Ja, ik heb hetzelfde probleem met die namen. Voor de rest nog geen andere problemen ondervonden, maar dat zal denk ik nog wel komen. Zit alleen zo weinig op MSN Messenger de laatste tijden.
Anoniem: 123569
Hij loopt hier niet echt lekker pc word er niet echt sneller van, volgens mij vol met spy en adware. Hopelijk loopt de volledige versie iets mooier. Gelukkig kan je de nudge en winks funtcies disablen dit is echt super irritant
Oh ja en Activities en Games werken ook niet, na het klikken op 1 van de knoppen (Activities of Games) komt er een "Contacting Service..." venstertje, maar waar niks in geladen wordt....
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Anoniem: 103338
Ik heb 6.2 maar weer geïnstalleerd, bij zo'n beta versie erger je je toch maar rot aan alle bugs. (en de games werken ook niet idd)
Ik moet iedere keer als ik 7.0 opstart mijn avatar aanpassen en een foutmelding als ik een venster sluit.
Afgezien daarvan doet ie het niet verkeerd.
Afgezien daarvan doet ie het niet verkeerd.
Mijn norton anitivirus 2005 geeft steeds de melding dat msn een worm is 
Vertel norton steeds dat msn wel verbinding mag maken maar hij wil niet luisteren.

Vertel norton steeds dat msn wel verbinding mag maken maar hij wil niet luisteren.
[ Voor 37% gewijzigd door LoeiOrdinair op 06-10-2004 22:19 ]
Nog gekker 
sign ik off, wil weer aanmelden.
"There is a new version of msn available" ik moet instaleren, kan niet cancelen. gaat ie automatisch 6.2 installen
"There is a new version of msn available" ik moet instaleren, kan niet cancelen. gaat ie automatisch 6.2 installen
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Anoniem: 2955
ik merk het ook net. Uiteraard installeert 6.2 ook niet als 7 er al opstaat, dus moet je eerst uninstallen...Firecow schreef op 07 oktober 2004 @ 00:20:
Nog gekker
Anoniem: 108413
hier hetzelfde.
heb er maar 3 dagen van mogen genieten. ik vond de nieuwe dingetjes en prulletjes wel grappig. helaas pindakaas

Hier ookal. Waarschijnlijk express gedaan door MS...

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Following on from our security alert this week MSN have not only delayed the release of an external beta but they're planning to remove crucial new features temporarily. According to sources close to MSN, MSN Messenger 7 beta will ship without 'winks' and deluxe display pictures. Currently it's easy for hackers to exploit the code of winks to display any flash movies on a users computer for any amount of time.
MSN took the decision following the public announcements of the exploits. We're unsure whether 'winks' are going to be axed from MSN Messenger 7 or whether MSN are merely revamping them to be included in later betas.
In other news, The Messenger team will be implementing a CVR update that will force all existing MSN Messenger V7.0 users to downgrade to V6.2. This CVR is scheduled to start on 6 Oct 2004. Anyone running MSN Messenger V7.0 build 0205 will need to downgrade. If you do not downgrade, you will be unable to sign into the Messenger service. We're unsure whether this will effect other builds.
Bron: Neowin.net
Het is weer over (voorlopig) met de public beta gein
MSN took the decision following the public announcements of the exploits. We're unsure whether 'winks' are going to be axed from MSN Messenger 7 or whether MSN are merely revamping them to be included in later betas.
In other news, The Messenger team will be implementing a CVR update that will force all existing MSN Messenger V7.0 users to downgrade to V6.2. This CVR is scheduled to start on 6 Oct 2004. Anyone running MSN Messenger V7.0 build 0205 will need to downgrade. If you do not downgrade, you will be unable to sign into the Messenger service. We're unsure whether this will effect other builds.
Bron: Neowin.net
Het is weer over (voorlopig) met de public beta gein
[ Voor 51% gewijzigd door SithWarrior op 07-10-2004 00:42 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
jup, MSN 7.0 is no more
ik had het namelijk al voor elkaar gekregen om mijn eigen winks te maken. Hiermee was het mogelijk om je eigen flash bestanden (etc) dus uit te voeren bij iedereen die MSN 7 had. Je kon echt ver gaan en je kon zo iemand ze msn laten crashen met beetje corrupte bestanden
ik wil wel vertellen hoe ik het heb gedaan maar lijkt me niet mogen hier
ik had het namelijk al voor elkaar gekregen om mijn eigen winks te maken. Hiermee was het mogelijk om je eigen flash bestanden (etc) dus uit te voeren bij iedereen die MSN 7 had. Je kon echt ver gaan en je kon zo iemand ze msn laten crashen met beetje corrupte bestanden
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Anoniem: 84107
Ziet er goed uit...ik kan alleen niet meer inloggen, want ik krijg steeds een melding dat er een update is...maar dit betreft Msn 6.2
en elke keer als ik die installeer, zegt ie dat er al een nieuwere versie aanwezig is...
als ik ,m niet instaleer kan ik niet inlogge..
dus ga maar weer naar 6.2
en elke keer als ik die installeer, zegt ie dat er al een nieuwere versie aanwezig is...

als ik ,m niet instaleer kan ik niet inlogge..
dus ga maar weer naar 6.2
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 84107 op 07-10-2004 02:34 . Reden: sorry...zat nie op te lette...beetje dubbel ]
Is dat niet te omzijlen zeg maar door te zeggen dat er 6.2 op staat ook al draai je 7.0?
Ik ben al helaas gedowngrade
Ik ben al helaas gedowngrade
Check, ook hier is het feest. Een downgrade is noodzakelijk om door te gaan.
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
Er is alweer een patch voor uit
van mess.be forum
[...]
van mess.be forum
[...]
Hey hey..
Just made a little simple VB app which patches your MSN Messenger to fix the block from Microsoft. It dumps 11 random characters over the MSNMSGRBETA string sent on the Notification Socket, which tricks it into thinking it's some random other client (I made them random so Microsoft can't block the patch as well).
You need to close MSN Messenger completely (no taskbar icon anymore either). Download the zip file and store it on your PC. Open the exe file in it and click "Find target" to look up the Messenger executable (usually c:\program files\msn messenger\msnmsgr.exe). Click "Patch" to patch it. Making a backup is optional.
Patching it is your own responsibillity. Remember, if you do and keep using Messenger 7 you will still be vunrable to the Winks exploits!
Have fun, keep messing (h)
[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 08-10-2004 10:07 ]
Aha... er zijn dus al meer mensen die er last van hebben. Bij mij kwam hij ook met dat update verhaal. Ik moet 6.2 instaleren anders kan ik niet inloggen, maar vervolgens zegt ie weer dat er al een nieuwere versie geïnstaleerd is. Nou ja... dan moeten we maar weer downgraden.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Anoniem: 35517
Op de een of andere manier vind ik MSN Messenger 7.0 nogal onoverzichtelijk, verder is de enige handige functie dat je nu al in MSN kan kiezen met welke status je wil aanmelden (Bij 6.2 en lager kan je dat alleen doen met MSNProxy, http://msnproxy.sourceforge.net). En de rest is allemaal troep, vooral die bewegende custom emoticons, het is in het begin wel grappig maar daarna wordt het mega irritant. Kunnen ze geen optie maken dat je ook kan kiezen voor alleen stilstaande emoticons? Ik ben weer terug gegaan naar 6.2.
Patch werkt super! ben weer online met msn 7.0
Ik vind MSN 7 vooral een stuk trager !Anoniem: 35517 schreef op 07 oktober 2004 @ 07:53:
Op de een of andere manier vind ik MSN Messenger 7.0 nogal onoverzichtelijk, verder is de enige handige functie dat je nu al in MSN kan kiezen met welke status je wil aanmelden (Bij 6.2 en lager kan je dat alleen doen met MSNProxy, http://msnproxy.sourceforge.net). En de rest is allemaal troep, vooral die bewegende custom emoticons, het is in het begin wel grappig maar daarna wordt het mega irritant. Kunnen ze geen optie maken dat je ook kan kiezen voor alleen stilstaande emoticons? Ik ben weer terug gegaan naar 6.2.
Ik vond de kracht van msn juist dat het zo ontzettend simpel was in vergelijking met icq. ICQ had TE veel opties en TE lange laadtijden. MSN (in het begin) was zo lekker snel en simpel, het werkte gewoon beter.
Het lijkt er op dat dat met deze Childish Flash rommel gaat veranderen.
- patch werkt overigens , thnx!-
Het lijkt er op dat dat met deze Childish Flash rommel gaat veranderen.
- patch werkt overigens , thnx!-
[ Voor 6% gewijzigd door troyk op 07-10-2004 09:23 ]
It's not who you are , it's who you know.
nou ik ben niet daarom overgestapt naar MSN, Icq was prima voor mij, maar als al je vrienden, familie op MSN zitten, tsja. MSN is altijd gelimiteerd geweest, in het begin, en nu komen er eindelijk wat handige opties bij.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wat vindt jij handige opties dan? Ik zie alleen maar Kiddo-options. Ik bedoel: Hou het dan sim-pel in plaats van ingewikkeld en heavy load met een hoop flash rommel.Nitai schreef op 07 oktober 2004 @ 09:28:
nou ik ben niet daarom overgestapt naar MSN, Icq was prima voor mij, maar als al je vrienden, familie op MSN zitten, tsja. MSN is altijd gelimiteerd geweest, in het begin, en nu komen er eindelijk wat handige opties bij.
It's not who you are , it's who you know.
Hmm na deze patch is het probleem met de namen van contacts ook gelijk verholpendrpeer_holland schreef op 07 oktober 2004 @ 07:50:
Er is alweer een patch voor uit
van mess.be forum
[...]
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 08-10-2004 09:58 ]
Perfecte patch!! Goed man!
Lekkere patch, hij draait heer weer als een zonnetje
I am the great Cornholio!
Patch werkt bij mij niet 
Krijg een foutmelding: Component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registeredL a file is missing or invalid.
Krijg een foutmelding: Component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registeredL a file is missing or invalid.
Bij mijn verhelpt die patch niet de problemen met de namelijstlijst. Daar lijkt me de patch ook niet voor bedoeldflexje schreef op 07 oktober 2004 @ 10:09:
[...]
Hmm na deze patch is het probleem met de namen van contacts ook gelijk verholpen![]()
Ook niet na een herstart en het beeindigen van msnmsgr.exe in het taakbeheer?Platypussy schreef op 07 oktober 2004 @ 11:10:
Patch werkt bij mij niet
Zal best niet, maar bij mij staan alle namen nu netjes waar ze horenGJAman schreef op 07 oktober 2004 @ 11:16:
[...]
Bij mijn verhelpt die patch niet de problemen met de namelijstlijst. Daar lijkt me de patch ook niet voor bedoeld
Mensen die problemen hebben met COMDLG32.OCX moeten hier eens kijken:
hxxp://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?comdlg32
Via die link kun de dll downloaden.
hxxp://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?comdlg32
Via die link kun de dll downloaden.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Anoniem: 58898
mijn virusscanner slaat alarm als ik hem probeer te downloaden
hij heeft het dan over dit virus:
http://www.trendmicro.com...S03-015_IE_URLMON_EXPLOIT

hij heeft het dan over dit virus:
http://www.trendmicro.com...S03-015_IE_URLMON_EXPLOIT
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 07-10-2004 12:32 ]
Je moet hier maar eens heengaan:
http://www.snapfiles.com/help/missingfiles.html
Je mist namelijk de "VB runtime files"
http://www.snapfiles.com/help/missingfiles.html
Je mist namelijk de "VB runtime files"
Anoniem: 83328
kweenie of het al bekend was maar de wink "kind wat ijsje laat vallen" is kapot. Geluid blijft eeuwig loopen

Mijn zusje had, hoe kan het ook anders, zonder mijn weten die bagger beta versie zitten downloaden. Ik denk fijn 6.2 er weer op te gooien en dat ging wel, ingelogd en dan... onmogelijk met iemand een gesprek te starten, met ALLE MSN versies! Er verschijnt dan een foutmelding, iemand een oplossing?? (naast formatteren
)
Misschien handig om te vermelden welke foutmelding 
Heb je eerst 7 er wel af gegooid?
Heb je eerst 7 er wel af gegooid?
7 had ik netjes uninstalled ja. De volledige melding weet ik niet meer, maar het was iets in de trant van: "Het gesprek met -naam- kan niet worden gestart" Hierbij is alleen een OK-button beschikbaar.
Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen met msn 7.0 beta.
Ik krijg een melding dat er een nieuwere versie is, en als ik die
download, krijg ik gewoon weer msn 6.2
werkte best lekker verder
Ik krijg een melding dat er een nieuwere versie is, en als ik die
download, krijg ik gewoon weer msn 6.2
Er is een patch in de omloop die ervoor zorgt dat de update mechanisme wordt omzeilt.
Ik weet niet of het illegaal is om het hier te plaatsen, anders moet deze verwijderd worden:
[...]
Deze methode werkt gegarandeerd!
Ik weet niet of het illegaal is om het hier te plaatsen, anders moet deze verwijderd worden:
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Spider.007 op 08-10-2004 10:01 ]
Anoniem: 107616
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg ook de mededeling dat er een nieuwe versie is, maar daarna gaat hij 6.2 weer instaleren. En krijg 7.0205 ook niet meer aan de praat. Ook na het uninstallen van beide, via regsupreme mij register proberen schoon te maken, lukt het mij niet om MSN 7 weer aan de praat te krijgen.
Maar werkt 6.2 dan wel?Anoniem: 107616 schreef op 07 oktober 2004 @ 13:33:
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg ook de mededeling dat er een nieuwe versie is, maar daarna gaat hij 6.2 weer instaleren. En krijg 7.0205 ook niet meer aan de praat. Ook na het uninstallen van beide, via regsupreme mij register proberen schoon te maken, lukt het mij niet om MSN 7 weer aan de praat te krijgen.
* Sensei_D begrijpt niet zo waarom mensen niet netjes op de final kunnen wachten
Anoniem: 50873
tja maar he is ook zielig dat het ijsje valtAnoniem: 83328 schreef op 07 oktober 2004 @ 12:54:
kweenie of het al bekend was maar de wink "kind wat ijsje laat vallen" is kapot. Geluid blijft eeuwig loopen
Anoniem: 78083
Bedankt voor het link en het werk perfect hier !pSycho_Y2K schreef op 07 oktober 2004 @ 13:28:
Er is een patch in de omloop die ervoor zorgt dat de update mechanisme wordt omzeilt.
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 08-10-2004 10:02 ]
http://www.webwereld.nl/nieuws/19699.phtml
Edit: Hmmmm.. geloof dat zoiets al gepost was.
Edit: Hmmmm.. geloof dat zoiets al gepost was.
[ Voor 39% gewijzigd door Dutch_guy op 07-10-2004 15:05 ]
Pay peanuts get monkeys !
Anoniem: 123569
hmz hij wil nu ineens weer 6.2 installeren , microsoft toch iets op gevonden die beta?
Lees even een paart posts terug.Anoniem: 123569 schreef op 07 oktober 2004 @ 17:17:
hmz hij wil nu ineens weer 6.2 installeren , microsoft toch iets op gevonden die beta?
Er is een patch dat je gewoon 7 Beta kan blijven draaien
als je dat nog wil na die beveiligingslekkenSyphOn schreef op 07 oktober 2004 @ 17:23:
[...]
Lees even een paart posts terug.
Er is een patch dat je gewoon 7 Beta kan blijven draaien
en wat is dan nog het nieuwe aan 7? behalve de veranderde interface en de nudge kan ik weinig bedenkenAls Microsoft de echte bètaversie voor het publiek beschikbaar stelt, is de winks-functie eruit gehaald, zoveel is al duidelijk.
Anoniem: 101719
Ik heb hem net uitgeprobeerd (met de patch) en hij ziet er in iedergeval wel beter uit dan 6.2.
Die winks kan ik opzicht nog wel waarderen af en toe maar is toch wel overbodig bullsh*t
Die nudge shit gaan echt iets te ver voor mij.... gelukkig kan het ook UIT
Wel leuk is je schermafbeelding die nou te zien is in je lijst venster.. en ook als iemand zich aanmeld e.d krijg je afbeelding te zien.. dat zijn de leuke dingen..
Ook de Contact Card gedoe vond ik wel wat leuks hebben (MSN poppetje naast de nickname in je lijst klikken)
En de knopje links boven op je lijst (die ook op chatvensters zitten) von ik wel mooi om te zien zonder de dikke teletubbies knoppen van windows
Wat ik wel weer mis is dat als je de email adres niet meer te zien krijgt als je op iemands naam met je rechtermuis klikt, vond ik altijd wel zo handig omdat mensen hun naam zovaak veranderren.
**Gevonden Bugs**
- (zoals eerder bekent) selectie kader half onder de Nickname*
- Achtergronden voor chatvenster, als je die wijzigd naar een ander dan krijg je hem daarna niet meer terug naar standaart tenzij je op More klikt en daar je standaart terug kiest.
Dat van de selectie kader komt vaag genoeg als er GEEN emoticon te zien is.
bv: iemand die een smilie in zijn naam heeft staan maar ergens achteraan (Naam bla bla enz... en dan smilie) komt dan alleen goed in de kader te staan als je de lijstvenster breed genoeg maakt om de smilie te zien...
dus als je hem dan smal maakt (wat ik persoonlijk beter vind) dan zie je de kader weer verkeerd springen..
Ik kon het niet makkelijker uitleggen hoor het spijt me
-
Die winks kan ik opzicht nog wel waarderen af en toe maar is toch wel overbodig bullsh*t
Die nudge shit gaan echt iets te ver voor mij.... gelukkig kan het ook UIT
Wel leuk is je schermafbeelding die nou te zien is in je lijst venster.. en ook als iemand zich aanmeld e.d krijg je afbeelding te zien.. dat zijn de leuke dingen..
Ook de Contact Card gedoe vond ik wel wat leuks hebben (MSN poppetje naast de nickname in je lijst klikken)
En de knopje links boven op je lijst (die ook op chatvensters zitten) von ik wel mooi om te zien zonder de dikke teletubbies knoppen van windows
Wat ik wel weer mis is dat als je de email adres niet meer te zien krijgt als je op iemands naam met je rechtermuis klikt, vond ik altijd wel zo handig omdat mensen hun naam zovaak veranderren.
**Gevonden Bugs**
- (zoals eerder bekent) selectie kader half onder de Nickname*
- Achtergronden voor chatvenster, als je die wijzigd naar een ander dan krijg je hem daarna niet meer terug naar standaart tenzij je op More klikt en daar je standaart terug kiest.
Dat van de selectie kader komt vaag genoeg als er GEEN emoticon te zien is.
bv: iemand die een smilie in zijn naam heeft staan maar ergens achteraan (Naam bla bla enz... en dan smilie) komt dan alleen goed in de kader te staan als je de lijstvenster breed genoeg maakt om de smilie te zien...
dus als je hem dan smal maakt (wat ik persoonlijk beter vind) dan zie je de kader weer verkeerd springen..
Ik kon het niet makkelijker uitleggen hoor het spijt me

-
Mensen lees nou toch eens ! MS heeft versie 7 geblocked, de "patch" is al 10 keer gepost.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Anoniem: 101719
Begrijp je dat niet? dan ben je wel een heeeeeel geduldig mannetje.MariahCareyLover schreef op 07 oktober 2004 @ 13:41:
[...]
Maar werkt 6.2 dan wel?
* Anoniem: 101719 begrijpt niet zo waarom mensen niet netjes op de final kunnen wachten
mijn handen gaan juist jeuken

Jij niet, Ik niet, Hij wel...DeTeraarist schreef op 07 oktober 2004 @ 17:31:
Jeejjjj patch... Zo wordt internet weer een stuk veiliger... Wie komt er nu in hemelsnaam op het idee om een patch uit te brengen zodat je een programma kan draaien wat nog barst van de lekken. Microsoft heeft die patch niet voor niets uitgebracht....
Maar goed... iedereen die nu nog msn 7 draait hoef ik voorlopig niet te horen over microsoft en security...
Hij dwingt niemand om het te gebruiken maar hij deelt het uit omdat er nog wel mensen zijn die MSN7 nog wel willen gebruiken (of niet eens de kans hebben gehad om te testen)
Enne ik weet nie hoe je erbij komt dat MS een "Patch" heeft uitgebracht..
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 101719 op 07-10-2004 17:37 ]
Jeejjjj patch... Zo wordt internet weer een stuk veiliger... Wie komt er nu in hemelsnaam op het idee om een patch uit te brengen zodat je een programma kan draaien wat nog barst van de lekken. Microsoft heeft die patch niet voor niets uitgebracht....
Maar goed... iedereen die nu nog msn 7 draait hoef ik voorlopig niet te horen over microsoft en security...
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Tuurlijk blijft zoiets een beetje persoonlijk ook. Ik werk bijvoorbeeld nog steeds met 6.1, omdat die voor mij prima werkt. Mijn motto is vaak "Don't try to fix something that isn't broken"Anoniem: 101719 schreef op 07 oktober 2004 @ 17:30:
[...]
Begrijp je dat niet? dan ben je wel een heeeeeel geduldig mannetje.
mijn handen gaan juist jeukenals ik iets van een beta hoor (niet alleen voor MSN
Maar bij deze versie was het helemaal niet de bedoeling dat mensen hem al te zien kregen, hij is immers nog niet volledig af. Als ik een applicatie ontwikkel ga ik dat ook niet aan de eindgebruikers laten zien, zodra de eerste screenshots beschikbaar zijn (bij wijze van
Zoals ik zei blijft het persoonlijk vaak, maar ik kan idd best wachten op een nieuwe final versie die geheel naar behoren werkt zonder onofficiële "patches"
Anoniem: 2938
Lek of geen lek, me digitale camera doet het als webcam i.c.m. met msn 7 eindelijk wel
Grappig werkt nu helemaal niet meer 
Bij aanmelden krijg je de melding "nieuwere versie gevonden 6.2" zodra je op nee klikt krijg je de melding "uw versie is hoger u zult deze eerst moeten verwijderen". En je kan dus gewoon niet meer door.
Helaas pindakaas, weer terug naar 6.2

Bij aanmelden krijg je de melding "nieuwere versie gevonden 6.2" zodra je op nee klikt krijg je de melding "uw versie is hoger u zult deze eerst moeten verwijderen". En je kan dus gewoon niet meer door.
Anoniem: 2938
lees even een paar posts terug.... je kunt het namelijk omzeilenmiss_bleu schreef op 07 oktober 2004 @ 19:50:
Grappig werkt nu helemaal niet meer
wil hij hier niet doen. ik wacht wel even tot 7 officieel uitkomt ofzo. Enig wat ik er handig aan vond was het aanmelden met offline statusAnoniem: 2938 schreef op 07 oktober 2004 @ 20:07:
[...]
lees even een paar posts terug.... je kunt het namelijk omzeilen
Ik snap er echt helemaal niets van, zijn er mensen die na VB runtime 6 (of 5) wel die patch kunnen installeren?
Hij kon dus die "COMDLG32.OCX" niet vinden, dus heb ik al die tips opgevolgt van "VBruntime" dingen installeren. (terwijl al voor het installeren comdlg32.dll onder system32 in windows directory stond ... weird, kon me al niet voorstellen dat dat het probleem was) Tot op heden niet echt succesvol geweest
Dus dan maar weer 6.2 gaan draaien, zit niets anders op voor mij
(tenzij iemand een hele goede tip heeft; Ik houd me aanbevolen
Ik draai WinXP Pro SP2 engelse versie.
Note: Dit is niet echt een bug van MSN7, anders had ik met gemak weer 6.2 geinstalleerd.
Het heeft er wel invloed op, want zonder patch kan ik het niet draaien
Ik heb die dll-site van dit forum doorgespit en de link van snapfiles, beide zonder uitkomst tot dusver
)
[edit]Systeem variabelen zoals "PATH" lijken in orde. Ik kan pingen, dus het pad (C:\windows\system32\) is gedeclareerd en werkt naar behoren[/edit]
HMMM, ik houd niet zo van het copy-paste werk, vond die VBruntimes netter om te installeren dan gewoonweg filetjes kopieren van dll-files. Maar die dll-files site werkte toch wel
Hij kon dus die "COMDLG32.OCX" niet vinden, dus heb ik al die tips opgevolgt van "VBruntime" dingen installeren. (terwijl al voor het installeren comdlg32.dll onder system32 in windows directory stond ... weird, kon me al niet voorstellen dat dat het probleem was) Tot op heden niet echt succesvol geweest

Note: Dit is niet echt een bug van MSN7, anders had ik met gemak weer 6.2 geinstalleerd.
Ik heb die dll-site van dit forum doorgespit en de link van snapfiles, beide zonder uitkomst tot dusver
[edit]Systeem variabelen zoals "PATH" lijken in orde. Ik kan pingen, dus het pad (C:\windows\system32\) is gedeclareerd en werkt naar behoren[/edit]
HMMM, ik houd niet zo van het copy-paste werk, vond die VBruntimes netter om te installeren dan gewoonweg filetjes kopieren van dll-files. Maar die dll-files site werkte toch wel

[ Voor 21% gewijzigd door LinuX-TUX op 07-10-2004 21:04 ]
Anoniem: 118646
Zou je mij ff kunnen toevoegen op msn om het te vertellen. Ben er zelf mee bezig maar het lukt me niet echt. (thijsje123@hotmail.com)KnEuTeR schreef op 07 oktober 2004 @ 00:48:
jup, MSN 7.0 is no more
Anoniem: 118646
Ja hebk al zo vaak gelezen.. Als er een beta van windows uitkomt/lekken zitten ze tog ook niet zo te zeuren dat je gehackt zou kunnen worden als je extern bureaublad gebruikt ofzo, want dan zet je ook een poort open. Zelfde als met pc-anywhere, als je dat open laat staan kan iedereen zo op je pc. Kraai ook geen haan naar. En het zijn er veel die dat hebbe hoor.. heb us een dag gescant. op de 5000 ip ranges vond ik er 960. Dus dat zegt al genoeg denk ik. Vind het grote onzin dat ze daar zo moeilijk mee doen.
Anoniem: 119641
Hmm.. bij mij werkt msn 7.0 niet meer
Ik moet namelijk zogenaamd "updaten", terwijl 't downdaten is.
Als ik de update weiger kan ik me niet aanmelduh!!,,
Heeft iemand hier al een antwoord op?..
Ik moet namelijk zogenaamd "updaten", terwijl 't downdaten is.
Zijn we nu tweakers of niet. ??LinuX-TUX schreef op 07 oktober 2004 @ 20:57:
Ik snap er echt helemaal niets van, zijn er mensen die na VB runtime 6 (of 5) wel die patch kunnen installeren?
Ik heb die dll-site van dit forum doorgespit en de link van snapfiles, beide zonder uitkomst tot dusver)
1) Men neme een HEX editor (Ultra-edit bijv.)
2) Openen msnmsgr.exe (c:\program files\msn messenger)
3) we doen ctrl-f => "MSNMSGRBETA"
4) Editten dit in "MSNMSGR1337"
5) File => Save
6) klaar
Anoniem: 120725
duh. Heb je dit topic wel doorgelezen? MSN 7 verwijderen en 6.2 installeren of een patch gebruiken. Lezen dus.Anoniem: 119641 schreef op 07 oktober 2004 @ 21:46:
Hmm.. bij mij werkt msn 7.0 niet meer![]()
Ik moet namelijk zogenaamd "updaten", terwijl 't downdaten is.![]()
Ik heb MSN 7.0 geuninstalled, het is mij te irritant, te flashy, ze mogen het over een dikke maand nog eens proberen
Millennium schreef op 07 oktober 2004 @ 21:47:
[...]
Zijn we nu tweakers of niet. ??
5) File => Save
6) klaar
MSN gaat die patch ook blokkeren....
Niemand snapt t volgens mij: Er zit een lek in, MS maakt MSN 7 onbruikbaar en een vage dude maakt er eeen patch voor terwijl iedereen die downloadt.....
Mensen denk ook eens aan de eviligheid van je PC. Wat valt er al niet te doen met flashwinks....
Niemand snapt t volgens mij: Er zit een lek in, MS maakt MSN 7 onbruikbaar en een vage dude maakt er eeen patch voor terwijl iedereen die downloadt.....
Mensen denk ook eens aan de eviligheid van je PC. Wat valt er al niet te doen met flashwinks....
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Zekers nietAnoniem: 123664 schreef op 08 oktober 2004 @ 09:38:
patch is al geblokkeerd....
Deze exe is gepatch, dus gewoon je bestaande overschrijven.
Deze heb ik gewoon gemaakt met reshacker, ff de versienummers veranderen naar 6.2..... en hij werkt.
[ Voor 11% gewijzigd door Spider.007 op 08-10-2004 10:05 ]
--
Ik werk nog met msn 7, en kom er nu niet op, maar mijn zusje met 6.2 ook niet, en webmessenger.msn.com is ook onbereikbaar... Meer mensen problemen om in te loggen?
Everything is possible, until it's not.
Hm, welke MSNMSGRBETA moeten we hebben? UltraEdit vind 256x MSNMSGRBETA. Nadat ik alles veranderd had, gaf ie een error. Na alles weer terug hebben te veranderd, miste ik dat draaiende poppetje bij het inloggenMillennium schreef op 07 oktober 2004 @ 21:47:
[...]
Zijn we nu tweakers of niet. ??
5) File => Save
6) klaar
Iig, ik ga weer terug naar 6.2. Deze zuigt mij te veel. Als ik dubbelklik op een naam, spring ik weer terug naar de bovenste naam
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 27668
Ik had 7.0 beta ook.. maar msn begon te blaten dat er een 'nieuwe' versie was.
Dat was dus 6.2, dus ik moest weer terug naar 6.2 want kon niet meer met 7 inloggen.
Erg fijn allemaal, maakt niet uit, prima.. maar nu doet msn het dus niet meer (laatste 2 dagen alleen nog aanmelden als de pc net aanstaond en daarna niet meer).
Ik kan me dus niet aanmelden
iemand een idee
heb verder niets veranderd
Dat was dus 6.2, dus ik moest weer terug naar 6.2 want kon niet meer met 7 inloggen.
Erg fijn allemaal, maakt niet uit, prima.. maar nu doet msn het dus niet meer (laatste 2 dagen alleen nog aanmelden als de pc net aanstaond en daarna niet meer).
Ik kan me dus niet aanmelden

MSN is op dit moment weer aan het kutten geloof ik, contactlist opende vet traag en berichten komen niet door 
Prutsers.

Prutsers.
Anoniem: 80812
Weet iemand hoe je MSN 6.2 en 7.0 naast elkaar kunt draaien? Ik vind de 6.2 veel makkelijker werken dan de 7.0 vanwege de aantal bugs, maar aanmelden als offline vind ik echt prachtig, en dat heeft de 6.2 niet
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 80812 op 10-10-2004 21:41 ]
doet msn het bij jou dan
Everything is possible, until it's not.
MSN ligt moeilijk te doen. Heb gewoon versie 6.2. Dus aan de evt (toch nog) versie 7 gebruikers: Het ligt niet aan versie 7
leuk, maar wat doet msn raar dan? ik krijg hier constant de melding dat het bericht niet bezorgd kan worden. zowel op msn 6.2 als 7.0Anoniem: 118213 schreef op 10 oktober 2004 @ 22:06:
Msn doet wel vaag, zelfs met amsn...
Het MSN-netwerk lijkt gewoon compleet plat te liggen.
Ik kan geen gesprekken voeren, en mensen die zich aanmelden of afmelden komen pas na een flinke vertraging op me scherm als zijnde online of offline.
Lang leve ICQ zou ik bijna gaan roepen.
Ik kan geen gesprekken voeren, en mensen die zich aanmelden of afmelden komen pas na een flinke vertraging op me scherm als zijnde online of offline.
Lang leve ICQ zou ik bijna gaan roepen.
Tjah, ik heb ICQ de deur uit gedaan pas geleden om HD ruimte te winnen...
Anoniem: 118213
hmmm bij mij komen ze gewoon niet aan, mensen komen met vertraging online, aanmelden duurt vreselijk lang... allemaal vaagheden ennuhIKKE86 schreef op 10 oktober 2004 @ 22:09:
[...]
leuk, maar wat doet msn raar dan? ik krijg hier constant de melding dat het bericht niet bezorgd kan worden. zowel op msn 6.2 als 7.0
Alle systemen zijn stabiel en draaien. AHUM AHUM
Nee? Klikken en praten... nergens last van :0 Of bedoelde je dat niet? Wat zijn je specs?
offtopic:
Sinds wanneer geeft Hotmail 2MB ruimte? Grappig! Was me nog niet opgevallen!
Sinds wanneer geeft Hotmail 2MB ruimte? Grappig! Was me nog niet opgevallen!
[ Voor 38% gewijzigd door Nik op 10-10-2004 22:37 ]
@proller: Ja dat bedoel ik. Het openen van het scherm. Ik zit op een 3200+, dus dat zit wel goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Jaded op 10-10-2004 22:39 . Reden: G33rt kwam er ff tussen :P ]
<h1 style='color: red'>Let op:
Reacties over MSN down of aanvervante/op dit moment veel voorkomende problemen zullen met onmiddelijke ingang bestraft worden met een OW.</h1>
Reacties over MSN down of aanvervante/op dit moment veel voorkomende problemen zullen met onmiddelijke ingang bestraft worden met een OW.</h1>
Waar maken mensen zich druk om? MSN is down, so what? Als je kijkt bij status service, zie je dat ze bezig zijn met een routine controle. kijk morgen maar weer, dan is msn vast wel weer online,
ontopic:
Voor de mensen die msn 7 graag willen, maar niet kunnen krijgen omdat ze 1 of andere maffe foutmelding krijgen dat er een nieuwere versie is:
Hier is een patch zodat je msn 7 gewoon kunt gebruiken
[...]
Veel plezier dr meej
Gr
ontopic:
Voor de mensen die msn 7 graag willen, maar niet kunnen krijgen omdat ze 1 of andere maffe foutmelding krijgen dat er een nieuwere versie is:
[...]
Veel plezier dr meej
Gr
[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 11-10-2004 10:21 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik snap niet waarom zoveel mensen MSN 7 willen gebruiken als het a) al vanaf dag 1 bestempeld wordt als een BrEeZaH progje, en b) volgens Microsoft zelf al zo lek is als een vergiet. Het is onveilig en gewoon irritant. Hoeveel meer redenen wil je hebben om het niet te gebruiken? En al helemaal voordat de final er is...NeFoRcE schreef op 10 oktober 2004 @ 23:20:
Waar maken mensen zich druk om? MSN is down, so what? Als je kijkt bij status service, zie je dat ze bezig zijn met een routine controle. kijk morgen maar weer, dan is msn vast wel weer online,
ontopic:
http://ditmagniet.com
Veel plezier dr meej
Gr
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anoniem: 99760
on-ge-loof-lijk..... 2 modbreaks achter mekaar waarvan 1 in koeienletters + waarschuwing boven de quickreplie: GEEN nonMS-patches posten en nog gebeurd het...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 11-10-2004 01:43 ]
enige reden waarom ik 7 gebruik is omdat offline aanmelden mogelijk is, bestaat er een plugin voor 6.2 die dit ook kan?? zo ja, dan ben ik gelijk weer terug
Misschien een optie:SYQ schreef op 11 oktober 2004 @ 01:24:
enige reden waarom ik 7 gebruik is omdat offline aanmelden mogelijk is, bestaat er een plugin voor 6.2 die dit ook kan?? zo ja, dan ben ik gelijk weer terug
[google=sign in offline msn 6]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anoniem: 117863

ligt dit nou aan mij of aan MSN?
ja ik weet dat MSN wat probs heeft maar ik ook wat problemen met me internet..
dus ik vraag het voor de zekerheid maar
Check je mail

[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 12-10-2004 20:37 ]
Anoniem: 117863
best vaag dan
net ging ik op een andere pc proberen in te loggen ook die error
nu kunnen me ouders ook niet meer inloggen
wat net nog wel ging
net ging ik op een andere pc proberen in te loggen ook die error
nu kunnen me ouders ook niet meer inloggen

wat net nog wel ging
Dit topic is gesloten.
Let op:
OW's worden in deze thread uitgedeeld voor het posten van niet-Microsoft patches, het vragen daarom, en het melden van het down zijn van MSN
OW's worden in deze thread uitgedeeld voor het posten van niet-Microsoft patches, het vragen daarom, en het melden van het down zijn van MSN