Bij mij doen de groene opneemknop het slecht, de nul en de knop boven de groene (om bv. nieuwe SMS te starten links).arjoderoon schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:43:
na mijn half jaar lange puur goede ervaring, heb ik nu ook een rampzalig iets met mijn s65. eerst mijn knopje nul, die werkt niet goed, als ik er op druk gebeurt er niet veel. tenzij ik hem echt heeel erg indruk. Erger nog dan dat: vanavond geeft ie opeens geen beeld meer. hele dag niks mee aan de hand geweest, daarvoor ook nooit, maar nu krijg ik gewoon geen beeld meer. Ik hoor wel geluidjes van als hij aan en uit gaat, maar ik zie niks. Ik zie wel de hele tijd mijn backlight aan en uit knipperen, een beetje zoals neon reclame waarvan de lampjes bijna kapot gaan...
Kent iemand die verschijnsel? en wat moet ik hier mee doen???
thanks!
Sinds vorige week is het ook zo dat als ik af en toe een toets indruk mijn backlight uitgaat.
Het kromme aan het hele verhaal is dat er bij de Belcompagny werd gezegd dat het opsturen voor garantie me in een normaal geval 2 maanden telefoon kwijt kan zijn. Ik krijg geen vervangend toestel.................
Als ik besluit het ding door midden te breken heb ik binnen 10 minuten een vervangend toestel en binnen 3 weken is mijn nieuwe S65 er.......... Hoe krom is de wereld............Ik twijfel nog wat te doen, ik heb weinig zin om verzekeringsfraude te plegen maar aan de andere kant kan ik 2 maanden niet zonder telefoon/brak leen toestel van een maat.
Overigens ondanks dit ben ik wel bijzonder tevreden hoor met de S65
Alleen werkt de synchronisatie met mijn Palm via IRDA niet echt, en de nieuwe update lijkt niet aan de gang te gaan bij dus daar moet ik ook nog wat op vinden