![]() ![]() Welkom bij het eerste topic volledig gewijd aan de hot-hatches onder de laptops: de 12"'ers. Klein, maar krachtig. High-tech, maar kostbaar. Topic Reden Ik heb dit topic trouwens geopend omdat ik zelf op zoek ben naar een makkelijk in rugzak draagbare laptop, en dan kom je dus al gauw uit op een 12" laptop of lightweight 14". Het is dus op dit moment meer als makkelijk-vergelijkings-tool, dan als een echt discussietopic, alhoewel ik wel graag discussie zou willen zien tussen mensen die een (of meerdere) van de laptops in de lijst in hun bezit hebben, zodat de pro's en con's van elk type naar voren komen. Mist er iets? Alle laptops in dit overzicht worden op dit moment nog geproduceerd, het is dus niet een historisch overzicht... dat zou een beetje teveel werk worden, en erg nuttig is het ook niet. Als je nog een merk / type mist, geef dat dan door aan mij (Cavorka @ onno@onnovanbraam.com)! Deze zal dan per direct worden toegevoegd, echter weet wel zeker dat hij nog gemaakt wordt, anders blijf ik bezig. Fabrikanten: In dit overzicht zijn de volgende fabrikanten opgenomen (alfabetisch, link naar betreffende 12" laptops binnen dit topic): Acer Advance Alienware Aopen Apple Asus BenQ Cebop Compaq Dell Diabloo Fly Fujitsu Jewel MSI JVC IBM Promedion Samsung Sony Toshiba Related Links: [Notebook Best Buy Guide] Juli 2004 - Special: Portable |
[ Voor 21% gewijzigd door Cavorka op 24-02-2005 22:27 ]
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.