De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear Mr. de Wilde

The Qtek S100 is ready to ship to the Dutch market from the second half of December

With regards

Johan Olberding
Key Account Manager Brightpoint Benelux
Dus laten we zeggen, vanaf begin januari is de telefoon als Qtek S100 normaal verkrijgbaar in de winkel. Dat zijn heel gunstige berichten! Ik zal hier verder overigens niet over uitwijden ivm de overigens terechte reacties op de irritatie van mensen die het alleen maar hebben over hoeveel nachtjes ze nog moeten slapen etc.

Inmiddels is het ook al gelukt om de Duitse variant te kraken (zowel de software als de simlock) check op dit forum:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=70875#70875

en hier nog een ftp adres waar je de benodigde software voor de reset (nu nog) kunt vinden:
ftp://forum.xda-developers.com/Magician/

Ik ben erg benieuwd of deze software ook werkt op de Nederlandse versie van de MDA compact. Mochten er mensen zijn die dit gaan proberen: laat het weten!! Als dat zo is namelijk (inclusief simlock) dan is de keuze snel gemaakt. Los kopen en kom maar door met die cashback van elke willekeurige provider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ozdemir.nl/varalaat.jpg
beter (vara)laat dan nooit, streaming video over wifi, steekt wel 'n beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de antwoord over aac. nog een klein vraagje, kan nergens iets vinden over WAP? staat ook niet in de handleiding over. kan je met de jam wap-site's openen?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 04:03:
[afbeelding]
beter (vara)laat dan nooit, streaming video over wifi, steekt wel 'n beetje uit.
Wow ziet er goed uit!
Ik ga misschien nog z'n WiFi-kaartje kopen, maar eerst ga ik een bluetooth GPS kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw op dit forum (hai) en heb de afgelopen dagen alle interessante (en minder interessante :) ) info over de MDA Compact gelezen. Ben 'm afgelopen donderdag bij de t4t winkel in Utrecht gaan kopen (kon 'm direct meenemen) en vind 'm echt ge-wel-dig!!

Maar... gisteren alleen uren bezig geweest om via bluetooth op het internet te komen via mijn pc. De instructies gevolgd die op 2 december op dit forum zijn gepost ("bij Connections (sytem) kan je kiezen dat je Modem een bleutoothverbinding is. Dan op je pc instellen (je bleutooth op je pc wordt als LAN gerekend) dat je die LAN verbinding (internetverbinding) wil delen"), maar het lukt gewoon echt niet!

Wie kan mij (stap voor stap liefst) uitleggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen? Alvast heel veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Bij mijn p800 heb je opera, als ik die gebruikt zoekt hij zelf op waarmee hij het internet op kan gaan. Dus dmv van gprs of BT. Als er BT verbinding is met mijn computer probeert hij dat eerst en als hij dan geen verbinding kan maken dan vraagt hij of ik wil verbinden met gprs. Hoe het zal werken op de mda? Geen idee heb hem niet, maar wellicht werkt het dezelfde en kan dit de oplossing voor je zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

[afbeelding]
Wat is de standaard van jouw gekochte Wi-Fi kaartje? 802.11b of 802.11a?? Wel heel erg kewl dit!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 04-12-2004 10:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 03:10:
[...]

Inmiddels is het ook al gelukt om de Duitse variant te kraken (zowel de software als de simlock) check op dit forum:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=70875#70875

en hier nog een ftp adres waar je de benodigde software voor de reset (nu nog) kunt vinden:
ftp://forum.xda-developers.com/Magician/

Ik ben erg benieuwd of deze software ook werkt op de Nederlandse versie van de MDA compact. Mochten er mensen zijn die dit gaan proberen: laat het weten!! Als dat zo is namelijk (inclusief simlock) dan is de keuze snel gemaakt. Los kopen en kom maar door met die cashback van elke willekeurige provider!
Inmiddels is de software weg van die FTP, en onderweg naar:

ftp://webpanelxda:webpanel@webpanel.ru/

Bestand is 157MB

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
[afbeelding]
Waar en voor hoeveel heb je dat wifi-kaartje gekocht? Overal kost hij rond de 160 euro, maar bij EMpc opeens maar 116?? Als het dezelfde is zal ik hem zeker bij EMpc bestellen:

http://www.empc.nl/index.php?page=56&Id=6645

Off-Topic: De postbode kwam net langs met een MDA, dus andere T-mobile mensen mogen ook weer hopen vandaag :)

[ Voor 12% gewijzigd door Finwe op 04-12-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel: je beschikt over 2 simkaarten.

Is het mogelijk deze te wisselen zonder dat alles gereset wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mobile review.com staat een positieve review over de HTC magician: http://www.mobile-review....iew/htc-magician-en.shtml

Er staan ook een paar goede foto's bij.

meer foto's van de HTC Magician by mobile-review: http://www.mobile-review....tc-magician-live-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rtificial schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:26:
[...]

Bestand is 157MB
Ik zie dat jouw link ook al niet meer werkt. Ik heb de bestanden nog wel, mochten mensen het willen proberen dan kan ik je de bestanden geven (msn doorsturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:10:
[...]

Ik zie dat jouw link ook al niet meer werkt. Ik heb de bestanden nog wel, mochten mensen het willen proberen dan kan ik je de bestanden geven (msn doorsturen)
Als je dat wilt doen, graag!
[nickname bij got]@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~afsh/tijd/mda/IMAGE_00007.jpg
Even een foto'tje gemaakt in Bussum & een filmpje.
Alleen door de mist zien de foto's er zo vaag uit. :/

Heb net even een DVD-geript met het programma "DVD to Mobile" verkleint.
Met betaplayer zitten afspelen, je kunt er zeker goed films op afspelen
en de kwaliteit is zeker niet slecht voor zo'n pocketpc:
Klik hier voor het filmpje. 8)

[ Voor 57% gewijzigd door nlboy op 04-12-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ik heb hem :D Even een vraagje: Klopt het dat er 2 stylusjes bij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

bin_jackson schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:36:
ik heb hem :D Even een vraagje: Klopt het dat er 2 stylusjes bij zitten?
Ik had er ook 2 bij gekregen, dus het klopt ja. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:22:
[...]

Wat is de standaard van jouw gekochte Wi-Fi kaartje? 802.11b of 802.11a?? Wel heel erg kewl dit!
ik heb deze: http://www.pdashop.nl/product/2826/2322/SD-uitbreidingen
gekocht op marktplaats, daar worden ze aangeboden voor rond 80 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Is het trouwens iemand al gelukt om via de bluetooth internet verbinding te maken? :) (dus bluetooth op de pc, pc op het internet aangesloten, en dan draadloos via de pc internetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

bin_jackson schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:55:
Is het trouwens iemand al gelukt om via de bluetooth internet verbinding te maken? :) (dus bluetooth op de pc, pc op het internet aangesloten, en dan draadloos via de pc internetten)
Ik denk niet dat dit standaard mogelijk is eigenlijk...

edit:

Heeft iemand een idee wat er met http://forum.xda-developers.com is gebeurd? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Animal_X op 04-12-2004 16:17 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

aangezien ik hem nu ook al heb vind ik toch wel dat onze volgende opgave is om aan de praat te krijgen dat we via Bluetooth kunnen internetten... het Moet kunnen! :P Vind ik :P want mijn eerder geposte optie (toen ik hem nog niet had, maar wat me logisch leek..) is het dus niet ;(

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Het moet inderdaad kunnen. Alleen ik heb een tutorial gevonden waar ze het de hele tijd over de "Bluetooth manager" hebben. Waar kan ik die vinden?

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=2368 <- tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Nu online
bin_jackson schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:25:
Het moet inderdaad kunnen. Alleen ik heb een tutorial gevonden waar ze het de hele tijd over de "Bluetooth manager" hebben. Waar kan ik die vinden?

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=2368 <- tutorial
Naar mijn weten heb je een proggie van Microsoft nodig die de comunicatie mogelijk maakt tussen pc en mobile of pda, zal even kijken of ik er achter kan komen welk prog dat was.

edit:
ActiveSync heet het programma maar dan moet je met wachtwoorden werken en ik denk niet dat iedereen dat wil.
Rtificial schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:26:
[...]

Bestand is 157MB
Is het je al gelukt om de mda te flashen?

[ Voor 36% gewijzigd door Dagg op 04-12-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 02:37:
[...]

Ik zit nog te twijvelen of ik mijn headset wel zal modden. Op zich hebben ze wel een mooi helder geluid. Ze zijn alleen een stuk scheller dan m'n sennheiser doppen.... Ik zal eens kijken wat ik met de equalizer kan bereiken.
inderdaad de hoge tonen geven ze wel heel fel weer.

Maar wil hem eigenlijk niet modden, zijn er geen betere headsets te verkrijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Finwe schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:07:
[...]

Waar en voor hoeveel heb je dat wifi-kaartje gekocht? Overal kost hij rond de 160 euro, maar bij EMpc opeens maar 116?? Als het dezelfde is zal ik hem zeker bij EMpc bestellen:

http://www.empc.nl/index.php?page=56&Id=6645
Overal 129,95 hoor. Inclusief 256 MB geheugen. Staan genoeg internetsites met dit puike kaartje erop

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:52:
[...]

ik heb deze: http://www.pdashop.nl/product/2826/2322/SD-uitbreidingen
gekocht op marktplaats, daar worden ze aangeboden voor rond 80 euro
Is wel duur hoor. Je hebt ook SD kaartjes met 256 MB en ingebouwde Wi-Fi deze kosten 129,95 in de winkels dus op internet ook goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:20:
[...]

Als je dat wilt doen, graag!
[nickname bij got]@hotmail.com
ik heb je zojuist toegevoegd op msn, zodra je online bent zend ik de bestanden even naar je door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe dat zit

Wil namelijk een 1GB kaartje, maar ook wifi (maar hier hoef ik geen geheugen op).

Kan ik dan alsnog tomtom op dat 1gb kaartje zetten en wanneer ik wifi wil gebruiken, wifikaartje erin zetten. Zonder tomtom opnieuw te installeren. Dat het programma op dat 1gb kaartje blijft

Of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik ga jullie uit de brand helpen wat betreft internet via bluetooth. Het is eigenlijk heel makkelijk. Heb er heel even aan gezeten en ik kan nu gewoon internetten via bluetooth.

Allereerst moet de bluetooth dongle geinstalleerd zijn op je pc. Daarna moet je de twee apparaten met elkaar pairen. Dus eigenlijk gewoon je apparaat naar bluetooth apparaten laten zoeken en zorgen dat ze bij elkaar in de lijst staan.

Daarna maak je via active sync een bluetooth verbinding. Start je active sync op de mda en ga naar tools. Daar kan je de bluetooth verbinding maken.

Active Sync is dus het programma die de internet verbinding verzorgt.

Bij mij werkt het nu dus. Ik heb een TDK bluetooth dongle.

Verder ben ik echt super blij met deze telefoon. Je kan er echt onwijs veel mee. Batterij duur valt mij ook super mee. Hij gaat op dit moment zo'n twee dagen mee.

Een piepklein nadeel vind ik wel dat hij alleen in het engels is. Beetje raar voor een telefoon die in nederland word geleverd. Maar voor mij niet echt een groot probleem.
Iets ander is dat ik het echt superzonde vind wat T-mobile heeft gedaan met de telefoon applicatie. De standaard windows heeft hele mooie 3d knoppen maar wat tmobile ervan heeft gemaakt is echt gewoon lelijk. Maar ja. Het werkt nog wel. Hopelijk kunnen we nog al die t-mobile dingen eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:34:
Wie weet hoe dat zit

Wil namelijk een 1GB kaartje, maar ook wifi (maar hier hoef ik geen geheugen op).

Kan ik dan alsnog tomtom op dat 1gb kaartje zetten en wanneer ik wifi wil gebruiken, wifikaartje erin zetten. Zonder tomtom opnieuw te installeren. Dat het programma op dat 1gb kaartje blijft

Of is dat niet mogelijk?
yes progje blijft op je kaartje staan! Maar ik weet niet of als je dat kaartje (van 1 GB) er weer in doet hij (je MDA-compact) 'm helemaal opnieuw moet gaan lezen of dit lang gaat duren!?
Is precies 't zelfde als geheugenkaartje van je digi-cam. Kan je ook gewoon in en uit halen terwijl er foto's op blijven staan

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 04-12-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Wie weet hoe dat zit

Of is dat niet mogelijk?
Dat gaat wel lukken. Misschien dat hij wat moeilijk gaat doen met je applicatie icons in het startmenu. (denk dat deze het niet meer doen nadat je de geheugenkaart er weer in doet). Maar verder zou dat geen problemen moeten geven. :)

Maar nogmaals heeft iemand een idee wat er met xda-developers.com is gebeurd?

[ Voor 9% gewijzigd door Animal_X op 04-12-2004 19:42 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
ik heb wireless internet aan de praat via bluetooth :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:32:
[...]

ik heb je zojuist toegevoegd op msn, zodra je online bent zend ik de bestanden even naar je door
Ik weet niet of je het goede bestand hebt maar de eerdere link gaat naar een incomplete versie kwam ik achter, er staat nu ook een txt bestand waar dat op aangegeven is.
Animal_X schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:40:
[...]

Tekst

Maar nogmaals heeft iemand een idee wat er met xda-developers.com is gebeurd?
Bij mij doet hij het gewoon hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Dagg schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:14:
...
Bij mij doet hij het gewoon hoor...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
ping www.xda-developers.com [82.94.252.245] with 32 bytes of data:

request timed out.
request timed out.
request timed out.
request timed out.

statistics for 82.94.252.245:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

Hmm..
edit: Op mijn MDA doet hij het ook niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Animal_X op 04-12-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:47:
ik heb wireless internet aan de praat via bluetooth :D
shit wil niet lukken bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik ga jullie uit de brand helpen wat betreft internet via bluetooth. Het is eigenlijk heel makkelijk. Heb er heel even aan gezeten en ik kan nu gewoon internetten via bluetooth.

Allereerst moet de bluetooth dongle geinstalleerd zijn op je pc. Daarna moet je de twee apparaten met elkaar pairen. Dus eigenlijk gewoon je apparaat naar bluetooth apparaten laten zoeken en zorgen dat ze bij elkaar in de lijst staan.

Daarna maak je via active sync een bluetooth verbinding. Start je active sync op de mda en ga naar tools. Daar kan je de bluetooth verbinding maken.

Active Sync is dus het programma die de internet verbinding verzorgt.

Bij mij werkt het nu dus. Ik heb een TDK bluetooth dongle.
heb je nog bepaalde instellingen moeten veranderen omdat ie hem bij mij niet pakt
/me heeft msi bluetooth key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Je moet activesync gebruiken. Het internet gaat niet snel helaas, maar het is wel gaaf om messenger te gebruiken :) Hoe maak ik trouwens die screenshots van programma's?

ps, Voor het browsen kan je het beste Netfront gebruiken. Werkt veel beter als internet explorer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah heb activesync wel geinstalleerd..

maar ik moet dus op mijn pc activesync bluetooth aanzetten

en dan met me mda connecten?

want kan in me pc settings van activesync alleen usb en infarood vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
In je bluetooth instellingen moet je ook het volgende doen:

Com4 = binnenkomend verkeer
Com5 = uitgaand verkeer

Dan zou het moeten werken :) Nogmaals, het gaat afgrijselijk langzaam om de 1 of andere reden, maarja het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de enige 2 mda's weten te scoren bij dixons in den haag, de media markt daar (en die in alkmaar) hadden ze niet meer :( Nu eerst die batterij maar eens opladen en dan morgen lekker klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:52:
Vandaag de enige 2 mda's weten te scoren bij dixons in den haag, de media markt daar (en die in alkmaar) hadden ze niet meer :( Nu eerst die batterij maar eens opladen en dan morgen lekker klooien.
Je kan er wel alvast mee gaan spelen terwijl je hem aan de lader hangt. Althans dat staat in een van de eerste pagina's van de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
ik heb zelfs een m1000 maar ik ben zeer geinteresseerd in dit handzamere formaat. Alleen is het uitzetten van de telefoon lastig omdat je de stylus moet gebruiken om hem in flight mode te zetten. Nu heb ik gelezen in de engelse handleiding dat de telefoon ook uit te schakelen is door de powerknop in te drukken en 2 seconden lang te wachten.Klopt dit bij de gelukkige gebruikers?

[ Voor 6% gewijzigd door Orion op 04-12-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gekke is dat dat inderdaad in de handleiding staat. Alleen als ik twee seconden de knop ingedrukt houd dan gaat alleen het licht uit. Overigens gebeurd dat volgens mij op iedere PDA. Was bij mijn pocket loox ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M1000, de MDA's en volgens mij nog veel meer (misschien wel alle) PDA's zijn niet uit te zetten omdat ze altijd stroom nodig hebben om het geheugen actief te houden. Mijn M1000 stond eens een dag uit (accu leeg) en was daarna helemaal gereset. Er zit een backup accu in om nog een half uur stroom te geven maar daarna is het afgelopen. In standby zetten kan met de knop bovenop en in flightmode kan door op het antenneteken op het display te tikken en die aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
ik begrijp dat de pda altijd stroom nodig heeft om het geheugen intact te houden maar ik hoopte dat met dit nieuwe model de telefoonfunctie eenvoudiger uit te zetten zou zijn. Schijnbaar is dus met je stylus op het signaal tekentje drukken de enige mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, je had het over "telefoon uitschakelen" vandaar dat ik dacht helemaal uitschakelen, maar je bedoelde het telefoongedeelte... Had leuk geweest als ze dat in deze 2e versie van Pocket Windows hadden gebouwd, maar helaas blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hey
ik was net op deze site met pics van de mda compact en de sda music>>
msmobiles

en daar zag ik de oordopjes van de compact en de sda>>>

sda oordopjes

compact oordopjes

en ik vroeg me af of het niet mogelijk zou zijn om de SDA oordopjes te kunnen aanschaffen, ze zijn namelijk veeeeel mooier en beter!!

Any thoughts?
:)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
CLB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:28:
[...]

Is wel duur hoor. Je hebt ook SD kaartjes met 256 MB en ingebouwde Wi-Fi deze kosten 129,95 in de winkels dus op internet ook goedkoper
En in welke winkel heb jij hem dan voor 129.95 gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen wifi in huis. hoop dat het lukt om te surfen met BT... is het eigenlijk BT 1.1 of 1.2
nog een vraagje, is er eigenlijk veel verschil tussen de gewone scandisk SD kaarten en de Extreem2 (kan nergens de schrijf en leessnelheid vinden)

nog iets. PocketDivXEncoder doet eigenlijk hetzelfde als DVD to PocketPC...of vergis ik me???

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
misschien een beetje laat (;)), maar wel heel vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik vraag me af of de i-mate JAM dit keer echt morgen leverbaar zal zijn bij Expansys.

Damn wat gaat het topic trouwens snel opeens, ik kan wel alvast aan een deel 2 gaan beginnen :P

Ik hoop nog wel dat iemand een software topic gaat starten voor het Pocket PC platform. Opzich kan ik het ook wel doen maar deze startpost is ook al vrij kort (moet hem nog aanvullen op de een of andere manier, zoals met een FAQ) en heb hiernaast ook zelf nog weinig ervaring omdat ik m'n Qtek S100/i-mate JAM nog niet heb :(

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Weet iemand trouwens het snelheids vershil tussen bluetooth 1.0/1.1 en 1.2? :) Ik wil namelijk dat die draadloze bluetooth verbinding wat sneller gaat. ik gebruik nu een bluetooth 1.0 usb key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Als ik op mijn MDA probeer te connecten met bluetooth (via activesync) dan gebeurd er niets.. Bluetooth staat aan, en ik heb gepaired, maar er gebeurd gewoonweg niets..

Wat mij verder opvalt:
o Ik kreeg zojuist een smsje maar zie er geen naam bij staan, enkel het mobiele nummer van de zender.. Terwijl die persoon wel in mijn telefoonboek staat..
o Zoals eerder gezegt: Jammer dat het engels is.. Of eigenlijk: Jammer dat het Engels is icm Nederlands.. De dagen zijn wel Nederlands, de rest Engels.. Staat beetje goedkoop, twee talen door elkaar heen ;)
o Tot dusver krijg ik (ook met eerder genoemde tips) geen goede toetsenblokkering.. Als ik een tijdje wacht dan gaat het scherm uit en lijkt het dat ik niets kan doen, maar ik wil het ook zelf in kunnen stellen: dat wil zeggen, niet steeds een X aantal minuten wachten voor ie op toetsenblokkering gaat..Hier is wellicht een tooltje voor?
o Heerlijk scherm, heb er al een aflevering van friends op gekeken })
o Die screen-protector zuigt :( Houd aan elke kant paar mm over..

[ Voor 4% gewijzigd door wdekreij op 05-12-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

wdekreij schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:24:
[...]

Als ik op mijn MDA probeer te connecten met bluetooth (via activesync) dan gebeurd er niets.. Bluetooth staat aan, en ik heb gepaired, maar er gebeurd gewoonweg niets..

Wat mij verder opvalt:
o Ik kreeg zojuist een smsje maar zie er geen naam bij staan, enkel het mobiele nummer van de zender.. Terwijl die persoon wel in mijn telefoonboek staat..

- Hmm vaag doet hij bij mij wel...

o Zoals eerder gezegt: Jammer dat het engels is.. Of eigenlijk: Jammer dat het Engels is icm Nederlands.. De dagen zijn wel Nederlands, de rest Engels..
Staat beetje goedkoop, twee talen door elkaar heen ;)

- Kan ik me niet echt aan storen... Ik mis meer een Nederlands T9 woordenboek.

o Tot dusver krijg ik (ook met eerder genoemde tips) geen goede toetsenblokkering.. Als ik een tijdje wacht dan gaat het scherm uit en lijkt het dat ik niets kan doen, maar ik wil het ook zelf in kunnen stellen: dat wil zeggen, niet steeds een X aantal minuten wachten voor ie op toetsenblokkering gaat..Hier is wellicht een tooltje voor?

- Gewoon je powerbutton indrukken...

o Heerlijk scherm, heb er al een aflevering van friends op gekeken })

- :) Klopt!

- :( Klopt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, vanwaar de vragen naar T9? Heeft deze PDA geen Graffiti 2 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wdekreij schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:24:
[...]

Ik dacht dat dit altijd zo was? Bij m'n Qtek 2020 (MDA II) heb ik ook paar mm over aan elke kant. Is toch wel zo handig als je er 'n nieuwe op wilt doen? Als die helemaal tot de randen zit is hij er heel moeilijkjes af te halen denk ik. Maar ja als je 'm er eenmaal goed op hebt geplakt hoef je 'm ook niet meer te vernieuwen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:46:
Graffiti2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handschriftherkenning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ja die handschriftherkenning werkt bijzonder goed :) Had ik niet verwacht.

Maar ik had dus fijn een Batterytime plugin geinstalleerd, voor het today-screen.. Sindsdien knippert mijn today screen als een gek, echt heel irritant :( Die battery-time staat dr ook niet, en wissen via remove programs ook niet (en ik heb alle programma's gekillt bij Memory).. :(

Edit: Als ik via mijn pc (via USB) kijk dan is \Program Files\BatteryTime leeg en de map kan ik niet wissen..

Edit 2: Laat maar... Na twee maal restart doet'ie het :)

[ Voor 23% gewijzigd door wdekreij op 05-12-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Oh jah, das waar ook. Die werkt bij mij niet echt... Maar ik denk eerder dat dat aan mijn handschrift ligt...

Trouwens, heeft iemand Gmail nu al aan de praat? een aantal dagen geleden kreeg ik mijn pop niet aan de praat en kon ik alleen mail versturen. Nu kan ik spontaan opeens wel mail ontvangen, maar kan ik geen mail meer versturen....

En dat terwijl ik geen instellingen heb veranderd... :? 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Animal_X op 05-12-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ja idd, dat je niet de MDA gewoon kan uitzetten.
Toen ik de MDA net had haalde ik de batterij er gewoon uit en niks was gewist, dus ik snap het niet helemaal. :?

Verder kent iemand een headset met een controler om zo naar een volgende nummer te switchen die compatible is met PocketPlayer?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Waar kan ik die vinden? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

nlboy schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:44:
Toen ik de MDA net had haalde ik de batterij er gewoon uit en niks was gewist, dus ik snap het niet helemaal. :?

Verder kent iemand een headset met een controler om zo naar een volgende nummer te switchen die compatible is met PocketPlayer?
Alvast bedankt!
Er is een plugin "Shutdown" zodat je hem wel kan afsluiten :)
nlboy schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:45:
[...]

Waar kan ik die vinden? 8)
Rechtsonderin kun je het soort toetsenbord veranderen :) Zijn meerdere waar je in kunt schrijven, kijk zelf maar wat je het fijnst vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

nlboy schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:44:
Er zit ook nog een ingebouwde accu in die je data een aantal uren kan bewaren wanneer je normale accu leeg is. Vandaar dat je je data niet kwijt was.

En die shutdown pluggin doet het zelfde als wanneer jij op je power knop drukt... (ik heb het getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26
iemand enig idee of er ook daadwerkelijk een orange versie uitkomt??
Dat zou namelijk geweldig zijn. :P Ze zijn amper te krijgen simlockvrij icm een abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Nu online
Animal_X schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:52:
[...]

Oh jah, das waar ook. Die werkt bij mij niet echt... Maar ik denk eerder dat dat aan mijn handschrift ligt...

Trouwens, heeft iemand Gmail nu al aan de praat? een aantal dagen geleden kreeg ik mijn pop niet aan de praat en kon ik alleen mail versturen. Nu kan ik spontaan opeens wel mail ontvangen, maar kan ik geen mail meer versturen....

En dat terwijl ik geen instellingen heb veranderd... :? 8)7
Ik heb net ook even gekeken en het ontvangen doet het nu wel net zoals het verzenden, eindelikj een keer geen problemen :P

Edit:
Animal_X schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:55:
[...]

Er zit ook nog een ingebouwde accu in die je data een aantal uren kan bewaren wanneer je normale accu leeg is. Vandaar dat je je data niet kwijt was.

En die shutdown pluggin doet het zelfde als wanneer jij op je power knop drukt... (ik heb het getest)
Weet je toevallig ook hoelang die ingebouwde accu mee gaat?

[ Voor 26% gewijzigd door Dagg op 05-12-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kun je de MDA alleen opladen via de cradle en moet je computer dan aanstaan? Want 's nachts staat mijn computer uit en kan ik 'm dus niet opladen!?!?

EDIT: laat maar er zit 'n apparte oplader bij heb ik gelezen?

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 05-12-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:46:
tis gelukkig geen Palm :Y) Maar ontopic, degenen die de MDA Compact in bezit hebben, hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Weet er iemand hoe ik de gprs-instellingen kan vern**ken zodat hij geen verbinding meer kan maken? Dan weet ik zeker dat hij dat nooit ens per ongeluk doet, en dat scheelt me weer geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je username veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik zie deze niet bij Settings --> Connections.. Waar moet ik daarvoor kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

CLB schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:26:
Kun je de MDA alleen opladen via de cradle en moet je computer dan aanstaan? Want 's nachts staat mijn computer uit en kan ik 'm dus niet opladen!?!?

EDIT: laat maar er zit 'n apparte oplader bij heb ik gelezen?
Yep idd, je kunt opladen via USB of via die 230V Adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Kan je eignelijk een losse batterij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Is er een mogelijkheid om de MDA op standby te zetten, maar dat wel een mp3 speler blijft spelen? :X en zoja, welke mp3 speler? PocketMusic en WMP10 willen niet.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLO2 schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:49:
Is er een mogelijkheid om de MDA op standby te zetten, maar dat wel een mp3 speler blijft spelen? :X en zoja, welke mp3 speler? PocketMusic en WMP10 willen niet.
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Bleutooth internet....

Nah what the hell! mijn BT dongle zegt dat mijn MDA alleen maar OBEX Object Push heeft en SSA. Ik kan inet een serial Port verbinding aanmaken ofzow, dat zal toch nodig zijn? :? zucht.. (kheb een sitecom dongle) wrom is er nou nergens een goede tutorial te vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleinebehuizing.nl schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:03:
Bleutooth internet....

Nah what the hell! mijn BT dongle zegt dat mijn MDA alleen maar OBEX Object Push heeft en SSA. Ik kan inet een serial Port verbinding aanmaken ofzow, dat zal toch nodig zijn? :? zucht.. (kheb een sitecom dongle) wrom is er nou nergens een goede tutorial te vinden ;(
heb zelfde probleem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

wij danken u. !

werkt niet bij Media player 10? ik zie tools niet o_O

[ Voor 14% gewijzigd door miekd op 06-12-2004 00:34 ]

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

We zullen doorgaan :( en we zullen overwinnen! :P
ben allang blij dat ik nu weet dat het niet aan mij ligt, bij mijn 6600 zegt ie dat hij wel vanalles kan, MAARJA.... :{

[ Voor 28% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 06-12-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Hoelang zal het duren voordat het mogelijk is om dit ding te unlocken. Dus niet de rom flashen maar de t-mobile lock eraf te halen. Want ik zit zelf bij orange en wil dit ding wel los kopen, alleen heb je er zo bar weinig aan als telefoon.
Ik kan hem zo goed als gratis krijgen dan als ik mijn orange abbo verleng met cashback.... :)

Greetz

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
edit

[ Voor 99% gewijzigd door dreester op 06-12-2004 00:56 . Reden: uit voorzorg en gebrek aan onderzoek verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behoorlijk grijs gebied, zou ik maar weghalen als ik jou was.. :X

[ Voor 15% gewijzigd door intoxicated op 06-12-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Dagg schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:01:
[...]

Ik heb net ook even gekeken en het ontvangen doet het nu wel net zoals het verzenden, eindelikj een keer geen problemen :P

>> He bij mij doet hij het opeens ook! Mooi zo! :)

Edit:

[...]

Weet je toevallig ook hoelang die ingebouwde accu mee gaat?
Lees de onderste allinea op pagina 16 van je handleiding! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Kleinebehuizing.nl schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:03:
Bleutooth internet....

Ik zal kijken of ik vanmiddag/vanavond even een simpele tutorial in elkaar kan zetten. Kan iemand me dan even vertellen hoe ik screenshots op m'n MDA maak. (dan wordt de tutorial duidelijker 8) )

-edit- Ik heb een proggie gevonden om screenshots te maken, zodra ik thuis ben zal ik aan de tutorial beginnen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Reb87 op 06-12-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

bin_jackson schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:18:
[...]

Ik zal kijken of ik vanmiddag/vanavond even een simpele tutorial in elkaar kan zetten. Kan iemand me dan even vertellen hoe ik screenshots op m'n MDA maak. (dan wordt de tutorial duidelijker 8) )

-edit- Ik heb een proggie gevonden om screenshots te maken, zodra ik thuis ben zal ik aan de tutorial beginnen ;)
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt :)

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:31 . Reden: had niets te doen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello...

Weet er iemand of je de contactenlijst kan sorteren op voornaam ipv achternaam? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand al ergens spellen gevonden? Zoals: Tombraider, Age of Empires, Quake of Worms ofzo? (free software!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:11:
Hello...

Weet er iemand of je de contactenlijst kan sorteren op voornaam ipv achternaam? :?
Contacts invoegen via Outlook en Activesync. In Outlook kan je dat namelijk aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik zit nog te twijfelen tussen de sda en deze, maar ik vroeg me nog af in hoevere je bent gebonden aan die stylus. Want ik ben bang dat ik de fysieke toetsen ga missen.

Ik heb al gelezen dat je in ieder geval kan smsen met je vingers (werkt dit een beetje), maar heb je die stylus altijd nodig bij iedere taak, of kan je ook de helft gewoon met je handen doen.

Heb trouwens iets opgevangen dat de bonussen van t-mobile met verlenging deze week omhoog gaan, heeft iemand daar meer over gehoord, of kan iemand dit bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Alieunited schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:05:
Ik zit nog te twijfelen tussen de sda en deze, maar ik vroeg me nog af in hoevere je bent gebonden aan die stylus. Want ik ben bang dat ik de fysieke toetsen ga missen.

Ik heb al gelezen dat je in ieder geval kan smsen met je vingers (werkt dit een beetje), maar heb je die stylus altijd nodig bij iedere taak, of kan je ook de helft gewoon met je handen doen.
Je kan heel veel functies en applicaties starten / afsluiten / bedienen met je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik gratis games vinden voor de MDA?
Krijg overal van die demo versies en als ik ze via bittorrent download krijg ik ze niet geinstalleerd.

Is er iemand die wel succes heeft gehad met het instaleren van games op de MDA en zo ja HOE ?

en anders gewoon even wat leuke URL's zodat we allemaal even echt kunnen gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die de 't-mobile look' voor het bellen niet mooi vinden; misschien is dit een optie. Zou dit geinstalleerd kunnen worden of zal dit geblocked worden omdat het een t-mobile toestel is?

http://www.handango.com/P...catalog=1&authorId=115831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Heeft iemand trouwens Winampaq aan de praat op de MDA? Ik krijg namelijk een wma windows media player error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:53:
Waar kan ik gratis games vinden voor de MDA?
Krijg overal van die demo versies en als ik ze via bittorrent download krijg ik ze niet geinstalleerd.
Misschien moet je zo'n demo veranderen met op 't einde '.ppc' ipv '.exe' ? Maar dat is ook maar 'n losstaand ideetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je dat ik bijvoorbeeld setup.exe moet veranderen naar setup.ppc ?
Of bedoel je dat ik die demo versie aan kan passen d.m.v. de extensie aan te passen?

Kijk dat ze een demo versie sturen begrijp ik, maar ik heb gewoon problemen met de spelletjes die ik download via kazaa of suprnova. Ik krijg ze wel gedownload maar als ik bezig ben met het instaleren herkent mijn MDA compaq het bestand niet.

WHAT TO DO !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ik heb ook wat dingen geïnstalleerd, de .exe files moest ik gewoon op mijn pc openen, dan neemt ActiveSync het over en installeert het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zet ze dus al in jou "mobile device"en daar pak je ze uit en vervolgens laat je activesync het werk doen?

Nou dat heb ik dus ook al geprobeert maar dat werkt niet.
Plaatjes en MP3 geen probleem maar als het aankomt op het instaleren van games werkt het gewoon niet, hij herkent de bestandsnamen niet en geeft bijvoorbeeld aan. Dit is geen system32 ondersteunend programma.

Nu is dus mijn vraag waar kan ik wel gratis games vinden die ik wel moeiteloos kan instaleren en anders : WAT DOE IK FOUT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Zonder die caps helpen we je ook wel hoor.... ;) Je moet de exe gewoon al op je desktop (van je pc) aanklikken. Let er wel op dat je MDA connected is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahaha nou echt ik heb 20 verschillende games gedownload via torrent en allemaal waren ze niet groter dan 4 MB en stuk voor stuk worden ze niet herkend door de MDA compaq. Ja 2 keer dacht ik beet te hebben en begon de instalatie wel en je zag hem dan ook staan in activesync bij ad/remove programma's maar vervolgens gewoon niet terug te vinden :(. En als ik bijvoorbeeld bij PDAmill op de site een demo download dan doet die het moeiteloos en kan ik meteen beginnen met spelen. Maar tja dat is dan weer een demo en dan ben je net lekker bezig en is het alweer uit met de pret.

Dus ik hoopte hier wat leuke sites te krijgen waar ik wel goede games kan vinden en downloaden en anders de juiste uitleg misschien van iemand te krijgen die wel al verschillende games heeft kunnen instaleren.

SORRY IK ZAL NIET MEER SCHREEUWEN ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.