ff een vraagje wat meschien een beetje off-topic is (maar geef dan pls aan waar ik hem wel kan stellen
Kheb de logitech Z-5500 besteld bij Norrod, ze hadden hem niet op vooraad en de leverdatum was 24-11... ik denk ach ik als vaste klant van norrod wil best ff wachten... nu wordt op hun site aangegeven dat de levertijd 3-12 is! dat gaat me echt te lang duren aangezien hij bij andere winkels/webshops uit voorraad leverbaar is. Kheb ze een mailtje gestuurd of het echt 3-12 wordt zojah dat ik dan de order wil annuleren (nog geen antwoord).
intussen ben ik ook een beetje gaan twijfelen (was een impuls aankoop

). Ik woon nu nog thuis wou beter geluid uit mijn pc (hebje een geluidskaart met 5.1 chipset moetje er ook gebruik van maken) want dat loopt nu gewoon via mijn sony stereo setje van 8 jaar oud. dus ik denk ik neem de beste pc 5.1 set die er is, en koop vervolgens een losse dvd/cd speler zodat mijn sony stereo komt te vervallen. En als ik dan uit huis ga kan ik die combi mooi op mijn tv aansluiten!
ben ik dan slim bezig? is deze set goed genoeg om in de toekomst als home cinema set te gebruiken?
kheb al gezocht op internet maar er zijn amper reviews van de z-5500 maar ik had wel begrepen dat de logitech betere kwaliteit leverd dan de gemiddelde jvc/sony/philisp etc home cinema set tm 500 euro.
als ik een "echte" home-cinema set koop wat ben ik dan kwijt als ik iets meer dan gemiddelde kwaliteit wil? kzag bv vandeweek bij de mediamarkt een Harmen/Kardon set voor 800 euro en een onky voor 900ofzo dat is dan wel weer een groot verschil maar het zijn wel de merken waarop ik geil

zit er kwa aanschafprijs nog iets tussenin wat wel beter is dan de z5500?
samenvatting van de 3 opties:
-koop de z-5500 en ga hem in de toekomst als home cinema gebruiken.
-zijn er home cinema setjes van een goed merk voor zo'n 600 euro te krijgen.en is dat uberhaupt op een pc aan te sluiten?
- doorsparen en meteen een setje van 800-1000 euro halen?
alle meningen zijn welkom
edit: sorry voor de lange post maar ik ben slecht in kort en duidelijk uitleggen
[
Voor 3% gewijzigd door
Chaoss op 18-11-2004 13:12
]