Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
arjoderoon schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:43:
na mijn half jaar lange puur goede ervaring, heb ik nu ook een rampzalig iets met mijn s65. eerst mijn knopje nul, die werkt niet goed, als ik er op druk gebeurt er niet veel. tenzij ik hem echt heeel erg indruk. Erger nog dan dat: vanavond geeft ie opeens geen beeld meer. hele dag niks mee aan de hand geweest, daarvoor ook nooit, maar nu krijg ik gewoon geen beeld meer. Ik hoor wel geluidjes van als hij aan en uit gaat, maar ik zie niks. Ik zie wel de hele tijd mijn backlight aan en uit knipperen, een beetje zoals neon reclame waarvan de lampjes bijna kapot gaan...

Kent iemand die verschijnsel? en wat moet ik hier mee doen???

thanks!
Bij mij doen de groene opneemknop het slecht, de nul en de knop boven de groene (om bv. nieuwe SMS te starten links).

Sinds vorige week is het ook zo dat als ik af en toe een toets indruk mijn backlight uitgaat.
Het kromme aan het hele verhaal is dat er bij de Belcompagny werd gezegd dat het opsturen voor garantie me in een normaal geval 2 maanden telefoon kwijt kan zijn. Ik krijg geen vervangend toestel.................

Als ik besluit het ding door midden te breken heb ik binnen 10 minuten een vervangend toestel en binnen 3 weken is mijn nieuwe S65 er.......... Hoe krom is de wereld............Ik twijfel nog wat te doen, ik heb weinig zin om verzekeringsfraude te plegen maar aan de andere kant kan ik 2 maanden niet zonder telefoon/brak leen toestel van een maat.

Overigens ondanks dit ben ik wel bijzonder tevreden hoor met de S65 :)

Alleen werkt de synchronisatie met mijn Palm via IRDA niet echt, en de nieuwe update lijkt niet aan de gang te gaan bij dus daar moet ik ook nog wat op vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
ik heb zojuist siemens klantenservice aan de lijn gehad die mij een rma nummer gaf. Nu moet ik de telefoon opsturen naar teleplan repair in zoetermeer, waarbij de gemiddelde doorlooptijd van een reparatie 10 werkdagen zal zijn. ben benieuwd of ze ook inderdaad die 10 dagen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Tien werkdagen is 2 weken, plus 2x 2 dagen 'transport', reken daar maar op. Succes ermee in ieder geval.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Ja ik ben benieuwd. Ik baal hier wel stierlijk van. Ik val natuurlijk net buiten die 6 maanden garantie dus zullen ze wel moeilijk gaan doen. ik dacht dat de siemens telefoons juist oerdegelijk waren en heel lang mee gingen.,.. tis voor mij beetje teleurstellend dat dat voor de s65 niet geldt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Laatst online: 09:23

Bleh!

:)

Als ze moeilijk doen dan ga jij toch ook moeilijk doen!? Enfin eerst maar eens voordeel van de twijfel geven ;)

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ziek van je s65 klik hier
Zo mooi kan het leven ook ]ijn zonder Siemens. Dus sparen luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:11:
Ook ziek van je s65 klik hier
Zo mooi kan het leven ook ]ijn zonder Siemens. Dus sparen luitjes.
Is deze mooi? Ik word er niet echt vrolijk van hoor..
Ik zou dan liever voor de SXG75 gaan..

Het lijkt net of deze heel veel in zich heeft, maar het is niks meer dan een standaard telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik niet doen want dat is een Siemens! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
depantalon > Eerste en laatste waarschuwing.
Je loopt zo'n beetje alles af te zeiken, niet de bedoeling. Ga ajb iets anders doen als je je hier niet kunt gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb net een Motorola mpx200 besteld. Ik ben niet zo'n klapperfoonfan, maar het zal wel beter zijn voor de knoppen (dat probleem lijkt bij mij redelijk weg), maar verder geen dure (en voor mij totaal nutteloze, want toch klote) camera en geen achterlijke beperking op het aantal smsjes in je inbox. Jammer maar helaas. Ik denk dat het feit dat er een 'generieker' OS op zo'n ding draait (windows, palm, linux) toch een aantal voordelen zal bieden. De s65 is helaas niet wat ik ervan verwacht had. Wel een aardig phoontje hoor, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Kunnen er nog eens wat mensen wat foto's posten gemaakt met de S65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

goh leuk, ben je met wat bluetooth dingetjes bezig, loopt het beestje vast (kan gebeure) trek je de batterij der uit, probeer m weer aan te zetten... noppes, nada, alleen maar wit scherm en nothing else :S

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We leven in een vrij land waar iedereen z´n mening mag geven. Jij kunt je niet gedragen en met je bedreigingen je toont aan dat je een verschrikkelijke loser bent met een Siemens S65. Dag jochie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:37:
We leven in een vrij land waar iedereen z´n mening mag geven. Jij kunt je niet gedragen en met je bedreigingen je toont aan dat je een verschrikkelijke loser bent met een Siemens S65. Dag jochie!
Je snapt het niet he, er zijn regels aan een forum, en het is niet de bedoeling dat je alles af gaat zitten kraken als je al een keer, in jou geval vele malen hebt aangegeven dat je het niks vind, een keer is wel genoed, en doordat je door blijft gaan krijg je dat soort reacties en je hoeft niet op simpathie te wachten als je wordt geband door je gedrag. En wie zegt dat de moderator een S65 heeft, je ben nier echt de slimste thuis he >:) Zo en nu maar wachten op een reactie. En ja ik weet het, ik moet ook niet zo reageren en beter ontopic gaan, sorry :) Maar mijn S65 bevalt nog prima, nog steeds geen problemen :*) Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Och depantalon heeft alleen gepost in dit topic en zijn eerste post was op de dag van aanmelding. Zegt genoeg lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

De SP65 heeft verder wel de volledige specs als de S65 op de camera na? Want dan zou het eventueel een leuke opvolger zijn voor me Motorola V600.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ja SP65 is verder gelijk (voorzover ik weet, heb er nooit eentje gebruikt :) ) Je kunt ook vergelijken op de siemens site (daar zit een tooltje in) of op club-siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 11:32
even een grootdeel van het topic doorgelezen. en daar een enkele keer een verwijzing gevonden naar een headset die wel bij specificaties van de gsm (op diverse gsmverkoopsites) zou staan maar uiteindelijk niet geleverd wordt/kan worden.

Nu ik heb vorige week bij gsmstunts.nl een siemens s65 besteld volgens de onderstaande specs:
> Wat zit er in de doos van de Siemens S65 ?
>
>
> Siemens S65
> Li-Ion batterij 750 mAh
> Headset
> Lader
> Handleiding
> CD-ROM inclusief synchronisatie software
> RS MMC Geheugenkaart 32 MB
> Seriele datakabel
volgens een link naar een pdf van gsmstunts.nl zelfs een stereo headset.

bij ontvangst bleek alles behalve de headset aanwezig. Daarop heb ik direct een mail gestuurd met het verzoek deze alsnog na te leveren en dat ik ervan uitging dat het een inpak foutje zou zijn geweest.

direct bericht terug dat volgens de specificaties die ze van siemens hadden gehad er wel een headset bij zou moeten zitten. maar dat dat blijkbaar niet zo is. na ze er nog op te hebben gewezen dat er in de pdf sprake is van een stereoheadset is mij de belofte gedaan dat de headset zeker nog nageleverd gaat worden. ze hebben er zelfs 1 voor mij moeten bestellen, en gezien de huidige mate van klantvriendelijkheid ga ik er van uit dat ik deze ook zsm zal ontvangen.

heeft er al iemand ervaring met een dergelijke (niet bluetooth headset?)

en hoe kan ik het geluid van mijn smsjes harder krijgen dan ik dat nu kan? in melodie instellingen klinkt het 3 tot 4 keer harder dan in real life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Volgens officiele Siemens specs heeft er nooit een headset ingezeten.
Standaardpakket S65 handset, Li-Ion batterij 750 mAh, standaard lader, handleiding, CD-ROM incl. synchronisatie software, RS MultiMediaCard 32MB
Bron Siemens S65
Webshops maken er wel vaker een potje van, laatst was ik bij eentje die beweerde dat de SL65 bluetooth heeft...
Maar als ze er mee adverteren heb je er natuurlijk wel recht op, het is namelijk hun fout! Alleen kleine kans dat je het alsnog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik zit er over te denken om ook deze telefoon aan te schaffen. Ik had alleen een paar vraagjes.

Die RS MMC kaartjes, kun je die gewoon in een normale cardreader ook inlezen? Want die kunnen volgens de specs wel MMC kaartjes lezen, maar RS MMC lees ik niets over.

Is het verder ook mogelijk om firmware updates via dat kaartje op de telefoon te zetten?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Die kunnen in een kaartlezer. Bij de foon krijg je een kaartje met houdertje om hem als een full-size MMC te laten lijken.

Overigens is het toetsenprobleem bij mij verdwenen door de batterij eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op zondag 10 april 2005 @ 02:32:
[...]

Je snapt het niet he, er zijn regels aan een forum, en het is niet de bedoeling dat je alles af gaat zitten kraken als je al een keer, in jou geval vele malen hebt aangegeven dat je het niks vind, een keer is wel genoed, en doordat je door blijft gaan krijg je dat soort reacties en je hoeft niet op simpathie te wachten als je wordt geband door je gedrag. En wie zegt dat de moderator een S65 heeft, je ben nier echt de slimste thuis he >:) Zo en nu maar wachten op een reactie. En ja ik weet het, ik moet ook niet zo reageren en beter ontopic gaan, sorry :) Maar mijn S65 bevalt nog prima, nog steeds geen problemen :*) Succes allemaal
Jij snapt het niet, je gaat dreigen. Nou ben ik persoonlijk nuet zo gevoelig voor maar ja. Waar gaat het om. Het bedrijf Siemens zet een telefoon in de markt voor een prijs van ± 400 euro. Als consument mag je dan verwachten dat dit een goed product is. In de praktijk blijkt (zie dit forum) dat er nogal wat mis is met dit toestel. Als consument voel je je dan bedondert mede omdat Siemens net doet of zijn neus bloed. Siemens voldoet ook niet aan het bepaalde in het BW wat betreft garantie en wil consumenten wijs maken kan garantie op toetsjes maar 6 maanden is. Dat is natuurlijk grote onzin. Je mag van dit product verwachten dat het zeker vijf jaar meegaat. Dat doet de S65 niet. Gezien de constructie zal bij intensief gebruik het apparaat na een jaar dienst weigeren. Groot probleem is bv stof dat zich makkelijk in het toestel kan nestelen. ook de toetsen zijn een zeer zwak punt. lees verder wat de overige forum leden te melden hebben. Het is te hopen dat Siemens hiervan leert misschien dat ze dan een grotere marktpositie veroveren in plaats van kwijt raken. Ik wen je nog een fijne dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:28:
[...]

Jij snapt het niet, je gaat dreigen. Nou ben ik persoonlijk nuet zo gevoelig voor maar ja. Waar gaat het om. Het bedrijf Siemens zet een telefoon in de markt voor een prijs van ± 400 euro. Als consument mag je dan verwachten dat dit een goed product is. In de praktijk blijkt (zie dit forum) dat er nogal wat mis is met dit toestel. Als consument voel je je dan bedondert mede omdat Siemens net doet of zijn neus bloed. Siemens voldoet ook niet aan het bepaalde in het BW wat betreft garantie en wil consumenten wijs maken kan garantie op toetsjes maar 6 maanden is. Dat is natuurlijk grote onzin. Je mag van dit product verwachten dat het zeker vijf jaar meegaat. Dat doet de S65 niet. Gezien de constructie zal bij intensief gebruik het apparaat na een jaar dienst weigeren. Groot probleem is bv stof dat zich makkelijk in het toestel kan nestelen. ook de toetsen zijn een zeer zwak punt. lees verder wat de overige forum leden te melden hebben. Het is te hopen dat Siemens hiervan leert misschien dat ze dan een grotere marktpositie veroveren in plaats van kwijt raken. Ik wen je nog een fijne dag!
Dat jij het dreigen noemt zegt al genoeg, succes verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen was het stil.......................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Het probleem met die toetsjes lijkt mij iets electrisch. Nog steeds niet netjes, maar bij mij was het verdwenen na het eruit halen van de batterij. Het ding wordt van binnen wel stoffig, maar achter het scherm heb ik nog helemaal niks gezien.

Maar goed, ik heb intussen een ander toestel, en dat bevalt me eerlijk gezegd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een 1500 mAh accu van Maxxcell voor de S65?
Zou deze accu werkelijk 2 keer zo lang meegaan dan de originele accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 11:32
2x zolang zal niet lukken maar zoals elders in dit topic te lezen valt, 30% meer standby/spreektijd valt zeker te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ik heb nu, 20 april. mijn telefoon al weer terug. gerepareerd en wel. Gisteren wilden ze hem afleveren. Terwijl ze hem 12 april pas aangeleverd gekregen hebben. Dus na precies een week had ik hem alweer kunnen hebben, ware het niet dat ik toen niet thuis was. Vind dat erg relaxed omdat ik uitgegaan was van 3 weken en het er maar 1 is.
Alles binnen de garantie...

Mijn siemens gevoel is gelukkig positief gebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

woei, heb eindelijk mn S65..voor niks.. ;) Meteen aan het vergelijken geslagen..de adapter voor de S55 van mij lijkt idem aan die van de S65, alleen verschilt het ampere: S65 heeft 0.3A, S55 adapter 0.4A, kan ik dan met zekerheid zeggen dat de S55 adapter niet gebruikt mag worden in de S65? Had gehoopt dat dit wel kon :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:53:
woei, heb eindelijk mn S65..voor niks.. ;) Meteen aan het vergelijken geslagen..de adapter voor de S55 van mij lijkt idem aan die van de S65, alleen verschilt het ampere: S65 heeft 0.3A, S55 adapter 0.4A, kan ik dan met zekerheid zeggen dat de S55 adapter niet gebruikt mag worden in de S65? Had gehoopt dat dit wel kon :/
Het lijkt me sterk dat dit niet gaat werken. Anders hadden ze wel een andere aansluiting gemaakt, of op z'n minst een waarschuwing in de handleiding gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:03:
[...]

Het lijkt me sterk dat dit niet gaat werken. Anders hadden ze wel een andere aansluiting gemaakt, of op z'n minst een waarschuwing in de handleiding gezet.
Ik zal het er eens op wagen zodra de gsm leeg is, wat lang kan duren aangezien ik geen extreme beller ben en de verlichting op 10% staat ;)

Moet zeggen dat de telefoon erg snel werkt en de opties intuitief overkomen. Wat eerst onderaan een menu weggefrot zat (bv. SMS wissen) is nu meteen een toets bij het openen en gelezen hebben van de SMS. Nice.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

2Dutch schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:53:
Dit gaat wel werken. Zolang het voltage gelijk blijft is er dus niets aan de hand.
Op mijn adapter staat 5V/620 mA en op die van een SL65 staat 5V/0,43A wat dus minder is. Toch gebruik ik ze allebei en het werkt prima. Jij hebt volgens mij ook die laatste (rechthoekige) want daar staat ook op 230V/0.3A. Blijkbaar maakt het gewoon niet uit! (het gaat eigenlijk om de stroom die hij aan de uitgang kan leveren, dus niet de 230V maar de 5V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... ik heb nu de 1500 mAh Maxxcell accu een paar dagen. Maar tot nu toe gaat hij minder lang mee dan de standaard 750 mAh accu van Siemens! Misschien is de accu niet goed? Of verwacht ik gewoon teveel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28-04-2005 De Financiële Telegraaf:

Siemens Mobile staat te koop!
Na aanhoudenden verliezen en software problemen met de S serie heeft de nieuwe topman de mobieltjes divisie te koop gezet. Mogelijke gegadigde is Acer.

Dat was het dan luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik denk dat je de termen "sluiten" en "verkopen" door elkaar haalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:52:
28-04-2005 De Financiële Telegraaf:

Siemens Mobile staat te koop!
Na aanhoudenden verliezen en software problemen met de S serie heeft de nieuwe topman de mobieltjes divisie te koop gezet. Mogelijke gegadigde is Acer.

Dat was het dan luitjes.
Haha, altijd leuk om te zien dat je jezelf altijd voor lul zet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederzijds, maar lees eens kranten en volg het nieuws in plaats van met dat stomme foontje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonos schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:08:
[...]

Haha, altijd leuk om te zien dat je jezelf altijd voor lul zet in dit topic.
Nou, ik heb geen lul hoor maar een vagina. Zie verder hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je een Siemens S65 uit elkaar haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Tys

Hm, heb sinds gisteren dit speeltje.

Echter als ik worms speel en ik de # in druk gaat ie terug naar het normale telefoonmenu, en is ie retetraag (worms draait op achtergrond?) ik krijg worms dan alleen niet terug.

Telefoon moet dan gereset worden voordat ie weer functioneerd, dat is echt zooo irritant (had die ninja bijna!).

Kan je ergens switchen tussen programma's?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
depantalon: Laatste waarschuwing. Gedraag je volgens de regels, of ga ergens anders spelen. Op deze manier doorgaan wordt niet meer getolereerd.

Zie ook de FaQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:47:
depantalon: Laatste waarschuwing. Gedraag je volgens de regels, of ga ergens anders spelen. Op deze manier doorgaan wordt niet meer getolereerd.

Zie ook de FaQ.
We leven in een vrij land. En een een FAQ is dat een wet! Ik begin niet met schelden. Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat je een prul telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Je leeft in een vrij land, maar je hebt je over het algemeen te gedragen binnen de grenzen die je gastheren stellen. Als je dat op een feestje niet doet wordt je eruit getrapt, in de brugklas mag je naar de conrector en hier kun je een ban krijgen. Allemaal gelegenheden waar je niet kunt doen wat je wilt, maar waar je je aan enige regels moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:30

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Het is geen prul telefoon. De s65 doet zijn werk als gsm gewoon goed. Het is wel mogelijk dat je enorm teleurgesteld bent wanneer je te hoge eisen vooraf stelt.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:28:
Je leeft in een vrij land, maar je hebt je over het algemeen te gedragen binnen de grenzen die je gastheren stellen. Als je dat op een feestje niet doet wordt je eruit getrapt, in de brugklas mag je naar de conrector en hier kun je een ban krijgen. Allemaal gelegenheden waar je niet kunt doen wat je wilt, maar waar je je aan enige regels moet houden.
Dus met andere woorden je mag je mening niet geven. De rest is gewoon geouwehoer. Geef maar gauw die ban. De mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperTPR schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:31:
Het is geen prul telefoon. De s65 doet zijn werk als gsm gewoon goed. Het is wel mogelijk dat je enorm teleurgesteld bent wanneer je te hoge eisen vooraf stelt.
Mag je dan geen hoge eisen stellen aan een toestel van € 500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:18:
[...]

Dus met andere woorden je mag je mening niet geven. De rest is gewoon geouwehoer. Geef maar gauw die ban. De mazzel.
Waar komen al die frustraties toch vandaan? En waarom moet je in praktisch iedere post aangeven hoe :r de S65 is? Dat voegt toch niets toe? En je kan ook gewoon niet reageren, dat scheelt een ban :) .

Ik heb dat ding nu al een aantal maanden en echt klachten heb ik niet. Er zijn heus wel wat puntjes ter verbetering, maargoed, welke telefoon heeft dat niet? Sterker nog, met andere merken heb ik heel wat meer gezeik gehad (qua service en/of qua werking).

Voor elk product geldt dat sommigen goede en anderen slechte ervaringen hebben. Neem mijn auto: Peugeot 206. Enig idee hoeveel gezeik sommigen daarmee hebben? Ik heb nergens last van en heel veel mensen denk ik (weet het wel zeker).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSleeves schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:34:
[...]

Waar komen al die frustraties toch vandaan? En waarom moet je in praktisch iedere post aangeven hoe :r de S65 is? Dat voegt toch niets toe? En je kan ook gewoon niet reageren, dat scheelt een ban :) .

Ik heb dat ding nu al een aantal maanden en echt klachten heb ik niet. Er zijn heus wel wat puntjes ter verbetering, maargoed, welke telefoon heeft dat niet? Sterker nog, met andere merken heb ik heel wat meer gezeik gehad (qua service en/of qua werking).

Voor elk product geldt dat sommigen goede en anderen slechte ervaringen hebben. Neem mijn auto: Peugeot 206. Enig idee hoeveel gezeik sommigen daarmee hebben? Ik heb nergens last van en heel veel mensen denk ik (weet het wel zeker).
Tjee, je staat in dezelfde parkeergarage als ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:44:
[...]

Tjee, je staat in dezelfde parkeergarage als ik
offtopic:
En welke auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al naviagtie software is voor de s65 dat is namelijk hetgeen wat ik nog mis.

voor duitsland is er:
http://www.activepilot.de/main.php?lang=de

maar die is er helaas nog niet voor nederland en ik vindt deze vrij duur voor wat je krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Die ActivePilot heb ik al opgegeven; toch best aan de prijs inderdaad en het duurt nog eeuwen voordat wordt ingevoerd; en tegen die tijd zitten we al op de SmartPhones/Symbian (met Symbian kan het bv al wel)..

Ik denk dat het toch maar een PDA'tje wordt (Acer N35 denk ik)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste s65 geinteresseerden,

al heel vaak gevraagd, maar bij mij lukt het maar niet: hoe zorg je ervoor dat je meer dan 30 sec. video kunt opnemen?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Even uit mijn hoofd, maar als ik het goed heb, moet je de limieten voor MMS op onbeperkt zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wie weet er een oplossing voor de bluetooth bug, of hebben jullie die ook?

Het gaat om het volgende: wanneer bluetooth uitstaat, kun je kiezen om bij het bekijken van een foto te kiezen voor verzenden -> via bluetooth. Dit werkt prima. Wanneer ik klaar ben en naar het bureaublad terugkeer en de toetsenblokkering erop wil doen etc, zie ik het icoontje dat bluetooth is ingeschakeld. Ik druk op de door mij ingestelde sneltoets voor bluetooth in/uitschakelen, en ik krijg de melding dat BT is ingeschakeld (maar dat was het al). Opnieuw op de knop drukken geeft de melding dat ie is uitgeschakeld, maar het icoontje blijft aanwezig, en is slechts weg te krijgen bij uit- en weer inschakelen van telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

depantalon: Die telefoon is nooit €500 geweest voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:53:
Vraagje: wie weet er een oplossing voor de bluetooth bug, of hebben jullie die ook?

Het gaat om het volgende: wanneer bluetooth uitstaat, kun je kiezen om bij het bekijken van een foto te kiezen voor verzenden -> via bluetooth. Dit werkt prima. Wanneer ik klaar ben en naar het bureaublad terugkeer en de toetsenblokkering erop wil doen etc, zie ik het icoontje dat bluetooth is ingeschakeld. Ik druk op de door mij ingestelde sneltoets voor bluetooth in/uitschakelen, en ik krijg de melding dat BT is ingeschakeld (maar dat was het al). Opnieuw op de knop drukken geeft de melding dat ie is uitgeschakeld, maar het icoontje blijft aanwezig, en is slechts weg te krijgen bij uit- en weer inschakelen van telefoon.
Als ik hetzelfde doe dan wordt bluetooth vanzelf ook weer uitgeschakeld!? Met andere woorden ik hoef het niet zelf uit te schakelen. Welke software versie heeft jouw S65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:48:
depantalon: Die telefoon is nooit €500 geweest voor zover ik weet.
Om precies te zijn €486,- bij Belcompagny 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:11:
[...]

En wie betaalt dat er nou voor? Even zoeken op internet en je bent veeeeel goedkoper uit. Op die manier is natuurlijk alles wat je koopt ultraduur. Ik kreeg dat ding gewoon gratis... onee, ik kreeg er geld bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:11:
[...]

Mjah, maar die zaken specialiseren zich niet in het voor een fatsoenlijke prijs aanbieden van losse toestellen. Ik heb hem redelijk kort na introductie gekocht, voor iets rond de €350 meen ik. Nu zijn ze zo'n €250 a 300: pricewatch: Siemens S65

Edit: Ik had hem op 30 september 2004 besteld voor €307. Daar kwamen nog €25 bezorgkosten bij, dus €332 in totaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Hillie op 18-05-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 11-09 08:23
Heeft iemand PuppetMaster al aan de praat gekregen met zijn Siemens s65?

http://www.lim.com.au/PuppetMaster/

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:21

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

JorisdeKloris schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:03:
Heeft iemand PuppetMaster al aan de praat gekregen met zijn Siemens s65?

http://www.lim.com.au/PuppetMaster/
als je op die website kijkt, zie je dat de s65 niet ondersteund wordt...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Java enabled phone that supports the Bluetooth API. Phones known to work are:
Frikandel 6230
Siemems S65
Misschien toch wel?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10-2021
Bij mij werkt Puppetmaster gewoon via de java versie.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
NH298 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:09:
Bij mij werkt Puppetmaster gewoon via de java versie.
Hoe heb je op je PC de BT instellingen gezet? Welke driver heb je de WIDCOM of de Microsft? Welk tabblad heb je die compoort ingesteld? Heb je je s65 al gepaird met je PC?

Genoeg vragen?

(Ow sjit, weer een:))

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19
Vraagje:

Hoe zorg je ervoor dat sms-jes op het toestel worden opgeslagen ipv op de simkaart, als eerste optie? Want de simkaart bied maar ruimte aan 20 stuks, en ik heb geen zin om elke keer alles netjes te archiveren.

Want hiervoor had ik een t-630 en volgens mij werkte dat toestel zo.

2e vraagje: Hoe krijg je meerdere sms-jes van in gebruiker in dezelfde map van het archief? Gaat dat alleen maar met renamen, of zijn er andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:21

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

bij mij gaat dat automotatisch. Heb je toevallig t-mobile? daar had ik dat probleem ook. (nu KPN) Dat was volgens mij na een fw update. heb je de laatste FW al? zo niet probeer dat eens, en anders even een belletje/mailtje naar siemens en of t-mobile?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19
Ik heb nu nog t-mobile, maar over een maand stap ik over op orange. Dan pas wordt mijn nummer overgezet. Heeft iemand enig idee of het bij orange anders werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:02:
Beste s65 geinteresseerden,

al heel vaak gevraagd, maar bij mij lukt het maar niet: hoe zorg je ervoor dat je meer dan 30 sec. video kunt opnemen?

Groet
gewoon FW43 erop zetten, dan is de limiet 1:30 is volgens mij genoeg. De hack werkt niet meer sinds FW25 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:09
eswa schreef op donderdag 14 oktober 2004 @ 10:12:
[...]

Opgelost...Via de Geh.Assistent kan je ook "alleen-lezen" bestanden verwijderen.
Kan iemand wat meer info geven, heb al een puur gespendeerd aan het zoeken maar het heeft niets opgeleverd.
Hoe krijg ik bestanden die alleen-lezen zijn, toch verwijderd van de foon?

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

profweirdo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:53:
[...]

Kan iemand wat meer info geven, heb al een puur gespendeerd aan het zoeken maar het heeft niets opgeleverd.
Hoe krijg ik bestanden die alleen-lezen zijn, toch verwijderd van de foon?
Menu -> 9 7 5 kom je (op mijn cx65 iig) in de memory assistant. van daar kun je vrij veel doen qua filesystem.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:09
thnx maar ik heb de s65, kom er nog steeds niet uit................................ :( :( :r

OPLOSSING:
menu 9 - 6 - 5

[ Voor 71% gewijzigd door profweirdo op 09-06-2005 21:06 ]

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik heb een s65 en krijg m niet meer opgestart. Kan m aanzetten, krijg dan de melding: Multimediacard Toegang geweigerd. Dan komt zo'n prutsfilmpje en dan Toestel inschakelen? Ja/nee vraag. Daar doet ie niets meer, behalve reageren op de rode hoorn-toets...
Klinkt dit bekend en hoe los ik dit op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Haal je MMC er eens uit en probeer het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 13:19
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:59:
Damn, ik heb een s65 en krijg m niet meer opgestart. Kan m aanzetten, krijg dan de melding: Multimediacard Toegang geweigerd. Dan komt zo'n prutsfilmpje en dan Toestel inschakelen? Ja/nee vraag. Daar doet ie niets meer, behalve reageren op de rode hoorn-toets...
Klinkt dit bekend en hoe los ik dit op??
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, en ben ook op zoek naar de oplossing.
Als ik mijn S65 opstart, krijg ik de melding "Card or defect not formatted!"
Hierna moet ik gewoon mijn pin invoeren en gaat hij verder. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Probeer eens de kaart opnieuw te formatteren met de telefoon. Als dat niet lukt, probeer het eens op een pc. Wellicht zijn je contacten vies/stoffig. Probeer eens een andere kaart etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:05:
Probeer eens de kaart opnieuw te formatteren met de telefoon. Als dat niet lukt, probeer het eens op een pc. Wellicht zijn je contacten vies/stoffig. Probeer eens een andere kaart etc.
Ik kan de telefoon niet eens opstarten, mèt of zonder MMC. Scherm wordt wel verlicht, doet introfilmpje, komt bij inschakelbeveiliging en reageert daarna alleen nog maar op de rode hoorn (ofwel, inschakelen annuleren).

Oh en eens in de zoveel tijd springt ie aan omdat er een herinnering van een wekelijks terugkerende afspraak komt. Maar ook hier, precies hetzelfde. Geeft melding en alles wat ik kan doen is drukken op de rode hoorn.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Die lijkt mij behoorlijk defect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
beste mensen,

een vriendje van me heeft een probleem met zijn s65. als deze in het dockstation wordt gezet (usb) dan hoor je wel het usb verbindings geluid in windows, maar de siemens device manager zegt dat er niets is aangesloten. vrij apart. maar ook met de com aansluiting vindt de manager geen telefoon.

ook de MPM (launchbar) zegt dat er geen telefoon is aangesloten. (MPM versie 3.04.40.48.4)

ik heb het probleem via google een paar keer eerder gezien maar in geen van de gevallen is er iemand gekomen met een oplossing. Ook in de startposts van dit en het vorige topic staat niets over problemen. Is er naar iemand weet een oplossing voor dit probleem? Bij siemens zelf vinden ze dat we de telefoon maar moeten opsturen. het vreemde is dat de telefoon manager en sychronisatie wel heeft gewerkt maar na een format en herinstallatie werkt het dus niet meer.

iemand een idee?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
Ik moet zeggen, ik heb hiervoor een Siemens S45i gehad, fantastisch toestel en dergelijke. Maar nu deze S65, bijna niets dan problemen. Het enige positieve wat ik erover kan zeggen is dat tie er nog steeds mooi uitziet, maar over de software ben ik absoluut niet tevreden.

Jammer is dat ik voorlopig nog aan dit toestel vast zit, in verband met een 2 jarig abbo, en geen geld voor een los toestel...

Het meest vervelende wat ik van dit toestel vind zijn de random crashes, tenminste, ik heb nog niet uit kunnen vogelen waarom die crasht. Nu al aan aantal keren gehad dat mijn telefoon gewoon uitviel terwijl er niets mee gebeurd is en de accu nog gewoon volzat. En de laatste tijd is het zelfs dat ik hem 1 keer voel overgaan, ik pak mijn telefoon en zie het scherm langzaamaan wit worden. Vaak ben ik zelfs nog op tijd om de naam te zien van de persoon die mij had gebeld. Dus ik bel terug, blijk ik helemaal niet gebeld te zijn door die persoon. Naja, erg vreemd in ieder geval.

Als Siemens nog met een nieuwe serie uitkomt, wacht ik eerst wel even de ervaringen af, voordat ik een beslissing neem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
heb gelukkig totaal geen problemen, ben er erg tevreden over zelfs
Word me eerste phone die ik langer dan een jaar ga houden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:16:
heb gelukkig totaal geen problemen, ben er erg tevreden over zelfs
Word me eerste phone die ik langer dan een jaar ga houden denk ik..
Ik heb al bijna 30 jaar twee busjes met een touwje er tussen en ben daarover heel tevreden!

Modbreak:reageer dan niet als je niks te melden hebt :/

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 29-06-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Wolfensteijn schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:14:
Ik moet zeggen, ik heb hiervoor een Siemens S45i gehad, fantastisch toestel en dergelijke. Maar nu deze S65, bijna niets dan problemen. Het enige positieve wat ik erover kan zeggen is dat tie er nog steeds mooi uitziet, maar over de software ben ik absoluut niet tevreden.

...

Als Siemens nog met een nieuwe serie uitkomt, wacht ik eerst wel even de ervaringen af, voordat ik een beslissing neem. :)
Dit klinkt gewoon echt niet goed. Ik zou alle updates uitvoeren en als het probleem blijft bestaan, terug naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09-2022
Ik zit zo het een en ander op dit forum zitten lezen. Maar ik ben niet de enige die af en toe wat problemen. heeft met de S65. Ik heb ook heel af en toe een crash gehad. Bezit de S65 inmiddels al een half jaar. Toch ben ik er verder erg tevreden mee. Met name het gebruiksgemak na een S55. En het belangrijkste als bellen en SMSen werkt goed.

Alleen BT functioneerde echter veel beter op mijn S55 i.c.m. met BT headset, BT synchronisatie met Outlook. Functioneren daarin deed mijn S55 echter stukken beter. Ik heb mijn telefoon maar een keer gesynchroniseerd met Outlook toen ik heb nieuw had. Om mijn adresboek in mijn telefoon te laden. Dat vind ik wel jammer van een nieuwer toestel als de S65. Maar wat ik zo om mij heen zie in mijn kennissenkring is dat ook Motorola, SE en Nokia het een en ander niet goed voor elkaar hebben. Men wil steeds meer, maar hoe meer software, hoe meer problemen. (zie auto's, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Wolfensteijn schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:14:
En die nieuwe serie is er alweer! Ik dacht dat ze zouden stoppen met mobieltjes, maarja...
Op club-siemens.net staan alle specs, links etc.
De S75 vind ik persoonlijk een beetje tegenvallen...Niet al te mooi, 'maar' 1,3mpx, en verder ook niet heel erg opvallende dingen.
Maar de SL75 daarentegen! ZO mooi! En met 1,3mpx camera, BT, mp3speler, flitsje, groot scherm...Need I say more! Die ga ik halen met mijn abbo-verlening (die eind-oktober afloopt), dat weet ik nu al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Doe ff normaal

[ Voor 90% gewijzigd door Remy op 24-07-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al sinds ik mijn s65 heb gezeik met de mmc en mijn datakabel doet het ook niet terwijl hij wel werkt bij een cx65 en een cf62 en die BT-synchronisatie werkt ook gewoon klote op mijn toestel en het enige wat siemens wil en 2call (waar ik m heb gekocht) is inleveren maar 4 weken geen mobiel schiet ook niet echt op. Ben ik trouwens de enige met het probleem van vele uitvallers en veel haperingen bij spelletjes? O ja en nog wat :P hoe speel je seabattle in multiplayer modus? dat kan ik namelijk nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Problemen komen mij idd ook erg bekend voor. Kan ook niet alles met mijn datakabel. Zoals een firmware update. Lukte helaas niet. Maar ik laat het allemaal maar zo. Soms werkt datakabel en BT wel met PC, maar soms ook niet. Belangrijkste zaken werken i.i.g wel, dus ik zing mijn abbo maar ff uit. Daarna zie ik wel weer. Mijn S55 functioneerde stukken beter in alles, totdat ie stuk ging. Ik hoop dat de S75 weer wat beter is, anders ga ik toch voor iets Japans of Chinees i.p.v. Duitse degelijkheid?!

Maar multiplayeren met Seabattle?? Ik wist niet dat dat kon. Via BT of IR?? Nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
RDX_Charade schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:15:
Problemen komen mij idd ook erg bekend voor. Kan ook niet alles met mijn datakabel. Zoals een firmware update. Lukte helaas niet. Maar ik laat het allemaal maar zo. Soms werkt datakabel en BT wel met PC, maar soms ook niet. Belangrijkste zaken werken i.i.g wel, dus ik zing mijn abbo maar ff uit. Daarna zie ik wel weer. Mijn S55 functioneerde stukken beter in alles, totdat ie stuk ging. Ik hoop dat de S75 weer wat beter is, anders ga ik toch voor iets Japans of Chinees i.p.v. Duitse degelijkheid?!

Maar multiplayeren met Seabattle?? Ik wist niet dat dat kon. Via BT of IR?? Nooit van gehoord.
Volgens mij is er gewoon echt wat mis met je telefoon hoor, er zijn verschillende mensen in dit forum die dit soort problemen niet hebben (waaronder ik), dus misschien toch de moeite waard om je telefoon ter reparatie aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nergens last van. Alles doet het. Bij de datakabel is de compoortinstelling van belang. Bij mij deed die het een stuk beter toen ik iets veranderde in de bios (even zoeken in topic)

Multiplayer kan wel, maar alleen in de nieuwe versie van seabattle en worms, dan kun je via bluetooth tegen elkaar spelen. Weet niet precies hoe je die kunt krijgen. Al heb ik het wel.

Verder nog een vraag: weet iemand hoe je van de telefoon bestanden naar de computer stuurt via bluetooth? en omgekeerd? Ik kan wel browsen in mijn telefoon, maar dat lijkt me handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ik vind het eigenlijk wel best zoals het is met die S65. Functioneert in bellen en SMSen goed. Van de week ook weer eens mijn desktop kunnen synchroniseren met Outlook en BT. Dus alles is weer ff up to date. BT in de auto werkt trouwens wel goed, dus kan ook wel aan die BT dongle van Mycom liggen.

Voor de rest idd ook weleens een vastloper, maar de laatste tijd gaat het wel goed. Ben er toch wel erg content mee en vind de S65 eigenlijk mooier dan de S75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Een beetje kick is het wel maar ik heb toch jullie hulp nodig.
Ik heb al een tijd een S65, en er nooit echt problemen mee gehad, tot daarnet.. Ineens viel mijn telefoon uit.
Ok fijn, ik had al wel eens gelezen over "vastlopers", dus ik zet hem weer aan, voer mijn pincode in.. en weer valt hij uit!
Nog een keer geprobeerd, maar als ik nu op "OK" klik na het invoeren van mijn pincode blijft het schermpje gewoon bevroren.
Mijn batterij was nog gewoon helemaal vol, hij kwam net van de lader.

Wat ik heb gedaan om het op te lossen:
- batterij eruit gehaald, contactjes schoongemaakt, simkaart eruit, en alles er weer in
- mmc kaart verwijderd
- opnieuw de laatste firmware-update gedaan

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

BvD! Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

na deze 'prettige' storing ben ik van mijn S65 afgestapt, na vele teleurstellingen... oplossing ? Garantie claimen bij Siemens....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
KeeZ schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:44:
na deze 'prettige' storing ben ik van mijn S65 afgestapt, na vele teleurstellingen... oplossing ? Garantie claimen bij Siemens....
Kan je me vertellen hoelang de garantie is van Siemens? Ik heb de telefoon nog net geen jaar, dus dat moet dan nog lukken lijkt me.. maar was er geen andere oplossing? En nam Siemens het gewoon weer terug en gaven ze je je geld terug, of kreeg je een nieuwe S65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb sinds vorige week een S65, ter vervanging van mijn S55. Mooi telefoontje, niks mis mee, echter de batterij gaat ontiegelijk snel leeg!!
M'n S55 hoefde ik slechts één keer per week op te laden, de S65 is na anderhalve dag leeg. BT, IR, GPRS staat uit, en ik bel er zeer weinig mee. Display heb ik al op 80% gezet.

Is dit een bekend verschijnsel? De boekjes zeggen 300 uur standby tijd.. 36 uur (praktijk) is dan nogal weinig..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah dat probleem had ik ook, je kan er wel betere batterijen voor krijgen...

@blaCkduSt: de garantie van siemens is een jaar, ik kreeg alleen wel een nieuwe er voor terug, dat ging waarschijnlijk gemakkelijker dan het beestje helemaal te hoeven flashen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
@CAP-Team:
1.5 dag is idd wel erg kort voor die standby tijd. Ik ik red makkelijk drie dagen, waarbij ik ook nog bel. Het denk ik wel belangrijk dat de batterij de 1e keer goed geladen. Met de batterij heb ik verder geen problemen gehad. 300uur heb ik nooit geprobeerd.

Maar er kan natuurlijk altijd wat mis zijn met de batterij. Ik zou anders eens terug gaan met die accu of een nieuwe FW-update. Ik weet niet of een nieuwe FW werkt, maar je zou dat ook kunnen proberen.

Mijn S55 hoefde ik ook minder vaak te laden. Die was idd zuiniger. Zorg ervoor dat je net als ik overal laders hebt. Thuis, op werk, in de auto. Die van je oude S55 werken gewoon, alleen iets langzamer. Met BT vreet ie wel stroom.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Firmware update zit ik nog aan te denken, volgens mij zit er een oude firmware in.
Ik heb ook 3 laders, dus dat scheelt weer, ik leg 'm op m'n werk gewoon aan de lader, maar dat ie niet eerst goed opgeladen is kan niet, ik heb 'm afgelopen weekend dik 24 uur aan de lader gehad.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
KeeZ schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:47:
mjah dat probleem had ik ook, je kan er wel betere batterijen voor krijgen...

@blaCkduSt: de garantie van siemens is een jaar, ik kreeg alleen wel een nieuwe er voor terug, dat ging waarschijnlijk gemakkelijker dan het beestje helemaal te hoeven flashen...
dus de batterij valt wel binnen de garantie van een jaar?
want mijn siemens s65 gaat met display op 10% en verder alles uit maximaal 2 dagen mee als ik niet bel. Als ik wel bel 1 dag.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Nou Lowlands kwam ik afgelopen weekend ook niet door met de accu. Viel me toch tegen. De 2e dag was mijn accu al plat. Wel een stuk of 30 foto's en 3 filmpies gemaakt, maar viel toch tegen. Een vriend van mij, ook met een S65 hield tot dag 3 vol, omdat ie hem elke keer uit zette en geen foto's maakte.

De S65, net als veel telefoons zag ik bij het Orange oplaadstation op Lowlands veel stroom. I.i.g. moeten de accu's gewoon beter worden voor de telefoons van nu. Laadplaatsen voor Siemens en SE waren snel vol bij het oplaadstation, dus 2 dagen telefoonloos. Wie maakt ze voor Siemens? GP, Panasonic of Sanyo. Het Chinese GP (Gold Peak) loopt i.i.g. ver voor in Ni-MH accu's voor in het modelautoracen. En voor diverse telefoons maken ze ook Li-ion accu's.

Maar er is nog een Chinees berijf dat accu's ontwikkeld, want ik zie dat er made in China op de accu staat. Verder 3.7 V en 750 mAh. Ik had al eens ergens gelezen op dit forum over een 900 mAh of 1000 mAh Li-ion accu, dus misschien toch maar ff kijken of die ergens te krijgen is.

dus@ CAP-team: In het begin van dit forum wordt over andere accu's gesproken. Wellicht betere kwaliteit, want origineel Siemens is idd ook niet alles.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware