Je kan best 3* halen met zwak passen, maar ik weet niet of deze dat ook gaat halen.
Dat geloof ik best, maar deze heeft naast zijn zwak passen geen ervaring, een lage tsi (zeker icm met de matig verdedigen) en geen specialiteit.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 14:43:
Je kan best 3* halen met zwak passen, maar ik weet niet of deze dat ook gaat halen.
Ik heb het ook niet over spitsen met zwak passen in het algemeen.
Het is zeker mogelijk. Ik heb met een spits met redelijk scoren, slecht ervaring en zwak passen al meermaals 3* behaald. Die jongen had wel goed conditie en goed vorm op dat moment. Eer Cis die van hem op een beetje conditie en vorm heeft zijn we een seizoen verder.
Ik train spitsen, en ik vind het veel dat je betaald hebt voor deze jongen. Tenzij je natuurlijk de eerstkomende weken op conditie en vorm traint.
Ik train spitsen, en ik vind het veel dat je betaald hebt voor deze jongen. Tenzij je natuurlijk de eerstkomende weken op conditie en vorm traint.
Life is simple, make choices, don't look back...
Dacht ik eindelijk een goede koop te hebben gerealiseerd...Little Bear schreef op 30 oktober 2004 @ 15:27:
Het is zeker mogelijk. Ik heb met een spits met redelijk scoren, slecht ervaring en zwak passen al meermaals 3* behaald. Die jongen had wel goed conditie en goed vorm op dat moment. Eer Cis die van hem op een beetje conditie en vorm heeft zijn we een seizoen verder.
Nouja, ik blijf oefenen
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
De koop is ook helemaal niet verkeerd. Ik ben het niet met little bear eens. Een goed spits is nou eenmaal 80-100k zonder bijstats. Wil je er nog beetje passen of een speciale skill bij dan ga je ervoor betalen. En voor een 19 jarige vind ik het wel meevallen. Ik heb voor mijn 20 jarige goed/matig spits met behoorlijk wat tsi gewoon veel te weinig betaald
Ervaring is volgens mij niet echt belangrijk bij spitsen, maar meer bij verdedigers en middenvelders. Of zit ik er nu naast?
Ervaring is volgens mij niet echt belangrijk bij spitsen, maar meer bij verdedigers en middenvelders. Of zit ik er nu naast?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 16:28 ]
Jep.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 16:26:
Ervaring is voor alle posities belangrijk.
Een onervaren verdediger kan je idd. door een special event een tegendoelpunt kosten.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 16:29:
[...]
Ja ok maar ik dacht bij def toch wel het meest ivm balverlies enzo..
Een aanvaller kan echter door zijn hoge ervaring ook bepaalde special events creëren die je meer doelpunten opleveren.
Daarnaast zal een meer ervaren speler (welke positie dan ook) zorgen voor betere ratings op zijn linie wat naast de special events dus ook al tot betere resultaten zal leiden en vergelijking met zijn onervaren collega's.
Een ervaren spits is ook belangrijk. Hoe meer ervaring, hoe minder je de melding "maar het schot ging net naast", "en had moeten scoren maar liet zich vallen als een dode vlieg" zal lezen. Natuurlijk is de scoringsrating hierbij het belangrijkst, maar ook de ervaring speelt een grote rol.
@hein voor een goede spits zonder bijstats betaal je idd altijd 80-100k. Maar als je even verder zoekt kan je er wel een vinden met een betere conditie en vorm. En aangezien Cis hem direct wil gaan gebruiken was hij beter af geweest met een hoog redelijke spits die wel conditie en vorm had.
Het belang van conditie en vorm wordt nog altijd door velen in hattrick onderschat, en velen kijken gewoon niet naar de vorm als ze een speler kopen.
@hein voor een goede spits zonder bijstats betaal je idd altijd 80-100k. Maar als je even verder zoekt kan je er wel een vinden met een betere conditie en vorm. En aangezien Cis hem direct wil gaan gebruiken was hij beter af geweest met een hoog redelijke spits die wel conditie en vorm had.
Het belang van conditie en vorm wordt nog altijd door velen in hattrick onderschat, en velen kijken gewoon niet naar de vorm als ze een speler kopen.
Nog wel even bijvoegen dat het in deze periode niet makkelijk is om koopjes te doen. Iedereen heeft na de eerste 2 matches nood aan versterkingen en de prijzen schieten nu even het dak uit.
Ik heb 3 weken geleden een goed spits 18 jaar gekocht als trainee voor 28.000, moet ik nu niet meer proberen.
Ik heb 3 weken geleden een goed spits 18 jaar gekocht als trainee voor 28.000, moet ik nu niet meer proberen.
Ben er niet zeker van dat deze events slaan op een gebrek aan ervaring. Volgens mij speelt een laag zelfvertrouwen ook een rol.Little Bear schreef op 30 oktober 2004 @ 17:03:
Een ervaren spits is ook belangrijk. Hoe meer ervaring, hoe minder je de melding "maar het schot ging net naast", "en had moeten scoren maar liet zich vallen als een dode vlieg" zal lezen.
Die spits was dan dus bijna 19 (laatste week vorige seizoen). 28.000 is evengoed spotgoedkoop, maar waarschijnlijk had hij dan wel geen bijstats en een lage TSI. Of je hebt gewoon enorm veel geluk gehadLittle Bear schreef op 30 oktober 2004 @ 17:06:
Nog wel even bijvoegen dat het in deze periode niet makkelijk is om koopjes te doen. Iedereen heeft na de eerste 2 matches nood aan versterkingen en de prijzen schieten nu even het dak uit.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
over 26,5 uur sta ik in Boston om vervolgens over 3 dagen richting New York te gaan. Zal jullie missen jongens 
ff kijken of ik daarzo nog even wat tijd vind om hier iets te posten en natuurlijk even m´n team te managen. M´n selectie zal het wel zwaar hebben zonder mijn aanwezigheid
ff kijken of ik daarzo nog even wat tijd vind om hier iets te posten en natuurlijk even m´n team te managen. M´n selectie zal het wel zwaar hebben zonder mijn aanwezigheid
Spits was toen 17 jaar toen ik hem kocht en TSI was ook niet echt laag. Nu na 1 week training op scoren is hij 1010 TSI
Ik heb met hem gewoon gigantisch veel geluk gehad
Ik heb met hem gewoon gigantisch veel geluk gehad
veel plezier Tim, even bij alle fedmembers een posting in het gastenboek doen natuurlijkVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:03:
over 26,5 uur sta ik in Boston om vervolgens over 3 dagen richting New York te gaan. Zal jullie missen jongens
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik vind het geen slechte koop hoor, deze spits zul je heel wat seizoenen kunnen blijven gebruiken want hij is nog redelijk jong. Dat hij al "al" 19 is maakt niet uit, want je traint hem toch niet.Cis schreef op 30 oktober 2004 @ 16:01:
[...]
Dacht ik eindelijk een goede koop te hebben gerealiseerd...
Nouja, ik blijf oefenen
Bleh.. mijn YP is alweer golfen.. matig passen de rest slecht
Wat denken jullie verkopen of ontslaan? Dit is echt zo een twijfelgevalletje..
Arno van Dalen (46390707)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 530 €/week
Eigenaar: Aristos FC
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Gewoon voor 0 euro te koop zetten.
Doe ik ook met mijn 18 jarige redelijk PM met een TSI van 140
Die heeft dus echt geen bijstats.
Doe ik ook met mijn 18 jarige redelijk PM met een TSI van 140
Die heeft dus echt geen bijstats.
Aristos, idd voor 0 euro en anders ontslaan binnen een week
matig leider, gemeen persoon, die zijn niet echt aantrekkelijk om te kopen op dit moment nu iedereen zijn ts in de gaten moet houden.
matig leider, gemeen persoon, die zijn niet echt aantrekkelijk om te kopen op dit moment nu iedereen zijn ts in de gaten moet houden.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik zet zulke spelers altijd voor 2500 tot 5000 te koop. En ik krijg ze ook altijd gewoon verkocht
Verwijderd
mijn yp is ook alweer golfen.... maar mn jeugdopleiding is eindelijk uitstekend dus ik blijf hopen 
mn zelfvertrouwen staat op niet bestaand(e) !!! is het verstandig wat sportpsychologen te huren want dit zorgt toch voor slechte aanvals ratings???
mn zelfvertrouwen staat op niet bestaand(e) !!! is het verstandig wat sportpsychologen te huren want dit zorgt toch voor slechte aanvals ratings???
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 10:52 ]
Verwijderd
JEEJ! mijn jeugd is eindelijk op redelijk.
Gert-Marijn Nagel (46402208)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 515 €/week
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Weg of niet? of gewoon voor 0 derop?
Gert-Marijn Nagel (46402208)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 515 €/week
Eigenaar: BeerZ United
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Weg of niet? of gewoon voor 0 derop?
Ik zou hem weg doen, matig schiet je echt niks mee op.
Verwijderd
mja.. als ie nou ook matig passen had...
ok die is fietsen. volgende week beter. msch iets met een redelijke hoofdstat
ok die is fietsen. volgende week beter. msch iets met een redelijke hoofdstat
Wééér een waardeloze YP 
Dat is al voor de 5de keer in 6 weken tijd dat ik hem meteen richting kleedkamer 2 heb gestuurd...
Je zou toch denken dat dat met een uitstekende jeugdopleiding toch een stuk beter zou moeten gaan...
Dat is al voor de 5de keer in 6 weken tijd dat ik hem meteen richting kleedkamer 2 heb gestuurd...
Je zou toch denken dat dat met een uitstekende jeugdopleiding toch een stuk beter zou moeten gaan...
Zo'n gast had ik vorige week ook, ook proberen te verkopen (ik dacht, ik ben lief voor alle VIII en IX), dus voor 0 euro erop, wordt er gewoon niet op geboden. Dus toen is er iets in mij geknapt wat al mijn goedheid qua zulke pulls op een heel laag niveau heeft gezet. Ik verkoop ze niet meerAristos schreef op 31 oktober 2004 @ 09:12:
Wat denken jullie verkopen of ontslaan? Dit is echt zo een twijfelgevalletje..
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Voor de verandering maar eens een keeper gepulld en met redelijk succes~
YP was een 20-jarige goede keeper TSI 4150
Wat verder opvallend aan deze pull is dat-ie een haarband heeft
. Hoe speciaal is dat eigenlijk
Wat verder opvallend aan deze pull is dat-ie een haarband heeft
Verwijderd
Dat betekent een homo-pull.... Dat is niet zo mooi.. Want die verkopen minder goed..Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:21:
Voor de verandering maar eens een keeper gepulld en met redelijk succes~
Wat verder opvallend aan deze pull is dat-ie een haarband heeft. Hoe speciaal is dat eigenlijk
Verwijderd
En dat heb ik weer...Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:59:
[...]
Dat betekent een homo-pull.... Dat is niet zo mooi.. Want die verkopen minder goed..
Maar, dan wil jij 'm vast wel kopen Thije?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 13:07 ]
Ik moet echt huilen, ik wil een goede middenvelder, maar steeds gaat het bieden sky high tot ver over de 80000 (wat ik helemaal niet heb) en ik moet er toch echt een hebben met goede conditie etc.
Kan iemand me helpen, de deadline moet vandaag zijn, anders kan ik NIET SPELEN.
Verwijderd
Dit is nu al de zoveelste post die ik tegenkom waarin de V.III belachelijk wordt gemaakt. Denk je serieus sat die speler goed is om in een V.III team te spelen!?? Kijk gewoon is voor de gein naar mijn team, of naar dat van Beerz united. Natuurlijk kwalitatief een stuk minder dan echte V.I en V teams maar zeker niet slecht. Mijn vraag: beetje respect voor de mensen in een lagere divisie!Sandyman538 schreef op 31 oktober 2004 @ 11:28:
[...]
Zo'n gast had ik vorige week ook, ook proberen te verkopen (ik dacht, ik ben lief voor alle VIII en IX), dus voor 0 euro erop, wordt er gewoon niet op geboden. Dus toen is er iets in mij geknapt wat al mijn goedheid qua zulke pulls op een heel laag niveau heeft gezet. Ik verkoop ze niet meer![]()
Meije Aerden (46412940)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Conditie: rampzalig Keepen: slecht
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik heb een nieuwe koffiejuffrouw
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Conditie: rampzalig Keepen: slecht
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik heb een nieuwe koffiejuffrouw
[ Voor 10% gewijzigd door Yoeri op 31-10-2004 13:10 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
een goede middenvelder houdt in:W00fer schreef op 31 oktober 2004 @ 13:07:
Ik moet echt huilen, ik wil een goede middenvelder, maar steeds gaat het bieden sky high tot ver over de 80000 (wat ik helemaal niet heb) en ik moet er toch echt een hebben met goede conditie etc.
goede vorm(je wilt hem vandaag gebruiken)
conditie minimaal goed
PM goed
óf passen óf verdedigen minimaal zwak (imo dan)
Als je niet naar de leeftijd kijkt kan je best een opaatje kopen van rond de 30. Dat redt je denk ik wel een kaatje of 50.
Als je een trainee wilt hebben lukt je dat niet onder de 80k. Trust me. Kep afgelopen week 4 dagen lang de TL zitten afgraven. Dus het is OF een bka geld OF een ouwe geezert die veel blessure gevoeliger is. Up to you...
PS. ouwe geezers zijn helemaal niet per definitie slecht. Zeker niet in de lagere divisies. Ik heb een 33 jarige middenvelder en die speelt altijd voortreffelijk. 3* en boost de CD flink(staat verdedigend). Deze was 10k ofzo. PM redelijk, Conditie uitstekend en redelijk verdedigen.
Als je nou geen geld hebt kijk dan naar een redelijk PM met een leuke bijstats(matig of hoger)
Waarschijnlijk net even deVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:10:
[...]
Dit is nu al de zoveelste post die ik tegenkom waarin de V.III belachelijk wordt gemaakt. Denk je serieus sat die speler goed is om in een V.III team te spelen!?? Kijk gewoon is voor de gein naar mijn team, of naar dat van Beerz united. Natuurlijk kwalitatief een stuk minder dan echte V.I en V teams maar zeker niet slecht. Mijn vraag: beetje respect voor de mensen in een lagere divisie!
En ik maak de VIII en de IX helemaal niet belachelijk. Ik post alleen dat ik een speler met redelijk positiespel niet eens meer kon verkopen, terwijl ik hem er gewoon opgezet had voor mensen uit de VIII en de IX. Omdat mensen uit de V en de VI zo iemand niet nodig hebben. En aangezien ik hem echt er op had gezet met het idee, hebben zij er ook nog wat aan... vandaar de reactie.
Even goede vrienden hoor
Gewonnen met 1-3 !!!!! 
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
matchID=27873056
Sta nu op een gedeelde eerste (eigenlijk tweede
) plaats met vier punten na twee wedstrijden
1. sinte-mettens 7 - 2
2. FC Tweakers.net 6 - 1
Mijn keeper wel geblesseerd voor twee weken
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
matchID=27873056
Sta nu op een gedeelde eerste (eigenlijk tweede
1. sinte-mettens 7 - 2
2. FC Tweakers.net 6 - 1
Mijn keeper wel geblesseerd voor twee weken
[ Voor 29% gewijzigd door Yoeri op 31-10-2004 15:22 ]
Verwijderd
Yoeri zet die ratings eens ff op oud. Hier valt echt geen chocola van te maken. Al dat laag hoog redelijk matig zeer laag uistekend gelul 
@starmaker: dank je voor de pluim
@starmaker deel2: je zit nu al voor het 3e seizoen in de VIII ! Kom op ff promoveren
@starmaker deel2: je zit nu al voor het 3e seizoen in de VIII ! Kom op ff promoveren
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 15:32 ]
waarom oud? nieuwe ratings zijn gedetailleerder + leuker
Van de week mijn beste mid verkocht voor 3.3M (magnificent PM/passable Def.).
En voor 3.6M een magnificent keeper aangeschaft. Van een 3* keeper naar een 6*. Hoeveel gaat het eigenlijk opleveren in de ratings?
En voor 3.6M een magnificent keeper aangeschaft. Van een 3* keeper naar een 6*. Hoeveel gaat het eigenlijk opleveren in de ratings?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Netjes....en aangezien de keeper het belangrijkste onderdeel is voor zowel de linker-, rechter- als centrale verdediging denk ik dat je verdedigingsratings behoorlijk zullen stijgen.The Dolf schreef op 31 oktober 2004 @ 15:43:
Van de week mijn beste mid verkocht voor 3.3M (magnificent PM/passable Def.).
Nou eindelijk weer eens YP die verkoopbaar zou moeten zijn:
Lambertus van der Wielen (46394557)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Wage: 549 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Lambertus van der Wielen (46394557)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Wage: 549 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Was ook wel nodig ook in mijn league. Jammer dat ik nu weer enorm terug val qua middenveld ratings. Denk dat ik vanavond een keertje ga counteren.GaMbiNo schreef op 31 oktober 2004 @ 15:53:
[...]
Netjes....en aangezien de keeper het belangrijkste onderdeel is voor zowel de linker-, rechter- als centrale verdediging denk ik dat je verdedigingsratings behoorlijk zullen stijgen.
Gezocht!
Router
@Wubmaster, ik zou zweren dat mijn yp van vandaag ook zo heette.
Die gozer is gewoon bij mijn erin/eruit gegooid en vervolgens bij jou achterin de rij gaan staan en weer voorgekropen.
Bagger dat je tegenwoordig niet meer de volledige info + plaatje van een ex-yp kan zien
Die gozer is gewoon bij mijn erin/eruit gegooid en vervolgens bij jou achterin de rij gaan staan en weer voorgekropen.
Bagger dat je tegenwoordig niet meer de volledige info + plaatje van een ex-yp kan zien
PS: Thije is mega-blondSpeler met ID 46391284 is voor het laatst gezien terwijl hij probeerde de aandacht te trekken van een jonge blondine in een club in de binnenstad. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 31-10-2004 16:45 ]
**************GoT Cup ********************
Dit seizoen zal ik ook weer de cup organiseren. Ik zal dit proberen beter te doen dan vorig seizoen, maar daarom heb ik jullie feedback nodig. Heb je voorstellen voor dingen anders en beter te doen dan ze vorig jaar geweest zijn, spuug ze hier uit en ze zullen zeker bekeken worden.
PS: vandaag na 54 supporters veloren te hebben afgelopen 3 weken zijn ze ineens weer dolgelukkig. Al even wisselvallig als het belgische weer precies
Dit seizoen zal ik ook weer de cup organiseren. Ik zal dit proberen beter te doen dan vorig seizoen, maar daarom heb ik jullie feedback nodig. Heb je voorstellen voor dingen anders en beter te doen dan ze vorig jaar geweest zijn, spuug ze hier uit en ze zullen zeker bekeken worden.
PS: vandaag na 54 supporters veloren te hebben afgelopen 3 weken zijn ze ineens weer dolgelukkig. Al even wisselvallig als het belgische weer precies
Verwijderd
@ sandyman, no hard feelings!Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:28:
Yoeri zet die ratings eens ff op oud. Hier valt echt geen chocola van te maken. Al dat laag hoog redelijk matig zeer laag uistekend gelul
@ h3!N eertse seizoen kwma ik binnen op de laatse plek 0 punten na 4 wedsstridjen, lastig om dan te promoveren, tweede seizoen, 2 x een foutje in me opstelling, en 1 x genaaid door de matchengine:S dit seizoen gaat wel lukken!
@Starmaker GA EENS LEREN !!!!!
offtopic:
4 - 4
4 - 4
bah na 8 min al 0-1 achter, tegen de nr1.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
offtopic:
ik hoorde het stijn belde me... netjes man!!
ik ben al de hele dag aan het leren, af en toe ff got checken, bevoordeeld het leerproces:P Btw wat ik nou allemaal weer hoor over die HVP o o o
ik hoorde het stijn belde me... netjes man!!
ik ben al de hele dag aan het leren, af en toe ff got checken, bevoordeeld het leerproces:P Btw wat ik nou allemaal weer hoor over die HVP o o o
suc6 idereen vanavond, @ yoeri nette overwinning, ik zal je team volgen!!
Verwijderd
In ieder geval m'n eerste doelpunten dit jaar!
Na een lekkere 2-0 voorsprong scoort de tegenstander in de 40e en 43e minuut...
2-2 rust dus. 58 %bb.
Ik hou jullie op de hoogte mocht er ook maar iemand geintresseerd zijn
Edit: 3-2
68e minuut
Edit2: 4-2 74e minuut
Na een lekkere 2-0 voorsprong scoort de tegenstander in de 40e en 43e minuut...
2-2 rust dus. 58 %bb.
Ik hou jullie op de hoogte mocht er ook maar iemand geintresseerd zijn
Edit: 3-2
Edit2: 4-2 74e minuut
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 21:31 ]
Criollo Viewer update de wedstrijden niet. Hebben meer mensen hier last van of is dit alleen bij mij zo?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
1-2 voor in de voor mij op één na zwaarste wedstrijd van het seizoen.
Na 42 minuten stond ik nog 1-0 achter maar in de 43e minuut scoorde ik 2 keer zodat ik toch met een lekker gevoel de tweede helft in kan gaan.
Dit is me wel te spannend hoor, ik hoop dat het snel 1-3 enz. wordt.
Na 42 minuten stond ik nog 1-0 achter maar in de 43e minuut scoorde ik 2 keer zodat ik toch met een lekker gevoel de tweede helft in kan gaan.
Dit is me wel te spannend hoor, ik hoop dat het snel 1-3 enz. wordt.
Pfff, na paar minuten al 1-0 achter, terwijl ik in theorie toch echt een sterker elftal moet hebben.
Maar goed, nog 80+ minuten te gaan, en de ht-engine blijft rond, dus wat dat betreft....
Maar goed, nog 80+ minuten te gaan, en de ht-engine blijft rond, dus wat dat betreft....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tegen de nr1 van vorig seizoen dacht ik vreselijk op mijn bek te gaan gezien het feit dat ik mijn beste mid heb verkocht. Daarom dus alle hoop gevestigd op de counteraanval. Blijkt dat ik 56% BB heb
.
1-1 trouwens.
1-1 trouwens.
Gezocht!
Router
Iemand een idee waar ik ook alweer aan de hand van het event kan bekijken hoe lang ongeveer de blessure duurt? Zag het ergens staan, heb heel dit topic doorgezocht maar kan het niet meer vinden...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Die serveruitbreiding petje af alles gaat lekker snel weer 
Sta trouwens 0-0 tegen de directe concurrent voor promotie.....
Sta trouwens 0-0 tegen de directe concurrent voor promotie.....
Heeft iemand die website waarmee je tijdens de wedstrijd aan de hand van het wedstrijdverslag al kan zien hoeveel weken je speler eruit ligt?
Niet precies wat je zoekt, maar http://www.kobtrier.dk/av.asp werkt tot nu toe heel aardig bij mij.Royz schreef op 31 oktober 2004 @ 21:28:
Iemand een idee waar ik ook alweer aan de hand van het event kan bekijken hoe lang ongeveer de blessure duurt? Zag het ergens staan, heb heel dit topic doorgezocht maar kan het niet meer vinden...
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Soort blessure:Aristos schreef op 31 oktober 2004 @ 21:34:
Heeft iemand die website waarmee je tijdens de wedstrijd aan de hand van het wedstrijdverslag al kan zien hoeveel weken je speler eruit ligt?
Vuistregel aantal weken
*** limped off the field and was replaced by ***:
0,5 t/m 2, max 3.
*** minutes into the game *** had to leave the pitch due to a knee injury.:
0,5 t/m 2, max 3.
(teamname) *** left the field after *** minutes because of a nasty blow to the shin:
0,5 t/m 2, max 3.
(teamname) were forced to a substitution as *** couldn´t continue playing due to the rough treatment: rond 2, bij pech veel, bij geluk weinig
*** who had to be helped off the pitch, unable to finish the game, but:
rond 2, bij pech veel, bij geluk weinig
*** the unlucky victim, couldn´t continue the game, so...:
rond 2, bij pech veel, bij geluk weinig
(teamname) will have to do without *** for a time due to a bad foot injury:
zeker 3, meestal meer
After *** minutes (teamname) *** had to be carried off on a stretcher in agony.:
zeker 3, meestal meer
In the to *** minute a very unfortunate collision in the home teams penalty area led to (teamname) *** being carried off the pitch:
zeker 3, meestal meer
Gecopied van een of ander excel bestand dat ik in m'n HT map heb
6-2 verloren terwijl al mijn stats gelijk of beter waren.. *zucht*
Verwijderd
woei 7-0 gewonnen van de regerend kampioen 
lijkt erop dat ik me ga handhaven in de IV dit seizoen
lijkt erop dat ik me ga handhaven in de IV dit seizoen
en 2-0 achter bij rust. Als dit een voorteken is voor de rest van het seizoen, gaat het behoorlijk mijn plannen op z'n kop gooienSpeedAddict schreef op 31 oktober 2004 @ 21:09:
Pfff, na paar minuten al 1-0 achter, terwijl ik in theorie toch echt een sterker elftal moet hebben.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lekker, 3-0 gewonnen van een concurrent, met bijna 50k toeschouwers in m'n stadion! Toppie!
2-2 tegen een concurrent, winst had beter geweest..
enige nadeel is dat mijn vleugelverdediger 3 weken uitgeschakeld is.
enige nadeel is dat mijn vleugelverdediger 3 weken uitgeschakeld is.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik wilde per se winnen, omdat ik een beetje vrees dat ik 1 van de zwakkere ploegen ben in mijn divisie. Heb dus gemotst en het heeft zijn vruchten afgeworpen: 2-1 winst
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
3 - 1 verloren. Beetje jammer, alleen mijn middenveld was minder (briljant tegen uitstekend), de rest was beter of gelijk, maar ja, de bal + alle hattrickzaken zijn rond cq vierkant...
Volgende week weer een week...
Verloren, 3-1, niet geheel eerlijk vind ik..
Alleen eerste helft was balbezit in minderheid (49 tegen 51) 2de helft had ik 52% balbezit. Was op alle vlakken beter, behalve mid heel klein beetje slechter, aan balbezit te zien.
Maar ach.. wat doe je er aan
Alleen eerste helft was balbezit in minderheid (49 tegen 51) 2de helft had ik 52% balbezit. Was op alle vlakken beter, behalve mid heel klein beetje slechter, aan balbezit te zien.
Maar ach.. wat doe je er aan
7-1 verloren van de nr1 met PIC uiteraard
2-0 gewonnen van de degradant uit III (met PIC
)
* yared is heel happy
alle prognoses waren gelijkspel en eentje voorspelde verlies voor Harlem Hattricks
Volgende ronde tegen de huidige nr1 die ik als mijn vorm verbeterd in principe moet aankunnen.
maar ja... vorm he...
Special Events:
Het moet niet gekker worden
Little Bear, vorig seizoen was ikzelf niet onbepaald ontevreden over jouw organisatie, wellicht iemand die je kan helpen ermee. Grootste gegrom van de deelgenoten was eigenlijk dat het niet altijd up to date was maar da's slechts een klein aandachtspunt.
Vind het al top dat je het weer gaat doen
* yared is heel happy
alle prognoses waren gelijkspel en eentje voorspelde verlies voor Harlem Hattricks
Volgende ronde tegen de huidige nr1 die ik als mijn vorm verbeterd in principe moet aankunnen.
maar ja... vorm he...

Special Events:
Het moet niet gekker worden

Hattricks Bence Turi was duidelijk in de bonen door de wintertijd en kwam veel te laat opdraven. Een pleidooi hielp niet, en scheidsrechter Hansen verwees hem onverbiddelijk naar de bank.
Bence Turi pikt het niet en parkeert zijn geleasde Opel bovenop de middenstip waarop Scheidsrechter Hansen de wedstrijd voor 10 minuten sillegde. Hansen zei; "Ik heb veel meegemaakt maar dit nog nooit".
Hattricks speler Bence Turi werd onder spreekkoren van de tegenpartij van het veld geleid en de wedstrijd wordt op het B veld voortgezet. Grasman Harms loopt te vloeken dat de spelers tegenwoordig asco's zijn.
Little Bear, vorig seizoen was ikzelf niet onbepaald ontevreden over jouw organisatie, wellicht iemand die je kan helpen ermee. Grootste gegrom van de deelgenoten was eigenlijk dat het niet altijd up to date was maar da's slechts een klein aandachtspunt.
Vind het al top dat je het weer gaat doen
[ Voor 45% gewijzigd door yared op 31-10-2004 23:24 ]
L
Ik heb met 5-0 gewonnen en sta nu 2e
in de 9 klasse...
[ Voor 5% gewijzigd door Valkje op 31-10-2004 23:40 ]
Verwijderd
Weer terug in IV. dit seizoen en het gaat echt lekker.
Na 3 wedstrijden ongeslagen bovenaan
. Van te voren nooit verwacht.
Vandaag 3-1 winst tegen de kampioen van vorig jaar, dat belooft wat...
Na 3 wedstrijden ongeslagen bovenaan
Hij counterde tegen jeVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 23:43:
Na 3 wedstrijden ongeslagen bovenaan. Van te voren nooit verwacht.

Vaag voor een regerend kampioen
5-3 gewonnen van de sterkste ploeg van vorig jaar 
Volgende week kan ik een gat slaan, ik speel uit bij de nummer 2
alleen me captain er voor 4 weken uit
Volgende week kan ik een gat slaan, ik speel uit bij de nummer 2
alleen me captain er voor 4 weken uit
[ Voor 33% gewijzigd door GandalfTheGrey op 01-11-2004 01:00 ]
Het gaat zoals altijd aan het begin van een seizoen bij De Kozakken.
Veel blessures, weinig punten, slechte vorm.
Veel blessures, weinig punten, slechte vorm.
Verwijderd
[Jaloezie-mode]tsss, je zit in een n00b-IV-divisie. [/jaloezie-mode]Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 23:43:
Na 3 wedstrijden ongeslagen bovenaan. Van te voren nooit verwacht.
/me Metal Meijer is gefrustreerd over zijn (terechte) 2-0 nederlaag en snapt niet waarom deze divisie vorig seizoen de 53ste van IV was en nu de 10e. Kan natuurlijk ook zijn dat ik het niveau geweldig omhoog heb gekrikt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 10:38 ]
Nieuwe mid gekocht...
Aangezien ik al twee mids had met goed verdedigen enr edelijk passen als bijstats, zocht ik nu naar een 'kale'mid voor op de extra innermid positie (die kun je toch gene orders meegeven dus bijstats my ass)
Otto Eduard Leopold Gösgens [playerid=16336622]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 15 100
Loon: 8 400 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: VV Achteruit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Speelt 5 ster.... en gezien zijn leeftijd speelt die nog wel ff bij me, dus die ervaring stijgt ook nog behoorlijk
Prijs: € 2.600.000,- Was eigenlijk gewoon een bod van goh hij loopt bijna af, bood er niemand over heen
Aangezien ik al twee mids had met goed verdedigen enr edelijk passen als bijstats, zocht ik nu naar een 'kale'mid voor op de extra innermid positie (die kun je toch gene orders meegeven dus bijstats my ass)
Otto Eduard Leopold Gösgens [playerid=16336622]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 15 100
Loon: 8 400 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: VV Achteruit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Speelt 5 ster.... en gezien zijn leeftijd speelt die nog wel ff bij me, dus die ervaring stijgt ook nog behoorlijk
Prijs: € 2.600.000,- Was eigenlijk gewoon een bod van goh hij loopt bijna af, bood er niemand over heen
Ja ja! Misschien een beetje laat maar eindelijk mijn eerste overwinning!
Heb 5-0 gewonnen in een uit wedstrijd
Als ik deze niet had gewonnen dan had het toch wel een hopeloze zaak geworden
Maar ben erg te vreden over mijn eerste overwinning in Hattrick in compentitie verband
Heb 5-0 gewonnen in een uit wedstrijd
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
2-1 verloren van een directe concurrent, en dat terwijl ik meer sterren had 
Nu heb ik dus tegen 2 van de 3 ploegen die minder sterren als mijn team halen maar 1 punt gepakt... (waren wel 2x uitwedstrijden)
Ik sta nu dus nog steeds op 1 enkel puntje, en volgende week tegen de ploeg die als enige nog onder mij staat (en het derde team dat minder sterren haalt).
Lichtpuntje was wel dat ik voor het eerst een speler had (mijn keeper) die 3,5 sterren heeft gehaald.
Nu heb ik dus tegen 2 van de 3 ploegen die minder sterren als mijn team halen maar 1 punt gepakt... (waren wel 2x uitwedstrijden)
Ik sta nu dus nog steeds op 1 enkel puntje, en volgende week tegen de ploeg die als enige nog onder mij staat (en het derde team dat minder sterren haalt).
Lichtpuntje was wel dat ik voor het eerst een speler had (mijn keeper) die 3,5 sterren heeft gehaald.
Verwijderd
ik heb gewonnen van de gedoodverfde favoriet in mijn comp !! 3-2. hij had een ernstige vromcrisis op zijn middenveld en ook nog eens een blessure 
dit verandert mijn kansen in de V
dit verandert mijn kansen in de V
1-0 verloren 
43 sterren voor mij tegenover 36,5 voor de tegenstander
HT rating 176 voor mij, 159 voor de tegenstander
maar hij had een sterker middenveld doordat ik PIC speelde (excellent tegenover brilliant, 56% balbezit). Mijn verdediging was superieur aan zijn aanval en mijn aanval was een beetje slechter dan zijn verdediging (scheelde niet veel).
Wat ik vreemd vond was dat mijn team maar 1 kans creeerde! De tegenstander creeerde er 3, waarvan er 1 erin ging. Zo groot was het verschil op het middenveld nou ook weer niet.
Heel erg irritant, maar ik ben er aan gewend. Het gaat namelijk al 3 seizoenen zo
Ik zie dat mijn divisie ook ineens op de 15e plaats staat wat betreft sterkte van V divisies... vorig seizoen waren we nog 220e of zoiets (met 1 WO ploeg)
maar hij had een sterker middenveld doordat ik PIC speelde (excellent tegenover brilliant, 56% balbezit). Mijn verdediging was superieur aan zijn aanval en mijn aanval was een beetje slechter dan zijn verdediging (scheelde niet veel).
Wat ik vreemd vond was dat mijn team maar 1 kans creeerde! De tegenstander creeerde er 3, waarvan er 1 erin ging. Zo groot was het verschil op het middenveld nou ook weer niet.
Heel erg irritant, maar ik ben er aan gewend. Het gaat namelijk al 3 seizoenen zo
Ik zie dat mijn divisie ook ineens op de 15e plaats staat wat betreft sterkte van V divisies... vorig seizoen waren we nog 220e of zoiets (met 1 WO ploeg)
[ Voor 12% gewijzigd door dreamtheater42 op 01-11-2004 11:35 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Tsja, zelfs een 'zwakke' aanval komt regelmatig door mijn mythische verdediging. De verhouding tussen aanval en verdediging klopt gewoon niet.dreamtheater schreef op 01 november 2004 @ 11:29:
1-0 verloren
Heb even een vraagje over tactiek.
a.s. zondag (ja erg vroeg al om nu te vragen maarja) speel ik tegen de nummer 4. Deze heeft al 2 makkelijke tegenstanders gehad en ik schat hem zwakker in dan mij.
Hij speel zowiezo 4-4-2 en heeft daarbij al 3 wedstrijden op rij gekozen om zijn 2 centrale midden velders naar de vleugel te verwijzen.
Ik speel 3-5-2 en heb de laatste wedstrijd over de vleugel gespeeld. Hierbij wel succes gehad dus eigenlijk geen rden om dat te veranderen.
Maar ik dacht omdat hij dus naar de vleugels speelt met zijn centrale middenvelders dat hij zwakker is door het midden ipv over de vleugels?
Ik zelf denk zwaar er over om dus echt door het midden te spelen maar heb nog enige twijvel aangezien ik deze pot wel moet winnen en het is een uitwedstrijd
a.s. zondag (ja erg vroeg al om nu te vragen maarja) speel ik tegen de nummer 4. Deze heeft al 2 makkelijke tegenstanders gehad en ik schat hem zwakker in dan mij.
Hij speel zowiezo 4-4-2 en heeft daarbij al 3 wedstrijden op rij gekozen om zijn 2 centrale midden velders naar de vleugel te verwijzen.
Ik speel 3-5-2 en heb de laatste wedstrijd over de vleugel gespeeld. Hierbij wel succes gehad dus eigenlijk geen rden om dat te veranderen.
Maar ik dacht omdat hij dus naar de vleugels speelt met zijn centrale middenvelders dat hij zwakker is door het midden ipv over de vleugels?
Ik zelf denk zwaar er over om dus echt door het midden te spelen maar heb nog enige twijvel aangezien ik deze pot wel moet winnen en het is een uitwedstrijd
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
WO , is wel leuk voor mijn doelsaldo
maar ik heb liever een echte wedstrijd
maar ik heb liever een echte wedstrijd
Tja, maar mijn matig/formidabel/uitstekende aanval komt blijkbaar niet door zijn uitmuntende/formidabel/uitstekende verdediging. Ik weet dat dit weer eens de pechfactor is, maar het blijft frustererenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:38:
[...]
Tsja, zelfs een 'zwakke' aanval komt regelmatig door mijn mythische verdediging. De verhouding tussen aanval en verdediging klopt gewoon niet.
Eigenlijk is het ieder seizoen weer een waardeloze competitiestart en halverwege iets van 6e staan. De 2e helft gaat dan beter en uiteindelijk wordt een 3e/4e plaats behaald. Dit seizoen gaat weer die kant op... (al is het nu nog een beetje vroeg om te voorspellen).
Tja, maar ik vind het niet gek dat jij minder kansen creert. Je middenveld is slechter, waardoor je geen kansen creert -> logisch..
IN hattrickland maakt verdediging geen zak uit. Als jij op het middenveld en in de aanval weet te heersen, zul je in 9 van de 10 gevallen winnen (tenzij er handig gebruik gemakat wordt van CA)..
Kijk maar naar mijn eerste wedstrijd van het seizoen. Die gast had goddelijk +4 en +6 verdediging (oud) en ik kwam er met mijn buitenaardse aanval gewoon doorheen.
IN hattrickland maakt verdediging geen zak uit. Als jij op het middenveld en in de aanval weet te heersen, zul je in 9 van de 10 gevallen winnen (tenzij er handig gebruik gemakat wordt van CA)..
Kijk maar naar mijn eerste wedstrijd van het seizoen. Die gast had goddelijk +4 en +6 verdediging (oud) en ik kwam er met mijn buitenaardse aanval gewoon doorheen.
Ik kwam de volgende tool tegen: De Logo Counter
Hier kun je op verschillende manieren een tellertje toevoegen aan je bestaande logo.
De dienst is gratis en CHPP goedgekeurd.
Mijn logo ziet er nu als volgt uit:

Enige nadeel is dat ze elke view tellen, dus geen cookie (wat sommige weer een voordeel vinden). Het herkent dus geen unieke bezoekers en telt elke refresh mee
Het logo kun je positioneren waar je wilt op je logo en in verschillende groottes en/of kleuren weergeven. Ik gebruik hier de MINI, en er is een nog kleinere versie MICRO.
Hier kun je op verschillende manieren een tellertje toevoegen aan je bestaande logo.
Enige nadeel is dat ze elke view tellen, dus geen cookie (wat sommige weer een voordeel vinden). Het herkent dus geen unieke bezoekers en telt elke refresh mee
Het logo kun je positioneren waar je wilt op je logo en in verschillende groottes en/of kleuren weergeven. Ik gebruik hier de MINI, en er is een nog kleinere versie MICRO.
[ Voor 15% gewijzigd door yared op 01-11-2004 13:30 ]
Mooi logo man! .. maar natuurlijk niet zo mooi als de mjineyared schreef op 01 november 2004 @ 13:30:
Ik kwam de volgende tool tegen: De Logo Counter
[afbeelding]
En weer een leden-updatje 
Originaliteitsprijs gaat naar Robbedoeske met zijn team FC Tweakers.net
Deze huidge #2 in de VII.564 heeft een leuk team op weten te bouwen en wist daarma tot de 2e bekerronde te komen. Geef deze belg een warm hiep-hoi in zijn gastenboek!

Als 2e komt een team uit de V ons versterken. En een dergelijk hoog gerankeerde zien we niet vaak lid worden. FC Knoeiers is momenteel ook een beetje zijn naam aan het waarmaken middels zij niet hoger staan de een 7e plek. Hopelijk komt dit later in het seizoen op zijn pootjes. Zijn boekje is hier.

Als laatste een logoloze Jurgen met zijn team Swingberg. Zij doen hun uiterste best om de VIII onveilig te maken. Hopelijk weet hij dat we een logomeester hebben die zijn lege clubhouse kan opvullen met een kleurrijke logo'tje. Zijn gastenboek is hier.
Originaliteitsprijs gaat naar Robbedoeske met zijn team FC Tweakers.net

Als 2e komt een team uit de V ons versterken. En een dergelijk hoog gerankeerde zien we niet vaak lid worden. FC Knoeiers is momenteel ook een beetje zijn naam aan het waarmaken middels zij niet hoger staan de een 7e plek. Hopelijk komt dit later in het seizoen op zijn pootjes. Zijn boekje is hier.

Als laatste een logoloze Jurgen met zijn team Swingberg. Zij doen hun uiterste best om de VIII onveilig te maken. Hopelijk weet hij dat we een logomeester hebben die zijn lege clubhouse kan opvullen met een kleurrijke logo'tje. Zijn gastenboek is hier.
Toch ben ik dit niet met je eens.
Het balbezit was 56% voor de tegenstander, dus 44% voor mijn team. Dat is zeker geen onoverkomelijk verschil, zoals je zelfs ook wel weet denk ik. Dat betekent dat hij 25% meer kansen zou moeten krijgen dan mijn team. 5 tegenover 4, 4 tegenover 3 of voor mijn part 3 tegenover 2.
Hoe dan ook, ik heb denk ik gewoon pech gehad. Dat hoort er nou eenmaal bij En ik heb ook het idee dat verdediging in HT-land ondergewaardeerd wordt
Helemaal niet logischkoentjuh schreef op 01 november 2004 @ 13:06:
Tja, maar ik vind het niet gek dat jij minder kansen creert. Je middenveld is slechter, waardoor je geen kansen creert -> logisch..
Het balbezit was 56% voor de tegenstander, dus 44% voor mijn team. Dat is zeker geen onoverkomelijk verschil, zoals je zelfs ook wel weet denk ik. Dat betekent dat hij 25% meer kansen zou moeten krijgen dan mijn team. 5 tegenover 4, 4 tegenover 3 of voor mijn part 3 tegenover 2.
Dat kan heel goed kloppen. Maar als je naar mijn wedstrijd krijgt, dan is mijn aanval maar een beetje slechter dan zijn verdediging. DUS: zou ik een goede kans op scoren moeten hebben. Als verdediging geen zak uit zou maken zou die bal er wel in zijn gegaan.IN hattrickland maakt verdediging geen zak uit. Als jij op het middenveld en in de aanval weet te heersen, zul je in 9 van de 10 gevallen winnen (tenzij er handig gebruik gemakat wordt van CA)..
Hoe dan ook, ik heb denk ik gewoon pech gehad. Dat hoort er nou eenmaal bij En ik heb ook het idee dat verdediging in HT-land ondergewaardeerd wordt
edit:
@Yared: bedankt voor de link. Leuke functie!
@Yared: bedankt voor de link. Leuke functie!
[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 01-11-2004 14:49 ]
Denk niet dat het zo eenvoudig te stellen is.. Meer balbezit betkend in hattick land gewoon het meerdendeel vna de kansen.. Gisteren had ik 49% en hij 51% balbezit en kansenverhouding was 2:1 dus zomakkelijk kun je het niet stellen volgens mijHelemaal niet logisch
Daarover zijn we het dus ook eens.....Dat kan heel goed kloppen. Maar als je naar mijn wedstrijd krijgt, dan is mijn aanval maar een beetje slechter dan zijn verdediging. DUS: zou ik een goede kans op scoren moeten hebben. Als verdediging geen zak uit zou maken zou die bal er wel in zijn gegaan.
en natuurlijk pech, geluk kan allemaal invloed hebben.. Uit ervaring weet ik gewoon dat een goede aanval en een goed middenveld meestal wel tot de overwinning lijdt...
Gemiddeld genomen zou het moeten kloppen (ik dacht ook dat ik dat ergens gelezen heb, maar ik weet niet meer waar) dat je bij een balbezit van 66% 2x zoveel kansen krijgt als je tegenstander (die dus 33% balbezit heeft). Het hangt vervolgens van de aanval en verdediging af of de kansen erin gaan.koentjuh schreef op 01 november 2004 @ 15:06:
Denk niet dat het zo eenvoudig te stellen is.. Meer balbezit betkend in hattick land gewoon het meerdendeel vna de kansen.. Gisteren had ik 49% en hij 51% balbezit en kansenverhouding was 2:1 dus zomakkelijk kun je het niet stellen volgens mij
Maar ja, volgens die theorie zou de verdediging net zo belangrijk zijn als de aanval en daar heb ik ook sterk mijn twijfels over.
Uit ervaring kan ik het tot nu toe nog met je eens zijn. Mijn verdediging is vrijwel altijd beter dan die van de tegenstander en mijn middenveld en aanval zijn meestal iets slechter. Toch heb ik in 4 seizoenen V.184 nog geen enkele kans op promotie gehad, al heb ik degredatie ook vrij gemakkelijk weten te vermijden.Daarover zijn we het dus ook eens.....
en natuurlijk pech, geluk kan allemaal invloed hebben.. Uit ervaring weet ik gewoon dat een goede aanval en een goed middenveld meestal wel tot de overwinning lijdt...
@Loona, ik zie alleen een roze vlek bij jou 
Bedankt weer voor de update
Bedankt weer voor de update
Het is niet alleen middenveld dat bepaald hoeveel kansen een ieder krijgt.dreamtheater schreef op 01 november 2004 @ 15:24:
[...]
Gemiddeld genomen zou het moeten kloppen (ik dacht ook dat ik dat ergens gelezen heb, maar ik weet niet meer waar) dat je bij een balbezit van 66% 2x zoveel kansen krijgt als je tegenstander (die dus 33% balbezit heeft). Het hangt vervolgens van de aanval en verdediging af of de kansen erin gaan.
Maar ja, volgens die theorie zou de verdediging net zo belangrijk zijn als de aanval en daar heb ik ook sterk mijn twijfels over.
[...]
Uit ervaring kan ik het tot nu toe nog met je eens zijn. Mijn verdediging is vrijwel altijd beter dan die van de tegenstander en mijn middenveld en aanval zijn meestal iets slechter. Toch heb ik in 4 seizoenen V.184 nog geen enkele kans op promotie gehad, al heb ik degredatie ook vrij gemakkelijk weten te vermijden.
Volgens mij wordt ook naar iets anders gekeken, bijvoorbeeld ratingtotaal ofzo.
Uit deze wedstrijd [matchid=14086879] blijkt dat middenveld alleen niet helpt, als je andere stats veel lager zijn. Met 65% balbezit was de verdeling van kansen 4-2 vor het team met het minste balbezit. Hoe kan dit anders? Al heb ik ook ergens een keer gelezen dat in het verslag alleen de doelpunten en bijna-doelpunten te lezen zijn en dat er achter de schermen meer gebeurt. Ik denk dat de HT's de enige zijn die het precies weten.
Ik heb mijn eerste verkoopbare jeugdpull getrokken
Chris Luczycki (46388373)
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 549 €/week
Eigenaar: doodindesloot
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Nu zie ik een gelijkwaardige speler op de transferlijst staan Juste Abellan (45588309) en daar is nu al 67k voor geboden, terwijl hij vanavond om 21:00 pas afloopt. Is dit niet veel te hoog en kan ik ook zo'n bedrag voor mijn speler vangen?
Chris Luczycki (46388373)
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 549 €/week
Eigenaar: doodindesloot
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Nu zie ik een gelijkwaardige speler op de transferlijst staan Juste Abellan (45588309) en daar is nu al 67k voor geboden, terwijl hij vanavond om 21:00 pas afloopt. Is dit niet veel te hoog en kan ik ook zo'n bedrag voor mijn speler vangen?
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Woei \o/loona35 schreef op 01 november 2004 @ 14:34:
En weer een leden-updatje
Originaliteitsprijs gaat naar Robbedoeske met zijn team FC Tweakers.netDeze huidge #2 in de VII.564 heeft een leuk team op weten te bouwen en wist daarma tot de 2e bekerronde te komen. Geef deze belg een warm hiep-hoi in zijn gastenboek!
[afbeelding]
[/url]
Hoi mensen
Ik lees hier net een discussie over verdediging en kansen...
puttse boeren - FC Tweakers.net
Mijn verdediging heeft zijn werk hier mijn inziens toch wel meer dan uitstekend gedaan imo (al schijnt het dat ik soms snel tevreden ben
Heb overigens net een leuke vleugelverdediger gekocht omdat mijn giuseppe argento ondermaats presteerde, dus dit zal nu (van zodra mijn keeper genezen is
[ Voor 4% gewijzigd door Yoeri op 01-11-2004 16:47 ]
Check het team van Lokomotiv Lund in de Allsvenskan. Dit team heeft het voor elkaar gekregen om 3 seizoenen achter elkaar te promoveren en nu dus in de Allsvenskan te komen met slechtere verdedigers dan een gemiddelde VIe klasser in Nederland. Hij komt nu eindelijk echt wat te kort, maar hij is het voorbeeld voor de stelling dat verdediging echt heel weinig uitmaakt in Hattrick.
Verwijderd
Hij heeft zelfs helemaal geen verdedigers, maar stelt middenvelders op in z'n verdediging, net als sommige Nederlandse teams. Ik zou dit trouwen ook doen als ik een PM trainer was; 't is zeker niet slechter dan met verdedigers spelen en je houd lekker veel geld over om aan je aanval te besteden.Anakha schreef op 01 november 2004 @ 16:54:
Check het team van Lokomotiv Lund in de Allsvenskan. Dit team heeft het voor elkaar gekregen om 3 seizoenen achter elkaar te promoveren en nu dus in de Allsvenskan te komen met slechtere verdedigers dan een gemiddelde VIe klasser in Nederland. Hij komt nu eindelijk echt wat te kort, maar hij is het voorbeeld voor de stelling dat verdediging echt heel weinig uitmaakt in Hattrick.
Maar dat verdediging niet belangrijk is ben ik het natuurlijk niet eens. 't Ligt alleen aan je balbezit. Als je a la Lund iedere wedstrijd 60-70% balbezit weet te behalen en je hieruit 4 goals maakt weet je dat je tegenstander werkelijk al z'n kansen zal moeten benutten om alleen al gelijk te spelen. Als je daarentegen speelt zoals ik 2 seizoenen terug, met een veel minder sterk middenveld dan je tegenstander, zul je een sterke verdediging moeten hebben om zijn kansen te stoppen.
Dat is wel een erg mooi voorbeeldAnakha schreef op 01 november 2004 @ 16:54:
Zijn verdedigende ratings zijn knap beroerd, zeker voor de Allvenskan Mijn 3 verdedigers haalden afgelopen wedstrijd 15 sterretjes tegenover de 10 sterretjes die hij haalt. Ik moet er toch maar eens over denken om iets grondig te veranderen, want op deze manier zit promotie naar IV er nooit in vrees ik
edit:
verkeerd gelezen, de verdedigingsrating van Lund zijn bagger
verkeerd gelezen, de verdedigingsrating van Lund zijn bagger
[ Voor 10% gewijzigd door dreamtheater42 op 01-11-2004 17:07 ]
Ik hou het nog even op verdedigend...
btw: call me stupid, maar ik zit al een half uur te zoeken om mijn volgende wedstrijd PIC in te stellen
btw: call me stupid, maar ik zit al een half uur te zoeken om mijn volgende wedstrijd PIC in te stellen

Dit topic is gesloten.