De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
kreeg net dit bericht van GSMstunts, weet niet wat ik ervan moet denken...:

Geachte heer / mevrouw van Waart,

Volgens de laatste berichten vanuit T-Mobile moeten wij de MDA Compact deze
week ontvangen.
Zodra dit toestel bij ons binnenkomt zal deze gelijk naar u worden
verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Paul
GSMstunts.nl

We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders dit probleem?

Als ik iemand bel horen ze mij wel, maar ik hun niet, alleen als ik mijn volume zo hoog zet dat hij gaat piepen hoor ik ze er zachtjes doorheen.

Als ik ze op speaker zet hoor ik ze wel, maar is niet echt prive he....

Help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus.. je pakt een suikerklontje en veegt over je Compact heen en klaar is kees? of plak je er eerst plakband op en dan met het suikerklontje eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mij te vertellen of je met de mda compact via Sitecom Bluetooth USB Adapter (Class I) goed kan internetten. de link voor meer informatie is:
http://www.pdashop.nl/product/2676/4021/Bluetooth

Mijn doel is om beneden op de bank op internet te kunnen, zonder de kosten hiervoor te hebben zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon suikerklontje eroverheen. ik had plakband op m'n scherm geplakt om eventuele beschadigingen op 't scherm te voorkomen. achteraf misschien niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je keurig gedaan zo nobiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo met een suikerklontje, bij me t610 werkte het prima met een harde gum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:00:
weet iemand mij te vertellen of je met de mda compact via Sitecom Bluetooth USB Adapter (Class I) goed kan internetten. de link voor meer informatie is:
http://www.pdashop.nl/product/2676/4021/Bluetooth

Mijn doel is om beneden op de bank op internet te kunnen, zonder de kosten hiervoor te hebben zeg maar.
Hier ben ik ook ERG benieuwd naar, zou natuurlijk geniaal zijn om vanuit mijn nest gratis te kunnen surfen! Iemand al getest?

[ Voor 3% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 01-12-2004 12:42 ]

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:43:
Heeft iemand anders dit probleem?

Als ik iemand bel horen ze mij wel, maar ik hun niet, alleen als ik mijn volume zo hoog zet dat hij gaat piepen hoor ik ze er zachtjes doorheen.

Als ik ze op speaker zet hoor ik ze wel, maar is niet echt prive he....

Help me
Niemand dit probleem?? Iedereen kon meteen bellen en gebeld worden?

Zou mijn speaker dan verrot zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:43:
kreeg net dit bericht van GSMstunts, weet niet wat ik ervan moet denken...:

Geachte heer / mevrouw van Waart,

Volgens de laatste berichten vanuit T-Mobile moeten wij de MDA Compact deze
week ontvangen.
verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Paul
GSMstunts.nl

We wachten af...
Ik kreeg dit exact dezelfde bericht van gsmstunts Paul! Ik wil em echt hebben, maar ik denk ALS het deze week word, dat het dan ook echt vrijdag/zaterdag wordt!!! |:( Maarja, ik lees hier de goede berichten dus hij is het wachten wel waard denk ik dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verstuurd.
zou een bak worden als ze het toestel nog een weekje ter rijping zouden vasthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit geweldige apparaatje nou inmiddels ook al bij andere providers te verkrijgen? Of is ie alleen te verkrijgen met T-mobile (wat geen mogelijkheid is hier)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik zie inmiddels nieuwe prijzen staan op de t-mobile website. ze zijn wat lager dan wat ik de afgelopen dagen had gezien. heb geen linkje, ff zelf uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vroeg me af of die actie van geen aansluitkosten alleen is voor 2 jarige contracten of ook voor 1 jarige contracten? (bij tfortelecom). Weet iemand dit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:34:
Is dit geweldige apparaatje nou inmiddels ook al bij andere providers te verkrijgen? Of is ie alleen te verkrijgen met T-mobile (wat geen mogelijkheid is hier)!
T-mobile only, tot op zijn minst januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, heb een paar vragjes.

-als je er bv. tomtom op wilt zetten, kan je dan heel de sofware op de SD kaart zetten?
dacht dus dat je enkel de kaarten op de kaart kon zetten maar dat de software zelf in de
romgeheugen moest blijven! maar heb gelezen dat er maar 7.29Mb vrije geheugen overblijft

-ten tweede. heb al gelezen dat er geen nederlandse versie is van windows mobile.
de Qtek 2020 was dat dan ook enkel engels? of bestond de vorige versie wel inhet
nederlands? (ben dus geen held in het engels maar zou toch zeker graag een ned. T9
willen)

- derde vraag dus; bestaat er een T9 soft in het nedrlands voor PPC?

- kan je met deze toestel eigenlijk op WAP-pages openen?

dank u en nog veel speelplezier! ik moet wachten op de Qtek versie, T-mobile bestaat niet in Belgie en de simlock van een nieuw toestel kraken is echt niks voor mij

PS: site is aangepast......veel beter

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 14:29
Digitizers schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:39:
ik zie inmiddels nieuwe prijzen staan op de t-mobile website. ze zijn wat lager dan wat ik de afgelopen dagen had gezien. heb geen linkje, ff zelf uitzoeken :P
http://www.t-mobile.nl/pe.../phonedetailspostpaid.asp

Hier kost ie met 2jaar 150, 60 euro.. bij tfortelecom & belcompany was hij 20 euro...

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Samster schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:54:
[...]

http://www.t-mobile.nl/pe.../phonedetailspostpaid.asp

Hier kost ie met 2jaar 150, 60 euro.. bij tfortelecom & belcompany was hij 20 euro...
oops, ik bedoelde dat de prijzen op de t-mobile website zelf de afgelopen dagen wat hoger waren dan dat ik vandaag bij hun zag :)

my bad

edit: heuh :? :?
maar een 1 jarig 150 abbo is via t-mobile weer goedkoper (€199) dan bij T4Telecom (€239)

[ Voor 15% gewijzigd door dreester op 01-12-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:15:
[...]

oops, ik bedoelde dat de prijzen op de t-mobile website zelf de afgelopen dagen wat hoger waren dan dat ik vandaag bij hun zag :)

my bad

edit: heuh :? :?
maar een 1 jarig 150 abbo is via t-mobile weer goedkoper (€199) dan bij T4Telecom (€239)
Kijk nu gaat het de goede kant op, je hebt hem dus nu voor 200 simlock vrij bij een 1 jarig abonnement! 1-jarig T-Mobile 500 abbo, is ie nog maar 80 euro, direct unlocken kost je 120, heb je wel een vet toestel en kun je vervolgens lekker met Telfort bellen! Is namelijk veel goedkoper en ik vind Telfort een veel beter bereik hebben. Het begint nu dus interessant te worden. Toch eerst nog maar even wachten wat de Q-tek gaat kosten, ben ik ook erg benieuwd naar.

Overzichtelijke kleuren trouwens deze nieuwe stijl. moet er lleen nog wel even aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook bekend of je compact flash geheugen kaarten kan afspelen in de mda compact? aangezien dat geheugen iets goedkoper is 2 gig 195 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Ik kreeg net deze mail van belnu.nl:

Geachte heer Kok,

Het toestel is inmiddels leverbaar.

U kunt het toestel ook bestellen icm elk ander T-Mobile abonnement. De prijs ligt €14,04 lager dan de Nokia 7610. Indien u de MDA wilt bestellen icm een abonnement waarbij de MDA nog niet als toestelkeuze vermeld staat, dan kunt u dus uitgaan van de prijs van de Nokia 7610 minus €14,04. U mag dit vervolgens met pen op het contract aanpassen.

Met vriendelijke groet,
Belnu.nl

Slechts 6 euro duurder dan bij gsmstunts dus en volgens de mail wel per direct beschikbaar.

Verder zijn de prijzen bij smartphoneshop.nl bij eenjarige abo's met 20 a 30 euro gedaald. Alleen jammer dat ie daar pas volgende week binnenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op smartphoneshop.nl is ie 80euro bij een 1 jarig 300 abbo...
Wou het je niet onthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Smartphoneshop.nl biedt het toestel zonder abo nu aan voor 429 euro incl verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een abbo van tmoblile bij t for telecom met een 225 abbo gratis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik het goed begrijp, is het toestel los het goedkoopst, als het abbo je niks uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ja, los kopen is het goedkoopst. En als je toch met een abbo wilt dan ben je denk ik met een 1 jarig 150 abbo het goedkoopste uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:09:
is er ook bekend of je compact flash geheugen kaarten kan afspelen in de mda compact? aangezien dat geheugen iets goedkoper is 2 gig 195 euro.
Uit startpost:
[Processor en Geheugen]

-Processor: Intel Bulverde 416 MHz

-Geheugen: 64 MB RAM / 64 MB ROM
-Geheugen kaart slot: SD/MMC met SDIO support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Compact gratis gekregen bij een verlenging van 2 jaar bij een T-Mobile 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:32:
Maar als ik het goed begrijp, is het toestel los het goedkoopst, als het abbo je niks uitmaakt?
Maar dan heb je dus wel gesimlockte versie (met T-mobile simlock) Ik wacht nog even en ga dan voor de Qtek S100 Benelux versie. Geen poespas, gewoon simlockvrij en klaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
euh mijn abbo (relax 150) loopt februari 2005 af. misschien domme vraag, maar zou ik em nu al kunnen verlengen? of moet perse wachten tot dat hij daad werkelijk af loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt je abbo 3 maanden van tevoren verlengen en krijgt je toetsel na verleninging binnen de wel bekende 10 werkdagen thuisgestuurd. als je hem NU verlengd krijg je de compact in principe op 15 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:44:
Ik heb de Compact gratis gekregen bij een verlenging van 2 jaar bij een T-Mobile 75.
;( Ik heb 2 jaar mn 150 verlengt, en heb hem ook gratis, niet eens geld toe ofzo.. Lekker recht-evenredig verdeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:12:
je kunt je abbo 3 maanden van tevoren verlengen en krijgt je toetsel na verleninging binnen de wel bekende 10 werkdagen thuisgestuurd. als je hem NU verlengd krijg je de compact in principe op 15 december.
tnx :)

ik zal dan zsm bestellen, ik hoop dan wel dat ie niet duurder is dan 200 euro ofzo want ik ga em maar 1 jaar verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een impressie van de mp3 kwaliteit over de meegeleverde headset?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme t-mobile !

Ik bellen vandaag of me verlenging van me abbo al geregeld is, zeggen ze dood leuk dat dat 2 weken duurt en daarna pas de mda op gaan sturen !!!!

Ben ik lekker mee, dat zeiden ze niet dat ik ze de vorige keer aan de lijn had, toen was het 5 tot 10 dagen en dan heb je hem !

Had ik anders wel een nieuw abbo genomen en dan had ik hem vorige week al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:42:
Stomme t-mobile !

Ik bellen vandaag of me verlenging van me abbo al geregeld is, zeggen ze dood leuk dat dat 2 weken duurt en daarna pas de mda op gaan sturen !!!!

Ben ik lekker mee, dat zeiden ze niet dat ik ze de vorige keer aan de lijn had, toen was het 5 tot 10 dagen en dan heb je hem !

Had ik anders wel een nieuw abbo genomen en dan had ik hem vorige week al gehad.
Hmmm is hier ook zo volgens mij, toen ik belde zeiden ze binnen 10 werkdagen. Had dus vandaag moeten binnenkomen...maar ik denk dat het 10 dagen vanaf de bevestigingsbrief is ofzo, dus dat de tel pas volgende week komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:52:
[...]

Hmmm is hier ook zo volgens mij, toen ik belde zeiden ze binnen 10 werkdagen. Had dus vandaag moeten binnenkomen...maar ik denk dat het 10 dagen vanaf de bevestigingsbrief is ofzo, dus dat de tel pas volgende week komt 8)7
Ja dat zei ze nu ook aan de telefoon, dus ik zeg moet ik dan 4 weken wachten nu ofzo ?
Maar het zou wel iets sneller gaan zei ze :( 8)7

kl*te zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toevallig vorige week dezelfde vraag gesteld: hoe zit het met mijn verlenging?

die 10 werkdagen gaan in op het moment dat de verlenging is verwerkt door t-mobile. Dus in mijn geval: 16 november gefaxed, 23 november verwerkt -> mda uiterlijk 7 december hier

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Wees daar maar niet zo zeker van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:07:
ik heb toevallig vorige week dezelfde vraag gesteld: hoe zit het met mijn verlenging?

die 10 werkdagen gaan in op het moment dat de verlenging is verwerkt door t-mobile. Dus in mijn geval: 16 november gefaxed, 23 november verwerkt -> mda uiterlijk 7 december hier
Ik vind het zo kut dat ik hem neit gratis kan krijgen met een 1 jarige abo van 500 belminuten...pff ik betaal die stakkers 150 per maand..en dan nog zo moeilijk doen...Kan ik hem ergens anders wel gratis meekrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aakab schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:11:
[...]

Ik vind het zo kut dat ik hem neit gratis kan krijgen met een 1 jarige abo van 500 belminuten...pff ik betaal die stakkers 150 per maand..en dan nog zo moeilijk doen...Kan ik hem ergens anders wel gratis meekrijgen?
Heb je een aanbieding aan t-mobile gevraagd? Ik denk dat dat het goedkoopste is. Gratis meenemen kan je shaken denk ik, zeker als ik de cashbacks bij vernieuwing van een relax 500 bekijk... misschien over 3 maanden, mja daar heb je natuurlijk geen ruk aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:17:
[...]

Heb je een aanbieding aan t-mobile gevraagd? Ik denk dat dat het goedkoopste is. Gratis meenemen kan je shaken denk ik, zeker als ik de cashbacks bij vernieuwing van een relax 500 bekijk... misschien over 3 maanden, mja daar heb je natuurlijk geen ruk aan ;)
Nou heb ze dus gebeld...en die vrouw vond dat ik het leuk had bedacht maar vond dat ik er geen recht op had...ik ben al 2 jaar lid, en dit is me 3de verlenging en ik betaal echt letterlijk maandelijkse me scheel aan die shit...
Ze hebben dus echt letterlijk nix betalen van relatiebeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:10:
[...]

Wees daar maar niet zo zeker van :(
Dan rij ik naar den Haag en dan.. .. ehm tsja en dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aakab schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:20:
[...]

Nou heb ze dus gebeld...en die vrouw vond dat ik het leuk had bedacht maar vond dat ik er geen recht op had...ik ben al 2 jaar lid, en dit is me 3de verlenging en ik betaal echt letterlijk maandelijkse me scheel aan die shit...
Ze hebben mij een goeie deal gegeven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:24:
[...]

Ze hebben mij een goeie deal gegeven,
mag ik vragen wat voor deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aakab schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:31:
[...]

mag ik vragen wat voor deal?
ik betaalde * euro minder dan bij gsmstunts :)

[edit] toch maar ffkes gewijzigd, anders zie ik m alweer: ooooh ik betaalde meer of oooooh ik betaalde minder en dan gaat het straks alleen nog maar over geld.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Aakab schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:20:
[...]

aakab, hoeveel zou je uiteindelijk moeten betalen om em te verlengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:48:
[...]

ik betaalde * euro minder dan bij gsmstunts :)

[edit] toch maar ffkes gewijzigd, anders zie ik m alweer: ooooh ik betaalde meer of oooooh ik betaalde minder en dan gaat het straks alleen nog maar over geld.
Ik weet 't nog wel hoor wat er stond >:) :P

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
Digitizers schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:58:
[...]

aakab, hoeveel zou je uiteindelijk moeten betalen om em te verlengen??
115 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:06:
[...]

Ik weet 't nog wel hoor wat er stond >:) :P
Ikke niet..shit..hehe zou je het me kunnen mailen?

aakab at hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:35:
iemand al een impressie van de mp3 kwaliteit over de meegeleverde headset?

:)
Bijgeleverde headset is wel redelijk. maar met een verloop plugje en mijn philips dopjes klinkt het stukken beter, en dan kan je hem ook veel harder zetten, ook al weet ik niet of dat gezond is voor je oren ;)

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

www.smartphoneshop.nl

T-Mobile 150 2 jaar € 0,-
T-Mobile 300 2 jaar € 0,-
T-Mobile 225 2 jaar € 0,-
T-Mobile 300 1 jaar € 79,-
T-Mobile 225 1 jaar € 114,-
T-Mobile 150 1 jaar € 174,-

T-Mobile 225 2 jaar (verlenging) € 39,-
T-Mobile 300 2 jaar (verlenging) € 154,-
T-Mobile 150 2 jaar (verlenging) € 189,-
T-Mobile 300 1 jaar (verlenging) € 214,-
T-Mobile 225 1 jaar (verlenging) € 234,-
T-Mobile 150 1 jaar (verlenging) € 249,-

Zitten ook wel goede prijzen tussen

Maar weet iemand waarom verlengen meer kost voor 't toestel dan nieuw abbo :? :?

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 01-12-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
sommetje:
arie de beuker:
relax 75 €16.50 per maand
gratis bij verlenging van 2 jaar: 24x16.50=€396
totaal: €396

aakab:
relax 500 €52.50 per maand
€115 bij verlenging van 1 jaar: 12x52.50=€630
totaal: €745

dit is dus op basis van alleen de abbokosten (zonder sms etc etc). das toch te gek voor woorden dat je dat ding niet gratis krijgt terwijl je meer betaald (bijna het dubbele)? :? :?

maar om niet te ver af te dwalen heb ik nog een vraag: op de website van gsmstunts staat dat hij polyfone ringtones heeft, ik neem aan dat je een mp3tje ook als ringtone kan gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:27:
www.smartphoneshop.nl

T-Mobile 150 2 jaar � 0,-
T-Mobile 300 2 jaar � 0,-
T-Mobile 225 2 jaar � 0,-
T-Mobile 300 1 jaar � 79,-
T-Mobile 225 1 jaar � 114,-
T-Mobile 150 1 jaar � 174,-

T-Mobile 225 2 jaar (verlenging) � 39,-
T-Mobile 300 2 jaar (verlenging) � 154,-
T-Mobile 150 2 jaar (verlenging) � 189,-
T-Mobile 300 1 jaar (verlenging) � 214,-
T-Mobile 225 1 jaar (verlenging) � 234,-
T-Mobile 150 1 jaar (verlenging) � 249,-

Zitten ook wel goede prijzen tussen

Maar weet iemand waarom verlengen meer kost voor 't toestel dan nieuw abbo :? :?
T-mobile zelf bellen, 225 1 jaar verleng -->170€, 2 jaar is ie gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door Mex op 01-12-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik wil, zodra ik mn MDA heb, er graag een divxje op zetten (een film moet wel lukken op 256 mb neem ik aan :) )..

Weet iemand met welk programma, en vooral met welke settings ik moet rippen zodat'ie goed speelbaar is op een MDA (Qua resolutie ect).. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:22:
ah! het suikerklontje werkt!
[afbeelding]
wees wel voorzichtig met plakband op je touchscreen!
bij mij geen één krasje, maar probeer 't eerst uit op je batterijklepje.
"krasjes" die je krijgt veeg je zo weg.
Werkt zeker ja! Ik heb die van mij ook net op deze manier kaal gemaakt. Heb zowel de MDA als de T-Mobile print maar weg gehaald! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Animal_X op 01-12-2004 23:47 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
De I-mate Jam (MDA Compact) wordt over 5 dagen verwacht op expansys.com. Dit toestel wordt hier simlock vrij aangeboden. De prijs is 399,95 pond (ongeveer 600 euro). Met Vodafone abonnement is dit toestel binnenkort op deze site te koop voor 164,95 pond (ongeveer 247,50 euro).

Voor verdere informatie zie: http://www.expansys.com/product.asp?code=I-MATE_JAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy fuckin moly. Dan is hij bij t-mobile goedkoper (449 + 120 = 569). Alsnog bakken vol geld. Ik wacht even tot hij ver onder de 400 uitkomt :)

Met welk vodafone abbonement bedoel jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Net T-mobile maar weer eens gebeld vanaf wanneer nou die 2 weken ingaan. Maar ik heb mijn bestelling telefonisch rondgemaakt echt via relatiebeheer, ipv dat je dat via de gewone klantenservice doet en eerst een contract terug moet sturen, en mijn 2 weken zijn al echt sinds 26 november ingegaan. Ook zei ze dat alles de 30e (gister) is afgerond dus dat het dan vanaf gister 5 dagen gaat duren... Ik Kan Niet Meer Wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans123 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:46:
De I-mate Jam (MDA Compact) wordt over 5 dagen verwacht op expansys.com. Dit toestel wordt hier simlock vrij aangeboden. De prijs is 399,95 pond (ongeveer 600 euro). Met Vodafone abonnement is dit toestel binnenkort op deze site te koop voor 164,95 pond (ongeveer 247,50 euro).

Voor verdere informatie zie: http://www.expansys.com/product.asp?code=I-MATE_JAM
Je kijkt op de Engelse site. Dat Vodafone abonnement is dus ook een Engels Vodafone abonnement. In Nederland kan je bij Expansys geen abonnementen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Mex schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:21:
[...]

T-mobile zelf bellen, 225 1 jaar verleng -->170€, 2 jaar is ie gratis.
relax150 2 jaar verlengen is ook gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Monalisa schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:28:
[...]

Jup dat heb ik ook gedaan.. Maar zie dit bericht van eerder deze dag:
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:44:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Monalisa schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:28:
[...]

wat kost ie met 1 jr relax150 verlengen?

al die prijzen, snap er geen reet meer van. :(

[ Voor 11% gewijzigd door dreester op 01-12-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Digitizers schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
[...]

wat kost ie met 1 jr relax150 verlengen?

al die prijzen, snap er geen reet meer van. :(
Bel de klantenservice morgen even, ik schat zo'n 200€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
wdekreij schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:29:
[...]

Jup dat heb ik ook gedaan.. Maar zie dit bericht van eerder deze dag:

[...]
jeez dat is nog veel beter!

nog maar een keer bellen dus

[ Voor 7% gewijzigd door Monalisa op 01-12-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bestaat er geen progje waarmee je met de MDA je computerbeeldscherm over kan nemen (via Wi-Fi of Bluetooth ofzo) en dan zo dus alles kan zien wat je normaal op je computerbeeldscherm ziet? Als je dan tv-kaart in je comp hebt zet je je tv aan, link je je MDA en kun je dus tv kijken op de MDA als je beneden op 't toilet zit!? Of is dit 'n waanzin idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth heeft een doorstroom van 20kb/s (is ik denk 200kbit), en is nooit genoeg om live tv te streamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:26:
Bluetooth heeft een doorstroom van 20kb/s (is ik denk 200kbit), en is nooit genoeg om live tv te streamen :)
Hmm idd dat is waar en via draadloos internetverbinding dan? (steek k er gewoon zo'n SD 256 MB + Wi-Fi kaartje in) zou dat wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wi-Fi kaartjes, ALS die erin kunnen. Ik schat het slecht in, sorry mijn jongen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:35:
Wi-Fi kaartjes, ALS die erin kunnen. Ik schat het slecht in, sorry mijn jongen ;)
Wi-Fi kaartjes kunnen er wel in hoor. Op verschillende internetshops is er een 256 MB SD kaartje te koop met ingebouwde Wi-Fi shizzle voor 129,95! Dus dat is opzich al iets. Maar dat van die tv, zal ik dan wel nooit zien lukken :)

EDIT: nog even linkje naar zo'n Wi-Fi SD kaartje --> http://pda.direqt.nl/site/php/product-show-906.php

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 01-12-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:31

bAm

CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:25:
Bestaat er geen progje waarmee je met de MDA je computerbeeldscherm over kan nemen (via Wi-Fi of Bluetooth ofzo) en dan zo dus alles kan zien wat je normaal op je computerbeeldscherm ziet? Als je dan tv-kaart in je comp hebt zet je je tv aan, link je je MDA en kun je dus tv kijken op de MDA als je beneden op 't toilet zit!? Of is dit 'n waanzin idee?
kijk hier eens:

http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?t=44347

ik denk alleen niet dat je framerate hoog genoeg zal zijn om "lekker" tv te kijken

[ Voor 3% gewijzigd door bAm op 01-12-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:25:
[...]

Je kijkt op de Engelse site. Dat Vodafone abonnement is dus ook een Engels Vodafone abonnement. In Nederland kan je bij Expansys geen abonnementen aansluiten.
Inderdaad, en daar komt ook nog eens bij dat ze bij Vodafone in Engeland wel bijvoorbeeld de Qtek 2020 en 9090 hebben met of zonder abbo en hier in Nederland niet. Ik heb al meerdere malen gevraagd of ze die kregen maar er is niemand die hier iets van af weet in Nederland, want anders wist ik het wel ;)

edit: Wat die abbos bestreft, je bent overal het goedkoopste uit met een 1 jarig T-Mobile abbo, maar houd er wel rekening mee dat daar dus alleen abbo kosten incl belminuten en de MDA Compact bij zit, dus sms enz komt er dan nog eens bij, maar dat is overal zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 01-12-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen 2 dagen maar eens even inkopen gedaan voor de kleine trots.

1Gb Ultra2 SD Sandisk, vindt 'ie heerlijk
Tomtom 3 Bluetooth, gaat perfect en duidelijk hoorbaar ondanks dat de speaker aan de achterkant zit (geupdate naar 3.07 voor 2003se), formaat scherm is geen probleem

Paar afleveringen CSI erop geknald, trok veel bekijks, zeker als je de openingstune op de speaker ipv de headset afspeelt
(deed me denken aan die reclame van Nokia een paar jaar terug dat dat meisje in de bus een film op haar telefoon aan het kijken was....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm moet zeggen dat ik de bijgeleverde oordopjes heel irritant vind, zijn er betere oordopjes met mic verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:47:

Tomtom 3 Bluetooth, gaat perfect en duidelijk hoorbaar ondanks dat de speaker aan de achterkant zit (geupdate naar 3.07 voor 2003se), formaat scherm is geen probleem

Paar afleveringen CSI erop geknald, trok veel bekijks, zeker als je de openingstune op de speaker ipv de headset afspeelt
(deed me denken aan die reclame van Nokia een paar jaar terug dat dat meisje in de bus een film op haar telefoon aan het kijken was....)
Ik neem aan dat je dan al een gps module had of die ook gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:47:

Waarmee heb je die CSI geript, en met welke settings??

En zou je die (al geripte) CSI afleveringen wellicht over willen sturen via msn :9~ Mijn mail is wdekreij [staart + aap] hotmail.com .. Hoeft niet, maar zou erg vet vinden om die d'r op te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleinebehuizing.nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:57:
[...]

Ik neem aan dat je dan al een gps module had of die ook gekocht hebt?
Standaard Tomtom knaagdier erbij gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:09:
[...]

Waarmee heb je die CSI geript, en met welke settings??

En zou je die (al geripte) CSI afleveringen wellicht over willen sturen via msn :9~ Mijn mail is wdekreij [staart + aap] hotmail.com .. Hoeft niet, maar zou erg vet vinden om die d'r op te zetten :D
Geript met PocketDivxEncoder 0.3.50 (echt fluitje van een cent, 6 minuten per aflevering)
Afspelen met Betaplayer (in landscape!_

Aflevering CSI met hoogste beeld en geluid kwaliteit is 110MB.........

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kleinebehuizing

Had je dat formulier al opgestuurd toen je gebeld hebt of niet ?
Want dan bel ik ook effe naar relatiebeheer om het te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Weet iemand hoe ik mijn gmail moet instellen? Die heeft namelijk wat aparte opties nodig om via pop/smtp te werken (non-default server poorten en smtp authentication).

Ik krijg het in elk geval niet aan de praat... Verzenden wil wel maar ontvangen niet...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik het voormekaar kan krijgen, om doormiddel van me bluetooth dongle op me pc. Op me Mda te internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij bevalt me goed!

Alleen dat tasje dat erbij zit is helemaal niets.

Heeft iemand al een ander mooi klein tasje/beschermhoesje gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:10:
@kleinebehuizing

Had je dat formulier al opgestuurd toen je gebeld hebt of niet ?
Want dan bel ik ook effe naar relatiebeheer om het te regelen.
Nope, niks opgestuurd, gewoon 0800-7111 gebeld, gevraagd of ik relatiebeheer mocht spreken. gewoon pats boem gelijk doorknallen, geen gezeik. Als je het gewoon bij de klantenservice aanvraagt krijg je een formulier thuis, maar via relatiebeheer regel je het gewoon telefonisch. Alleen dat doen ze liever niet, omdat ze je dan 10 minuten in de wacht moeten zetten omdat het druk is bij relatiebeheer.. NOU EN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 02:10:
weet iemand misschien hoe ik het voormekaar kan krijgen, om doormiddel van me bluetooth dongle op me pc. Op me Mda te internetten?
Bij Connections (sytem) kan je kiezen dat je Modem een bleutoothverbinding is. Dan op je pc instellen (je bleutooth op je pc wordt als LAN gerekend) dat je die LAN verbinding (internetverbinding) wil delen.

klaar is kees....
heb dus de mda nog niet, maar wel al in de winkel gezien, vandaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Geld is binnen :D Vandaag (als ik tijd heb dus effe langs de tfortelecom) of anders morgen. Weet iemand trouwens of hij bij belcompany goedkoper is? (met 1 jarig tmobile 150 abbo) en of je bij een 1 jarig abbo wel aansluitkosten moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 22:43
Animal_X schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:36:
Weet iemand hoe ik mijn gmail moet instellen? Die heeft namelijk wat aparte opties nodig om via pop/smtp te werken (non-default server poorten en smtp authentication).

Ik krijg het in elk geval niet aan de praat... Verzenden wil wel maar ontvangen niet...
Het ontvangen vie POP3 wil nog niet, bij niemand niet, Ookal hebben ze de gebruiksaanwijzing op het net gezet, vind het zelf ook wel balen, net zoals je mail lijst in gmail zetten wil ook niet, althans bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas...

De speaker voor het bellen is dus echt kapot :'(

Kan wel bellen met de headset en met mijn bluetooth headset.

Vandaag maar een nieuwe laten komen of omruilen voor een SDA, deze lijkt mij in ieder geval een stuk minder storingsgevoelig.

Al die tijd gewacht voor niks! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:28:
[...]

Geript met PocketDivxEncoder 0.3.50 (echt fluitje van een cent, 6 minuten per aflevering)
Afspelen met Betaplayer (in landscape!_

Aflevering CSI met hoogste beeld en geluid kwaliteit is 110MB.........
Thnx _/-\o_

Heb zojuist swordfish geript, nog geen 200 mb dus kan gemakkelijk op m'n 256 mb kaartje :)

Tiss nu enkel nog wachten op mn MDA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord van GSMSTUNTS.NL?

"Ja meneer, we leveren deze week" Euhm.. de week is bijna VOORBIJ???? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehehe...

Net met T-mobile gebeld.. ze komen morgen tussen 9:00 en 13:00 de telefoon omruilen!!

Had eigenijk verwacht dat het weken zou duren, maar ze hadden er veel op vooraad zei ze.

Betekent dus dat iedereen die er 1 besteld heeft hem nu binnen moet gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Dagg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:45:
[...]

Het ontvangen vie POP3 wil nog niet, bij niemand niet, Ookal hebben ze de gebruiksaanwijzing op het net gezet, vind het zelf ook wel balen, net zoals je mail lijst in gmail zetten wil ook niet, althans bij mij.
Nou het wil dus wel wanneer je in je outlook SSL, SMTP Authentication en poortnummers invult, maar die optie heb je dus niet in WM2003....

Jammer....

Edit:

He, ik kwam dit net tegen op howardforums:
Gmail Access

Make sure you enable pop access in your gmail account by going to "Settings"

Your Name: Yourname
User Name: username
Password: your password

Next

Account type: pop3
Name: name (I use gmail)

Next

Incoming mail: pop.gmail.com
Outgoing mail: smtp.gmail.com

Next...CLICK OPTIONS

Click Next

Check "Outgoing e-mail server requires authentication" AND "Require SSL connection"

Click Next

Click Finish
Je kan dus wel SSL en smtp authentication instellen, alleen wanneer ik het op deze manier instel ontvang ik nog steeds niks... Versturen is geen probleem... :( Er zijn daar wel mensen die het aan de praat hebben. Zou iemand dit ff willen proberen? (misschien doe ik wel wat fout ofzo... 8)7 )

[ Voor 53% gewijzigd door Animal_X op 02-12-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:03:
Hehehehe...

Net met T-mobile gebeld.. ze komen morgen tussen 9:00 en 13:00 de telefoon omruilen!!

Had eigenijk verwacht dat het weken zou duren, maar ze hadden er veel op vooraad zei ze.

Betekent dus dat iedereen die er 1 besteld heeft hem nu binnen moet gaan krijgen
Hmmm vandaag nog steeds niks met de post, ik hoop dat je gelijk hebt...Belde gisteren op, die 2 weken gaan idd pas in op de datum dat ze het verwerkt hebben (in tegenstelling tot wat er gezegd werd toen ik telefonisch verlengde). Bij mij pas de 23e...dus zal pas volgende week komen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 17:48

nlboy

Alles kitz?

bin_jackson schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:36:
Geld is binnen :D Vandaag (als ik tijd heb dus effe langs de tfortelecom) of anders morgen. Weet iemand trouwens of hij bij belcompany goedkoper is? (met 1 jarig tmobile 150 abbo) en of je bij een 1 jarig abbo wel aansluitkosten moet betalen?
Bij Belcompany weet ik dat ie los € 479,- kost, maar je krijgt daar geen SD kaart bij.
Dus die moet je dan ook nog los erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
dan is de keuze snel gemaakt ;) Zonder die SD kaart kan ik geen pr0... uh... ik bedoel spongebob afleveringen op m'n i-mate zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:42:
[...]

Hmmm vandaag nog steeds niks met de post, ik hoop dat je gelijk hebt...Belde gisteren op, die 2 weken gaan idd pas in op de datum dat ze het verwerkt hebben (in tegenstelling tot wat er gezegd werd toen ik telefonisch verlengde). Bij mij pas de 23e...dus zal pas volgende week komen! 8)
Dat kan best, maar degenen bij wie alles verwerkt is zouden hem gewoon op tijd moeten krijgen.

Dus laat je niet afschepen met een smoes dat ze er niet meer zijn, ze zijn gewoon op vooraad!

BTW. Voor degenen die hem nu al een paar dagen gebruiken... dragen jullie hem in dat tasje omdat je bang bent om hem te beschadigen? Ik had dat gisteren wel, gewoon bang om hem te laten vallen enz. :?

Ik hoop echt dat er een mooi beschermhoes uitkomt, zo'n doorzichtige bijv. die zo strak als een condoom ;) erover heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bij de belcompany en daar hadden ze hem wel liggen. Alleen werd er in het pakket geen screenprotector bijgeleverd. Ik heb gelezen dat sommigen van jullie die wel hebben. Hoe komen jullie eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleinebehuizing.nl schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:25:
[...]

Bij Connections (sytem) kan je kiezen dat je Modem een bleutoothverbinding is. Dan op je pc instellen (je bleutooth op je pc wordt als LAN gerekend) dat je die LAN verbinding (internetverbinding) wil delen.

klaar is kees....
heb dus de mda nog niet, maar wel al in de winkel gezien, vandaar O-)
jah dat heb ik dus al geprobeerd, hij wil alleen de bluetooth niet pakken als verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ff uitleggen hoe het exact zit met de scherm/toetsblokkering? Als ik de MDA in de broek ga dragen dan wil ik liever niet dat de MDA allerlei applicaties gaat draaien. Kun je dit dus blokkeren, terwijl ik nog wel telefonisch bereikbaar ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:54:
Kan iemand mij ff uitleggen hoe het exact zit met de scherm/toetsblokkering? Als ik de MDA in de broek ga dragen dan wil ik liever niet dat de MDA allerlei applicaties gaat draaien. Kun je dit dus blokkeren, terwijl ik nog wel telefonisch bereikbaar ben?
Dat kan...

Je kunt hem zo instellen dat hij na bv 1 minuut uit gaat en dan alleen maar via de power knop weer aanspringt en niet op de andere knoppen reageert.

Het is niet zo dat je een toestcombinatie hebt.

En met uitgaan, bedoel ik standby. De telefoon werkt gewoon door

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 13:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.