Aramdin, ik heb hem vandaag teruggehad en zoals ik al zei had ik een andere SB heatsink, en me originele SB heatsink zit nog steeds op de Silicon Image controller.
Me BIOS socket was dus ook wat gescheurd, en toch is het mobo gerepareerd.
Reden bij mij was volgens hun de kapotte BIOS socket en thermal paste in de CPU socket.... Het zou gemaakt zijn, zo thuis ff kijken of ik idd een nieuwe BIOS socket heb. Dan tuurlijk nog eens testen of het mobo het doet.
Edit: ze hebben zo te zien me BIOS socket gemaakt door met een soldeerbout het plastic aan elkaar te smelten op de twee plaatsen waar het gebarsten was.
Je kunt idd bij DFI zelf een RMA aanvragen.
Je kunt ze mailen (in het Engels) op dit adres: support@dfi-europe.nl
Je kunt ze ook bellen (ook in het Engels): 010-2961840
Dan vraag je om een RMA en dan krijg je twee Word docs via mail, een 'DFI-NL RMA Policy Procedure', en een 'RMA Request Form' wat je moet invullen (je gegevens, serial number, en reden dat die kapot is) en weer terugsturen.
Dan krijg je dus je RMA number, en kun je je mobo naar hun opsturen, dat is in Rotterdam.
Hun gegevens staan bovenaan in het 'DFI-NL RMA Policy Procedure' Word doc, maar ik zal ze hier ook ff posten:
Diamond Flower Information (NL) B.V.
Shannonweg 11, Port 5087,
3197LG Rotterdam, The Netherlands
Tel: +31-10-296-1840 Fax: +31-10-296-1849
Ik heb ze dus gemaild en een paar keer gebeld en ze zijn erg aardig en behulpzaam.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
[
Voor 7% gewijzigd door
MaTr1x op 22-12-2004 21:11
]