je toch ook nix aan??Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 17:16:
Je kan zeker geen supporter worden zonder club?
Verwijderd
Nee k snap het.Sandyman538 schreef op 27 oktober 2004 @ 17:20:
[...]
Maar daar heb je toch ook nix aan??![]()
* 70 liter benzine, maar geen auto
* 12 bierpullen, maar geen bier
* 15 schoolboeken, maar geen school
* 1 telefoonlader, maar geen telefoon
Je hebt er nix aan, als je het ander niet hebt...
Of ben ik nou gek
Je moet gewoon supporter worden als je een teampje hebt. Komt helemaal goed.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 17:24:
[...]
Nee k snap het.
Maar ik dacht dat je misschien als supporter voorrang kreeg op club maar dat is niet zo dus dan maar geen supporter
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Mja inderdaad. Dan komt het redelijk overeen. ik zat weer eens niet op te lettenSandyman538 schreef op 27 oktober 2004 @ 16:28:
[...]
Ik denk dat het wel een significant verschil is, dat hij namelijk de nieuwe ratings gebruikt, en jij de oude. Zet je instellingen in het configuratiescherm maar op 'nieuwe of normale' weergave ofzo, praten we dan weer
/edit
Voor de duidelijkheid
'Mijn hattrick' -> 'configuratie' -> 'Format wedstrijdratings' -> Normaal
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 18:05 ]
2-4 voor...volhouden nu!Par_Martinos schreef op 27 oktober 2004 @ 17:48:
Hier is het te spannund! 2-2, ik heb 64 % balbezit met 3-4-3, 1 vleugelspeler opgeofferd voor een middenvelder, hij met 5-3-2, zwaar op de counter hangend.
StarSphere United - Martinozen, 29710900
Nu al 2 - 5 bij de Martinozen, ik denk dus dat je een lange reeks van die gast gaat doorbreken. Zelf sta ik 0 - 5 voor, dat gaat dus ook wel goedkomen
Dé federatie van het grootste Nederlandse forum (122.671 leden) nodigt jou uit om lid te worden van de federatie. In plaats van het brakke HT-forum wordt gebruikt gemaakt van ons eigen forum. Kijk op Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 27 voor meer informatie en proef de sfeer.
2-6 om precies te zijn.Sandyman538 schreef op 27 oktober 2004 @ 18:28:
[...]
Nu al 2 - 5 bij de Martinozen, ik denk dus dat je een lange reeks van die gast gaat doorbreken. Zelf sta ik 0 - 5 voor, dat gaat dus ook wel goedkomen
Zojuist een vrij gelukkige overwinning behaald tegen een vrij sterke VI-er. 37 sterretjes en mijn gisteren aangekochte, in zwakke vorm verkerende, technische brilliante spits haalde 5 sterretjesGetah schreef op 27 oktober 2004 @ 18:38:
Ik sta 3-1 voorIk maakte me nog wat zorgen de eerste helft. Het stond 1-1 en m'n spits onderuit geschopt. Gelukkig is z'n vervanger beter en scoorde die 2x
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[ Voor 11% gewijzigd door Terrestra op 27-10-2004 19:46 ]
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
LOL, bijdehandVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 16:27:
[...]
www.cirquedusoleil.com en even kijken wanneer ze bij jou in de buurt langskomen
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
hahahaha, die jongen zit bij mij op schoolVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 21:05:
Damn, volgende week moet ik tegen een VI´er met een 10,5* keeper![]()
![]()
![]()
het is de op 2 na duurste speler van heel VI.
Dat wordt echt een zware wedstrijd![]()
Verwijderd
Zeg m maar dat hij m´n A-team + normal + TS van in de wolken tegenover zich krijgt! Ga er toch potverdorie niet in de 4e ronde al uitgeknikkerd worden....GandalfTheGrey schreef op 27 oktober 2004 @ 21:07:
[...]
hahahaha, die jongen zit bij mij op school
4-0 verlorenerg jammer =/
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 21:14 ]
Verwijderd
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2004 22:25 ]
Damn... een 10.5 ster keeper. Die knakker krijgt 82k salaris per week... niet gezond gewoon. Ik doe leuk mee in de V, maar ik heb nog niet eens in totaal 82k salaris, voor al mijn spelersVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 21:05:
Damn, volgende week moet ik tegen een VI´er met een 10,5* keeper![]()
![]()
![]()
het is de op 2 na duurste speler van heel VI.
Dat wordt echt een zware wedstrijd![]()
Ik zou gewoon normaal 3-5-2(als je ervaring met dit systeem het toelaat) spelen , want centrumaanval kost je denk ik teveel defensive ratings. Je zou met 4-4-2 inderdaad centrumaanval kunnen overwegen, maar het heeft iig niet mijn voorkeur.Appesteijn schreef op 27 oktober 2004 @ 22:40:
Beste mensen,
als trots lid van de GoT federatie heb ik nu even een vraagjeIk moet volgende wedstrijd tegen een team waarvan ik denk dat ik een redelijke kans maak.
Alleen heb ik volgens mij nog niet helemaal door hoe ik de verschillende tactieken goed kan gebruiken.
Stel mijn tegenstander speelt met deze opstelling:
http://www10.hattrick.org...ID=28489632&teamID=206637
Kan ik dan het beste voor de centrum-aanval gaan? Ik speel waarschijnlijk met ongeveer deze opstelling:
http://www10.hattrick.org...ID=28489630&teamID=211045
Als iemand de moeite zou nemen om hiernaar naar te kijken, wordt ik je supporter
[ Voor 11% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2004 22:45 ]
[ Voor 11% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2004 22:46 ]
Verwijderd
Hoooo.. Wanneer je ervaring met 3-5-2 slecht is... Zou ik dat ZEKER niet doen... Dat gaat je dan echt de wedstrijd kosten..Appesteijn schreef op 27 oktober 2004 @ 22:45:
En dan wel 3-5-2 ? Of gewoon 4-4-2?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 22:56 ]
dat zei ikGandalfTheGrey schreef op 27 oktober 2004 @ 22:44:
[...]
Ik zou gewoon normaal 3-5-2(als je ervaring met dit systeem het toelaat) spelen , want centrumaanval kost je denk ik teveel defensive ratings. Je zou met 4-4-2 inderdaad centrumaanval kunnen overwegen, maar het heeft iig niet mijn voorkeur.
Supporters zijn altijd welkom
[ Voor 6% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2004 22:58 ]
Verwijderd
Ja, maar aangezien je daarna 3-5-2 nogmaals prefereertGandalfTheGrey schreef op 27 oktober 2004 @ 22:57:
[...]
dat zei iken idd evt met die vleugelspeler naar het midden.
Verwijderd
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
hehe no wayThe Dolf schreef op 28 oktober 2004 @ 00:08:
15K meer en je had een speler kunnen kopen met redelijk verdedigen als bijstat.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
ja, en het mag zolang je niet extra gaat betalen voor een speler alleen vanwege zijn naam. Dat gold ook voor je eigen naamVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 21:23:
kijk voor de gein is naar de spelers van team id 143718
zijn er nu veel van dit soort teams in hattrick?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Inflatie? De prijzen zijn keihard gekeldert in ongeveer een seizoen tijd. Je koopt tegenwoordig briljante spelers voor de prijs van uitmuntende!Joss schreef op 28 oktober 2004 @ 10:06:
flinke inflatie van alles zeg, damn
ze hadden het goed voorzien met die 10% stadion/sponsors erbij want de prijzen zijn net zo hard mee omhoog gegaan tov vorig seizoen hoor
...en het regent ook nog
[ Voor 45% gewijzigd door Yoeri op 28-10-2004 11:26 ]
en mama Loona35 héYoeri schreef op 28 oktober 2004 @ 11:24:
Ik ben officieel supporter geworden \o/
Meteen ook maar pappa Yared's team supporteren ook
ik weet je team-id niet dus dat kan niet
LIjkt me logsich niet?? Maandag lag Hattrick er toch de hele dag uit tot ongeveer die tijdDieptriest schreef op 28 oktober 2004 @ 10:50:
Volgens mij klopt er iets niet op de transfermarkt, ik krijg geen enkele speler te zien waarbij de einddatum vandaag voor 15.30 verloopt...
met die heb ik toch niet te maken manVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 10:50:
[...]
Inflatie? De prijzen zijn keihard gekeldert in ongeveer een seizoen tijd. Je koopt tegenwoordig briljante spelers voor de prijs van uitmuntende!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
Aardig aangeboden, maar ik vind juist dat het door elkaar lopen van alles hier wel z'n charme heeft. Ik irriteer me er ook niet echt aan als er weer een n00b komt met een paar simpele vragen.Damien2004 schreef op 28 oktober 2004 @ 12:13:
Het is maar een ideetje en misschien heeft iemand het al eens voorgesteld in topic 13 ofzomaar afijn laat me maar even weten of het wat is
Yoeri schreef op 28 oktober 2004 @ 11:24:
Ik ben officieel supporter geworden \o/
Meteen ook maar pappa Yared's team supporteren ook
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Verwijderd
nou, ff nuanceren. n00b-vragen die te maken hebben met tactieken, trainen, lange-termijn strategieen enz. vind ik wel prima. Ik vind het wel irritant als ik thuis kom en 3 pagina's vragen tegenkom als: is een externe coach duur, verlies ik training als 10-0-0 speel, is passen belangrijk voor counter enz. Dat is allemaal gemakkelijk op te zoeken in FAQ's.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 13:39:
De charme van dit forum is juist dat er geen verschillende subforums zijn.
We zitten nu eenmaal op GoT, in Spielerij - Games & Discussie > Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic. Helaas geen ruimte voor subfora.
Nu word je gedwongen alles te lezen en niet alleen het topic wat jouw interesseert. Soms heb je daar geen tijd voor en mis je wel eens wat. Erg? Wel nee want over een topic of 2 komt het wel weer aan bod.
Noob-vragen vervelend? Nee, zelfs na 100x niet, want Hattrick ownt. "Ja dat wisten we al. Maar opzouten met die noob-vragen, daar heb ik geen zin meer in.", hoor ik jullie roepen.
Maar juist die vragen steeds maar weer beantwoorden zorgt ervoor dat je de "noobs" enthousiast maakt en houdt voor Hattrick.
ehhhhhhh ja, ik moet ook eerst denken voor ik post.......koentjuh schreef op 28 oktober 2004 @ 11:47:
[...]
LIjkt me logsich niet?? Maandag lag Hattrick er toch de hele dag uit tot ongeveer die tijdKan je ook geen spelers tekoop zetten !!
...en het regent ook nog
Dan heb ik geluk gehad.
Gezocht!
Router
Geluk gehad met dat special event zegThe Dolf schreef op 28 oktober 2004 @ 14:19:
[...]
Dan heb ik geluk gehad.
Mocht er nog iemand een magnificent PM, passable DEF nodig hebben er loopt er toevallig vandaag 1 af. Gilles Bédard (17415512)
Dit is geen TA maar een tip
[ Voor 15% gewijzigd door yared op 28-10-2004 17:27 ]
Ik heb ook paar nieuwe traineeskoentjuh schreef op 28 oktober 2004 @ 17:17:
Nieuwe trainee
Gonçalo Silva [playerid=45907360]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 717 €/week
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Gekocht voor 1 miljoen. Wou eigenlijk niet verder dan 9 ton, maar had me laten meeslepen.
Over twee seizoenen te bewonderen op de zondag avonden
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| 400.000 + 18jr Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: goed Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht 750.000 + 18jr (te hoge prijs :|) Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: uitstekend Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak 570.000 + 18jr + onvoorspelbaar Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: goed Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk |
1
2
3
4
5
| 23jr + onvoorspelbaar + zwakke vorm Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: uitstekend Spelhervatting: uitstekend |
[ Voor 11% gewijzigd door Loona35 op 28-10-2004 17:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq