Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
stopt dit als een tonnetje tussen de ejectknop en de bezel
die dikte van de afdruk tot de andere kant is de lengte van het schroefje dat je moet vinden/maken
dus je zoekt een schroefje, meet de lengte slijpt eventueel bij en die plak je op dat eject knopje!
suc6!
de manier met het bobbeltje erin is toch makkelijker
Die HD bracket vind ik ook nog niet helemaal mooi zo, en stoor mij daar ook een beetje aan om tegen aan te kijken.Anus Cocainus schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:35:
@ JoeCool,
Je Kast is wel netjes enzo, alleen persoonlijk vind ik je window een beetje jammer...
Je ziet je hd brackets grotendeels, en daar is niks mee gedaan dus dat is zonde toch?
Hij oogt een beetje 'standaard', en nu zeik ik echt niet je pc af want zoals ik al zei vond ik em verder wel netjes
Ik heb nog een orginele "dichte" sidepanel waar ik zelf nog een kleinere window uit kan zagen waarmee ik eventueel de HD bracket kan afdekken.
Ik ben zelf al een beetje aan het "klooien" geweest met Paint Shop hoe het er ongeveer uit komt te zien.
Orgineel

Optie 1: Kleinere window die de HD bracket afdekt

Optie 2: Kleinere window die HD bracket afdekt + HD bakje en de opticals

Wat vinden jullie ???????
[ Voor 3% gewijzigd door JoeCool op 30-12-2004 03:42 . Reden: Typo ]
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
Verwijderd
Zonder OS, ja dan heb je een probleem. Of je progged met C iets in elkaar.
Normaal kan je het met CDTray doen, dat staat geloof ik op de Windows 95 Resource Kit (ergens bij tweakui in de directory).
Ik zou altijd voor het geval dat een eject-button maken aan de achterkant van de case, maar dan moet je CDDrive wel open om het te solderen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Of gewoon een eject knop onder de kast maken oid, en dan ff de knop verlengen (althans het touwtje), heeft ook een leuk idee.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:49:
Over die eject button:
Zonder OS, ja dan heb je een probleem. Of je progged met C iets in elkaar.
Normaal kan je het met CDTray doen, dat staat geloof ik op de Windows 95 Resource Kit (ergens bij tweakui in de directory).
Ik zou altijd voor het geval dat een eject-button maken aan de achterkant van de case, maar dan moet je CDDrive wel open om het te solderen.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
is al eerder gebeurt:Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:49:
[...]
maar dan moet je CDDrive wel open om het te solderen.
keertje dvdtje in ontploft --> opengemaakt --> alle scherven eruit gehaald --> hij doet het weer
Wel zou ik die rode ccfl vervangen door een blauwe, dan wordt het wat meer één geheel
Verwijderd
check mijn eerste mod eens...
Mooi of niet??
"t is een simpele window kit met blauwe lamp, en de lamp kan ook nog eens op geluid reageren......... hoewel je daar niks aan hebt, omdat de zooi in je kast zit!

ik hoop dat je het wel ff afmaakt? kabels opruimen...Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:01:
Hee,
Mooi of niet??
"t is een simpele window kit met blauwe lamp, en de lamp kan ook nog eens op geluid reageren......... hoewel je daar niks aan hebt, omdat de zooi in je kast zit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker een leuk begin, maar ik zie nog een zeer lange weg te gaanVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:01:
Hee,
Mooi of niet??
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan het ermee lijmen alleen verwacht vlekker.Meneer aard schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:07:
Ik heb ff een vraag, ik ben bezig om een kleine glow onder me pc te laten komen doormiddel van ledjes. Nu wil ik dus dat leuk in een externe behuizing plaatsen, kheb nog leuke plexiglas platen liggen van 3 of 5 mm dikkte. Kan ik dit goed lijmen met secondenlijm door gebrek aan aceton/chloroform?
seconde lijm is zooi. zit je vinger onder die zooi en raak je het plexiglas aan zit er een mooie vingerafdruk met seconde lijm op.
en hoezo een externe behuizing ???
je kan toch je systeem iets verhogen en aan de onderkant van je systeem/behuizing die ledjes plakken ?
Jawel, das opzich geen punt maar ik heb geen zin meer om te gaan hakken/boren in me case voor een schakelaar en de ruimte is al volGriffin schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:17:
[...]
je kan het ermee lijmen alleen verwacht vlekker.
seconde lijm is zooi. zit je vinger onder die zooi en raak je het plexiglas aan zit er een mooie vingerafdruk met seconde lijm op.
en hoezo een externe behuizing ???
je kan toch je systeem iets verhogen en aan de onderkant van je systeem/behuizing die ledjes plakken ?
Verwijderd
Jaa, maar niet slecht voor een chickie hè!!Mr.S schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:55:
[...]
Zeker een leuk begin, maar ik zie nog een zeer lange weg te gaan
Ik heb trouwens een vettere bak dan mijn broer!!! gna gna gna....
zeker niet slecht, maar kabels opruimen is toch wel een absolute must!Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:20:
[...]
Jaa, maar niet slecht voor een chickie hè!!
Ik heb trouwens een vettere bak dan mijn broer!!! gna gna gna....
doet niet aan icons, usertitels of signatures
heb ik niks op tegen hoor
misschien is het spuiten van je kast ook een leuk id?
En ik moet zeggen dat het hier niet zo
Ik zie anders weinig vrouwen die met een decoupeerzaag om kunnen gaanTwabi2 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:57:
maakt weinig uit of het m/v is... als het resultaat er maar naar is.
En ik moet zeggen dat het hier niet zois...
Sinds vandaag heb ik de kast, meteen alles erin gezet.
ik wil graag jullie mening horen en wat ik eraan kan verbeteren.
Ik ben zelf nog van plan om van die ronde (naam ben ik ff kwijt) gebundelde IDE kabels te kopen, en een Tagan 380watt voeding te kopen aangezien mijn ADT (
hier foto's:

[ Voor 98% gewijzigd door Giel op 30-12-2004 23:34 ]
Natuurlijk kan je het een mod noemen, een kleintje welliswaar, maarja je moet ergens beginnen.Giel schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:49:
hoi, of je het een echte mod kan noemen weet ik niet, maar ik ben iig trost op mijn verlichting
Sinds vandaag heb ik de kast, meteen alles erin gezet.
ik wil graag jullie mening horen en wat ik eraan kan verbeteren.
Ik ben zelf nog van plan om van die ronde (naam ben ik ff kwijt) gebundelde IDE kabels te kopen, en een Tagan 380watt voeding te kopen aangezien mijn ADT () 300watt voeding het bijna niet meer trekt en een groene CCFL bij de voeding, want nu is het bovenin beetje donker.
Wat je er aan kan verbeteren...
Ik denk dat je hier genoeg ideeen kan opdoen, maar een paar suggesties:
- 'Rounded cables' erin (die gebundelde dingen ja)
- De kabels van je voeding meshen ( zoeken op GoT

- Ccfl voorin je rooster
- Je cd-rom drives stealthen ( zoeken op GoT

- Een ander kleurtje
- Spiegel in de bodem
- Lcd in de voorkant
- Je eigen casebadge maken
- Glowfeet
Ik kan nog wel even doorgaan denkik
ik wil idd wel graag mijn brander en cdrom stealthen, alleen die zitten vast in een soort rails, waardoor ik ze niet ff meer naar achter kan doen zodat die plaatjes gelijk komen te zitten met de anderen.Anus Cocainus schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 07:27:
[...]
Natuurlijk kan je het een mod noemen, een kleintje welliswaar, maarja je moet ergens beginnen.
Wat je er aan kan verbeteren...![]()
Ik denk dat je hier genoeg ideeen kan opdoen, maar een paar suggesties:
- 'Rounded cables' erin (die gebundelde dingen ja)
- De kabels van je voeding meshen ( zoeken op GoT)
- Ccfl voorin je rooster
- Je cd-rom drives stealthen ( zoeken op GoT)
- Een ander kleurtje
- Spiegel in de bodem
- Lcd in de voorkant
- Je eigen casebadge maken
- Glowfeet
Ik kan nog wel even doorgaan denkikLeef je uit zou ik zeggen...
kan je toch gaatjes bijboren in die rails (had ik vroeger ook die rails)Giel schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:15:
[...]
ik wil idd wel graag mijn brander en cdrom stealthen, alleen die zitten vast in een soort rails, waardoor ik ze niet ff meer naar achter kan doen zodat die plaatjes gelijk komen te zitten met de anderen.
klopt, ik kwam net op dat ideejessevl schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:32:
[...]
kan je toch gaatjes bijboren in die rails (had ik vroeger ook die rails)
edit:
gedaan, hier een foto ervan, inmiddels is het diskettestation verwijderd en daar ook weer het orginele frontje voor gekomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Giel op 31-12-2004 15:39 ]
ik weet dat dit misschien een beetje een raare vraag is maar ik zou geen andere mogelijkheid weten hoe ik er anders aan kan komen aangezien zalman niet antwoord op mijn emails
bij de ZM80D-HP, ZM80C-HP en de ZM80A-HP zitten zakjes met schroefjes e.d als je het geheel in elkaar hebt gezet houd je er nog aardig wat over nu ben ik bezig met een case mod en zou ik deze schroefjes willen gebruiken om onderdelen in mijn case vast te zetten hoe en wat is nog een geheim
maar zijn er misschien een paar van jullie die ze ''over'' hebben en aan mij willen doneren ik wil ze best ophalen of verzend kosten betalen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
mja maar deze hebben ze nietTankiEEE schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 00:44:
Je kan ook gewoon even naar je vaste pc boer gaan en vragen of hij wat schroefjes voor je in een zakje wil scheppen
het zijn namelijk niet de standaard schroefjes zoals die voor de cdrom drive hd voeding moederboard moederboard imbusjes enzo
[ Voor 17% gewijzigd door enriqueeeee op 01-01-2005 02:04 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Plaatjes komen uit mijn sysspecs
Ik ben er trots op.
Post hier even een foto van dat schroefje. Ik gok dat ik er wel 1 van heb liggen. Ik heb hier namelijk een grote bak met schroefjes liggen.enriqueeeee schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 02:02:
[...]
mja maar deze hebben ze nietze installeren namelijk niet standaard de zalman gpu koelers
het zijn namelijk niet de standaard schroefjes zoals die voor de cdrom drive hd voeding moederboard moederboard imbusjes enzo
BTW, @ cemackor: Sorry, maar ik vind het een oerlelijke kast...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Vind je hem te lomp?FnF schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 10:15:
[...]
BTW, @ cemackor: Sorry, maar ik vind het een oerlelijke kast...

De binnenkant ziet er wel mooi uit, maar ik vind de front van de kast echt oerlelijk. Al die soort tentakels wat daar wat raar schots en scheef opzit. Nee, geef mij maar een egale kast

wel grappig maar ik zou hem niet naast mijn beeldscherm willen zien staan
heb trouwens vandaag met behulp van een verloopstuk mij 80 mm fan op mijn processor gezet:

en nee die fan hoort niet zo me fanguard is er ff af
[ Voor 54% gewijzigd door KillaZ op 01-01-2005 18:00 ]
K to the KillaZ
Gelukkig is de binnenkant het mooist dan. Ik heb goed nagedacht over de layout en de kleuren.FnF schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:03:
[...]
De binnenkant ziet er wel mooi uit, maar ik vind de front van de kast echt oerlelijk. Al die soort tentakels wat daar wat raar schots en scheef opzit. Nee, geef mij maar een egale kast
En gelukkig zijn er ook een aantal mensen die de buitenkant wel mooi vinden. Ik heb altijd egale kasten gehad en dacht ik doe eens gek
WOW!KillaZ schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:27:
[...]
heb trouwens vandaag met behulp van een verloopstuk mij 80 cm fan op mijn processor gezet:
[afbeelding]
Plaatje is zeker "before"
[ Voor 16% gewijzigd door SA007 op 01-01-2005 13:59 ]
WTF waar heb jij die fan gekocht? dat wil ik ook wel!KillaZ schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:27:
ik vind hem pre mod uitstralen![]()
wel grappig maar ik zou hem niet naast mijn beeldscherm willen zien staan
heb trouwens vandaag met behulp van een verloopstuk mij 80 cm fan op mijn processor gezet:
[afbeelding]
80 cm fan..yeh right
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Met de binnenkant bedoel ik altijd de hardwarecemackor schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:29:
[...]
Gelukkig is de binnenkant het mooist dan. Ik heb goed nagedacht over de layout en de kleuren.
En gelukkig zijn er ook een aantal mensen die de buitenkant wel mooi vinden. Ik heb altijd egale kasten gehad en dacht ik doe eens gek
BTW, ik heb nu 2 groene CCFL's erin. Maar nu wou ik eigenlijks ook wat LED Fans erin hebben. Maar nu twijfel ik een beetje tussen een rode, een blauwe of een groene fan. Groen valt eigenlijks af, omdat het dan zo eentonig wordt. En dan wordt het rood of blauw. Wat zou het mooiste staan? Kan iemand misschien wat posten van rode fans met groene ccfls? En ook blauwe fans met groene ccfls?
Thnx!
Ja dat is ook weer zo..FnF schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:41:
[...]
Met de binnenkant bedoel ik altijd de hardware
Rood met blauw lijkt mij niet zo'n erg mooie kleuren combinatie. Ja.. als je er een wandje tussen hebt zitten dan zie je de kleuren overgang niet en dan is het wel weer een aardig gezicht. Blauw met groen kan je mooi laten overlopen. Heb je weleens gedacht aan oranje led fans?
Daarnaast was het mijn idee niet om blauw met rood te gebruiken, maar groen met rood.
Blauw en groen lijkt wel leuk, maar ik was ff benieuwd naar rood. Ik meende daar wat van te hebben gezien, en leek wel mooi volgens mij, maar weet dat dus niet helemaal zeker meer

K to the KillaZ
Iemand? Ga nml morgen weg, en als ik wat pics heb, dan kan ik ff kijken in Duitse computershopsBTW, ik heb nu 2 groene CCFL's erin. Maar nu wou ik eigenlijks ook wat LED Fans erin hebben. Maar nu twijfel ik een beetje tussen een rode, een blauwe of een groene fan. Groen valt eigenlijks af, omdat het dan zo eentonig wordt. En dan wordt het rood of blauw. Wat zou het mooiste staan? Kan iemand misschien wat posten van rode fans met groene ccfls? En ook blauwe fans met groene ccfls?
Thnx!
Verwijderd
Kijk wat rond op het internet, er is genoeg te vinden!FnF schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:54:
[...]
Iemand? Ga nml morgen weg, en als ik wat pics heb, dan kan ik ff kijken in Duitse computershops
Heb ik al gedaan, maar niet echt wat kunnen vinden, heb je misschien nog leuke links?Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:16:
[...]
Kijk wat rond op het internet, er is genoeg te vinden!
Thnx!
Zo te zien een asus a7n8xcemackor schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 16:47:
[...]
Ja dat is ook weer zo..De hardware is trouwens ook niet zo lelijk
en een pinnacle PCTV ...... kaartje...
en maybe een hercules 9800pro ?
[ Voor 7% gewijzigd door Henning op 01-01-2005 19:36 ]
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
hoe kan jij dat zien op die kleine plaatjes want clickable zijn ze niet

K to the KillaZ
Idd, en de A7N8X-X versie dacht ik zo...PowerFreak schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:35:
[...]
Zo te zien een asus a7n8x
PCTV soe wel eens kunnen ja
Graka geen idee...
(jetway)Ati Radeon 9600XT 256 mb. A7n8x-x is geen slecht bordje en aangezien ik geen sata schijven heb is het goed genoeg voor me athlon 3000+PowerFreak schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:35:
[...]
Zo te zien een asus a7n8x
en een PCTV Stereo kaartje ja
[ Voor 7% gewijzigd door ReddishRat op 01-01-2005 20:29 . Reden: Even iets bijgetypeld ]
Verwijderd
Wat is hier dan aan gemod?cemackor schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 03:03:
Ik heb nu ook een eigen mini mod klaar. Dit is me eerste mod en ik vind hem erg goed gelukt. Netjes, strak en goede kleuren. Hier de pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plaatjes komen uit mijn sysspecs
Ik ben er trots op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 20:54 ]
Maar om niet on-aardig te doen op GoT... zou ik zeggen...
Heb je je kabels al gemeshed etc. er kan natuurlijk nog veel aan gedaan worden
suc6!
[ Voor 4% gewijzigd door Deslaw op 02-01-2005 11:26 ]
Verwijderd
Vanochtend starte ik me pc op en ging ik lekker ff LOTRbfme spelen, ik lekker spelen...spelen...spelen... en opeens word me beeld gedeeltelijk zwart en zie ik pixels overal, eerst wat ik dacht was: Videokaart overhit (al eerder gehad
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03689.JPG
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03691.JPG
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03693.JPG
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03694.JPG
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03696.JPG
Ik meteen de bon zoeken en zie dat ik nog meer dan 1,5 jaar garantie had, meteen rondgebeld en vervoer geregeld zodat ik me nieuwe video kaartje kon ophalen. Ik blij dat ik weer een nieuwe kreeg, maar ik besefte wel opeens dat dat pas aanstaande dinsdag is en dat ik totdan geen vervanging had. Na lang denken heb ik met behulp van een oud fannetje en wat lego een tijdelijke koeling voor me video kaart gebouwd
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03697.JPG
http://www.home.zonnet.nl/Kenkenif/vga/DSC03698.JPG
Ik heb alleen nu nog steeds geen idee waardoor dit kwam, mn kast is nooit gevallen ofzo iets, nooit iets hard tegenaan gekomen ofzo.. echt raar
mjah, ik ga nu lekker LOTRbfme weer verder spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 19:09 . Reden: leer thumbnailen ;) ]
Verwijderd
Een 4cm fan koelt ook niet goed...Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:36:
Die opstelling koelt toch voor geen meter. De wind kan er nauwelijk aan lijkt me toch of je moet een heel straffe fan hebben.
En over dat mobo ed:
ik gokte niet...
zelf heb ik een a7n8x-e dluxe... die lijkt er zeer veel op
en ook een pinnacle PCTV stereo kaartje...
Koelertje leekr op mijn herclules 9800pro koletje van mijn andere pc
[ Voor 29% gewijzigd door Henning op 02-01-2005 17:32 ]
Verwijderd
jah ik had zoiets tis dit of niks anders, en mischien moet ik dan gewoon me kaart niet zwaar laten draaien (niet gamen dus) maar hij koelt wel ok... hij blijt altijd tussen de 50-55 graden zelfs als ik zware games aan het spelen ben 2 uur achterelkaar ofzo... dus tjah et werkt blijkbaat welVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:36:
Die opstelling koelt toch voor geen meter. De wind kan er nauwelijk aan lijkt me toch of je moet een heel straffe fan hebben.
en dat lego constructie-tje staat op pootjes dus kan lucht trekken....en het fannetje ligt net op de randjes van de lego dus niks blockeert de airflow ofzo...jah me geluids kaart... maar daar zijn die pootjes voor
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 17:54 ]

Verwijderd
Die ventilator wou opstijgenVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:27:
"Geforce FX5900 Draait Door"
Vanochtend starte ik me pc op en ging ik lekker ff LOTRbfme spelen, ik lekker spelen...spelen...spelen... en opeens word me beeld gedeeltelijk zwart en zie ik pixels overal, eerst wat ik dacht was: Videokaart overhit (al eerder gehad) ik zie dus echt geen ruk meer en word afgeslacht. Ik dus me pc openmaken en kijken wat er aan de hand is. Chekte eerst de extra stroomstekker en hield toen mn hand naast me kaart en voelde geen wind, me fannetje stond dus stil....Ik ging op me knieen en zag dat me fannetje doormidden was gebroken en er het motertje er ook half uithing.... Joepie
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Een 8cm casefan eronder, koelt lekker goed. Bovendien worden de geheugenchipjes ineens meegekoeld.
[ Voor 7% gewijzigd door rapture op 02-01-2005 19:19 ]
Verwijderd
Ik ga me case ook modde --> side panel ff drives stealthe .. geef jullie pics overmorgen hoop ik! Heb wat spulletjes besteld bij www.atro.nl.
haha waddup met die lego?!Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:27:
"Geforce FX5900 Draait Door"
Vanochtend starte ik me pc op en ging ik lekker ff LOTRbfme spelen, ik lekker spelen...spelen...spelen... en opeens word me beeld gedeeltelijk zwart en zie ik pixels overal, eerst wat ik dacht was: Videokaart overhit (al eerder gehad) ik zie dus echt geen ruk meer en word afgeslacht. Ik dus me pc openmaken en kijken wat er aan de hand is. Chekte eerst de extra stroomstekker en hield toen mn hand naast me kaart en voelde geen wind, me fannetje stond dus stil....Ik ging op me knieen en zag dat me fannetje doormidden was gebroken en er het motertje er ook half uithing.... Joepie
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik meteen de bon zoeken en zie dat ik nog meer dan 1,5 jaar garantie had, meteen rondgebeld en vervoer geregeld zodat ik me nieuwe video kaartje kon ophalen. Ik blij dat ik weer een nieuwe kreeg, maar ik besefte wel opeens dat dat pas aanstaande dinsdag is en dat ik totdan geen vervanging had. Na lang denken heb ik met behulp van een oud fannetje en wat lego een tijdelijke koeling voor me video kaart gebouwden hij werkt nog goed ook, de temperatuur blijft tussen 50-55°C
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alleen nu nog steeds geen idee waardoor dit kwam, mn kast is nooit gevallen ofzo iets, nooit iets hard tegenaan gekomen ofzo.. echt raar
mjah, ik ga nu lekker LOTRbfme weer verder spelen
Verwijderd

erlijk je mening mensen, zou ik het leukste vinden
en handige tips zijn ook graag meegenomen
zet wel op een heel LOW budget
heb dus een cold cathode light aangeschaft (blauw) van kasama
heb die geplaatst natuurlijk
men zijpaneel heb ik de tekening van een schorpioen uit geboord
vond een volledig open systeem maar persoonlijk niets
daarna heb ik een 80mm case fan gekocht
kasama 4 color led en de originele casefan vervangen
de originele casefan heb ik achter een stuk plexi gezet waar men 2 vrije bays stonden vanvoor
meer is er niet aan gebeurt,
wel de cpu cooler veranderd van een standaard 2600+ boxed naar eentje voor een 3200+ en hoger (mits dat de temps redelijk hoog waren)
heb nu nog een Blue neon liggen maar weet nog niet wat ik er mee ga doen :s:s:s (gekregen
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 05:29 ]
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 05:28 ]
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
het front is een probeersel eigenlijkcryforhelp schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:56:
De voorkant van je kast is best lelijk, al die kleuren en dat front dat van zichzelf ook al niet moeders mooiste is .:X Ik vind die schorpioen wel leuk gedaan met die gaatjes.
wil heel de case nog spuiten en de dvd en cd schrijvers wil ik het frontje ook vervangen door plexi
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 05:29 ]
misschien kan je hem onder je kast maken, of staattie niet op voetjes ?heb nu nog een Blue neon liggen maar weet nog niet wat ik er mee ga doen :s:s:s (gekregen
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 05:36 . Reden: :? ]
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd
het is zo eentje op voetjes dus redelijk groot418O2 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 04:40:
[...]
misschien kan je hem onder je kast maken, of staattie niet op voetjes ?
Nitroglycerine schreef op maandag 03 januari 2005 @ 06:09:
Klopt het dat je een aantal gaatjes (ik gok 1 cm) hebt geboort in het stuk plexiglas waar je de ventilator op hebt geplaatst? Dit gaat natuurlijk niet optimaal werken, als je wilt profiteren van die extra ventilator in je systeem kun je het beste grote gleuven in het plexiglas maken om zo de luchtstroming te verbeteren.
merci voor de Info418O2 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 07:29:
je kan er het beste niets voor doen, zelfs een fingerguard houdt de stroom tegen. Daarbij genereer je daardoor alleen maar meer herrie
ben een leek in dit maar was gewoon men case moe en wou niet direct met een all gemodde case kopen
ik heb voor een modje pins nodig voor een molex connector, ik heb alleen maar deze kunen vinden
http://atro.nl//product_info.php?products_id=4818
is dat per pin of per 4 pinnen, als het per pin is heb ik er wel heel veel nodig(40) dus
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
er staat: AC Ryan Molex 4pin... Dus je zou zeggen dat het 4 zijnwesleytjuh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:13:
klein vraagje:
ik heb voor een modje pins nodig voor een molex connector, ik heb alleen maar deze kunen vinden
http://atro.nl//product_info.php?products_id=4818
is dat per pin of per 4 pinnen, als het per pin is heb ik er wel heel veel nodig(40) dus
het is het logo van de roling stones, gewoon een testje voor een project van een klant.
Ik vind het aardig goed gelukt. Jullie moeten het nu wel stellen met een webcamshot, highres pix komen morgen, nu zou ik graag jullie mening hebben

let wel dit is mijn aller eerste dremelervaring
www.weefab.com
Verwijderd
edit: zie het al.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 00:25 ]
het is een stijloefening omdat ik dit mag doen op een klant zijn pc.
de witte vlakken op de tong en de lippen en de tanden(die nu uitgedremeld zijn) zullen door middel van een glowpad verlicht worden met witte leds, binnen in de kast trek ik een rood thema door. de kast zelf zal naar alle waarschijnlijkheid een zwarte lian li pc 60 of een chieftech kast worden. ik zal enkel voor de tong als window gaan omdat het window an sich geen vereiste is die klans moet zijn HW niet zien. de tong mocht zelf een paintjob zijn maar stiekem trek ik mijn zin toch door
EDIT: de beloofde high res pix

[ Voor 16% gewijzigd door Soul__assasin op 04-01-2005 09:38 ]
www.weefab.com
Verwijderd
en hoe zit het met jullie projectje crt²pc? zijn er nog vorderingen?
over de afwerking. het is zoals gezegd een test in een stuk van een window dat ik ooit heb gemaakt. ik wou eens kijken hoe ik het zou doen. het is deze keer in staal het echte werg zal in alu gebeuren en dus veel simpelder.
www.weefab.com
Verwijderd
zucht, zoals je eerder al kon lezen was me videokaart doorgedraaid, ik kom net terug van de winkel, zeiden ze dat ze em op moesten sturen en dat ik hem dan een paar weken kwijt was, jah DUS NIET! ga nie paar weken zonder computergames zitten
alleen hij koelt slechter dan me lego opstelling + 80mm fannetje
mischien moek dan maar vroegtijdig waterkoeling gaan kopen....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 16:23 ]
Verwijderd
met de koeler van de ti4200 alleen issie 53/54 graden en met de 4200koeler + 80mm fannetje issie ronde de 50 graden418O2 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:27:
je zet een koeler van een 4200 op een 5900?
je bent de goden aan het verzoeken jochie
gebruik ze nu allebei en ben nie aan het gamen, nu is die 49 graden.. dus tjah, werkt wel redelijk hoor... tis natuurlijk nie fantastisch... maar tis ook tijdelijk
valt wel mee hoor, die ti's werden ook redelijk warm, een videokaart kan wel meer hebben dan 55 graden418O2 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:27:
je zet een koeler van een 4200 op een 5900?
je bent de goden aan het verzoeken jochie
Adjust non olet, plerumque...
Niet bij deze kaart. BGA chips trek je met dit exemplaar zo mee, zonder kracht te zetten, met de vriezer. Ik heb ervaring..... Toen maar een Aopen FX5900XT gekocht omdat de NV3 Silencer anders behoorlijk loos was.of toch een degelijke koeler van bv arctic nemen, lijkt mij nog steeds de beste optie
2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid
Probeer eens een 6800le koelertje te regelen volgens mij gaat dat wel passen, ander haal je zo'n zalman blok voor 22 euro... koelt vast beter als wat je nu hebtVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:40:
[afbeelding]
alleen hij koelt slechter dan me lego opstelling + 80mm fannetje(net achtergekomen)
mischien moek dan maar vroegtijdig waterkoeling gaan kopen....
Zo'n fan vooraan, had ik ook een paar maanden.... Zat helemaal vol met stof en het heeft weinig nut was temperatuur bleef vrijwel hetzelfde.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:54:
ben een noob hé
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
erlijk je mening mensen, zou ik het leukste vinden
en handige tips zijn ook graag meegenomen
zet wel op een heel LOW budget
heb dus een cold cathode light aangeschaft (blauw) van kasama
heb die geplaatst natuurlijk
men zijpaneel heb ik de tekening van een schorpioen uit geboord
vond een volledig open systeem maar persoonlijk niets
daarna heb ik een 80mm case fan gekocht
kasama 4 color led en de originele casefan vervangen
de originele casefan heb ik achter een stuk plexi gezet waar men 2 vrije bays stonden vanvoor
meer is er niet aan gebeurt,
wel de cpu cooler veranderd van een standaard 2600+ boxed naar eentje voor een 3200+ en hoger (mits dat de temps redelijk hoog waren)
heb nu nog een Blue neon liggen maar weet nog niet wat ik er mee ga doen :s:s:s (gekregen
Ik heb nu 2 casefans met schroeven in de kast, een andere hangt schuin tegen de zijkant (zo \) en een andere staat op een lege plek waar DVD drives kunnen.
Me kast maakt geen takkeherrie, maar wel veel geluid en dat vind ik wel vet.
Een grommend beest.
@ Ken E >
Hoe heb je dat lego gedaan? Waarop staat dat lego? Wil ik ook wel.
Het resultaat:

De buitenmaten zijn allemaal bekend en staan vast, hoe ik het van binnen in ga delen is nog niet helemaal zeker en kan dus nog wat veranderen, zo ook het front:

Toen ben ik naar de winkel gerend, heb wat MDF gekocht en heb dat op maat laten zagen:

Thuis nog wat kleiner gezaagd:

Daarna in elkaar schroeven:

(accu boormachine was leeg

Nog een voorproefje van de 120mm coolermaster silent fans die erin komen:

Natuurlijk moet ik nog schuren, plamuren, verven enzovoort. Hij blijft ook niet zo vierkant als hij nu is maar de basis is er iig al
Het gote voordeel: ik kan nu aan mijn kast modden zonder m'n computer eerst helemaal uit elkaar te slopen
Materialen: 18mm MDF, zijpaneel 3mm triplex met cutout en plexi natuurlijk
hij komt van een Coolermaster Centurion case (een van de 1e modellen) ik heb geen plaatjes van de window in de kast omdat die hier niet staat

de lijst is gemaakt uit 4 hard-houten balkjes (rest hout van een plint) die heb ik haaks op elkaar gezet en gebeitst (of hoe je dat ook schrijft
BramBoterham

K to the KillaZ

Wordt dat nog verandert ?
[ Voor 3% gewijzigd door GleNnoS_ op 05-01-2005 18:49 ]
Verwijderd
Sterker nog, hij IS scheef.wesleytjuh schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:45:
bruine plintjes staan niet echt bij een zwart zijpaneel he.
Wordt dat nog verandert ?en idd het lijkt of hij scheef staat
het 2eGleNnoS_ schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:49:
Wat is beter bij een window-cut out..: gelijk over de lijn uitdremelen (bv. vierkant) of eerst een groot gedeelte weg halen en dan met (pff naam kwijt) op de dremel weg vijlen?
het onderste latje is aan de binne kant een beetje scheef (is in het echt minder erg dan op de foto) maar alle andere hoeken zijn helemaal niet scheef... dus om nou te zeggen dat het hele raam scheef is

[ Voor 18% gewijzigd door Xevox op 05-01-2005 23:01 ]
BramBoterham

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dit topic is gesloten.