en leer fotograferen zonder flits
dan zie je die krassen op t plexi ook niet 
verder wel vet gedaan
maar dan neem ik aan dat je je pc ook H2O gekoeld hebt
verder wel vet gedaan
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door AMDFreak op 02-12-2004 00:56 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Maak een [CM] dan?sjoerdrog schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:39:
Hier een link naar mijn webpage
Ik heb deze site vandaag even opgezet...
Ik wilde zelf een topic openen, maar kreeg geen toestemming voor een CIP![]()
Ik heb mijn pc daarom maar gewoon afgemaakt en een eigen webpage gemaakt.
Zo kon ik zoveel foto's plaatsen als ik wilde
http://home.tiscali.nl/sjoerdrog
Reacties en tips zijn welkom!
Greetz
Verstuurd vanaf mijn Computer®
De fan zelf is al blauw, ik denk niet dat een andere kleur led daar goed op zou kleuren
[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 04-12-2004 17:15 ]
t snijden van die grote ronde lijnen kan wel wat strakker he?peddro schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:25:
het kan nog sneller![]()
ongeveer 10 minuten inclusief inbouw...alleen is ie hier nog niet ingebouwd
[afbeelding]
Ook wel strak dacht ik zo
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 20:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door 1nsane op 06-12-2004 11:45 ]
Adjust non olet, plerumque...
Verwijderd
Kan je misschien ook ff laten zien/ vertellen waar je de led op hebt gesoldeerd?W3ird_N3rd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:33:
Simpele mod, maar de Arctic Cooling VGA Silencer schreeuwde gewoon om een ledje
[afbeelding]
Zoals je op dit plaatje ziet :
[afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 12:06 ]
Dat stond in het stukje wat je uit de quote hebt weggehaaldVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:02:
[...]
Kan je misschien ook ff laten zien/ vertellen waar je de led op hebt gesoldeerd?
Deze mod ziet er namelijk simpel maar wel goed uit
[ Voor 19% gewijzigd door Mentalist op 06-12-2004 13:59 ]
Revive the guild!
"Image hosted by tripod".. Tijd om andere webspace te zoekenJelte,89 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:59:
Ik ben al ong. 1.5 jaar bezig met een MOD
Hier wat pics....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer pics zie: http://casemodder.tripod/Extreme
En bij deze nog wat foto's van de led zelf :Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:02:
[...]
Kan je misschien ook ff laten zien/ vertellen waar je de led op hebt gesoldeerd?
Deze mod ziet er namelijk simpel maar wel goed uit
Revive the guild!
K to the KillaZ
Verwijderd
Over dat stukje quote dat ik weg heb gehaald daar stond het niet in waar je het op gesoldeerd heb ik bedoelde dus, of je de led gewoon op de fanaansluiting heb gesoldeerd.W3ird_N3rd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:58:
[...]
Dat stond in het stukje wat je uit de quote hebt weggehaald
Wat duidelijker, het ding zit dus hier (misschien zet ik de computer straks nog even uit om een gewone foto te maken, ik wil eigenlijk even geen downtime) :
[afbeelding]
Of was de vraag hoe ik het ding bevestigd heb? Hij zit gewoon vastgeplakt..
Daar heb ik ook aan gedacht, maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan. Ik heb een floppymolex->molex verloopstekkertje aan de videokaart hangen om deze van power te voorzien, aan dit verloopstekkertje hangt het ledje.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:37:
[...]
Over dat stukje quote dat ik weg heb gehaald daar stond het niet in waar je het op gesoldeerd heb ik bedoelde dus, of je de led gewoon op de fanaansluiting heb gesoldeerd.
Huh? Why not?"Image hosted by tripod".. Tijd om andere webspace te zoeken
En "casemodder.tripod" werkt ook niet, "tripod" is geen geldige tld.
Revive the guild!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 06-12-2004 20:53 ]
[ Voor 45% gewijzigd door MYST op 06-12-2004 20:59 ]
Ik denk niet dat ik de eerste zal zijn hoor, die inkeping smeekt om een ledjeMYST schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:57:
Kdenk dat het er maar 1 is.. En niemand aanmoedigen om die mod ook te doen, ben je straks niet meer origineel![]()
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door MYST op 06-12-2004 21:37 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 08:06 ]
Nee, kleiner graag. 600pxVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:06:
[zelfde plaatje]
...
Groter kon niet, helaas
[ Voor 8% gewijzigd door WEBsel op 10-12-2004 03:01 . Reden: okee ]
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
[ Voor 20% gewijzigd door _Drake_ op 08-12-2004 23:01 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk kijk dat is nu mooiDrake schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:36:
Vanwege defect aan de oude spullen,nieuwe voeding en moederbord/mem ingebouwd, veel moeten veranderen aan de kabels, rad verplaats en wat aan verbouwd, en de nieuwe brander een kleurtje gegeven.
verlichting zit er nog niet in, moet ik nog een board voor maken om de leds op aan te sluiten.
dus maar even een update hierbij:
[afbeelding]
[afbeelding]
zou dat echt zoveel uitmaken?Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:18:
je kan een hdd wel op zijn zeikant laten werken, maar dat kan je alleen doen in het begin dus als die de hele tijd :::::: zo heeft gelegen en je legt hem | | zo neer is heb je kans dat die kapot gaat.
iets duidelijker?jessevl schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:58:
ff een n00b vraagje maarja dat ben ik dus...:
Als je 'je frontje van je pc eraf haalt om er een plexiplaatje tegenaan te schroeven wat doe je dan met de voorkant van de computer want daar heb je van dat lelijke ongelijke metaal (tuurlijk wel iets van folie ertussen)
plexiglas aan de achterkant spuiten...jessevl schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:58:
ff een n00b vraagje maarja dat ben ik dus...:
Als je 'je frontje van je pc eraf haalt om er een plexiplaatje tegenaan te schroeven wat doe je dan met de voorkant van de computer want daar heb je van dat lelijke ongelijke metaal (tuurlijk wel iets van folie ertussen)
of desnoods twee lagen plexi... Dat heb ik in mijn mod ook gedaan, plakfolie kan op de eerste laag, tweede laag is de afwerkingwilly1986 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:43:
[...]
plexiglas aan de achterkant spuiten...
deze tweaker heeft dat ook gedaan; [rml][ CM] Pink kitty case[/rml]
Verwijderd
Woei jou cpu is ook koudKakaroto schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:14:
Niet echt een mod, heb gewoon standaard spullen gekocht. maar ziet er wel netjes uit![]()
*knip*
[afbeelding][/url]
Ziet er leuk (duur) uit. klein tipje, probeer die cclf uit het zicht te verwerken, behalve dat het licht dan niet direct in je ogen schijnt (hoewel het uv is )
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
ik zie mijn case in het zwart met ongeveer de zelfde pauperDrake schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:03:
[...]
Ziet er leuk (duur) uit. klein tipje, probeer die cclf uit het zicht te verwerken, behalve dat het licht dan niet direct in je ogen schijnt (hoewel het uv is )
ziet het er dan veel netter uit.
[ Voor 14% gewijzigd door syo op 12-12-2004 17:09 ]
Tip bind je kabels wat bij elkaar mooier en beter voor je air flow of mesh zesyo schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:48:
Heej hier dit is mijn computer ik heb er een black lite in gezet en een window aan de zijkant gezet. Ook heb ik 2 coolers een en fan controller en in gezet
[afbeelding]
en hier is hij toen ik nog een beetje bezig was
[afbeelding]
hier staat hij aan met blacklite
[afbeelding]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Knal voor de lol dan een paar geresizede pics erbij op de server... niet iedereen wil zo een .rar gaan downloaden voor pics van jou casemod op hun computer...Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 01:42:
Hier dan eindelijk mijn casemodje..Ben er tot nu toe tevreden mee:
De pics kunnen op onderstaand adresje gedownload worden.
http://files.pcwereld.info/overig/pc_dg.rar
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 09:59 ]
Revive the guild!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Het is een mix van de standaard felblauwe koolance drab met een overdaad aan cooltek UV red dye fluid. (met natuurlijk licht is het water ook bijna bloedrood, onder UV mix van blauw en rood)Countess schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:28:
welke slanger of water toevoeging heb je gebruikt om die kleur te krijgen?
ik probeer al lang een watertoevoeging te vinden die GOED oplicht, en die niet groen is.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Verwijderd
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
daar ben ik al achterjessevl schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:55:
Ik weet niet of die betrouwbaar is, maar http://Shop.freezinghardware.nl is iig goed
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Ja je hebt gelijk, lijkt zoveel op elkaarW3ird_N3rd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:22:
[...]
Maar dat is toch niet de website van GS-systems? Daar hoort namelijk deze shopsurvey bij zover ik kan zien, en de URL in die shopsurvey wijst ook naar dezelfde website als coolcase.
Of mis ik nu iets?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 12:18 ]
1
2
| [url=http://home.wxs.nl/~post0546/Xaservaderdeur.jpg][img=600] http://home.wxs.nl/~post0546/Xaservaderdeur.jpg[/img][/url] |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 12:12 ]
als SW fan kan ik niet anders dan..... dit mooi vindenVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:54:
Ik heb een keigave Xaser II kast. en aangezien ik langzaamaan bezig ben mijn kast richting het Star Wars thema aan het bouwen ben, vond ik dat ik lord Vader maar op mijn deurtje moest hebben. De Xaser "X" van de deur afgeschroefd, een stukje plexi op maat gemaakt. Al mijn creativiteit bot gevierd op een zwart plakplastic en dan is onderstaande het resultaat
[afbeelding]
met schaduwen een portret maken is een vak apart.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:54:
Ik heb een keigave Xaser II kast. en aangezien ik langzaamaan bezig ben mijn kast richting het Star Wars thema aan het bouwen ben, vond ik dat ik lord Vader maar op mijn deurtje moest hebben. De Xaser "X" van de deur afgeschroefd, een stukje plexi op maat gemaakt. Al mijn creativiteit bot gevierd op een zwart plakplastic en dan is onderstaande het resultaat
[afbeelding]
Wasda IceFreak, en hoe werkt het, en vooral: waar heb je het vandaan en wat kost het?Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:22:
offtopic:
Mijn nieuwste aanwinst!Hiermee kan je makkelijk switchen tussen een headset en een speakerset(bij mij een 5.1).
[afbeelding]
Nomen nescio
Verwijderd
Dat is een switch tussen een headset en een 5.1 speaker set(hoef je dat kabeltje om de voor speakers/headset niet te verwisselen. Het is heel makkelijk, je hoeft 1 schakelaartje om te zetten en voila geluid uit je headset/speakersetBrabo-Joossie schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:25:
[...]
Wasda IceFreak, en hoe werkt het, en vooral: waar heb je het vandaan en wat kost het?
Die komen van www.aqua-computer.de af denk ik. Ik heb deze nl ookVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:31:
Wie weet waar ik zulke dingen kan kopen (die zilvere) , maar nie van zon asocial duur merk.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Überstrak!!!Erik1 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:27:
Ik had een 3,5" frontje met 2 thermometers erin gekocht een hele tijd geleden, maar de tekst erop vond ik niet zo mooi. Dus die heb ik er gisteren ff afgepoetst met een of ander bijtend chemisch schoonmaakgoedje
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Je ziet het nog wel heel iets als je goed kijkt maar tis zo wel iets mooier
Hieronder had ik bij wijze van soep het "iCute" ding al weg gehaald
[afbeelding]
Klik voor uber groot
je had ook gewoon dat plaatje waar de tekst opstaat kunnen omdraaienErik1 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:27:
Ik had een 3,5" frontje met 2 thermometers erin gekocht een hele tijd geleden, maar de tekst erop vond ik niet zo mooi. Dus die heb ik er gisteren ff afgepoetst met een of ander bijtend chemisch schoonmaakgoedje
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Je ziet het nog wel heel iets als je goed kijkt maar tis zo wel iets mooier
Hieronder had ik bij wijze van soep het "iCute" ding al weg gehaald
[afbeelding]
Klik voor uber groot
hahaha die box die links staat die heeft een vriend van mij ook..
Die zoek ik ook, dus als iemand ons kan helpen?Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:31:
Wie weet waar ik zulke dingen kan kopen (die zilvere) , maar nie van zon asocial duur merk.
En dus niet alleen zon fangrill voor i fan..
[afbeelding]
XXXVI
XXXVI
[ Voor 17% gewijzigd door peddro op 18-12-2004 15:50 ]
whaha iddPu_Dy schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:19:
[...]
hahaha die box die links staat die heeft een vriend van mij ook..
die dingen kan je echt keihard zetten en dan komt er echt een luchtstroom uit tering.. volgens mij kan je je haar er wel mee fohnen
K to the KillaZ
[ Voor 89% gewijzigd door KillaZ op 18-12-2004 18:21 ]
K to the KillaZ
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq