Tja Heraut, dat is nog niet eens zo'n hele makkelijke vraag.
Laat ik het even tussen de MSI en de Dell houden.
Pro MSI
-mooier design en ietsje kleiner
-breedbeeld scherm (of dat voordeel is moet je zelf bepalen)
-DVD+/-RW
Con MSI
-maar 256 mb ram
-4 cell batterij (dus kort)
Pro Dell 400 (prijs is ongeveer 100 euro)
-veel snellere en zuinige processor dan MSI
-snellere HD 5400 rpm (aangezien dat de botteneck is, zal je dat nog meer merken dan de proc)
-s video connector
-6 cell batterij, evt 9 cell batterij en evt. batterij voor in mediabay (dus langere accutijd)
- 3 jaar nbos garantie
Pro Dell 410 (prijs is ongeveer 1250 euro)
- sonoma, dus de nieuwste centrino, dus ook weer sneller dan D400 (zowel qua proc als qua integrated graphics)
-inclusief secundaire batterij (voor de mediabay
), dus langere accutijd
-6 cell batterij, evt 9 cell batterij en evt. batterij voor in mediabay (dus langere accutijd)
-3 jaar nbos garantie
(De cons van de Dell kun je wel afleiden van de pre's van de MSI).
Verder denk ik dat ebay vrij veel problemen oplevert. Zo heb je dat de 8 en 10 inch notebooks zelfs via ebay vanaf 1500 euro zijn (incl. invoerrechten en verzenden). Dan heb ik het nog niet gehad over garantie e.d.
Laat ik het even tussen de MSI en de Dell houden.
Pro MSI
-mooier design en ietsje kleiner
-breedbeeld scherm (of dat voordeel is moet je zelf bepalen)
-DVD+/-RW
Con MSI
-maar 256 mb ram
-4 cell batterij (dus kort)
Pro Dell 400 (prijs is ongeveer 100 euro)
-veel snellere en zuinige processor dan MSI
-snellere HD 5400 rpm (aangezien dat de botteneck is, zal je dat nog meer merken dan de proc)
-s video connector
- 3 jaar nbos garantie
Pro Dell 410 (prijs is ongeveer 1250 euro)
- sonoma, dus de nieuwste centrino, dus ook weer sneller dan D400 (zowel qua proc als qua integrated graphics)
-inclusief secundaire batterij (voor de mediabay
-3 jaar nbos garantie
(De cons van de Dell kun je wel afleiden van de pre's van de MSI).
Verder denk ik dat ebay vrij veel problemen oplevert. Zo heb je dat de 8 en 10 inch notebooks zelfs via ebay vanaf 1500 euro zijn (incl. invoerrechten en verzenden). Dan heb ik het nog niet gehad over garantie e.d.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."