dat klopt sommige mensen kunnen die tekeningen niet ontvagen dan staat de functie automatisch uit...DaannO schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:50:
hebben jullie ook dat je soms wel kan tekenen in je chat dinges en soms niet?!
Ik ondervind dat er bij sommige van mijn contactpersonen rechtsonder een soort sterretje staat. Waarvoor staat dit?
Hier de afbeelding:
Hier de afbeelding:

Anoniem: 98248
Als je hier op klikt zie je dat ze een soort MSN Weblog (ook wel MSN Space genoemd) bijhouden.WimB schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:57:
Ik ondervind dat er bij sommige van mijn contactpersonen rechtsonder een soort sterretje staat. Waarvoor staat dit?
Hier de afbeelding: [afbeelding]
Anoniem: 118527
Hoi allemaal,
Sinds kort heb ik een probleem met MSN 7.0. Als ik met iemand aan het kletsen ben, valt zonder enige aanleiding het versturem van berichten weg. Hij geeft dan aan dat het bericht niet kan verzonden worden naar de adressen. Dit heeft hij met meerdere contact personen. Dus het kan niet aan die ene persoon liggen, heb msn er ook al opnieuw opgezet, maar dat helpt ook niet.
Wie heeft er een idee??
Groeten!!
Sinds kort heb ik een probleem met MSN 7.0. Als ik met iemand aan het kletsen ben, valt zonder enige aanleiding het versturem van berichten weg. Hij geeft dan aan dat het bericht niet kan verzonden worden naar de adressen. Dit heeft hij met meerdere contact personen. Dus het kan niet aan die ene persoon liggen, heb msn er ook al opnieuw opgezet, maar dat helpt ook niet.
Wie heeft er een idee??
Groeten!!
Anoniem: 133155
Ik zoek een ander antwoord, hoe kan ik zorgen dat de avatars te zien zijn in plaats van die poppetjes? En mij lukt het uitschakelen van de tabs niet...Anoniem: 99760 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:26:
[...]
hoe wil je hem laten uitzien? de tabs aan de linkerkant kan je zelf uitzetten, de banner onderin heb je echt een (illegale) patch voor nodig. de tekst met welk muziek enzo vind je in de nieuwste 7.0 (check meuktracker eens) en pototax verteld net dat ie een vertaling heeft gemaakt en hij zegt ook waar dat te downen is. (staat notabene in je replie)
als geen 1 van deze antwoorden is wat je zoekt hoor ik het wel
Anoniem: 99760
die avatar krijg je in 7.0.0604 en check je versie en heb jij hem nie dan moet je ff in meuktracker kijken en daar downen, down gelijk ook de languagepack dat in 1 van de replies staat....Anoniem: 133155 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:23:
Ik zoek een ander antwoord, hoe kan ik zorgen dat de avatars te zien zijn in plaats van die poppetjes? En mij lukt het uitschakelen van de tabs niet...
tabs kun je zo uitschakelen in extra>opties>beveiliging>dit is een openbare computer, geef mijn tabs niet weer aanvinken. (let op: dit is in 7.0.0604 en in andere versies staat het ook zo letterlijk maar dan onder privacy)
Hoe kom jij aan versie 7.0.0604? Op de site staat versie 7.0.0425.Anoniem: 99760 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:19:
[...]
die avatar krijg je in 7.0.0604 en check je versie en heb jij hem nie dan moet je ff in meuktracker kijken en daar downen, down gelijk ook de languagepack dat in 1 van de replies staat....
tabs kun je zo uitschakelen in extra>opties>beveiliging>dit is een openbare computer, geef mijn tabs niet weer aanvinken. (let op: dit is in 7.0.0604 en in andere versies staat het ook zo letterlijk maar dan onder privacy)
Anoniem: 50873
http://www.gifs.net/animate/giflist.htmanandus schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:41:
Ik zie steeds vaker dat mensen custom bewegende emoticons hebben.
Weet iemand een site waar ze staan?
Heb net ook gezien dat je zelf animated gifjes kan toevoegen
Lezen kerel.... lezen....EricJH schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:26:
Hoe kom jij aan versie 7.0.0604? Op de site staat versie 7.0.0425.
de enige reden waarom deze beta nie te downen is voor nederlandertjes komt omdat het NIET nederlands is maar engels en daarom de languagepack....Anoniem: 99760 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:19:
die avatar krijg je in 7.0.0604 en check je versie en heb jij hem nie dan moet je ff in meuktracker kijken en daar downen, down gelijk ook de languagepack dat in 1 van de replies staat....
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 01-03-2005 12:22 ]
Hm dit is vaag. Ik heb 7.0.0604 en vandaag was er ineens een geel balkje dat ik mensen kon toevoegen met mobiel nummer ofzo? En plotseling kan ik zien of iemand offline is in een gespreksvenster!
Klopt, dat word nu bij sommige mensen geactiveerd. Maar waarom gebruik je niet 7.0632 ? Gisteren is die uitgelekt en veel fouten van 604 zijn opgelost.Beekforel schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:23:
Hm dit is vaag. Ik heb 7.0.0604 en vandaag was er ineens een geel balkje dat ik mensen kon toevoegen met mobiel nummer ofzo? En plotseling kan ik zien of iemand offline is in een gespreksvenster!
--
deze schijnt ook vol te zitten met bugjes... ik test hem nu ff uit en zie nog niks...._PoTaToX_ schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:47:
Klopt, dat word nu bij sommige mensen geactiveerd. Maar waarom gebruik je niet 7.0632 ? Gisteren is die uitgelekt en veel fouten van 604 zijn opgelost.
http://www.messbase.nl/ni...9a8ad126aa210f53380d0f40c
voor de anderen die deze beta ook willen bemachtigen.
edit: ik heb het uitgetest en ik raad het iedereen af. de winks, buzzers, whatever kunnen nie meer gestuurd worden van versies die lager zijn dan 7.0.0632. dus je zit eenzaam met je nieuwe versie te spelen....
ik ben teruggegaan naar 0604 en ik wacht die offlinefix af die ik had en hoop dat ik het nog wel krijg....
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 05-03-2005 11:43 ]
Anoniem: 118527 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:25:
Hoi allemaal,
Wie heeft er een idee??
Groeten!!
offtopic:
Vast een probleem met je connectie.
Dat kan aan veel dingen liggen, valt zo niet te zeggen... ik denk dat je er beter een topic over kunt openen
Vast een probleem met je connectie.
Dat kan aan veel dingen liggen, valt zo niet te zeggen... ik denk dat je er beter een topic over kunt openen
ik kan het tabblad handgeschreven niet selecteren, iemand enig idee hoe dit kan?
MS Journal viewer installeren.Grolsch schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:48:
ik kan het tabblad handgeschreven niet selecteren, iemand enig idee hoe dit kan?
Godfather Bodybuilding topic reeks
http://members.home.nl/potatox/Ink.msiGrolsch schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:48:
--
Anoniem: 50873
Net een leuk bugje gevenden 
ga in de busy mode en zoek iemand op die normaal online is en ook msn 7 heeft

Euhm.. en dan krijgt diegene een onwijs drukke Br33zah-naam ofzo?Anoniem: 50873 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:11:
[afbeelding]

/me anandus is blij dat niemand in zijn lijst niet zulke namen heeft
Overigens zie ik ook dat nudge aanstaat. Da's altijd het eerste wat bij de meeste mensen uitgezet wordt, toch?
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 14-03-2005 18:50 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik snap het probleem niet?Anoniem: 50873 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:11:
[afbeelding]
Dat die persoon op busy gaat staan als je "Switch to busy mode" zegt?
Dat is geen bug, dat is een featureAnoniem: 50873 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:11:
[afbeelding]
Ik word stilaan zot van deze versie van MSN Messenger. Ik ben gek op de feature om je aan te melden zonder dat iemand het ziet maar elke keer als iemand zijn/haar displaypicture verandert of een gesprek met mij begint lagt het hele programma voor enkele seconden tot enkele minuten! Het uitschakelen van de display pictures haalt hierbij niets uit helaas...
Maar goed, het is nog een beta, ik hoop dat het opgelost is in de final.
Anoniem: 133155
Kan jij me dan even uitleggen wat hier zo bijzonder aan is?InSPiRE schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:57:
[...]
Dat is geen bug, dat is een featurenog meer van dit soorten dingen?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:26
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Daarom wacht ik ook nog met de nieuwe versie. Daarnaast, met msn plus kan je vast een hoop dingen uitzetten waardoor het programma gelijk weer een stukje aantrekkelijker wordt. De superfunctie om offline aan te kunnen melden (alle andere messengers hebben dat gewoon al) wil ik erg graag gebruiken, maar dat buzzen en rest van die onzin mag gelijk met msn plus eruit worden gesloopt.amour021 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:03:
Ik word stilaan zot van deze versie van MSN Messenger. Ik ben gek op de feature om je aan te melden zonder dat iemand het ziet maar elke keer als iemand zijn/haar displaypicture verandert of een gesprek met mij begint lagt het hele programma voor enkele seconden tot enkele minuten! Het uitschakelen van de display pictures haalt hierbij niets uit helaas...
ik betwijfel het dat patchou nog antifeatures gaat inbouwen in msn plus. ik zie nu al de auteur herhaaldelijk posten dat hij de banner van Messenger al nie meer wilt blokkeren (onbegrijpelijk maar "hij voelt er niets meer voor"), het is overduidelijk dat Patchou koortsachtig naar nieuwe interessante nog niet bestaande features aan het inbouwen is om toch nog interessant te blijven. (zelf een gekleurde naam ingeven voor iemand en de rest van zijn/haar huidige nicknaam zal daarachter staan bijv(in plus 4.50))We Are Borg schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:36:
Daarom wacht ik ook nog met de nieuwe versie. Daarnaast, met msn plus kan je vast een hoop dingen uitzetten waardoor het programma gelijk weer een stukje aantrekkelijker wordt. De superfunctie om offline aan te kunnen melden (alle andere messengers hebben dat gewoon al) wil ik erg graag gebruiken, maar dat buzzen en rest van die onzin mag gelijk met msn plus eruit worden gesloopt.
ik denk vanwege de banner nie meer blokkeren dat Patchou MSN tegenmoet wilt komen en dat ze niets meer in zullen bouwen dat welk features dan ook van messenger uit zal schakelen die messenger zelf al nie kan uitzetten en dat ze dus meer legaler bezig willen zijn.
gelukkig zijn er best makkelijk andere patchs te vinden die de banner en winks en ander zooi uit kunnen schakelen. vraag me af of plus nog wel populair blijft dan...
Morgenochtend komt de nieuwe msgplus uit (versie 3.5) om 05:00 AM nederlandse tijd. Bron: http://www.msghelp.net/showthread.php?tid=40017&page=1
BF1: Don-Panio
de nieuwe patchou is een feit nu... http://www.msgplus.net/download.php
overigens heb ik gelijk gekregen, er zit geen 1 antifeature meer in...
overigens heb ik gelijk gekregen, er zit geen 1 antifeature meer in...
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 17-03-2005 09:45 ]
Ik heb een vaag soort probleem. Normaal staat per groep het aantal mensen online en offline, nu staan alle mensen in de groepen die online zijn bovenaan en onderaan een gigantische lijst met offline personen is dit nieuw ofzo? Ik heb niets veranderd aan MSN. Het viel me op toen ik net m'n laptop aanzette.

[ Voor 5% gewijzigd door Jozz op 17-03-2005 11:02 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
"Group offline contacts" uitzetten...Jozz schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:01:
Ik heb een vaag soort probleem. Normaal staat per groep het aantal mensen online en offline, nu staan alle mensen in de groepen die online zijn bovenaan en onderaan een gigantische lijst met offline personen is dit nieuw ofzo? Ik heb niets veranderd aan MSN. Het viel me op toen ik net m'n laptop aanzette.
[afbeelding]
Da's nieuw sinds versie 5 geloof ikJozz schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:01:
Ik heb een vaag soort probleem. Normaal staat per groep het aantal mensen online en offline, nu staan alle mensen in de groepen die online zijn bovenaan en onderaan een gigantische lijst met offline personen is dit nieuw ofzo?
Even een kort vraagje.
Is er een manier om al je zelf toegevoegde smiley's in een map op te slaan zodat je ze na bv. een herinstallatie weer in één keer terug kunt zetten?
Is er een manier om al je zelf toegevoegde smiley's in een map op te slaan zodat je ze na bv. een herinstallatie weer in één keer terug kunt zetten?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
draai al weer tijdje op 425 versie, met die handschrift optie erbij.. vind et allemaal best werken 
webcam doet et, kan msg's sturen en chatlogs nakijken, keep it real
webcam doet et, kan msg's sturen en chatlogs nakijken, keep it real
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In 7.0.0429 kan ik de tabs onder Privacy niet meer uitschakelenAnoniem: 99760 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:19:

of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 19-03-2005 09:59 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
sorrie, ik gebruik een patch waarin staat "aktiveer aan en uit kunnen zetten van tabs". en dan klopt de rest van me beschrijving. dat met privacy is in versie 6.2 en lager.Gunner schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:58:
In 7.0.0429 kan ik de tabs onder Privacy niet meer uitschakelen
[afbeelding]
of zie ik iets over het hoofd?
is het btw niet 7.0.0425?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 19-03-2005 10:37 ]
Nope , ik heb deze versie van de T.net frontpage gehaaldAnoniem: 99760 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 10:36:
sorrie, ik gebruik een patch waarin staat "aktiveer aan en uit kunnen zetten van tabs". en dan klopt de rest van me beschrijving. dat met privacy is in versie 6.2 en lager.
is het btw niet 7.0.0425?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hebben meer mensen er last van dat in msn 7.0 de webcams ongelovelijk vaak wegvallen, of moet ik het probleem bij mezelf gaan zoeken?
ik heb in 7.0.0425 dat de cam na precies 60 minuten uitvalt. heel raar... maar voor de rest was ie oke, ik las ergens dat versies als 7.0.0604 en hoger allemaal problemen hebben met cammen. ik weet niet welk versie jij hebt...Dersan schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:19:
Hebben meer mensen er last van dat in msn 7.0 de webcams ongelovelijk vaak wegvallen, of moet ik het probleem bij mezelf gaan zoeken?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 19-03-2005 11:27 ]
Hmm ik heb nu 7.0.0429 maar ik vind twee opties uit die 7.0.0464 wel sexy:
1) In de contactlijstal de avatars van andere zien
2) Laten zien welke muziek je luistert
Echter, is het nu zo dat die 7.0.0464 een soort wrak is waarin ongeveer niks werkt, of niet?
1) In de contactlijstal de avatars van andere zien
2) Laten zien welke muziek je luistert
Echter, is het nu zo dat die 7.0.0464 een soort wrak is waarin ongeveer niks werkt, of niet?
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik heb momenteel 7.0.0425. Nu zie ik hier dus dat er weer een paar beta's zijn uitgelekt.
- 7.0.0429 Wat zijn hier de voordelen/nieuwe opties van tegenover 7.0.0425?
- 7.0.0604 Redelijk brak?
- 7.0.0632 Niet echt downwards compatible(buzzers en andere meuk die niet werken)?
- 7.0.0632 Niet echt downwards compatible(buzzers en andere meuk die niet werken)?
Ik heb nu 0632 en heb nergens last van, werkt prima!Jozz schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:00:
Ik heb momenteel 7.0.0425. Nu zie ik hier dus dat er weer een paar beta's zijn uitgelekt.
Ik heb hem nu ook geïnstalleerd, werkt prima en dat van die buzzers/winks gebruikte ik toch al bijna nooit, dus ik vind het wel best zo.Beekforel schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:26:
[...]
Ik heb nu 0632 en heb nergens last van, werkt prima!
Anoniem: 106263
ik heb 'm net eraf geflikkerd..
ongeloofelijk hoe traag ie mijn systeem soms maakte, soms bleef het gewoon enkele seconden haken als ik me aanmelden of iemand anders de webcam aanzette..
Het kan normaal niet aan mijn systeem liggen (sig)?
Ik weet niet welke versie van 7.0 ik had.
Ik hoop in ieder geval dat het betert met de final..
ongeloofelijk hoe traag ie mijn systeem soms maakte, soms bleef het gewoon enkele seconden haken als ik me aanmelden of iemand anders de webcam aanzette..
Ik weet niet welke versie van 7.0 ik had.
Ik hoop in ieder geval dat het betert met de final..
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:26
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Uiteraard nietAnoniem: 106263 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:22:
Ik stoor me het nog het meest aan dat de MSN client zo ongelooflijk traag is.
Als ik hem open is het bij toch cker 3/4 seconden laden van het venster.
Heel irritant.
Heel irritant.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik vond het even snel werken als de 6.2.Rakkerzero schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:37:
Ik stoor me het nog het meest aan dat de MSN client zo ongelooflijk traag is.
Heel irritant.
Maar wat ik wel verbeterd vond was de snelheid van het aanmelden, met de 7 gaat dit zoveel x sneller dan de 6.2
Lees eens een paar posts terug, we wisten al dat die uit was.
welke post dan want de laatste posts hebben t over is nr 7.0.0632 en dit is 7.0.7 duzzzzBeekforel schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:01:
[...]
Lees eens een paar posts terug, we wisten al dat die uit was.
Ik heb gister MSN 7 beta 0.632 gedownt, in combinatie met Msgplus en de Messpatch.
Alleen na een tijdje loopt ie vast, kijk in bij processen zie ik dat winlogon.exe mn CPU opvreet.
Ik denk dat het door MSN komt want ik heb het nooit eerder gehad.
Alleen na een tijdje loopt ie vast, kijk in bij processen zie ik dat winlogon.exe mn CPU opvreet.
Ik denk dat het door MSN komt want ik heb het nooit eerder gehad.
Ow stom van me, ik las verkeerd.DaannO schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:19:
[...]
welke post dan want de laatste posts hebben t over is nr 7.0.0632 en dit is 7.0.7 duzzzz
Ik heb net de nieuwste beta vanMSN geinstalled en de nieuwe versie van MSN + . Maar elke keer als iemand me een wav, mp3 of een png bestand wil sturen krijg ik deze boodschap "This file has been blocked because it is potentially unsafe.". Een maatje van heeft percies de zelfde versies maar heeft er geen last van, volgens mij kijk een instelling over het hoofd want ik zie het.
EDIT
Met de vorige versie van MSN 7 deed die het wel gewoon goed.
EDIT
[ Voor 11% gewijzigd door Radeon op 22-03-2005 18:44 ]
It's never easy.....
das netjes... ik had ook zoiets en ik wilde deze nieuwste msn doorgeven en dat is een MSI file en er gebeurde geen ruk. geen foutmeldingen of popups of wat dan ook. ben weer terug op 425hirogene schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:41:
Ik heb net de nieuwste beta vanMSN geinstalled en de nieuwe versie van MSN + . Maar elke keer als iemand me een wav, mp3 of een png bestand wil sturen krijg ik deze boodschap "This file has been blocked because it is potentially unsafe.". Een maatje van heeft percies de zelfde versies maar heeft er geen last van, volgens mij kijk een instelling over het hoofd want ik zie het.
EDIT
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 22-03-2005 19:51 ]
In die nieuwe versie kan je ook muggins ofzo uitproberen, nu stond er op messbase een post hoe je er 1 gratis kan maken en installeren en het werkt nog ook:
Nu merkte ik hier al dat je dit wel in internet explorer moet doen, want het werkte niet in firefox. Hij zegt daarna dat het niet gelukt is (na het installeren), maar hij staat wel gewoon ingesteld in je msn. Je moet wel op het laatst 3 extra moods kiezen, die kan je vervolgens in je eigen user-icon dan afspelen (dat is het idee hiervan). Ik vind het wel een grappige extra, maar zou er eigenlijk zelf nooit voor betalen. Maar als er mensen zijn later die dat wel doen hoeven we voor msn-standaard (is het eigenlijk zonder al die extra's) niet te betalen...
Nu merkte ik hier al dat je dit wel in internet explorer moet doen, want het werkte niet in firefox. Hij zegt daarna dat het niet gelukt is (na het installeren), maar hij staat wel gewoon ingesteld in je msn. Je moet wel op het laatst 3 extra moods kiezen, die kan je vervolgens in je eigen user-icon dan afspelen (dat is het idee hiervan). Ik vind het wel een grappige extra, maar zou er eigenlijk zelf nooit voor betalen. Maar als er mensen zijn later die dat wel doen hoeven we voor msn-standaard (is het eigenlijk zonder al die extra's) niet te betalen...
[ Voor 75% gewijzigd door Spider.007 op 22-03-2005 20:07 ]
BF1: Don-Panio
Ik weet niet waar het door komt, maar als ik een ( typ of een msgplus command waar een ( in zit, loopt MSN vast en gaat winlogon.exe alle CPU opeisen.
FF messpatch downen en je kan onbeperkt mensen Nudgen
Hmm irritante bug in 7.0.0732: als je handwritten aan hebt staat en je houdt je muisknop tijdens het tekenen langer da 5sec. vast (wilde gok), sluit MSN zichzelf af...
leoaq.fm // Jeune Loop
Weet ik
't is ook niet erg belangrijk, maar in de final kan zoiets natturlijk niet
't is ook niet erg belangrijk, maar in de final kan zoiets natturlijk niet
leoaq.fm // Jeune Loop
Hmm die Muggins zijn idd best geining, ik zat er net zo is mee te spelen, ik denk dat voor 1,10 ik er wel 1 koop als de final uitkomt, bewegende display pictures is best leuk in het begin dan denk ik
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Als iemand anders zo'n emoticon post, klik je met rechtermuisknop op de emoticon en dan opslaan, dan heb jij die emoticon ook.
Dat is allemaal leuk en aardig maar waar worden ze opgeslagen
Ik heb een andere HD in me pc en nu ben ik natuurlijk al me emoticons kwijt,ik wou ze overzetten van me oude HD maar ik kan ze niet vinden.
Wie weet waar ze worden opgeslagen op je HD.
Dat is allemaal leuk en aardig maar waar worden ze opgeslagen
Ik heb een andere HD in me pc en nu ben ik natuurlijk al me emoticons kwijt,ik wou ze overzetten van me oude HD maar ik kan ze niet vinden.
En weet iemand misshien waar ik op m'n comp die custom sounds kan vinden, die de mensen in je contactlijst wel eens afspelen, of die je van die plus! server download? Zitten soms best wel leuke tussen die je wel wil bewaren, voor na een verse installatie van je Windows ofzo.
C:\Documents and Settings\[gebruikers naam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[msn nummer]\CustomEmoticonsRichard-- schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 01:08:
Als iemand anders zo'n emoticon post, klik je met rechtermuisknop op de emoticon en dan opslaan, dan heb jij die emoticon ook.
Dat is allemaal leuk en aardig maar waar worden ze opgeslagen![]()
![]()
--
Dat dacht ik ook ja maar helaas werkt het dus niet._PoTaToX_ schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:
[...]
C:\Documents and Settings\[gebruikers naam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[msn nummer]\CustomEmoticons
Ik heb de pc daarna ook opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet.
Ik ben echt ernstig van van deze wink => 
Al is dat dansende varkentje ook leuk
En wat zijn muggins?
Al is dat dansende varkentje ook leuk
En wat zijn muggins?
[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 26-03-2005 15:00 ]
Messenger 7 heeft best leuk dingen, maar
Je costum emo's moeten nog steeds 20x20 px zijn alnders zien ze er niet uit.
Nudge is irritant imo
Je heb nog steeds die lelijke, afleidende banner onder in.
Verder mis ik dingen als containers, minimaliseren naar systemtray (dus lijst open, maar geen taskbar button), volledige ondersteuning van skins (dus niet alleen achtergrondjes).
Ik heb iegenlijk geen reden om Messenger te gebreuken anders als de webcam.
Je costum emo's moeten nog steeds 20x20 px zijn alnders zien ze er niet uit.
Nudge is irritant imo
Je heb nog steeds die lelijke, afleidende banner onder in.
Verder mis ik dingen als containers, minimaliseren naar systemtray (dus lijst open, maar geen taskbar button), volledige ondersteuning van skins (dus niet alleen achtergrondjes).
Ik heb iegenlijk geen reden om Messenger te gebreuken anders als de webcam.
Nou ik heb de sounds gevonden volgens mij:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Messenger Plus!\Custom Sounds
Al zijn de files zo niet te herkennen, misschien later gewoon het hele mapje terugzetten of 1 voor 1?
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Messenger Plus!\Custom Sounds
Al zijn de files zo niet te herkennen, misschien later gewoon het hele mapje terugzetten of 1 voor 1?
Bij mij is hij nog steeds traag met het inloggen. Of het gaat gewoon helemaal niet.
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen: maar kun je wat doen aan die soms irritante lange nicknames?
Switchen naar emailadres is ook geen optie aangezien ze net zo lange email hebben...
in msgplus..... zwaar over het hoofd gezien...
Switchen naar emailadres is ook geen optie aangezien ze net zo lange email hebben...
in msgplus..... zwaar over het hoofd gezien...

[ Voor 16% gewijzigd door Magic666 op 27-03-2005 13:50 ]
Meest irritante functie van .732 is wel het automatisch blokkeren van bestanden.
Ook img bestanden worden zomaar geblokkeerd..
Misschien moeten ze een optie maken waar je zelf bepaalde bestandstypen aan/uit kan zetten..
Misschien moeten ze een optie maken waar je zelf bepaalde bestandstypen aan/uit kan zetten..
Is er al ergens een soort van polygamy patch voor msn 7.0.0732 ?
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Weet iemand al waar je dat blocken uit kan zetten? Is vreselijk irritantmarcovtwout schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:22:
Meest irritante functie van .732 is wel het automatisch blokkeren van bestanden.
google>mastalinecyberrobin schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:31:
Is er al ergens een soort van polygamy patch voor msn 7.0.0732 ?
Dat is allemaal leuk en aardig maar waar worden ze opgeslagen![]()
_PoTaToX_ schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:
[...]
C:\Documents and Settings\[gebruikers naam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[msn nummer]\CustomEmoticons
Iemand een idee hoe het wel werkt ????Richard-- schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:35:
[...]
Dat dacht ik ook ja maar helaas werkt het dus niet.
Ik heb de pc daarna ook opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet.
Ik heb een vraagje:
Ik heb nu al een tijdje MSN 7 met de nieuwe MSN plus draaien.
Nu vroeg ik me af of er soms een plugin is waarbij de online contactpersonen worden weergegeven in het popupmenuutje dat verschijnt vanuit de system tray.
Voorbeeldje:

Bestaat zoiets?
Ik heb nu al een tijdje MSN 7 met de nieuwe MSN plus draaien.
Nu vroeg ik me af of er soms een plugin is waarbij de online contactpersonen worden weergegeven in het popupmenuutje dat verschijnt vanuit de system tray.
Voorbeeldje:
Bestaat zoiets?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
En waarom werkt ie niet? Ik heb die toaster ook geprobeerd... werkt ook niet!_PoTaToX_ schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:47:
Ik gebruik er deze voor MSN Messenger Music Plugin.
Deze is speciaal gemaakt voor alleen de nieuwe msn 7 functie en bevat verder nix.en zo hoord het ook
Ik heb hem in mijn WinAMP folder gekiepert en in MSN de optie aangezet.... maar niks

In Toaster moet je de preset "MSN Only" nemen en op het tweede tabblad "Enable toasts" uitzetten.
Ik bedoel dit op de plugin instellingen van Toaster via de Winamp Preferences.
Daarna moet je Winamp even opnieuw starten en moet in MSN 7.0.0732 die optie van "Persoonlijk bericht" aanzetten.
Daarna moet je Winamp even opnieuw starten en moet in MSN 7.0.0732 die optie van "Persoonlijk bericht" aanzetten.
"In verband met bevelidingsredenen, zijn sommige MSN Messenger funties uitgeschakeld. Je kunt wel nog berichten ontvangen en verzenden." 7.0.0732...
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
MSN Only Preset? Dit zit niet op mijne! (toaster for winamp classic v0.7 RC2)JeroenM_tbs schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:51:
In Toaster moet je de preset "MSN Only" nemen en op het tweede tabblad "Enable toasts" uitzetten.
En werkt het nog steeds niet...
Same here, maar je kan nergens vinden waar je die opties aan kan zetten.NoReason schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:51:
"In verband met bevelidingsredenen, zijn sommige MSN Messenger funties uitgeschakeld. Je kunt wel nog berichten ontvangen en verzenden." 7.0.0732...
Bestanden ontvangen gaat slecht, en URLs zijn text-only links
Zie ook: Beveiligingsproblemen bij MSN
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 30-03-2005 11:40 ]
same here! gister nergens last van en nu opeens ditanandus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:30:
[...]
Same here, maar je kan nergens vinden waar je die opties aan kan zetten.
Bestanden ontvangen gaat slecht, en URLs zijn text-only links
Zie ook: Beveiligingsproblemen bij MSN
Lees even specifiek deze post:
ironx in "Beveiligingsproblemen bij MSN"
Zo erg is het allemaal niet.
Ik geloof dat het in Amerika (PST) 8 uur vroeger is dan hier (CET) en dat links weer normaal werken na 21.00 uur. Daarna zullen 24 uur lang de winks en dynamische plaatjes niet meer werken.
ironx in "Beveiligingsproblemen bij MSN"
Zo erg is het allemaal niet.
Ik geloof dat het in Amerika (PST) 8 uur vroeger is dan hier (CET) en dat links weer normaal werken na 21.00 uur. Daarna zullen 24 uur lang de winks en dynamische plaatjes niet meer werken.
[ Voor 50% gewijzigd door Joen op 30-03-2005 13:23 ]
Grappig hoor, iedereen gebruikt een beta en gaat vervolgens over de rooie omdat MS een grote beta-test uitvoert op het netwerk
jah pcies, nu ik t weet maak ik me er ook niet zo druk over wel een goeie zaak op den duur tochFrank-NL schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:18:
Grappig hoor, iedereen gebruikt een beta en gaat vervolgens over de rooie omdat MS een grote beta-test uitvoert op het netwerk
Als je het verzie nummer veranderd naar 7.1.000 werkt alles gewoon. Dus zie geen probleem

hoe kom je aan deze nieuwe versie dan?!dark4ever schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:32:
Als je het verzie nummer veranderd naar 7.1.000 werkt alles gewoon. Dus zie geen probleem
is geen nieuwe verzie je veranderd gewoon je verzie nummer zie bijv. de bekende *.be site.
Waar kan je dit veranderen? Register?dark4ever schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:32:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MSNMessenger\...
Maar daar zie ik alleen vesie 6.2 genoemd worden
/me op zoek gaat
[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 30-03-2005 17:43 ]
Ben er ook niet z'n held in, en weet ook niet of het wel mag volgens de regels als ik het hier post hoe het moet. Alleen kijk op de bekende *.be site. Dan kom je er wel uit. (Teminste mij lukte het en had ook geen ervaring op dit gebiedanandus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:41:
[...]
Waar kan je dit veranderen? Register?
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MSNMessenger\...
Maar daar zie ik alleen vesie 6.2 genoemd worden
/me op zoek gaat
Mag ik zo vrij zijn om mezelf een kick te geven... iemand die de winamp plugin werkend heeft? Ik heb de 732 build van MSNM. En ik krijg het niet voor elkaar, met beide plugins die in dit topic genoemnd worden nietoZner schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:28:
MSN Only Preset? Dit zit niet op mijne! (toaster for winamp classic v0.7 RC2)
En werkt het nog steeds niet...
Ik heb MSn 7.0.0.0732 en Toaster for Winamp Classic v0.7.3.
Op het tabblad "Presets" heb ik "MSN Only" geselecteerd en vervolgens "Load preset"geklikt.
Daarna ben ik naar het tabblad "Display" gegaan en heb ik "Enable toasts" uitgeschakeld.
Ten slotte heb ik op "Toepassen" geklikt en Winamp even geherstart.
Meer is er in principe voor nodig.
Bij de MSN instellingen moet je het "Waar luister ik naar" wel aanzetten.;)
En als je Windows Media Player aan hebt staan met de plugin voor Winamp zou dat allicht kunnen storen vermoed ik.
Op het tabblad "Presets" heb ik "MSN Only" geselecteerd en vervolgens "Load preset"geklikt.
Daarna ben ik naar het tabblad "Display" gegaan en heb ik "Enable toasts" uitgeschakeld.
En als je Windows Media Player aan hebt staan met de plugin voor Winamp zou dat allicht kunnen storen vermoed ik.
Dan had ik blijkbaar de verkeerde toaster (oudere versie zonder 3). Nu doet ie het gewoon!JeroenM_tbs schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:23:
Ik heb MSn 7.0.0.0732 en Toaster for Winamp Classic v0.7.3.
Heeft iemand ook een idee hoe je makkelijk winks en dynamic dp's kunt backuppen? Ik heb wel een folder in application data, met diverse subfolders en wat .dat bestanden. kun je die bij een reinstall er gewoon weer heen kopiëren?
[ Voor 19% gewijzigd door iAR op 02-04-2005 13:38 ]
heb vandaag de final (officiele versie geen beta) gedownload.
Vind het toch allemaal wat uitgebreid eerlijk gezegt.
Ik en nog een paar in m'n lijst krijgen die Messenger plus! random geluiden er niet voor, steeds geeft de server geen contact mogelijk met de geluidsserver aan. 
Is nog lang niet 100% dus...
Is nog lang niet 100% dus...
Weet iemand of er al een polygamy is voor de final versie (7.0.0777)??
Naast het feit dat je melding vrij nutteloos is; kun je het beter in het juiste topic kwijt:Kurvers schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:46:
heb vandaag de final (officiele versie geen beta) gedownload.
[rml][ MSN7] Final - ervaringen *[/rml]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
Let op:
OW's worden in deze thread uitgedeeld voor het posten van niet-Microsoft patches, het vragen daarom, en het melden van het down zijn van MSN
OW's worden in deze thread uitgedeeld voor het posten van niet-Microsoft patches, het vragen daarom, en het melden van het down zijn van MSN