Pacific Fighters (PC)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.002 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2GL2J117378V

Ubisoft Announces new Combat flight simulation title:
'Pacific Fighters'

Oleg Maddox, the Maker of the Award-winning IL2 Series,
Engages the Pacific Theater

WWII's Pacific theater was the backdrop for some of the most famous aerial battles in history. In places like Midway, Guadalcanal and Iwo Jima, allied fighters and bombers went head-to-head against the air power of the Japanese empire. Pacific Fighters provides the opportunity for players to experience the realistic action, intense flight combat and immersive gameplay of WWII's Pacific air war.

"Pacific Fighters will deliver even more of the high-quality graphics, historical detail and realism that IL-2 fans have come to expect, this time in a dynamic, new Pacific-war setting," said Alain Corre, EMEA Managing Director at Ubisoft. "We are thrilled to offer flight-sims enthusiasts the opportunity to fight in memorable aerial battles over famous locations such as Midway and Iwo Jima, while still enjoying extensive multiplayer options"

Backed by the Oleg Maddox team, Pacific Fighters allows players to participate in the most compelling Pacific air war experience ever created. Fly planes on either the side of the conflict, including U.S., Japan, Great Britain, or Australia. There are more than 40 flyable aircraft, including the F6F Hellcat, the deadly Japanese Zero, and the UK's Supermarine Seafire. In addition, for the first time in the 1C: Maddox game series, players will have the option to take-off and land on aircraft carriers during combat.

“We're extremely proud and excited to bring Pacific Fighters to the combat flight sim audience because we know they're going to be very pleased with improvements to the award-winning IL-2 game engine and enjoy the new Pacific war setting," said Ilya Shevchenko, producer. “Players will appreciate the variety of famous fighters, however, in this title more than any previous Maddox sim, we're emphasizing flyable bombers such as the SBD Dauntless, Aichi Val, Mitsubishi G4M Betty, and at least four versions of the North American B-25 Mitchell."

Players may choose from a variety of bombing missions, including torpedo attacks, dive bombing, and high altitude bombing. Targets include amphibious landing craft, realistic coastal fortifications, and a wide selection of ground vehicles, each built to an even higher level of detail than in the previous 1C:Maddox Games flight sims.

Players will be able to target enemy ships, vehicles, airfields and aircraft on one of the 16 new maps, including Guadalcanal, Pearl Harbor and Singapore. The online multiplayer options allow players to engage in live battles ranging in style from free-for-all dogfights to cooperative campaigns.

More information about Pacific Fighters is available on www.pacific-fighters.com

FEATURES
Fly a variety of WWII Fighters and Bombers.
Fly for the U.S., Japan, Great Britain, and Australia in famous fighters such as the F6F Hellcat, the deadly Japanese Zero, and the UK’s Supermarine Seafire. Flyable bombers such as the Aichi D3A1 Val, G4M2 Betty, SBD Dauntless, and A-20 Havoc are also included. Over 40 flyable aircraft models are available.

Includes new aircraft carriers.
For the first time in the 1C: Maddox game series, players will have the option to take-off from, land on, and engage enemy aircraft carriers in combat.
Accessible to players of all skill levels.
With its extensive tutorials and customizable settings, the game will be appealing to both beginning and expert pilots. Nearly every level of realism and difficulty can be tuned to fit user tastes.

Award-winning IL-2-style combat-simulation gameplay.
As with every product in the IL-2 series, Pacific Fighters offers unparalleled attention to detail. The smart AI, unequaled damage model, and sense of realism combine to immerse players like no other combat flight simulation.

Maps of the most famous battles of the Pacific.
16 new maps are included with famous historical locations such as Midway, Okinawa, Pearl Harbor, and Singapore. Wave movements on the beach, volumetric clouds, and thick vegetation are some of the visual attributes that are rendered in detail.

Attack a vast array of targets ranging from railroads to battleships.
Ground objects such as trains, trucks, and tanks can all be pounded from the air. Torpedo historically accurate ships, drop parafrags on enemy airfields, and encounter over 100 other targets on the ground and at sea.

An unsurpassed multiplayer option.
Take part in massive live engagements on huge maps that feature plane formations, numerous ships, and ground troops in a variety of modes from free-for-all dogfights to multiplayer campaigns.

Filmpjes van PF beta:

Link
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3

Link
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/C7SR53BY8XU4

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/59OQT0S7F7E4

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1H87LL1SAF7V

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9PB76KA2HUB7

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/YLF3HNX43ZHI

Org site:
http://www.pacific-fighters.com/en/pacific.php

Zo inmiddels is al bekent dat hij gold is gegaan.

Dus nu alleen over vragen en opmerkingen over het spel.
En screenshots mag ook geplaats worden mits niet breder is dan 800.
En brand nu maar los met je vragen en dergelijke.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 23:11 . Reden: Overbodige info weg ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

De screenies ogen erg nice, deze ga ik wel ff proberen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bom afwerpen op een schip is wel iets makkelijker dan op een tank. Maar torpedo afwerpen is vrij lastig. Je moet namelijk stabiel op de goede hoogte en snelheid zitten en dan wordt je nog eens bestookt door de flaks. Rekening houden met de snelheid en koers van het schip. Je wilt namelijk niet te dicht bij het bereik van de flaks komen. En dan heb je nog te maken met de caps (combat air patrol) vliegtuigen op je staart. Landen op een vliegdekschip op een slecht weer met hoge golven is ook vrij lastig. Het wordt geen makkelijk spel. Maar ik kan niet wachten tot ik deze game in mijn bezit heb. Een van mijn favo spel was 1942 Pacific Air War van Microprose. De meeste WOII sims spelen af in Europa en dit is natuurlijke een leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 00:02:
Een bom afwerpen op een schip is wel iets makkelijker dan op een tank. Maar torpedo afwerpen is vrij lastig. Je moet namelijk stabiel op de goede hoogte en snelheid zitten en dan wordt je nog eens bestookt door de flaks. Rekening houden met de snelheid en koers van het schip. Je wilt namelijk niet te dicht bij het bereik van de flaks komen. En dan heb je nog te maken met de caps (combat air patrol) vliegtuigen op je staart. Landen op een vliegdekschip op een slecht weer met hoge golven is ook vrij lastig. Het wordt geen makkelijk spel. Maar ik kan niet wachten tot ik deze game in mijn bezit heb. Een van mijn favo spel was 1942 Pacific Air War van Microprose. De meeste WOII sims spelen af in Europa en dit is natuurlijke een leuke afwisseling.
Maar ik weet zeker dat het geen makkie word.
Want hij is gemaakt door de ontwerpers van Sturmovik IL2.
Deze was in het begin ook niet echt makkelijk.
Maar dat is juist het mooiste.
Dus mensen dit wordt weer een goede SIM :D

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ik dacht dat dit een add-on voor IL-2 FB was, maar dan ga ik hem nu zeker halen :)

Ik kan niet wachten om eens met een Zero laag over de golven te scheren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IL-2 Forgotten Battles was mijn eerste flightsim die ik serieus speelde. Ik speel het nu even niet meer omdat iedereen nu online speelt met die Aces expansion, en ik heb geen zin om die nog te kopen. Ik wacht wel tot PF uit is, ik dacht gehoord te hebben dat ze dan ook een gold pack releasen met alle addons.

Wat ik ook altijd zo stoer vond dat van IL-2 is dat je in zo veel vliegtuigen kon vliegen. Lock On bijvoorbeeld heeft maar iets van 8 vliegtuigen ofzo? I.i.g. ik ga PF zeker weten kopen. De multiplayer dogfights met maximaal 128 spelers lijken me ook cool!
Raffuhl: het is standalone. Maar als je FB en AEP al geinstalled heb kan je de vliegtuigen uit die add-ons ook in PF gebruiken, las ik op het forum van de game.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel gisteravond gespeeld, maar ik vond het gewoon lelijk... de trailer ziet er echt goed uit. Maar het spel lijkt gewoon "niet af". Die menus en letters in het scherm zijn echt om te :r Ook vind ik de textures van bijvoorbeeld het vaste land niet om aan te zien :? Ik moet wel nog even spelen met de settings van video in het spel want het liep ook niet echt bepaald dat je zegt lekker. (heb een Asus Ti 9200 video-kaart, die met 1280 bijvoorbeel wel heel soepel CS:S speelt).

Anyway: ik zal nog even met de video settings klooien en kijken of het beter gaat lopen... maar eerste indruk is een beetje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:46:
IL-2 Forgotten Battles was mijn eerste flightsim die ik serieus speelde. Ik speel het nu even niet meer omdat iedereen nu online speelt met die Aces expansion, en ik heb geen zin om die nog te kopen. Ik wacht wel tot PF uit is, ik dacht gehoord te hebben dat ze dan ook een gold pack releasen met alle addons.

Wat ik ook altijd zo stoer vond dat van IL-2 is dat je in zo veel vliegtuigen kon vliegen. Lock On bijvoorbeeld heeft maar iets van 8 vliegtuigen ofzo? I.i.g. ik ga PF zeker weten kopen. De multiplayer dogfights met maximaal 128 spelers lijken me ook cool!
Raffuhl: het is standalone. Maar als je FB en AEP al geinstalled heb kan je de vliegtuigen uit die add-ons ook in PF gebruiken, las ik op het forum van de game.
Ik ben juist nog opzoek naar die Aces expansion :(
maar kan hem hier nergens vinden.

Dus ik hoop dat ik hem snel tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:27
Ik heb em een paar maand terug bij mediamarkt in utrecht gekocht, maar echt goedkoop was ie niet, maarja had net FB voor 5 euro gekocht dus dat maakte me niet zoveel uit.

Als je een creditcard hebt is dit wel aardig goedkoop:
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=158119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dynabyte.nl/

Kun je em gewoon bestellen :D

Ik neem trouwens aan dat we precies dezelfde physics kunnen verwachten als bij IL-2?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:48:
ik heb het spel gisteravond gespeeld, maar ik vond het gewoon lelijk... de trailer ziet er echt goed uit. Maar het spel lijkt gewoon "niet af". Die menus en letters in het scherm zijn echt om te :r Ook vind ik de textures van bijvoorbeeld het vaste land niet om aan te zien :? Ik moet wel nog even spelen met de settings van video in het spel want het liep ook niet echt bepaald dat je zegt lekker. (heb een Asus Ti 9200 video-kaart, die met 1280 bijvoorbeel wel heel soepel CS:S speelt).

Anyway: ik zal nog even met de video settings klooien en kijken of het beter gaat lopen... maar eerste indruk is een beetje :/
Ben je een Il-2 speler of is dit je eerste kennismaking met het werk van Maddox?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste kennismaking.. :) Nog nooit van Il-2 gehoord eigenlijk ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IL-2 en Lock On hebben een behoorlijke community die constant werken aan mods, dus ik zou sowieso de moed nog niet op geven, ook al vind je het nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:18:
eerste kennismaking.. :) Nog nooit van Il-2 gehoord eigenlijk ;)
De IL2 serie en PF zijn grafisch gezien toch veruit de mooiste WO2 flightsim, dus het verbaasd me nogal dat je het lelijk vindt, het is natuurlijk geen cs:source aangezien er rekening gehouden moet worden met de enorme "levels".

[ Voor 4% gewijzigd door SiErRa op 13-10-2004 11:28 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ik geef de moed nog niet op hoor... ga zo weer even kijken, wordt nu toch wel nieuwsgierig, zal wel met me video-kaart settings te maken hebben gehad..het liep gewoon ook erg traag allemaal. Maar ik moet zeggen dat de ontploffing (toen ik mijzelf op het land stortte er wel erg fijn uit zag >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:28:
:) Ik geef de moed nog niet op hoor... ga zo weer even kijken, wordt nu toch wel nieuwsgierig, zal wel met me video-kaart settings te maken hebben gehad..het liep gewoon ook erg traag allemaal. Maar ik moet zeggen dat de ontploffing (toen ik mijzelf op het land stortte er wel erg fijn uit zag >:) )
Maar welk systeem heb je draaien dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intel P4 @ 1.8 Ghz, 512 mb ram, Asus Ti 4200 V 9200
Ik kan alle recent uitgekomen spellen gewoon soepel spelen, net weer even wat settings omlaag geschroeft..maar ben nog steeds niet echt tevreden over hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
IL2:FB loopt bij mij ook niet compleet vloeiend op 1280*1024 op een
xp3000+ 1gb ram en een 5900xt. Dus misschien krijg je het ook niet helemaal vloeiend zonder naar 800*600 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:01:
Intel P4 @ 1.8 Ghz, 512 mb ram, Asus Ti 4200 V 9200
Ik kan alle recent uitgekomen spellen gewoon soepel spelen, net weer even wat settings omlaag geschroeft..maar ben nog steeds niet echt tevreden over hoe het loopt.
1.8 en dan ook nog maar 512 ram. :(
Ik weet niet welke setting jij de nieuwe games speel dan.
Want veel games hebben tegen woordig toch wel min 1 gig ram nodig en een 2.0 Ghz of hoger is ook wel aan te bevelen.

Maar maak eens wat screenshots van hoe het er uit ziet.
Inc van je videosettings dan kunnen we kijken wat je er nog meer aan kan doen.
SiErRa schreef op 13 oktober 2004 @ 12:04:
IL2:FB loopt bij mij ook niet compleet vloeiend op 1280*1024 op een
xp3000+ 1gb ram en een 5900xt. Dus misschien krijg je het ook niet helemaal vloeiend zonder naar 800*600 te gaan.
Ik draai hem gewoon op Full open ( ook landschap op full) en op 1024 ( want hoger vind ik toch niet fijn.)

PS: misschien krijg ik hem vanavond ook, dus dan zal ik ook gelijk wat foto's posten.

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 13-10-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Die 1280 is vanwege de native resolutie van m'n tft.
Ik wacht geduldig op m'n preorder bij play.com

Hoop dat de campaigns leuk worden, aangezien ik dat het meeste doe bij FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik heb hem nog niet, maar AEP draait op 1024*768 met zo'n 20 fps op een XP2800+ met 1024 mb ram en een Radeon9700 pro Er ligt veel aan je CPU power en de hoeveelheid ram. als je 512 hebt is het soms wat krapjes in AEP Als j daarnaast ook nog veel grafische pracht en pra wilt is een goede grafische kaart erg belangrijk. Een P IV 1.8GHz is aan de trage kant. Bij mijn ouders hebben ze zo'n medion P IV 1.8 bak met 512 SDR en een GF3T200, die trekt AEP het zelfs als ik de grafische kaart OC niet goed genoeg om mee te kunnen draaien met mijn squad omdat de schijf te langzaam is en er toch nog redelijk wat swapping plaats vindt. Ik vraag me dus af of Digitalis zich niet vergist in de capaciteiten van zijn machine, aangezien sims nogal resource hungry zijn en doorgaans niet worden geschreven voor extreme speelbaarheid op alle machines van gisteren (NOFI, maar echt snel is ie niet meer toch?) eerder op speelbaarheid op de machines van morgen. Dit komt deels omdat het vaak lang duurt voordat er een opvolger is en er ondertussen dus machines komen die het spel makkelijk aankunnen. Zie ook LOMAC en Falcon 4, waar dit ook overduidelijk het geval was.
Op zich zou ik het systeem wel sneller kunnen maken denk ik maar dan moet ik eerst ff een paar dagen gaan backuppen, en dan eens alles eraf gaan halen wat er in de afgelopen 2 jaar op is geÏnstalleerd.

BTW ik betrek AEP bij mijn verhaal omdat PF nog niet officieel uit is, maar overduidelijk al wel illegaal circuleert. AEP zal als je on-line wilt gaan bijna zeker weten een vereiste zijn aangezien iedereen dat momenteel al draait. Nieuwe missies zullen dus hoogstwaarschijnlijk ook gebruimeken van de objecten uit AEP. Ook geeft het wat vergelijkingsmateriaal aangeizen er door ßeta testers werd gezegd dat je zo'n 5 frames van je gemiddelde FPS in AEP af moest halen om een schatting te krijgen van de prestaties van PF.FB+AEP is dacht ik zo'n 20 à 30 euro. ik weet neit hoe duur de gold versie is, maar het kan misschien handiger zijn om die te kopen.
Helaas is PF en stand-alone release. Het is feitelijk een betaalde patch net zoals FB en AEP dat waren. (FB was een betaalde patch voor IL-2 v1, en AEP was een betaalde patch voor FB)
BTW, het was misschien al duidelijk maar: ik heb hem dus nog niet.

De campaigns worden net als bij FB dynamisch. On-line kan je zelfs de richting van de carrier groups bepalen als je een dynamic coop campaign doet. Hoe dat precies gaat weet ik neit, maar misschien dat iemand daar een verhaal over kan ophangen in dit topic?

[ Voor 12% gewijzigd door ocf81 op 13-10-2004 12:48 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zijn er onder tussen al mensen die hem ge simed hebben :)

Zo ja ik wil eens home made foto's zien van deze game/sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Eerste induk is goed IMO :) Met IL-2 Sturmovik heb ik al een aantal uurtjes gevlogen dus kon vrijwel gelijk goed opsteigen ed... Zit weer een goede feeling in :)

Btw blijkt de MP ook ontzettend goed te zijn, mischien moeten we als GoT hier wat mee doen O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Neejoh op 13-10-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Geen Demo?

Ik heb echt al ontzettend lang geen flightsim meer gespeeld, wil et eigenlijk wel weer eens proberen.
Kan ik m'n logitech joystick weer eens afstoffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Legion schreef op 13 oktober 2004 @ 23:15:
Geen Demo?

Ik heb echt al ontzettend lang geen flightsim meer gespeeld, wil et eigenlijk wel weer eens proberen.
nee dat komt met flightsims maar weinig voor een demo.
Maar dat vind ik zelf ook wel eens jammer.
Maar ach je probeer gewoon probeer en dan kopen versie ergens vandaan.

[ Voor 81% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier dan maar een paar shotjes van mijn kant.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/O2245WTLP02M
Oeps dat gaat moeilijk worden op zo'n bootje landen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/92R7PGEK2GA5
IK zei het toch dat ik het niet zou halen, zelf niet met een doorstart.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/USF7LD50MFL8
Ach dan maar mijn eigen bootje opblazen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6RP65U8SU3V6
Kijk eens jongens daar gaat weer een Jap die we gratis mogen slachten.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0R1O2MNK06NO
Ik zei het toch: die gaan we slachten, BURN BABY

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1624CLN6T1M5
Toch wel mooi geweest zo....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/80NE2GZASUAF
Nu weer terug naar huis.

al met al een mooi spel alleen moet helaas alle knoppen er weer op nieuw in gaan zetten :S

Maar heb hem even een uurtje gespeeld en ik moet zeggen het is een hele verbetering.
Alleen hij is ook een klein stukje zwaarder voor je pc.
Ik draai hem vloeiend op 1200-32 in high (dus niet het landschap op details)

Weet iemand hoe je die SPEED meter weg krijgt wordt er gek van?

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 14-10-2004 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Heb je ook AA/AF aanstaan? Mijn systeem is vrijwel identiek dus ik ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Die speedbar kan je, in FB althans, uitzetten met en toets die je zelf in moet stellen, of als difficulty setting.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 13 oktober 2004 @ 23:15:
Geen Demo?

er is wel een demo van Lock-On, maar dat gaat net ietsje sneller en ingewikkelder dan WO II fighters :)

Krijg je in ieder geval een idee van hoe flightsims er tegenwoordig uitzien. Aangezien IL-2 en Lock-on behalve de setting niet zoveel van elkaar verschillen. (engine lijkt vrijwel hetzelfde)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 14 oktober 2004 @ 08:02:
Heb je ook AA/AF aanstaan? Mijn systeem is vrijwel identiek dus ik ben wel benieuwd :)
ja dat staat hier gewoon aan.

maar hier nog een 6 tal screenshots

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6YEY857AHT95

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5YT9N46208OY

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/50E1P0056C4G

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1LU4YGY48T1C

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/11RS407U9E78

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/05828I29AOHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Raffuhl, dat is totaal niet het geval. De engine van Il-2 heeft overduidelijke verschillen t.o.v. de engine van flanker. Kijk alleen al eens naar hoe het terrein is vormgegeven, hoe de bossen, bomen rivieren en gebouwen worden weergegeven en je ziet de verschillen vrijwel direct (iig, ik zie het direct)

[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 14-10-2004 09:17 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik niet haha, maar ik moet zeggen dat ik ook wel veel meer uurtjes aan LOMAC heb gespendeerd dan aan IL-2. Ik heb toch eens op de LOMAC forums een vergelijking gezien van de omgeving van een vliegveld bij de zwarte zee in LOMAC en IL-2 en qua landschap e.d. lijkt het wel heel veel op elkaar. Aan de andere kant willen textures en wanneer iets op je scherm opduikt niets zeggen over de engine die gebruikt wordt, maar meer over de instellingen daar van. Dus ik denk dat het nog steeds dezelfde engine zou kunnen zijn, zoniet daar van afgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Blackhole schreef op 14 oktober 2004 @ 09:15:
[...]

ja dat staat hier gewoon aan.

maar hier nog een 6 tal screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Om te smullen :)

Mijn eerste sim was Hellcats over the Pacific op de Mac. Heerlijk spel, fantastisch flight model voor die tijd (1994). Maar één flyable aircraft (guess which one ;) ), 7 static missions en een trainingsmissie. Later kwam daar een expansion bij, Mission at Leyte Gulf. Acht nieuwe statische missies, torpedo's en raketten, en naast de Zero en de Betty kwam je ook Franks tegen. Jaja, features galore _/-\o_

Leuk om weer eens een goede sim in de Pacific te hebben (CFS2 was ook mooi maar liep wat te langzaam op mijn toenmalige PC).

[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-10-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 14 oktober 2004 @ 11:10:
[...]

Om te smullen :)

Mijn eerste sim was Hellcats over the Pacific op de Mac. Heerlijk spel, fantastisch flight model voor die tijd (1994). Maar één flyable aircraft (guess which one ;) ), 7 static missions en een trainingsmissie. Later kwam daar een expansion bij, Mission at Leyte Gulf. Acht nieuwe statische missies, torpedo's en raketten, en naast de Zero en de Betty kwam je ook Franks tegen. Jaja, features galore _/-\o_

Leuk om weer eens een goede sim in de Pacific te hebben (CFS2 was ook mooi maar liep wat te langzaam op mijn toenmalige PC).
Ja dan is deze zeker de moeite om aan te schaffen.
Want je zal het echt zwaar krijgen :(
Net even tegen een vloot gevochten.
maar dat kan je beter niet doen.

Denk dat ik daar niet gewenst was met mijn bommen. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9YR60F0222N7

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FVZ7FZD5M47M

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ACKS59QQJ74K

Dit heb ik dus duidelijk niet gered tegen die schepen.

maar ooit zal het me lukken om ze als haaienvoer te laten dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
In Hellcats kon ik met twee torpedoruns een carrier zinken; in de helft van de gevallen kwam ik er zonder kleerscheuren vanaf ;)

Nu heb ik niet zulke hoge overlevingsverwachtingen als in Hellcats, maar ik vond het in Il-2 nagenoeg onmogelijk om in mijn eentje een schip aan te vallen. Een bom raak gooien vond ik ook al erg lastig. Is dit nou een beetje te doen in dit spel of is het nog steeds zo frustrerend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 14 oktober 2004 @ 13:36:
In Hellcats kon ik met twee torpedoruns een carrier zinken; in de helft van de gevallen kwam ik er zonder kleerscheuren vanaf ;)

Nu heb ik niet zulke hoge overlevingsverwachtingen als in Hellcats, maar ik vond het in Il-2 nagenoeg onmogelijk om in mijn eentje een schip aan te vallen. Een bom raak gooien vond ik ook al erg lastig. Is dit nou een beetje te doen in dit spel of is het nog steeds zo frustrerend?
nee nog steeds zo lastig.
maar dat is alleen maar leuk om je skills te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dive bomben kan toch niet zo moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 15:23:
dive bomben kan toch niet zo moeilijk zijn?
Dat is wel zo , maar vergeet niet de boten schieten veel af hoor.
Dus je moet het gelijk goed doen.
Want anders kan je echt niet meer levend uit je plane :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Maar als het een beetje realistisch is dan ben je toch niet de enige aanvaller lijkt me... met z'n 10en aanvallen verdunt de hoeveelheid lood die je aantrekt aanzienlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou flak hoeft je niet te raken om schade te doen, dus ze schieten het gewoon in jouw richting en als er dan toevallige iemand naast vliegt, hebben ze gewoon 2 voor de prijs van 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 16:43:
nou flak hoeft je niet te raken om schade te doen, dus ze schieten het gewoon in jouw richting en als er dan toevallige iemand naast vliegt, hebben ze gewoon 2 voor de prijs van 1 :D
grin hoe bedoelje sproeien :)

http://picserver.org/view_image.php/XQE96V71208M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb hem ook, vanochtend vroeg eventjes de object viewer doorlopen en een quick mission gedaan.

Alleen over de object viewer kan ik oordelen en daar heb ik mixed feelings over. Voor een full-price game bevat het veel toestellen die al in FB en AEP zaten; er zit relatief weinig nieuw spul bij. Een hoop van de beloften zijn niet nagekomen (slechts één Japanse CV ipv de beloofde vier).

Maar goed, dat is slechts één aspect en zegt verder weinig. Ik heb het spel even gestart met alles op max detail, landscape perfect, no aa/af en als ik dan wat rondom een CV pan lijkt alles nog met minimaal 25fps te lopen. Hoe het gaat in combat moet nog blijken natuurlijk, als ik moet kiezen tussen perfect landscape en aa/af kies ik toch voor het eerste denk ik.

Erg leuk om de vele toestellen te zien die ook in Nederlandse dienst in Indonesïe hebben gevlogen. Het zou leuk zijn als er van de Dakota, Hawk 75, Hurricane en Buffalo Nederlandse skins kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

net ook gespeeld, en ook veel IL2.
super vette met name die aircraft carriers, dat landen is wel zo verdomd moeilijk, volgens mij ben ik van een stuk of 50 landingspogingen, 2 keer goed geland (F4 Corsair probeer ik ut)
voor de rest allemaal door starts.

spelen jullie de career mode eigenlijk?
met Il2 heb ik eigenlijk alleen maar zelf missie gemaakt, en die dan gespeeld.
hier ff een homemade missie voor IL2:FB, voor de liefhebbers
http://members.home.nl/gohan-san/CampaignGermaninvasion.zip

tot nu toe vind ik ut geweldig, wat ik alleen jammer vind is dat je de catalina niet kan vliegen :(
en welke US Torpedo bombers kun je eigenlijk vliegen? de TBF kan namelijk niet.

dis ook trouwens 1 van de weinige spellen, die zich in deze straak afspeel (pacif ocean)
vroeger had ik ooit een spel en volgens mij heette dat 1942, was net als dit ook super.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 21:13

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

De A-20G en de DAB Beaufighter Mk21 kunnen in ieder geval torpedo's mee nemen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Animal Mother op 16-10-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Whoohoo! Ik was bang dat de carrier landing het spel voor me zouden gaan verpesten, als in CRASH elke keer.

Maar de tweede poging slaagde meteen!!! Terwijl ik op mysterieuze wijze mijn HUD linksonderin kwijt was, dus ik moest zelfs de instrumenten in de gaten houden :) Ik dacht dat ik de kabels gemist had, en ik kwam vrij hard in (100 KIAS), maar mijn lieve Wildcat stond opeens stil :D

Geeft een goed gevoel... I'm going to quit while I'm ahead for now ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 16 oktober 2004 @ 10:27:
Whoohoo! Ik was bang dat de carrier landing het spel voor me zouden gaan verpesten, als in CRASH elke keer.

Maar de tweede poging slaagde meteen!!! Terwijl ik op mysterieuze wijze mijn HUD linksonderin kwijt was, dus ik moest zelfs de instrumenten in de gaten houden :) Ik dacht dat ik de kabels gemist had, en ik kwam vrij hard in (100 KIAS), maar mijn lieve Wildcat stond opeens stil :D

Geeft een goed gevoel... I'm going to quit while I'm ahead for now ;)
ja ik had hem ook in 2 keer :)

maar het is een maakke je moet gewon zorgen dat je rustig aan komt vliegen.

Oja vergeet niet je tailhook uit tezetten :)
grin want dta wil ik nog wel eens vergeten.
Ik ga zo eens kijken of ik met een B25 kan laden op zo.n vliegdeckship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

In de training wordt ook goed uitgelegd hoe je moet landen op een carrier. Hoog aan komen vliegen met een hele lage snelheid. Je moet dus met 3 wielen tegelijk 't deck raken, vooral bij die japanse kisten waar die haak niet zo lang is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Hoe krijg ik dat water zoals in LOMAC? Ik mag in de video options de optie 'perfect' niet kiezen? :? Heb een Radeon 9800Pro.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee OF er wel eens iemand hier VROEGER "Aces of the Pacific" speelde?
Wat het spel toen zo meesterlijk maakte was dat je echt een career kon spelen/maken...........
Je kon echt met bijv. 1 Squadron beginnen en daar bij blijven en dan echt de oorlog meemaken met hun.
Als je dan met bijv. Squadron 2 ging vechten (hadden bijv. andere vliegtuigen of waren gestationeerd op een andere basis) kreeg je echt afwisseling.
DAT maakte de game zo cool!

Wat ik dus hoop is dat bijv. deze game dat ook heeft............

IL2 had dat nl niet en bijv. CFS2 ook niet........

Hopelijk begrijpen jullie ook een beetje wat ik eigenlijk bedoel maar hoe dan ook bedankt voor eventuele reacties! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
OEps verkeerde post geedit :( nu weet ik niet meer wat er stond .. grappig..
geloof ik iets over drivers.

Slapen doen we s'nacht

[ Voor 226% gewijzigd door ravw op 16-10-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Daar deed ie het ook wel inderdaad, maar bij PF niet. :?

Heb de laatste Omega drivers net geinstalleerd, maakt geen verschil.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel, alleen met toetsenbord is het niet wat. Vooral dat landen met awsd >:)
Met wat voor joystick spelen jullie? Wat raden jullie aan? THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hmm, bij DirectX kan ik niet voor perfect kiezen, maar in OpenGL wel, alleen dan zit ik naar een flikkerend beeld te kijken. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 18:09:
Leuk spel, alleen met toetsenbord is het niet wat. Vooral dat landen met awsd >:)
Met wat voor joystick spelen jullie? Wat raden jullie aan? THX
Ik gebruik de Logitech Extreme3dpro.
Moet zeggen een zeer fijn ding.

Maar als het landen nog moeilijk gaat met AWSD kan ej natuurlijk ook autoland doen.

Ziet er niet voor niets in :D

Maar wie heeft hem als FULL ge instaleerd?
En wie heeft hem als UPDATE er opstaan?

Ik zelf heb hem nu als update er opstaan .
Dus zeg maar FB+AEP+PF.
Moet zeggen dat ik het laatste genoemde toch een stuk beter vind.
Want nu kan ik ook met Sturmoviks IL2 de vliegdekschepen gaan aanvallen.
Maar hier een mooie opstart scherm van die update.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/09P5UFK0799K

Zo net even een zware battle gehad met een airfield platgooien maar uit eindelijk toch nog wel wat kills.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Q5PCP3RC62X8

PS jullie mogen ook wel screens posten van jullie battle's

[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 16-10-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb hem ook als update staan. Wat ik vreemd vind is dat je bij quick mission verschillende subsets van vliegtuigen hebt afhankelijk van de map. Bij Coral Sea kan ik b.v. geen Catalina's kiezen om neer te halen, wat historisch toch wel zo zou moeten zijn.

Ik gebruik een Saitek X36 HOTAS. Al 5 jaar oud, maar nog steeds zeer goed (de X45 is volgens mij vrijwel identiek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 16 oktober 2004 @ 18:36:
Ik heb hem ook als update staan. Wat ik vreemd vind is dat je bij quick mission verschillende subsets van vliegtuigen hebt afhankelijk van de map. Bij Coral Sea kan ik b.v. geen Catalina's kiezen om neer te halen, wat historisch toch wel zo zou moeten zijn.

Ik gebruik een Saitek X36 HOTAS. Al 5 jaar oud, maar nog steeds zeer goed (de X45 is volgens mij vrijwel identiek).
JA dat je sommige planes niet kan kiezen vind ik ook jammer bij bepaalde mappen.

Hier nog een mooie foto die ik daarnet gemaakt heb.
Was even bootjes aan het pesten, maar kwam er achter dat ik iets tehard de boot naderde, dus moest ik als een gek aan mijn knuppel trekken anders was ik haaien voer geweest.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/LTJYVHESR326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zeer strak plaatje, heb je nu landscape op Perfect en AA/AF aanstaan? Welk niveau? Ik heb AA en AF nog uit staan, toch eens proberen de eye candy te vergroten. Ik speel op 1152 bij 864 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/G5ZP8818CVO4/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8POU5J8P2232/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/XFGVP27JRJJB/picserver.jpeg

Meer screenshots volgen :)

Landscape op perfect en AA EN FA uit. 1024x768

[ Voor 8% gewijzigd door Animal Mother op 16-10-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar hebben de makers van dit spel nog nooit van LCD schermen gehoord? :? Ik zie dat de resolutie niet op 1280x1024 is in te stellen, dit is toch echt de native res van alle 17&19 inch LCD schermen. :( 1280x960 wat je nu moet kiezen geeft hoe dan ook interpolatie en dus een minder scherp plaatje als mogelijk zou zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Nog wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8574R4725PV7/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/18251NQMBB16/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/LHNV0QSM4524/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/GS4L55Q8J881/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5BB29UKI3CV1/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8WY5L3073AD5/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/A3C439E6YB4Q/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/TR4I2RPP2J75/picserver.jpeg

(klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier van mijn kant ook nog wat plaatsjes

Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/3237/pf2004-10-1617-49-45-73.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/7762/pf2004-10-1617-39-09-82.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/5033/pf2004-10-1617-39-02-35.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 16 oktober 2004 @ 19:04:
Zeer strak plaatje, heb je nu landscape op Perfect en AA/AF aanstaan? Welk niveau? Ik heb AA en AF nog uit staan, toch eens proberen de eye candy te vergroten. Ik speel op 1152 bij 864 trouwens.
Ik heb hem op 1024 /32/4/4 staan.
en alles op fulll en landschap op Perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

met welke knop maak je eigenlijk screenies?

vet dat je ook een waterplane kan hebben, zo ff sien welke dat is, vond ut al jammer dat je geen catalina kon vliegen :(

ik heb nog even een vraagje, ik ben zelf altijd missies aan ut maken. wat hebben jullie het liefst, dat je van een carrier opstijgt en dan vervolgens 30 mijn vliegt en aanvalt en dan weer terug landen klaar.

of dat je in de lucht begint 5 minutjes vliegt en dan attackd, en terug vliegt en landen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Hoe moet je opstijgen? Ik kom maar niet omhoog zonder autopilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
NightForce schreef op 16 oktober 2004 @ 21:50:
Hoe moet je opstijgen? Ik kom maar niet omhoog zonder autopilot.
Motor starten (I)
Dan gas geven. 1,2,3,4, enz

Of kom je niet weg?
Dan moet je even je wielblokken weg halen.
(welke knop dat is moet je even kijken in je knoppen instelling.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Voor degenen die het nog niet wisten: Perfect Mode is alleen in OpenGL mogelijk.

Overigens is PF nog niet uit, dus vragen om plaatjes van anderen is een beetje not done IMO. Oleg heeft aangegven dat als PF net zo veel last heeft van piracy als AEP, er geen BoB zal komen, omdat ze tegen die tijd dan kopje onder zijn gegaan. Ik ga voor de officiele versie.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ocf81 schreef op 16 oktober 2004 @ 22:06:
Voor degenen die het nog niet wisten: Perfect Mode is alleen in OpenGL mogelijk.

Overigens is PF nog niet uit, dus vragen om plaatjes van anderen is een beetje not done IMO. Oleg heeft aangegven dat als PF net zo veel last heeft van piracy als AEP, er geen BoB zal komen, omdat ze tegen die tijd dan kopje onder zijn gegaan. Ik ga voor de officiele versie.
Ja ik zit ook op org versie tewachten. :D maar daarom heb ik wel even een probeer versie gedll.
Want ik heb vandaag ook AEP gehaald. (in Rotterdam)
Want dan kan ik hem ook gelijk als update er opzetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb wat modificaties aan mijn watervliegtui gemaakt

ff met 1 drijvertje :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/1drijver.JPG

daarna heb ik de middelste driver maar weggehaald
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/2drijver.JPG

tsja en toen?....
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/entoen.JPG

ben nog wel opgestegen na die laatste pic :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
zit er trouwens ook nog een multiplayer/co-op mogelijkheid in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

bigfoot1942 schreef op 16 oktober 2004 @ 22:37:
zit er trouwens ook nog een multiplayer/co-op mogelijkheid in?
yup klik maar op multiplay, zelfde als bij IL2 en FB.

(net nog tegen mijn pa gedaan :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
(ik heb hem nog niet ;) )
maar co-op kan dt dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Ik zie dat de markings niet "doorzichtig" zijn
beetje jammer, want door die rode japanse cirkel zou je toch de randen van de metalen platen moeten kunnen zien en de pompnagels. Bij de amerikaanse markings lijkt dat beter gedaan.

Na het bericht van Oleg te hebben gelezen heb ik ook maar besloten te wachten totdat play.com mijn exemplaar opstuurd. Maar ik heb wel het gevoel dat Oleg nogal door UBI genaaid wordt en dan van die 40/45 euro er maar een paar euro naar Oleg en zijn developers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
SiErRa schreef op 16 oktober 2004 @ 23:19:
Ik zie dat de markings niet "doorzichtig" zijn
beetje jammer, want door die rode japanse cirkel zou je toch de randen van de metalen platen moeten kunnen zien en de pompnagels. Bij de amerikaanse markings lijkt dat beter gedaan.

Na het bericht van Oleg te hebben gelezen heb ik ook maar besloten te wachten totdat play.com mijn exemplaar opstuurd. Maar ik heb wel het gevoel dat Oleg nogal door UBI genaaid wordt en dan van die 40/45 euro er maar een paar euro naar Oleg en zijn developers gaat.
Dat is helaas jammer ik vind Deze sturmovik erg goed.
EN hoop ook dat hij er mee door gaat.

Maar ik mis geloof nog 1 update dat van die Europa airwar of zo.
Iemand die daar meer over weet laat het hier even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Dat is net als Fall Blau een 3rd party add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Leuke marketingpraat, maar ik heb eerlijk gezegd wat moeite met de prijs van dit spel.

Om eerlijk te zijn ben ik wat teleurgesteld door de inhoud; het is gewoon een expansion pack, niks meer dan dat.

Ik ben rechtmatig eigenaar van zowel Il-2 als FB. AEP ga ik ook nog wel eens halen voor weinig maar ik heb er echt moeite mee om nu weer 50 euro neer te leggen voor een dikke patch. Bij Play.com zal het waarschijnlijk een stuk minder zijn, maar de prijzen van spellen lopen uberhaupt uit de klauwen (Doom III, Sims 2) en als ik dan voor een full-priced game alleen een expansion krijg voel ik me toch redelijk genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dr. Strangelove schreef op 17 oktober 2004 @ 12:21:
[...]

Leuke marketingpraat, maar ik heb eerlijk gezegd wat moeite met de prijs van dit spel.

Om eerlijk te zijn ben ik wat teleurgesteld door de inhoud; het is gewoon een expansion pack, niks meer dan dat.

Ik ben rechtmatig eigenaar van zowel Il-2 als FB. AEP ga ik ook nog wel eens halen voor weinig maar ik heb er echt moeite mee om nu weer 50 euro neer te leggen voor een dikke patch. Bij Play.com zal het waarschijnlijk een stuk minder zijn, maar de prijzen van spellen lopen uberhaupt uit de klauwen (Doom III, Sims 2) en als ik dan voor een full-priced game alleen een expansion krijg voel ik me toch redelijk genaaid.
ja dat is het wel , want je kan deze PF gewoon als update instaleren, en ook als standalone.
Dus ik vind het ook meer een update.
maaar ach we doen er niets aan.
Maar halen doen we zeker wel .
Want ik heb ze ook allemaal liggen hier.

hier voor de mensne die het niet willen geloven dat er nog tweakers rond lopen die wel echt hun software kopen ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/DM9MC9JK8SMT

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik in godsnaam dat mooie water aan de praat?

Ik heb een XFX 6800 GT met 66.77 forceware drivers, en directx9 geinstalleerd.

Toen ze aan het eind van de installatie dx9 wilde installeren zei ik nee, misschien heeft het daar mee te maken?

--

Ook kom ik wanneer ik wil opstijgen van een carrier niet in beweging, als ik de motor aanzet, flaps op take off, en de engine naar 110% doe..

bvd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 12:42:
Hoe krijg ik in godsnaam dat mooie water aan de praat?

Ik heb een XFX 6800 GT met 66.77 forceware drivers, en directx9 geinstalleerd.

Toen ze aan het eind van de installatie dx9 wilde installeren zei ik nee, misschien heeft het daar mee te maken?

--

Ook kom ik wanneer ik wil opstijgen van een carrier niet in beweging, als ik de motor aanzet, flaps op take off, en de engine naar 110% doe..

bvd :)
1 je moet hem in OPen GL draaien wil je dta water aan kunnen zetten

2 Je moet even je wielblokken weg halen die je vliegtuig tegen het wegrollen tegenhouden.
Dus moet je even bij je knoppen kijken waar die op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 12:49:
[...]

1 je moet hem in OPen GL draaien wil je dta water aan kunnen zetten

2 Je moet even je wielblokken weg halen die je vliegtuig tegen het wegrollen tegenhouden.
Dus moet je even bij je knoppen kijken waar die op zit.
Ik draai em in openGL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 12:52:
[...]

Ik draai em in openGL :(
moet je landschapdetail op perfect zetten.

zie screenshot

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/NM8AUH2KF0Q4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 12:55:
[...]

moet je landschapdetail op perfect zetten.

zie screenshot

[afbeelding]
Tnx, ik ga het proberen :)

Tis al gelukt om die wielblokken eraf te pleuren..ik schiet alleen beetje door bij het landen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:00:
[...]

Tnx, ik ga het proberen :)

Tis al gelukt om die wielblokken eraf te pleuren..ik schiet alleen beetje door bij het landen ;)
TAILHOOK wel uit gooien bij het landen he.
Want die word dan gegrepen door de kabels.
Maar gewoon even goed naar die training luisteren , dan komt de rest van zelf.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, het water doet het..

Als je bij single missions ( als het zo heet:)) us selecteert, en dan de enabovenste missie ( take off):

dan heb ik in mn vleugels en ook op wielen witte streepjes:

Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/6906/pacificfighters.th.jpg

Ik heb niet de drivers die worden aanbevolen in readme, ik heb 66.77 forceware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:08:
Ok, het water doet het..

Als je bij single missions ( als het zo heet:)) us selecteert, en dan de enabovenste missie ( take off):

dan heb ik in mn vleugels en ook op wielen witte streepjes:

[afbeelding]

Ik heb niet de drivers die worden aanbevolen in readme, ik heb 66.77 forceware.
hier kan ik niets over zeggen , maar wat je zou kunnen doen is andere drivers er opgooien :) en dan kijken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 13:10:
[...]

hier kan ik niets over zeggen , maar wat je zou kunnen doen is andere drivers er opgooien :) en dan kijken .
Jij hebt die witte streepjes dus niet?

Water werkt:

Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/5936/pacific.th.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:36:
[...]

Jij hebt die witte streepjes dus niet?

Water werkt:

[afbeelding]

:D
ja heel af en toe nu je het zegt , maar dat ligt niet aan de drivers ,maar gewoon aan het spel.

maar dat is af en toe is een wit rondje bij de flaps of zo.
Het is dan maar net hoe je er tegen aan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 13:49:
[...]

ja heel af en toe nu je het zegt , maar dat ligt niet aan de drivers ,maar gewoon aan het spel.

maar dat is af en toe is een wit rondje bij de flaps of zo.
Het is dan maar net hoe je er tegen aan kijkt.
Jep ik ook af en toe.. ik heb het ook alleen bij de missie van het plaatje die ik liet zien

Net voor het eerst geland op een bewegende carrier, nu op een stilstaande proberen :)

Dat water .. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:51:
[...]

Jep ik ook af en toe.. ik heb het ook alleen bij de missie van het plaatje die ik liet zien

Net voor het eerst geland op een bewegende carrier, nu op een stilstaande proberen :)

Dat water .. :9~
Dat water hoe bedoelje ?

Hier een carrier landing.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/DW9678Z31YTV

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7B9WYB74S13Y

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/A44L0HKEZZ2X

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4F7YXZ3RDN06

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/AGMF63U82KC7

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9R464D0SG7Y6

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/REHXQB60VM36

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XS714TT7H04L

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/78TR0Y8DSC7P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/EQ45FW1V7X7Q

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2U4Y2813WNOE

:D deze landing heb ik vannacht al gedaan maar vind hem toch nog wel even waard om hem hier te posten.

maar hier even 3 Screensshots van een battle van nog geen 10 min geleden.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/M822Z1S3GBHF

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5P98UEV316Q9

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PHVDHJM162J7

Maar gelijk even een vraagje heb jij nooit Sturmovik IL: FB gespeeld dan?
Want daar had je ook dat zelfde water in.
Want als je het nog niet gespeeld heb Sturmovik 1 en Sturmovik:FB zijn nu voor nog geen 6 € perstuk te krijgen.
Alleen die updat van Sturmovik IL2 : FB AEP is nog gewoon 25 Euro. :(
Maar zeker de moeite waard om het eens teproberen.

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 13:58:
[...]

Dat water hoe bedoelje ?

Hier een carrier landing.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

:D deze landing heb ik vannacht al gedaan maar vind hem toch nog wel even waard om hem hier te posten.

maar hier even 3 Screensshots van een battle van nog geen 10 min geleden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar gelijk even een vraagje heb jij nooit Sturmovik IL: FB gespeeld dan?
Want daar had je ook dat zelfde water in.
Want als je het nog niet gespeeld heb Sturmovik 1 en Sturmovik:FB zijn nu voor nog geen 6 € perstuk te krijgen.
Alleen die updat van Sturmovik IL2 : FB AEP is nog gewoon 25 Euro. :(
Maar zeker de moeite waard om het eens teproberen.
water=mooi _/-\o_

Ja ik heb forgotten battles ook, maar nooit geweten dat je daar ook dat water hebt lol :)

Ik heb heb landscape nooit op perfect gezet ..

Maar blauw water van de coral sea is toch ff wat mooier :)

Tis me trouwens nog nooit gelukt om een vliegtuig neer te halen, alleen nog schepen tot nu toe, en voor de rest vlieg ik beetje, met landen en opstijgen :)

nog ff mooi plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img94.exs.cx/img94/3294/pacific2.th.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

jullie hebben alleem AEP gekocht?
maar die kan je toch gewoon LEGAAL gratis downloaden van de strumovik site?

en ja over die update dat vind ik oook, 20 euro vind ik PF zeker waard, (met name omdat ik hem met mijn huidige versie niet in de IL2:FB:AEP folder kan installeren dan doet ie ut niet)

IL2 + FB heb ik dus wel legaal gekocht, en AEP gedwonload.(legaal)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Gohan-san schreef op 17 oktober 2004 @ 14:22:
jullie hebben alleem AEP gekocht?
maar die kan je toch gewoon LEGAAL gratis downloaden van de strumovik site?

en ja over die update dat vind ik oook, 20 euro vind ik PF zeker waard, (met name omdat ik hem met mijn huidige versie niet in de IL2:FB:AEP folder kan installeren dan doet ie ut niet)

IL2 + FB heb ik dus wel legaal gekocht, en AEP gedwonload.(legaal)
KA ik heb AEP zelf gisteren speciaal er voor gekocht.
Want ik kan me niet voorstellen dta hij zo gratis weg gegeven wordt.
ook al om dat de maker dan niet gaan blaten over dit:

Oleg heeft aangegven dat als PF net zo veel last heeft van piracy als AEP, er geen BoB zal komen, omdat ze tegen die tijd dan kopje onder zijn gegaan. Ik ga voor de officiele versie.

Dus denk niet dat jij de goede AEP bedoelt, misschien weer en update van of voor AEP.

Want op de site staat er ook niets over:

http://www.pacific-fighters.com/en/expansion_pack.php

Maar even voor iemand die misschien weet of het kan.

Hoe kan je de multyplay mappen ook vliegen, want ik heb nu heel veel mappen in sinlgeplay maar ik wil ook graag eens wat meer kunnen vliegen in single pla.
Is het mogelijk om dat zo temaken dat je er in ron kan vliegen.

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

huh wel vaag want ik heb een .exe die heet Ace expansion pack 201 (heb ik ooit eens van de il2 site gehaald)
en als ik die extract in mijn IL2:FB folder, dan staat er bij het startup scherm, IL2:fb en AEP.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Gohan-san schreef op 17 oktober 2004 @ 15:02:
huh wel vaag want ik heb een .exe die heet Ace expansion pack 201 (heb ik ooit eens van de il2 site gehaald)
en als ik die extract in mijn IL2:FB folder, dan staat er bij het startup scherm, IL2:fb en AEP.
:)
Deze kan je wel van de site afhalen.
IL2 Ace expansion pack patch v2.01

http://www.ubi.com/UK/Downloads/Info.htm?dlId=549

want het is gewoon een update voor AEP.

Dus niet de hele update.
Want die moet je dus gewoon kopen

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb express alleen FB gekocht 8 euro ofzo omdat ik d8 dat je AEP gewoon kon downloaden.
ik heb toen ook wel de FB + AEP gezien maar was toen 20 euro ofzo :(
nu moet ik hem als nog kopen

als je op bol.com zoekt naar IL2, vind je nog veel meer addons:
Il2 Sturmovik, Forgotten Battles, Combat Over Europe
Il2 Sturmovik, Operation Barbarossa

is wel klote dit, want wil ze wel graag allemaal hebben, maar ut word wel een beetje te gek zo.
FB:AEP is dus weer 25 euro
PF: 50 euro
75 euro voor eigenlijk alleen wat nieuwe planes e.d.

het is echt niet dat ik er niet voor wil betalen, maar ze maken super vette flight sims maar je word wel een beetje uitgeknepen

wat ik dus nog meer betaald heb:
IL:sturmovik 50 euro
Lock on:modern air combat: 50 euro
IL2:FB 10 euro ofzo (maar heb ik dus eigenlijk niks aan :()

ik kan haast beter een abonnement nemen ofzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 17-10-2004 15:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Gohan-san schreef op 17 oktober 2004 @ 15:23:
ik heb express alleen FB gekocht 8 euro ofzo omdat ik d8 dat je AEP gewoon kon downloaden.
ik heb toen ook wel de FB + AEP gezien maar was toen 20 euro ofzo :(
nu moet ik hem als nog kopen

als je op bol.com zoekt naar IL2, vind je nog veel meer addons:
Il2 Sturmovik, Forgotten Battles, Combat Over Europe
Weet iemand wat deze update in houd want ik was er al eerder over begonnen in deze topic.
Maar niemnad heeft me daarop antwoord gegeven.

Maar wat houd deze update in?
en is het hem waard om hem te kopen?
Want die Barbarrossa is alleen maar missions en daar is dus niet veel aan want die kan je zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik heb hem nu ook en landen op een carrier gaat moeilijk hier :(
ik wil ook een nieuwe/goede joystick kopen, kent iemand er 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
ADMK schreef op 17 oktober 2004 @ 17:18:
Ik heb hem nu ook en landen op een carrier gaat moeilijk hier :(
ik wil ook een nieuwe/goede joystick kopen, kent iemand er 1?
oeh, zulke vragen maken mij geil :9~ :P

Cougar HOTAS! 8kilo aan vliegplezier :) Wordt/werd gebruikt voor training van piloten in de VS, tis een kopie van het knuppeltje uit een Tomcat of Falcon als ik me niet vergis... In ieder geval een ganz geil dingetje :) (helaasch geen Force Feedback!)
Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/hotas.gif

Anyway, als dit buiten je budget valt, neem een ieder geval een HOTAS (hands on throttle and stick), dat vliegt een stuk lekkerder B)
Mocht je het geld voor een Cougar niet hebben, is de Saitek X-45 HOTAS wellicht een leuke stick onder de 100€

Afbeeldingslocatie: http://www.saitek.com/uk/images/product/pcp/x45.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Neejoh op 17-10-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 01:40
Ik heb hem ook maar hoe de hell laat je hem van de rem afgaan op een vliegdek schip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
welke :+
maar hoe de hell laat je hem van de rem afgaan op een vliegdek schip?
door Toggle Chocks een key te geven :P (zeggen ze in de tutorial hoor :X)

[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 17-10-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Neejoh schreef op 17 oktober 2004 @ 18:31:
[...]

welke :+

[...]

door Toggle Chocks een key te geven :P (zeggen ze in de tutorial hoor :X)
hahha die van die Toggle chocks daar heb ik nu al een paar keer antwoord opgegeven.
Als je het weet is het simple, maar voor dat je er achter ben.
Maar gelukkig was ik niet de enige :P die heb moeten zoeken waar het aanlag.

Pagina: 1 2 3 Laatste