Dat is dus al gelukt! check een paar pagina's terug, dat ging gepaard met rom flash (opzich ook niet vreemd gezien sim-lock ook alleen maar een software kwestie is....)The FLow schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:16:
Hoelang zal het duren voordat het mogelijk is om dit ding te unlocken. Dus niet de rom flashen maar de t-mobile lock eraf te halen. Want ik zit zelf bij orange en wil dit ding wel los kopen, alleen heb je er zo bar weinig aan als telefoon.
Ik kan hem zo goed als gratis krijgen dan als ik mijn orange abbo verleng met cashback....![]()
Greetzniet nodug
Verwijderd
Met connected bedoel je toch gewoon dat je via die USB verbinding moet hebben met je desktop en je kan zien dat je activesync verbinding heeft en je bestanden kan schrijven. Of is er nog een andere manier om verbinding te maken voor het instaleren van produkten ?
Verwijderd
het idee is dan ook dat je de software koopt nadat je de demo hebt geprobeerdVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:43:
hahahahahaha nou echt ik heb 20 verschillende games gedownload via torrent en allemaal waren ze niet groter dan 4 MB en stuk voor stuk worden ze niet herkend door de MDA compaq. Ja 2 keer dacht ik beet te hebben en begon de instalatie wel en je zag hem dan ook staan in activesync bij ad/remove programma's maar vervolgens gewoon niet terug te vinden. En als ik bijvoorbeeld bij PDAmill op de site een demo download dan doet die het moeiteloos en kan ik meteen beginnen met spelen. Maar tja dat is dan weer een demo en dan ben je net lekker bezig en is het alweer uit met de pret.
Dus ik hoopte hier wat leuke sites te krijgen waar ik wel goede games kan vinden en downloaden en anders de juiste uitleg misschien van iemand te krijgen die wel al verschillende games heeft kunnen instaleren.
SORRY IK ZAL NIET MEER SCHREEUWEN
off-topic:
eindelijk lag er vandaag een briefje van een onbezorgbaar pakket in de brievenbus
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 17:59 ]
Verwijderd
Ik heb zelf mijn mda nog niet geflashed, dus ik spreek niet uit ervaring. Maar waar het om lijkt te gaan in dit geval, is dat er geen simlock is OP geflashed. Het eraf halen van de simlock gaat dus niet door het flashen zoals beschreven wordt op xda-forums.com.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:43:
[...]
Dat is dus al gelukt! check een paar pagina's terug, dat ging gepaard met rom flash (opzich ook niet vreemd gezien sim-lock ook alleen maar een software kwestie is....)
Dit wordt verop bestigd:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=71653#71653
Het flashen van de firmware met de 'Riccardo' firmware zorgt er niet voor dat je simlock ook verdwijnt.
Of is het jou wel gelukt?
Dit bedoelde ik! You can give it a try?Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:17:
Bedoel je dat ik bijvoorbeeld setup.exe moet veranderen naar setup.ppc ?
Of bedoel je dat ik die demo versie aan kan passen d.m.v. de extensie aan te passen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik wacht met smart op een tutorial?

Btw, niet dat ik lazy ben, ik blijf ook proberen hoor.. Maar tevergeefs

Btw, niet dat ik lazy ben, ik blijf ook proberen hoor.. Maar tevergeefs
Het kan altijd beter of meer..
ok, ik ben begonnen met de tutorial. Ik ben er zelf al achter dat het engels niet klopt, dat het niet in de goeie volgorde zit en dat het nog niet af is
Ik ben pas net thuis...
Ik zal het zo snel mogelijk als ik tijd heb wel verbeteren....
http://www.benjamin.reyntjes.com/mda/
Dude, waarom SP2bin_jackson schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:42:
ok, ik ben begonnen met de tutorial. Ik ben er zelf al achter dat het engels niet klopt, dat het niet in de goeie volgorde zit en dat het nog niet af isIk ben pas net thuis...
Ik zal het zo snel mogelijk als ik tijd heb wel verbeteren....
[ Voor 9% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 06-12-2004 19:48 ]
Beetje jammer van die SP2. 
Maar verder ziet het er erg goed uit! ^O^
Maar verder ziet het er erg goed uit! ^O^
Met de widcomm software gaat het hetzelfde... Je moet alleen bluetooth serial ports aanmaken dan
Komt nog in de tutorial
wat is er mis met SP2? Ik hoor iedereen zeiken over SP2 en heb zelf nog nooit 1 probleem met SP2 gehad.

one more thing...
Het zou misschien leuk zijn als iemand hier een review over de Qtek S100 gaat schrijven.
Vroeger zijn er namelijk wat reviews geweest, maar de laatste tijd zijn er weinig aanmeldingen.
Zijn er hier misschien geinteresseerde? Kijk voor meer informatie op de volgende link
Oproep: nieuwe telefoonreviewers gezocht
Vroeger zijn er namelijk wat reviews geweest, maar de laatste tijd zijn er weinig aanmeldingen.
Zijn er hier misschien geinteresseerde? Kijk voor meer informatie op de volgende link
Oproep: nieuwe telefoonreviewers gezocht
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nu MDA compact te koop zonder simlock in Duitsland voor EUR 444,90 !
Gelezen op forum bij de Nederlandse Pocket PC-Club:
MDA compact te koop zonder simlock
--------------------------------------------------------------------------------
bij Oeztronic net over de grens van Venlo.
http://www.afterbuy.de/afterbuy/sho...985&shopid=5442
ik heb hier al eens een P900 gekocht.
prijzen zijn hier laag en standaard 2 jaar garantie op een toestel.
bestellen of zelf afhalen.
alles netjes met rekening.
zoeken op deze site bij mobile computing en smartphones.
ze zouden ook de MPX 220 hebben.
--------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 7% gewijzigd door Hans123 op 06-12-2004 20:14 ]
Aay eindelijk simlockvrij. Maar bij mij werkt de link nietHans123 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:11:
Gelezen op forum bij de Nederlandse Pocket PC-Club:
MDA compact te koop zonder simlock
Verwijderd
De link is rechtstreeks gekopieerd, en aangezien hij bij de PPC club afgekort was... you get the point
Ohw kan gebeuren joh! Ja deze wel! DankjeHans123 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:16:
Sorry, misschien werkt deze link wel:
http://www.afterbuy.de/af...duktid=287985&shopid=5442
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet zo negatief ja. Is 'n hartstikke mooie muisVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:18:
Ik zie een muis op een muismat. Und?
Yes op die site staatie dan. Eindelijk!!!!!!!!! De simlockvrije MDA-compact voor maar 450 euries. Prachtigjes. Hier de link: http://www.afterbuy.de/af...?shopid=&ProduktID=344158
[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 06-12-2004 20:22 ]
CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:21:
Yes op die site staatie dan. Eindelijk!!!!!!!!! De simlockvrije MDA-compact voor maar 450 euries. Prachtigjes. Hier de link: http://www.afterbuy.de/af...?shopid=&ProduktID=344158
[ Voor 7% gewijzigd door Hans123 op 06-12-2004 20:27 ]
Link werkt ook hoor. K ben wel blond, maar niet echt domHans123 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:23:
[...]
Kies Mobile Computing en vervolgens Smartphones

Mijn fout. Ik heb hem weggehaaldCLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:25:
[...]
Link werkt ook hoor. K ben wel blond, maar niet echt dom
whahhaha!!!!! KUT! ik heb nu zo zitten kutten dat ik niet eens meer automatisch autosync als ik mijn MDA aan mijn Usb leg. Godver
zucht... hoe geef je je toestel een harde reset?>

[ Voor 10% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 06-12-2004 20:40 ]
Of even in de handleiding kijken?
Blz. 224

ik krijg toch zulke door het raam gooi neigingen nu... WAAROM werkt het niet.. ik doe alles zoals de tutorial!!!
als ik hier op start druk krijg ik al please start bonding with other Bluetooth device which supports serial port or activesync profile as your Activesync partner!
Dusch...
Nou staat er in de tutorial ook niet dat ik op start moet drukken
maargoed, als ik uiteindelijk bij ActiveSync voor de COnnect via Bluetooth ga, dan Doet het niets HELEMAAL niets. (ook niet als ik op Sync druk daarna....)
Dusch...

[ Voor 80% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 06-12-2004 22:41 ]
Heeft iemand voice command/voice dial al uitgeprobeerd? Want volgens de specs moet dit toestel dit kunnen. Wat zijn de ervaringen op dit gebied?? En hoe klinken de polyfone beltonen op dit apparaat?
Heel vet! Maar de duitse OS is dus alleen te flashen naar een Engelse OS als ik het goed begrijp? Hierdoor blijft er nichts deutsch achter?[message=22299190,noline]Hans123 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:23 /message]:http://www.afterbuy.de/af...?shopid=&produktid=344158
En de T-Mobile beperkingen (zoals dat lelijke theme, maar ook evt. andere technische beperkingen), die zijn er allemaal uit te slopen? Ik wil wel een helemaal 'cleane' versie overhouden namelijk... (zit met hand op bestel button....
[ Voor 10% gewijzigd door The Fittest op 07-12-2004 00:13 ]
Sorry hoor maar de MDa compact of Qtek S100 genaamd was al toch simlockvrij te krijgen bij expansys.nl of ben ik gek???Weliswaar voor een hogere prijs....
[ Voor 13% gewijzigd door RSD1982 op 07-12-2004 01:06 ]
Hogere prijs ja. Nu 'n lagere is toch veel beter!RSD1982 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:05:
Sorry hoor maar de MDa compact of Qtek S100 genaamd was al toch simlockvrij te krijgen bij expansys.nl of ben ik gek???Weliswaar voor een hogere prijs....
heb je gelijk in nu even kijken hoe ik aan 450 euro kom mss cashback dealtje via orange zou mooi zijn als straks die tarieven gewijzigd worden dat ik daar ook nog onder uit ken 
Zou dr graag daar een bestellen maar me Duits is echt slecht...sterker nog dr komt amper Duits voor in me hoofd dus ik snap er de ballen nie van
Zou dr graag daar een bestellen maar me Duits is echt slecht...sterker nog dr komt amper Duits voor in me hoofd dus ik snap er de ballen nie van

[ Voor 31% gewijzigd door RSD1982 op 07-12-2004 01:13 ]
Zoals ik al eerder zei, de tutorial klopt nog niet ergKleinebehuizing.nl schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:26:
ik krijg toch zulke door het raam gooi neigingen nu... WAAROM werkt het niet.. ik doe alles zoals de tutorial!!!
[afbeelding] als ik hier op start druk krijg ik al please start bonding with other Bluetooth device which supports serial port or activesync profile as your Activesync partner!
Dusch...Nou staat er in de tutorial ook niet dat ik op start moet drukken
maargoed, als ik uiteindelijk bij ActiveSync voor de COnnect via Bluetooth ga, dan Doet het niets HELEMAAL niets. (ook niet als ik op Sync druk daarna....)
[ Voor 3% gewijzigd door Reb87 op 07-12-2004 08:40 ]
Ik heb net een mail gestuurd of ik hem met kerst kan ophalen, vraag me af of ze vooradig zijn.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
eindelijk hangt ie aan de lader!
Die screenprotector is een drama. Ik ga proberen of een beetje afwasmiddel kan helpen hem er glad en zonder vuiltjes op te krijgen, maar ik denk dat het lastig wordt. Ik denk dat het zonder screen protector een stuk prettiger naar het scherm kijken is, maar als iemand goede kent dan kunnen we wellicht een IA-tje maken.
Verder vind ik het geleverde pakket er op het plastic tasje na keurig uitzien. Dat tasje is niet alleen erg lelijk; het stinkt ook
Over 6 uur kan ik spelen en dan ga ik dat bluetooth verhaal ook maar eens proberen.
Die screenprotector is een drama. Ik ga proberen of een beetje afwasmiddel kan helpen hem er glad en zonder vuiltjes op te krijgen, maar ik denk dat het lastig wordt. Ik denk dat het zonder screen protector een stuk prettiger naar het scherm kijken is, maar als iemand goede kent dan kunnen we wellicht een IA-tje maken.
Verder vind ik het geleverde pakket er op het plastic tasje na keurig uitzien. Dat tasje is niet alleen erg lelijk; het stinkt ook
Over 6 uur kan ik spelen en dan ga ik dat bluetooth verhaal ook maar eens proberen.
Ik heb inmiddels een mail verstuurd naar 2call.nl met de vraag of ze de Qtek S100 ook gaan aanbieden en natuurlijk zo ja, wanneer ze hem gaan leveren. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.
BTW: bin_jackson: Heb jij er overigens problemen mee als ik straks naar jouw tutorial verwijs in de startpost van deel 2? Ik zal namelijk wat nieuwe kopjes toevoegen (zoals een FAQ, reviews, links en tutorials en het zou fijn zijn als ik jouw tutorial ook mocht plaatsen (natuurlijk met een bedankt note
)
Ik zal ook kijken of ik een software overzichtje kan maken die ik update zodra iemand een leuke game/applicatie post. Animal_X, vindt jij het goed als ik daarvoor als basis jouw post voor gebruik met aanvullingen en games?
Ik zal in ieder geval erg m'n best doen om de nieuwe startpost zo informatief mogelijk te maken en handige tips/tutorials te plaatsen voor jullie
BTW: bin_jackson: Heb jij er overigens problemen mee als ik straks naar jouw tutorial verwijs in de startpost van deel 2? Ik zal namelijk wat nieuwe kopjes toevoegen (zoals een FAQ, reviews, links en tutorials en het zou fijn zijn als ik jouw tutorial ook mocht plaatsen (natuurlijk met een bedankt note
Ik zal ook kijken of ik een software overzichtje kan maken die ik update zodra iemand een leuke game/applicatie post. Animal_X, vindt jij het goed als ik daarvoor als basis jouw post voor gebruik met aanvullingen en games?
Ik zal in ieder geval erg m'n best doen om de nieuwe startpost zo informatief mogelijk te maken en handige tips/tutorials te plaatsen voor jullie
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
heeft iemand van juillie het rechtssteekse nummer van T-mobile reparatie? Ik ben namelijk op zoek naar het telefoonnummer, omdat ik nu wel eens wil weten waar mijn phone blijft. op de klantenservice mogen ze niet meer door verbinden.
Op 1 voorwaarde, dat mijn naam rood-wit-blauw knipperend in de startpost komtEggy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:26:
BTW: bin_jackson: Heb jij er overigens problemen mee als ik straks naar jouw tutorial verwijs in de startpost van deel 2? Ik zal namelijk wat nieuwe kopjes toevoegen (zoals een FAQ, reviews, links en tutorials en het zou fijn zijn als ik jouw tutorial ook mocht plaatsen (natuurlijk met een bedankt note)
ps, hij is trouwens weer iets geupdate, hij staat nu in de juiste volgorde volgens mij (ik kan het hier op me stage niet checken
Verwijderd
waar kan ik een game boy advance emulator vinden voor mijn mda en games????kan iemand mij helpen
Wat houd en doet die emulator en hoe gebruik je hem, ik wordt er niet veel wijzer van wat er op het net staat.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:10:
waar kan ik een game boy advance emulator vinden voor mijn mda en games????kan iemand mij helpen
na een paar minuten googlen...
http://todaysppc.dreamwiz...headnum&desc=desc&no=1496
http://www.sunbug.net/
http://www.morphgear.com
-edit- mischien nog wat voor de nieuwe startpost
http://www.pocketthemes.com <- Pocket pc themes
http://www.sunbug.net/
http://www.morphgear.com
-edit- mischien nog wat voor de nieuwe startpost
http://www.pocketthemes.com <- Pocket pc themes
[ Voor 43% gewijzigd door Reb87 op 07-12-2004 13:25 ]
Heeft iemand contact gehad met de duitsers?
Verwijderd
Kan iemand misschien een foto maken van de i-jam naast een t610? Dus een beetje de maten kunnen vergelijken op een foto? En kun je erop i-moden??
Je bent net te laat ..Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:37:
Kan iemand misschien een foto maken van de i-jam naast een t610? Dus een beetje de maten kunnen vergelijken op een foto? En kun je erop i-moden??
Heb zojuist mijn cam verkocht (direct opgehaald) omdat ik een nieuwe ga kopen.. En de T610 gaat over een half uur weg (ook verkocht..)
Zodra ik thuis ben leg ik hem wel even naast een T630 (is qua grote precies hetzelfde)Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:37:
Heb ik vorige week al gedaan. Ze hadden nog geen idee of en zodan wanneer ze 'm zouden leveren. Ben benieuwd of ze 'n week later wel de info hebben.Eggy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:26:
Ik heb inmiddels een mail verstuurd naar 2call.nl met de vraag of ze de Qtek S100 ook gaan aanbieden en natuurlijk zo ja, wanneer ze hem gaan leveren. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.
Verwijderd
Hoi,
Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de mda compact,heb hem in Duitsland gekocht
juist over de grens. En dit voor een heel aantrekkelijkke prijs voor dit vooral klein wondertje!
En uiteraard simlockvrij, Wie weet hoe ik het toestelletje kan flashen van Duits naar Engels?
Heb er maar heel weinig verstand van,,het is nl mijn eerste pda'tje.
Wie wil mij helpen aub?
Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de mda compact,heb hem in Duitsland gekocht
juist over de grens. En dit voor een heel aantrekkelijkke prijs voor dit vooral klein wondertje!
En uiteraard simlockvrij, Wie weet hoe ik het toestelletje kan flashen van Duits naar Engels?
Wie wil mij helpen aub?
zou je me misschien willen mailen? got@bbzone[spam].nl (en dan [spam] ff weghalen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:06:
Hoi,
Wie wil mij helpen aub?
AgustAugust
Ik krijg hen niet te pakken lijn gaat over en dan stop't ... ik wil weten of ze met kerst avond open zijn en of evt. tussen kerst en nieuwjaar en naartuurlijk... of je het in 't engels hebt gekregen...duits hoeft voor mij niet : ( engels is perfect liever dan nl zelfs, mail me even je msn of icq voeg ik je toe..many thnx
[ Voor 8% gewijzigd door iNickx op 07-12-2004 17:37 ]
Verwijderd
Thnx, dan haal ik hem eventueel een dezer dagen bij onze buren.bin_jackson schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:00:
[...]
Zodra ik thuis ben leg ik hem wel even naast een T630 (is qua grote precies hetzelfde)
Weet iemand of je ook via GSM-data kan internetten?
Want ik wil namelijk GPRS gebruiken om even snel mailtjes te checken, omdat je daar per KB betaalt. En als ik bijvoorbeeld een bijlage in m'n mailtje heb die binnen via GSM-data binnen halen.
Duurt misschien langer, maar ik ben dan wel voordeliger uit.
Weet iemand hoe je dat kan doen?
Alvast super bedankt voor de uitleg!
(btw GPRS werkt echt super met de MDA lekker internetten via je ((GSM))
)
Want ik wil namelijk GPRS gebruiken om even snel mailtjes te checken, omdat je daar per KB betaalt. En als ik bijvoorbeeld een bijlage in m'n mailtje heb die binnen via GSM-data binnen halen.
(btw GPRS werkt echt super met de MDA lekker internetten via je ((GSM))
[ Voor 11% gewijzigd door nlboy op 07-12-2004 17:43 ]
Verwijderd
Eggy, zoals je al zei, is het misschien wel een goed idee om aan deel 2 te beginnen? En dan meer info in de start thread te zetten, zoals software etc?
Want nu is 3 kwart van de post over of men em al heeft of niet (heb ik ook aan meegeholpen
) en de weinige goeie posts, waar info instaat die handig is voor velen, zijn zo lastig te vinden!
Want nu is 3 kwart van de post over of men em al heeft of niet (heb ik ook aan meegeholpen
Nogmaals: Weet iemand hoe ik kan zorgen dat gprs sowieso niet werkt (en het mij sowieso geen geld kan kosten)?
Zolang je geen connectie software ge-autoconfigureerd hebt om regematig iets online te checken hoef je je daar geen zorgen om te maken...wdekreij schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:53:
Nogmaals: Weet iemand hoe ik kan zorgen dat gprs sowieso niet werkt (en het mij sowieso geen geld kan kosten)?
Niet echt nodig dus.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
M'n broer is net weg met de T630, het wordt morgen dus waarschijnlijk, sorryVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:25:
[...]
Thnx, dan haal ik hem eventueel een dezer dagen bij onze buren.
GSM-data?nlboy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:41:
Weet iemand of je ook via GSM-data kan internetten?
(btw GPRS werkt echt super met de MDA lekker internetten via je ((GSM)))
Je kan op je MDA een flink aantal dingen instellen met betrekking tot je mail:
- Je kan aanfgeven dat alleen de headers van een bericht worden gedownload. Vervolgens kan je per mail weer aangeven of je het hele bericht wilt downloaden of niet.
- Je kan instellen of je bijlages van berichten wilt downloaden of niet. En je kan ook aangeven of waar deze opgeslagen worden.
- Je kan ook nog aangeven dat er vast aantal KB van elk bericht worden gedownload. Dit staat standaard op 2KB geloof ik...
Genoeg opties dus. Overigens neemt dit amper data, dus echt duur is het niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Animal_X op 07-12-2004 20:46 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Is 't iemand al gelukt om t9 in 't nederlands te krijgen?
Is 't niet mogelijk t9 uit een spv/sda te kopieren?
Het is mij nog niet gelukt... Je moet in elk geval een Nederlandse T9 lib voor Windows Mobile zien te bemachtigen. Deze heet T9DutchLdb.dll en hoort in de windows directory te staan.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 21:42:
Alleen moet je dan deze dll ook nog in het register registeren voor hij hem pakt. Er schijnt wel ergens een of ander tooltje rond te zweven waar dit vrij simpel mee zou kunnen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden helaas...
Dat is gewoon inbellen via je ((telefoon)).
Hetzelfde met een inbelmodem thuis.
Je kunt bijvoorbeeld met een normale GSM die infrarood heeft & een modem ingebouwt via die GSM op de laptop internetten. (sloom, maar wel gratis met een abbo)
Ik heb gekeken in mijn oude S55 maar daar kan ik niks vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 21:42:
Misschien heb je hier wat aan.Animal_X schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:26:
[...]
Het is mij nog niet gelukt... Je moet in elk geval een Nederlandse T9 lib voor Windows Mobile zien te bemachtigen. Deze heet T9DutchLdb.dll en hoort in de windows directory te staan.
Alleen moet je dan deze dll ook nog in het register registeren voor hij hem pakt. Er schijnt wel ergens een of ander tooltje rond te zweven waar dit vrij simpel mee zou kunnen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden helaas...
edit: ik vraag me af of dat proggie werkt want het is klaarblijkelijk voor smartphones met win 2002 maar je kunt het altijd proberen.
Nu alleen het goede dll bestand vinden, wie heeft ergens nog een oude smartphone liggen
[ Voor 9% gewijzigd door Dagg op 07-12-2004 23:01 ]
linkje naar een IA:Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:08:
http://www.inkoopactie.net/ia/rtj8swz4
staat geen folie voor de MDA compact tussen maar misschien dat je eentje van een SE P800 neemt en een beetje bijknipt/snijd.
Of van dat doorzichtige folie wat je gebruikt als je boeken kaft om van die hoekjes uit te knippen?Digitizers schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:55:
[...]
linkje naar een IA:
staat geen folie voor de MDA compact tussen maar misschien dat je eentje van een SE P800 neemt en een beetje bijknipt/snijd.
hier kun je zien hoe de verhouding is van de mda compact tov de t610Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:37:
http://www.pdagold.com/im...00000214_VQC702979101.jpg
Dat lijkt me ook niet al te best aangezien dat echt plakt en er niet zo makkelijk meer van je scherm af krijgt zonder blijvend letsel lijkt mij, maar je kunt het proberen.CLB schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:01:
[...]
Of van dat doorzichtige folie wat je gebruikt als je boeken kaft om van die hoekjes uit te knippen?
Ja idd, ik wilde m'n bericht net editten met: "hmm plakt denk wel erg' dankjeDagg schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:02:
[...]
Dat lijkt me ook niet al te best aangezien dat echt plakt en er niet zo makkelijk meer van je scherm af krijgt zonder blijvend letsel lijkt mij, maar je kunt het proberen.
Verwijderd
bij pdashop komt binnenkort displayfolie voor de compact in het assortiment. Ik woon daar om de hoek, dus ik kan wel eens vragen of ze een deal voor een stuk of 20 kunnen doen voor me bij genoeg interesse. Ze zijn los redelijk aan de prijs namelijk.Digitizers schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:55:
[...]
linkje naar een IA:
Internet via bluetooth heb ik nu aan de praat hier. Maar het is inderdaad erg langzaam. Verder is het echt een super vet toestel. Snowboard filmpjes komen ook goed uit de verf, en de muziekkwaliteit over de meegeleverde koptelefoon valt me erg mee.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 23:06 ]
Staat ook op de site qua folie:
Nr. 15 - Los folie 50x40mm
Een los stukje folie dat je zelf nog op maat kunt snijden (met een uiterst scherp (stanley-) mesje)
Nr. 16 - Los folie 100x70mm
Een los stukje folie dat je zelf nog op maat kunt snijden (met een uiterst scherp (stanley-) mesje)
Ik weet niet wat de schermgrootte is qua aantal cm's dus dat zou je even moet nakijken en bestellen maar.
Nr. 15 - Los folie 50x40mm
Nr. 16 - Los folie 100x70mm
Ik weet niet wat de schermgrootte is qua aantal cm's dus dat zou je even moet nakijken en bestellen maar.
Ik kan via mijn mdaII de settings op de volgende manier aanpassen.wdekreij schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:53:
je kan via start/settings/connections/connections/advanced/select networks en dan de edit knop gebruiken. Als je hier de instellingen wist kan je niet meer gebruik maken van gprs. Overigens is dit inderdaad alleen een probleem als je bepaalde programma's/tools hebt draaien die soms automatisch een verbinding maken. ALs je niets extra's geinstalleerd hebt hoef je je hierover geen zorgen te maken. Het enige programma wat automatisch gprs start als je het opstart is volgens mij internet explorer.
Verwijderd
Is er ook een autolader beschikbaar voor de MDA compact? En welke Bluetooth GPS muis raden jullie aan icm dit toestel?
Bij de Bluetooth - Internet Tutorial bij deze stap:

Dit venster heb ik niet..
Ik heb een engelse versie met de tabbladen General, Accesibiliy, Discovery, Lokal Services, Client Applications & Hardware.
Ik zie daar niets over ingaand of uitgaand verkeer (ook niet in't engels
), kan sowieso nergens iets van COM 5 of COM 6 selecteren..
Edit:
En activesync werkend krijgen met bluetooth lukt sowieso niet
(Tools -> Connect via Bluetooth = geen effect, veranderd niets..)
Ik heb btw een MSI dongle, met mn T610 werkte het gister nog perfect.. (Tel. boek backuppen ect)
Ik heb een engelse versie met de tabbladen General, Accesibiliy, Discovery, Lokal Services, Client Applications & Hardware.
Ik zie daar niets over ingaand of uitgaand verkeer (ook niet in't engels
Edit:
En activesync werkend krijgen met bluetooth lukt sowieso niet
Ik heb btw een MSI dongle, met mn T610 werkte het gister nog perfect.. (Tel. boek backuppen ect)
[ Voor 24% gewijzigd door wdekreij op 08-12-2004 00:51 ]
Verwijderd
gebruik je de standaard windows sp2 bt drivers? Als je met de rechtermuisknop om het BT icoontje in je tray klikt tweede van onder: Open Bluetooth Settings.wdekreij schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:48:
[afbeelding]
Ik zie daar niets over ingaand of uitgaand verkeer (ook niet in't engels), kan sowieso nergens iets van COM 5 of COM 6 selecteren..
Verwijderd
heb zelfde probleemwdekreij schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:48:
[afbeelding]
Ik zie daar niets over ingaand of uitgaand verkeer (ook niet in't engels), kan sowieso nergens iets van COM 5 of COM 6 selecteren..
Edit:
En activesync werkend krijgen met bluetooth lukt sowieso niet(Tools -> Connect via Bluetooth = geen effect, veranderd niets..)
Verwijderd
wilde bij mij ook niet lukken, na het instellen van bluetooth, een synchroniseren met kabel en daarna deed ie 't wel.
Ik zou graag willen horen wie het wel is gelukt, en hoe. (dan kan ik zonodig de tutorial aanpassen als er nog fouten inzitten
)
Heeft iemand het trouwens al voor elkaar om het phone proggie naar de standaard windows skin terug te zetten?
Heeft iemand het trouwens al voor elkaar om het phone proggie naar de standaard windows skin terug te zetten?
[ Voor 31% gewijzigd door Reb87 op 08-12-2004 08:40 ]
Verwijderd
Misschien is dit een optie?
http://www.handango.com/P...atalog=30&txtSearch=phone
ben jij nou een echte Nederlander?!
betalen als het mischien wel gratis kan.... Ik ga eens even m'n MDA grondig inspecteren. Mischien dat ik al weet hoe ik het kan veranderen
Verwijderd
Jullie moeten de handleiding lezen van aanbrengen van screenprotector. Hier had ook iemand em er met bubbels op gedaan, maar ik heb hem er al weer afgehaald, en bubbelvrij bevestigt 
De tip : bevochtig de plakzijde met 1 druppeltje aan je vinger, en smeer dat uit. Doordat er nu een geringe hoeveel vloeistof onder de screenprotector zit kun je de bubbeltjes die eventueel ontstaan er heel gemakkelijk onderuit duwen met bijvoorbeeld het pannetje of een pasje (credit card). En als je het secuur genoeg opbrengt is dat zelfs nog niet eens nodig.
Als je teveel water gebruikt pak dan even een stuk tisue, en verwijder het water dat aan de zijkant van de screenprotector te voorschijn komt als je er met de credit card overheen gaat
De tip : bevochtig de plakzijde met 1 druppeltje aan je vinger, en smeer dat uit. Doordat er nu een geringe hoeveel vloeistof onder de screenprotector zit kun je de bubbeltjes die eventueel ontstaan er heel gemakkelijk onderuit duwen met bijvoorbeeld het pannetje of een pasje (credit card). En als je het secuur genoeg opbrengt is dat zelfs nog niet eens nodig.
Als je teveel water gebruikt pak dan even een stuk tisue, en verwijder het water dat aan de zijkant van de screenprotector te voorschijn komt als je er met de credit card overheen gaat
Voor iedereen die de standaard intellidailer skin willen veranderen - > http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=68993 (mischien ook wat om in de startpost te zetten)
bin_jackson schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:39:Heeft iemand het trouwens al voor elkaar om het phone proggie naar de standaard windows skin terug te zetten?
Aansluitend hierop nogmaals ook mijn vraag... i.v.m. mogelijke aanschaf van de MDA bij onze deutsche freunden. (http://www.afterbuy.de/af...?shopid=&produktid=344158)The Fittest schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:11:[...]Heel vet! Maar de duitse OS is dus alleen te flashen naar een Engelse OS als ik het goed begrijp? Hierdoor blijft er nichts deutsch achter?
En de T-Mobile beperkingen (zoals dat lelijke theme, maar ook evt. andere technische beperkingen), die zijn er allemaal uit te slopen? Ik wil wel een helemaal 'cleane' versie overhouden namelijk... (zit met hand op bestel button....)
[ Voor 2% gewijzigd door The Fittest op 08-12-2004 10:22 . Reden: typo ]
Verwijderd
Om alle t-mobile zooi te verwijderen:
-harde reset doen -> powerknop ingedrukt houden en de stylus in het gaatje duwen
-na de harde reset door de calbratie enzo gaan en wanneer het today scherm verschijnt een soft reset doen
-intellidailer en intellipad opnieuw installeren van de extended rom
nu is alle t-mobile zooi eraf behalve het boot-logo; dat kan je verwijderen met een registry edit.
-harde reset doen -> powerknop ingedrukt houden en de stylus in het gaatje duwen
-na de harde reset door de calbratie enzo gaan en wanneer het today scherm verschijnt een soft reset doen
-intellidailer en intellipad opnieuw installeren van de extended rom
nu is alle t-mobile zooi eraf behalve het boot-logo; dat kan je verwijderen met een registry edit.
En aangezien de NL versie én Nederlandse en Engelse teksten heeft (NL dagen en Engelse andere teksten), zou dit bij de Duitse ook zo zijn? Ik zou het jammer vinden om straks met een Engelse OS te zitten, maar wel met Duitse dagen o.i.d...
Verwijderd
je kan de rom flashen met de engelse versie; die zweeft rond op xda developers
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 10:48 ]
Verwijderd
dag m00k, kun je iets nauwkeuriger uitleggen wat je bedoeld met installeren van extended rom
Verwijderd
Extended_Rom map die kan je vinden met file explorer op je mdaVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:56:
dag m00k, kun je iets nauwkeuriger uitleggen wat je bedoeld met installeren van extended rom
Heel relax! Nog één laatse vraag dan (lekkere zeur). Heeft deze smartphone eigenlijk wel ook gewoon de 'standaard' functies die de gemiddelde mobiel tegenwoordig heeft, zoals afbeeldingen bij een persoon, ringtones aan specifieke personen gebonden en dat soort zaken. Ik zie namelijk nergens de telefoon specs terug eigenlijk, alleen de PDA specs. Of zie ik ze over het hoofd?
dat van die ringtones aan specifieke personen kan volgens mij niet. Maar dingen als een plaatje bij een contactpersoon ed kan natuurlijk wel
Verwijderd
Nou, dat kan wel degelijk! Je kan bij contactpersonen aan iedere contact een mp3, foto en informatie toevoegen! Is errrug relax!! Schalt Dr.dre - the next episode even uit de speakers :-)))bin_jackson schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:28:
dat van die ringtones aan specifieke personen kan volgens mij niet. Maar dingen als een plaatje bij een contactpersoon ed kan natuurlijk wel
Ook kan je voor het ontvangen email,smsjes en nog andere functies, verschillende wavjes toevoegen. Dus als je die dan even op je MDA zet via de comp, kan je ze in de telefoon selecteren. Zo heb ik bijvoorbeeld een Ronald en Frank-sound als ik email krijg. Leuk spul!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 11:37 ]
Verwijderd
m00k, als je de hard- en softreset hebt uitgevoerd en alles weer hebt geinstalleerd, ben je dan het lelijke 't-mobile look' telefoontoetsenbord kwijt en krijg je dan de look zoals die er op de i-mate jam uitziet?
Nee, dan heb je geen intellidialer meer. Deze zul je dan zelf weer moeten zien te intstalleren (een non T-mobile versie dus)Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:00:
m00k, als je de hard- en softreset hebt uitgevoerd en alles weer hebt geinstalleerd, ben je dan het lelijke 't-mobile look' telefoontoetsenbord kwijt en krijg je dan de look zoals die er op de i-mate jam uitziet?
volgens mij..
[ Voor 10% gewijzigd door Animal_X op 08-12-2004 12:14 ]
Verwijderd
Wat is dan het nut van de hard- en softreset? Ik zou graag van dat lelijke t-mobile telefoontoetsenbord af willen zijn. Heeft iemand een oplossing?
Lees deze post ff:Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:16:
Wat is dan het nut van de hard- en softreset? Ik zou graag van dat lelijke t-mobile telefoontoetsenbord af willen zijn. Heeft iemand een oplossing?
bin_jackson schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:19:
Voor iedereen die de standaard intellidailer skin willen veranderen - > http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=68993 (mischien ook wat om in de startpost te zetten)
hoe zit het met de wekkerfunctie?? werkt die functie ook als je mda uitstaat? bij SE P900 werkt het niet als je em uit hebt, alleen als in flightmode staat. heel knullig
Verwijderd
Hoe praktisch is deze pda als telefoon?
Ik ben nu nog aan het twijfelen over deze MDA compact of de Orange SPV C500. Met de 500 lijkt het mij makkelijker bijvoorbeeld, wanneer je op de fiets even iemand wilt bellen.
Of gaat dat ook makkelijk met de MDA?? Of moet je dan eerst dat pennetje er uit halen en iemand selecteren (en dus handsfree fietsen, zeg maar
)?
Zijn er meer mensen die hebben getwijfeld over dezelfde keuze? En waarom heb je dan voor het 1 of het ander gekozen?
Alvast bedankt.
een newbie
Ik ben nu nog aan het twijfelen over deze MDA compact of de Orange SPV C500. Met de 500 lijkt het mij makkelijker bijvoorbeeld, wanneer je op de fiets even iemand wilt bellen.
Of gaat dat ook makkelijk met de MDA?? Of moet je dan eerst dat pennetje er uit halen en iemand selecteren (en dus handsfree fietsen, zeg maar
Zijn er meer mensen die hebben getwijfeld over dezelfde keuze? En waarom heb je dan voor het 1 of het ander gekozen?
Alvast bedankt.
een newbie
Verwijderd
Aha, het lijkt erop dat O2 hem ook gaat verkopen zie: nieuws: O2 introduceert XDA II mini: kleiner, sneller en duurder
Alleen lijkt de prijs aan de hoge kant
Alleen lijkt de prijs aan de hoge kant
O2 zit niet meer in Nederland. Telfort is begin dit jaar weer zelfstandig geworden. Dus het is maar de vraag of Telfort met de O2 XDA 2 Mini uit zal komen. Misschien onder een andere naam.
Veni, vidi et cervesiam
Verwijderd
Ik heb hem sinds vanochtend in mijn handen en ik moet zeggen dat hij echt klein is.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:09:
Hoe praktisch is deze pda als telefoon?
Of gaat dat ook makkelijk met de MDA?? Of moet je dan eerst dat pennetje er uit halen en iemand selecteren (en dus handsfree fietsen, zeg maar)?
Alvast bedankt.
een newbie
Hierdoor is het zeker mogelijk om hem als normale phone te gebruiken. Knoppen zijn goed bruikbaar via het touchscreen. En het scherm.... WAUW!
Dit topic is gesloten.