ik heb maandag mijn mda compact besteld met een 2jr verlenging met t-mobile bij gsmstunts.nl ,heeft iemand hem al ontvangen van gsmstunts.ik begrijp het niet helemaal omdat ik hoorde dat alleen t-mobile ze verkocht.bedankt
Verwijderd
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik ook dit probleem heb! Ik heb hem al 3 weken geleden besteld, hij zou begin deze week geleverd worden.. Nou ist al bijna het eind vd week en er is nog niks gekomen!!! Terwijl ik hier lees dat T-mobile ze op voorraad hebben.. Ik heb gebeld dinsdag, en gsmstunts heeft ze volgens hun nog niet gekregen van T-mobile..Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:17:
ik heb maandag mijn mda compact besteld met een 2jr verlenging met t-mobile bij gsmstunts.nl ,heeft iemand hem al ontvangen van gsmstunts.ik begrijp het niet helemaal omdat ik hoorde dat alleen t-mobile ze verkocht.bedankt
Hehe T-mobile mag hem dan wel op voorraad hebben maar mensen die hem daar besteld hebben hebben ook nog lang niet allemaal hun spulVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:25:
[...]
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik ook dit probleem heb! Ik heb hem al 3 weken geleden besteld, hij zou begin deze week geleverd worden.. Nou ist al bijna het eind vd week en er is nog niks gekomen!!! Terwijl ik hier lees dat T-mobile ze op voorraad hebben.. Ik heb gebeld dinsdag, en gsmstunts heeft ze volgens hun nog niet gekregen van T-mobile..
Verwijderd
Nee, dat klopt. Maar veel andere leveranciers (media markt, belcompany etc) hebben hem wel al. Plus ik trek het slecht, die berichten van "Hij komt dan en dan" en dan gewoon niet je beloftes nakomen..Finwe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:27:
[...]
Hehe T-mobile mag hem dan wel op voorraad hebben maar mensen die hem daar besteld hebben hebben ook nog lang niet allemaal hun spul

Verwijderd
dat ben ik met je eens straks wordt ie verlengd en krijg ik me telefoon niet omdat ze hem nooit krijgenVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:43:
[...]
Nee, dat klopt. Maar veel andere leveranciers (media markt, belcompany etc) hebben hem wel al. Plus ik trek het slecht, die berichten van "Hij komt dan en dan" en dan gewoon niet je beloftes nakomen..

net gebeld met t-mobile, heb mn relax150 abbo met 1jr verlengt en ik moet 175 euro bijbetalen
. vind ik toch wel een goeie deal
Op resolutie 320 x 240?wdekreij schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:21:
[...]
Thnx![]()
Heb zojuist swordfish geript, nog geen 200 mb dus kan gemakkelijk op m'n 256 mb kaartje![]()
Tiss nu enkel nog wachten op mn MDA..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
320xnogwat, omdat het breedbeeld is en dus niet beeldvullend.. Maar wel gewoon full screen voor zover de film dat toelaat dus
yes dat is waar natuurlijk! Dankjewdekreij schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:31:
[...]
320xnogwat, omdat het breedbeeld is en dus niet beeldvullend.. Maar wel gewoon full screen voor zover de film dat toelaat dus
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Beste Sven,
We begrijpen je argumenten en hebben ook begrip voor je situatie.
Voor zover we op dit moment kunnen beoordelen, levert T-Mobile de MDA Compact alleen uit aan grote ketens als MediaMarkt, T for Telecom etc en verkopen ze hem via hun eigen verkoop kanaal.
Dit is ook voor ons erg frustrerend omdat wij er een groot aantal hebben besteld en deze blijven alsmaar in backorder staan bij T-Mobile, het is dus geen onwil van onze kant.
Onze dealermanager bij T-Mobile is nu hard zijn best aan het doen om de toestellen alsnog snel bij ons te krijgen, maar we hebben hierover nog geen terugkoppeling gekregen van hem.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Paul
GSMstunts.nl
Voor zover we op dit moment kunnen beoordelen, levert T-Mobile de MDA Compact alleen uit aan grote ketens als MediaMarkt, T for Telecom etc en verkopen ze hem via hun eigen verkoop kanaal.
Dit is ook voor ons erg frustrerend omdat wij er een groot aantal hebben besteld en deze blijven alsmaar in backorder staan bij T-Mobile, het is dus geen onwil van onze kant.
Onze dealermanager bij T-Mobile is nu hard zijn best aan het doen om de toestellen alsnog snel bij ons te krijgen, maar we hebben hierover nog geen terugkoppeling gekregen van hem.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Paul
GSMstunts.nl
We begrijpen best dat je 'm wilt hebben hoorVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:08:
Iemand al zo'n Wi-Fi SD kaartje in de MDA-compact gestoken en daarmee geconnected met draadloos internet bij 'm thuis? Zou namelijk wel willen weten of dat goed werkt
Dan ga ik ook even verder zeurenVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:08:
Sorry voor t gezeur trouwens, voor degenen die hem al hebben moet dit nogal irritant zijn...
Ik heb even contact gehad met T-Mobile (Heb hem via T-Mobile besteld), en mijn MDA gaat morgen daar de deur uit, zal dus maandag of dinsdag hier zijn. T-Mobile heeft ze dus idd op voorraad
Verwijderd
Ik vind het jammer dat dit soort threads, steeds meer verzanden in "ik heb hem nog steeds niet binnen!!"topics
. Wanneer iemand een zinvolle vraag stelt wordt er geen antwoord meer op gegeven. Bovendien wordt het steeds moeilijker zinvolle info te vinden ....
Not wanting to start a flame or somethg.....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 15:34 ]
daar heb je wel gelijk in. maar ik denk zodra de meeste mensen em hebben kunnen vragen beter worden beantwoord (zo te zien gaat dat nog wel ff durenVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:32:
Ik vind het jammer dat dit soort threads, steeds meer verzanden in "ik heb hem nog steeds niet binnen!!"topics. Wanneer iemand een zinvolle vraag stelt wordt er geen antwoord meer op gegeven. Bovendien wordt het steeds moeilijker zinvolle info te vinden ....
I second that motion! Al dat gebagger over hoe duur hij hier en daar is en hoe lang men wel niet moet wachten begint mij ook flink te iriteren zo langzamerhand... De prijzen van het toestel kom je zelf met een beetje research ook wel uit, en het interesseert niemand of je nu 3 dagen langer of korter moet wachten voor je het toestel hebt. Dit zorgt alleen maar voor een chaotisch topic waarin bijna niks meer terug te vinden is...Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:32:
Ik vind het jammer dat dit soort threads, steeds meer verzanden in "ik heb hem nog steeds niet binnen!!"topics. Wanneer iemand een zinvolle vraag stelt wordt er geen antwoord meer op gegeven. Bovendien wordt het steeds moeilijker zinvolle info te vinden ....
Dit topic is bedoeld voor ervaringen, problemen/vragen, mogelijkheden, accessoires en dat soort dingen!
edit-> beetje genuanceerd ;-)
[ Voor 38% gewijzigd door Animal_X op 02-12-2004 15:58 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Mischien een ideetje om zelf even een forumpje op te zetten? Indien interesse kan ik wel wat hosten 
Ik hoor het wel
Ik hoor het wel
Sja denk dat dat soort dingen ook een beetje bij het topic horen. Er is veel enthousiasme van veel mensen en het is vrij frustrerend als bedrijven dan hun beloftes niet nakomen. Zie bijvoorbeeld ook het Demon topic waar al weken gezeurd wordt over een hoge ping. Tis natuurlijk maar een telefoon, maar tis wel fijn om hier even je ervaringen kwijt te kunnen (leuke soort collectieve spanning opbouwen hehe). Ik zal in ieder geval zeker op normale vragen reageren (itt wat door iemand anders wordt beweerd) als ik er antwoord op kan geven, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Maar ik zal wel mn mondje houden tot ik em heb hoorAnimal_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:46:
[...]
I second that motion! Al dat gebagger over hoe duur hij hier en daar is en hoe lang men wel niet moet wachten komt mij ook de strot uit zo langzamerhand...
Nou kijk het is natuurlijk niet erg dat je dat soort dingen meld in combinatie met een antwoord op een andere post of als je zelf wat te vragen hebt. Maar wanneer meerdere mensen tig posts achter elkaar posten met alleen maar ge-eikel over wanneer ze het toestel nou wel of niet krijgen(+het bijbehorende geklaagFinwe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:55:
[...]
Sja denk dat dat soort dingen ook een beetje bij het topic horen. Er is veel enthousiasme van veel mensen en het is vrij frustrerend als bedrijven dan hun beloftes niet nakomen. Zie bijvoorbeeld ook het Demon topic waar al weken gezeurd wordt over een hoge ping. Tis natuurlijk maar een telefoon, maar tis wel fijn om hier even je ervaringen kwijt te kunnen (leuke soort collectieve spanning opbouwen hehe). Ik zal in ieder geval zeker op normale vragen reageren (itt wat door iemand anders wordt beweerd) als ik er antwoord op kan geven, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Maar ik zal wel mn mondje houden tot ik em heb hoor
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ik heb er vandaag even mee mogen spelen maar het schijnt dus dat de MDA niet uit te zetten is tenzij je de baterij er uit haalt. Maar hoelang houd de batarij het bij jullie uit als je hem bv normaal gebruikt of vol gebruikt?
edit: type foutjes...
[ Voor 9% gewijzigd door Dagg op 02-12-2004 16:12 ]
Verwijderd
als 't goed is krijg ik morgen mijn wifi kaartje binnen. ik zal mijn ervaringen posten.CLB schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:17:
Iemand al zo'n Wi-Fi SD kaartje in de MDA-compact gestoken en daarmee geconnected met draadloos internet bij 'm thuis? Zou namelijk wel willen weten of dat goed werkt
De accu gaat langer mee dan ik gedacht had. Het hangt er natuurlijk van af wat jij onder normaal gebruik verstaat. De eerste dagen dat je hem in je bezit hebt zal je "normale gebruik" iets intensiever zijn dan de weken daarna. Maar wanneer je hem gebruikt voor de standaard dingen+soms eens een mp3tje gaat hij wel rond de 2 dagen mee.Dagg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:12:
Ik heb er vandaag even mee mogen spelen maar het schijnt dus dat de MDA niet uit te zetten is tenzij je de baterij er uit haalt. Maar hoelang houd de batarij het bij jullie uit als je hem bv normaal gebruikt of vol gebruikt?
[ Voor 4% gewijzigd door Animal_X op 02-12-2004 16:34 ]
Verwijderd
maare hoe zit het emt de kosten voor gprs als je tom tom navigator gebruikt,een pda met tom tom hoeft toch ook niks te betalen.kan iemand me helpen
Navigatie software gaat via GPS niet GPRS en zodoende heb je daar dus geen kosten voor. Het toestel beschikt over bluetooth en je moet dus eerst een bluetooh GPS ontvanger hebben voor je navigatiesoftware kan gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:43:
maare hoe zit het emt de kosten voor gprs als je tom tom navigator gebruikt,een pda met tom tom hoeft toch ook niks te betalen.kan iemand me helpen
Niet interessant! Lees ff wat ik hierboven schreef, of anders de faq en je kan je post ook gewoon editen...Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:44:
ik heb de bestelling bij gsmstunts geanuleerd bij gsmstunts moest ik 79 euro betalen voor mijn verlenging bij t-mobile niks.simpele keuze dus.maar kan iemand mij nog helpen met de kosten van tom tom zoals ik bij de vorige post vroeg

[ Voor 64% gewijzigd door Animal_X op 02-12-2004 16:58 . Reden: verkeerd ge-quote.. ]
Verwijderd
[quote]Dagg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:12:
Ik heb er vandaag even mee mogen spelen maar het schijnt dus dat de MDA niet uit te zetten is tenzij je de baterij er uit haalt. Maar hoelang houd de batarij het bij jullie uit als je hem bv normaal gebruikt of vol gebruik
op de FAQ's van I-mate staat er dat je GSM eerst moet afzetten (flight mode) en dat daarna gewoon je PDA kunt efzetten met de powerknop.
Ik heb er vandaag even mee mogen spelen maar het schijnt dus dat de MDA niet uit te zetten is tenzij je de baterij er uit haalt. Maar hoelang houd de batarij het bij jullie uit als je hem bv normaal gebruikt of vol gebruik
op de FAQ's van I-mate staat er dat je GSM eerst moet afzetten (flight mode) en dat daarna gewoon je PDA kunt efzetten met de powerknop.
Het normale gebruik van TomTom is gratis, deze maakt gebruik van GPS waar geen verdere kosten aan zitten. Wil je echter file informatie hebben dan heb je GPRS nodig en een officiele versie van TomTom. Je moet dan natuurlijk wel betalen voor je GPRS gebruik bij je provider.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:43:
edit:
Er blijken dus meer kosten aan te zitten. Volgens TomTom support:
You can subscribe to a 1 month free trial period with your TomTom product code. After the trial period you can subscribe to a monthly subscription of €9.95 per country, and a year subscription of €49 per country.
Vrij prijzig dus, vooral omdat je ook fileinfo gratis via RDS kunt ontvangen, maar dat werkt natuurlijk weer niet op een PocketPC
You can subscribe to a 1 month free trial period with your TomTom product code. After the trial period you can subscribe to a monthly subscription of €9.95 per country, and a year subscription of €49 per country.
Vrij prijzig dus, vooral omdat je ook fileinfo gratis via RDS kunt ontvangen, maar dat werkt natuurlijk weer niet op een PocketPC
[ Voor 31% gewijzigd door Mark op 02-12-2004 17:04 ]
Wat voor diensten bieden ze daar dan voor aan? Want volgens mij het het gebruik na aanschaf van het pakket toch echt gratis... Of zijn dit extra diensten ofzo?Mark schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:58:
[...]
edit:
Vrij prijzig dus, vooral omdat je ook fileinfo gratis via RDS kunt ontvangen, maar dat werkt natuurlijk weer niet op een PocketPC![]()
File informatie, dat jij dus kunt zien op welke plekken er files staan en dat hij hier rekening mee kan houden. Dit kan ook via RDS/TMC (gratis), echter zijn er maar een paar ontvangers welke dit ondersteunen. Alturion heeft zo'n ontvanger, echter werkt deze niet op alle PocketPC's en zo te zien niet op de Pocket MDA.Animal_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:08:
[...]
Wat voor diensten bieden ze daar dan voor aan? Want volgens mij het het gebruik na aanschaf van het pakket toch echt gratis... Of zijn dit extra diensten ofzo?
Ah ok, thanx! Een niet verplichte extra optie dus. Gelukkig woon ik in Friesland, daar hebben we geen filesMark schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:19:
[...]
File informatie, dat jij dus kunt zien op welke plekken er files staan en dat hij hier rekening mee kan houden. Dit kan ook via RDS/TMC (gratis), echter zijn er maar een paar ontvangers welke dit ondersteunen. Alturion heeft zo'n ontvanger, echter werkt deze niet op alle PocketPC's en zo te zien niet op de Pocket MDA.
Zucht... Ik geef het op...nlboy schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:27:
Net m'n MDA Compact bestelt op pdashop.nl, hopelijk krijg ik de MDA morgen.
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Animal_X op 02-12-2004 17:41 ]
Verwijderd
Normaal gesproken betekent de batterij verwijderen bij PDA's een zogenaamde hard reset en verdwijnt alles was in het flashgeheugen staat (althans, bij mijn ipaq 5450 wel).Dagg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:12:
Ik neem aan dat dit bij de MDA hetzelfde zal zijn, niet doen dus
kVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:32:
[...]
Normaal gesproken betekent de batterij verwijderen bij PDA's een zogenaamde hard reset en verdwijnt alles was in het flashgeheugen staat (althans, bij mijn ipaq 5450 wel).
Ik neem aan dat dit bij de MDA hetzelfde zal zijn, niet doen dus
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn MDA Compact besteld bij T-mobile. Ik heb mijn abbo (relax 150) verlengt met een jaar en betaal voor het toestel 175 e bij. Ik heb het hele topic doorgelezen en ik kan niet anders concluderen dat het gewoon een top ding is. Ik hoop dat ze hem snel naar me opsturen.
Ik wil er ook op korte termijn een GPS muis (Blue tooth uiteraard) bij kopen, echter ik kon nergens echt goed vinden welke ik nou het beste kan kopen. Uiteraard moet het zo goedkoop mogelijk maar ik heb ook geen zin in opstart tijden van meer de 1 min. Ik heb een aantal GPS muizen gezien:
Ik wil er ook op korte termijn een GPS muis (Blue tooth uiteraard) bij kopen, echter ik kon nergens echt goed vinden welke ik nou het beste kan kopen. Uiteraard moet het zo goedkoop mogelijk maar ik heb ook geen zin in opstart tijden van meer de 1 min. Ik heb een aantal GPS muizen gezien:
- Emtac III BT-GPS (135,-)
- Emtac Crux II BT-GPS (180,-)
- Rikaline Bluetooth GPS 6030 (107,-)
- Leadtek 9537 Bluetooth GPS HS (165,-)
- TFAC Bluetooth GPS ontvanger BT-30 (107,-)
Ah, er zijn gelukkig meer mensen die een beetje moe worden van de niet-technische reacties hier (heb jij hem al? ik heb hem al! ik wacht nog steeds...
)
Heeft iemand inmiddels al even kunnen checken wat de java-performance van dit ding is? (http://www.jbenchmark.com)
Volgens het compactjam-forum istie niet zo heel snel. De 1.0 bench is nog niet de helft van de C500 (2699 tegen 6656) en de 2.0 bench is 330 tegen 474 voor de C500.
Ik weet dat het maar een benchmark is en dat java niet het belangrijkste is voor dit toestel, maar ben toch benieuwd.

Heeft iemand inmiddels al even kunnen checken wat de java-performance van dit ding is? (http://www.jbenchmark.com)
Volgens het compactjam-forum istie niet zo heel snel. De 1.0 bench is nog niet de helft van de C500 (2699 tegen 6656) en de 2.0 bench is 330 tegen 474 voor de C500.
Ik weet dat het maar een benchmark is en dat java niet het belangrijkste is voor dit toestel, maar ben toch benieuwd.
Kan dat niet door de Bulverde processor komen? MMX schijnt niet ondersteund te worden in deze benchmark...
Verwijderd
Ik weet dat Animal X nu enorm jankie gaat doen, maar ik vind het wel komisch dat ik vroeger helemaal blij was met mijn 400mhz pentium 2tje, en deze telefoon een dikke 466mhz heeft
Benchmark voor telefoon's, nooit gedacht dat ze ooit zo krachtig zouden worden
"Hahaha, jouw telefoon heeft lag!"
Benchmark voor telefoon's, nooit gedacht dat ze ooit zo krachtig zouden worden
Kreeg net een track & trace code, dus de MDA is al op de post gedaan.
Nee, waarom zou ik? ff beter lezen wat ik hierboven aangaf!Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:13:
Ik weet dat Animal X nu enorm jankie gaat doen, maar ik vind het wel komisch dat ik vroeger helemaal blij was met mijn 400mhz pentium 2tje, en deze telefoon een dikke 466mhz heeft![]()
Benchmark voor telefoon's, nooit gedacht dat ze ooit zo krachtig zouden worden"Hahaha, jouw telefoon heeft lag!"
Het TMF gehalte borrelt weer omhoog zie ik...nlboy schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:42:
[...]
Kreeg net een track & trace code, dus de MDA is al op de post gedaan.

En om maar weer ff ontopic te gaan: Zit er eigenlijk wel een Bulverde cpu in? bij mij geeft hij Itel Xscale PXA272 aan. Of is dit een Bulverde? Heeft iemand trouwens Xcpuscalar of Pocket Hack master al geprobeerd om hem te overklokken? (niet dat dit erg nuttig is, maar misschien dat je net wat meer fps in je emulator oid kan krijgen).
[ Voor 4% gewijzigd door Animal_X op 02-12-2004 20:04 ]
Die opmerking van "breezah/tmf" slaat nergens op.
Ik mag toch wel blij zijn dat ik de MDA misschien morgen krijg?
Of is dat verboden hier in deze topic/forum?
Ik mag toch wel blij zijn dat ik de MDA misschien morgen krijg?
Of is dat verboden hier in deze topic/forum?
[ Voor 24% gewijzigd door nlboy op 02-12-2004 20:07 ]
Verwijderd
volgens mij is het een bulverde; aan de DK's te zien wel iigEn om maar weer ff ontopic te gaan: Zit er eigenlijk wel een Bulverde cpu in? bij mij geeft hij Itel Xscale PXA272 aan. Of is dit een Bulverde? Heeft iemand trouwens Xcpuscalar of Pocket Hack master al geprobeerd om hem te overklokken? (niet dat dit erg nuttig is, maar misschien dat je net wat meer fps in je emulator oid kan krijgen).
http://www.intel.com/design/pca/prodbref/253820docs.htm
Ook dat "heb je hem of heb je hem niet" gezeur beu?
Hier heeft men hem al en wil iedereen de Duitse software eraf.
http://www.compactjam.com/
http://forum.xda-developers.com/viewforum.php?f=26
Hier heeft men hem ook al en wil allerlei software erop.
www.ppc-welt.info
Hier heeft men hem al en wil iedereen de Duitse software eraf.
http://www.compactjam.com/
http://forum.xda-developers.com/viewforum.php?f=26
Hier heeft men hem ook al en wil allerlei software erop.
www.ppc-welt.info
never argue with a moderator, he will shut your account down.
PXA27x is de Bulverde, volgens de Intel specs een uitbreiding van de PXA26x (aka Xscale) met o.a. lager stroomverbruik en wireless MMX. Zie ook http://www.theinquirer.net/?article=11598Animal_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:02:
En om maar weer ff ontopic te gaan: Zit er eigenlijk wel een Bulverde cpu in? bij mij geeft hij Itel Xscale PXA272 aan. Of is dit een Bulverde?
Ah ok! Het is een Bulverde dus!
Zijn er trouwens all aplicaties verkrijgbaar die gebruikmaken van wireless MMX?
Verwijderd
"One of the photos that got people talking: Lutzh's MDA Compact with the SDIO WIFI + 256Mb card from Sandisk. Apparently it works, which is unusual since it doesn't work with previous HTC models (XDA, XDAII etc). Source: msmobiles.com"CLB schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:17:
Wanneer komt dit geile diertje in de non-Tmobile stijl? dus gewoon van een ander merk?
Niemand die het weet maar hou www.qtek.nu maar in de gaten zou ik zeggen. Moet je alleen wel een beetje Noors kunnen denkitsgreen schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:15:
Wanneer komt dit geile diertje in de non-Tmobile stijl? dus gewoon van een ander merk?
Verwijderd
Tip....voor degene die via T-mobile een MDA willen aanschaffen.....Finwe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:27:
[...]
Hehe T-mobile mag hem dan wel op voorraad hebben maar mensen die hem daar besteld hebben hebben ook nog lang niet allemaal hun spul
T-mobile heeft sinds kort een aantal winkels geopend waaronder in Nijmegen. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en heb mijn telefoonnummer achtergelaten. Ik ben gisteren teruggebeld door de T-mobile winkel en heb mijn MDA vandaag opgehaald.
Succes
Verwijderd
Zijn er misschien betere headsets te verkrijgen dan diegene die er standaard bijzit?
want die is gewoon irritant
ben dus op zoek naar een goede headset met 2 oordopjes en een microfoon!! maar die schijnen onvindbaar te zijn
ben dus op zoek naar een goede headset met 2 oordopjes en een microfoon!! maar die schijnen onvindbaar te zijn

Weet jij mischien waar ik een lijstje kan vinden van waar die winkels zijn?Tip....voor degene die via T-mobile een MDA willen aanschaffen.....
T-mobile heeft sinds kort een aantal winkels geopend waaronder in Nijmegen. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en heb mijn telefoonnummer achtergelaten. Ik ben gisteren teruggebeld door de T-mobile winkel en heb mijn MDA vandaag opgehaald.Het vervelende is dat de winkels telefonisch niet bereikbaar zijn. Dus je zult er zelf heen moeten gaan.
Succes
[ Voor 5% gewijzigd door Reb87 op 03-12-2004 08:41 ]
Verwijderd
T-Mobile heeft twee winkels in Den Haag, een in Haarlem en een in Nijmegen. De winkels in Den Haag bevinden zich in de Spuistraat en de Waldorpstraat.bin_jackson schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:38:
[...]
Weet jij mischien waar ik een lijstje kan vinden van waar die winkels zijn?Ik hoop namelijk dat er zo'n shop in Utrecht zit
Veel succes.
Heeft iemand al ergens accesoires gevonden?
dingen als:
-screenprotectors
-een cradle
-een mooi tasje/hoesje
en dan speciaal voor deze pda/foon
Dit zijn denk ik wel dingen die iedereen er bij wil kopen.
Andere vraag:
Heeft iemand nog ergens gevonden hoe je standaard een bezorgrapport kan krijgen voor je sms? Ik had dit altijd op mijn oude telefoon en het is irritant om die optie per smsje aan te geven (dat kan namelijk wel)
dingen als:
-screenprotectors
-een cradle
-een mooi tasje/hoesje
en dan speciaal voor deze pda/foon
Dit zijn denk ik wel dingen die iedereen er bij wil kopen.
Andere vraag:
Heeft iemand nog ergens gevonden hoe je standaard een bezorgrapport kan krijgen voor je sms? Ik had dit altijd op mijn oude telefoon en het is irritant om die optie per smsje aan te geven (dat kan namelijk wel)
Verwijderd
voor accesoires moet je denk ik nog even geduld hebben. Er komen er zo te zien wel een paar:
http://www.imate.com/accessories.php?id=10
http://www.imate.com/accessories.php?id=10
Verwijderd
Weet iemand welk formaat voor de PocketDivXdecoder0.3.50 het beste is om je .avi filmpjes in op te slaan? Zodat het fillmpje het minste ruimte inneemt, maar dat de kwaliteit (zowel video als audio) op de MDA Compact toch nog goed is?
Alvast bedankt!
p.s. Ik krijg mijne dinsdag (ooooops, doe ik t toch weer
)
Alvast bedankt!
p.s. Ik krijg mijne dinsdag (ooooops, doe ik t toch weer
Verwijderd
Overigens hoef je de afdeling relatiebeheer vandaag niet meer te bellen.... Ze kunnen me nu al vertellen dat het er zo druk is dat ze me pas maandag terug kunnen bellen.
Echt gaaf als je dit aan je klanten moet mededelen....
Echt gaaf als je dit aan je klanten moet mededelen....
WTF, ik krijg net een mailtje van T for telecom. Dat ik bij een 1 jarig contract de helft van de aansluitkosten moet betalen
Volgens mij maakt die gozer een vergissing ofzo... Weet iemand anders hier iets vanaf?
-edit- hmz, net effe op de T-mobile site gekeken, het klopt idd
Als ik nu een winkel kon vinden waar hij goedkoper is dan kan ik nog de laagste prijs garantie krijgen. Weet iemand winkels die hem goedkoper verkopen?
-edit- hmz, net effe op de T-mobile site gekeken, het klopt idd
[ Voor 35% gewijzigd door Reb87 op 03-12-2004 13:35 ]

(even de webcam gebruikt, omdat de digi camera uitgeleend is)
Zoals je ziet is ie mooi, alleen de datum was ik vergeten in te stellen.
Binnenkort post ik wel een filmpje dat ik heb gemaakt met de MDA.
[ Voor 34% gewijzigd door nlboy op 03-12-2004 13:50 ]
Als iMate JAM is ie in een week leverbaar bij Expansys (heb 'm daar zelf net besteld)Dagg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:22:
[...]
Niemand die het weet maar hou www.qtek.nu maar in de gaten zou ik zeggen. Moet je alleen wel een beetje Noors kunnen denkMaar kijk maar, want ik denk dat hij dan ook bij Orange leverbaar gaat worden als hij daar uit is.
Twakkie
Wat ik me nou afvraag.. loop je niet tegen problemen bij bepaalde software doordat er een anders dan standaard formaat (3.5" is toch min of meer een normale maat) scherm in zit?
Welk verschil heb je in geheugenkaartjes wat betreft snelheid of andere opties etc? Zijn er aan- en/of afraders?
Welk verschil heb je in geheugenkaartjes wat betreft snelheid of andere opties etc? Zijn er aan- en/of afraders?
[ Voor 30% gewijzigd door SAiKO op 03-12-2004 14:24 ]
Best wel duur als je het vergelijkt met de MDA Compact bij pdashop.nltwak schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:06:
[...]
Als iMate JAM is ie in een week leverbaar bij Expansys (heb 'm daar zelf net besteld)

[ Voor 4% gewijzigd door nlboy op 03-12-2004 14:34 ]
Die software kijkt naar de resolutie en niet naar het formaat scherm. Reso is hetzelfde als bij de meeste ppc's.SAiKO schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:12:
Wat ik me nou afvraag.. loop je niet tegen problemen bij bepaalde software doordat er een anders dan standaard formaat (3.5" is toch min of meer een normale maat) scherm in zit?
Ja maar ja, ik wil/heb geen T-mobile abo, en unlocken lijkt voorlopig nog niet mogelijk,nlboy schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:34:
[...]
Best wel duur als je het vergelijkt met de MDA Compact bij pdashop.nl
Twakkie
Onder welke steen van de Tora Tora gebergte ben jij gekropen.twak schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:06:
Als iMate JAM is ie in een week leverbaar bij Expansys (heb 'm daar zelf net besteld)
Waarom bestel je hem niet gewoon los bij:
http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=24
Daar kost hij € 449,- zonder simlock.
Of heb jij toevallig € 100,- teveel in je zak ofzo ?
Van de site: 'Let op! De T-Mobile MDA Compact bevat een simlock van T-Mobile'vayip schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:59:
[...]
Onder welke steen van de Tora Tora gebergte ben jij gekropen.
Verwijderd
Bij gsmstunts.nl is het € 449,- MET simlock, ondanks dat ie los te koop is. Bij pdashop.nl is die geloof ik € 429,- los, dus ben je daar nog iets beter af (uiteraard ook met simlock).vayip schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:59:
[...]
Het schijnt alleen dat de Duitse T-Mobile MDA Compact standaard unlocked is, maar dan heb je wel de duitstalige software. Pogingen om daarop de Engelse ROM te flashen is tot nu toe niet succesvol.
Verwijderd
cool nlboy, vooral die laatste foto; heb zelf ook een 7650 gehad en kan me nu iets bji de grootte van het toestel en scherm voorstellen
De MDA compact is kleiner dan de Nokia 7650.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:35:
cool nlboy, vooral die laatste foto; heb zelf ook een 7650 gehad en kan me nu iets bji de grootte van het toestel en scherm voorstellen
Alleen in de breedte (boven aanzicht) is ie wat groter, maar voor de rest is de MDA een heerlijk toestel.
Moet nu nog alleen afwachten op een screenprotector.
Ik heb ook geen T-mobile abbo, heb gewoon m'n Prepay kaartje die ergens nog in de kast met stof lag erin gestopt en hij werkt gewoon prefect nu.twak schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:55:
[...]
Ja maar ja, ik wil/heb geen T-mobile abo, en unlocken lijkt voorlopig nog niet mogelijk,
I know when I'm wrong.Vayip schreef op vrijdag 03 december 2004
Of heb jij toevallig € 100,- teveel in je zak ofzo ?]
TedMan schreef op vrijdag 03 december 2004
Bij gsmstunts.nl is het € 449,- MET simlock, ondanks dat ie los te koop is. Bij pdashop.nl is die geloof ik € 429,- los, dus ben je daar nog iets beter af (uiteraard ook met simlock).
Het schijnt alleen dat de Duitse T-Mobile MDA Compact standaard unlocked is, maar dan heb je wel de duitstalige software. Pogingen om daarop de Engelse ROM te flashen is tot nu toe niet succesvol.
Mijn fout.
Maar toch zou ik dan maar een maandje wachten ofzo.
Elke simlock kan gekraakt worden en het is maar een kwestie van tijd voor deze ook
gekraakt kan worden.
[ Voor 21% gewijzigd door vozzie op 03-12-2004 16:16 ]
En bij PDAshop krijg je gratis 256 MB geheugen & autolader.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:10:
[...]
Bij gsmstunts.nl is het € 449,- MET simlock, ondanks dat ie los te koop is. Bij pdashop.nl is die geloof ik € 429,- los, dus ben je daar nog iets beter af (uiteraard ook met simlock).
http://www.compactjam.com/bin_jackson schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:48:
Mischien een ideetje om zelf even een forumpje op te zetten? Indien interesse kan ik wel wat hosten
Ik hoor het wel
Bij Belcompany niet...Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:25:
256mb geheugen krijg je overal bij de tmobile mda compact

Voor de XDA II is het volgende hoesje te krijgen:

Ik hoop dat dit hoesje binnenkort er ook voor de Jam is.. Bron van afbeelding.

Die zitten gewoon in een voorverpakte doos van T-mobile volgens mij hoor. Die gaat Belcompany er echt niet uithalen
Mja, da's een engels forum. (niet dat ik geen engels kan
-edit- Weer vergeten om m'n post gewoon te editten, Volgens mij gaat er zo een modje boos worden
[ Voor 15% gewijzigd door Reb87 op 03-12-2004 16:40 ]
bij de Qtek 2020 (MDA II) kon je zien hoelang je beelscherm nog aan kon staan. Dit was als de batterij vol was dacht ik 2,5 uur (stond naast je batterij-indicator) Hoelang kan 't beeld van de MDA-compact aanstaan als de batterij helemaal vol geladen is?
Verwijderd
das een geil hoesje!wdekreij schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:34:
[afbeelding]
rofl!Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:05:
Compact icm TomTom en Rikaline 6030 werkt prima, ook op de fiets
Ik kwam deze pics ook nog tegen:

En WiFi werkt dus zeker!
Ik denk dat je echt in telefonie-achtige winkels moet zoeken. Misschien dat Mediamarkt wat heeft liggen. En anders dan knutsel je toch zelf ff een 2,5mm jack aan je sennheiser doppen. Beetje tweaker moet hier geen problemen mee hebben!Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 03:11:
Zijn er misschien betere headsets te verkrijgen dan diegene die er standaard bijzit?
Ik ben ook al ff op zoek geweest naar deze optie en heb hem ook nog niet kunnen vinden... Ben bang dat dit met de standaard software niet mogelijk is... Nog een vraagje in deze hoek: Weet iemand hoe ik een groeps-sms moet versturen? (een bericht naar meerdere nummers dus)lester schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:13:
Heeft iemand al ergens accesoires gevonden?
Andere vraag:
Hangt een beetje van de aspect ratio af. Je hebt 3 veel gebruikte formaten, namelijk:Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:48:
Weet iemand welk formaat voor de PocketDivXdecoder0.3.50 het beste is om je .avi filmpjes in op te slaan? Zodat het fillmpje het minste ruimte inneemt, maar dat de kwaliteit (zowel video als audio) op de MDA Compact toch nog goed is?
Alvast bedankt!
p.s. Ik krijg mijne dinsdag (ooooops, doe ik t toch weer![]()
![]()
)
1.66:1 (4:3 normaal aspect ratio )
1.78:1 (16:9, ook wel Widescreen genoemd)
2.35:1 (Ook wel Cinescope genoemd. Dit formaat wordt eigenlijk alleen in de bioscoop gebruikt, en dan ook alleen nog bij grote producties. Trailers en divxjes gebruiken dit formaat ook nog wel eens)
Deze ratios moet je dus gewoon downscalen naar de resolutie van je schermje. Dan wordt 4:3 320x240 (fullscreen), 16:9 320x176 en Cinescope 320x144.
Verder moet je ff kijken hoeveel fps je nodig hebt voor een soepele playback. Hier moet je zelf even naar zoeken, maar probeer deze zo laag mogelijk te houden zonder dat het schokkerig gaat lijken. Hier kan je nogal wat ruimte mee besparen.
(p.s. Ja, ik werk in een bioscoop!
Zoals al gezegd idd, het gaat om de resolutie niet de schermgroote.SAiKO schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:12:
Het hoogste wat ik heb gezien bij een vollen accu was iets van 4 uur en 20 minuten.CLB schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:02:
bij de Qtek 2020 (MDA II) kon je zien hoelang je beelscherm nog aan kon staan. Dit was als de batterij vol was dacht ik 2,5 uur (stond naast je batterij-indicator) Hoelang kan 't beeld van de MDA-compact aanstaan als de batterij helemaal vol geladen is?
Wat ik verder eigenlijk ook wel jammer vind is dat er geen mooie destopstand bij zit zoals bij de P910 e.d.
[ Voor 19% gewijzigd door Animal_X op 03-12-2004 18:41 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik zou toch graag willen weten hoe lang de batterij mee gaat als je hem gebruikt om een beetje te bellen en om mp3s te luisteren?
Ook zou ik graag willen weten wat de ervaringen zijn met het toetsenbord voor het versturen van sms en het toevoegen van nummers in het telefoonboek?? Is het een beetje gebruiksvriendelijk?
Ook zou ik graag willen weten wat de ervaringen zijn met het toetsenbord voor het versturen van sms en het toevoegen van nummers in het telefoonboek?? Is het een beetje gebruiksvriendelijk?
Die komt vast wel een keer uit...Animal_X schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:55:
TEKST
Wat ik verder eigenlijk ook wel jammer vind is dat er geen mooie destopstand bij zit zoals bij de P910 e.d.
Verwijderd
Je stelt hele subjectieve vragen......Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:16:
Ik zou toch graag willen weten hoe lang de batterij mee gaat als je hem gebruikt om een beetje te bellen en om mp3s te luisteren?
-Voor mij is een beetje bellen ongeveer 1 uur per dag, hoeveel is een beetje voor jou?
-Hoeveel mp3s ?
-Gebruiksvriendelijk is ook moeilijk te beantwoorden.
Ga bij normaal gebruik uit van 2 (misschien 3) dagen, en aangezien je eigenlijk niemand ziet klagen over het gebruiksgemak zal dat ook wel goed zitten. En als je er niet mee om weet te gaan dan download je gewoon andere software om sms te schrijven of contacten te beheren/bellen
laat maar
[ Voor 92% gewijzigd door nlboy op 03-12-2004 19:17 . Reden: probleem opgelost ]
Verwijderd
ik heb even contact met ze gehad:wdekreij schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:34:
[afbeelding]
We are not likely to offer a case for that unit in the future. Anyway, we really appreciate your interest in our cases!
Have a nice day
Best regards
María Cecilia
García Querol
Customer Service
www.vajacases.com
helaas
HELP! Windows is vastgelopen... 
Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen?
Soft reset. Met je stylus in het gaatje naast je headset uitgang duwen tot dat hij reset. (je moet waarschijnlijk wel een beetje kracht zetten)nlboy schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:34:
HELP! Windows is vastgelopen...
Wat moet ik doen?
En het is het gaatje dat rechts van je headset uitgang zit als je het scherm naar je toe houdt.
[ Voor 30% gewijzigd door Animal_X op 03-12-2004 19:45 ]
Bedankt!Animal_X schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:42:
[...]
Soft reset. Met je stylus in het gaatje naast je headset jack duwen.
en de volgende keer de handleiding iets beter lezen
Verwijderd
kan wel een verloopstukje halen, maar dan zit er nog geen microfoon bijAnimal_X schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:55:
[...]
Ik denk dat je echt in telefonie-achtige winkels moet zoeken. Misschien dat Mediamarkt wat heeft liggen. En anders dan knutsel je toch zelf ff een 2,5mm jack aan je sennheiser doppen. Beetje tweaker moet hier geen problemen mee hebben!
.
Verwijderd
heb een vraagje. heb gelezen dat de JAM AAC(mp4) zou moeten kunnen afspelen! maar in de handleiding staat er niks over AAC geschreven??? heeft iemand al geprobeert??
Filmpjes die ik maak met de MDA worden opgeslagen als mp4, dus ik hij speelt ook mp4 af.
Verwijderd
Het tweaken van de meegeleverde headset is niet zo moeilijk:Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:02:
[...]
kan wel een verloopstukje halen, maar dan zit er nog geen microfoon bij

Op deze manier werkt hij gewoon met mijn favoriete philips 'oordoppen' die er _NOOIT_ uitvallen.
De microfoon in mijn headset werk gewoon nog!
Ow en mensen die twijfelen om hem te kopen vanwege de onbruikbaarheid van de pda door de simlock. Je hoeft er helemaal geen simkaart in te stoppen. zonder simkaart werkt ook alles(behalve gsm/grps). Bij pdashop.nl konden ze hem vandaag nog uit voorraad leveren!
Hij neemt de filmpjes op in mp4 formaat en die kun je ook afspelen. Ook muziek (zelf gemaakt met aac) speelt hij gewoon af.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:17:
heb een vraagje. heb gelezen dat de JAM AAC(mp4) zou moeten kunnen afspelen! maar in de handleiding staat er niks over AAC geschreven??? heeft iemand al geprobeert??
Verwijderd
Vandaag contact op genomen met Belcompany HK, zei zeggen dat de s100 pas over een half jaar leverbaar is. 
Beetje vaag. Dat t-mobile een half jaar exclusiviteit heeft.
Heb namelijk een mailtje gestuurd naar Qtek en kreeg daar op het volgende terug:
Beetje vaag. Dat t-mobile een half jaar exclusiviteit heeft.
Heb namelijk een mailtje gestuurd naar Qtek en kreeg daar op het volgende terug:
Dear Mr. de Wilde
The Qtek S100 is ready to ship to the Dutch market from the second half of December
With regards
Johan Olberding
Key Account Manager Brightpoint Benelux
Ik zit nog te twijvelen of ik mijn headset wel zal modden. Op zich hebben ze wel een mooi helder geluid. Ze zijn alleen een stuk scheller dan m'n sennheiser doppen.... Ik zal eens kijken wat ik met de equalizer kan bereiken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:09:
[...]
Het tweaken van de meegeleverde headset is niet zo moeilijk:
[afbeelding]
Op deze manier werkt hij gewoon met mijn favoriete philips 'oordoppen' die er _NOOIT_ uitvallen.
De microfoon in mijn headset werk gewoon nog!
[ Voor 42% gewijzigd door Animal_X op 04-12-2004 02:43 ]
Dit topic is gesloten.