[MSN Messenger] Beta 7.0 ervaringen*

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 3.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Voodooforever schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:37:
Ik heb hier ook al een tijdje msn7.0 draaien, en k moet zeggen
hij loopt best lekker. Vooral Offline inloggen is een prachtige optie! :9
Alleen nu heb ik een klein probleempje ontdenkt in de laatste beta (425)

Als ik nieuwe e-mails heb geeft msn messenger dat allemaal mooi weer
"U heeft x nieuwe e-mails" maar zelfs als ik deze nieuwe berichten heb uitgelezen
staat er bij msn nog precies 'tzelfde :?

Zijn er meerdere mensen met dit 'probleempje"?
Daar heb ik ook last van. Ik lees m'n emails, en nog staat er dat ik er 3 heb. :?
Van alles geprobeerd toen. Tweakui, PowerXP etc.
Dat is het dus niet kwam ik achter.
Heeft iets met die services van msn te maken. Omdat ik het met andere accounts niet heb. Rara. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook maar eens MSN Messenger 7.0 Beta gedownload en het eerste wat ik kreeg was Windows Installer die vroeg naar de setup file van Windows Messenger 5.1. Anders kon ik geen vensters openenen.

Nu goed, ik ga het even downloaden en alles lijkt te werken maar nu krijg ik om de aantal minuten een fout van Windows Messenger 5.1 (als ik het process kill komt het gewoon terug, als ik het bestand hernoem dan werkt MSN Messenger 7.0 niet meer..)

Ik krijg de volgende fout:
Microsoft Visual C+ + Runtime Library
Runtime Error
Program C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
R6025
- Pure Virtual Function Call
Leuk is dat...

Verder blijft m'n computer even hangen als ik een bericht krijg van iemand en krijg ik af en toe een hang in een berichtvenster als ik aan het typen ben. Ik kan wel verder typen maar de tekst verschijnt pas na een 30 seconden. Maar goed, het blijft een Beta, ik hoop dat de Final wat beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
freddyathlon schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:20:
Nog meer mensen met goede ervaringen over de msn7 beta die nu op de website van msn te downloaden is?

ik durf het eigenlijk nog niet te installen in beta-fase.

Moet ik eerst 6.2 verwijderen? of installeerd ie er overheen?
Je hoeft MSN 6.2 niet te verwijderen. Je kan MSN 7.0 gewoon er overheen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:43
Ik kreeg zou juist het volgende mailt betreffende MSN 7

maar volgens mijn is het een soort hooks (hoe je het ook schrijft).
maar het zet me wel effe aan het denken want ik kan er bij www.nepwaarschuwing.nl niks over vinden
BELANGRYK NIEUWS OMTRENT MSN MESSENGER 7.0 !!!! GOED LEZEN AUB !!!!!!!!!!

nu hoor ik iedereen zeggen,

Msn 7.0 is uit of 7.1,

veel weten niet dat 7.0 en hoger een Beta is!!!!

want Wat is MSN Messenger bèta?

MSN Messenger bèta is een voorlopig versie van de MSN Messenger-software
die binnenkort wordt uitgebracht. We bieden jou alvast de kans om de nieuwe
functies van MSN Messenger te bekijken. Let op: het gebruik van MSN Messenger
bèta is voor eigen risico.

Zie de volgende vraag voor meer informatie.

en wat betekent "bèta"?

Een bèta-release is een voorlopige versie van software.
Er zijn mogelijk kleine, onbekende problemen die van invloed kunnen zijn op
bijvoorbeeld prestaties en functies, maar deze versie is getest en veilig
genoeg bevonden om te worden uitgebracht. Als je liever geen bètasoftware
gebruikt, download je MSN Messenger 6.2. Let op: het gebruik van MSN Messenger
bèta is voor eigen risico. Lees de Gebruiksvoorwaarden voor meer informatie.
Deze wordt weergegeven voordat je kunt downloaden.

Belangrijk opmerking: -
microsoft gaat over 2 weken ergens op 1 Jan,
alle MSN 7.0 en hoger Betas laten stoppen, door middel van een error in een DLL,

dan komt er zo iets,

Er is momenteel een probleem met het. NET paspoort Dienst en ingenieurs werken aan een oplossing.

Dit treft ook MSN Bodes gebruikers met niet - @hotmail.com / @msn.com / @provider.nl e-mail adressen,

die problemen met de dienst vanavond misschien ervaren zullen. De gemeenschappelijke foutmelding is:

"Wij zouden u in naar MSN Bode niet kunnen ondertekenen omdat er een probleem met uw.

het NETTOpaspoort is. Klikt u OKAY om meer aan het te leren. de NETTOpaspoort website. 81000303."

Klikkend resulteert OKAY in nog een foutmelding: "Microsoft®. het paspoort wordt onbekwaam om

uw verzoek te vervolledigen."

of met andere worden,

je kan niet meer op MSN, met je acount,,

ook niet als je een acount ( gebruikers naam hebt van je provider!!! )

daarom nu,

verwijder 7.0 of hoger in het software menu, en zet 6.2 terug,

nu kan je nog terug vallen op 6.2 die dan wel blijft werken,

hij komt van echt zelf met de vraag,,, moet ik MSN update....????

Daarom 1 Tip, Gebruik Nooit Betas
.
ik geloof er niet veel van maar wat is jullie mening hier over ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Arie26 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:05:
Ik kreeg zou juist het volgende mailt betreffende MSN 7

maar volgens mijn is het een soort hooks (hoe je het ook schrijft).
maar het zet me wel effe aan het denken want ik kan er bij www.nepwaarschuwing.nl niks over vinden

[...]

ik geloof er niet veel van maar wat is jullie mening hier over ??
Dat is natuurlijk complete onzin.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem wel meevallen. Ok die Winks en Nudge dingen mogen eruit ja :S Maar een avatar vind ik niet storend, ik dacht bij versie 5 zelfs wanneer ze dat zoude maken :P En de skin van de contactlijst vind ik ook wel mooi, omdat je nu de window border ook kan inklappen, zoals bij de chatvensters in 6 al.

Ik vind hem dus wel ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik krijg de schermnamen niet te zien van mijn contacts. alleen de e-mailadressen :(

Heeft iemand dit probleem ook? Als mijn vrouw inlogged, is het probleem weg.....

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
XyonN schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:29:
Ik krijg de schermnamen niet te zien van mijn contacts. alleen de e-mailadressen :(

Heeft iemand dit probleem ook? Als mijn vrouw inlogged, is het probleem weg.....
Als het goed is kun je dit instellen
Bij 6.2 ging het zo:
Contactpersonen -> Contactpersonen beheren -> Contactpersonen weergeven -> Op schermnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Waarom kan ik geen "hulp op afstand" vinden? ? is dit niet meer mogeljik bij deze versie ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
whitehouse schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:56:
Waarom kan ik geen "hulp op afstand" vinden? ? is dit niet meer mogeljik bij deze versie ?
Jawel hoor, alleen is het verplaatst onder de knop 'Activities' of via het menu 'Actions -> Start an Activity'. Verder werkt Remote Assistance alleen als je Windows Messenger niet gedeinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik heb nu op mijn pc dat het hoofdscherm van msn telkens blijft als ik naar een ander gesprek gaat blijft ie erboven zitten. ik kan m alleen wegkrijgen door m te sluiten of kruisje maar niet door in de werkbalk op een ander gesprek bijv te klikken. hoe krijg ik dit weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
dsonnaville schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:46:
ik heb nu op mijn pc dat het hoofdscherm van msn telkens blijft als ik naar een ander gesprek gaat blijft ie erboven zitten. ik kan m alleen wegkrijgen door m te sluiten of kruisje maar niet door in de werkbalk op een ander gesprek bijv te klikken. hoe krijg ik dit weg?
Door in het Menu 'Tools -> Always on Top' uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
oke thnx

[ Voor 97% gewijzigd door dsonnaville op 01-01-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook hier last van?:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.siahaya/msn.jpg

Als ik dan op email klik, dan moet ik vervolgens eerst mijn wachtwoord invullen, terwijl ik allang ben ingelogd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:54
wazig, ik heb er iig geen last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T zal wel aan deze versie van msn liggen. Ik heb mn computer net opnieuw geinst, en nog steeds hetzelfde probleem. Bij een andere versie van msn krijg ik dit niet te zien trouwens :) Maar toch wazig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41
Zo snel ik die beta van MSN 7 heb geinstalleerd... zo heb ik hem er nog sneller afgeflikkerd, die beta is gewoon zulke troep en zitten zulke loze irritante functies op. 't lijkt wel een kermisatractie aant worden met al die bewegende dingen.. nee tis niet mijn favoriet, ik hoop echt dat ze het veranderen en ook het hoofdmenu met de contactpersonenlijst is gewoon slecht, MSN 6,2 heeft precies een goede lijst en zo zou ik het graag willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Voodooforever schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:37:
Ik heb hier ook al een tijdje msn7.0 draaien, en k moet zeggen
hij loopt best lekker. Vooral Offline inloggen is een prachtige optie! :9
Alleen nu heb ik een klein probleempje ontdenkt in de laatste beta (425)

Als ik nieuwe e-mails heb geeft msn messenger dat allemaal mooi weer
"U heeft x nieuwe e-mails" maar zelfs als ik deze nieuwe berichten heb uitgelezen
staat er bij msn nog precies 'tzelfde :?

Zijn er meerdere mensen met dit 'probleempje"?
dit heb ik ook bij msn 6.2 :9

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb iemand in me lijst met msn 7.0 die kan tekenen zelf weet ze niet wat het is en waar het vandaan komt, nu heb je wel een paar programma's maar die werken niet met msn 7.0 (loopt gelijk vast).
Weten jullie een tool waarmee je kan tekenen in msn 7.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:54
moet je even een paar bladzijde terug lezen, ik heb toen een linkje gegeven naar google, als je die installeerd icm msn7 dan kun je tekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:27:
Hey, ik heb iemand in me lijst met msn 7.0 die kan tekenen zelf weet ze niet wat het is en waar het vandaan komt, nu heb je wel een paar programma's maar die werken niet met msn 7.0 (loopt gelijk vast).
Weten jullie een tool waarmee je kan tekenen in msn 7.0?
Ik heb het probleem ook dat het niet werkt, het schijnt gewoon onder verzenden te staan zo'n knop, maar bij mij staat niks. Zij weet ook niet hoe het kan want iemand anders heeft het geïnstalleerd. Ook msn plus biedt geen uitkomst.
Iemand enig idee?

edit: moet ik ook de reactie boven mij lezen :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winks doen het bij mij en mijn vriendin (andere pc) niet meer. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Gisteren werkte alles ok verder heb ik geen instellingen gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook wel eens, na een tijdje doen ze het weer wel. Of heb je er al een langere tijd last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Wat ik nou weer heb. :?

Ik gebruik sinds 1997 het door mij zo geliefde Comic Sans size 16 bold als lettertype voor MSN. Ik zal proberen uit te leggen wat er zo raar is, maar het is lastig uit te leggen. Het komt er op neer dat de letters er in MSN niet meer zo uit zien als ze er hiervoor uit zagen. Er is niets veranderd en ik gebruik nog steeds exact hetzelfde lettertype, etc. De tekens zien er gewoon minder "vol" uit. Je ziet meer blokjes zeg maar. Ik dacht dat ik gek werd, maar mijn contactpersonen zeggen dat ze dit ook zien! :? D'r is toch echt zeker niks veranderd, hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:58:
Wat ik nou weer heb. :?

Ik gebruik sinds 1997 het door mij zo geliefde Comic Sans size 16 bold als lettertype voor MSN. Ik zal proberen uit te leggen wat er zo raar is, maar het is lastig uit te leggen. Het komt er op neer dat de letters er in MSN niet meer zo uit zien als ze er hiervoor uit zagen. Er is niets veranderd en ik gebruik nog steeds exact hetzelfde lettertype, etc. De tekens zien er gewoon minder "vol" uit. Je ziet meer blokjes zeg maar. Ik dacht dat ik gek werd, maar mijn contactpersonen zeggen dat ze dit ook zien! :? D'r is toch echt zeker niks veranderd, hmmm.
Sinds 1999 bedoel je, MSN begon in 1999. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:52:
De winks doen het bij mij en mijn vriendin (andere pc) niet meer. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Gisteren werkte alles ok verder heb ik geen instellingen gewijzigd.
Heb je toevallig een patch gedraaid? Bijv. om reclames uit te schakelen enz?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb msn 7.0 al een tijdje draaien. Volgens mij ben ik ook een van de weinige die de winks NIET irritan vind. Ik vind het wel leuk die extra dingen.

Maar nu heb ik geen geluid meer van mijn winks. Ik gok dat dit instellingen zijn van de flash player maar die kan ik niet vinden. Van andere zaken krijg ik wel geluid (ook binnen msn)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Niemand last van foutmeldingen als je een gesprek met iemand beindigd?

iets in de trend van "foutmelding met het opslaan van gesprek. opnieuw proberen?"

zeer irritant :(

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al het probleem gehad dat de contacten-lijst ineens weg is, of dat idereen offline staat weerggeven terwijl ze wel degelijk online zijn?

Momenteel is het zelfs zo dat inloggen helemaal niet meer mogelijk is; foutmelding 80072efd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:18:
iemand al het probleem gehad dat de contacten-lijst ineens weg is, of dat idereen offline staat weerggeven terwijl ze wel degelijk online zijn?

Momenteel is het zelfs zo dat inloggen helemaal niet meer mogelijk is; foutmelding 80072efd
Hier momenteel ook, maar gewoon MSN 6.2. Algemeen probleem van MSN, eerder al hadden anderen (andere delen van de wereld) ook het probleem.

Eerder lag het er in China al helemaal uit,daar deed alles het net weer en toen begon hier het gerommel. En bedankt Microsoft :)

edit: kan overigens wel een tijdje duren (meer dan 2 uur)

[ Voor 18% gewijzigd door T.T. op 23-01-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

hier ook :(

niet gezegd :D

[ Voor 54% gewijzigd door M55 op 23-01-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:21:
[...]

Hier momenteel ook, maar gewoon MSN 6.2. Algemeen probleem van MSN, eerder al hadden anderen (andere delen van de wereld) ook het probleem.
iedereen heeft die problemen, alleen de msn op mijn telefoon doet het nog, en ben daar de enige online. mijn msn 7.0 doet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MSN die plat is is niet interessant. Laat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie bepaalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Waarschuwing:
De volgende die een link naar een niet-Microsoft patch post of daar naar vraagt, krijgt een OW

MSN down? Niet melden!

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het gaat hier over de software, niet het protocol. Wat is interessanter: allerlei nieuwe features in MSN 7, of het feit dat het protocol plat ligt? Een paar reacties is misschien nog niet zo erg, maar bedenk je eens dat er 500 reacties staan in de trend van "Hier werkt het niet". Zou jij dat willen lezen? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:57:
[...]

Het gaat hier over de software, niet het protocol. Wat is interessanter: allerlei nieuwe features in MSN 7, of het feit dat het protocol plat ligt? Een paar reacties is misschien nog niet zo erg, maar bedenk je eens dat er 500 reacties staan in de trend van "Hier werkt het niet". Zou jij dat willen lezen? :)
Mee eens. Toch kan het interessant zijn om te weten waarom msn eruit ligt, vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In dit geval bepalen de Software Algemeen moderators dat - ik ben een van de Software Algemeen moderators, en dit is al eerder gecommuniceerd (zie ook die topic waarschuwing) en dus is het niet interessant :)

Voor verdere discussie hierover mag je een Lieve Adjes topic openen, of met mij (elevator@tweakers.net) danwel de Software Algemeen mods (samods@tweakers.net) mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
wat betekent dit icon voor iemands naam? Die status ken ik nog niet (en achter de naam word ook geen status weergegeven)

Afbeeldingslocatie: http://img188.exs.cx/img188/6687/status6cy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Silent Thunder schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:09:
wat betekent dit icon voor iemands naam? Die status ken ik nog niet (en achter de naam word ook geen status weergegeven)

[afbeelding]
Dan is die persoon met webmessenger aangemeld.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat icoontje betekend dat die persoon via een webmessenger is aangemeld, dacht ik.
edit: hmm volgende keer sneller typen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
Silent Thunder schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:09:

[afbeelding]
dat is webmessenger, zoals e-messenger

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vreemd ik kan net op mijn ibook met amsn wel inloggen....
Modbreak:Zie ook http://gathering.tweakers...message/22638080#22638080; en controleer meteen je mail even

[ Voor 53% gewijzigd door Spider.007 op 24-01-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel vaker, nu ik msn 7 heb, dat ie zomaar uitlogt. Kvind t wel grappig maar t lijkt niet echt stabiel en die extra's heb je niet echt veel aan.

(met dmsn kom ik trouwens ook er niet meer op, de hele middag al ellende, mn moeder belde zelfs op dat de computer kapot was want ze kreeg msn niet meer online :D )
Modbreak:Meldingen over downtime/ wel-of-niet in kunnen loggen zijn niet interessant

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 24-01-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:11:
(met dmsn kom ik trouwens ook er niet meer op, de hele middag al ellende, mn moeder belde zelfs op dat de computer kapot was want ze kreeg msn niet meer online :D )
Lol, ik wist niet dat MSN interessant was voor die leeftijdscategorie. Dan kan ik me toch wel inbeelden dat je moeder liever niet update naar MSN 7, aangezien deze toch weer een aantal functies van plaats heeft veranderd en een nieuwe look heeft gegeven? Of is jouw moeder minder conservaties als de mijne hier?:7

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Vreemd.

Heb zowel thuis als op kantoor versie 6.2 geupgrade naar 7 beta, maar krijg nu hier op kantoor het 'Handwrite' tabblad er niet onderaan wat ik thuis wel heb.

Iemand een idee?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:49:
Vreemd.

Heb zowel thuis als op kantoor versie 6.2 geupgrade naar 7 beta, maar krijg nu hier op kantoor het 'Handwrite' tabblad er niet onderaan wat ik thuis wel heb.

Iemand een idee?
heb je een ander stukje software voor nodig, heette iets van outlook handwrite oid. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:52:
[...]

heb je een ander stukje software voor nodig, heette iets van outlook handwrite oid. 8)7
PC users wishing to use handwrite capabilities must install Journal Viewer and security updates.

Minimum requirements for handwrite capabilities are as follows:

* Microsoft Windows XP or Microsoft Windows 2000 with Service Pack 3 or above.
* Microsoft Windows Journal Viewer 1.5. Download now.
* Security Update for Windows Journal Viewer (KB886179). Download now.

Duidelijk! :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Zoals te lezen valt op de FP, is MS nu bij MSN Messenger 7.0604 beta.
Deze versie valt hier te downloaden.

Zijn er mensen die deze versie al geinstalleerd hebben? En wat zijn de ervaringen? Zijn er features verbeterd t.o.v. vorige beta releases of juist niet? Kun je na een install van versie 7 eigenlijk zonder problemen downgraden naar 6.2 als het je niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
ik heb die versie 7.0604 ook geïnstalleerd. dr zitten wel een aantal nieuwe dingen bij:

- in je contact lijst staat niet meer t groene poppetje maar de avatar van de ander
- in een chatvenster staat nu onderaan niet alleen de knop "verzend" maar ook de knop "search". hiermee kun je op internet zoeken
- je kunt een "Personal Message" instellen. als je muziek afspeelt in windows media player 10 kun je instellen dat je die bij de personal messge ziet. (hier is al een winamp plugin voor ;))

wat er verder nieuw is weet k niet helemaal. dr komt iig wel een optie offline message aan ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Ik heb 'm net geinstalleerd (nieuwsgierig), wat mij opvalt is dat MSN messenger al meer begint te lijken op Trillian qua uiterlijk. Verder vind ik die handwriting feature wel grappig, heb je toch beetje persoonlijk contact met een ander, maarjah, moet je wel zo'n pen voor je comp hebben en willen schrijven ipv typen (wat ik pers sneller kan).

[ Voor 3% gewijzigd door InSPiRE op 13-02-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41

Copyman

Dode muis

Ik heb hem gister maar eens even geprobeerd, maar ik vind het veel te "breezah" worden, om het maar op een begrijpelijke mannier te zeggen. Teveel poespas en onnodige functies, die voor mij totaal geen meerwaarde hebben. Als dit MSN 7.0 moet worden, houd ik het wel bij 6.2.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
WMP10 info via PM in MSN7 krijg ik niet werkend, iemand idee hoe dit werkt?
/edit shame on me, moest WMP ff opnieuw opstarten :P sowwy

[ Voor 29% gewijzigd door InSPiRE op 13-02-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InSPiRE schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:53:
WMP10 info via PM in MSN7 krijg ik niet werkend, iemand idee hoe dit werkt?
Wat bedoel je met via PM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:22
Wat een bagger, hebben ze een panel van breezerdrinkende, 14 jarige, steeds van vriendjes wisselende meisjes op de ontwerpers losgelaten?

Die nudges, wat een meerwaarde heeft dat toch! vooral als 2 maten tegelijk op de nudgeknop drukken.....

Betaalde features, geldklopperij, voor mij is het ook recessie hoor!

Misschien moeten we ome bill maar eens uitleggen dat MSN een chatprogramma is, en geen kermisattractie

En natuurlijk weg met de banners.

Nee doe mij maar msn 6.2 om te gamen en Dmsn (je kan wat meer instellen) om te msnen (Dmsn met 50 mb geheugen, en dan doom, hmm, kan je prestaties niet ten goede komen)

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Hmm ja ik vind hem wel mooi, werkt goed, ik krijg ook dat WMP gebeuren niet aan de gang, hij geeft het wel aan in het scherm (titel van het lied, met een koptelefoontje ervoor), maar niemand die het kan zien. Moet de andere partijd er dan ook MSN 7 voor hebben? Ik dacht dat hij gewoon je MSN naam aanpast? Maargoed...

Verder heb ik een hele hoop features zelf bedacht, en ik evrbaas me dat die (nog) niet in MSN 7 zitten. Misschient och eens mijn eigen messenger software gaan prollen (kan ik niet, maar het gaat om het idee he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
volgens mij moet de ander voor dat WMP gebeuren ook die nieuwe versie van MSN7 hebben. t is niet echt je naam, meer een soort van subnaam.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andere partij met ook 7.0 beta draaien ja. ik heb nu een plugin voor winamp, dus hoef ik geen wmp te gebruiken gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij past je naam niet aan. Je moet inderdaad ook msn7 (laatste beta volgens mij ook nog) hebben om t te laten zien als ondertitel.

Het wordt inderdaad wel een beetje breezah, maar heb die ad al er af. Jammer vind ik ook die searchbutton in me gespreksvenster. Die muziekintegratie is wel leuk, daar kan vanalles voor geschreven worden (denk aan gameservers die bv via msgplus weer clickable zijn en zo dus makkelijk kunt joinen) . Hij wordt wel erg zwaar met al die kleine thumbnails.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:15:
Hij wordt wel erg zwaar met al die kleine thumbnails.
Dan zet je die toch uit?

Ik vind zelf die allernieuwste beta erg mooi, maar het is heel erg jammer dat Plus en Stuffplug-NG beiden niet mooi ermee overweg kunnen. Plus kan geen IRC-style commands meer gebruiken, en Stuffplug kan geen timestamps meer laten zien. Twee features die ik absoluut niet meer kan missen. :+ En daarom heb ik de "oude" beta maar weer geïnstalleerd. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
bij mij werkt het niet meer om de muis boven een contact te houden dat je dan de info van de contact ziet.. meer mensen die daar last van hebben?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
De nieuwe " nudgebel" is wel wat gebruikersvriendelijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Tiz even wennen aan het nieuwe uiterlijk van het hoofdscherm :)
Vooral die ondertitel en muziek informatie is geinig.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/potatox/msn_messenger_7.0604_001ano.JPG
Even een plaatje :)

Heb em trouwens al vertaald, de link is te vinden op de frontpage van tweakers.net

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
_PoTaToX_ schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:13:
[afbeelding]

Heb em trouwens al vertaald, de link is te vinden op de frontpage van tweakers.net
ik kan niet meer schrijven in mijn dinges zegmaar.. hij zecht dat ik een plugin ervoor nodig heb klik op help als ik die wil openen.. klik ik op en dan niks :? ik gebruik firefox trouwens..
nog een bug als iemand offline is gegaan dan zie ik dat niet in mn chat venster wel hinderlijk!
en ik kan niet grote stukken text kopieren uit andere vensters en in de nieuwe plakken..

2e: deze versie conflict met norton 2005 ook al als ik het prog toe sta!!

[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 14-02-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk vind ik het echt een kut pakket ...
het maakte me oude pc nog trager en nam aleen maar onzin mee..
geef mij maar lekker 6.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

De laatste release, werkt helaas niet bij mij. Hij geeft een foutmelding, dus toch weer terug naar de public beta.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Laatst online: 07-09 23:39

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

1. Veel mensen in dit topic vinden MSN Messenger te Breezah worden (meer dan 10 replies daarover)

2. MS wil de messenger updates verplicht gaan maken, dus als versie 7 uit de beta is zal je die ook moeten gaan draaien allemaal wil je op msn. ( bron )
Aangezien ik ergens heb gehoord dat MSN Messenger versie 7 nu al niet kwetsbaar is voor de huidige exploits kan men dit wel verwachten.

3. Veel mensen weten niet dat er ten eerste alternatieve clients zijn voor MSN. ( zoek op got hiervoor )

4. Veel mensen weten ook niet dat er een een MSN achtige Instant Messenger als alternatief is: Jabber (reeds 1x langs gekomen in dit topic en erg populair in de HK)
Ook google is bezig met een IM op dit protocol ( info )

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
SaNATaN schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:53:
1. Veel mensen in dit topic vinden MSN Messenger te Breezah worden (meer dan 10 replies daarover)

2. MS wil de messenger updates verplicht gaan maken, dus als versie 7 uit de beta is zal je die ook moeten gaan draaien allemaal wil je op msn. ( bron )
Aangezien ik ergens heb gehoord dat MSN Messenger versie 7 nu al niet kwetsbaar is voor de huidige exploits kan men dit wel verwachten.

3. Veel mensen weten niet dat er ten eerste alternatieve clients zijn voor MSN. ( zoek op got hiervoor )

4. Veel mensen weten ook niet dat er een een MSN achtige Instant Messenger als alternatief is: Jabber (reeds 1x langs gekomen in dit topic en erg populair in de HK)
Ook google is bezig met een IM op dit protocol ( info )
dus volgens jou is msn slecht en moeten we op een andere overstappen enzo als ik al je voor of beter gezegd je nadelen bekijk?! majah dat is jou mening en ik denk niet dat dit topic is om msn af te kraken ofzo...zullen we verder maar ontopic gaan lullen over de nieuwe release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Ik kraak helemaal niets af...
Andere kraken af (breezah gedoe) en ik geef info.

Mijn info in de post is inderdaad niet helemaal over MSN 7.

Wel gaat de post over de vele reacties die dit topic gemaakt hebben en is WEL belangrijk voor de toekomst van MSN ( dus MSN 7 :o).

* Cmdr_Satan mompelt iets van lezen enzo..

[ Voor 29% gewijzigd door Cmdr_Satan op 14-02-2005 17:08 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
SaNATaN schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:02:
Ik kraak helemaal niets af...
Andere kraken af (breezah gedoe) en ik geef info.

Mijn info in de post is inderdaad niet helemaal over MSN 7.

Wel gaat de post over de vele reacties die dit topic gemaakt hebben en is WEL belangrijk voor de toekomst van MSN ( dus MSN 7 :o).

* DaannO mompelt iets van lezen enzo..
mjah oke ik kan gelukkig nog wel lezen :o maar het is natuurlijk duidelijk dat een tweaker die alles uit een prog wil halen msn niet moet gebruiken omdat msn gewoon te commercieel is, en dat weet ook iedereen lijkt mij?! je hebt heleboel goeie alternatieven maar een feit blijft dat msn iets voor de jeugd is en zo wel zal blijven!!

* DaannO lust wel een breezer als 18 jarige :+ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

DaannO schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:16:
[...]

mjah oke ik kan gelukkig nog wel lezen :o maar het is natuurlijk duidelijk dat een tweaker die alles uit een prog wil halen msn niet moet gebruiken omdat msn gewoon te commercieel is, en dat weet ook iedereen lijkt mij?! je hebt heleboel goeie alternatieven maar een feit blijft dat msn iets voor de jeugd is en zo wel zal blijven!!

* DaannO lust wel een breezer als 18 jarige :+ ..
100% true, didn't say anything about that.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 11:20

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ritchie schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:18:
bij mij werkt het niet meer om de muis boven een contact te houden dat je dan de info van de contact ziet.. meer mensen die daar last van hebben?
In de vorige versie kon je inderdaad dan de hele naam zien en het e-mail adres. Nu lukt dat helaas niet meer. Ik heb het idee dat deze versie nog niet helemaal af is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beekforel schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:26:
In de vorige versie kon je inderdaad dan de hele naam zien en het e-mail adres. Nu lukt dat helaas niet meer. Ik heb het idee dat deze versie nog niet helemaal af is. :P
* NMe mompelt iets over visitekaartjes. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Bij mij werkt de laatste MSN 7 niet. Het volledige venster is doorzichtig. Ik kan enkel de menu's bovenaan zien. Nog iemand met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Volgens mij loop ik ongelooflijk achter maar ben nu pas geupgrade naar MSN 7 beta. Ik wil net echter msn plus 3.40 beta installeren voor MSN 7 beta, geeft ie een fout dat ik een msn versie hoger dan 4.xx moet hebben terwijl ik MSN 7 heb?

Waar slaat dit op? Ik wil wel graag de irritante msn namen in mijn lijst renamen naar fatsoenlijke voornamen met e.v.t. achternaam als dat nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Yokozuna schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:39:
Volgens mij loop ik ongelooflijk achter maar ben nu pas geupgrade naar MSN 7 beta. Ik wil net echter msn plus 3.40 beta installeren voor MSN 7 beta, geeft ie een fout dat ik een msn versie hoger dan 4.xx moet hebben terwijl ik MSN 7 heb?

Waar slaat dit op? Ik wil wel graag de irritante msn namen in mijn lijst renamen naar fatsoenlijke voornamen met e.v.t. achternaam als dat nodig.
Misschien lezen op de site van MSN Plus.. daar staat dat versie 3.5 pas compatible is met msn 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Deed-ie bij mij ook, omdat-ie het op Windows Messenger installeerde. Snap het ook niet.
zeker niet, omdat Windows Messenger gedeïnstalleerd is.. :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN 7.0 is sinds een paar dagen vernieuwd naar een hogere versienr.

Plus (3.40 beta) werkt nog altijd met de oudere 7.0.0425. en loopt dus achter. wanneer een plus uitkomt dat op de huidige 7.0 werkt weet ik nie he.

als je perse deze (iets oudere) msn wilt moet je me ff mailen of zelf ff rondzoeken, hij moet nog wel te downen zijn op 1 of andere site of 1 van je vrienden heeft hem op hdd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Oke mooi, dacht dat het aan mezelf lag, dan wacht ik wel op de nieuwe MSN plus, tenkjoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
-NMe- schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:35:
[...]

* Ritchie mompelt iets over visitekaartjes. :)
Hoe onhandig...

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Is het ook mogelijk dat mensen kunnen zien wat ik in winamp afspeel in plaats van windows media player? Zal wel niet... Maar misschien dat iemand toevallig een "work around" of iets heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
2e: deze versie conflict met norton 2005 ook al als ik het prog toe sta!!
Even weggooien uit de toegestaande lijst en dan krijg je de melding weer 1x als je msn opstart en als het goed is daarna nooit meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dark4ever schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:39:
Is het ook mogelijk dat mensen kunnen zien wat ik in winamp afspeel in plaats van windows media player? Zal wel niet... Maar misschien dat iemand toevallig een "work around" of iets heeft gevonden?
Daar is Toaster RC2 voor \o/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Br@m schreef op zaterdag 02 oktober 2004 @ 22:55:
En nog steeds kan je geen eigen namen geven aan je contacten
De Tabs krijg ik niet weg

Moet maar zo denken het is nog een beta, dus terug naar 6.x :)
Met msgplus 3.4 beta kan je mensen wel een eigennaam geven + je moet gewoon een skin installeren van rolandunderg.net, dan kun je al een hoop shit zoals, nudge, winks, ads, tabs verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ik gebruik er deze voor MSN Messenger Music Plugin.
Deze is speciaal gemaakt voor alleen de nieuwe msn 7 functie en bevat verder nix. :) en zo hoord het ook :D

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet sinds de installatie van msn 7 mijn computer 2 keer de opdracht geven om af te sluiten.
Nou doe ik dat eens in de week, maar het is wel irritant natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Je kan ook het status kiezen waarmee je je aanmeld op MSN, dus gewoon aanmelden op appear offline is tegenwoordig gewoon mogelijk. Wel coole feature. :7

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

kwam net op de bekende *.be site "Mess Patch 7.0.0604" tegen. Met dit progie kan je weer al die onnodige dingen weghalen uit msn (zoals beta tag, banners, enz.)

• Steephh
  • Laatst online: 09:28
Wanneer komt de echte versie van msn 7?

_@/'

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje met MSN 7.0
Telkens als ik in MSN messenger op Statusservice, e-mail, privacyverlaring klik(één van die 3), dan komt MSN startpagina op m'n bureaublad te staan. Is dit normaal en hoe krijg ik dat weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44

littledreamer

Dingen enzo!

_PoTaToX_ schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:13:
[afbeelding]

Misschien een erg domme vraag?
Maar hoe laat ik mijn contact list er zo uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

littledreamer schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:50:
[...]

Misschien een erg domme vraag?
Maar hoe laat ik mijn contact list er zo uitzien?
hoe wil je hem laten uitzien? de tabs aan de linkerkant kan je zelf uitzetten, de banner onderin heb je echt een (illegale) patch voor nodig. de tekst met welk muziek enzo vind je in de nieuwste 7.0 (check meuktracker eens) en pototax verteld net dat ie een vertaling heeft gemaakt en hij zegt ook waar dat te downen is. (staat notabene in je replie)

als geen 1 van deze antwoorden is wat je zoekt hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 was prima!

ik snap al die nutteloze updates niet...!
security zaken owkee, maar al die meuk eromheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

msn 7 beta heeft een beetje overdreven veel functies... jammer genoeg word je straks wel gedwongen hiernaar over te stappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ja met laaste 7 beta gaat het de verkeerde kant op, ik hoop dat ze dit nog zelf inzien voor ze em final gaan maken, maar ik vrees het ergste....

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik vind t zoooooo irritant dat je in het chat scherm niet ziet als iemand offline is!! zit je tegen lucht aan te lullen?! iemand t zelfde probleem? is bij de nieuwste beta trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

yep dat is een bug in deze verzie... en idd tegen lucht lullen is kut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 11:20

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

DaannO schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:24:
ik vind t zoooooo irritant dat je in het chat scherm niet ziet als iemand offline is!! zit je tegen lucht aan te lullen?! iemand t zelfde probleem? is bij de nieuwste beta trouwens!
Hier hetzelfde, net als dat ik geen tooltip krijg als ik met mijn muis boven een naam ga hangen.
Hoop dat ze er wat aandoen. Ik vind die extra optie dat je je muziek kan laten zien best leuk werken. :)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
OW's worden in deze thread uitgedeeld voor het posten van niet-Microsoft patches, het vragen daarom, en het melden van het down zijn van MSN