[dubbel]
[ Voor 97% gewijzigd door -Pjotrski- op 28-10-2004 17:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 97% gewijzigd door -Pjotrski- op 28-10-2004 17:45 ]
Verwijderd
Ik heb een redelijk scoren, matig passen + onvoorspelbaar + uitstekend setpieces in de spits lopen...loona35 schreef op 28 oktober 2004 @ 17:41:
[...]
onvoorspelbaar + goed passen + iets met scoren is echt veel gevraagt. Eind vorig seizoen heb voor 1,2 miljoen een speler verkocht met deze stats
goedkoop dus deze-Pjotrski- schreef op 28 oktober 2004 @ 17:44:
@koentjuh en zijn aankoop:
Twee seizoen geleden had ik precies zo'n pull in dezelfde week.
Toen ging hij voor 1.8 miljoen
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Dominik Doroba 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 510 Loon: 712 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: zwak |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Benito Demarchi 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: Brasil Total Skill Index (TSI): 490 Loon: 676 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos |
Ik vond de trainees begin dit seizoen al duur, maar ik ben blij dak ze heb kunnen kopen voor minder dan 70k, waarvan 2 inmiddels al gestegen zijn naar goed.
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-10-2004 21:11 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
gast die spelers die je boven ziet staan zijn talenten van 17 jaar, spelers om te trainen, die zijn doorfgaans wat duurder dan spelers +-20 met dezelfde stats. De bovenstaande speler zal je misschien 5 k voor krijgen.W00fer schreef op 28 oktober 2004 @ 21:04:
Zo veel voor zo weinig OMG.
Wat zijn mijn spelers dan wel niet waard:
Allesandro Bingen (te koop overigens: 45029323)
TSI = 200 , 25 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
=======================================================
Een programma wat jullie echt moeten proberen is Hattrick COACH Professional.
Te vinden op www.h-c-p.net Het werkt wel met .net technologie maar die download ie als je die nog niet hebt. Het is echt supermooi en ook in het nederlands. Bovendien GRATIS ipv Hattrick Buddy waarvoor je moet betalen
DOWNLOADEN DUS !
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
Er komt gewoon een jaar boven op het jaar dat je hebt. Je zou dus ook gewoon 10 keer achter elkaar kunnen bestellen, dan ben je supporter tot 2015Royz schreef op 28 oktober 2004 @ 21:48:
Even een vraag over supporter. De mijne loopt 27-11 af, als ik dat nu in orde maak wordt het dan 27-11-05 of wordt het met een jaar verlengt vanaf de dag dat het geld binnen is? Ik weet dat de vraag eerder is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden. Maybe handig voor in de TS?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
De markt is flink ingezakt, jaar terug kon je er gerust 100 voor vragen en dat kreeg je er ook gemakkelijk voor, was het niet de eerste keer, dan wel de tweede keer. Tegenwoordig krijg je er echt niet meer voor als 50/60. Dan mag je nog blij zijn. Als je het dus doet om geld te verdienen en je hebt geen betere keepers hoef je het niet te doen.Ottooo schreef op 28 oktober 2004 @ 21:56:
Ik ben van plan om een keeper te gaan verkopen met redelijk voor keepen. Voor hoeveel zou je deze normaal gesproken op de lijst moeten zetten?
Ik heb een betere keeper, dus dat is het probleem niet. Maar die goede keeper wil ik niet verkopen want die is al aardig op weg naar de volgende stap (uitstekend?) en vanaf vrijdag stap ik weer over op keeperstraining. Die redelijk keeper had ik namelijk gekocht toen hij op het punt stond om van matig naar redelijk te gaan en die is dus nog maar net op redelijk.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:04:
[...]
De markt is flink ingezakt, jaar terug kon je er gerust 100 voor vragen en dat kreeg je er ook gemakkelijk voor, was het niet de eerste keer, dan wel de tweede keer. Tegenwoordig krijg je er echt niet meer voor als 50/60. Dan mag je nog blij zijn. Als je het dus doet om geld te verdienen en je hebt geen betere keepers hoef je het niet te doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ottooo op 28-10-2004 22:09 ]
5 wekenVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:51:
als ik een GOED coach heb, met SLECHT voor leiderschap hoelang duur het dan om een 17/18/19 jarige speler te trainen
dus bv
Barry van den Elzen
18 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
na hoeveel weken zou ik deze op uitstekend kunnen krijgen?
Er vanuit gaande dat hij traint op vleugelspel
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ligt aan de TSI. Ik hbe ook een redelijk keep, maar die haalt wel vanaf redelijke vorm 3*. Die is ook met de keeperstool 7,2. En die hbe ik gekcoht voor 26k. Terwijl die toch denk ik wel 100k waard is.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:04:
[...]
De markt is flink ingezakt, jaar terug kon je er gerust 100 voor vragen en dat kreeg je er ook gemakkelijk voor, was het niet de eerste keer, dan wel de tweede keer. Tegenwoordig krijg je er echt niet meer voor als 50/60. Dan mag je nog blij zijn. Als je het dus doet om geld te verdienen en je hebt geen betere keepers hoef je het niet te doen.
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 07:38 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 08:50 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Little Bear op 29-10-2004 09:51 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 10:31 ]
klote speler danJoss schreef op 29 oktober 2004 @ 11:07:
het is allemaal ongeveer. ik denk nog steeds dat niet elke speler op dezelfde leeftijd ook echt precies 7.1 week nodig heeft, maar dat ook daar schommeling in zit.
Kzou zeggen, we zien wel over 1 á 2 weken dus
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 11:27 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Jah, maarja Ham zegt wel meerRonald Koeman schreef op 29 oktober 2004 @ 12:12:
Volgens m'n TPE is ie 4M waard, dus er zal vast nog wel iemand op bieden.
Ik heb liever een spitsje met wat passen eerlijkgezegd ja
[ Voor 23% gewijzigd door koentjuh op 29-10-2004 12:15 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-10-2004 12:15 ]
Verwijderd
Mijn huidige coach:Ronald Koeman schreef op 29 oktober 2004 @ 12:15:
@cis
Da's wel heel laag!
Wat voor coach heb je en hoeveel % train je?
heb je toevallig conditie getrained (een aantal weken terug) en daarna niet op algemeen?Cis schreef op 29 oktober 2004 @ 12:23:
[...]
Mijn huidige coach:
38 jaar, slecht in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
De training staat op 100% ingesteld
Mijn budget reikt momenteel 75.000 euro, ik ben een VIII-er
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Haha, neej joh, erg gezellig daar op het forumVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:13:
@ koentjuh: dump forza!stelletje boeren in groningen
Ik heb in de periode tussen de 2 competities inderdaad conditie getraind. En daarna weer meteen doorgegaan met positiespel. Had ik eerst algemeen moeten trainen, alvorens door te gaan met mijn positiespel-fok-programma?neudeboules schreef op 29 oktober 2004 @ 13:18:
[...]
heb je toevallig conditie getrained (een aantal weken terug) en daarna niet op algemeen?
Dat heb ik namelijk wel gedaan (en vorig seizoen ook). De vormdaling lijkt dan nog een tijdje door te gaan. Uiteindelijk komt dat wel weer goed.
Dirk
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Nee, zonde van je trainingCis schreef op 29 oktober 2004 @ 13:28:
[...]
Ik heb in de periode tussen de 2 competities inderdaad conditie getraind. En daarna weer meteen doorgegaan met positiespel. Had ik eerst algemeen moeten trainen, alvorens door te gaan met mijn positiespel-fok-programma?
[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 29-10-2004 14:48 ]
Over 37 uur sta te stampen bij Tiesto!Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 15:03:
Over 361 uur ben ik aan het bowlen.
/me Metal Meijer verveelt zich de tering
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Over ongeveer 2408 uur begint seizoen 14
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
[ Voor 4% gewijzigd door Aristos op 29-10-2004 16:02 ]
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| 29-10-2004 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst. 29-10-2004 Je hebt een speler verkocht en 76 260 € ontvangen 29-10-2004 Je hebt een speler ontslagen. 29-10-2004 Je hebt een speler verkocht en 18 600 € ontvangen 29-10-2004 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst. |
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
heb jij geen HK acces ofzo?Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 17:52:
VOLLEDIG offtopic dit, maar dit is ongeveer het enige draadje waar ik kom in GoT en wilde jullie het niet onthouden..
http://members.home.nl/mvanderhaar/dubbel-g--kk-racisten.mp3
dit is echt ZO vreselijk lachwekkend.
sorry voor de offtopic
Bestand of map niet gevondenVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 17:52:
VOLLEDIG offtopic dit, maar dit is ongeveer het enige draadje waar ik kom in GoT en wilde jullie het niet onthouden..
http://members.home.nl/mvanderhaar/dubbel-g--kk-racisten.mp3
dit is echt ZO vreselijk lachwekkend.
sorry voor de offtopic
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ook een redelijke update:Sandyman538 schreef op 29 oktober 2004 @ 20:50:
Wel tevreden met de update, scoren +1, een 18 jarige naar formidabel
Verder heb ik nog geen bezem door de selectie gehaald, gewoon om te vermijden dat mijn TS daalt ...
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Redelijk conditie maakt niets uit voor een spits, dus daar hoef je niet op te selecteren, als je ook zwak passen meeneemt, lukt het misschien wel voor die prijs, het verschil zal niet zo heel groot zijn.Cis schreef op 29 oktober 2004 @ 22:20:
Is dit nou echt zo'n rare wens die ik heb:
Eisen:
goed scoren
matig passen
29 jaar of jonger
Prijs: 85.000 max
Wens
redelijk conditie
technisch/koppen/snel
Ik zie wel steeds spelers met 20.000 als openingsprijs enzo, maar al snel begint het bieden extreem snel te lopen en komt de prijs vaak rond de 100.000 te liggen. En dat wil ik niet ervoor betalen, i.v.m. mijne kleine budget
[ Voor 9% gewijzigd door koentjuh op 29-10-2004 23:44 ]
Verwijderd
Conditie kan toch lekker zijn voor spitsen hoor. Er zijn special events waarbij aanvallers gebruik maken van de vermoeidheid van hun tegenstander.-Pjotrski- schreef op 29 oktober 2004 @ 23:20:
[...]
Redelijk conditie maakt niets uit voor een spits, dus daar hoef je niet op te selecteren, als je ook zwak passen meeneemt, lukt het misschien wel voor die prijs, het verschil zal niet zo heel groot zijn.
Verwijderd
Ik heb de eerste week van het nieuwe seizoen een goed scoren/matig passen van _20_ jaar gekocht voor 90k ofzo. Echt belachelijk. Die is imo wel 2 á 3 keer zoveel waard.Joss schreef op 29 oktober 2004 @ 22:36:
Succes met het zoeken. Ik zou er graag één willen, mijn enige wens is dat ie toch wel een aantal (meer dan 10) officiele doelpunten moet hebben gescoord. Voor de rest geen voorkeur![]()
Voor dat prijsje graag, maar kzie ze alleen maar gaan voor 150-200k
Verwijderd
een mid moet toch wel imo minimaal redelijk conditie hebben wil ie een beetje uit de verf komen. Conditie is bij mids na PM de belangrijkste stat. Dus ik ik minimaal goed voor in de basis > b-elftalkoentjuh schreef op 29 oktober 2004 @ 23:39:
`waardeloos ervaring
Total Skill Index (TSI): 17 790
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
HOE KAN het dat zon speler maar 3,5 ster speelt? zou die dan sinds uitmuntend niet meer in vorm zijn geweest?? ZIt er nl over te denken deze speler te kopenIn de hoop dat de vorm weer omhoog schiet
damn..ik zie het nu pas..das natuurlijk alles behalve handig
Verwijderd
Das dan exceptioneel. En ligt niet aan je spits, maar aan je vreselijk brakke tegenstanderRonald Koeman schreef op 30 oktober 2004 @ 00:40:
[...]
Conditie kan toch lekker zijn voor spitsen hoor. Er zijn special events waarbij aanvallers gebruik maken van de vermoeidheid van hun tegenstander.
Zeker niet exceptioneel, en ja ligt ook aan de tegenstander, maar een spits zonder conditie zal zo'n event zeker niet krijgen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 03:22:
[...]
Das dan exceptioneel. En ligt niet aan je spits, maar aan je vreselijk brakke tegenstander
Zeker.. het was me eerst niet opgevallenVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 03:21:
[...]
een mid moet toch wel imo minimaal redelijk conditie hebben wil ie een beetje uit de verf komen. Conditie is bij mids na PM de belangrijkste stat. Dus ik ik minimaal goed voor in de basis > b-elftal
[ Voor 18% gewijzigd door koentjuh op 30-10-2004 11:55 ]
Ik zou hem pas wegdoen als hij volgend seizoen 20 is en wonderbaarlijk is.Royz schreef op 30 oktober 2004 @ 12:35:
Even een vraagje weer aan de experts... vorige keer wilde ik mijn 18-jarige speler met formidabel positiespel al verkopen maar dat werd toen afgeraden. Nu inmiddels 19 jaar is hij weer vooruit gegaan naar uitmuntend. Is het nu tijd om te verkopen of moet ik nog een stapje wachten?
[ Voor 9% gewijzigd door GaMbiNo op 30-10-2004 12:48 ]
Naja als je scoren traint en je koop trainies van 19 vind ik dat niet echt super...helemaal omdat ie pas goed is...Maarja if you are happy...Cis schreef op 30 oktober 2004 @ 12:45:
Zojuist gekocht:
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 912 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: De qwerties
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Voor 82.000.
Lijkt me nog niet echt een miskoop
Ik zocht een aanvaller die goed kon scoren en ook nog een beetje kon passen.Brainpower schreef op 30 oktober 2004 @ 13:01:
[...]
Naja als je scoren traint en je koop trainies van 19 vind ik dat niet echt super...helemaal omdat ie pas goed is...Maarja if you are happy...
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Dat houdt met 2,5* wel op aangezien hij geen ervaring heeft en ook "slechts" zwak passen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 14:31:
Jahoor leuk spelertje cis. Beetje er lage tsi alleen maar dat komt ook door de zwakke vorm en de brakke conditie. Ik weet niet of ie wel 3* gaat halen hoor...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq