Hier een lijstje van alle software die ik tot nu toe gebruik:
Software:
1. Spb Pocket plus 2.2

Zeer handige
Today plug-in. Met themes en andere opties zoals direct launch iconen op je desktop. Tabladen op je destop waaronder je verschillende iconen kan plaatsen. En wanneer je
close button die programma's ECHT afsluit i.p.v ze op de achtergronden laten draaien. Must have dus!
2. Betaplayer

Volgens mij de beste pocket divx/xvid player van dit moment.
3. PocketTV Enterprise Edition

Award winning zeer snelle (fullscreen) mpeg/mpg speler! Er is ook een gratis versie van PocketTV te krijgen. Namelijk
PocketTV Classic. Deze werkt ook wel goed, maar is een stuk minder snel dan de Enterprise Edition...
4. Pocket Music Bundle 3.1

Goede winamp achtige music player met vele opties/instellingen en support voor onder andere MP3, OGG, WMA en Internet radio.
5. Pocket Mechanic 1.49

Storage Card Management utility voor onder andere je SD kaarte te formateren, defragementeren, scannen, benchmarken en testen op fouten. Verder heb je nog een optie op je register op te schonen. Ook zeker een aanrader! (Ik snap trouwens niet dat er niet een dergelijk programma standaard bij WM2003 zit...
6. PocketSnes

Goed werkende Snes Emulator!
P.S. Niet al deze programma's zijn gratis, maar met een beetje creatief zoekwerk kom je een heel end
iemand Anders nog leuke/handige toevoegingen?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."