sapphire schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:10:
peer mod van ReseTTim ?
* iop zuchtiop tha man schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:03:
id is gejat, maar beter goed gejat dan slecht bed8.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
ik vind em wel heel goed bedacht
mooi gedaan, ook de afwerking
maar da's een kwestie of je dat zelf snel opmerkt of niet
voor de rest is het top gedaan hoor! zou niet zeggen dat ik het beter had gedaan

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Thumbscrewsenriqueeeee schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:39:
zoals beloofd ik ben dus op zoek naar deze boutjes en dopjes
[afbeelding]
o.a. te krijgen bij Alternate
Zie: http://www2.alternate.nl/html/nodes_info/tzss03.html
Omelette du fromage!
Neen, dit zijn schroefjes die ook bij Zalman producten zitten!Dxta schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:24:
[...]
Thumbscrews
o.a. te krijgen bij Alternate
Zie: http://www2.alternate.nl/html/nodes_info/tzss03.html
Meh!
tjaa, merk , type, dikte, lengte, schroefdraaddikte:S ik weet het niet...enriqueeeee schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:39:
zoals beloofd ik ben dus op zoek naar deze boutjes en dopjes
[afbeelding]
daarom moet je zelf maar gaan zoeken! www.skiffy.com daar vind je echt alles!
ik ga wel ff zoeken
ze hebben niet echt wat ik zoek het is allemaal roestvrij staal enzo
ik wil gewoon de koperkleurige en ik denk dat er genoeg tweakers zijn die ze over hebben want als je zo'n zalman koeler koopt hoed je dur zeker 1 a 2 over dus als je ze over hebt stuur me ff een emailtje
[ Voor 58% gewijzigd door enriqueeeee op 07-01-2005 01:44 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
toch grappig... bij zijn mod zijn de randen enzo niet echt tof afgewerkt en dan zeggen ze " mooi afgewerkt" en bij mijn mod gaat iedereen zeiken dat ie scheef isRMB schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:03:
[...]
ik vind em wel heel goed bedacht, en gejat
mooi gedaan, ook de afwerking
maar nofi
BramBoterham
hehehe klopt wel ja, randjes moeen nog ff bijgewerkt worden, het was een spontane mod actie, geen fratsen.LJ LIGHTNING schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:14:
[...]
toch grappig... bij zijn mod zijn de randen enzo niet echt tof afgewerkt en dan zeggen ze " mooi afgewerkt" en bij mijn mod gaat iedereen zeiken dat ie scheef is(op de foto iig)
maar nofiwel leuk gedaan met dat spiegelende
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Foto1
Foto 2
2x 92mm fans gericht op 2 HDD's (nu 25 en 17 graden volgens active smart) via IA.net voor 2 euro p/st. Draaien nu nog op 12 Volt (dus 36dB en stofzuigergeluiden
(alleen zit ik nu te twijfelen of ik de fanbus boven of onder m'n brander moet doen
[ Voor 15% gewijzigd door r0el op 07-01-2005 12:41 ]
Verwijderd
Opzich goed gedaan! Ga zo doorr0el schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:14:
gisteren ook zin om te modden gehad; voor 2 tientjes zo'n immitatie dremel gekocht bij de kijkshop (prima ding verder) en blowholes gemaakt
Foto1
Foto 2
2x 92mm fans via IA.net voor 2 euro p/st. Draaien nu nog op 12 Volt (dus 36dB en stofzuigergeluiden) maar komt binnenkort een ZM-MFC1 aan en een ZM80D-HP aan
(alleen zit ik nu te twijfelen of ik de fanbus boven of onder m'n brander moet doen)
ik heb het idee, dat de fanguard aan de voorkant van je case, niet erg symetrisch gemonteerd is?r0el schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:14:
gisteren ook zin om te modden gehad; voor 2 tientjes zo'n immitatie dremel gekocht bij de kijkshop (prima ding verder) en blowholes gemaakt
Foto1
Foto 2
2x 92mm fans via IA.net voor 2 euro p/st. Draaien nu nog op 12 Volt (dus 36dB en stofzuigergeluiden) maar komt binnenkort een ZM-MFC1 aan en een ZM80D-HP aan
(alleen zit ik nu te twijfelen of ik de fanbus boven of onder m'n brander moet doen)
opzich goed gedaan? wat is er mis dan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:15:
[...]
Opzich goed gedaan! Ga zo door(als je ons maar wel op de hoogte houd
)
Ik heb dus nog een 92mm liggen, misschien als ik weer zin heb om te dremelen dan zet ik m bovenop ofzo als output want nu heb ik dus te weinig output. Ws. komt er binnenkort ook nog een windowtje aan ala defqon logo

Ja dat dacht ik dus in eerste instantie ook maar dat blijkt dus optisch te zijn omdat die fingerguard niet helemaal recht en 90 graden is, daardoor lijkt ie niet recht. Toch is ie wel precies gemeten adv de bays dus zit ie wel goedRMB schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:21:
[...]
ik heb het idee, dat de fanguard aan de voorkant van je case, niet erg symetrisch gemonteerd is?
[ Voor 38% gewijzigd door r0el op 07-01-2005 12:33 ]
dan is et mij goedr0el schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:27:
[...]
Ja dat dacht ik dus in eerste instantie ook maar dat blijkt dus optisch te zijn omdat die fingerguard niet helemaal recht en 90 graden is, daardoor lijkt ie niet recht. Toch is ie wel precies gemeten adv de bays dus zit ie wel goed
Case is een Antec Lifestyle Sonata.
Het is mijn eerste Mod.
Pics:

Hier is de L.I.S 2 LCD scherm ook te zien.

De radiator op de kast gemonteerd.

De window naar eigen ontwerp, hier ziet men goed de WC leidingen
en de extra heatsinks op me graka, plus de 2 U.V S-ATA kabels voor mijn 2 raptors.
Verder geen kabels e.d in zicht, in irl komt ie toch beter tot zijn recht

Hier nog een totaal beeld van de zijkant, beetje onscherp, but u wil get the picture

Dus, het is mijn eerste gooi naar de Mod scene, heb veel complimenten
gehad op de laatste LAN (lanemmen11) die ik heb bijgewoond...
Meningen ??
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
met je prachtige verhaal van je kleur in je WC
Maar ik vind hem mooi, alleen de rand van je windows kun je wel wat beter afwerken...
verder heel koel
edit: je mag je CD/DVD drives ook wel stealthen
[ Voor 11% gewijzigd door peddro op 07-01-2005 15:59 ]
Verwijderd
Alleen persoonlijk had ik zelf de fan's binnen in de kast gezet, ik vind het niet echt mooi met de fan's aan de buitenkant.
Voor de rest:
alleen precies wat de rest zegt
edit: heb je nou in dat handvat gezaagd ?
[ Voor 12% gewijzigd door wesleytjuh op 07-01-2005 16:09 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Alleen maar tips voor het nog beter maken, das mooi !
Dat molding spul heb ik een keer gekocht met een I.A (Inkoop Actie)
Ik moet dus maar ff googlen waar ik wat nieuwe kan halen.
En dat ik de Fans aan de buitenkant heb geplaatst is om praktische redenen.
Aan de binnenkant achter de onderste fan staat mijn Alu water reservoir, en
achter de bovenste fan zitten de 2 raptors, zodoende kon ik dat allemaal dus even mee koelen.
Anders was dat niet mogelijk, en ik vind het persoonlijk mooi
En dat stealthen van de Optische drives.....tja, ze zijn zwart, en dat men een beetje Plextor
ziet vind ik niet erg.......
Edit*
Hehhehe, dat was een vautje, heb de Razor aan de binnenkant uitgetekend, en benMaar wel mooi uitgewerkt, alleen (had je zelf natuurlijk al gezien..) jammer dat het window een stukje in het sluit-handvat-dinges zit.
druk gaan zagen, en het rook plots zo verdomd naar plastic hehehe, maarja
heb er geen last van, en het lijkt opzich niet nega
@Pedro, ook weer naar LANemmen12 ??
[ Voor 26% gewijzigd door Shiznit op 07-01-2005 16:24 ]
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Verwijderd
ik vind het een erg nette casemod.
Het enige wat me erg in het oog valt is de Rad. bovenop, waarom heb je die daar geplaatst?
Had je die niet beter achter de out take aan de achterkant kunnen monteren? de warmelucht die je er dan dorheen blaast maakt nietzoveel uit heb ik me laten vertellen.
Ik heb zelf een antec superlanboy, ongeveer dezelfde afmetingen. En ik denk ook over waterkoeling ( om mijn 2600+ is even flink to the max te krijgen
nog een vraagje: Hoe heb je je pomp en reservoir voorin kunnen krijge? Ik heb laatst een pctje voor een vriend in een Sonata gebouwd ( hulde voor de case
keep up the good work!
ThxVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:11:
@ Backstage
ik vind het een erg nette casemod.
Het enige wat me erg in het oog valt is de Rad. bovenop, waarom heb je die daar geplaatst?
Had je die niet beter achter de out take aan de achterkant kunnen monteren? de warmelucht die je er dan dorheen blaast maakt nietzoveel uit heb ik me laten vertellen.
Ik heb zelf een antec superlanboy, ongeveer dezelfde afmetingen. En ik denk ook over waterkoeling ( om mijn 2600+ is even flink to the max te krijgen) en dat zou mij de mooiste en meest handige oplossing lijken.
nog een vraagje: Hoe heb je je pomp en reservoir voorin kunnen krijge? Ik heb laatst een pctje voor een vriend in een Sonata gebouwd ( hulde voor de case) en voor zover ik weet is daar alleen maar plaats voor drives? hebje die bays weg gedremeld?
keep up the good work!
Ik heb op de volgende foto even (amateuristisch) getekend waar
de pomp en de reservoir zitten.

Wanneer je goed kijkt zie je door de window binnen het witte streepje nog net
de contour van de pomp, en de reservoir staat dus onder de 2 hhd's op de
bodem van de case, onder de bays.
Op de foto/tekening zie je dus de reservoir (groen) maar die zit nog iets meer naar
rechts achter de onderste fan.
En ik heb om de simpele reden de Radiator boven op de Case geplaatst, omdat ie dan
beter zichtbaar is voor anderen
De gehele mod http://gathering.tweakers...message/22517323#22517323
In de volgende plaatjes kanje het resultaat zien:

Zoals je ziet zijn de hoekjes ook wat afgerond

En zo stond ie even naast m'n chieftec om de fannetjes te testen
Tussen de onderste en de bovenste fan komt van binnen dus een plank voor afscheiding...
deze case beloofd iets moois te wordenravenge schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:53:
MDF kast is weer een stapje verder. Gister had ik een pakketje binnen gekregen van freezinghardware.com (rad pomp slangen...) en ik ben opzoek gegaan naar een 120mm gatenzaag. Die zijn dus niet echt makkelijk te vinden. Uiteindelijk heb ik bij de kijkshop een 16delig setje gekocht voor 11,99 euro. Die maakt gaten van zo'n 104mm. Ik kon ook bij een ijzerhandel een gatenzaag kopen die 114mm gaten maakte maar dan was ik 37+18=55 euro kwijt en dat vond ik het niet waard.
In de volgende plaatjes kanje het resultaat zien:
[afbeelding]
Zoals je ziet zijn de hoekjes ook wat afgerond
[afbeelding]
En zo stond ie even naast m'n chieftec om de fannetjes te testen
Tussen de onderste en de bovenste fan komt van binnen dus een plank voor afscheiding...
het ligt in de hand van zijn eigenaar
Cker weten! wordt waarschijnlijk in tenten
@ hierboven, ik zal ff aan diegene boven je hebt uitleggen:
Hij vind dus dat Blauw zo standaart wordt dus daarom heeft hij voor groen gekozen
[ Voor 27% gewijzigd door peddro op 07-01-2005 23:10 ]
@ravenge, waarom neem je de orginele ATX vormen over? (zo lijkt het iig) Het leuke van een ATX kast is dat je kan maken wat je wil, in de opstelling die je zelf wil
@ mdf case wat ga je er nog allemaal mee doen? Ben zelf een mdf subwoofer aan het maken. Natuurlijk heeel wat anders maar misschien leuk om toch wat niet standaart dingen mee te doen. Uitaard een beetje frees werk etc maar wil nog wat speciaals der mee doen dus misschien kan ik het van je afkijken.
Zo zag het toetsenbord eruit toen ik het kocht:

En zo ziet het er nu uit:

Een plaatje van de onderkant met de leds, beetje onduidelijk helaas.
Ik neem de vormen over omdat ik het wel een makkelijke vorm vind. Zo past hij mooi onder mijn bureau. Verder ben ik nou ook weer niet zo heel erg creatief dat ik een aparte vorm kan verzinnen418O2 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:35:
...
@ravenge, waarom neem je de orginele ATX vormen over? (zo lijkt het iig) Het leuke van een ATX kast is dat je kan maken wat je wil, in de opstelling die je zelf wil
In het front komt een lcd met ongeveer zo'n lay-out (progsel: samurize):

Verder wil ik alle gaten voor fans en dergelijke zo gaan afronden zoals die fans aan de voorkant zodat de kast een bepaalde "look" krijgt. Er komt een dual120mm rad bovenin en ook een gat waardoor je het reservoir kan zien.
De lay-out verzin ik meestal on-the-fly dat vind ik leuker werken. Dus misschien kom ik op nog wat leuke ideen
Verwijderd
men zijpaneel opengeslepen, bijgewerkt, plexi gesneden (5mm dik
dit alles in 6 uur tijd
is maar een testje hoor
what ja think

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 13:25 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Vandaag 2 gaten geboord in het bovenpaneel en de radiator bevestigd.

Hij hangt zoals je ziet aan 4 verzonken schroeven. Die gaten plamuur ik later nog dicht uiteraard
De bevestiging aan de achterkant vind ik niet zo geweldig omdat de sluitringen wat in de lamellen van de radiator snijden, daarom zal ik er nog wat aluminium strips voor maken...

So far so good
FnF schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:31:
@ Hierboven: Vindt het er om eerlijk te zijn scheef uitzien, een niet zo goed uitgewerkt. Daarnaast zijn niet alle rondingen gelijk zo lijkt het...
misschien kunnen we beter eerst vragen of dat wel de bedoeling was
dus kan iemand me een beetje uitleggen hoe ik het beste foto's kan maken van mijn (uv)licht
Verwijderd
ik ben echt weg van die kleur fan's man!! echt mooi! en de kast lijkt heel mooi te gaan worden, alhoewel je daar nu nog weinig over kan zeggen. so far,so good!
Verwijderd
Ik ben een beetje bezig met een mod, en heb gister net het raam gemaakt. En ineens kreeg ik een helder moment
bovenkant

de onderkant, die je toch niet ziet,

Ik heb dus het restmetaal dat uit de kast komt beplakt met plastic, foampjes eronder, en je hebt een gratis Steelpad. Muis reageert prima, net zo snel als op een echte steelpad, maar de mijne is niet zo koud aan de hand
Mmm... betwijfel het... heb hier nm. 2 kunststoffen steelpads liggen (die zijn maar 17 euro...) en die reageren als ze afgestelen zijn een stuk beter en smoother als een metalen versie...Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:10:
Mijn huisgenoot heeft zo'n geile Steelpad. Ziet er mooi uit, werkt fijn, maar ik ga dus echt geen fo**ing 30 euro neerleggen voor een muismat.
Ik ben een beetje bezig met een mod, en heb gister net het raam gemaakt. En ineens kreeg ik een helder momentIk maak mijn eigen Steelpad.
bovenkant
[afbeelding]
de onderkant, die je toch niet ziet,
[afbeelding]
Ik heb dus het restmetaal dat uit de kast komt beplakt met plastic, foampjes eronder, en je hebt een gratis Steelpad. Muis reageert prima, net zo snel als op een echte steelpad, maar de mijne is niet zo koud aan de hand
//offtipic...
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
GAAF! best strakke lijnen ook, ik zou verwachten dat je dan snel uitschiet OID. Blijkbaar valt dat goed te doendano_nl schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:00:
Gitaar Gemod![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
eindresultaat hier
een dremel emt een graveerstiftje is leuk speelgoed
Verwijderd
Ey,Gnuitenjong schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:47:
[knip]onder de voorrand van het toetsenbord 5 blauwe leds gemaakt. Een paar plaatjes:
[knip]
ik heb een Microsoft Natural Multimedia keyboard, en die heeft ook zon geinig randje
Heb kun je mijn toevallig even vertellen hoe je die leds hebt aangesloten ?
Ik weet al dat ie op pin 4 en 3 moet, en waarschijnlijk heb je ze parallel aangesloten, maar hoe zit et met die weerstanden ?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 19:05 ]
Ideetje van "klank maakt toch geen zak uit"!?dano_nl schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:00:
Gitaar Gemod![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
eindresultaat hier
een dremel emt een graveerstiftje is leuk speelgoed

[ Voor 3% gewijzigd door mithras op 12-01-2005 21:13 ]
voor fotos moet je ff op http://spaces.msn.com/members/badbwoi4life/ kijken, ik had ze eerst ergens in een webspace maar die is pleitos dus dan maar ffies zo
zoals zichtbaar gewoon simpel kruis gemaakt met in het midden een venstertje voor het scherm, die overgens met 4 schroeven vast komt, plexi is ook al opmaat gefixt maar de rest vertel ik wel als het een CiP gaat worden voorlopig hangt het er allemaal een beetje louche in
[ Voor 90% gewijzigd door 1nsane op 13-01-2005 00:17 ]
Adjust non olet, plerumque...
Wat is dat opgegeschroefde ding daaro, word die er ook in gemodravenge schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:57:
Weer eens een updateje van m'n MDF kast
[...]
[...]
Ik heb me sig gemod, hij veranderd zichzelf
Dat lijkt op een PSone schermpje. Check dit draadje.SA007 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:19:Wat is dat opgegeschroefde ding daaro, word die er ook in gemod
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
ah dat valt mee, je raakt alleen echt het bovenstukkie, en het is maar een akoestische, ik zou het niet op mn gibson proberen:PMithras86 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:32:
[...]
Ideetje van "klank maakt toch geen zak uit"!?Wel leuk ideetje, maar tis nu dus een sierstukje geworden(iig op deze manier wel, want klinkt mss niet meer, ziet er wel stoer uit!)
Klank is dus echt niet hoorbaar veranderd:D
Meh
Verwijderd
Na een ontwerp bedacht te hebben ben ik begonnen met het zagen.
Nee, niet met een dremel
Daarna de paintjob, deze had ik toch wel (zwaar) onderschat. Maar goed; hier zijn enkele fotos:

zie op mijn website voor de fotos (op groot formaat), klein filmpje (
Dus, wat vinden jullie ervan?
Ik heb een paar dagen geleden een bestelling geplaats voor fannetjes en zo, ik hou jullie op de hoogte
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 17:56 ]
maar een decoupeerzaag werkt wel makkelijker. Als je gewoon vanuit de binnenkant zaagt kan het best mooi worden

blauwe kleur is op backplate niet echt mooi:S
en zie ik nou dat die bovenste fanhole niet egaal mooi rond

niet passende cut out bij "paint job"
verder vind ik het niet netjes gespoten! heb je eigelijk wel geschuurd?
volgende keer meer tijd voor nemen
hadden ze geen hoogglans lak in de verkoop:S
mee eens, er zit ook een hoop lucht onder je verf zo te zien...willy1986 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:15:
leuk gedaan...![]()
en zie ik nou dat die bovenste fanhole niet egaal mooi rondis?
pikture
niet passende cut out bij "paint job"
verder vind ik het niet netjes gespoten! heb je eigelijk wel geschuurd?
hadden ze geen hoogglans lak in de verkoop:S
MSI GX660R for the win!
Verwijderd
Ieder zen eigen smaak natuurlijkwilly1986 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:15:
leuk gedaan...![]()
Daar hebt u absoluut gelijk in, maar daar komt een fanguard/grill (wat is het verschil eigenlijk) over
Dus was eerlijkgezegd (half) de bedoel; ik wou een strakke cutout met een niet strakke "sliert "chroom erdoor. Alleen is het chroom iets te dominant gewordenniet passende cut out bij "paint job"
Bedoel je dan enkel de bovenkant, daar is het eerlijkgezegd idd een beetje veel misluktverder vind ik het niet netjes gespoten! heb je eigelijk wel geschuurd?

Hoe bedoel je? Als dit ironisch bedoelt is ok dan; indien niet: houw er dus wel rekening mee dat de fotos niet echt gelukt zijn (flash) vandaar dus die gruis. Als je het filmpje bekijkt zie dat hij wel degelijk (een beetje) spiegeld.hadden ze geen hoogglans lak in de verkoop:S
toen ik mijn kast heb gespoten... heb ik hem totaal uit elkaar gehaald.... dus zelfs popnagels doorboord en later zelf weer met nieuwe popnagels de delen vastgezet
en wat ik bedoel met een mooie strakke paint: check deze foto :
zie de glans/spiegeling en ook mijn mooie glow onder mijn pctje , heb ik gespoten met hoogglans(en dit was voor mij ook de EERSTE keer!
De glans komt van de lak... en niet van de HOEVEELHEID lak zoals jij op bepaalde delen hebt gespoten... snap je?
Verwijderd
Dat was gewoon een kleine vergissing, dacht dat ik die andere ook in het blauw had gespoten, maar dat bleek niet zo te zijn. Was waarschijnlijk veel te enthousiastwilly1986 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:30:
nou, t is niet helemaal mooi strak gespoten.... en ik zie zelfs nu pas dat je het linker zijpaneel hebt verwijdert en het rechter hebt laten zitten toen je de achterkant ging spuiten..![]()
toen ik mijn kast heb gespoten... heb ik hem totaal uit elkaar gehaald.... dus zelfs popnagels doorboord en later zelf weer met nieuwe popnagels de delen vastgezet
Dat is idd veel meer glans, ik zal het onthouden voor de volgende casemoden wat ik bedoel met een mooie strakke paint: check deze foto :
[afbeelding]
zie de glans/spiegeling en ook mijn mooie glow onder mijn pctje , heb ik gespoten met hoogglans(en dit was voor mij ook de EERSTE keer!)
De glans komt van de lak... en niet van de HOEVEELHEID lak zoals jij op bepaalde delen hebt gespoten... snap je?
[rml]willy1986 in "[ CM] Het "Post hier je kleine mods" topi..."[/rml]
[ Voor 36% gewijzigd door willy1986 op 13-01-2005 23:03 ]
Ik ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien. Als je iets meer geduld had gehad met de fanhole en de paintjob had het er wel beter uitgezien maar je hebt in iedergeval veel geleerd van deze mod.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:54:
[KNIP] casemod.....
Dus, wat vinden jullie ervan?
Ik heb een paar dagen geleden een bestelling geplaats voor fannetjes en zo, ik hou jullie op de hoogte
SA007 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:19:
Wat is dat opgegeschroefde ding daaro, word die er ook in gemod
Yep dat is een psone-clone schermpje. (helaas niet zo mooi als de originele psone) khep alleen de inverter perongeluk gemold (hij vonkt nogal) dus ik moet een nieuwe backlight maken. Kan ook zijn dat ik een ander "mooier" schermpje koop, maar dat hangt een beetje van het budget afzonoskar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:31:
Dat lijkt op een PSone schermpje. Check dit draadje.

Zo had hij er in gemoeten

En dit is het midlevel

Ben eindelijk begonnen met een HTPC in een Silverstone LC11 Silver µATX behuizing.

Heb de USB poorten wat beter zichtbaar gemaakt en een iets leukere look gegeven door een CCFL in het front te steken waardoor het licht langs de verluchtingsgaten onder de case door komt.
Het leek er zelfs op of die kast daar echt op gemaakt is. Alles paste perfect zoals het hoorde
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd

Lian Li pc75 met Mach 2 GT
Normaal past op de mach alleen de pc6x omdat die minder diep is, maar daar passen we wel een mouw aan
just joking.
wat een toren van een kast man. maar wel mooi en strak * Griffin houd daarvan.
kun je mss verraden welke kleur combo je gaat gebruiken?
Verwijderd
wordt zilver met blauwSlitch schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:29:
woei... phase change is altijd leuk...
kun je mss verraden welke kleur combo je gaat gebruiken?
Verwijderd
hoe heb je dat neon er zo onder gekregen, is namelijk wel erg strak gedaanwilly1986 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:30:
nou, t is niet helemaal mooi strak gespoten.... en ik zie zelfs nu pas dat je het linker zijpaneel hebt verwijdert en het rechter hebt laten zitten toen je de achterkant ging spuiten..![]()
en wat ik bedoel met een mooie strakke paint: check deze foto :
[afbeelding]
zie de glans/spiegeling en ook mijn mooie glow onder mijn pctje , heb ik gespoten met hoogglans(en dit was voor mij ook de EERSTE keer!)
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:06:
[...]
hoe heb je dat neon er zo onder gekregen, is namelijk wel erg strak gedaan![]()
eerdere qoute: "Ik vind dat neon best leuk staan maar ik vind die kast die je hebt onwijs lelijk. Je gaat toch ook geen neon onder een fiat panda zetten?"
kijk even in mijn schoenendoos
en het bericht wat ik al VEEL eerder had gepost.....maar jaa zo te zien reageren tweakers laat...
comments zijn alsnog van harte welkom hoor!
en vergeet niet te voten op de poll van het "AGP-slot-project"
Clickable!
Spiegeltje, Spiegeltje aan de wand......
kosten voor het materiaal + het op maat laten snijden bij de lokale glasboer: € 4,50
[ Voor 15% gewijzigd door MisteRMeesteR op 17-01-2005 14:40 ]
www.google.nl
Verwijderd
Dat klonk zo zieligwilly1986 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:19:
[...]
haha jij bent de EERSTE tweaker met een compliment..
daarom ben ik het helemaal eens met SpyKicker2000; vooral die glans; veel beter dan die van mij

is dat nou ducktape om je kabels?MisteRMeesteR schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:39:
mijn kleine modje van vandaag
[afbeelding]
Clickable!
Spiegeltje, Spiegeltje aan de wand......
kosten voor het materiaal + het op maat laten snijden bij de lokale glasboer: € 4,50

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
volgens mij wel... maar eerlijk gezegd vind ik het wel leuk uitzien
en je hoeft er ook nog eens niet je voeding voor uit elkaar te halen!
Klopt
www.google.nl
hmm... probeer maar eerst een manier te vinden omd at eraf te krijgenMisteRMeesteR schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:14:
[...]
Kloptis tijdelijk.. maar eigenlijk staat het ook wel leuk, maar dan moet het wel netter
ik zou het als ik in jouw schoenen stond (figuurlijk
want het ziet niet slecht uit
en ALS je er in slaagd het eraf te krijgen (dan verdien je mijn complimenten

(gelukkig begaf in mijn geval op een of andere manier de voeding het... waarnaar ik van de zaak waar ik hem had gekocht, een nieuwe kreeg wegens garantie..... dus nu geen ranzige voeding bekabeling voor mij meer
[ Voor 40% gewijzigd door RMB op 17-01-2005 17:45 ]
mjah... we zien wel of het zo'n bende achterlaatRMB schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:28:
[...]
hmm... probeer maar eerst een manier te vinden omd at eraf te krijgen![]()
ik zou het als ik in jouw schoenen stond (figuurlijk) het gewoon zo laten...
want het ziet niet slecht uit
en ALS je er in slaagd het eraf te krijgen (dan verdien je mijn complimenten) zijn je kabels een ranzige zooi (plakselresten + plakkende kabels) en ja... ik spreek uit ervaring
(gelukkig begaf in mijn geval op een of andere manier de voeding het... waarnaar ik van de zaak waar ik hem had gekocht, een nieuwe kreeg wegens garantie..... dus nu geen ranzige voeding bekabeling voor mij meer)
Pech gehad, en anders snij ik wel weer ff een nieuwe IDE kabel, daarvan heb ik er nog wel een zooi liggen
Ik heb ook alleen de zichtbare kabels ermee gedaan (voor zover mogelijk). De ATX stekker was standaard al meshed
after all, who cares
www.google.nl
Verwijderd

Ik loop rond de -59 met 450 mhz overclock
De panelen zijn nog niet gemaakt, moet nog gebeuren, dus zit nu nog even met overhang.
Andere plannen zijn nog waterkoeling op de nb en de vga en misschien nog een waterchillertje.
foto van interieur:

-59? tempVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:43:
Klein updateje, zo staat ie er nu bij, succesfully installed
[afbeelding]
Ik loop rond de -59 met 450 mhz overclock--> moet natuurlijk veel hoger, maar mijn mem wil nog niet zo
De panelen zijn nog niet gemaakt, moet nog gebeuren, dus zit nu nog even met overhang.
Andere plannen zijn nog waterkoeling op de nb en de vga en misschien nog een waterchillertje.
foto van interieur:
[afbeelding]
Lijkt me leuk ding maar ik kom met de 10 molexen op men vantec voeding al tekort...
Verwijderd
Ja, is echt TOP voeding hoorPeGys schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:06:
Ben je tevreden van die Ultra X-Connect voeding ?
Lijkt me leuk ding maar ik kom met de 10 molexen op men vantec voeding al tekort...
echt
Edit: ik zie het al.... je hebt zo'n vries ding
[ Voor 14% gewijzigd door RMB op 17-01-2005 21:57 ]
Verwijderd
ben je tweaker of niet? maak je toch zelf?PeGys schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:54:
jah, maar je kan niet oneindig uitbreiden en heb nog geen molex Y-splitters gezien die met dezelfde mesh zijn gemaakt...
moet je alleen nog die mesh ergens vandaan toveren....
+ dan nog de afwerking en de speciale connectoren die ze gebruiken
[ Voor 23% gewijzigd door PeGys op 17-01-2005 22:19 ]
En? start Word nu sneller op?Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:43:
Klein updateje, zo staat ie er nu bij, succesfully installed
[afbeelding]
Ik loop rond de -59 met 450 mhz overclock--> moet natuurlijk veel hoger, maar mijn mem wil nog
foto van interieur:
[afbeelding]
zojaa
op grafische gebied zal ie vast wel beter zijn....KLIK

Verwijderd
2 x ide 60 cm uv green
sleeving green
shrinkeble uv green
80 mm fan blue uv
120 mm fan blue uv
kom anders met wat opties
Specs:
Amd Athlon 2800+
MSI KT6V-LSR
Dane Elec pc 2700 512 mb ddr
Geforce FX 5200
Aerocool Engine JR
Levicom Alien Black 450 watt
Aerocool Gatewatch
Lite-on 8x dvd-rw gestealth
Lite-on dvd-r gestealth
zo is ie nog wel leuk met het deurtje dicht
kijk dit staat dus nergens naar die witte dvdspelers maar daar is inmiddels al wat aan gedaan
met een beetje hulp zijn we aan de slag gegaan
het begint er al op te lijken nadat ik een paar kabeltjes hebben gesoldeerd en alvast de dvdspeler heb gestealth
en dit is het resultaat ziet er strak uit al zeg ik het zelf
dit ziet er nu nog rommelig uit mah dat wordt binnenkort veranderd
hier nog een plaatje vanaf de achterkant met de 120 mm fan en mijn mooie voeding
Ik ben een tweaker, en koop geen pre-modded cases
Maare, wel leuk nog leuker gemaakt overigens
PS: uit mijn citaat van net, blijkt dus: ik ga binnenkort ook zo'n "turbine" na proberen te maken

[ Voor 21% gewijzigd door RMB op 17-01-2005 22:37 ]
Verwijderd
Word start echt VEEL sneller opwilly1986 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:24:
[...]
En? start Word nu sneller op?![]()
zojaamare mijn pc kan precies het zelfde
![]()
op grafische gebied zal ie vast wel beter zijn....KLIK
Nee gek, dit is gewoon voor de fun om te oc'en, ik weet wel dat het totaal niet NODIG is, maar als je alleen maar dingen gaat kopen die nodig zijn is je leven ook maar saai
'k heb inmiddels veel webshops gehad maar kan het maar niet vinden. Iemand die me uit de brand helpt?
/edit
En ik was ook opzoek naar zon Neo backplate dat zodat ik mn socket a waterblokje makkelijker vast kan zetten, en window molding, ooit eens wat via een IA gekocht maar kan het geloof ik nergens los kopen
[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 18-01-2005 00:31 ]
XXXVI

hehhe oud peeceetje ben net begonnen met me te verdiepen in moddereren enzo, dus even geoefend met spuiten, dit is de eerste laag, hijs nog niet af, maar ik wou even laten zien wat een ongelooflijk kinky kleuren combinatie dit wel niet is:P
Mijn vriendin had twee van die spuitbussen staan;)
ow en het systeem is nu een een p450 met 380 ram, heb eigenlijk nog geen idee wat ik er mee ga doen, nu is het wel een leuk projectje, ga denk ook even een window proberen
oh en het was jammergenoeg een slotin 3,5inch diskdrive, moet ik nog wat op verzinnen, hij kwam uit een gruwelijk lelijke case
[ Voor 11% gewijzigd door dano_nl op 18-01-2005 19:08 ]
Meh
Ooit al een diskdrive met lade gezien?dano_nl schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:07:
oh en het was jammergenoeg een slotin 3,5inch diskdrive, moet ik nog wat op verzinnen, hij kwam uit een gruwelijk lelijke case

boeie, dit is "eens wat anders"
dano_nl schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:07:
[afbeelding]
hehhe oud peeceetje ben net begonnen met me te verdiepen in moddereren enzo, dus even geoefend met spuiten, dit is de eerste laag, hijs nog niet af, maar ik wou even laten zien wat een ongelooflijk kinky kleuren combinatie dit wel niet is:P
Mijn vriendin had twee van die spuitbussen staan;)
ow en het systeem is nu een een p450 met 380 ram, heb eigenlijk nog geen idee wat ik er mee ga doen, nu is het wel een leuk projectje, ga denk ook even een window proberen

regel ook ff een -painted!- frontje voor je diskLADE
( heb je geschuurd??, vorige posts gelezen oa van mij
Ik heb de faq doorgelezen vooral het stuk over je case spuiten (duh:P) maar had nog niet echt de tijd ervoor genomen (het was koud in de schuur) ik ga hem nu op zolder painten en ff meer aandacht eraan besteden, hoop dat het wat netter gaat worden:)
en met die diskdrive zit het zo, dat ding zat dus achter een heel groot panel, wat het hele frontpanel bedekte, alleen een sleuf voor de diskdrive, ik weet dus ook niet hoe ik een frontje daarvoor kan versieren want er zitten geen aanknopingspunten...
en dat roze is geloof ik wel UVpaint, ben benieuwd hoe dat met blacklight reageert, misschien een volgend projectje bij deze ouwe oefen-case:P dat roze steekt wel vet af met dat blauw, vond het opzich wel een grappige combi, ohwell, ik hou jullie op de hoogte:)
Meh
Mobotray uit m'n oude chieftech kast gehaald en een gat achterin de mdf kast gemaakt. Even kijken of het past:

Wow het past
Na wat schuurwerk ziet de achterkant van de kast er nu zo uit:

Mijn decoupeer skillz zijn niet echt geweldig maar met de vijl in de hand kom ik... najja je begrijpt het wel
Verder heb ik nog een ideetje voor het front uitgewerkt:

Voor de verlichting in de kast heb ik ook al wat ledjes gekocht bij radio-centrum. Helaas hadden ze er maar 9 op voorraad

volgende keer weer meer.

Meh
verder wel euhm..ja...soort van mooi
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh

jups alleen nog wat voor die diskdrive verzinnen
Meh
Dit topic is gesloten.