Zulke dingen mogen niet besproken worden dus misschien kun je daar beter op een andere manier achter komen. Er zijn genoeg plekken op internet met alle informatie over unlocken.Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:59:
Weet iemand al of en hoe je de simlock van T-mobile van de telefoon af krijgt ?![]()
kijk eens op de site van XDA developers.Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:59:
Weet iemand al of en hoe je de simlock van T-mobile van de telefoon af krijgt ?![]()
Verwijderd
Nou, wij kunnen die helaas niet vindenProggy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:50:
[...]
Zulke dingen mogen niet besproken worden dus misschien kun je daar beter op een andere manier achter komen. Er zijn genoeg plekken op internet met alle informatie over unlocken.
Maar ik denk dat ik wel weet waarom iedereen het toch graag wil weten. Het gerucht gaat namelijk dat T-mobile de MDA compact helemaal niet heeft gesimlocked. Die geruchten komen vooral uit de VS en engeland die hun MDA's hebben besteld bij T-mobile uit Duitsland.
Ik zelf praat er ook niet graag over, maar feit is dat de tijd een beetje begint te dringen. Nu ook blijkt dat T-mobile zelf flashen van het ROM toestaat zonder dat je garantie wordt verbroken, wordt iedereen natuurlijk wel een beetje nieuwsgierig. Daarnaast weten weinigen iets af van dit soort dingen met een Pocket PC, en al helemaal niet van het onbekende HTC. Enige dat overblijft is hopen dat de profs op dit forum iets weten. Nogmaals, ik gebruik gewoon mijn T-mobile kaartje, maar er moet ook een andere inkunnen en alle berichten vanuit T-mobile zijn naar mijn mening nogal vaag.
Mijn Compact is wel degelijk gesimlocked....
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Zijn er al verwachtigen wanneer andere providers naast T-mobile met dit model komen?
CLB: Je kan op 2call.nl nu de Qtek 9090 in combinatie kopen een willekeurig abonnement. Ik hoop dus dat de Qtek S100 ook bij hen verkocht gaat worden in combinatie met een Orange abonnement, deze heeft namelijk dezelfde software als de i-mate JAM. Dit zou voor mij gewoon de perfecte oplossing zijn; geen aangepaste software en toch Orange
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
You understand what I mean man!!Eggy schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:54:
CLB: Je kan op 2call.nl nu de Qtek 9090 in combinatie kopen een willekeurig abonnement. Ik hoop dus dat de Qtek S100 ook bij hen verkocht gaat worden in combinatie met een Orange abonnement, deze heeft namelijk dezelfde software als de i-mate JAM. Dit zou voor mij gewoon de perfecte oplossing zijn; geen aangepaste software en toch Orange
EDIT: de Qtek 9090 is €285 euro bij een 2 jarig 30 abbo valt wel mee dus. Qtek S100 is nog wel ietsjes goedkoper als die uit gaat komen daarzo denk ik. Yes yes yesssssssssssss
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 01:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat is zo'n cashdeal precies. Want op 2call.nl kun je dat dus doen. Nou in mijn geval zou dat verlenging van 30 Orange abbo zijn van 1 jaar. Dus dat zou dan €360,- zijn maar hun storten dan weer €165,- op je rekening terug? Dus dan betaal je uiteindelijk maar €195,- en dan kun je wel voor €360,- bellen???
In dat geval kan ik dan nog beter €40,- per maand gaan betalen en dan zo'n cashdeal aanvragen, kan ik voor €40,- per maand bellen maar ik hoef maar €18,33,- te betalen? (en nog steeds geen €30,- die ik nu betaal per maand maar ik kan dan wel €120,- meer bellen per jaar!??!?!)
Maar betaal ik dat bedrag dan ook per maand of moet ik in 1x die bv. €360,- betalen en hun storten dan binnen 8 weken weer €165, terug?
Hoe kunnen hun er nou voor zorgen dat ik minder betaal dan dat ik bel
!?!?!
In dat geval kan ik dan nog beter €40,- per maand gaan betalen en dan zo'n cashdeal aanvragen, kan ik voor €40,- per maand bellen maar ik hoef maar €18,33,- te betalen? (en nog steeds geen €30,- die ik nu betaal per maand maar ik kan dan wel €120,- meer bellen per jaar!??!?!)
Maar betaal ik dat bedrag dan ook per maand of moet ik in 1x die bv. €360,- betalen en hun storten dan binnen 8 weken weer €165, terug?
Hoe kunnen hun er nou voor zorgen dat ik minder betaal dan dat ik bel

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
The Ultimate PPC Software Guide.
PHM Pocket PC PowerToysScherm blokkeren tijdens mp3 luisteren, hoe moet dat?
Eggy, is het een idee om dit topic op te splitsen in 2 topics.
1: Ik wil een HTC Magician. (simlock gezeur, prijzen, enz)
2: Ik heb een HTC Magician. (ervaringen en software tips)
Tja, ik denk dat je dan het beste een software topic kan maken voor het pocket pc platform. ik weet namelijk niet of de mods 2 topics voor dezelfde telefoon wel goed vinden...Speedster schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:07:
Verwijderd
Dat "1: Ik wil een HTC Magician. (simlock gezeur, prijzen, enz)" wordt toch steeds minder, omdat het moment er bijna aankomt dat hij geleverd of gekocht kan worden! Daarna wordt het voornamelijk "2: Ik heb een HTC Magician. (ervaringen en software tips)" , dus denk niet dat het echt nodig is? Maar het kán welSpeedster schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:07:
op www.nieuwemobiel.nl staat bij MDA-compact TRI-BAND en hier in de startpost QUAD-BAND?!?!?! Startpost aanpassen 
EDIT: staat trouwens wel op meer sites dat 't tri-band is
[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 14:07 ]
Verwijderd
In hoeverre zal het schadelijk zijn om het toestel in je broekzak te dragen ivm het touchscreen. Zit er ook een soort toetsenblokkade op?
Goede review met heeeeeeeel veel mooie plaatjes (oa. landscape modus/ stylus pen) http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools
Je hebt gelijk, die specs zijn trouwens al best oud maar als het goed is staan er verder geen fouten in...CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:01:
op www.nieuwemobiel.nl staat bij MDA-compact TRI-BAND en hier in de startpost QUAD-BAND?!?!?! Startpost aanpassen
Ik ga trouwens sowieso deze ff uitproberen, ik vind de grijze rand zeg maar wel wat minder mooi maar verder ziet hij er cool uit:

-Kan de MDA-compact gewoon SD kaartjes aan van 1 GB of zit hier een beperking aan de grootte van 't kaartje?
-Kan de MDA-compact ook zo'n SD kaartje aan met dat WiFi
Ik heb hem zelf nog niet in mijn bezit, maar wat ik in de verschillende reviews heb gelezen is dat hij gewoon SD kaartjes tot 1 GB pakt en ook de SD kaartjes met WiFi alleen dan steekt het kaartje een kleine cm uit het slot.CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:03:
-Kan de MDA-compact gewoon SD kaartjes aan van 1 GB of zit hier een beperking aan de grootte van 't kaartje?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Okee merci beacoupAnimal_X schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:10:
[...]
Ik heb hem zelf nog niet in mijn bezit, maar wat ik in de verschillende reviews heb gelezen is dat hij gewoon SD kaartjes tot 1 GB pakt en ook de SD kaartjes met WiFi alleen dan steekt het kaartje een kleine cm uit het slot.
Ik heb hem gisteren gekocht bij T-for-Telecom in maastricht.
GEWELDIG apparaat. Die afmetingen en die specificaties, echt geweldig.
Enige vragen die mij nog resten.
- Is er een snellere manier om bij het 'Lopende programma's' gedeelte te komen ipv, Settings -> Memory etc.
- Toetsenblokkering?
- Is er een snellere manier om bij het 'Lopende programma's' gedeelte te komen ipv, Settings -> Memory etc.
- Toetsenblokkering?
one more thing...
Verwijderd
ik heb 'm ook net gehaald bij Belcompany 120 euro bij Relax 300 1 jaar
ik zie geen t9 in 't nederlands? beetje vreemd...
kan iemand dit bevestigen?
Daar heb ik een heel mooi programmatje voor. Dit heet Battery pack pro van omega one. Hiermee kun je door rechtbovenin op dat pijltje te klikken een lijst zien van alle acteve programma's en die dan ook direct afsluiten. Verder zitten er nog veel meer handige functies in.MLO2 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:11:
Ik heb hem gisteren gekocht bij T-for-Telecom in maastricht.
- Toetsenblokkering?

http://www.omegaone.com/batterypack/default.htm
[ Voor 13% gewijzigd door Proggy op 27-11-2004 16:52 . Reden: toevoegen info ]
Kun je nou wel smsen met het virtual keyboard of niet? Als dat wel lukt dan heb je dat hele T9 niet nodig!Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:45:
ik heb 'm ook net gehaald bij Belcompany 120 euro bij Relax 300 1 jaar
op gsmstunts.nl is de MDA-Compact losjes maar €449,- (wel gesimlocked uiteraard) Wordt steeds goedkopertjes......
Verwijderd
smsen met virtual keyboard gaat wel, alleen ik had gedacht dat t9 sneller zou zijn? misschien ook niet. maar wel jammer dat er geen t9 nederlands op zit.Proggy schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:48:
[...]
Kun je nou wel smsen met het virtual keyboard of niet? Als dat wel lukt dan heb je dat hele T9 niet nodig!
op tfortelecom.nl staat iets heel erg vaags
't gaat dan over de MDA-compact er staat dan: 'Let op; dit toestel kan alleen met een T-mobile abonnement besteld worden. ' Dit is nogal logisch natuurlijk.
Maar dan staat eronder: 'of bestel het losse toestel i.c.m een van de onderstaande abbonementen'
Dan kan je bv gewoon dit --> bestellen 'Orange Free € 30 2 jaar icm T-Mobile MDA Compact € 119.95'
Begrijp ik dan iets niet of krijg je dan:
1-->een Orange simkaart die je in 'n orange / simlockvrije mobiel moet doen en
2 -->'n MDA-Compact met T-mobile simlock?
Of een simlockvrije MDA-compact waarin je die Orange-simkaart in kan doen?!?!?!
Wel hele rare combi: los toestel met bv. Orange en dan 't niet kunnen werken van die Orange-simkaart in dat 'losse toestel'
EDIT: kunnen er trouwens wel T-mobile prepaidsimkaarten in, want soms zit er ook nog verschil tussen prepaidsimkaartlocks en abbosimkaartlocks? Kan iemand dit even verieferen door te proberen of er een T-mobile prepaidkaartje inkan!?!?!
Als dit kan. Bestel ik gewoon 'Orange Free 30 2 jaar lang met losse MDA-compact" Prop ik die orangesimkaart in m'n simlockvrije K700i en die MDA geef ik aan m'n moeder en daar doe ik dan haar prepaid T-mobile simkaartje in. En daarna ga ik lekker met die MDA-Compact spelen daar begrijpt zij toch niks van
't gaat dan over de MDA-compact er staat dan: 'Let op; dit toestel kan alleen met een T-mobile abonnement besteld worden. ' Dit is nogal logisch natuurlijk.
Maar dan staat eronder: 'of bestel het losse toestel i.c.m een van de onderstaande abbonementen'
Dan kan je bv gewoon dit --> bestellen 'Orange Free € 30 2 jaar icm T-Mobile MDA Compact € 119.95'
Begrijp ik dan iets niet of krijg je dan:
1-->een Orange simkaart die je in 'n orange / simlockvrije mobiel moet doen en
2 -->'n MDA-Compact met T-mobile simlock?
Of een simlockvrije MDA-compact waarin je die Orange-simkaart in kan doen?!?!?!

EDIT: kunnen er trouwens wel T-mobile prepaidsimkaarten in, want soms zit er ook nog verschil tussen prepaidsimkaartlocks en abbosimkaartlocks? Kan iemand dit even verieferen door te proberen of er een T-mobile prepaidkaartje inkan!?!?!
Als dit kan. Bestel ik gewoon 'Orange Free 30 2 jaar lang met losse MDA-compact" Prop ik die orangesimkaart in m'n simlockvrije K700i en die MDA geef ik aan m'n moeder en daar doe ik dan haar prepaid T-mobile simkaartje in. En daarna ga ik lekker met die MDA-Compact spelen daar begrijpt zij toch niks van
[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 17:35 ]
Yes! Ik heb die van mij net ook opgehaald bij de t-for-telecom Leeuwarden. Maar moet ik dat ding echt eerst 6 uren aan de lader hangen zonder hem aan te doen, of kan ik er tegelijk wel ff mee spelen?
Edit-> Laat maar, weet het al. (btw ARG! wat een dikke handleiding...)
Edit-> Laat maar, weet het al. (btw ARG! wat een dikke handleiding...)
[ Voor 16% gewijzigd door Animal_X op 27-11-2004 17:51 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Het is al een aantal keren gevraagd door wat GOT gebruikers, maar kunnen de mensen die de MDA nu hebben aangeschaft vertellen of het raadzaam is of niet om de MDA in je zak van je broek bij je te dragen? Is het accuverbruik inderdaad zoals staat vermeld op sommige sites?
Je krijgt er een mapje bij om hem in te doen, wordt het wat dik in je zak, maar het is wel mogelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:40:
Het is al een aantal keren gevraagd door wat GOT gebruikers, maar kunnen de mensen die de MDA nu hebben aangeschaft vertellen of het raadzaam is of niet om de MDA in je zak van je broek bij je te dragen? Is het accuverbruik inderdaad zoals staat vermeld op sommige sites?
Verder ben ik er gister meteen mee aan de gang gegaan, heb ik hem laten leeglopen, opgeladen, en nu laat ik hem weer leeglopen. 3 Cycles om de batterij 'in te werken'. Over het accugebruik kan ik nu niets zeggen, ik weet dat ik hem nou 2 uur heb aanstaan en er 14 procent van af is. (PDA-mode)
one more thing...
Maar je kan hem toch zeker wel op toetsenblokkering zetten oid, dat ie niet reageert? Ik heb geen zin om hem in een hoesje te hebbenMLO2 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:50:
[...]
Je krijgt er een mapje bij om hem in te doen, wordt het wat dik in je zak, maar het is wel mogelijk.
Verder ben ik er gister meteen mee aan de gang gegaan, heb ik hem laten leeglopen, opgeladen, en nu laat ik hem weer leeglopen. 3 Cycles om de batterij 'in te werken'. Over het accugebruik kan ik nu niets zeggen, ik weet dat ik hem nou 2 uur heb aanstaan en er 14 procent van af is. (PDA-mode)
In de omschrijving naast het toestel staat het volgende:CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:24:
op tfortelecom.nl staat iets heel erg vaags![]()
Dus dit toestel kan denk ik (nog) niet in combinatie met andere abonnementen worden bestelt.Let op; dit toestel kan alleen met een T-mobile abonnement besteld worden.
Verwijderd
Ik haat al die debiele tasjes en riemhouder rotzooi en heb hem dus gewoon in mijn broekzak zitten. Deed ik met de MDA2 ook al en was geen probleem (dat scherm was nog groter ook). Ik let er echter wel op dat ik het scherm altijd naar mijn been gericht heb ivm met tegen dingen aanlopen enzo, je been kan toch nooit veel kracht op een specifiek punt van je scherm uitoefenen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:40:
Op de vorige pagina zie je dat ik vraag "Toetsenblokkering?"wdekreij schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:55:
[...]
Maar je kan hem toch zeker wel op toetsenblokkering zetten oid, dat ie niet reageert? Ik heb geen zin om hem in een hoesje te hebben
one more thing...
He ik heb nog ff een vraagje:
Ik heb nog nooit iets met gprs gedaan en ik dacht dat je hiervoor altijd losse data bundels ofzo moest kopen. Alleen toen ik net mijn explorer op mijn MDA opstarte zag ik tot mijn verbazing dat hij google.nl probleemloos opende...
En aangezien ik geen data bundel erbij heb gekocht begrijp ik dat dit anders werkt bij T-Mobile.
Kan iemand mij vertellen hoe dit bij T-mobile is geregeld? Wat betaal ik hiervoor en moet ik die gprs verbinding die ik nu heb ook weer verbreken? Of kan dat die open blijven staan?
Ik heb nog nooit iets met gprs gedaan en ik dacht dat je hiervoor altijd losse data bundels ofzo moest kopen. Alleen toen ik net mijn explorer op mijn MDA opstarte zag ik tot mijn verbazing dat hij google.nl probleemloos opende...
Kan iemand mij vertellen hoe dit bij T-mobile is geregeld? Wat betaal ik hiervoor en moet ik die gprs verbinding die ik nu heb ook weer verbreken? Of kan dat die open blijven staan?
'op tfortelecom.nl staat iets heel erg vaagsTranq schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:17:
[...]
Dus dit toestel kan denk ik (nog) niet in combinatie met andere abonnementen worden bestelt.
Maar dan staat eronder: 'of bestel het losse toestel i.c.m een van de onderstaande abbonementen''
Volgens jouw (Tranq) kun je 'm dus niet bestellen met 'n ander abbo, maar waarom staat dat dan wel op www.tfortelecom.nl!????? Je kan de MDA-Compact bestellen met alle providers!??!!?!?! Maar wat krijg je dan? Losse simkaart en gelockte T-mobile MDA-compact versie of simlockvrije waar je gelijk die simkaart in kan doen...........?
[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 19:08 ]
foutje

[ Voor 121% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 19:39 ]
Het dragen van zo'n MDA in je zak maakt niet uit qua gebruik van 't touchscreen. Een vriend van mij heeft de MDA II (Orangeversie) al een jaar nu en hij draagt 'm altijd in z'n broek- of jaszak. Er zitten uiteraard wel kleine krasjes op 't scherm, maar dit heeft geeeeeeeeen nadelige gevolgen voor het gebruik van het touchscreen!Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:40:
Het is al een aantal keren gevraagd door wat GOT gebruikers, maar kunnen de mensen die de MDA nu hebben aangeschaft vertellen of het raadzaam is of niet om de MDA in je zak van je broek bij je te dragen?
EDIT: Ik neem aan dat je daarom wilt weten of je zo'n MDA in je zak kan dragen? (of het touchscreen dan nog wel werkt)
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 19:05 ]
Dude! dit had je hierboven ook al gepost. Als niemand je antwoord hoef je niet weer dat hele verhaal neer te plakken... En je kan ook gewoon je post editen in plaats van tig berichtjes achter elkaar te posten met steeds de zelfde vragen
Lees de faq ff ofzo, want zo wordt het een chaos.
En om op je vraag terug te komen: Ik heb ff gevraagd bij de t-for-telecom en wisten me daar te vertellen dat het toestel alleen met t-mobile geleverd gaat worden. Wil je dus je Orange abo'tje behouden dan zul je hem lost moeten kopen bij gsmstunts bijvoorbeeld en hem eventueel nog laten unlocken.
Verwijderd
Idd, daarom wilde ik het weten ja. Wil uiteraard het touchscreen niet beschadigen als ik hem in me broekzak heb zitten. Maakt verder het gebruik van screenprotector nog uit voor het tegengaan van de 'kleine krasjes'?CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:02:
[...]
Het dragen van zo'n MDA in je zak maakt niet uit qua gebruik van 't touchscreen. Een vriend van mij heeft de MDA II (Orangeversie) al een jaar nu en hij draagt 'm altijd in z'n broek- of jaszak. Er zitten uiteraard wel kleine krasjes op 't scherm, maar dit heeft geeeeeeeeen nadelige gevolgen voor het gebruik van het touchscreen!Deze is gewoon volledig te gebruiken en no problemooo
EDIT: Ik neem aan dat je daarom wilt weten of je zo'n MDA in je zak kan dragen? (of het touchscreen dan nog wel werkt)
Verwijderd
ik ben nog steeds benieuwd naar de mp3 geluidskwaliteit
IS de bijgeleverde headset een beetje oki?
klein verzoek: kan het topic beperkt worden tot de mda compact? Die prijzen en abo-vragen wordt ik een beetje tureluurs van....
klein verzoek: kan het topic beperkt worden tot de mda compact? Die prijzen en abo-vragen wordt ik een beetje tureluurs van....
Ja dat was foutje van die dubbele post en toch vind ik 't raar dat je 'm bij tfortelecom.nl kan bestellen icm een abbonement van 'n andere providerAnimal_X schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:11:
[...]
Dude! dit had je hierboven ook al gepost. Als niemand je antwoord hoef je niet weer dat hele verhaal neer te plakken... En je kan ook gewoon je post editen in plaats van tig berichtjes achter elkaar te posten met steeds de zelfde vragen
Lees de faq ff ofzo, want zo wordt het een chaos.
En om op je vraag terug te komen: Ik heb ff gevraagd bij de t-for-telecom en wisten me daar te vertellen dat het toestel alleen met t-mobile geleverd gaat worden. Wil je dus je Orange abo'tje behouden dan zul je hem lost moeten kopen bij gsmstunts bijvoorbeeld en hem eventueel nog laten unlocken.
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 19:35 ]
vraagje over het geheugen, kan je hier ook gewoon een kaartje van 1GB in doen?? Bij de SE P900 kon je maximaal 128 MB (geloof ik) erin duwen is het bij deze foon maximaal 256 ofzo?
Dat kan volgens mij dus niet. Zal wel een foutje zijn denk ik...CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:34:
[...]
Ja dat was foutje van die dubbele post en toch vind ik 't raar dat je 'm bij tfortelecom.nl kan bestellen icm een abbonement van 'n andere provider
Ja dat kan Staat hier boven ook al een aantal keer vermeld...CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:34:
[...]
Ja dat was foutje van die dubbele post en toch vind ik 't raar dat je 'm bij tfortelecom.nl kan bestellen icm een abbonement van 'n andere provider
Verwijderd
Net met T-mobile gebeld, en hun zeggen dat op een losse MDA compact (zonder abbonoment dus) geen simlock zit. Volgens mij echter wel... maar is er iemand die hem los heeft gekocht en dit verhaal kan bevestigen?
Ze vroeg ook waarom ik dacht dat er wel een simlock op zat...
Dus ik zei dat het ten eerste een t-mobile toestel was en je het bij de belcompany kunt kopen icm een abonnement of zonder. Maar het zit allebei in dezelfde doos, dus nam ik aan dat alle toestellen van tevoren waren gesimlocked. Daarnaast zei de verkoper bij belcompany dit tegen me.
Toen zei de T-mobile dame dat ik de Belcompany steekproefsgewijs moest opbellen om te kijken of dit echt waar was.
Misschien is het in Groningen wel anders.
Dus ik zei dat het ten eerste een t-mobile toestel was en je het bij de belcompany kunt kopen icm een abonnement of zonder. Maar het zit allebei in dezelfde doos, dus nam ik aan dat alle toestellen van tevoren waren gesimlocked. Daarnaast zei de verkoper bij belcompany dit tegen me.
Toen zei de T-mobile dame dat ik de Belcompany steekproefsgewijs moest opbellen om te kijken of dit echt waar was.

Heeft iemand voice dailing aan de gang?
Ik kan het niet vinden...
Start > Programs > Voice Apps
Dat komt op mijn Compact niet voor.
Ik kan het niet vinden...
Start > Programs > Voice Apps
Dat komt op mijn Compact niet voor.
Verwijderd
Er zit overal gewoon een simlock op. Er zit natuurlijk geen verschil tussen los gekochte en samen met een abonnement gekochte toestellen. Misschien dat er een serie tussen zit die geen simlock heeft, dat komt weleens voor bij andere toestellen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:22:
Net met T-mobile gebeld, en hun zeggen dat op een losse MDA compact (zonder abbonoment dus) geen simlock zit. Volgens mij echter wel... maar is er iemand die hem los heeft gekocht en dit verhaal kan bevestigen?
Die micro jack of wat het ook is, zijn daar converters voor naar mini jack, zodat ik gewoon m'n sennheiser koptelefoon kan aansluiten?
Verder nog maar eens.. Toetsenblokkering?

one more thing...
Programs > File Explorer > Extended_ROM > Config
SHOW:\Extended_ROM\TMO_WallPaper.bmp
CAB: \Extended_ROM\Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
EXEC:\Extended_ROM\TPDisable.exe
CAB: \Extended_ROM\IntelliDialer_T-Mobile_WWE_RC10.CAB
CAB: \Extended_ROM\IntelliPad_TMO_WWE_B12.CAB
CAB: \Extended_ROM\Caller_ID_WWE_RC10.CAB
CAB: \Extended_ROM\Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB
CAB: \Extended_ROM\EmailWiz_v1.01.0003_NL_1027.CAB
CAB: \Extended_ROM\MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
CAB: \Extended_ROM\MMS_Setting_WWE_NL.CAB
CAB: \Extended_ROM\Java_10.1.2.57_WWE.CAB
CAB: \Extended_ROM\TMONL_CustomizeUI_WWE_B14.CAB
CAB: \Extended_ROM\Customize_101124.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\UA_Profile_TMO.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\Patch_101123.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\Version_WWE_101124.sa.CAB
EXEC:\Extended_ROM\TPEnable.exe
RST: Reset
SHOW:\Extended_ROM\TMO_WallPaper.bmp
CAB: \Extended_ROM\Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
EXEC:\Extended_ROM\TPDisable.exe
CAB: \Extended_ROM\IntelliDialer_T-Mobile_WWE_RC10.CAB
CAB: \Extended_ROM\IntelliPad_TMO_WWE_B12.CAB
CAB: \Extended_ROM\Caller_ID_WWE_RC10.CAB
CAB: \Extended_ROM\Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB
CAB: \Extended_ROM\EmailWiz_v1.01.0003_NL_1027.CAB
CAB: \Extended_ROM\MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
CAB: \Extended_ROM\MMS_Setting_WWE_NL.CAB
CAB: \Extended_ROM\Java_10.1.2.57_WWE.CAB
CAB: \Extended_ROM\TMONL_CustomizeUI_WWE_B14.CAB
CAB: \Extended_ROM\Customize_101124.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\UA_Profile_TMO.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\Patch_101123.sa.CAB
CAB: \Extended_ROM\Version_WWE_101124.sa.CAB
EXEC:\Extended_ROM\TPEnable.exe
RST: Reset
Krijg ik ook niet voorelkaar...Verder nog maar eens.. Toetsenblokkering?
Met deze KrachtSpeeltjes kom je een heel eind.
http://www.phm.lu/Products/PocketPC/PowerToys/
Zelf heb ik ook 't vermoeden dat 'n losse MDA-Compact geen simlock heeft. Op www.tfortelecom.nl kun je de MDA-Compact gewoon bestellen met 'n abbonement van Orange of KPN dus dan krijg je denk (lees: hoop) ik een simlockvrije versie van de MDA-Compact waar je dus gewoon die Orange of KPN simkaart in kan doen!?Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:22:
Net met T-mobile gebeld, en hun zeggen dat op een losse MDA compact (zonder abbonoment dus) geen simlock zit. Volgens mij echter wel... maar is er iemand die hem los heeft gekocht en dit verhaal kan bevestigen?![]()
Toen zei de T-mobile dame dat ik de Belcompany steekproefsgewijs moest opbellen om te kijken of dit echt waar was.Misschien is het in Groningen wel anders.
EDIT: CHECK DIT --> kun je zien dat de MDA-compact ook te bestellen is icm andere providers en abbonementen: http://www.tfortelecom.nl...gjAqAzKfvIAAAEAZn%2eSDVEY
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 27-11-2004 23:53 ]
Verwijderd
Ja, maar die tabel staat er vaker en is gebaseerd op de prijs van toestellen. Hij is echter alleen met T-mobile te verkijgen zoals ik begreep van de t-fortelecom klantenservice.
@CLB: T-fortelecom heeft die tabel er standaard onderstaan. Dus ook bij toestellen die alleen bij een bepaalde provider bestelt kunnen worden. Een kleine te kort koming in hun website zullen we maar zeggen.
Waarschijnlijk staat er daarom dan ook expliciet bij dat hij alleen i.c.m. T-mobile te koop is? Meer moet je er denk ik niet achter zoeken...
Waarschijnlijk staat er daarom dan ook expliciet bij dat hij alleen i.c.m. T-mobile te koop is? Meer moet je er denk ik niet achter zoeken...
Ik verlos U allen. Ik werk bij de belcompany, en nee, hij is echt niet met een andere Provider te verkrijgen.. Maar geloof me, ik heb hem ook al in mijn handen gehad, die van mij komt over twee weken binnen, en jij wil hem ook!
Het kan altijd beter of meer..
Verwijderd
Ik heb er 2 gekocht, om mijn eigen hoofdtelefoon aan te sluiten op de spv c500. Als dezelfde aansluiting zit op de MDA compact, dan is het erg lastig om een goede connecter te vinden. Ze lijken allemaal net te smal. Nu weet ik niet of er dus dezelfde aansluiting gebruikt wordt, maar de apparaten komen wel allebei van HTCMLO2 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:21:
Die micro jack of wat het ook is, zijn daar converters voor naar mini jack, zodat ik gewoon m'n sennheiser koptelefoon kan aansluiten?
Nummer 1: een stekkertje van 5 cm (deze steekt dus uit) gekocht bij correct in rotterdam voor 1 euro 80. Deze stekker werkt half. Je moet hem ronddraaien om het juiste contact te zoeken. En als hij het doet, dan moet je hem niet bewegen, want dan gaat hij weer over op de speaker. Heel erg vervelend!
Nummer 2: een stekkerte met een kabeltje(steekt evenveel uit als de normale headset). Deze heb ik bij de mediamarkt in rotterdam alexandrium gekocht voor 5 euro. Maar Deze werkte helemaal niet(in de spv c500)
In mijn andere telefoon, p800, werken ze alle 2 wel goed. Dus als je een verloopje koopt is het verstandig om het te testen op de MDA!
Misschien werkt de toestblokkering het zelfde als bij windows mobile smartphone: rode(ophangen) knop ingedrukt houden bij het homescreen
Ja, reken er maar op dat als je hem op de website met een andere provider bestel, dat je dan een belletje van ze krijg... En dat is niet het enige foutje van de website. Hij is ook niet echt FireFox geschikt.Tranq schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:44:
@CLB: T-fortelecom heeft die tabel er standaard onderstaan. Dus ook bij toestellen die alleen bij een bepaalde provider bestelt kunnen worden. Een kleine te kort koming in hun website zullen we maar zeggen.
Stelletje sukkels

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nog een bevestiging van T for Telecom...Kleinebehuizing.nl schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:51:
Ik verlos U allen. Ik werk bij de belcompany, en nee, hij is echt niet met een andere Provider te verkrijgen.. Maar geloof me, ik heb hem ook al in mijn handen gehad, die van mij komt over twee weken binnen, en jij wil hem ook!
Geachte heer ...,
Op onze website staat inderdaad per abuis de providers vermeld bij de MDA. De MDA is inderdaad alleen te verkrijgen met T-Mobile en daardoor is het toestel gesimlocked. Als u besluit om het toestel simlockvrij te maken binnen 1 jaar dan vervalt automatisch de fabrieksgarantie.
blablabla.
Met vriendelijke groet,
helpdesk www.tfortelecom.nl
t for telecom
Kun je foto's plaatsen van die converters?Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:57:
[...]
Ik heb er 2 gekocht, om mijn eigen hoofdtelefoon aan te sluiten op de spv c500. Als dezelfde aansluiting zit op de MDA compact, dan is het erg lastig om een goede connecter te vinden. Ze lijken allemaal net te smal. Nu weet ik niet of er dus dezelfde aansluiting gebruikt wordt, maar de apparaten komen wel allebei van HTC
tekst
En ik had nog een vraag, is het mogelijk om het achtergrondlicht te dimmen, dus ipv 100% licht 30% ofzo.
En voor de gene die hem al hebben, is het makkelijk om zonder te kijken (als je hem bv in je broekzak hebt) een nummer door te spoelen in mp3 funcie?
Je kan altijd nog de volume omhoog en omlaag knoppen re-assignen (aan next en previous bijvoorbeeld) waardoor je het daarmee kan doen. Het toetsenbord blind bedienen lijkt mij niet het meest handige alternatief...Dagg schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:03:
[...]
Nog een bevestiging van T for Telecom...
[...]
[...]
Kun je foto's plaatsen van die converters?
En ik had nog een vraag, is het mogelijk om het achtergrondlicht te dimmen, dus ipv 100% licht 30% ofzo.
En voor de gene die hem al hebben, is het makkelijk om zonder te kijken (als je hem bv in je broekzak hebt) een nummer door te spoelen in mp3 funcie?
hmm dan heeft tfortelecom.nl idd een k*tsite!
voor welke Qtek kan ik beter gaan?
Voor de Qtek 2020 is €125,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
of een Qtek 9090 is €285,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
Scheelt maar €160,- maar zijn die extra functies van de Qtek 9090 (landscapemodus / volledig toetsenbord/ java-applicaties/ WiFi/ WLan/ toetsenbordvergrendeling) wel zodanig nuttig dat je der ook wat aan hebt?
Voor de Qtek 2020 is €125,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
of een Qtek 9090 is €285,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
Scheelt maar €160,- maar zijn die extra functies van de Qtek 9090 (landscapemodus / volledig toetsenbord/ java-applicaties/ WiFi/ WLan/ toetsenbordvergrendeling) wel zodanig nuttig dat je der ook wat aan hebt?
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 28-11-2004 16:55 ]
Verwijderd
CLB, waarom blijf je dit topic zo vervuilen???CLB schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:48:
voor welke Qtek kan ik beter gaan?
Voor de Qtek 2020 is �125,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
of een Qtek 9090 is �285,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
Scheelt maar �160,- maar zijn die extra functies van de Qtek 9090 (landscapemodus / volledig toetsenbord/ java-applicaties/ WiFi/ WLan/ toetsenbordvergrendeling) wel zodanig nuttig dat je der ook wat aan hebt?
Eerst ben je pagina's lang bezig of je de Compact met Orange kan krijgen, dat T for Telecom wel of niet de Compact met andere aanbieders verkoopt, nu stel je weer dit soort vragen.......
(Deze laatste vraag stel je trouwens identiek in het 9090 topic)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 17:54 ]
Deze vraag brengt idd vervuiling. K wilde 'm plaatsen op 't topic van de Qtek 9090 (daarom staatie daar ookVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:53:
[...]
CLB, waarom blijf je dit topic zo vervuilen???
Eerst ben je pagina's lang bezig of je de Compact met Orange kan krijgen, dat T for Telecom wel of niet de Compact met andere aanbieders verkoopt, nu stel je weer dit soort vragen.......
(Deze laatste vraag stel je trouwens identiek in het 9090 topic)
Verwijderd
Ben ik nou de enige die gek wordt van qtek? Overal heet dit toestel anders
Net als de rest van hun toestellen. Daarna hebben ze van bv. de SDA ook nog eens 3 versies, raar bedrijf.
Verwijderd
En ben ik nou de enige die gek wordt van die onzinnige posts???
Qtek maakt hem, maar kan er meer op verdienen schat ik als T-Mobile zijn naam erop mag knallen (of Orange, or whatever). Lijkt me logisch waar je dan voor kiest als opkomend bedrijf....
Qtek maakt hem, maar kan er meer op verdienen schat ik als T-Mobile zijn naam erop mag knallen (of Orange, or whatever). Lijkt me logisch waar je dan voor kiest als opkomend bedrijf....
Proggy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:50:
[...]Zulke dingen mogen niet besproken worden dus misschien kun je daar beter op een andere manier achter komen. Er zijn genoeg plekken op internet met alle informatie over unlocken.
Ik heb een paar weken terug de MDA Compact ook besteld bij gsmstunts.nl in de veronderstelling dat ik 'm zou kunnen laten unlocken hier op de markt in R'dam. Vorige week heb ik het hem gevraagd, maar hij moest uitzoeken of dit mogelijk was bij een vriend (IvoB schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:57:
[...]kijk eens op de site van XDA developers.
Ik ga m'n bestelling daarom morgenochtend bij gsmstunts cancellen, want ik heb geen zin straks met een telefoon van 500,- te zitten waar ik niet mee kan bellen...
Als iemand meer info heeft wat betreft evt. toch unlocken... uiteraard welkom (buiten dit forum om evt. per email (XXXXXX). Maar ik zie het somber in, en wacht dus toch maar ook op de IMate Jam / S100 als los toestel.
Ook een leuke. Straks staat die postbode alsnog bij me aan de deur z'n handje op te houden voor 479,- zeker. Mag hopen dat ze daar rekening mee houden. Maar goed... toch niet meer relevant...CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:05:
op gsmstunts.nl is de MDA-Compact losjes maar �449,- (wel gesimlocked uiteraard) Wordt steeds goedkopertjes......
Nog een openstaand vraagje trouwens. Hoe ingrijpend zijn de merk versies van de S100 aangepast? En is dit qua software allemaal wel te 'herstellen'?
[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 29-11-2004 22:19 ]
HTC maakt de telefoons, ze verkopen ze zelf niet eens onder hun eigen naam. Qtek verkoopt hem net als T-Mobile, Orange, i-mate, etc onder hun eigen merk. De telefoon is niet door Qtek gemaakt, hij wordt alleen door Qtek verkocht 
CLB: Ik dacht dat je juist een Qtek S100 wilde!!??
Even een vergelijking:
Qtek 2020: Voorganger Qtek 9090
Qtek 9090: Qtek 2020 + WiFi + keyboard
Qtek S100: Qtek 2020 + 1.3 MP camera + nieuwere generatie processor en dit alles in een veeeeeeeel kleiner formaat!
Overigens hebben de Qtek 9090 en de Qtek S100 Windows Mobile 2003 Second Edition, de Qtek 2020 heeft de eerste versie (Windows Mobile 2003).
Waarom zou je dan een Qtek 2020 of Qtek 9090 willen? De Qtek S100 is vele malen compacter dan beide en heeft daarnaast ook nog eens een nieuwere generatie processor en een 1.3MP camera! Je kan er zelfs -indien je gebruik wilt maken van WiFi- een WiFi kaartje in stoppen..........
Qtek 2020: 130x70x18mm
Qtek 9090: 125x72x19mm
Qtek S100: 108x58x18mm
CLB: Ik dacht dat je juist een Qtek S100 wilde!!??
Even een vergelijking:
Qtek 2020: Voorganger Qtek 9090
Qtek 9090: Qtek 2020 + WiFi + keyboard
Qtek S100: Qtek 2020 + 1.3 MP camera + nieuwere generatie processor en dit alles in een veeeeeeeel kleiner formaat!
Overigens hebben de Qtek 9090 en de Qtek S100 Windows Mobile 2003 Second Edition, de Qtek 2020 heeft de eerste versie (Windows Mobile 2003).
Waarom zou je dan een Qtek 2020 of Qtek 9090 willen? De Qtek S100 is vele malen compacter dan beide en heeft daarnaast ook nog eens een nieuwere generatie processor en een 1.3MP camera! Je kan er zelfs -indien je gebruik wilt maken van WiFi- een WiFi kaartje in stoppen..........
Qtek 2020: 130x70x18mm
Qtek 9090: 125x72x19mm
Qtek S100: 108x58x18mm
Verwijderd
smartphoneshop.nl biedt 'm ook aan.
iig goedkoper als belcompany
http://www.smartphoneshop.nl/product/4021
iig goedkoper als belcompany
http://www.smartphoneshop.nl/product/4021
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 23:56 ]
Nee! De laatste pagina's is het door een aantal mensen wat een chaos geworden... Misschien dat CLB zijn eigen signature eens goed moet bekijken...Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:44:
En ben ik nou de enige die gek wordt van die onzinnige posts???
Maaruh om weer ontopic te gaan. Zijn er misschien nog mensen met software aanraders? Ik ben al even op zoek gegaan naar leuke software, maar ik kom er nogal in om zo veel is er te krijgen...
Ik ben eigenlijk op zoek naar de volgende soort apps:
1. Een goede/snelle mp3 player met playlist
2. Een goede/snelle video (divx/xvid/mpeg) player
3. Today theme/skin/enhancement dingen
4. Wat leuke spelletjes (Emulator?)
5. ?
Heeft iemand nog tips voor me waar ik het beste kan zoeken naar software, reviews e.d?
Verwijderd
Ik heb even gekeken bij gsmstunts.nl. De twee telefoons kosten 199 euro samen.Dagg schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 07:33:
[...]
Als je dit topic had doorgelezen dan had je gezien dat dat mogelijk is.
[...]
De MDA Compact van T-Mobile is gesimlocked ja, dit stond ook al eerder in dit topic.
Maar goed jongens, laat je niet afschrikken, het is gewoon een beauty
Bij GSMStunts.nl zijn 2 MDA Compact's voor de totaal prijs van 199,95 te koop met twee een jarig zakelijk abbo van 25,00. Dus totaal prijs PER MDA is 399,98. Je moet alleen wel bij de Kamer van Koophandel zijn aangesloten om op deze actie te kunnen reageren. Geen probleem dusDe actie geld tot 5 december dit jaar. Zit toch te wachten op de no branded versie en de speciale versie van 128MB denk.
De kosten per maand zijn 25 euro. Is het dan niet zo dat je gewoon 12 x 25 betaalt. Dus totaal 500 euro voor allebei de telefoons.
Of zijn de kosten per maand per simkaartje, dus 50 euro per maand voor allebei samen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 01:21 ]
Verwijderd
Nee, dat abonnement kost € 12,50 per maand.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:19:
Ik heb even gekeken bij gsmstunts.nl. De twee telefoons kosten 199 euro samen.
De kosten per maand zijn 25 euro. Is het dan niet zo dat je gewoon 12 x 25 betaalt. Dus totaal 500 euro voor allebei de telefoons.
Of zijn de kosten per maand per simkaartje, dus 50 euro per maand voor allebei samen?
Jaja ik weet t alweerAnimal_X schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:56:
[...]
Nee! De laatste pagina's is het door een aantal mensen wat een chaos geworden... Misschien dat CLB zijn eigen signature eens goed moet bekijken...
Verwijderd
Ik zou hier eventjes kijken:howardforums.comAnimal_X schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:56:
....
Ik ben eigenlijk op zoek naar de volgende soort apps:
1. Een goede/snelle mp3 player met playlist
2. Een goede/snelle video (divx/xvid/mpeg) player
3. Today theme/skin/enhancement dingen
4. Wat leuke spelletjes (Emulator?)
5. ?
Heeft iemand nog tips voor me waar ik het beste kan zoeken naar software, reviews e.d?
daar staat een mooie lijst met nuttige apps
Verwijderd
dames, heren, maar vooral liefhebbers van dit geweldige toestel. In hoeverre zal het schadelijk zijn voor de touchscreen om het toestel in m'n broekzak te dragen. En zit er nu wel of geen toetsblokkering op, en hoe werkt dit?
Verwijderd
Lezen is ook een kunst..Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:36:
dames, heren, maar vooral liefhebbers van dit geweldige toestel. In hoeverre zal het schadelijk zijn voor de touchscreen om het toestel in m'n broekzak te dragen. En zit er nu wel of geen toetsblokkering op, en hoe werkt dit?
1 pagina terug is het antwoord op je vraag te vinden:
Het dragen van zo'n MDA in je zak maakt niet uit qua gebruik van 't touchscreen. Een vriend van mij heeft de MDA II (Orangeversie) al een jaar nu en hij draagt 'm altijd in z'n broek- of jaszak. Er zitten uiteraard wel kleine krasjes op 't scherm, maar dit heeft geeeeeeeeen nadelige gevolgen voor het gebruik van het touchscreen! Deze is gewoon volledig te gebruiken en no problemooo
Even m.b.t. Toetsenblokkering:
Het is mogelijk om in te stellen dat alle toetsen behalve de Power knop worden geblokkeerd als hij stand by staat. Het is niet 100% toetsenblokkering, maar wel handig.
Het is mogelijk om in te stellen dat alle toetsen behalve de Power knop worden geblokkeerd als hij stand by staat. Het is niet 100% toetsenblokkering, maar wel handig.
[ Voor 15% gewijzigd door miekd op 29-11-2004 12:39 ]
one more thing...
Kan iemand me vertellen of de camera ook een zoom functie heeft en zo ja, hoeveel keer? Zijn ook multishot opnamen mogelijk? Is er een optie voor fotograferen met weinig licht, een zgn night mode? Is er bekend hoe lang de videoclips maximaal kunnen zijn die je ermee kunt maken? Bij de meeste GSM's is dat nl maximaal 10 sec ofzo.
Als je de toetsen blokkeert ( behalve de power button dan), kun je inkomende gesprekken dan nog wel opnemen met de toetsen of niet?
Op de foto van de numerieke toetsen waarmee je kunt bellen zag ik ook de letters onder de cijfers staan, zoals bij een GSM met "normale "toetsen. Betekent dit dat je zo dus ook kunt SMS-en, of kan dat alleen met het virtuele QWERTY toetsenbord en de stylus?
Als je de toetsen blokkeert ( behalve de power button dan), kun je inkomende gesprekken dan nog wel opnemen met de toetsen of niet?
Op de foto van de numerieke toetsen waarmee je kunt bellen zag ik ook de letters onder de cijfers staan, zoals bij een GSM met "normale "toetsen. Betekent dit dat je zo dus ook kunt SMS-en, of kan dat alleen met het virtuele QWERTY toetsenbord en de stylus?
Is hiermee het touch-screen zelf ook uitgeschakelt?MLO2 schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:39:
Even m.b.t. Toetsenblokkering:
Thanx!Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:02:
[...]
Ik zou hier eventjes kijken:howardforums.com
daar staat een mooie lijst met nuttige apps
Ja.wdekreij schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:57:
[...]
Is hiermee het touch-screen zelf ook uitgeschakelt?
[ Voor 46% gewijzigd door Animal_X op 29-11-2004 14:33 ]
Hier een uitgebreide speclijst
Verwijderd
Heb net een mda compact gekocht in duitsland.Even flashen met de engelse rom en gaan met die banaan.Wat ik niet begrijp is dat er in nederland een simlock op zit en in duitsland niet.Dus als je geen bezwaar hebt tegen duits en/of een engelse rom hebt dan gewoon in duitsland kopen.Heb je geen last van een simlock.En Ja nog eenmaal,de nederlandse versie heeft een simlock.
Verwijderd
Kan iemand mij wat vertellen over de standby tijd, en dan met name als het toestel gebruikt wordt?
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken over een contractverlenging.
Als ik 1 jarige contract afsluit (500), dan krijg ik hem voor €115. ze vertelde me wel dat op het internet hij voor goedkoper is..ik kon het alleen niet vinden
Hebben jullie toevallig nog een site of een shop waarbij het echt goedkoper is?
Als ik 1 jarige contract afsluit (500), dan krijg ik hem voor €115. ze vertelde me wel dat op het internet hij voor goedkoper is..ik kon het alleen niet vinden
Hij zou morgen moeten komen....Finwe schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:14:
Heeft iemand hem nou al van T-mobile met de post ontvangen?
Nou nee, GSMStunts.nl komt aardig in de buurt met EUR 119 maar meer ook nietAakab schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:48:
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken over een contractverlenging.
Verwijderd
Ik verwacht hem ook deze week van T-mobile (via gsmstunts.nl) , bij gsmstunts wisten ze me te vertellen dat ze hem begin deze week versturen. Ik hoop dus op morgen versturen en woensdag krijgen ofzow. Ik zou een mail krijgen wanneer hij verstuurd wordt, vandaag niet gehad. Dus morgen hoef k em niet te verwachten denk ik zo.
Ik heb net met GSMstunts gebeld en er zijn nog geen MDA's door T-mobile uitgeleverd. T-mobile houdt tegen GSMstunts vol dat ze deze week gaan uitleveren.
Grrr, ik ben zo slecht in geduldig wachten.
AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+
Arg wie helpt me ff:
Er is net bij het verplaatsen van een partij mp3's op mijn storage card wat fout gegaan denk ik want ik kan ze nergens meer vinden.... Bij de memory settings zegt hij nog wel dat de kaart bijna vol is, maar de data (mp3's) zelf zijn nergens meer te bekennen...
Heeft iemand een idee hoe ik dit terug kan krijgen/oplossen?
Er is net bij het verplaatsen van een partij mp3's op mijn storage card wat fout gegaan denk ik want ik kan ze nergens meer vinden.... Bij de memory settings zegt hij nog wel dat de kaart bijna vol is, maar de data (mp3's) zelf zijn nergens meer te bekennen...
Heeft iemand een idee hoe ik dit terug kan krijgen/oplossen?
Heb net even een mailtje gestuurd naar Brando (http://shop.brando.com.hk/) en de screenprotector voor de i-mate jam komt volgende week!
Bij het t-mobile pakket zit er toch al een screenprotector bij?RiCk schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:22:
Heb net even een mailtje gestuurd naar Brando (http://shop.brando.com.hk/) en de screenprotector voor de i-mate jam komt volgende week!
Hou wel in de gaten dat je dat ALLEEN betaald voor het abbo en NIET voor het gebruik ervan, de belkosten ed komen er ook nog bij. Maar als je de simlock er af haalt/krijgt en je doet er een ander kaartje in heb je opzich wel een goedkope PDA voor maar 249.95Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:57:
[...]
Nee, dat abonnement kost € 12,50 per maand.
Verwijderd
Weet dat niet weinig bijdraagt aan het forum; maar Same here!BiZaR schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:01:
Ik heb net met GSMstunts gebeld en er zijn nog geen MDA's door T-mobile uitgeleverd. T-mobile houdt tegen GSMstunts vol dat ze deze week gaan uitleveren.

Wel jammer dat er nog zo weinig toe te voegen is aan dit forum omdat vrijwel alles wel bekend is. Ik heb vandaag t-mobile aan de lijn gehad en mijn telefoon zou vandaag verzonden zijn. Als er interesse is dan kan ik wel tijd vrijmaken om een review te maken. Ik zal even laten weten of ik hem heb.
Nou mijn toezegging heb je iigProggy schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:32:
Wel jammer dat er nog zo weinig toe te voegen is aan dit forum omdat vrijwel alles wel bekend is. Ik heb vandaag t-mobile aan de lijn gehad en mijn telefoon zou vandaag verzonden zijn. Als er interesse is dan kan ik wel tijd vrijmaken om een review te maken. Ik zal even laten weten of ik hem heb.
Ik ben nog niet gebeld door T-mobile dat m'n tel op de post is (of zou gaan)..
En mn contract is al ruim een week geleden verlengt.. Ik heb geen geduld!
Verwijderd
Die is net iets te smal.....Proggy schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:21:
[...]
Bij het t-mobile pakket zit er toch al een screenprotector bij?
Te smal? Lekker onhandig van T-mobile dan! Hoeveel scheelt het dan?
Als ik hem morgen niet heb dan kom ik hem persoonlijk halen in Den haag!
Ik ben eerst, ik wacht nu al 14 dagen!!!wdekreij schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:36:
Ik ben nog niet gebeld door T-mobile dat m'n tel op de post is (of zou gaan)..En mn contract is al ruim een week geleden verlengt.. Ik heb geen geduld!
Als ik hem morgen niet heb dan kom ik hem persoonlijk halen in Den haag!
[ Voor 10% gewijzigd door Proggy op 29-11-2004 18:53 . Reden: toevoegen info ]
Dit topic is gesloten.