[MSN Messenger] Beta 7.0 ervaringen*

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 3.294 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-06 14:06

tweakraiser

I have such sites to show you

blogbuster schreef op 03 oktober 2004 @ 16:15:
[...]

gewoon ff mijn patch draaien, en klaar
En hoe zonder die patch?

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

heeft iedereen ook emails staan als contactnaam, ipv gewoon de nicks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
dit kun je gewoon zelf instellen hoor ;)

contacts-->menage contacts--->view contacts by

[ Voor 39% gewijzigd door Micha op 03-10-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 15:31

FlashBang

Hoi.

tweakraiser schreef op 03 oktober 2004 @ 16:13:
[...]

Hoe krijg je die banner onderaan eruit?
Als je al die dingen van blogbuster niet hoeft kun je deze ff doen: http://www.mastaline.com/...un/msnstuff/info&dlnow=39 wel geduld hebben met die site hij wordt momenteel massaal bezocht :)

[ Voor 12% gewijzigd door FlashBang op 03-10-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Devilion schreef op 03 oktober 2004 @ 16:23:
[...]

Als je al die dingen van blogbuster niet hoeft kun je deze ff doen: http://www.mastaline.com/...un/msnstuff/info&dlnow=39
Thanks dude

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

micdis schreef op 03 oktober 2004 @ 16:22:
dit kun je gewoon zelf instellen hoor ;)

hehe, instelling had ie blijkbaar nog van msnplus3 overgenomen waar ik de contacten had gesorteerd op namen bepaald door mij. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

iemand al een site gevonden waar je nieuwe (t)winks kunt downloaden, of de opbouw van winks bekeken, het lijkt er op dat winks gewone flash animaties zijn, maar dan een beetje anders 8)7

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waarom maken ze niet een optie in de setup (net als in windows xp)?

* Classic look MSN
* NeW aNd ImPrOvEd BrEeZaH

Zou een hoop gemekker schelen denk ik!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
offtopic:
mail je idee door naar Microsoft :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Laatst online: 08:05

M-ThijZ

Riding on Rails

tweakraiser schreef op 03 oktober 2004 @ 16:38:
iemand al een site gevonden waar je nieuwe (t)winks kunt downloaden, of de opbouw van winks bekeken, het lijkt er op dat winks gewone flash animaties zijn, maar dan een beetje anders 8)7
mja .DAT bestanden, maar je kunt er niet gewoon .swf van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Bah, ik heb nog nooit zoveel nutteloze functies bij elkaar gezien. :r En 't zal vast allemaal uit te schakelen zijn, maar 't geheugengebruik wordt er niet minder op. MSN messenger is hard achteruit gegaan sinds versie 4. Inloggen met de status 'offline', revolutionair! Dat doe ik al jaren met Miranda IM :) En ik kan het dmv. plugins precies zo uitgebreid maken als ik zelf wil, zonder dat me reclame of vervelende opties als 'nudge' worden opgedrongen..

Zonder dollen; het is duidelijk welke doelgroep men met dit programma aanspreekt. Ik kan me wel voorstellen dat kinderen dit geweldig vinden, maar voor mij is het gewoonweg een te druk en log geheel. Maarja, ieder z'n ding. :? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zap op 03-10-2004 17:22 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02
Michael Knight schreef op 03 oktober 2004 @ 16:41:
Waarom maken ze niet een optie in de setup (net als in windows xp)?

* Classic look MSN
* NeW aNd ImPrOvEd BrEeZaH

Zou een hoop gemekker schelen denk ik!
Ja precies :)

Net zoals bij Vormgeving je de Windows XP Stijl heb en Windows klassiek oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hmm, iets doordenken brengt mij op een thuisgebruikers en een zakelijke gebruikers versie. Thuisgebruikers hebben alle nutteloze zooi zoals emoticons, webcam, user icons, Winks, Nudge, spelletjes etc etc etc.
Zakelijke gebruikers hebben alleen de chat functionaliteit, de send-file functionaliteit en eventueel Remote Desktop Assistance.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 17:00
Weet iemand of je nu zonder problemen naast je webcam ook je mic te gebruiken is vanachter een NAT
Devilion schreef op 03 oktober 2004 @ 17:46:
[...]

als je gewoon de goede poorten forward kan dat altijd.
Vandaar dat ik vroeg ZONDER problemen, maar misschien had ik omwegen moeten zeggen

[ Voor 57% gewijzigd door Roynaldinho op 03-10-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Zap schreef op 03 oktober 2004 @ 17:22:
Bah, ik heb nog nooit zoveel nutteloze functies bij elkaar gezien. :r En 't zal vast allemaal uit te schakelen zijn, maar 't geheugengebruik wordt er niet minder op. MSN messenger is hard achteruit gegaan sinds versie 4. Inloggen met de status 'offline', revolutionair! Dat doe ik al jaren met Miranda IM :) En ik kan het dmv. plugins precies zo uitgebreid maken als ik zelf wil, zonder dat me reclame of vervelende opties als 'nudge' worden opgedrongen..

Zonder dollen; het is duidelijk welke doelgroep men met dit programma aanspreekt. Ik kan me wel voorstellen dat kinderen dit geweldig vinden, maar voor mij is het gewoonweg een te druk en log geheel. Maarja, ieder z'n ding. :? :)
Je kunt msn zo aan passen dat het teletubbie uiterlijk tot een functioneel uiterlijk verandert. Er is al eerder een patch link gepost.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

pasta schreef op 03 oktober 2004 @ 17:32:
Hmm, iets doordenken brengt mij op een thuisgebruikers en een zakelijke gebruikers versie. Thuisgebruikers hebben alle nutteloze zooi zoals emoticons, webcam, user icons, Winks, Nudge, spelletjes etc etc etc.
Zakelijke gebruikers hebben alleen de chat functionaliteit, de send-file functionaliteit en eventueel Remote Desktop Assistance.
Sterker nog; dit verschil bestaat al.. namelijk tussen MSN Messenger enerzijds en Windows Messenger anderzijds. :)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

roynaldinho schreef op 03 oktober 2004 @ 17:36:
Weet iemand of je nu zonder problemen naast je webcam ook je mic te gebruiken is vanachter een NAT
als je gewoon de goede poorten forward kan dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90185

Wat mij opviel is dat als een user een emoticon heeft die je niet hebt je hem kan adden door er met de rechterknop op te drukken, imho best handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:24
Wat mij opvalt is dat de meeste hier een pc hebben met veel tot zeer veel hd ruimte en int mem en steeds harder lopen te roepen dat een progje steeds meer hd/mem space gebruikt dan de vorige versie...
Het is bekend dat de meeste programma's steeds groter worden, vindt je dat niets blijf dan bij de oude versie of nog beter ga naar een nog oudere versie.
Vergeet niet dat Microsoft kijkt naar de grootste gebruikers groep van MSN en dat is inderdaad de jeugd enz enz.
Wil je al die zooi niet gebruik dan ICQpro ed. ben je overal vanaf alleen je vriendengroep zien te overtuigen :P
(heb van ellende MSN ook maar weer draaien sinds versie 6.2 en moet eerlijk zeggen bevalt me goed, schaam me diep dat ik dat publiekelijk toegeef :+ )

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Zap schreef op 03 oktober 2004 @ 17:45:
[...]

Sterker nog; dit verschil bestaat al.. namelijk tussen MSN Messenger enerzijds en Windows Messenger anderzijds. :)
Windows Messenger kan je AFAIK niet downloaden. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

JanAlesi schreef op 03 oktober 2004 @ 17:58:
Wat mij opvalt is dat de meeste hier een pc hebben met veel tot zeer veel hd ruimte en int mem en steeds harder lopen te roepen dat een progje steeds meer hd/mem space gebruikt dan de vorige versie...
Het is bekend dat de meeste programma's steeds groter worden, vindt je dat niets blijf dan bij de oude versie of nog beter ga naar een nog oudere versie.
Vergeet niet dat Microsoft kijkt naar de grootste gebruikers groep van MSN en dat is inderdaad de jeugd enz enz.
Wil je al die zooi niet gebruik dan ICQpro ed. ben je overal vanaf alleen je vriendengroep zien te overtuigen :P
(heb van ellende MSN ook maar weer draaien sinds versie 6.2 en moet eerlijk zeggen bevalt me goed, schaam me diep dat ik dat publiekelijk toegeef :+ )
Bedenk wel dat een instant messenger constant op de achtergrond actief is; ik wil mijn kostbare systeembronnen daar niet aan verspillen, aangezien ik deze voor andere toepassingen veel beter kan gebruiken. En niet iedereen heeft een snel Athlon 64 systeem. Ik werk bijvoorbeeld nog regelmatig op een P2 350 met 256MB RAM, en dan merk je dat verschil echt wel. :)

En wat betreft het gebruiken van een oude versie: dat is niet mogelijk. Al sinds ongeveer een jaar geleden worden alle oudere clients niet meer op het netwerk toegelaten (puur een marketing kwestie overigens).. Maar gelukkig zijn er goede alternatieven :)
pasta schreef op 03 oktober 2004 @ 17:59:
[...]

Windows Messenger kan je AFAIK niet downloaden. ;)
Jawel hoor, kijk hier maar eens :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zap op 03-10-2004 18:14 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Het enige wat echt waarde toevoegt IMO is dat je kan kiezen hoe je inlogt. Dit is vooral handig als je off-line wilt inloggen oid. Maar voor de rest. Wat moet je nou met die nudge, je hele venster rammelt heen en weer, de 1e keer denk je echt zo van : WTF 8)7 ....... Net als die bewegende dingen op je scherm, ben ff de naam kwijt...

Wat mij ook al opviel, is dat vanaf msn 5(?) er bij de installatie staat: MSN toolbar installeren, msn als startpagina installeren etc. Nu bij die 7.0 staat er weer 1 erbij. En er zijn zat br33zah lui die gewoon doorklikken en op die manier die troep erop krijgen.
Eigelijk moet ik mij daar niet druk om gaan maken,maar toch... Wie moet het er weer af gooien omdat het hen niet lukt? Juist ja... :P

Misschien is dat ook wel de bedoeling van MS, want zo krijgen ze dankzij msn ook andere programma's op mensen hun pc(denk aan de toolbar) en hoe meer mensen het gebruiken, hoe groter het draagvlak is toch :? :z

Ik ben weer terug naar 6.2 gegaan, vind ik toch fijner werken dan die 7.0 beta (ook qua gebruiksgemak)

[ Voor 20% gewijzigd door Waypoint op 03-10-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

zedonite schreef op 03 oktober 2004 @ 00:46:
Als je de tabs wilt verwijderen:

# Hit start -> run -> regedit
# Look for the section HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ MSNMessenger \ PerPassportSettings
# Open all the sections consisting out of a number combination.
# Select the DWORD DisableTabs (if not present, create it)
# Change its value to 1
# Repeat this step at all number combinations
# Close and restart MSN Messenger

Iemand al die Deluxe Pictures aan de praat gekregen?
Ik snap niet wat er bedoeld wordt met die DWORD DisableTabs.. Iemand uitleg? :)

edit: en waar staat mijn .exe om hem te patchen? :)
edit2: gevonden maar hij zegt 0 files patched en er is ook niets veranderd :(

[ Voor 12% gewijzigd door inXs op 03-10-2004 19:00 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 08:45

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik gebruikte altijd msn 6.2 op mijn pentium 3 en het vrat geheugen. Na msn 7.0 gezien te hebben en ook gebruikt te hebben werd mijn pc ongeveer onbruikbaar. Nu met windows messenger is het weer top! Daar zitten de nodige dingen op en meer niet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

NeFoRcE schreef op 03 oktober 2004 @ 15:29:
Leuke msn, 1 groot nadeel: je sleept een afbeelding die je wilt verzenden naar het venster, maar het venster gebruikt dan die afbeelding als achtergrond ipv dat ie um verzend.......
dan moet je hem naar je textvakje slepen ;)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zou het ook mogelijk zijn om die smilies in de contactlist uit te zetten? Dat vind ik het meest irritante denk ik... :/
Verder werkt het hier met patch van blogbuster best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Beekforel schreef op 03 oktober 2004 @ 19:37:
Zou het ook mogelijk zijn om die smilies in de contactlist uit te zetten? Dat vind ik het meest irritante denk ik... :/
Verder werkt het hier met patch van blogbuster best goed.
Ik heb 'm staan op e-mail adres weergeven. Dan zie je de namen niet, en dus ook de smilies niet... Ik wil iher juist weer vanaf, en gewoon de namen weergeven :P Alleen dat klan ik dus weer nergens vinden :(

Ik heb net even de gepatchte versie geinstalleerd, en die werkt erg goed :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

heeft ook iemand al die spelletjes en het activities menu aan de praat gekregen
het lukt mii niet en ik draai de gepatchte versie van Blogbuster

bij mij draait het bij mij wel aardig,
idd die tabs en die reclame zijn bagger en volgens mij kunnen alle irritante dinger wel uitgezet worden...

Van hoge bomen, zaagt men lange planken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103338

Zap schreef op 03 oktober 2004 @ 18:11:
Jawel hoor, kijk hier maar eens :)
Dat is toch niet nodig of begrijp ik het nu verkeerd? Windows messenger kun je gewoon installeren en deinstalleren m.b.v. de windows setup.

Ga maar eens naar C:\windows\inf\sysoc.inf

ga naar de regel die begint met msmsgs en verwijder in deze regel het woord: "hide" (laat de komma's WEL staan). Opslaan.

Vervolgens ga je naar start>uitvoeren>sysocmgr /i:sysoc.inf
dan kun je gewoon msn messenger van windows installeren of deïnstalleren. Wat je wilt.

edit: laat maar, ik had niet goed gelezen, het was een update. Ik snap trouwens niet dat ze het windows messenger noemen en niet: msn messenger van windows (of iets dat daar op lijkt).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 103338 op 03-10-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Anoniem: 103338 schreef op 03 oktober 2004 @ 21:02:
Ik snap trouwens niet dat ze het windows messenger noemen en niet: msn messenger van windows (of iets dat daar op lijkt).
Windows Messenger staat geheel los van MSN (als zijnde de portal en overige diensten); dit is onder andere af te leiden uit het ontbreken van reclame, Hotmail-integratie en verwijzingen naar MSN-profielen. De enige relatie met MSN is het feit dat hetzelfde protocol wordt gebruikt :) De verschillende inslag van beide producten blijkt ook uit het feit dat Windows Messenger te downloaden is van microsoft.com en MSN Messenger bij msn.com gehaald dient te worden. Dat men juist 'Windows Messenger' als naam gebruikt zal ermee te maken hebben dat het standaard bij Windows geleverd wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Zap op 03-10-2004 21:34 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zap schreef op 03 oktober 2004 @ 21:33:
[...]

Windows Messenger staat geheel los van MSN (als zijnde de portal en overige diensten); dit is onder andere af te leiden uit het ontbreken van reclame, Hotmail-integratie en verwijzingen naar MSN-profielen. De enige relatie met MSN is het feit dat hetzelfde protocol wordt gebruikt :) De verschillende inslag van beide producten blijkt ook uit het feit dat Windows Messenger te downloaden is van microsoft.com en MSN Messenger bij msn.com gehaald dient te worden. Dat men juist 'Windows Messenger' als naam gebruikt zal ermee te maken hebben dat het standaard bij Windows geleverd wordt.
Huh? Maar windows messenger, daar word toch meestal de service messenger van windows mee bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Anoniem: 103338 schreef op 03 oktober 2004 @ 21:47:
[...]

Huh? Maar windows messenger, daar word toch meestal de service messenger van windows mee bedoeld?
Nee, dat is de 'Messenger service' (vooral bekend als achterliggende service van 'net send'); weer iets totaal anders :)

't gaat alleen nogal offtopic op deze manier...

[ Voor 8% gewijzigd door Zap op 03-10-2004 21:51 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb t ff nageken. Het is idd windows messenger, die service noemen ze gewoon altijd messenger, jullie hadden helemaal gelijk (natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb nu al 5 crashes gehad in amper een minuut. Opmerkelijk want vanmiddag nog geen enkel probleem. Lijkt het de 6e keer opeens wel weer goed te doen...

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

Hallo, ik zit me hier vreselijk te ergeren aan die winks, die iedereen naar mij zit te sturen. Die Patch kan ik niet downloaden, de server = dood.
Weet iemand een andere oplossing, anders moet ik wel terug naar 6.2...

[ Voor 12% gewijzigd door ibr op 03-10-2004 22:40 ]

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124244

tweakraiser schreef op 03 oktober 2004 @ 16:38:
volgens mij zijn het gewoon frame2frame GIF'jes, iig dit is wat ik gevonden heb:

http://www.threedegrees.c....aspx?TypeId=2&lang=en-US < liberary met user gemaakte,

http://www.threedegrees.c...icks.aspx?lang=en-us#wink < faq hoe je ze maakt.

nergens staat echter hoe je ze in MSN7 kan intergreren, maar daar zal het wel een beta voor zijn ;)
verder lijkt het verdacht veel erop :D
bv deze: http://www.threedegrees.c...spx?ItemID=140&lang=en-US
(tevens erg oud Date posted: 2/19/2003, en toch zit ie in msn7)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 124244 op 03-10-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

fidel vind het nog steeds jammer dat zijn spelletjes het niet doen
fidel is mijneveger verslaafd >:)

bij wil mijn schermafbeelding ook niet op de ingestelde staan
hij schiet heel de tijd terug naar de standaard saaie plaatjes
hebben er hier meer last van of is dit weer zon vage fidel fout die alleen ik heb :'(

pfff....is iedereen al naar bed ofsow :/

[ Voor 9% gewijzigd door Fidel op 03-10-2004 23:22 ]

Van hoge bomen, zaagt men lange planken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
jeroen1001 schreef op 03 oktober 2004 @ 20:22:
[...]

Ik heb 'm staan op e-mail adres weergeven. Dan zie je de namen niet, en dus ook de smilies niet... Ik wil iher juist weer vanaf, en gewoon de namen weergeven :P Alleen dat klan ik dus weer nergens vinden :(

Ik heb net even de gepatchte versie geinstalleerd, en die werkt erg goed :)
Al eerder gepost maar hier voor jouw:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Fidel schreef op 03 oktober 2004 @ 22:27:
fidel vind het nog steeds jammer dat zijn spelletjes het niet doen
fidel is mijneveger verslaafd >:)

bij wil mijn schermafbeelding ook niet op de ingestelde staan
hij schiet heel de tijd terug naar de standaard saaie plaatjes
hebben er hier meer last van of is dit weer zon vage fidel fout die alleen ik heb :'(

pfff....is iedereen al naar bed ofsow :/
Ik heb er ook last van hij gaat ook uit die lijst gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Heb net ff het topic doorgelezen. Heb MSN 7 beta al gedownd, maar bedacht me eens te kijken wat er al over gezegd werd hier....goed plan want ik denk dat ik nog maar ff wacht. beetje teveel bugs en andere rare dingen..

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind het prima. Ik denk niet dat ik dingen als nudge zal gebruiken, maar die winks lijken mij wel leuk, eigenlijk :)
Het is weer wat mooier geworden, beetje slicker :)
(Voor de mensen die het nog moeten installeren: Gebruik wel de patch van blogbuster!)

En die mensen die zeuren over extra crap en geheugengebruiken en weet ik wat moeten niet zeuren, je kan het uitzetten of Windows messenger of Trillian gebruiken.
Het is graag of niet :P

Maar wat ik me wel afvroeg is: Wat is het knopje links van nudge? Weet iemand dat?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

anandus schreef op 04 oktober 2004 @ 08:18:

Maar wat ik me wel afvroeg is: Wat is het knopje links van nudge? Weet iemand dat?
ben ook beniewd...

/edit Kunnen het misschien Winks-updates zijn? (meer winks)?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 04-10-2004 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

Gaitman

The Real One

anandus schreef op 04 oktober 2004 @ 08:18:
Ga er eens met de muis overheen, dan staat er namelijk:
Select and download a pack.
A pack can include emoticons,
backgrounds, display pictures, and winks.
Lijkt me duidelijk genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51002

Ik heb het allemaal zo even doorgelezen en trek de conclusie dat ik nog niet over hoef.
Alleen had ik wel even een vraagje: als iemand gaat zitten nudgen of winken, heeft dit dan nadelige gevolgen als je in-game zit (bijv. CS e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ik hoop dat je zelf ook animated gif's erin kan plaatsen in de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Nou, ik heb 'em proberen te installeren maar wat ik ook probeer, iedere keer aan het einde van de installatie (als de snelkoppeling al op m'n desktop verschijnt) krijg ik de volgende melding:

"An error occured during the installation of aseembly component {14D9B097-91F7-44C6-BF8C-C889F91896C3}. HRESULT: -2147024751"

Ik gebruik WindowsXP SP1 en ik ben lokaal Administrator dus heb alle rechten. Ik heb het ook op een ander systeem geïnstalleerd en daar lukte het wel. (dat was WinXP-SP2)..

Hebben nog meer mensen dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 51002 schreef op 04 oktober 2004 @ 09:30:
Ik heb het allemaal zo even doorgelezen en trek de conclusie dat ik nog niet over hoef.
Alleen had ik wel even een vraagje: als iemand gaat zitten nudgen of winken, heeft dit dan nadelige gevolgen als je in-game zit (bijv. CS e.d.)?
Als het je lastig valt kan je em altijd uitzetten :p
Als antwoord op je vraag: nee, als je op busy staat heb je er geen last van. Scherm gaat nog wel trillen als je het gespreksvenster opent.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 11-06 20:21
blogbuster schreef op 03 oktober 2004 @ 16:07:
All included Patch + 100mbit mirror

Hi Guys,

Ik heb een exe gecompiled met de patch er in. Banners weg, Beta word boven aan weg, games werken weer, en die lelijke frames aan de zijkant zijn ook weg

100 MBIT MIRROR
--> http://nick.tweakdsl.nl/msn/
Beide zijn dus down, enig idee wanneer ze weer up komen?
Misschien dat er mensen een mirrortje kunnen hosten.
Ik weet niet of mijn simpele chello webspace snel genoeg is, anders kan ik dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

SURFivor schreef op 04 oktober 2004 @ 12:01:
ik hoop dat je zelf ook animated gif's erin kan plaatsen in de toekomst...
dat kan al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
  • Laatst online: 11-06 20:40
Tijdens het installeren krijg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: http://pics.synchrosteve.com/msn_fout.jpeg

Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Capa schreef op 04 oktober 2004 @ 13:06:
[...]

Beide zijn dus down, enig idee wanneer ze weer up komen?
Misschien dat er mensen een mirrortje kunnen hosten.
Ik weet niet of mijn simpele chello webspace snel genoeg is, anders kan ik dat wel :)
Om 18:00 weer up and running mirrors zjin altijd handig daar ik al aan de 4 gig zit

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Heeft iemand die winks trouwens al aan de praat kunnen krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
anandus schreef op 04 oktober 2004 @ 14:08:
Heeft iemand die winks trouwens al aan de praat kunnen krijgen? :)
Werkt hier gewoon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

MSN 7 begint meer en meer op ICQ te lijken, die ook de mist ingingen met al die rotzooi erom heen...Nee, ik houd het voorlopig fijn bij: http://webmessenger.msn.com/

(Aangezien ik w2k draai, en daar dus geen (kale) messenger bij zit zoals XP, alleen de te downloaden MSN Messenger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

* pasta mompelt vaag iets over Windows Messenger en dat die hier te downloaden valt...

O-)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon net zo toevoegen als een normaal plaatjes mar dan pak je een animated gif
niet die grooten (wings) maar je klein zoals ze hier in het forum ook gebruik worden.
De andere kant moet wel msn 7 hebben om ze te kunnen zien

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 04-10-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dupje schreef op 04 oktober 2004 @ 14:12:
[...]

Werkt hier gewoon hoor :)
Vreemd, hier niet, iemand anders had dit probleem ook al, geloof ik...

Hier:
SandaX schreef op 03 oktober 2004 @ 12:02:
[...]

Hier werken ze niet, hij blijft me vertellen, zelfs na upgrades van macromedia, dat ik een nieuwe versie van Flash Player moet installeren, kan dit komen omdat ik FireFox gebruik en de drivers hier misschien iets van afwijken?
[afbeelding]

/edit

Mijn vermoeden bleek juist te zijn, je moet je flashplayer via IE updaten naar de nieuwste versie, wat met sp2 nog best een bitch is met die "goldbar" die begint te zaniken, gelukkig legt macromedia dit netjes uit.
Gelukkig zit er ook een oplossing bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dik geheugen lek in MSN7.0. Ik voeg een animated gif toe als display picture, beetje grote size 90kb. Heel msn loopt vast, hij opent het plaatje niet. Ik kijk in de taskmanager ff, geheugen verbruik liep op tot 100mb :|

btw, ik kan nog steeds geen animated gifs gebruiken? (ik kan ze wel gebruiken, maar ze bewegen niet ;) )

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
SynchroSteve schreef op 04 oktober 2004 @ 13:28:
Tijdens het installeren krijg ik deze error:

[afbeelding]

Iemand een idee hoe dit komt?
Heb ik ook gehad.. Ik zit met m'n notebook in een domein.. Heb even als lokale Administrator ingelogd en toen kon ik wel gewoon installeren. Probeer dat dus maar eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 11-06 20:21
blogbuster schreef op 04 oktober 2004 @ 14:06:
[...]

Om 18:00 weer up and running mirrors zjin altijd handig daar ik al aan de 4 gig zit
U've got (G)mail :P

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 04-10-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ben ik de eenigste of is 50 mb in je geheugen gewoon asso?
ok ik heb wel een gig maar als elk proggie dit flikt kan ik net zo goed 2 terrabyte nemen...

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:21
Verder msn 7.0 krijg ik ook errors, maar wil die gepatchte wel ff proberen nog.

Ik heb anders ook nog wel ff een mirrortje....

Ergens in redbus,....

[ Voor 37% gewijzigd door nautaonline op 04-10-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lammmetak schreef op 04 oktober 2004 @ 14:44:
ben ik de eenigste of is 50 mb in je geheugen gewoon asso?
ok ik heb wel een gig maar als elk proggie dit flikt kan ik net zo goed 2 terrabyte nemen...
Ik heb hier gewoon een dikke 8Mb, dat vind ik niet asociaal veel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Bij mij pakt ie 14,4Mb.. Misschien dat het aan de hoeveelheid contactpersonen ligt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54659

Hier is het geheugenverbruik van messenger 7 tussen de 6 en 12 mb. Vind ik niet gek hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

wel vaag zeg. ik heb gewoon een standaard achtergrond bij mijn messenger maar dan is et gewoon 50 a 55. ik heb wel mijn lijst haast vol...
ik gebruik nu weer 6.2 maar deze is zwaar gepatched en die is maar 20 a 30 mb of zo.
maar daar zit nogal veel andere en veel high color plaatjes in :)

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op 04 oktober 2004 @ 14:29:
Dik geheugen lek in MSN7.0. Ik voeg een animated gif toe als display picture, beetje grote size 90kb. Heel msn loopt vast, hij opent het plaatje niet. Ik kijk in de taskmanager ff, geheugen verbruik liep op tot 100mb :|

btw, ik kan nog steeds geen animated gifs gebruiken? (ik kan ze wel gebruiken, maar ze bewegen niet ;) )
je moet niet te grootte animatied nemen
sommige blijven bewegen andere niet
doen het 1 malig _/-\o_ <--deez zou moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ow, als emoticon, dat lukt wel idd :p
Maar ik wilde het als display picture, en dacht dat je het daar ook over had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54446

Vond het er een beetje kinderachtig uitzien dus er maar weer afgegooid. Voor de rest werkte het wel goed, geen rare foutmeldingen oid. Irritant was het dat ik die tabbladen links van de messenger niet weg kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op 04 oktober 2004 @ 16:06:
Ow, als emoticon, dat lukt wel idd :p
Maar ik wilde het als display picture, en dacht dat je het daar ook over had :p
aha
sorry ;)
dat ga we vanaaf ff proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
raar al dat geheugen gebruik. Ik heb rond de 30mb in gebruik door msn als ik niet aant chatten ben, en daar komt soms tot wel 10mb per venster bij...
Dat vind ik dus wel heel erg veel... of mss cached ie de gesprekken 10x, en contactpersonenlijst 1000x, maar dan nog is het voor mij onmogelijk dat geheugengebruik te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Er zijn wel compatibiliteits problemen met MSN 7. MSN 7 communiceert goed met een contactpersoon die ook MSN 7 heeft. Maar zodra je een contactpersoon aanspreekt die MSN 6 heeft (en jij dus MSN 7) dan bestaat de kans dat de tekst die je typt in een onverklaarbaar vreemd lettertype (of codering) aan komt. Dit geldt ook (voor zover mijn ervaringen nu reiken) met MSN 7 met een contactpersoon die Windows Messenger (5.0) heeft.

Er zit duidelijk iets mis. Heb zo al een aantal conflicten gehad met personen die dachten dat ik ze aan het treiteren of flooden was }:O

[ Voor 11% gewijzigd door MarkvE op 04-10-2004 17:18 ]

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106436

ff wat vraagjes:

-Als je naar 7 gaat en weer terug naar 6, heb je dan wel weer al je smilies terug, of mag je weer alles overnieuw gaan invoeren? (want als dat zo is, dan ga ik dus nevernooit de beta installeren :) )

-Als je een nudge stuurt naar iemand met versie 6 werkt het waarschijnlijk niet, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Nudgen naar oudere client kanniet,....

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 11:22
Ik krijg met gepatchte MSN heel vaak foutmelding dat hij moet sluiten... hij neemt hier trouwens 20 mb in...
En nog iets, ik kan ook geen animated gif's gebruiken, dan geeft ie elk frame naast elkaar weer in 1 plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
klagen over niet-werkende functies in een beta-release is nooit grappig...

[ Voor 3% gewijzigd door SURFivor op 04-10-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen animatied in Avatar :P

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 04-10-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
Bezoekerslimiet bereikt, probeer het later opnieuw

Als iemand mij de bewuste file kan bezorgen wil ik hem wel mirrorren op een snelle lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
SynchroSteve schreef op 04 oktober 2004 @ 19:15:
[...]

Bezoekerslimiet bereikt, probeer het later opnieuw

Als iemand mij de bewuste file kan bezorgen wil ik hem wel mirrorren op een snelle lijn.
Ondertussen gelukt:
mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 22:55

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

En straks wordt messenger net zo gaar als ICQ en dan gaat iedereen over op Gmessenger die dan net uitkomt!

Binnen nu en heel snel zal Gmessenger de wereld veroveren! >:)

[ Voor 25% gewijzigd door LoeiOrdinair op 04-10-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

:r @ msn 7.0....veels te veel onnodige troep weer hoor :/ alleen dat pre-status thingie voordat je inlogt vind ik wel erg nice maar verder >.>

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Jumpiefox schreef op 04 oktober 2004 @ 20:08:
:r @ msn 7.0....veels te veel onnodige troep weer hoor :/ alleen dat pre-status thingie voordat je inlogt vind ik wel erg nice maar verder >.>
Maar verder zet je die extra functionaliteit uit of gebruik je Trillian? :P

Iemand al verder gekomen met die deluxe avatars? :)

Overigens waar ik ook blij mee ben is de optie om je vorige gesprek te herhalen als je met iemand gaat praten en dat je de avatars erbij ziet als iemand inlogt, maar ja, da's denk ik heel persoonlijk :P

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 04-10-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:24
LoeiOrdinair schreef op 04 oktober 2004 @ 20:02:
En straks wordt messenger net zo gaar als ICQ en dan gaat iedereen over op Gmessenger die dan net uitkomt!

Binnen nu en heel snel zal Gmessenger de wereld veroveren! >:)
Hmmm ICQPro valt wel mee hoor, is nog steeds een heerlijk proggie dat niet eens zoveel geheugen gebruikt, ICQLite 4.1 daarin tegen is meer de tegenhanger van MSN en is wel weer een heel stuk groter wat geheugen gebruik betreft.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35069

ik heb hem nou geinstalleerd maar je kan hem helemaal niet resizen tot een bepaalde breedte, ik heb de tabs en de banner er al uit gesloopt maar ik vind hem te breed
weet iemand een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Laatst online: 07:02
Modbreak:Dit topic gaat over de ervaringen in msn 7.0, vergeten jullie niet dat het nog een BETA versie is. Het vragen naar patches en het klagen over versie verschillen en nieuwe feature's die niet werken als je het naar oude clients stuurt lijken me dan ook overbodig, hiervoor moet je microsoft gaan mailen.

Dus mensen, denk eraan dit is geen bug track, probeer het gewoon bij je ervaringen te houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 35069 schreef op 05 oktober 2004 @ 10:05:
ik heb hem nou geinstalleerd maar je kan hem helemaal niet resizen tot een bepaalde breedte, ik heb de tabs en de banner er al uit gesloopt maar ik vind hem te breed
weet iemand een patch?
Ik kan hem gewoon resizen zoals ik wil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 18:28
Wie graag MSN in z'n eigen taal wil hebben:

http://www.scito.nl/index...estand&fileid=132&catid=2
of
http://msn.tweakzone.nl/downloads/bekijk/93

MSN afsluiten, zipfile uitpakken in MSNmap, Msn starten en je MSN7 Béta is Nederlands :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sypher op 05-10-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

hier is een topic waarin de TS het heeft over de full versie :? msn 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

/me Warning: Security risk when using MSN Messenger 7 BETA *
Only hours afer the MSN Messenger 7 beta leaked, our Mess.be forum members and site admins were thoroughly researching and discussing the possibilities of exploiting the new Winks feature.

In no time, Mess.be's Timothy managed to clog up my system memory and show me the nasty images he oh-so-likes, because of the incapability of the current MSN Messenger 7.0.0205 beta build to succesfully disable the automatic playback of Winks (now don't blame Microsoft, you weren't supposed to be using this version after all).

More malicious techniques than his are easy to think of and -we kid you not- can easily result in serious system damage. Like before and with the knowledge we have now even more so, we strongly advise against using the current MSN Messenger 7 BETA. If you want to carry on using and exploring the new version anyway, please take your time for the following:

>> Download Timothy's Wink Blocker.

This is to be considered a temporary solution. Ideally, you should would wait for the official public release of MSN Messenger 7 or at least a future build of which we can confirm it fixes this issue. Meanwhile, we are today working on a easier and more effective security patch than the one described above.
toon volledige bericht
Bron: Mess.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

* pretorian vraag zich af of MS wel echt "per ongeluk" lekt als je dit leest

nou, ik wacht nog wel even met installen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pretorian_ op 06-10-2004 00:53 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Hoeveel contactpersonen kan je hier opslaan? Is het idd waar dat je meer dna 150 kan zette? En weet iemand wanneer de hele versie uitkomt? Vind het wel mooie MSN, beetje teveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 11-06 08:45

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Anoniem: 74065 schreef op 06 oktober 2004 @ 00:58:
Hoeveel contactpersonen kan je hier opslaan? Is het idd waar dat je meer dna 150 kan zette? En weet iemand wanneer de hele versie uitkomt? Vind het wel mooie MSN, beetje teveel..
Het is al mogelijk meer dan 150 erin te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:32

flexje

got-father

Laat ie bij jullie ook de contact-namen in de contactlist door elkaar zien als de namen smilies hebben??

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Dat is niet door elkaar, dat is op alfabet.. leestekens komen nu eenmaal eerst.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

evaarties schreef op 06 oktober 2004 @ 13:24:
Dat is niet door elkaar, dat is op alfabet.. leestekens komen nu eenmaal eerst.
Dat bedoel ik niet echt :)
Check maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.de-stok.com/raaaar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Devilion schreef op 05 oktober 2004 @ 17:25:
/me Warning: Security risk when using MSN Messenger 7 BETA *

[...]

Bron: Mess.be
Ik vat ze niet helemaal in die tekst, maar winks kunnen je sysmem opvreten als die commando's gespammed worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

flexje schreef op 06 oktober 2004 @ 13:37:
[...]

Dat bedoel ik niet echt :)
Check maar:

[afbeelding]
Aha. ja dat is wel raar.

offtopic:
Is toch niet jouw MSN he ? Met 'Chickaz' als groep... if so.. BrEeZaH nep gotter :+.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

evaarties schreef op 06 oktober 2004 @ 14:30:
[...]

Aha. ja dat is wel raar.

offtopic:
Is toch niet jouw MSN he ? Met 'Chickaz' als groep... if so.. BrEeZaH nep gotter :+.
hihhihih , mja wel handig hoor als je alle lekkere "dames" in een aparte groep hebt :D
Anyway, niemand soortgelijk probleem?? (met naampjes dan he :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 15:39
Anoniem: 93525 schreef op 06 oktober 2004 @ 13:47:
[...]

Ik vat ze niet helemaal in die tekst, maar winks kunnen je sysmem opvreten als die commando's gespammed worden :?
het probleem is meer omdat het flash animaties zijn dat eigen gecreerde winks de risk zijn. want zoals je weet kan flash vrijwel alle bestanden aanroepen die het nodig heeft en je weet dus al wat een kwaadaardig persoon doet :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
OW's worden in deze thread uitgedeeld voor het posten van niet-Microsoft patches, het vragen daarom, en het melden van het down zijn van MSN