Ai ai, jammer. Maar goed, USB muisje eraan en dat is opgelost. Enige punt van
mijn (mogelijke) kritiek is de ULV processoren die erin zitten; persoonlijk hoeft dat niet per se, aangezien het (helaas) meer geld kost t.o.v. de "gewone" P-M processoren (Dothan's). Oke, de voordelen spreken natuurlijk wel voor zich

.
Ik neem aan dat zo'n model, met een gewone P-M, niet bestaat van de IBM X40 series? Als 'k het goed heb gezien, bestaat er zowel een ULV als een gewone voor de Asus S5 / M5 series wel. Maar goed, ik dwaal af...
Tweede puntje,
* InsjaHH schrikt enorm van de prijzen voor het mooie lieve hebbedingetje
. Aangezien mijn budget als student (+ ouders hulp

) gering is, zou onder de 1600 euro wel zo mooi zijn. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik 't niet red met een X40 modelletje

. En die beter betaalbare 14" (wide) modellen zijn ook zo slecht te verkrijgen op de markt, ongelooflijk. Wil de consument geen betaalbare, goed verkrijgbare lichte modellen ofzo; hier en daar word je bijna "doodgegooid" met 15" (wide) en 17". Hehee, sorry voor de preek (het lucht wel op trouwens

), maar 't moest er even uit.
Dan komt een Asus S5 / M5 wat meer in de richting, samen met z'n iets grotere broertjes uit de M6 series. Maar goed, wat betreft de Asus service hoor je ook geen leuke verhalen, weken wachten. Kritisch gezien: iemand zonder problemen post (bijna) z'n verhaal niet op fora, dus dat zegt ook weer niet alles...
Heb ik jullie al bedankt voor de snelle reply's op mijn vraagjes? Thanks, thanks...
.