Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:42:
Heb nu 5 maanden de s65 en moet zeggen het is een waardeloze telefoon. Het ding begint aan kanten los te zitten zodat ik onder het klepje van de batterij al wat papier heb moeten frommelen. De bovenkant met de camera begint ook al te wiebelen. Foto´s gemaakt met de camera zijn van zeer slechte kwaliteit. Zit geen voicedialing op. Geluid kan niet tegen een Samsung op. Communicatie met bluetooth is traaaaag. Menu´s werken traaaag. Het enige wat de telefoon wel goed doet is bellen, maar dat doet een prepaid toestelletje van € 39,95 ook.
heb m ook al ruim een half jaar, maar ik heb geen last dat ie los zit van alle kanten, Wel heb ik ook onder de batterijklep een papiertje geplaatst tegen speling, maar dat is geen probleem.
foto's zien er op de telefoon niet echt mooi uit, komt door het beeldscherm, maar eenmaal op pc zien ze er wel mooi uit. voicedialing, ach, kon je weten voordat je m aanschafte. Geluid, thsja, dan had je maar een mp3 moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als jij de kwaliteit op de pc goed vind moet je die foto´s ook maar eens afdrukken en vergelijken met afdrukken van andere camera telefoons dan zul je zien dat de kwaliteit drie keer niks is. Verder adviseer ik iedereen om deze waardeloze prul niet te kopen. Goeie telefoon is de Samsung D500 scoort aop alle gebieden beter dan de S65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Kent iemand al Mihard Media Environment? Dit is een media player (GEEN MP3!) met playlist functie. Programma kan je hier vinden: http://webarb.ru/mh/
Ik heb zelf een eigen link gemaakt met een mooie skin en engelse taal. http://home.planet.nl/~atala004/MME.zip
Wat je doet is de JAR file op je Telefoon zetten en installeren, daarna maak je een nieuwe map in MISC met als naam MME, kopieer daarin Langpacks en Skins. Dit staat ook allemaal in de readme uitgelegd! suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:05:
Nou als jij de kwaliteit op de pc goed vind moet je die foto´s ook maar eens afdrukken en vergelijken met afdrukken van andere camera telefoons dan zul je zien dat de kwaliteit drie keer niks is. Verder adviseer ik iedereen om deze waardeloze prul niet te kopen. Goeie telefoon is de Samsung D500 scoort aop alle gebieden beter dan de S65.
JIJ vind het een waardeloos prul ding, omdat JIJ andere eisen hebt. Het is gewoon een goede telefoon en ja, er zijn altijd telefoons die op dingen beter presteren maar om de S65 een waardeloos prul ding te noemen gaat mij wat te ver.
En wat looks betreft scoort de S65 beter dan de D500 vind IK. maar dat is weer mijn mening, dus zo zie je maar wat jij vind moet je zelf weten maar wees eerlijk als mensen om jou mening vragen en geef aan wat jou eisen zijn, het is een prima bisunes telefoon en ja koop dan een digicam daar heb je meer aan maar dat is weer mijn mening.

Al met al maakt dit soort dingen wel leuke reacties op, bedankt iig :) en veel plezier met je D500 als je die gaat aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:38:
[...]

JIJ vind het een waardeloos prul ding, omdat JIJ andere eisen hebt. Het is gewoon een goede telefoon en ja, er zijn altijd telefoons die op dingen beter presteren maar om de S65 een waardeloos prul ding te noemen gaat mij wat te ver.
En wat looks betreft scoort de S65 beter dan de D500 vind IK. maar dat is weer mijn mening, dus zo zie je maar wat jij vind moet je zelf weten maar wees eerlijk als mensen om jou mening vragen en geef aan wat jou eisen zijn, het is een prima bisunes telefoon en ja koop dan een digicam daar heb je meer aan maar dat is weer mijn mening.

Al met al maakt dit soort dingen wel leuke reacties op, bedankt iig :) en veel plezier met je D500 als je die gaat aanschaffen.
Helemaal mee eens
qua uiterlijk is de s65 vele malen beter dan de d500. Elegant, stijlvol met metalen elementen (s65) tegenover lelijk zwart en goedkoop uitziend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:42
kan iemand een foto plaatsen die genomen is met de 1,3 mp camera ?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Op onzinboetes heb ik in dit topic een aantal foto's neergezet:
http://www.onzinboetes.nl/viewtopic.php?t=18173

Deze zijn gecropped naar 800x600, maar geven denk ik wel een aardig idee..
Ik ben redelijk tevreden over de camerafunctie, maar ik vind het geen superkwaliteit ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door MrSleeves op 17-03-2005 21:34 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Cuno schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:01:
Kent iemand al Mihard Media Environment? Dit is een media player (GEEN MP3!) met playlist functie. Programma kan je hier vinden: http://webarb.ru/mh/
Ik heb zelf een eigen link gemaakt met een mooie skin en engelse taal. http://home.planet.nl/~atala004/MME.zip
Wat je doet is de JAR file op je Telefoon zetten en installeren, daarna maak je een nieuwe map in MISC met als naam MME, kopieer daarin Langpacks en Skins. Dit staat ook allemaal in de readme uitgelegd! suc6!
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg elke keer de melding systeembestand wijzigen en dan moet ik een keuze maken, ik kan tevens niet op mijn MMC kaart kijken voor muziek, wel video maar dus geen muziek, en er zijn geen terug knoppen overal waardoor ik dus de rode hoorn ingedrukt moet houden om er uit te komen. Heb jij dit toevallig ook of weet jij hoe dit op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Niet online
er wordt waarschijnlijk gevraagdof de java-toepassing gebruik mag maken van de systeembestanden. Daar moet je altijd toestaan/sessie toestaan kiezen.
Betreft die muziekbestanden, je moet naar playlist gaan, daarna <NEW> kiezen, een naam geven, en daarna de bestanden toevoegen die je wilt in je playlist. Nadat je klaar bent moet je options doen en dan Save. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik ben van plan deze gsm te kopen, enige waar ik me vragen bij stel is:
hoe werkt de email functie nu eigenlijk? is dit een telefoonverbinding of via WAP/GPRS?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Cuno schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:58:
er wordt waarschijnlijk gevraagdof de java-toepassing gebruik mag maken van de systeembestanden. Daar moet je altijd toestaan/sessie toestaan kiezen.
Betreft die muziekbestanden, je moet naar playlist gaan, daarna <NEW> kiezen, een naam geven, en daarna de bestanden toevoegen die je wilt in je playlist. Nadat je klaar bent moet je options doen en dan Save. Suc6!
Als ik gewoon naar opies ga voordat ik naar de playlist ga dan kan ik er niet meer uit komen ondanks dat er ok en cancel staat. Als ik een map heb waar niks in staat om iets bij te voegen kan ik er ook niet meer uit komen, dan staat er alleen select aangegeven. En ik kan toch echt niet op mijn MMC browsen wat ik ook probeer. Ik heb standaard misc, sounds, video en video mmc staan en in misc kan ik niet komen en als ik naar video mmc ga waar niks in staat kan ik er niet meer uitkomen tenzij ik een poosje het rode hoorntje ingedruk houd maar dan kan ik weer opnieuw beginnen. En elke keer als ik het program start dan vraag hij of ik de sessie wil toestaan ipv dat hij het onthoud. Schiet momenteel niet echt op...

edit:
hij doet het nu wel alleen vind ik het jammer dat ik niet gewoon mijn mmc kaart kan doorbladeren en dat je de opties niet goed kunt bedienen van het programma zelf dan en niet van de playlist, maar leuke proggie verders, waar kun je verders van die skins vinden?

edit:
en nog een maar, het duurt bij mij een poosje voordat hij nadat je op ok hebt gedrukt klaar is met opslaan om het zo maar te zeggen en terug te gaan naar het menu of de playlist, nu het browsen nog ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 17-03-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:15:
Hallo,

ik ben van plan deze gsm te kopen, enige waar ik me vragen bij stel is:
hoe werkt de email functie nu eigenlijk? is dit een telefoonverbinding of via WAP/GPRS?

Tnx
Als dat deze dezelfde functionaliteit heeft als de S55 (mag aannemen van wel), dan kan je kiezen tussen beide. Heb met de S55 overigens ooit een testje gedaan, GPRS gaat vele malen sneller (15 sec) dan middels WAP (1 min 15) (een lege inbox checkende), bovendien is GPRS vele malen goedkoper dan WAP, of je moet een gratis nummer hebben.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Niet online
Heb je wel .wav/.mid/.amr bestanden op je MMC staan? Vind het best wel raar eigenlijk. Als je tijdens het afspelen op de 'navigatietoets' drukt, krijg je een lijst te zien met alle bestanden in je playlist. Als je extra skins wilt kun je naar de forum gaan van het programma: http://webarb.ru/frm/viewtopic.php?t=9 (begrijp zelf geen russisch (of wat het ook is :D) maar als je op het peperclipje klikt download ie de nieuwe skin. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ik heb zowel mid als wav of de telefoon staan, en als ik de files in het mapje video(MMC) heb staan dan kan ik ze wel in de playlist zetten maar ik kan niet in andere mappen komen die op mijn MMC staan, hij doet het wel verders maar dat is dus het enige wat ik wel raar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Niet online
best wel weird, ik zelf heb 4 mappen staan op me MMC namelijk: videos, music(me WAV files), sounds (me ringtones) en pictures. MME leest ze allemaal (behalve pictures) bij mij. Wat ook een leuke midlet is voor je s65 is puppetmaster, als je bluetooth op je pc hebt kan je via bluetooth je pc besturen. Je kan bijvoorbeeld winamp openen, geluid harder zachter enz.. good luck with it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Het probleem was dus dat de mappen net de verkeerde naam hadden, sounds was bij mij sound waardoor hij hem dus niet kon vinden, nu doet hij het wel, bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:20:
Ligt eraan, de verste nederlandse verzie is SW 25, maar die van mij draait op SW 43 (engels), maar die is officieel nog niet uit
Ik zal maar niet vragen waar je SW 43 vandaan hebt, aangezien dat waarschijnlijk via de minder legale weg gaat.

Maar wat ik wel wil weten, wat voor verbeteringen heb jij gemerkt met 43 ten opzichte van 25? Wat voor verbeteringen zitten erin, maar merk je eigenlijk niets van? En zijn er nog dingen die slechter zijn geworden ten opzichte van 25?

En wanneer zou deze firmware ongeveer gereleased gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Niet online
Nou ik heb zelf ook FW43 en ik vind deze veel stabieler werken. Bijvoorbeeld met FW25 kon je het gesprek niet gelijk sluiten als je werd doorvebonden (moest je rood ingedrukt voor houden). Verder heb ik gemerkt dat BT wat beter werkt. Camera kwaliteit is nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:05:
Ehm, ze hadden een test gedaan met megapixel telefoons, weet zo niet meer waar, maar de s65 kwam als enige voldoende uit de test. Met sw25 kun je prima plaatjes schieten overdag en deze afdrukken. Als je de telefoon een beetje stil houdt zijn dat gewoon mooie foto's. Verder kun je ook afdrukbare foto's maken met de flitser.

SW43 is stabieler en wat sneller. De camera veranderd niet alleen is het nu mogelijk 1:30 op te nemen bij video. Los zijn er nog aanpassingen voor Worms 3d en zeeslag in de vorm van multiplayer via bluetooth. Maar deze zitten niet direct bij de SW in.

Ze hebben een mail gestuurd, maar siemens kon nog niet zeggen wanneer de SW uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijlvol design? Metalen elementen? Laten we eerlijk zijn je bent er zo op uitgekeken. Geen enkel raffinement maar ja dat kun je die duitsers van siemens niet kwalijk nemen. Ik ga echt geen Samung komen ik zit lelijk opgescheept met die s65. Al van alles geprobeert om het te verkopen marktplaats, ebay noppes. Ik vraag er maar 150 euro voor inclusief een bluethoot headset. Dus boy or girls kom op en bey dat prul. Kun je leuk foto´s maten en hele films van 30 seconden en naar die heerlijke bel melodiën luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ach nou ja die d500 heeft ook haar ellende wel, ik vind dat ding veel te priegelig en klein... ik heb niet voor niets een S65 gekocht.. gewoon de boel goed vergeleken, in de hand gehouden en ik vond de S65 gewoon een stuk lekkerder dan de D500... maar goed; smaken verschillen !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Bleh!

:)

Zo is het 100 users, 100 smaken :)
Persoonlijk vind ik de D500 er een beetje goedkoop/plastic aandoen. De S65 zou ook veel mooier zijn als die zilveren bolling aan de bovenkant wat minder ruim was. Maar helaas...
Overigens hebben de nieuwe M75 en CX75 alles wat "men" mist aan de S65, mp3/radio enzo. Waare het niet dat die dingen, er in mijn ogen, niet uitzien!

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat meningen van anderen op kieskeurig vooral bedoeld als waarschuwing voor toekomstige kopers, want als je hem hebt ben er gauw op uitgekeken. Beter ff wachten tot de echte telefoons betaalbaar worden bv Qtec, maar daar gaan we:

De batterij is voortaan na een dag leeg!
Ik kan maar notities opslaan tot 160 tekens!
Camera is waardeloos bij onvoldoende licht en altijd smerig omdat er geen
bescherming voor zit!
Ik kan de automatische toetsblokkade nergens meer vinden?!!?
En voice-dialling zit er niet meer op?!? (een kwartaal in bezit)

- alle beeldschermen zitten er niet goed op. (je ziet altijd wel een witte rand
ergens)
- batterij is vrij snel leeg

Vooral van het beeldscherm (je ziet dus gewoon een wit rand langs het scherm)
vind ik erg slecht van zo'n topmerk als Siemens. Beetje jammer... Verder is het
een prima toestel, en ben ik er ook wel tevreden mee. (een paar weken in bezit)

Roaldus: ik heb sinds begin dit jaar een siemens s65 in mijn bezit. hij bevalt redelijk.
ik ben nokia gewend dus das ff wennen. de camera is erg leuk. je kunt er
strakke fotots mee maken als de omgeving een beeteje meewerkt. dus lichtinval
en de ruimte. alleen vind ik voor een toestel van deze tijd en van dit formaat.
want klein is hij niet. het ontbeerkt een beetje aan opties. geen mp3 geen
normale video bestanden. ik vind het een goed toestel alleen het is het
allemaal net niet. (een maand in bezit)

Nu de keerzijde van de medaille. Mijn toestel hield er na 3 weken plotseling
mee op. Ik heb het toestel (oktober 2004) naar Siemens opgestuurd. Daarna een
aantal malen gebeld maar geen toestel terug gehad. In Januari heb ik een
excuusbrief gehad waarin aangegeven dat er problemen zijn met de garantie op
GSM's. Joh.....

Nu is het eind Januari. We zijn 3 maanden verder. Op mijn klachtenfax is niet
gereageerd. Op mijn telefoontjes worden false beloften gedaan. Mijn GSM is nog
steeds niet terug.

Vroeger werd je Siemens na een defect aan huis omgewisseld.
Later moest je het opsturen naar de garantieafdeling van Siemens en kreeg je
een gerepareerd toestel terug.
Tegenwoordig moet je het toestel opsturen en ben je hem 3 maanden kwijt zonder
vooruitzicht naar verbetering.

Ik denk dat ik, na 8 jaar trouw Siemens gebruik, maar over ga stappen naar een
merk die wel service leverd.

Als Siemens meeleest. Het betreft rma55088081. In het nieuwe computer systeem
0w94867. (een kwartaal in bezit)

Ja en zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Iedereen op dit forum nog veel plezier met je Siemens S65 ik ben de mijne inmiddels kwijt! Ik ga ff rondkijken wat ik nu ga kopen al weet ik zeker dat het nooit meer een Siemens zal zijn! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:52:
Wat meningen van anderen op kieskeurig vooral bedoeld als waarschuwing voor toekomstige kopers, want als je hem hebt ben er gauw op uitgekeken. Beter ff wachten tot de echte telefoons betaalbaar worden bv Qtec, maar daar gaan we:
...
Ja en zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Iedereen op dit forum nog veel plezier met je Siemens S65 ik ben de mijne inmiddels kwijt! Ik ga ff rondkijken wat ik nu ga kopen al weet ik zeker dat het nooit meer een Siemens zal zijn! O-)
Tjonge jonge depantalon, ga eens ffies lekker ergens ander je frustraties botvieren.

Je roept wel 3x dat de batterij snel leeg is, terwijl er in dit topic en het vorige topic genoeg verteld wordt hoe dat komt.

Dat je loopt te zeuren over voicedailing vind ik gewoon dom. Je kijkt toch eerst voordat je wat koopt? Had je allang kunnen zien dat het er niet op zat en hoef je er ook niet over te klagen.

Nou veel plezier met je nieuwe sony-ericson, of je samsung... of misschien nog beter, neem een Nokia, dat zal beter bij je passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:52:

De batterij is voortaan na een dag leeg!
Ik kan maar notities opslaan tot 160 tekens!
Camera is waardeloos bij onvoldoende licht en altijd smerig omdat er geen
bescherming voor zit!
Ik kan de automatische toetsblokkade nergens meer vinden?!!?
Menu -> 9 -> 9 -> 1
En voice-dialling zit er niet meer op?!? (een kwartaal in bezit)

- alle beeldschermen zitten er niet goed op. (je ziet altijd wel een witte rand
ergens)
- batterij is vrij snel leeg

Vooral van het beeldscherm (je ziet dus gewoon een wit rand langs het scherm)
vind ik erg slecht van zo'n topmerk als Siemens. Beetje jammer... Verder is het
een prima toestel, en ben ik er ook wel tevreden mee. (een paar weken in bezit)
Ik zie geen witte rand..
(verhaal over slechte service)
Bekend met het kapotte-schermen-verhaal van de Nokia 8210?
Die is bij mij op garantie gemaakt. Ik zou tussen de 3 en 6 weken bericht krijgen. Na 42 dagen ga ik terug naar de winkel, omdat ik niks hoorde. Bleek de telefoon al meer dan 35 dagen klaar te liggen..
"In het verkeerde bakje gelegd".
Ik: "Moet je geen excuses maken?"
"Nee"..

Overigens was daarna het scherm ook niet geweldig.

[ Voor 49% gewijzigd door MrSleeves op 22-03-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

- Mijn accu gaat toch enkele dagen mee, ik kan er vooral lang mee bellen en dat doe ik dan ook. Alleen standby gaat wel wat sneller (raar!).
- Ik gebruik de notities niet vaak, maar heb altijd genoeg aan 160. Het is geen typemachine :p koop dan een pda ofzo!
- De camera is inderdaad binnen slecht, buiten komen er mooie foto's uit (ook op een grijze dag).
(ook vermeld en zichtbaar in dit topic: een flits schijnt wonderen te verrichten)
- Voicedial is jammer, is ook al 100x gezegd in deze topic reeks. Lees dan ff de specs voordat je iets koopt?
- Ik zie ook geen witte rand ?
- Siemens is inderdaad niet zo best qua service. Al gaat je telefoon ook vaak naar reparatiebedrijven/"service" centers die niet van Siemens zijn. En die doen alle merken...
(gelukkig heb ik dit bij verschillende siemensen maar 1x meegemaakt)
Met andere woorden: bij anderen gaat het ook fout. Zie ook MrSleeves.

Beetje jammer dat je alleen de slechte reacties quote:
beoordeling door gebruikers (27 reviews):
totaal 8,4
geluidskwaliteit 8,6
mogelijkheden 8,6
gebruiksgemak 8,2
vormgeving 8,9
degelijkheid 7,5
Zegt genoeg lijkt mij!
Kieskeurig Siemens S65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Pantalon ik snap je reactie niet helemaal. Geen een telefoon is je van het. Iedereen verlangt wat anders.

Even over die witte rand. Ik kan me nog herinneren dat er in de eerste paar exemplaren een witte rand zichtbaar was. Dat heeft dus verder bijna niemand.

Iedereen weet dat als je de ganse dag foto's schiet of spellejtes speelt dat de batterij niet zo lang meegaat. Maar dat is gewoon het manco van alle electronica (vergelijk de flash mp3spelers, handhelds, laptops andere telefoons enz)

Verder vind ik het jammer dat je zo stemmingmakend bent. Iedereen probeert hier gewoon ervaringen uit te wisselen, om zo tot een goede keus en oplossingen voor problemen te komen.

en nee, de kwaliteit van de camera is slecht bij slecht licht. Maar ooit een digitale fotocamera gezien zonder flits? Telefoons zijn daar in eerste instantie niet voor gemaakt. En ja ik weet ook dat nokia bv betere nachtfoto's heeft, maar die zijn niet dermate goed dat je er daadwerkelijk iets mee kan.

Verder is volgens mij de s65 nog steeds een van de weinige camfoons die foto's maakt die gewoon goed zijn overdag. Nogmaals: Heb er nu zo'n 100 afgedrukt op 10x15 en vind het prima foto's.
Zeker voor een camera in een priegelig klein ding als een telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
  • Laatst online: 27-08 11:59
zo ik heb deze nu al bijna 2 maanden. het is mijn eerste siemens toestel ooit en misschien wel de laatste. Over de design valt niets te zeggen. Maar zoals al eerder langs is vermeld, het stofgehalte begint zich echt op te hopen. Okay daar kan ik nog enigszins mee leven, echter ik heb nu een groter probleem. De trilfunctie doet het niet meer.....weet iemand of dat aan de accu ligt oid???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:37
amark schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 01:26:
zo ik heb deze nu al bijna 2 maanden. het is mijn eerste siemens toestel ooit en misschien wel de laatste. Over de design valt niets te zeggen. Maar zoals al eerder langs is vermeld, het stofgehalte begint zich echt op te hopen. Okay daar kan ik nog enigszins mee leven, echter ik heb nu een groter probleem. De trilfunctie doet het niet meer.....weet iemand of dat aan de accu ligt oid???
Dat trilfunctie probleem heb ik ook. Na een maand van niet werken deed hij het opeens weer, maar hij wordt steeds zwakker. Heel erg irritant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Trilfunctie is gewoon een los motortje in het toestel. Als je zeker weet dat hij niet uit staat ;) is hij stuk vrees ik. Heeft verder dus niets met de accu te maken. Check dus menu-9-4-2 als je dat al niet gedaan had. Succes!
edit:
Grote Smurf was eerder. :) Vreemd! Mijn S65 maakt zowat meer geluid door het trillen dan door de beltoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Bleh! op 23-03-2005 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dit is ook wat: ze hebben een remake gemaakt van de S65, maar dan zonder camera:
Zakentelefoon Siemens SP65 (nu.nl)
Volgens club-siemens is er verder vrijwel niets aangepast... Alleen de standby is hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Laatst online: 17-07 20:07
Ik heb een "probleem" met de s65. Als ik hem via de seriele datakabel aansluit, gaat het overzenden van foto's heel traag. Voor de kleine hoeveelheid doet hij er erg lang over. Verder krijg ik vaak ook een error en dan erbij een bericht als "kan geen nieuwe metafoor maken" ofzo.
Klopt het dat het via de die seriele datakabel zo langzaam gaat?

Verder krijg ik nu iedere keer de melding: toegang tot mmc kaart geweigerd. Hoe kan dit? ik kan als de tel aan is, wel gewoon naar mijn mmc kaart bladeren.

verder vind ik het een erg mooie telefoon qua design. Dat verhaal van stof e.d. klopt wel maar als je gewoon 1x in de zoveel tijd met een klein kwastje / borsteltje schoonmaken en het probleem is opgelost.

Daarnaast wilde ook ik mijn firmware update maar ik wist niet welke versie s65 ik had (s65, s65c, s65v) etc. dus ik heb nu gekeken en heb firmware 12, variant a200. Is daar nog een upgrade voor beschikbaar?

Verder: heb ik per ongeluk aan mijn +/- knop een snelfunctie toegewezen. nu gaat hij iedere keer bellen als ik daar op druk. kan ik dat ook verwijderen?

[ Voor 23% gewijzigd door DeRooney op 23-03-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:42:
Dit is ook wat: ze hebben een remake gemaakt van de S65, maar dan zonder camera:
Volgens club-siemens is er verder vrijwel niets aangepast... Alleen de standby is hoger.
Het artikel op nu.nl klopt niet helemaal, daar staat dat het scherm 260k kleuren weergeeft, dit zijn er volgens de press release van Siemens toch echt maar 65k. Voor de rest ZOU het met een dikke batterij en goede accuduur dé opvolger kunnen zijn van de 6310i. Geen fratsen, een mooie, grote telefoon die lekker in hand ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjoderoon schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:36:
Ik heb een "probleem" met de s65. Als ik hem via de seriele datakabel aansluit, gaat het overzenden van foto's heel traag. Voor de kleine hoeveelheid doet hij er erg lang over. Verder krijg ik vaak ook een error en dan erbij een bericht als "kan geen nieuwe metafoor maken" ofzo.
Klopt het dat het via de die seriele datakabel zo langzaam gaat?
De seriele kabel is inderdaad erg traag. Het makkelijkste is om een cardreader te kopen. Eventueel een USBkabel, maar volgens mij is dat gewoon een seriele kabel met een andere plug, maar dat weet ik niet zeker.
Verder krijg ik nu iedere keer de melding: toegang tot mmc kaart geweigerd. Hoe kan dit? ik kan als de tel aan is, wel gewoon naar mijn mmc kaart bladeren.
Dit komt omdat je de kaart er waarschijnlijk een keer hebt uitgehaald zonder in het menu de optie kaartuitwerpen te kiezen. Je kunt dit oplossen door de kaart te formatteren op de telefoon. Dan moet het over zijn (wel eerst even de inhoud backuppen, want hij maakt hem helemaal leeg)
verder vind ik het een erg mooie telefoon qua design. Dat verhaal van stof e.d. klopt wel maar als je gewoon 1x in de zoveel tijd met een klein kwastje / borsteltje schoonmaken en het probleem is opgelost.
Bij mij komt er alleen stof op de lens, maar dit kun je zo schoon maken met een wattenstaafje, vind het wel fijn dat hij verzonken ligt, beschadigt die iig niet.
Daarnaast wilde ook ik mijn firmware update maar ik wist niet welke versie s65 ik had (s65, s65c, s65v) etc. dus ik heb nu gekeken en heb firmware 12, variant a200. Is daar nog een upgrade voor beschikbaar?
Ja de nieuwste officiele versie is FW 25. Deze kun je vinden op
de siemens mobile site gewoon kiezen voor s65 versie a200 en dan kun je het installeren via de kabel. Duurt wel een kwartier
Verder: heb ik per ongeluk aan mijn +/- knop een snelfunctie toegewezen. nu gaat hij iedere keer bellen als ik daar op druk. kan ik dat ook verwijderen?
Dit kan niet met versie FW12
Versie FW25 lost dit op

[edit] net vandaag geloof ik is bekend geworden op club-siemens.net dat de nieuwe firmware FW43 officieel uit is (staat op de siemens site) te vinden op http://www.siemens-mobile...S65_430200.xbz_update.exe versie (a200)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Er is inmiddels ook een FW43!! Voor NL is dat: http://www.siemens-mobile...S65_430200.xbz_update.exe
waar je de 200 evt moet vervangen voor jouw variant!
Kan hem helaas nog niet uitproberen...

Wbt slomme seriele poorten: schakel je virusscanner eens uit. Scheelt vaak een hoop!
edit:
Ben vandaag altijd te laat :D

[ Voor 8% gewijzigd door Bleh! op 23-03-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ongeveer tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
bleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:29:
Er is inmiddels ook een FW43!! Voor NL is dat: http://www.siemens-mobile...S65_430200.xbz_update.exe
waar je de 200 evt moet vervangen voor jouw variant!
Kan hem helaas nog niet uitproberen...

Wbt slomme seriele poorten: schakel je virusscanner eens uit. Scheelt vaak een hoop!
edit:
Ben vandaag altijd te laat :D
Even vraagje, jou link doet het wel maar als ik bij siemens zelf ga kijken dan is zowel bij .nl als bij .com geen W43 te vinden. Op de site is wel aangegeven dat er een nieuwe update is maar kan geen W43 vinden. Is dit een oficiele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha trilfunctie doet het niet, motortje kapot. Ik zei toch ook dat het rotzooi is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:45:
Hahaha trilfunctie doet het niet, motortje kapot. Ik zei toch ook dat het rotzooi is. :P
JA, dat heb je al een paar keer duidelijk aangegeven. Maar koop dan een goede en niet een die van de vrachtwagen is gevallen >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, voor ik het vergeet als jullie uitgeklooit zijn met die kabeltjes probeer dan eens bluetooth. Kun je lachen hoe snel dat net is net zoiets als inbellen op internet zonder adsl. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:49:
O ja, voor ik het vergeet als jullie uitgeklooit zijn met die kabeltjes probeer dan eens bluetooth. Kun je lachen hoe snel dat net is net zoiets als inbellen op internet zonder adsl. :Z
Zeker nooit de draad eens helemaal door gelezen he, beetje oud nieuws, maar leuk dat je het weer onder de aandacht brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks van de vrachtwagen gevallen. Depantalon koopt z´n spullen gewoon in een telefoonwinkel contant! (zonder abo) Maar hoe dan ook die S65 is een prul en daar komt iedereen in dit forum vanzelf achter, over een jaar hebben jullie allemaal een andere telefoon. Wedden? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jijk da´s nu het probleem met die s65 je moet dit hele forum doorlezen om er achter te komen wat die allemaal niet kan en wat er allemaal mis mee is. Staat natuurlijk niet op die prachtige website van Siemens. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dagg schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:44:
[...]

Even vraagje, jou link doet het wel maar als ik bij siemens zelf ga kijken dan is zowel bij .nl als bij .com geen W43 te vinden. Op de site is wel aangegeven dat er een nieuwe update is maar kan geen W43 vinden. Is dit een oficiele?
Hij is in zoverre origineel dat hij op een siemens site staat en de siemens flash software gebruikt. Dat doen ze wel vaker, zie ook deel 1. Binnenkort zal hij ook wel direct te downloaden zijn. Deze versie is overigens al van januari en werd al gebruikt in servicecentra.
Mij bevalt hij prima! En het loopt ook allemaal wat vlotter :)

@depantalon: tja wie loopt er niet na 20 maanden met een andere telefoon, wat een onzin zeg...

[ Voor 4% gewijzigd door Bleh! op 23-03-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
bleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:22:
[...]

Hij is in zoverre origineel dat hij op een siemens site staat en de siemens flash software gebruikt. Dat doen ze wel vaker, zie ook deel 1. Binnenkort zal hij ook wel direct te downloaden zijn. Deze versie is overigens al van januari en werd al gebruikt in servicecentra.
Mij bevalt hij prima! En het loopt ook allemaal wat vlotter :)

@depantalon: tja wie loopt er niet na 20 maanden met een andere telefoon, wat een onzin zeg...
K, bedankt.
Het is toch om het half jaar een nieuwe mobiel, of ben ik nu gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dagg schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:29:
[...]

K, bedankt.
Het is toch om het half jaar een nieuwe mobiel, of ben ik nu gek :P
Geen dank!
Tuurlijk en mijn S65 is toch ook al 8 maanden, ik loop achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
hmm bij mij stond de baudrate ook erg laag op 9600. ik heb die nu maximaal gezet (128000). Dat zou ook verschil moeten maken toch?

heb mijn data nu gebackupped, maar nu ik voor formatteren kies, zegt ie: geef nieuwe toestelcode in...heb ik die? of is dat mn gewone pin? of hoe kom ik aan die code?

[ Voor 40% gewijzigd door DeRooney op 23-03-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestelcode staat in de gebruiksaanwijzing en als je hem niet gewijzigd hebt is dat volgens mij vier maal nul (0), is dus niet je pincode die staat op je Sim. :)
´t is wat met die pantalon hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Siemens hebt is het wisselen van telefoon normaal bij 5 maanden (ervaringsdeskundige).
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
mijn m35 is al 3 jaar 3 of 4 jaar oud en doet het nog steeds perfect...
maar ik moet een NIEUW toestelcode invoeren voor ik kan formatteren. waar is dit voor? want ik moet die code daarna ook weer herhalen...

[ Voor 50% gewijzigd door DeRooney op 23-03-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:58:
Als je een Siemens hebt is het wisselen van telefoon normaal bij 5 maanden (ervaringsdeskundige).
_/-\o_
Och mijn S45 (bijna 4 jaar) leeft nog steeds. En die is behoorlijk mishandelt in kroegen en tussen deuren...
Misschien moet je even een nieuw topic openen over je frustaties?
arjoderoon schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:07:
maar ik moet een NIEUW toestelcode invoeren voor ik kan formatteren. waar is dit voor? want ik moet die code daarna ook weer herhalen...
NIEUW betekent dat je hem nog nooit hebt ingevoerd. Ofwel je mag er een uitkiezen en die moet je dan voor de zekerheid herhalen! Zeg maar net als een password bij aanmelden op een forum oid.

[ Voor 37% gewijzigd door Bleh! op 23-03-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
het omhoog zetten van de snelheid van de seriele (com) poort helpt ook goed voor de transfer snelheid heb ik nu gemerkt..stond op 9600 staat nu op 128000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ik ben overigens een ringtone cq geluidje kwijt dat op mn s65 stond. althans, kan hem niet meer vinden. had voor mn sms melody een geluid als van een springveer die afgaat. vond het wel een leuke, maar ben hem nu dus kwijt. iemand die weet om welke file / ringtone het gaat en die hem me wel toe kan sturen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frustraties????????????
Dit hele forum is een hele groto Siemens frustratie. Momentje.....ff nieuwe firmware downloaden......... zo klaar. Enne ik amuseer me hier kostelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
bleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:17:
[...]

Och mijn S45 (bijna 4 jaar) leeft nog steeds. En die is behoorlijk mishandelt in kroegen en tussen deuren...
Misschien moet je even een nieuw topic openen over je frustaties?
Heb jij geen last van knopjes die niet meer werken?
Mijne had er last van na iets meer dan een jaar..
Laten herstellen in garantie, en iets meer dan een jaar later zelfde probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
Grote Smurf schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:54:
[...]

Dat trilfunctie probleem heb ik ook. Na een maand van niet werken deed hij het opeens weer, maar hij wordt steeds zwakker. Heel erg irritant :X
Ok ff een update: Blijkt dat mn accu te zwak was voor de trilfunctie, want na een nacht laden deed hij het weer. Dus hopelijk lag het daar aan.

Heeft iemand al een suggestie om het stof achter het scherm weg te halen. Ik las iemand over borstels en kwasten, maar dat gaat een beetje lastig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien in de wasmachine op 30% en niet centrifugeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
amark schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:05:
[...]

Ok ff een update: Blijkt dat mn accu te zwak was voor de trilfunctie, want na een nacht laden deed hij het weer. Dus hopelijk lag het daar aan.

Heeft iemand al een suggestie om het stof achter het scherm weg te halen. Ik las iemand over borstels en kwasten, maar dat gaat een beetje lastig....
Ik ben hier in het bezit van pdf bestanden waarin je te zien krijgt dat de telefoon helemaal open geschroeft is. Als je dat doet, kan je hem natuurlijk grondig schoonmaken. Maar ik denk dat Siemens dan wel klaar is met je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:20:
[...]

Ik ben hier in het bezit van pdf bestanden waarin je te zien krijgt dat de telefoon helemaal open geschroeft is. Als je dat doet, kan je hem natuurlijk grondig schoonmaken. Maar ik denk dat Siemens dan wel klaar is met je garantie.
hallo sonos, zou je die bestanden kunnen opsturen?
mijn email is nickpancamo@hotmail.com
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:37
...

[ Voor 179% gewijzigd door Grote Smurf op 03-07-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik in hemelsnaam mijn beltoon verander.
Ik krijg het niet voor elkaar, hij blijft telkens op de standaardbeltoon staan.
Soms doet hij eenmalig de beltoon die ik wil maar gaat daarna weer terug naar de standaard.
ga naar die ringtone toe via "mijn bestanden". ga dan op die ringstone staan en doe dan opties: en kies "instellen als" en dan kan je selecteren voor welke oproepen die ringtone als standaard ingesteld moet worden.

[ Voor 80% gewijzigd door DeRooney op 24-03-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
is er iemand die mij nog kan vertellen waar ik alle originele ringtones nog kan halen of die mij mijn gevraagde toon toe kan sturen?
ik ben overigens een ringtone cq geluidje kwijt dat op mn s65 stond. althans, kan hem niet meer vinden. had voor mn sms melody een geluid als van een springveer die afgaat. vond het wel een leuke, maar ben hem nu dus kwijt. iemand die weet om welke file / ringtone het gaat en die hem me wel toe kan sturen???

[ Voor 128% gewijzigd door DeRooney op 24-03-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Als je de sms toon uitschakelt kiest hij de standaard sms "springveer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
maar dat geluidje heeft niet een naam en is niet terug te vinden als bestandje in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

De standaard bestanden zitten volgens mij in het "verborgen" gedeelte van het bestandssysteem.
Met de open directory (od_tool, die je vast ergens in dit of het vorige topic kunt vinden) kun je daar bij en zul je het vast ergens vinden. Veel zoekplezier ;)

@Dupje: nee de knoppen van die S45 werken nog steeds oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
sonos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:20:
[...]

Hee Sanos dat lijkt me ook de enige oplossing...dus als je die ook ff naar mij wil mailen, heel graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
amark schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:04:
[...]

Hee Sanos dat lijkt me ook de enige oplossing...dus als je die ook ff naar mij wil mailen, heel graag!!
Ik weet je mail adres niet, dus als je die geeft, wil ik hem wel sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik kan niet wachten totdat ik afgewerkt ben :9

meuktracker: PuppetMaster alpha 20050325

PuppetMaster works using bluetooth technology to allow you to control your computer from a short range, or GPRS data to control your computer from anywhere in the world!

Do you have a PowerPoint presentation to give? PuppetMaster allows you the freedom of a remote controller - at only a fraction of the price. It'll show you your slide notes as you go, and on supported phones, even the actual slides themselves!

Perhaps you just want to skip the song that is currently playing through iTunes or WinAMP? Just a click on your mobile phone and you're on to the next song. Or you can browse or search your songs by name or artist.

If you're proficient with VBScript or JavaScript, you can make PuppetMaster perform just about any action you wish. And if you're not, you can use the built-in scripts, as well as configure your own keymaps or file-open actions to provide a wide range of functionality.

http://www.lim.com.au/PuppetMaster/ (af en toe een error? try F5 )

The requirements for running PuppetMaster are:

Windows NT/2K/XP
A Bluetooth device with appropriate drivers and a COM connection to the phone

Java enabled phone that supports the Bluetooth API. Phones known to work are:
Frikandel 6230
Siemems S65

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:26:
Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik kan niet wachten totdat ik afgewerkt ben :9

meuktracker: PuppetMaster alpha 20050325

PuppetMaster works using bluetooth technology to allow you to control your computer from a short range, or GPRS data to control your computer from anywhere in the world!

Do you have a PowerPoint presentation to give? PuppetMaster allows you the freedom of a remote controller - at only a fraction of the price. It'll show you your slide notes as you go, and on supported phones, even the actual slides themselves!

Perhaps you just want to skip the song that is currently playing through iTunes or WinAMP? Just a click on your mobile phone and you're on to the next song. Or you can browse or search your songs by name or artist.

If you're proficient with VBScript or JavaScript, you can make PuppetMaster perform just about any action you wish. And if you're not, you can use the built-in scripts, as well as configure your own keymaps or file-open actions to provide a wide range of functionality.

http://www.lim.com.au/PuppetMaster/ (af en toe een error? try F5 )

The requirements for running PuppetMaster are:

Windows NT/2K/XP
A Bluetooth device with appropriate drivers and a COM connection to the phone

Java enabled phone that supports the Bluetooth API. Phones known to work are:
Frikandel 6230
Siemems S65
Ik kan niet wachten totdat ik afgewerkt ben ????? Ik wil niet weten waar je zit of kom je uit belgie??

Ik heb het wel es geprobeerd. Een half jaar geleden met mijn s55 kreeg ik de demo wel goed werkend, maar nu met mijn s65 niet meer. Als het werkt, werkt het wel mooi.

[ Voor 4% gewijzigd door m@fkeez op 25-03-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
er is nu ook een nieuwe firware versie beschikbaar fw 43.

Ik kan hem op de siemens site nog niet vinden, maar hij is al wel te downloaden bij www.club-siemens.net.

De link daarbij gaat in ieder geval wel naar de officiele siemens site.

heeft er trouwens al iemand deze firmware erop staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Directe links naar de firmware:

Variant x1xx - Download
Variant x2xx - Download
Variant x3xx - Download
Variant x4xx - Download
Variant x5xx - Download
Variant x6xx - Download
Variant x7xx - Download

Ik twijfel eigenlijk een beetje. Ik heb momenteel een SX1, maar kan die ruilen tegen een zgan S65 en een MC60. Ik gebruik veel de MP3 functie en de radio, maar ik vind de S65 gewoon erg mooi :) Dan koop ik een losse mp3 speler met radio en ben ik ook klaar... Ik twijfel nog even door :P Als ik alle verhalen hier zo hoor, dan ga ik toch niet zo snel over naar een S65...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

m@fkeez schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:27:
er is nu ook een nieuwe firware versie beschikbaar fw 43.

Ik kan hem op de siemens site nog niet vinden, maar hij is al wel te downloaden bij www.club-siemens.net.

De link daarbij gaat in ieder geval wel naar de officiele siemens site.

heeft er trouwens al iemand deze firmware erop staan??
Ja, maar in het dagelijks gebruik nog geen verschil gemerkt; maargoed, pas gister erop.
Ik had overigens netjes varian A200 en ben dus met SW-versie van 25 naar 43 gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
MrSleeves schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:47:
[...]

Ja, maar in het dagelijks gebruik nog geen verschil gemerkt; maargoed, pas gister erop.
Ik had overigens netjes varian A200 en ben dus met SW-versie van 25 naar 43 gegaan..
Hij is idd wel sneller geworden met het afsluiten van gesprekken en dergelijke. Ook heb ik nu geen balkje meer onderin voor de softkeys. Dit is nu netals de klok en datum witte tekst geworden op de wallpaper.

Staat wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:46:
Directe links naar de firmware:

Variant x1xx - Download
Variant x2xx - Download
Variant x3xx - Download
Variant x4xx - Download
Variant x5xx - Download
Variant x6xx - Download
Variant x7xx - Download

Ik twijfel eigenlijk een beetje. Ik heb momenteel een SX1, maar kan die ruilen tegen een zgan S65 en een MC60. Ik gebruik veel de MP3 functie en de radio, maar ik vind de S65 gewoon erg mooi :) Dan koop ik een losse mp3 speler met radio en ben ik ook klaar... Ik twijfel nog even door :P Als ik alle verhalen hier zo hoor, dan ga ik toch niet zo snel over naar een S65...
Ach, al die verhaaltjes, ik heb er iig weinig last van, ik ben zeer tevreden over deze telefoon.
En idd, een telefoon is geen mp3speler, wil men muziek luisteren, dan moet hij maar een aparte mp3speler kopen. En met de siemens s65 heb je gewoon een juweeltje in je hand. Qua model en design vind ik m gewoon heel sterk. Mooier en stijlvoller dan de d500, die er zo goedkoop uitziet, vanwege al dat lelijke zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
@nickpancamo: Dat zeg ik :P
@m@fkeez: Idd staat wel beter, nu ff wachten totdat siemens komt met de info omtrent de update wat er zoal is geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:23:
@nickpancamo: Dat zeg ik :P
@m@fkeez: Idd staat wel beter, nu ff wachten totdat siemens komt met de info omtrent de update wat er zoal is geupdate.
@dagg: krpobeerde je gewoon helemaal te overtuigen al die twijfels weg te nemen.

ik heb de update geinstalleerd op mn s65. Helaas is alles nu in het engels, en ik vnd de menu's niet echt sneller gaan. Ik zie eigenlijk helemaal geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:58:
[...]

@dagg: krpobeerde je gewoon helemaal te overtuigen al die twijfels weg te nemen.

ik heb de update geinstalleerd op mn s65. Helaas is alles nu in het engels, en ik vnd de menu's niet echt sneller gaan. Ik zie eigenlijk helemaal geen verschil
Mij hoef je niet te overtuigen, bevalt me prima de S65. Bij mij zijn de menu's gewoon in het Nederlads, heb je toevallig de verkeerde variant gedowned. Bij mij is hij wel sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:58:
[...]

je kunt de taal instellen bij de beeld instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware nu alles sneller? Al blijf je firmware van deze klote firma installeren niets zal sneller worden- Onthoud je kunt alleen op een goed fundament een nieuw huis bouwen. Slaap zacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
bleh schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:42:
De beargumentatie vind ik logisch. Er zijn veel bedrijven waar telefoons met camera's niet gewenst zijn. Slimme zet van Siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Radical1980 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:06:
[...]
De beargumentatie vind ik logisch. Er zijn veel bedrijven waar telefoons met camera's niet gewenst zijn. Slimme zet van Siemens.
Natuurlijk is het logisch, dat staat ook al in het stukkie. Zeker slim, want tegenwoordig zit er in iedere redelijke telefoon wel een camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 12:54

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

De S65 begint me steeds meer tegen te staan: Een half jaar in bezit, ga er rustig mee om, maar een aantal toetsjes gaat het minder doen. Erg jammer voor een apparaat wat nieuw 300 ballen kostte. Voor mij dus een aantal generaties geen Siemens meer.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

geen last van de knoppies... ze zijn wellicht een bietje aan de kleine kant maar typen imo fantastisch !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Het formaat is m.i. ook geen enkel probleem, maar sommige knopjes weigeren soms te reageren. Best kut als je 8 keer moet bellen met je beltegoedkaartje om hem op te waarderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

luxeprobleem :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

My ass, da's gewoon frustrerend. ;) Best jammer hoor, het is een leuk foontje, met wat eigenaardigheden, maar dit wordt gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

garantie?
Heb overigens (nog?) nergens last van, knopjes doen het echt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Hebben er nog meer mensen problemen met de synchronisatie van de kalender met outlook door de zomertijd? Ik heb sinds gisteren deze telefoon en wilde al m'n afspraken uit outlook overzetten. Op zich gaat dit wel maar alle afspraken van voordat de zomertijd in ging zijn een uur te vroeg. Nieuwe afspraken zijn wel goed. Nu staat dit exacte probleem hier beschreven op de Siemens site. Nieuwe software zou dit corrigeren. Ik had echter al de nieuwste software (ook de aangegeven update bevestigt dit) maar ik krijg met geen mogelijkheid m'n afspraken goed. Ook 'full synchronization' heb ik geprobeerd, de tijdzone staat goed en 'autom. tijd/auto time' aan of uit zetten helpt niks. Iemand hier een oplossing voor?

www.madwizard.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het misschien al gevraagd is in dit topic. Ik heb al met de search ernaar gezocht maar vindt geen antwoord.

Kan je het camera geluid van de S65 uitzetten via IrDA ? ik heb geen datakabel dus kan ik het OC(sp?) progje niet gebruiken...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

madwizard schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:08:
Hebben er nog meer mensen problemen met de synchronisatie van de kalender met outlook door de zomertijd? Ik heb sinds gisteren deze telefoon en wilde al m'n afspraken uit outlook overzetten. Op zich gaat dit wel maar alle afspraken van voordat de zomertijd in ging zijn een uur te vroeg. Nieuwe afspraken zijn wel goed. Nu staat dit exacte probleem hier beschreven op de Siemens site. Nieuwe software zou dit corrigeren. Ik had echter al de nieuwste software (ook de aangegeven update bevestigt dit) maar ik krijg met geen mogelijkheid m'n afspraken goed. Ook 'full synchronization' heb ik geprobeerd, de tijdzone staat goed en 'autom. tijd/auto time' aan of uit zetten helpt niks. Iemand hier een oplossing voor?
Ik heb het ondertussen opgelost, eerst de nederlandse versie van Mobile Phone Manager geinstalleerd maar dat hielp niet, toen deze update er weer op gezet:
http://communications.sie...tSync_5.2.2812_Update.exe
(Dit is ook de update waar die pagina naar verwees maar die URL is verlopen). Nu kreeg ik geen melding dat de software al up to date was, maar ging hij van alles installeren. Alles werkt weer prima na deze update, dus ik denk dat het alleen op nederlandse software werkt (al kan het ook ergens anders aan gelegen hebben).

www.madwizard.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
...

[ Voor 98% gewijzigd door Dagg op 01-04-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds november ook in het bezit van een S65 en communicatie via infrarood naar mijn laptop ging allemaal perfect. Nu opeens krijg ik mijn telefoon niet meer gesynchroniseerd, nieuwe software gedowned en weer geinstalleerd maar niets helpt om mijn agenda te synchen.

Heeft iemand dezelfde ervaring of weet een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Werkt je infrarood (van laptop en gsm) wel met andere apparatuur/telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duiters en Outlook da´s om problemen vragen!

Modbreak:doe es ff normaal ajb

[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 11-04-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
na mijn half jaar lange puur goede ervaring, heb ik nu ook een rampzalig iets met mijn s65. eerst mijn knopje nul, die werkt niet goed, als ik er op druk gebeurt er niet veel. tenzij ik hem echt heeel erg indruk. Erger nog dan dat: vanavond geeft ie opeens geen beeld meer. hele dag niks mee aan de hand geweest, daarvoor ook nooit, maar nu krijg ik gewoon geen beeld meer. Ik hoor wel geluidjes van als hij aan en uit gaat, maar ik zie niks. Ik zie wel de hele tijd mijn backlight aan en uit knipperen, een beetje zoals neon reclame waarvan de lampjes bijna kapot gaan...

Kent iemand die verschijnsel? en wat moet ik hier mee doen???

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ik wilde zeggen dat hij het weer deed, ik kreeg weer gewoon beeld net kon nog net mn laatst resterende pin poging gebruiken om in te loggen. wilde een smsje lezen en toen via mn rode telefoon "terug". geen reactie... mn rode hoorntje reageerde nergens meer op... :( zelfs uitschakelen niet).

nu om aan te gaan reageert ie wel weer op mn rode ding....

wat is dit voor iets vreemds?

na erg hard drukken krijg ik hem toch nog uit... mn keypad is volgens mij gewoon naar de klote ofzo. ik moet ook zo hard drukken dat ik een geluidje hoor. mn 0 geeft ook al erg vaak problemen.

[ Voor 22% gewijzigd door DeRooney op 04-04-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
en dan lees ik dit op de siemens-mobile site:
Garantievoorwaarden Mobiele Telefoons
Ongeacht de aanspraken ten opzichte van de dealer, kan de consument (klant) aanspraak maken op fabrieksgarantie onder de onderstaande voorwaarden:

Wanneer het nieuwe toestel (of batterijlader) binnen 24 maanden na aankoop een defect vertoont als gevolg van productie- en/of materiaalfouten, zal Siemens naar eigen keuze het apparaat kosteloos repareren of vervangen door een ander apparaat volgens de laatste stand van de techniek.
In geval van delen die aan slijtage onderhevig zijn (zoals batterijen, keypads, behuizing), geldt deze garantie bepaling voor een periode van zes maanden na aankoopdatum.
dat slaat toch nergens op? juist de dingen waar je veel mee in contact bent daar zouden ze een lange garantie op moeten geven. nu heb ik mijn telefoon net iets meer dan een half jaar, kan ik zeker gaan dokken omdat mijn keypad nu kaduuk is? als dat zo is was het de laatste keer dat ik een siemens heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Arjo, trek de batterij er eens uit, dan heb je gewoon een lekkere harde reset, en doet 'ie het wellicht weer. De keypad-issues die ik had lijken iets minder te zijn na het uithalen van het batterijtje, maar ideaal is het nog niet. Waarschijnlijk kets ik hem maar op de plank ofzo, want het is nogal storend voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

arjoderoon schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:44:
en dan lees ik dit op de siemens-mobile site:

[...]

dat slaat toch nergens op? juist de dingen waar je veel mee in contact bent daar zouden ze een lange garantie op moeten geven. nu heb ik mijn telefoon net iets meer dan een half jaar, kan ik zeker gaan dokken omdat mijn keypad nu kaduuk is? als dat zo is was het de laatste keer dat ik een siemens heb genomen.
Weer eens lekkere arrogantie van een groot bedrijf lijkt het.
Ik denk dat jij wel hard kunt maken dat het ondeugdelijk is. Behalve als er echt zichtbare gebruiksporen op je keypad zitten. Anders zou het consumentenrecht wel zo in de prullenbak kunnen.
Maar heb je al eens contact gehad met Siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
hij heeft gebruikssporen op het framepje zitten. wilde vandaag bellen met siemens maar service nummers zijn geblokkeerd op mn stage. heb wel een mail gestuurd naar communicatie@siemens.nl
ben benieuwd. en anders bel ik deze week nog. heb al een aantal keer batterij eruit gehaald toen hij helemaal vast liep en ik hem dus ook niet uitkreeg met mijn aan/uit knop... hoop dat dit goed opgelost gaat worden door siemens...
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware