Maar nee hoor, "Server is too busy", aldus MSN
Inloggen via webmessenger.msn.com e.d. gaat ook al niet
Check je mail

[ Voor 38% gewijzigd door G33rt op 12-10-2004 20:37 ]
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
[ Voor 38% gewijzigd door G33rt op 12-10-2004 20:37 ]
[ Voor 14% gewijzigd door holoX op 11-10-2004 20:04 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Davitos op 11-10-2004 20:10 ]
Verwijderd
icqibr schreef op 11 oktober 2004 @ 20:01:
hier heb ik ook mee te kampen
Ik moest net wat afspreken over een belangrijk verslag op school...
Maar nee hoor, "Server is too busy", aldus MSN
Inloggen via webmessenger.msn.com e.d. gaat ook al niet
Verwijderd
Verwijderd
miss alle servers verwisselen voor nieuweidle schreef op 11 oktober 2004 @ 20:18:
zouden ze misschien niet aant upgraden zijn naar msn 7.0, het zou altijd kunnen
Dan heb je een super-telefoon...Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:10:
met windows messenger kun je nog wel op msn komen.
ik heb hem nu aan staan op m'n telefoon.
Het probleem is dat ik niemand ken die icq/irc/andere chatprog's hebben
[ Voor 32% gewijzigd door ibr op 11-10-2004 20:27 ]
Ik ben auto-uitgelogd sinds 19.15Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:00:
best vaag dan
net ging ik op een andere pc proberen in te loggen ook die error
nu kunnen me ouders ook niet meer inloggen
wat net nog wel ging
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
valt best wel mee, ik heb de Orange SPV. dus is niet zo super, maar je wil niet wete hoeveel je ermee kan.ibr schreef op 11 oktober 2004 @ 20:24:
Dan heb je een super-telefoon...![]()
"Kan de server niet vinden"... aldus IE
Verwijderd
Het was puur toeval dat je in kon loggen.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:34:
[...]
valt best wel mee, ik heb de Orange SPV. dus is niet zo super, maar je wil niet wete hoeveel je ermee kan.
Verwijderd
Hmmmm en met mijn SPV C500 ken ik niet inloggenVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:34:
[...]
valt best wel mee, ik heb de Orange SPV. dus is niet zo super, maar je wil niet wete hoeveel je ermee kan.
Verwijderd
Dat kan alleen niet, want die is gelimiteerd op 150.OlafvdSpek schreef op 02 oktober 2004 @ 23:19:
[...]
Nou, als je 200+ contacts in je list hebt is zo'n search wel handig.
Verder is het inderdaad jammer dat er geen opties zijn om veel dingen uit te schakelen.
Toch vreemd dat ik alle spellen gewoon kon spelen met 7 dan..idle schreef op 11 oktober 2004 @ 20:28:
d0h, omdat het illegale gejatte beta was en de servers de spellen dus nog niet hosten........lijkt me wel logisch
[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 14-10-2004 18:07 ]
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door G33rt op 12-10-2004 20:40 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Dersan op 12-10-2004 21:15 ]
Bij mij doen ze het nog welFoutTM schreef op 11 oktober 2004 @ 20:27:
[...]
Ik ben auto-uitgelogd sinds 19.15
MSN is gewoon down, punt![]()
iig, wat mij opviel aan msn 7 is dat de spellen niet werkenenige reden waarom?
Everything is possible, until it's not.
[ Voor 21% gewijzigd door StickyPoundeZ op 12-10-2004 21:58 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 22:31 ]
Heeft Microsoft voor gezorgd, Msn7beta is nogal buggy, zeker wat betreft beveiliging.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:28:
ik heb msn 7 beta geinstaleerd en als ik dat opstart komt erop, er is een nieuwere versie beschikbaar, je moet die eerst downloaden om verder te gaan, maar als ik die download dan download hij messenger 6.2 en dan wil hij dat instaleren en zegt hij dat hij het niet kan instaleren, want er staat al een nieuwere versie op mijn computer, iemand idee wat ik moet doen?
zelfde probleem als iemand hierboven merk ik net op en ik wil mijn bericht hier nu verwijderen, maar weet niet hoe dat moet, sorry
[ Voor 1% gewijzigd door leon1e op 12-10-2004 22:38 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik meende ergens gelezen te hebben in het 1e kwartaal van 2005DeSSie! schreef op 14 oktober 2004 @ 16:34:
Wanneer komt de officiele versie uit dan? Hopelijk ook meteen Nederlands.
Verwijderd
Kan niemand mij helpen om dit op te lossen? Ik krijg echt een beroerte van dat Windows Messenger, mp3's zenden/ontvangen, webcammen, avatar.. niks doet t GVD..Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 17:50:
Nadat ik de BETA versie 7.0 erop probeerde te zetten, verwees deze automatisch door naar 6.2. Ik de patch gedownload, maar het werkte niet. Ik hoorde van verschillende mensen dat 7.0 nog niet echt fantastisch liep dus ik wilde het oude vertrouwde 6.2/6.1 er weer op hebben.. maar ik kreeg deze foutmelding:
(ik kan dus geen enkele versie van MSN er meer opzetten, ik gebruik nu Windows Messenger, maar dit zuigt enorm, ik wil gewoon weer terug naar 6.2! HELP!!)
[afbeelding]
Over een paar weken al! Zo had ik ergens gelezen. Lijkt me sterk dat ze hier nog zo lang mee wachten.. Ik denk zo rond november, begin december. veel later zal het niet worden...GJAman schreef op 14 oktober 2004 @ 17:51:
[...]
Ik meende ergens gelezen te hebben in het 1e kwartaal van 2005
--
Ik heb bovenstaande versie (NL) net geinstalleerd, draait hier goed_PoTaToX_ schreef op 15 oktober 2004 @ 12:07:
MSN Messenger 7.0.0255 Beta is vandaag ook uitgekomen voor beta-tester.. Hij is vanaf de Microsoft server te downloaden.
Er is ook meteen een Nederlandse versie uitgekomen.
Engelse versie: http://download.microsoft...Install_MSN_Messenger.exe
Nederlandse versie: http://download.microsoft...Install_MSN_Messenger.exe
Verander de taalcode om andere talen te krijgen
Een van de grootste verandering is dat Nudge gedisabled is vanwege beveiligingsredenen.
[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 15-10-2004 13:30 ]
_PoTaToX_ schreef op 15 oktober 2004 @ 12:07:
MSN Messenger 7.0.0255 Beta is vandaag ook uitgekomen voor beta-tester.. Hij is vanaf de Microsoft server te downloaden.
Een van de grootste verandering is dat Nudge Winks gedisabled is vanwege beveiligingsredenen.
Patchou is al volop bezig aan + voor msn 7.0.Dennahz schreef op 15 oktober 2004 @ 15:32:
[...]
Draait tot nu toe goed, maar weer gaan plus helaas
[ Voor 34% gewijzigd door Bornin op 15-10-2004 15:52 ]
Non taken
Je bedoelt de winks_PoTaToX_ schreef op 15 oktober 2004 @ 12:07:
...
Een van de grootste verandering is dat Nudge gedisabled is vanwege beveiligingsredenen.
Van hoge bomen, zaagt men lange planken
Zie ook de afbeelding op Mastalineop de beta site is te zien dat de video conversaties vanaf 11 november niet meer gratis zijn
"It's better to burn out, than to fade away"
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Dat msn uiteindelijk betaald gaat worden is best logisch opzich en eigenlijk moet je daar niet echt mee zitten als je bekijkt hoeveel msn je eigenlijk gebruikt. Kijk, dat ik overstap op een gratis versie als het betaald wordt....., maar daarom zal Microsoft het dus op deze manier aanpakken. Msn standaard is gratis, maar met extra's (betere kwaltieit webcam etc.). daar zal je voor moeten betalen...T-Junkie schreef op 21 oktober 2004 @ 21:14:
Ik heb MSN7, met laatste release van de meuktracker.
Maar ik wou dus net cammen met vriendin, en zij heeft volgens mij gewoon 6.2.
En zij kon alleen dr cam aan doen, of alleen ik.
Bij een andere chat kan je wel weer uitzenden, maar niet in een venster waar je dus al ontvangt.
Dat vind ik dus echt zwaar shit (en typisch Microsoft) straks mag je dus voor gaan betalen om met z'n tweeen te chatten, of kan je alleen op lage resoluties, zoals bij bijv. camfrog (http://www.camfrog.com).
Gelukkig heeft ICQ4 nu ook camchat, welliswaar nog op een lage resulutie, maar 't is een begin. En we hebben Yahoo!Msgr nog. En anders maar hopen dat die wat meer aandacht krijgen.
Verder had ik een paar keer een runtime error met MSN7, verder vind ik de fotos in de berichtjes rechtonder erg makkelijk. En dat het fototje/plaatje nu beide even groot zijn netter.
[ Voor 8% gewijzigd door Paniohitus op 25-10-2004 18:04 ]
BF1: Don-Panio
Tja ICQ Pro is een hele mooie optie die al lang beschikbaar is, en voor diegene die van allerlei toeters en bellen houden is er ICQLite.idle schreef op 25 oktober 2004 @ 20:57:
Als google een im maakt en er voor msn moet worden betaalt krijgt google vast heeeeeel veel mensen die gebruik maken van hun im
Zeker het werkt heel goed die nederlandse en die handschrijf functie is egt wel de mooite waard._PoTaToX_ schreef op 15 oktober 2004 @ 12:07:
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
[ Voor 8% gewijzigd door ShellGhost op 01-11-2004 13:55 . Reden: iets vergeten... :) ]
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
jij ook al? en opgelost inmiddels?miss_bleu schreef op 01 november 2004 @ 15:10:
lekker klote weer, mijne verliest verbinding na een paar seconde elke keer. Hij logt me elke keer weer na een paar seconde opnieuw aan
Verwijderd
die werkt hier niet helaasneggix schreef op 01 november 2004 @ 19:37:
OMGNet dat handwrite ontdekt
Leuk om je vrienden te irriteren
Verwijderd
waar zit ie in msn 7 dan?idle schreef op 07 november 2004 @ 09:18:
dat handwrite gedoe was er in msn 6 ook al hoormet een mns plus plugin
[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 07-11-2004 23:11 ]
Verwijderd
Precies, zo was het ook met v6, even leuk daarna niet meer. Of je moet gewoon geen foute mensen in je lijst hebbenSpiffyClaptrap schreef op zondag 07 november 2004 @ 14:10:
Het was oorspronkelijk bedoeld om berichten van Pocket PC oid te kunnen ontvangen, maar je kan ze nu dus ook (nog meer) van normale gebruikers verwachten.... Al merk ik wel met zulk soort dingen, de eerst dagen wordt je er mee geflood, en daarna is het wel over met de gein, en wordt het alleen nog functioneel gebruikt. (even een schematische schets van iets maken, etc.)
Verwijderd
het zal vast kunnen, maar unblockable is illegaal, en wat jij wilt vast ook. gwoon die persoon verwijderen en dan na een tijdje checken of hij/zij je ook verwijderd heeft en dan kan je hem voorgoed verwijderen en dan kan hij jou niet meer terughalen. in opties>privacy zie je namenlijst, hou je muis op een naam en zie je dat verwijderen zwart gedrukt is en niet grijs dan ben je verwijderd uit die persoon msn en als jij dan op verwijderen drukt ben je voorgoed uit zijn msn. issut grijs dan heeft die persoon je er nog inzittenpokeran schreef op donderdag 11 november 2004 @ 02:01:
hey dit gaat welliswaar niet over msn7 specifiek en ik vind m'n vraag niet nieuw topic worthy, dus dan doe ik hem maar hier.
euhh is het mogelijk om jezelf uit iemand anders zn lijst te deleten zonder in te loggen op die persoon z'n account?
aangezien je jezelf vroeger wel 'un-blockable' kon maken bijvoorbeeld en dat soort 'geintjes' lijkt het me niet onmogelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 02:03 ]
Verwijderd
Hmmm, dus waarschijnlijk toch geen invisible mode. (want appear offline helpt geen fuck, aangezien je dan niet meer kan chatten)Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2004 @ 11:22:
Wat ik nog steeds echt mis in MSN Messenger is een invisible mode, net als ICQ, gewoon wel online kunnen zijn maar dat maar een select groepje je kan zien. Lijkt me heerlijk.
Verder is deze release inderdaad weer lekker vol met troep, waarvan de helft toch niet gebruikt wordt en de andere helft gruwelijk zal gaan irriteren...
I don't drive fast, I only fly low!
Bij mij gaf hij aan dat er een nieuwe versie was en kon ik hem zo updaten. Het "handwriting" zit er bij mij wel in. In de vorige versie ook trouwens. Wat ik wel verrassend vond is dat er hier weer winks in zitten. Ik ga er vanuit dat het beveiligingslek nu gedicht is.yonexfreak schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:56:
vaag laatste msn beta geinstalleerd en bij instellingen van netwerk netjes proxy ingevuld en met verbindingstest is gewoon Succesvol maar als ik dan daadwerkelijk aanmeld mislukt het
doe ik dan die verbindingstester roept ie dat er ook niets aan de hand is
mja vaag...gebruik nu maar weer versie 6.2 waar ik wel online kan komen
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
ik hoop het wel ja dat die beveiliging dicht is ja!Jozz schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:00:
[...]
Bij mij gaf hij aan dat er een nieuwe versie was en kon ik hem zo updaten. Het "handwriting" zit er bij mij wel in. In de vorige versie ook trouwens. Wat ik wel verrassend vond is dat er hier weer winks in zitten. Ik ga er vanuit dat het beveiligingslek nu gedicht is.
DaannO schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:03:
[...] en misschien weet iemand die site waar je de banners weg kan halen?!
Tja, dat wordt dus lastigWaarschuwing
De volgende die een link naar een niet-Microsoft patch post krijgt een OW
Klopt hij zij ineens dat er een nieuwe versie was en ging toen updaten naar een andere versie van msn 7Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:39:
Ik heb helemaal geen patch nodig, versie 7 werkt hier nog gewoon prima
Het enige verschil dat ik tot op heden heb gemerkt na de automatische update, is dat de winks (weer) werken. Best geinig.MicDis schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:15:
Klopt hij zij ineens dat er een nieuwe versie was en ging toen updaten naar een andere versie van msn 7
Viel mij ook op ze zullen wel een verbeterde beveiliging gemaakt hebben....Barca schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:56:
[...]
Het enige verschil dat ik tot op heden heb gemerkt na de automatische update, is dat de winks (weer) werken. Best geinig.Jammer dat nog niemand een volledige lijst van aanpassingen/verbeteringen heeft gepost.
Verwijderd
Verwijderd
lees :Ejay38 - zondag 03 oktober 2004 13:24Silent Thunder schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:17:
hoe kan ik die tabs links uitschakelen?
Als het goed is zie je staan "Sign in as:" En daarachter kan je dat aankiezen. standaard staat hij idd op "online", maar als je daar op klikt kan je kiezen voor afwezig, offline, bezet enz.WimB schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:36:
Eén van de functies van MSN 7 zou offline aanmelden zijn. Ik kan deze echter niet viden. Waar kan ik instellen dat MSN zich altijd als offline aanmeld als ik mijn PC opzet?
[ Voor 15% gewijzigd door Br@m op 23-11-2004 12:30 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Hij bedoeld wanneer de PC opstart dat MSN automatisch opstart én dit in offline-mode doet. En dat is (nog) niet mogelijk.Br@m schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:28:
[...]
Als het goed is zie je staan "Sign in as:" En daarachter kan je dat aankiezen. standaard staat hij idd op "online", maar als je daar op klikt kan je kiezen voor afwezig, offline, bezet enz.
oke om hem nog maar ff te kikken..DaannO schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:33:
ik heb een probleem met norton 2005 antivirus en msn beta 7.00425......
als ik mijn msn aan doe krijg ik na een tijdje een buffer overrun door norton en dan sluit hij af! norton is helemaal geupdated en alles. heeft iemand nog meer dit probleem met de beta van msn en norton 2005? want het is wel minder dat mijn computer dus niet beschermd is als ik msn....
vast bedankt....
Verwijderd
Verwijderd
Nadat mijn Alcatel modem de geest had gegeven heb ik maar een E-tech gekocht. Die van mij zit voor zover ik kan zien geen UPnP in, althans, ik kan hier niets over vinden bij de instellingen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:33:
Wie dit probleem weet op te lossen, is echt een held.
Dit is het probleem:
Mijn MSN Messenger ontvangt niet alle expresberichten (wel e-mails). Als ik met mensen praat, ontvang ik maar de helft of minder van alle berichten die naar mij gestuurd worden. Ik ontvang wel wat dus, maar heel veel zinnen vallen uit. Alsof een deel tegengehouden wordt, ofzo. Ook word ik om de vijf minuten afgemeld.
En het ligt niet aan Messenger zelf, want op de laptop van mn moeder heb ik hetzelfde probleem. Het ligt waarschijnlijk aan het netwerk in ons huis, ofzoiets.Als ik op de computer in de kamer zit en mn moeder op dr laptop in dezelfde kamer ontvang ik haar niet helemaal en zij mij niet.
Dus kom niet aan met 'check je PC op spyware' of 'installeer MSN opnieuw', want dat heb ik allemaal al gedaan en dat zou nog niet verklaren waarom alle Messengers op verschillende computers in ons huis dit probleem hebben.
We hebben een draadloos netwerk voor de laptop en een router (E-tech wireless ADSL modem router). Ik heb er verder echt helemaal geen verstand van. Ik hoop dus ook echt dat iemand hier wel het verlossende antwoord heeft. Die ben ik echt eeuwig dankbaar
Ik heb overigens al gehoord dat ik uPNP in moest stellen op mn router (hoe?? Ik heb geen handleiding) . En dat ik poorten moet forwarden. Is dat dan deze poort: # IN TCP/UDP 1863 chat?
En hoe doe je dat?
Gisteren was http://spaces.msn.com alleen nog maar in het japans, nu ook in de rest van de talen. Gisteren heb ik me (met goed gelukt door wat te klikken op japanse knopjes) ook lid gemaakt van msn spaces (weblog).Aan de slag in jouw Space
Met MSN Spaces kun je gemakkelijk je weblog maken en beheren vanaf je computer of je mobiele telefoon. Het is een fantastische manier om informatie en foto's te delen met je vrienden en familie.
Met je eigen Space kun je:
Weblogitems maken en je ideeën aan de hele wereld presenteren.
Bekijken wat bezoekers aan je weblog er over te zeggen hebben.
Weblogs van anderen doorzoeken voor informatie.
Foto's uploaden naar je weblog vanaf je mobiele telefoon.
Je Space vanaf een mobiele telefoon beheren.
[ Voor 34% gewijzigd door potatox op 02-12-2004 13:14 . Reden: typo ]
--
[ Voor 4% gewijzigd door ron_stultiens op 03-12-2004 16:22 ]
Leuke functie! Ik heb net ook een space aangemaakt maar na het posten van een nieuw weblog item zie ik niet verschijnen naast mijn MSN poppetje op op mijn eigen visitekaartje. Licht dat aan de lay-out van je weblog, zie ik iets over het hoofd of moet ik meer geduld hebben voordat de update is doorgevoerd?
[ Voor 29% gewijzigd door aardbeix15 op 02-12-2004 20:58 . Reden: afbeelding toegevoegd ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ja je moet machtigingen wel op openbaar hebben staan, maar ben er zelf ook achter gekomen dat het synchroniseren tussen msn en spaces erg traag gaat. Mijn msn visitekaartje is nog steeds van het log dat ik 2 dagen geleden heb veranderd.aardbeix15 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:23:
[...]
Leuke functie! Ik heb net ook een space aangemaakt maar na het posten van een nieuw weblog item zie ik niet verschijnen naast mijn MSN poppetje op op mijn eigen visitekaartje. Licht dat aan de lay-out van je weblog, zie ik iets over het hoofd of moet ik meer geduld hebben voordat de update is doorgevoerd?
wellicht heeft dit [afbeelding] er wat mee te maken, maar wat deze waarschuwing mij zecht is mij niet helemaal duidelijk. Zou dit een instelling in mijn Passport of in MSN zijn?
edit: hebbes gevonden onder het tabblad /machtigingen' dien je 'openbaar' te zetten.
--
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je kunt wel gewoon een URL invullen bij bladeren en dat werkt ook wel, denk dat als je van werkplek verwissel je je msn avator zo wie zo eerst weer moet redirecten naar dat url. Elke msn client onthoud niet welke avator je hebt gebruikt op een andere pc.Rakkerzero schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:42:
ff vraagje:
Als je een avatar selecteerd doe je bladeren en kies je een afbeelding.
Is het ook mogelijk om te driecten naar een afbeefling op het internet.
Ik zit nogal op verschillende werkplekken en zou ik iedere keer mijn avatar moeten downloaden om en vervolgens toevoegen.
Als gewoon kan directen naar een afbeelding op het internet zou een stuk makkelijker zijn.
--
weet ik._PoTaToX_ schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:47:
[...]
Je kunt wel gewoon een URL invullen bij bladeren en dat werkt ook wel, denk dat als je van werkplek verwissel je je msn avator zo wie zo eerst weer moet redirecten naar dat url. Elke msn client onthoud niet welke avator je hebt gebruikt op een andere pc.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq