Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:48:
Ik ben op zoek naar een IM programmatje voor op mijn S65. Voor een aantal Nokia telefoons bestaat er Agile Messenger, maar die heeft zo te zien geen installatie voor de S65. Ik vraag mij nu af of er een IM messenger is die ook op de S65 werkt.

Daarnaast wil ik mijn S65 ook als afstandsbediening voor mijn PC gebruiken, daar is veel software opzich voor te vinden, maar niet voor deze telefoon. Tenminste, ik kan het niet vinden. Mocht iemand al iets gevonden hebben wat werkt, plaats het asjeblieft hier.
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=41441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nou ik heb dus nu ook al ruim een tijdje de S65 maar ik moet toch een paar dingen kwijt:

Ik vind hem na de software update (12 -> 25) vreselijk langzaam geworden, voorals als je een gesprek hebt gehad. Het eerste wat ik normaal deed was eenmaal de rode cancel knop indrukken en dan weer vergrendelen. Nu moet ik eerst enkele seconden wachten totdat ie klaar is met "Omleiding actief" en dan kan ik pas vergrendelen.

Ja het zijn maar enkele seconden, maar ik stoor me er gruwelijk aan :)

Verder is ook de wijze van SMS opslaan veranderd, waar ik er eerst 110 kwijt kon, zijn dat er nu 10 en dan begint ie te mekkeren van Sim vol (terwijl je er nog prima 10 bij kan). Nu lijkt me dat als ik ze op de MMC kan zetten ik er tig kwijt kan. Die vraag is vaker in dit topic gesteld alleen nog geen enkele keer beantwoord: Waar verander je dat

Verder: Hebben jullie er ook last van dat de S65 je smsinstellingen niet onthoudt? Na iedere keer dat het kreng aan de lader heeft gehangen moet ik na ieder smsje weer vertellen hoelang de geldigheid is en hoe (Sms/email/etc) ik hem wil versturen.

Verder vind ik de knoppen wel enigzins fragiel, ik heb al gehad dat de 0 niet meer werkte en nu heb ik last van het feit dat mijn linkerboven knopje (onder de datum) "in" is gedrukt... Dus soms doet hij het wel, soms niet.

En nog storender (ik vind het wel een fijn toestel hoor :D) dat stof, ik heb het ding 1 keer op mijn buro neer gegooid en nu lijkt het wel of alle stof uit mijn kamer zich achter het scherm heeft geconcentreerd ;). Ik zit er over te denken om hem voor bovengenoemde problemen ff te laten maken. Maar ik hoopte met de nieuwe firmware dat de software problemen opgelost zouden zijn. Maar helaas (ook ik heb trouwens last van uitvallers, maar dat vind ik nog niet eens zo erg :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sms kun je in het archief zetten, dan kun je er heeeeeel veel kwijt, vervolgens zijn die dan makkelijk over te zetten naar de pc (al weet ik niet of je die daar gewoon kan lezen)

sms instellingen heb ik geen problemen mee, werkt prima. Neem aan dat je dat gewoon bij smsinstellingen hebt ingesteld? of doe je het iedere keer nadat je een smsje gemaakt hebt. bij smsinstellingen in het menu berichten/instelling kun je dat vinden.

verder heb ik geen problemen met knoppen. Zou een manco zijn van jouw telefoon, kun je denk ik wel gewoon inruilen/laten maken

stof ook geen last van, behalve op camera lens, maar even met wattenstaafje/zakdoekje en is weer klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:03:
sms kun je in het archief zetten, dan kun je er heeeeeel veel kwijt, vervolgens zijn die dan makkelijk over te zetten naar de pc (al weet ik niet of je die daar gewoon kan lezen)
True, dat wist ik, maar het is toch vreemd dat ik nu nergens kan vinden waarom hij er eerst 110 (ruim) kon opslaan en ik nu na 15 al moet gaan overhevelen?
sms instellingen heb ik geen problemen mee, werkt prima. Neem aan dat je dat gewoon bij smsinstellingen hebt ingesteld? of doe je het iedere keer nadat je een smsje gemaakt hebt. bij smsinstellingen in het menu berichten/instelling kun je dat vinden.
Ik pas iedere keer mijn sms profiel aan, maar na een tijdje of na de lader besluit mijn telefoon dat maar gewoon te vergeten. Ook een nieuw profiel helpt daar niet bij........
verder heb ik geen problemen met knoppen. Zou een manco zijn van jouw telefoon, kun je denk ik wel gewoon inruilen/laten maken

stof ook geen last van, behalve op camera lens, maar even met wattenstaafje/zakdoekje en is weer klaar
Mjah, hoe ik de lens moet schoonmaken snap ik natuurlijk ook wel, maargoed, ik wilde alleen nog even opmerken dat met de nieuwe update ik de camera wel stukken beter vind geworden en inderdaad: foto's worden stukken sneller geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Kennen jullie het progie JLayer 1.0 Het schijnt een MP3 programma te zijn voor de S65, ik heb zelf nog geen S65 dus ik kan het ook niet testen of het wat is. Weten jullie hier meer vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 13:19
Dagg schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:55:
Kennen jullie het progie JLayer 1.0 Het schijnt een MP3 programma te zijn voor de S65, ik heb zelf nog geen S65 dus ik kan het ook niet testen of het wat is. Weten jullie hier meer vanaf?
Ik ken het niet, maar zou het wel willen proberen :9 Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Weet iemand hoe ik op mijn S65 op msn kan komen? Het liefst een java programma'tje. TipicME heb ik wel, maar of ik snap het niet, of het werkt niet. Ik kan wel connecten, en dan kom ik in iets wat denk ik het hoofdscherm moet zijn, maar dat is leeg. Bovenin staat mijn tipic-emailadres, maar de rest is wit...Weet iemand wat ik moet doen? (of me aan een andere helpen?) T gaat alleen om msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
blaCkduSt schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:15:
[...]

Ik ken het niet, maar zou het wel willen proberen :9 Heb je een link?
Jezus zeg: Eerste hit op Google: http://www.javazoom.net/javalayer/javalayer.html

Mij lijkt het sterk dat het op mijn S65 draait, aangezien ik snel ff lees:
CPU usage : ~12% under PIII 800Mhz/WinNT4+J2SE 1.3 (Hotspot).
~8% under PIII 1Ghz/Win2K+J2SE 1.3.1 (Hotspot).
~12% under PIII 1Ghz/Win2K+J2SE 1.4.1 (Hotspot).
~1% under PIII 1Ghz/Win2K+J2SE 1.5.0 (Hotspot).

Denk niet dat onze telefoon dat trekt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 11:59
iemand nog leuke java-game links voor s65 in zijn favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Saus schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:52:
[...]

Jezus zeg: Eerste hit op Google: http://www.javazoom.net/javalayer/javalayer.html

Mij lijkt het sterk dat het op mijn S65 draait, aangezien ik snel ff lees:
CPU usage : ~12% under PIII 800Mhz/WinNT4+J2SE 1.3 (Hotspot).
~8% under PIII 1Ghz/Win2K+J2SE 1.3.1 (Hotspot).
~12% under PIII 1Ghz/Win2K+J2SE 1.4.1 (Hotspot).
~1% under PIII 1Ghz/Win2K+J2SE 1.5.0 (Hotspot).

Denk niet dat onze telefoon dat trekt, toch?
Daarom vraag ik het ook ;) had m ook wel gegoogled, maar ik dacht niet dat dit op een foon zou draaien, vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:07

Bleh!

:)

Saus schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:33:
[...]

Ik pas iedere keer mijn sms profiel aan, maar na een tijdje of na de lader besluit mijn telefoon dat maar gewoon te vergeten. Ook een nieuw profiel helpt daar niet bij........
Zeker een T-mobile abbo? Dan ligt het waarschijnlijk aan je SIM kaart, sommige van TM voldoen niet helemaal aan de specs ofzo.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
bleh schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:45:
[...]

Zeker een T-mobile abbo? Dan ligt het waarschijnlijk aan je SIM kaart, sommige van TM voldoen niet helemaal aan de specs ofzo.
Bah, je hebt nog gelijk ook. Ik zal eens contact opnemen met T-Mobile wat die erover te zeggen hebben.

//Nou die hadden er dus nog nooit van gehoord, en adviseerden me een kruistest te doen (Andere Tmobile telefoon met sim, kijken waar het aan lag). Hun repaafdeling had er ook niet van gehoord en dacht dat het met een software update verholpen moest worden.(ik heb net 25 erop gezet)

Waar had jij die info vanaf bleh?

[ Voor 32% gewijzigd door Saus op 19-01-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saus schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:03:
Verder is ook de wijze van SMS opslaan veranderd, waar ik er eerst 110 kwijt kon, zijn dat er nu 10 en dan begint ie te mekkeren van Sim vol (terwijl je er nog prima 10 bij kan). Nu lijkt me dat als ik ze op de MMC kan zetten ik er tig kwijt kan. Die vraag is vaker in dit topic gesteld alleen nog geen enkele keer beantwoord: Waar verander je dat?
:|)
Van veel van de door jou genoemde problemen heb ik geen last, maar dat "sim vol" (ik schreef het al eerder) is ook bij mij een terugkerend probleem. Inderdaad: ook T-Mobile. Ook die langzame reactietijd ergert me.

Ik heb dit probleem tijdelijk weten te verbannen door mijn sim in mijn oude SonyEricsson T610 te steken en op dat toestel het simgeheugen handmatig te wissen. Veel werk. En weinig lol, want drie dagen later begint de pret alweer. "Simgeheugen vol". RAAH!

Ik ga dus, als ik daar wat meer tijd voor heb, even langs mijn foonboer op de Ferdinand Bol in Amsterdam en misschien waag ik er wel een telefoontje naar T-Mobile aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:28:
Nou die hadden er dus nog nooit van gehoord, en adviseerden me een kruistest te doen (Andere Tmobile telefoon met sim, kijken waar het aan lag). Hun repaafdeling had er ook niet van gehoord en dacht dat het met een software update verholpen moest worden.(ik heb net 25 erop gezet)

Waar had jij die info vanaf bleh?
Ik zal ze nog eens lastigvallen. Misschien ondernemen ze iets als er meer klachten over hetzelfde probleem binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
ik probeer met de OD tool in de root directory te komen van mijn s65, maar die blijft vaak hangen of geeft een error; unplug and plug cable then try again. De MPM krijgt wel verbinding, alleen jammer dat die beperkt is in de verkenner.
Als ik OD tool start dan probeer ik alle beschikbare COM poorten die ik ook voor MPM gebruik, verder maak ik gebruik van de bluetooth dongle om verbinding te maken. Het zou toch moeten kunnen? Iemand zelfde problemen of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
amark schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:32:
ik probeer met de OD tool in de root directory te komen van mijn s65, maar die blijft vaak hangen of geeft een error; unplug and plug cable then try again. De MPM krijgt wel verbinding, alleen jammer dat die beperkt is in de verkenner.
Als ik OD tool start dan probeer ik alle beschikbare COM poorten die ik ook voor MPM gebruik, verder maak ik gebruik van de bluetooth dongle om verbinding te maken. Het zou toch moeten kunnen? Iemand zelfde problemen of oplossingen?
Bij mij hangt hij idd ook wel eens met de COM-cable, meestal gewoon (wat hij dan ook opgeeft) kabel unpluggen en er weer in doen, dan meteen klikken bij OD, en dan gelijk naar je *windows verkenner??* om in je config enz. te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
....dan maar ff een kabeltje halen, kijken of het dan wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

halen ?? die kreeg ik gewoon bij mn foon... :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
KeeZ schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:37:
halen ?? die kreeg ik gewoon bij mn foon... :?
idd, maar zoals eerder in dit topic verteld is het niet meer standaard dat hij erbij zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Zijn er mensen die al zelf een theme of icons gemaakt hebben voor de S65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Over de SIM problemen. Zoek eens op "SIM schrijffout" of zoiets. Er schijnt (nog?) steeds iets mis te zijn met sommige (oudere?) T-mobile sims en Siemens gsm's. Bij de meeste mensen werkt het redelijk, maar niet altijd... En inderdaad bij T-mobile doen ze alsof ze van niets weten en verwijzen ze naar Siemens. Die verwijzen weer naar TM. Dat had ik met een ME45. Een nieuwe SIM, die het misschien niet heeft zul je niet gratis van ze krijgen vrees ik. Hoe oud zijn jullie SIM's?
Gelukkig zit ik nou al een tijdje bij Telfort. En krijg ik alleen nog geld van TM, maar dat is off-topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook de S65 gekocht, als opvolger van mijn S55. Tot nu toe zeer tevreden, alleen 1 minpuntje: Daar er blijkbaar al gegevens in mijn adressenboek stonden (heeft iemand in de winkel zijn SIM kaart erin gestopt om het toestel in werking te zien??) had ik maar een format uitgevoerd om zeker van alle overbodige troep af te zijn. Met als gevolg dat alle T9's, themes, geluiden, enzo weg waren. Op zich geen probleem: deze stonden ook op de CD. Enkel de java games en applications niet... Iemand enig idee waar ik deze opnieuw zou kunnen vinden? Of staan deze tóch op de cd, maar heb ik er over gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of alles op de cd staat, maar volgens mij wel aardig wat.

Weet iemand hoe je het geluid van de countdown harder kan doen en hoe je een ander geluid eraan geeft? Mijn rijst bakt iedere keer aan ;) en om daar nou weer helemaal een kookwekker voor te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb de telefoon nu iets meer dan 5 maanden en ben er eigenlijk wel over te spreken. Op een aantal puntjes na...
- De batterij gaat niet echt lang mee...
- Bluetooth is erg langzaam, ik haal maar 6KB naar de computer toe, dat moet sneller kunnen
- De camera is gewoon helemaal f*cked up! Ze zeggen 1.3 megapixel, is het ook in theorie, maar het ziet er lelijker uit dan welke telefoon dan ook die ik ken terwijl die allemaal maar de 'standaard' kwaliteit van 640x480 hebben, het is zeker niet wat iedereen zou verwachten van 1.3Megapixel. Daar moeten ze echt iets aan gaan doen, want het gaat nergens over op deze manier.

Dat de camera zo k*t is vind ik het ergste, omdat dit een belangrijke reden was voor mij om juist deze telefoon te kiezen...

En dat stof, tjah, is onvermijdelijk denk ik...tis minimaal en je kunt hem gewoon ff openschroeven en schoonmaken als je er niet tegen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah de camera is inderdaad behoorlijk beroerd, traag en ruizerig...

de batterij kan je een nieuwe voor kopen en met bluetooth heb ik geen last...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
robvanpraat schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:26:
Ik heb de telefoon nu iets meer dan 5 maanden en ben er eigenlijk wel over te spreken. Op een aantal puntjes na...
- De batterij gaat niet echt lang mee...
- Bluetooth is erg langzaam, ik haal maar 6KB naar de computer toe, dat moet sneller kunnen
- De camera is gewoon helemaal f*cked up! Ze zeggen 1.3 megapixel, is het ook in theorie, maar het ziet er lelijker uit dan welke telefoon dan ook die ik ken terwijl die allemaal maar de 'standaard' kwaliteit van 640x480 hebben, het is zeker niet wat iedereen zou verwachten van 1.3Megapixel. Daar moeten ze echt iets aan gaan doen, want het gaat nergens over op deze manier.

Dat de camera zo k*t is vind ik het ergste, omdat dit een belangrijke reden was voor mij om juist deze telefoon te kiezen...

En dat stof, tjah, is onvermijdelijk denk ik...tis minimaal en je kunt hem gewoon ff openschroeven en schoonmaken als je er niet tegen kunt.
Mijn batterij gaat ook niet lang mee,
en BT is idd irritant langzaam, eigenlijk schandalig vergeleken de Samsung D-500 bijvoorbeeld.
en de camera maak ik me niet zo druk om.

Ik vind zelf deze GSM best mooi, maar ook jammer eigenlijk.
Hij is niet snel, niet symbian om het leuk te maken.
geen voicedailing, nouja, de bovenstaande dingen zijn ook niet positief..

Maarja, ik vind hem wel mooi :)

Hopelijk kunnen ze met firmware updates nog wat tweaken, want eigenlijk is ie functioneel erg sneu

[ Voor 4% gewijzigd door Wierdo_NL op 25-01-2005 13:45 ]

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:21:
Weet niet of alles op de cd staat, maar volgens mij wel aardig wat.
Staat inderdaad wat aardig op, maar dus niet de games en applications :)
Niemand die ze me even kan doorsturen? Heb ook al een mail gestuurd naar Siemens, maar helaas tot nu toe zonder antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wierdo_NL schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:43:
[...]

Mijn batterij gaat ook niet lang mee,
en BT is idd irritant langzaam, eigenlijk schandalig vergeleken de Samsung D-500 bijvoorbeeld.
en de camera maak ik me niet zo druk om.

Ik vind zelf deze GSM best mooi, maar ook jammer eigenlijk.
Hij is niet snel, niet symbian om het leuk te maken.
geen voicedailing, nouja, de bovenstaande dingen zijn ook niet positief..

Maarja, ik vind hem wel mooi :)

Hopelijk kunnen ze met firmware updates nog wat tweaken, want eigenlijk is ie functioneel erg sneu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het helemaal met jullie eens, ook ik kocht dit toestel vanwege zijn uiterlijk en mogelijkheden, echter het is een .... telefoon. De camera is een drama(kleuren & ruis), door het menu heen gaan is een ramp, bluetooth is langzaam etc etc. Dacht dat ik er op vooruit zou gaan na mijn Nokia 6310i, maar ben ver teruggevallen. Neem dan de Samsung E630 van mijn dochter, of de D500 van mijn vrouw. Deze toestellen zijn werkelijk geweldig(camera, bluetooth op de D500, menu snelheid etc)

Helaas kan ik pas over 1 1/2 jaar van abbo veranderen(gebruik nu weer mijn 6310i) en zal ZEKER geen Siemens meer nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Saus schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:03:
Nou ik heb dus nu ook al ruim een tijdje de S65 maar ik moet toch een paar dingen kwijt:
[...net als wat anderen dus....]
*ik heb een siemens M65 (nu firmware v25) met T-mobile en ook inderdaad iedere keer de Simkaart-vol melding.
Toen een tijd geleden mijn simkaart daadwerkelijk vol was en ik wat SMSjes wiste, was het probleem voorbij... maar een sinds week later heb ik het weer :(
Dit probleem kreeg ik trouwens pas bij een van de upgrades naar een nieuwe firmware (ik heb het toestel al vanaf het in NL uitkwam, steeds maar de nieuwste firmwares gebruikt om een bug op te lossen, en kreeg er steeds iets anders voor in de plaats). Dit was bij de laatste update naar v25 of de update naar degene ervoor (dat was volgens mij v12 of v16).

*bij mij heeft een ander SMSprofiel wel geholpen om de SMSinstellingen te onthouden, misschien toch maar nog eens proberen en dan bij een ander profiel-plekje?

ik heb trouwens vanaf juni 2004 t-mobile, dus in principe geen al te oude simkaart (uiteraard kan hij al een tijd bij t-mobile gelegen hebben, maar het is iig geen 10-jaar oude sim ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Dagg schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:59:
Zijn er mensen die al zelf een theme of icons gemaakt hebben voor de S65?
niet door mij zelf gemaakt:
http://www.club-siemens.net/fun/ --> http://www.club-siemens.net/fun/m65themes/index.shtml
zitten best wat leuke tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard spellen en nog meer.

http://cx65.dirk-hilmer.de/

Weet iemand hoe ik een film op de telefoon zet en dat het van goede beeldkwaliteit is, maar niet happert. Hij moet het lezen van het mmc kaartje en is dan gewoon te traag bij mij als het van redelijke kwaliteit is. :'( Zou namelijk wel films en afleveringen in de trein willen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Ik overweeg ook de S65 aan te schaffen maar ik heb nog 1 brandende vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. Hoe is de email cliënt die er in zit? Op de S55 kon je sommige berichten nooit openen omdat mailtjes te groot waren enzo. En werkt het een beetje fatsoenlijk als je 30 mails in je inbox hebt staan? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is er toevallig iemand in Utrecht die er één heeft en mij een demo kan geven? Want in een telefoonwinkel gaan ze er vast niet één voor mij uit de doos halen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ondertussen ook nog een andere site gevonden waar de standaard games & applications kunnen gedownload worden:
http://forum.s65.info/viewtopic.php?p=15101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Weet iemand hoe je pop3 mail aan de gang krijgt? Welk profiel ik ook selecteer ik kan geen verbinding krijgen. Vreemde is ook dat imode niet tussen die profielen zit terwijl ik die wel kan selecteren in de webbrowser :?

owja hier nog 2 handige java apps van siemens(legaal dus)
Word file viewer
http://home.hccnet.nl/bobz/apps/DocViewer.jar
PDF viewer
http://home.hccnet.nl/bobz/apps/PDFViewer.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Amphora schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:22:
Ik overweeg ook de S65 aan te schaffen maar ik heb nog 1 brandende vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. Hoe is de email cliënt die er in zit? Op de S55 kon je sommige berichten nooit openen omdat mailtjes te groot waren enzo. En werkt het een beetje fatsoenlijk als je 30 mails in je inbox hebt staan? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is er toevallig iemand in Utrecht die er één heeft en mij een demo kan geven? Want in een telefoonwinkel gaan ze er vast niet één voor mij uit de doos halen.
waarom zouden ze dat niet doen? Doen ze heus wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Heeft iemand per toeval een tip, om mijn hele sms meuk naar het archief te verplaatsen? Sinds de update naar 25 slaat de S65 alles op op de Sim (best) maar na 20 sms'jes begint ie iedere keer te bleren dat de simkaart vol is. Hij gaat rustig verder met opslaan op de telefoon (ruimte voor 100) maar ik heb geen zin om iedere keer nieuw binnen gekomen sms'jes te verwijderen.

Ik heb nu een blauwtand dingetje en gehoopt daarmee wat te kunnen slepen maar helaas. Dus iemand een idee om te vertellen dat ie eerst de telefoon moet vol proppen of niet meer moet melden dat de sim vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saus schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:39:
Heeft iemand per toeval een tip, om mijn hele sms meuk naar het archief te verplaatsen? Sinds de update naar 25 slaat de S65 alles op op de Sim (best) maar na 20 sms'jes begint ie iedere keer te bleren dat de simkaart vol is. Hij gaat rustig verder met opslaan op de telefoon (ruimte voor 100) maar ik heb geen zin om iedere keer nieuw binnen gekomen sms'jes te verwijderen.

Ik heb nu een blauwtand dingetje en gehoopt daarmee wat te kunnen slepen maar helaas. Dus iemand een idee om te vertellen dat ie eerst de telefoon moet vol proppen of niet meer moet melden dat de sim vol is?
Ik heb eerst proberen te synchroniseren mbv het meegeleverde kabletje, maar de verbinding was telkens weg, maar met mijn <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=blue%20tooth" onmouseover="window.status='blue tooth'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">blue tooth</a> stikkie gaat het geweldig.

Ik heb alleen problemen in de carkit, een mr handsfree. hij schakelt auto naar head set ipv car kit. en het geluid lijkt dat op een erg hard staande head set. met de a50 van mijn vrouw gaat het wel erg goed, hetgeen niet goed voor onze relatie is.....Kent iemand dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg ook de S65 aan te schaffen ...Hoe is de email cliënt die er in zit? Op de S55 kon je sommige berichten nooit openen omdat mailtjes te groot waren enzo. En werkt het een beetje fatsoenlijk als je 30 mails in je inbox hebt staan? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? ...
De email client is prima. Natuurlijk is gprs niet heel snel, maar berichten haalt hij met gemak binnen, al zijn het er 30 tegelijk. Je kunt bericht headers bekijken, of het hele bericht downloaden (tot 99 kb geloof ik)

Berichten versturen van 100 kb is geen probleem. Persoonlijk zie ik er niet zoveel in om berichten van meer dan 100 kb te downloaden. Eventueel met een plaatje, maar die kan ook gemakkelijk op de geheugenkaart en dan op de telefoon.
...Sinds de update naar 25 slaat de S65 alles op op de Sim (best) maar na 20 sms'jes begint ie iedere keer te bleren dat de simkaart vol is...
Ook versie 25, maar geen last van , slaat prima op op telefoon en daarna op sim
Weet iemand hoe ik een film op de telefoon zet en dat het van goede beeldkwaliteit is, maar niet happert. Hij moet het lezen van het mmc kaartje en is dan gewoon te traag bij mij als het van redelijke kwaliteit is. Zou namelijk wel films en afleveringen in de trein willen kijken.
Volgens mij moet je dan vooral een andere mmckaart. Ligt eraan wanneer je je telefoon gekocht hebt. Siemens heeft de Renesas kaart in latere oplagen vervangen door sandisk mmc. Staat wel ergens eerder op het topic. 32 mb lijkt me een beetje te weinig dan, maar dat spreekt voor zich
...owja hier nog 2 handige java apps van siemens(legaal dus)
Word file viewer
http://home.hccnet.nl/bobz/apps/DocViewer.jar
PDF viewer
http://home.hccnet.nl/bobz/apps/PDFViewer.jar
heb het gepobeert, maar bij mij werkt het niet. Eerst kreeg ik een raar balkje en later helemaal niets alleen een submenuutje waar niet echt iets in stond.

Weet iemand of versie 42 al officieel uit is en welke problemen het oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
heb wel versie 41 voor je (is wel engels menu) mail maar als je hem wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

is het iemand al opgevallen dat je je trilfunctie kan aanpassen? volgens mij was er aan het begin van dit topic (of ergenis in topic 1) iemand die zeurde over dat de trilfunctie 3x trilt. Maar ik kan de trilfunctie aanpassen (FW v25). ik heb em op mug staan, en ik schrik me elke keer weer de tyfus als me telefoon gaat :D

menu --> instellingen --> beltonen --> trilalarm (menu, 9-4-2)

[ Voor 3% gewijzigd door Yukkie op 06-02-2005 13:57 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Kan het kloppen dat alleen T-mobile gebruikers problemen hebben? Want dat maak ik een beetje op aan alle reacties, of zijn er ook mensen met andere providers die problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op zondag 06 februari 2005 @ 05:07:
heb wel versie 41 voor je (is wel engels menu) mail maar als je hem wilt
Hmm laat maar, las net dat ze versie 41 overslaan omdat die teveel fouten bevat en naar 42 gaan.

Welke fouten zou 41 oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eurm... zie startpost en dan features - calling: N/A

een mobiel waarmee je niet kan bellen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
Is het iemand al gelukt om je agenda uit outlook over tezetten naar je afspraken/ kalender van je S65? Zoja, hoe? Ik heb via Siemens mpm al van alles geprobeerd. Zelf een vcs bestandje maken via outlook lukte ook niet, ik dacht het dan allemaal handmatig te synchroniseren. Ik heb wel gelezen dat men wel met outlook kan synchroniseren, maar de vraag is of ook een element van outlook kan worden geupdate, zoals je agenda met kalender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over emails.

Ik geloof dat je niet berichten kunt binnenhalen van groter dan 100 kb, maar je kunt ze wel zien als ontvangen in je lijst met ontvangen mails.

Verder heb ik een probleem dat meer algemeen is, of misschien van Telfort. Als ik mijn telefoon aanheb en aan het bellen ben kunnen mensen mij soms moeilijk verstaan als ik hem dan aan en uit doe is het opeens veel beter (zowel met s65 als SET200)

Is het ook mogelijk de lijst met ontvangen oproepen te zien in je inbox (joystick naar rechts) nu moet ik steeds helemaal naar menu-gesprekkenlijst-ontvangen oproepen.

Kun je het geluid van de timer ook harder zetten en/of op een andere ringtone. Met het standaard volume hoor ik hem niet en heb ik er niets aan (als die in mijn broekzak zit bijv)

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:42:
Verder heb ik een probleem dat meer algemeen is, of misschien van Telfort. Als ik mijn telefoon aanheb en aan het bellen ben kunnen mensen mij soms moeilijk verstaan als ik hem dan aan en uit doe is het opeens veel beter (zowel met s65 als SET200)
Ik heb ook telfort en ik heb nergens last van. Vind de geluidskwaliteit zelfs top!
Misschien is je GSM stuk. Heb je al geprobeerd met een andere SIM, bij voorkeur van een andere provider?
Is het ook mogelijk de lijst met ontvangen oproepen te zien in je inbox (joystick naar rechts) nu moet ik steeds helemaal naar menu-gesprekkenlijst-ontvangen oproepen.
Volgens mij kan dat niet, maar je kunt de ontvangen oproepen toch toewijzen aan een van de defineerbare sneltoetsen (1..9, en de anderen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel, ik heb mijn telefoon altijd aan staan, misschien dat dan de verbinding op een gegeven moment minder wordt, heb er ook niet altijd last van, gewoon soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:50:
Let wel, ik heb mijn telefoon altijd aan staan, misschien dat dan de verbinding op een gegeven moment minder wordt, heb er ook niet altijd last van, gewoon soms
Zoals ik al zei: Heb je al geprobeerd met een andere SIM, bij voorkeur van een andere provider?
Maar ja dat kan natuurlijk vrij lastig zijn met dit soort problemen...
Al kan ik me niet echt voorstellen dat het daar aan ligt. Lang aanstaan geeft (in het algemeen dus) wel meer kans op crashes door memory leaks e.d. Maar de geluidskwaliteit lijkt me een beetje sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geluidskwaliteit is prima, maar het klinkt veel zachter, uit en aan doen lost het helemaal op

• Bleh!

Bleh!

Zou toch eens met Siemens bellen dan. Want dat lijkt me niet goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: hoe lang blijft bluetooth aanstaan als je het inschakelt? Ga namelijk headset kopen. Enne, gaat de batterij dan minder lang mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Bluetooth blijft aanstaan tot je het weer uit zet. En het heeft best wat invloed op je batterijgebruik, ook in standby. Probeer het maar eens. Je kunt het feit of bluetooth aanstaat geloof ik wel koppelen aan een profiel (headset bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Zijn er echt zo veel mensen die problemen met dit toestel hebben of valt dat over het algemeen wel mee? Ik zit er toch aan te denken om de S65 te gaan halen aangezien er verder niks naar mijn gading is die allemaal het zelfde kunnen als de S55, maar alle commentaar is welkom als je denkt een goede vervanger te hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Dagg schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:07:
Zijn er echt zo veel mensen die problemen met dit toestel hebben of valt dat over het algemeen wel mee? Ik zit er toch aan te denken om de S65 te gaan halen aangezien er verder niks naar mijn gading is die allemaal het zelfde kunnen als de S55, maar alle commentaar is welkom als je denkt een goede vervanger te hebben gevonden.
Wat denk je van de Samsung D500 ?

Snellere telefoon,
MP3 afspelen,
Filmpjes afspelen ( soepel )
Java games die snel / goed lopen,
VEEEL betere camera,
Standaard 128MB aanboord ( jammergenoeg niet uitbreidbaar, maarja, is dat nodig ? )

Voor de rest kan hij volgens mij vrijwel alles wat de S65 kan.
Agenda bijna hetzelfde.

Heeft Blue-tooth

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een flitser gekocht, wekt echt heel goed, mooie foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:12:
Kan je voorbeelden laten zien? Ben er wel benieuwd naar.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ja, dat zou ik ook wel eens willen zien! Ik ben namelijk ook wel aan het kijken naar zo'n flitser, dus als je kan bewijzen dat het de moeite waard is...Werkt ie ook goed bij een beetje donkere omgevingen? (dus als het nét te donker is voor de gewone cam) En hoever komt de flits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 15:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb ook de S65, maar ik vind de camera een minpunt. Niet de kwaliteit, die volgens sommigen matig is, maar gewoon het feit dat 'ie erop zit. Liever een andere feature gehad, zoals een vol keyboard. Toch maar eens kijken naar de SK65. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Als je de topics op club-siemens mag geloven komt er binnenkort een nieuwe softwareversie (43). Deze zou een hoop verbeteringen moeten geven. Beter camerakwaliteit, snellere en uitgebreidere fotoeditor (nu een %$# app), algemene snelheidsverbeteringen en worms met bluetooth multiplayer!
Iemand die hier meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
hopelijk komt hij snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:12:
Waar heb je m gekocht en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik heb sinds gisteren een bluetooth headset, en ook een dongle gekocht. Maar dat is leuk en fijn! Wat ik heb gevonden, ook al eerder genoemd in deze draad, is het programma puppetmaster. Ik gebruik mijn telefoon nu als afstandsbediening voor mijn pc, voor films en muziek enzo. Wel trialversie, overweeg om het aan te schaffen. Maar soms loopt de boel wel vast, en als ik opnieuw verbinding wil maken (nadat het me is gelukt weer naar de desktop zeg maar van de gsm te komen) krijg ik een foutmelding, BT Error 4. Rebooten van de foon biedt dan soelaas, maar dit is omslachtig.
- heeft iemand ervaring hiermee, en heeft er iemand tips?

Ook niet onbelangrijk: wie weet er leuke / handige programma's voor de s65? (Let op, alleen legale links :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:10:
[...]

Waar heb je m gekocht en voor hoeveel?
HEb hem gekocht op complaza.nl, weinig transportkosten, moet zelf maar kijken hoe duur hij is, dat mag niet op het forum geloof ik.

Verder zal ik snel een paar foto's plaatsen met en zonder flitser

hier de foto's eerst zonder en dan met flits (!580kb)

De flits werkt ook goed bij schemer, alleen moet het wel zo donker zijn dat de flitser afgaat. De rode ogen reductie bestaat uit een voorflits. Je klikt de flitser erop en hij doet het zonder vertraging. De batterij zou veel sneller leeg zijn, maar daar merk ik nog niet veel van. HEt bereik is een paar meter.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Zo dat zijn indrukwekkende verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik ga toch ook voor de S65. Ga daarvoor binnenkort even onderhandelen met Telfort ;)
Mijn S55 is nog wel okee, maar vind het toch tijd voor een net wat fancier model met een goed groot scherm zodat ik fatsoenlijk kan wappen (altijd handig onderweg).

Na een C25, S35 en 2 stuks S55 (1e had waterschade: 40C met Ariel :P ) wordt dit mijn 5e Siemens GSM en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de toestellen. De firmware is bij Siemens een verbeterpuntje: ze moeten echt eens leren de firmware grondiger te testen voordat ze het toestel in de verkoop gooien...die bugs af en toe ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik ben ook zeer tevreden met mijn S65 ! alleen het 'batterij op' geluidje is verdomt zacht dus het komt wel eens voor dat de foon uitstaat en ik dat niet door heb !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Is dat niet aan te passen bij de volume instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben nou al een tijd op zoek naar een ander toestel en ik denk dat dit hem wordt.
Nou vraag ik me af, kan ik met dit toestel ook MSN gebruiken met een programmatje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan nog steeds niet bellen mensen.. er staat nog steeds: Calling: N/A in de eerste post... hebben jullie er last van dat hij niet werkt als telefoon of gebruiken jullie hem niet voor bellen? 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 22:53 . Reden: typo of twee ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:06:
Ik ben nou al een tijd op zoek naar een ander toestel en ik denk dat dit hem wordt.
Nou vraag ik me af, kan ik met dit toestel ook MSN gebruiken met een programmatje ofzo?
Moet kunnen ja, bijvoorbeeld i.c.m. Trillian en de I.M. Everywhere plugin. Google maar es :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Die IM Everywhere plugin ziet er grappig uit. Maar de standaard browser ondersteund zo te zien standaard gaan javascript pop-ups. Dus kan je het IM venster niet laden, dus heb je er zo direct niets aan...

Ook kan je volgens mij met de browser in de S65 niet op andere poorten dan 80 connecten. Mij lukt dat tenminste niet, maar dat kan ook aan de instellingen van Telfort liggen.

[ Voor 31% gewijzigd door Wolfensteijn op 05-03-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 09:35:
Die IM Everywhere plugin ziet er grappig uit. Maar de standaard browser ondersteund zo te zien standaard gaan javascript pop-ups. Dus kan je het IM venster niet laden, dus heb je er zo direct niets aan...

Ook kan je volgens mij met de browser in de S65 niet op andere poorten dan 80 connecten. Mij lukt dat tenminste niet, maar dat kan ook aan de instellingen van Telfort liggen.
Weet je dat zeker? Ik probeer het nu ook vergeefs aan de praat te krijgen. Maar ik krijg het niet aan de praat, ook niet vanaf andere compu lijkt het. (Volgens Google kun je gelijk hebben. Zou vervelend zijn, gaat het voor mij al niet door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Het lijkt erop dat die OpenWave browser zowiezo alleen HTTP doet, verder niets, ook geen HTTPS. En als ik op een andere poort dan 80 probeer te verbinden krijg ik deze error: 'HTTP error: 502 Bad gateway' Dit kan duiden dat of de browser niet overweg kan met HTTP requests op een niet poort 80. Of dat de GPRS/internet gateway van Telfort dit niet toestaat.

Ik heb even een andere browser geprobeerd, namelijk WebViewer van Reqwireless. Hiermee kan ik dus wel verbinding maken, en zelfs inloggen. Ook op andere poorten van poort 80. Dus het lijkt erop dat de beperking inderdaad in de OpenWave browser zit. Het enige jammere aan deze WebViewer is dat die 30 dollar ofzo kost om te mogen blijven gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
bleh schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:40:
Als je de topics op club-siemens mag geloven komt er binnenkort een nieuwe softwareversie (43). Deze zou een hoop verbeteringen moeten geven. Beter camerakwaliteit, snellere en uitgebreidere fotoeditor (nu een %$# app), algemene snelheidsverbeteringen en worms met bluetooth multiplayer!
Iemand die hier meer vanaf weet?
Van mij mag alles weg op de snelheidsverbeteringen na :) Dat roelt. Ik heb dit toestel nu een maand of 5 gok ik, en ik heb pas 1 ander iemand met een S65 gezien.

Dus of ik zoveel heb aan bluetooth multiplayer :D Betere camera is ook leuk, maar niet essentieel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon al ruim een jaar. Ik heb een gekocht, puur om het uiterlijk, het model is erg chique vanwege de ijzeren elementen die erin zijn gebouwd.
Qua gebruiksgemak, valt het toestel mee. Niet goed, niet slecht. De D500 zal heus wel beter zijn, maar ik heb het apparaatje gezien, en ik vind de kleur zo lelijk. Als hij zilver was, dan was ik voor de d500 gegaan, maar het zwarte maakt dat ding zo lelijk.
Het enige jammere is dat wanneer je niet belt, dat de batterijtijd goed is, maar wanneer je belt, dan gaat ie echt sterk achteruit. Maar al met al, is dit een zeer goede telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ik denk niet dat jij deze telefoon al ruim een jaar hebt want hij is pas sinds juli op de markt...
Of je bent in de war met een ander model of je hebt hem pas, net als ik, sinds augustus (NL'se introductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:04:
Ik denk niet dat jij deze telefoon al ruim een jaar hebt want hij is pas sinds juli op de markt...
Of je bent in de war met een ander model of je hebt hem pas, net als ik, sinds augustus (NL'se introductie)
Opes sorry bleh, ja, heb m sinds ie uit is gekomen idd, maar boeiend.
nee, ik was in de war met de i-river imp 550 mp3speler, waar ik hiervoor
een berichtje had geplaatst.

Oja, kga binnenkort is bellen naar siemens, of ze wat aan dat stof kunnen doen
onder het display. Ik vind het er zeer storend en lelijk uitzien.
kijken of t onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Geeft niet, maar de feiten moeten juist de geschiedenis ingaan ofzo... ;)
Wbt het stof, daar had ik ook vrij snel last van. Maar het lijkt niet erger te worden, eerder minder? Niet dat ik er op let ofzo, het is te doen.
Nadeel van naar Siemens sturen is dat die lui er altijd zo lang over doen.
Je kunt ook nog even wachten en hem zelf openschroeven met een Torx schroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een tijdje een S65 en zie hier de bij voorkomende klacht, alleen geen oplossing !!!
Het betreft de simkaart dat ie vol is als je een sms stuurt, echter op het toestel is voldoende ruimte over. Ik heb t-mobile een andere simkaart doet dat niet. bij t-mobile zeggen ze dat het niet aan de simkaart ligt. Wie heeft er een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:22:
Geeft niet, maar de feiten moeten juist de geschiedenis ingaan ofzo... ;)
Wbt het stof, daar had ik ook vrij snel last van. Maar het lijkt niet erger te worden, eerder minder? Niet dat ik er op let ofzo, het is te doen.
Nadeel van naar Siemens sturen is dat die lui er altijd zo lang over doen.
Je kunt ook nog even wachten en hem zelf openschroeven met een Torx schroevendraaier.
k denk het sowiezo niet minder zal worden, hoe verdwijnt dat stof dan?
ik denk dat t dan minsten t zelfde blijft.
torx schroevendraaier, hmmm, ff kijken waar ik dat kan fixen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ben zeer geïnteresseerd in deze telefoon maar ben wel bezorgt over de crashes en uitvallers waar o.a. mijn S55 beroemd om is. Komt het ook regelmatig voor bij de S65 (dwz vaker dan 1x per maand)? Zo ja, wat voor Firmware (SW) versie draait het toestel op?

[ Voor 15% gewijzigd door jules op 09-03-2005 12:28 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ch!pY-J schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 03:34:
Ben zeer geïnteresseerd in deze telefoon maar ben wel bezorgt over de crashes en uitvallers waar o.a. mijn S55 beroemd om is. Komt het ook regelmatig voor bij de S65 (dwz vaker dan 1x per maand)?
Euhm.. geloof één (of twee?) keer in de afgelopen maanden. Maar volgens mij wilde ik teveel tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn s65 is sinds ie uit is gekomen nooit gecrasht of uitgevallen, nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:31:
mijn s65 is sinds ie uit is gekomen nooit gecrasht of uitgevallen, nooit last van gehad
Ik deed echt iets wat niet de bedoeling was, geloof ik. Hij was gewoon in één keer dood.

En verder gaat ie van mij overigens nooit uit. Hooguit eens in de twee weken (omdat de batterijen op zijn ofzo).
Batterij vind ik wel een nadeel; gaat best snel en het batterij-icoontje rechtsboven heeft ook niet veel mogelijkheden (i.t.t. T68i bv, meerdere kleuren en iets van 7 standen ofzo).

Wat ik me ook afvraag: Hiervoor had ik dus een T68i en een (bluetooth) headset. Die waren zo ingesteld dat als ik de headset aandeed, dat dan als de telefoon ging of ik wilde bellen, dat het gesprek automatisch werd doorgeschakeld naar de headset. Alleen als er een gesprek was, ging dus het (blauwe) bluetooth-lampje branden.
Dit had dus geen gevolg voor de batterijduur (ja, alleen wat meer als je belt, maar verder staat bluetooth dus uit). Het komt erop neer dat als de telefoon een gesprek doet, dat ie dan even kijkt of de headset in bereik is.

Kan dit ook bij de S65? Ik heb wel wat geprobeerd, maar om er nou uren mee te klooien en proberen.. Ik had het uiteindelijk zover dat je, als de telefoon ging of als nadat je een nummer hebt ingetoetst, dat je dan op handsfree kan doorschakelen naar de headset. Maargoed, dat werkte ook niet echt (soms hoorde ik mensen, maar zij mij weer niet enzo).

Ik vernam ergens dat het een profiel was, waarbij je het instelt? Maar is bluetooth dan de hele tijd actief of niet? Headset is overigens een Bluetrek G2 (relaxed ding is dat verder; klein, lang standby, autolader erbij e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ch!pY-J schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 03:34:
Ben zeer geïnteresseerd in deze telefoon maar ben wel bezorgt over de crashes en uitvallers waar o.a. mijn S55 beroemd om is. Komt het ook regelmatig voor bij de S65 (dwz vaker dan 1x per maand)?
Haha, dit heb ik ook. Ik heb dit topic de laatste tijd een beetje in de gaten gehouden en wat om me heen geluisterd en ik denk dat het wel een goed toestel is. Waarschijnlijk ga ik em volgende week ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

MrSleeves schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:18:
[...]

Euhm.. geloof één (of twee?) keer in de afgelopen maanden. Maar volgens mij wilde ik teveel tegelijk
Oneigenlijk gebruik, daar zou het toestel bestand tegen moeten zijn. De eerste 10 minuten dat ik toendertijd achter W95 zat bij een vriend had ik al 2 crashes veroorzaakt. Mijn S55 heeft het naar mijn mening soms ook wel eens zwaar te verduren, maar ondanks dat mag dat geen reden zijn tot crashen. Bovendien, die crashes bij mijn s55 zijn vaak niet te herleiden geweest tot dat ik te veel tegelijkertijd wilde, vaak crashte het toestel ook zomaar...

iig wel interessant om te weten dat ook dit toestel wederom niet retestabiel is. Overigens, welke firmware gebruik je?
MrSleeves schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:40:
[...]

Ik deed echt iets wat niet de bedoeling was, geloof ik. Hij was gewoon in één keer dood.
Wederom iets wat niet zou mogen. Dit soort opties horen uitgeschakeld te zijn of niet bereikbaar voor de normale gebruiker.
Wat ik me ook afvraag: Hiervoor had ik dus een T68i en een (bluetooth) headset. Die waren zo ingesteld dat als ik de headset aandeed, dat dan als de telefoon ging of ik wilde bellen, dat het gesprek automatisch werd doorgeschakeld naar de headset. Alleen als er een gesprek was, ging dus het (blauwe) bluetooth-lampje branden.
Dit had dus geen gevolg voor de batterijduur (ja, alleen wat meer als je belt, maar verder staat bluetooth dus uit). Het komt erop neer dat als de telefoon een gesprek doet, dat ie dan even kijkt of de headset in bereik is.

Kan dit ook bij de S65? [...]

Ik vernam ergens dat het een profiel was, waarbij je het instelt? Maar is bluetooth dan de hele tijd actief of niet? Headset is overigens een Bluetrek G2 (relaxed ding is dat verder; klein, lang standby, autolader erbij e.d.).
Hé, da's een slimme optie van SE! Ben momenteel ook zeer geïnteresseerd in de SE k700i die die optie waarschijnlijk wel zal hebben. Mijn S55 had die optie iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ch!pY-J schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:26:
[...]

Oneigenlijk gebruik, daar zou het toestel bestand tegen moeten zijn. De eerste 10 minuten dat ik toendertijd achter W95 zat bij een vriend had ik al 2 crashes veroorzaakt. Mijn S55 heeft het naar mijn mening soms ook wel eens zwaar te verduren, maar ondanks dat mag dat geen reden zijn tot crashen. Bovendien, die crashes bij mijn s55 zijn vaak niet te herleiden geweest tot dat ik te veel tegelijkertijd wilde, vaak crashte het toestel ook zomaar...

iig wel interessant om te weten dat ook dit toestel wederom niet retestabiel is. Overigens, welke firmware gebruik je?
25, maar toen ie crashte had ik de vorige (weet niet meer welke; 12 ofzo? geen idee.)
[...]

Wederom iets wat niet zou mogen. Dit soort opties horen uitgeschakeld te zijn of niet bereikbaar voor de normale gebruiker.
Ik bedoel eerder: veel te veel knopjes tegelijk indrukken. Ongeveer zoiets: bellen zonder bereik in de camera stand terwijl je een sms-je aan het typen bent. Gewoon.. ik deed iets vaags..
Of te lang gefilmd ofzo.. (je kan de instellingen veranderen).
Overigens heb ik het geluidje van de camera er ook uitgesloopt..

Sindsdien overigens niet meer gecrashed. Krijg wel standaard de melding dat mijn geheugenkaart niet geaccepteerd wordt (bij opstarten wat ik dus zelden doe).. maar de geheugenkaart doet het vervolgens prima.
[...]

Hé, da's een slimme optie van SE! Ben momenteel ook zeer geïnteresseerd in de SE k700i die die optie waarschijnlijk wel zal hebben. Mijn S55 had die optie iig niet.
Ja, dat vond ik dus ook. Je hoeft alleen de headset aan te zetten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 15:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb al een oude firmware, maar ik heb pas 2x een crash gehad (heb hem geloof ik sinds september of oktober). Dat was telkens tijdens een spelletje worms, maar verder is 'ie superstabiel hoor. Zelfs BT geeft bij mij geen enkel probleem.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bij mijn S55 maakte de FW versie weinig verschil uit. Weet niet meer waar ik mee begon, maar binnen no time had ik SW 11 runnen, SW 12 had ik overgeslagen vanwege een paar bugs. Vervolgens SW 16, SW20 en momenteel SW 91. Maar allemaal crashes... Ik zal maar eens goed informeren bij aankoop wat mogelijke opties zijn mocht het toestel crashen. Heb absoluut geen zin meer in dat crash debacle van de S55!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb vandaag mijn abo verlengd en moest toen 30 euro bijbetalen voor een S65, en dat voor een €7,50 euro p/m abo!
Ik heb nu een S55 en wilde eigenlijk een SL65, maar die heeft geen BT, en dat wil ik wel ivm headset en Outlook syncen.
Of een Samsung D500....die wil ik ook wel, maar daar moest ik €180 bijbetalen...

Dus dan maar gewoon een S65.
Die doet eigenlijk alles wat ik ervan verwacht.
Alleen erg slordig dat voicedialing eruit gehaald is (t.o.v. S55).
Dat begrijp ik echt niet.

(BTW: mijn S55 is nooit gecrashed!!)

[ Voor 4% gewijzigd door Ridder op 10-03-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is er niet zozeer softwarematig uitgehaald, de cpu/chip waarop alles draait ondersteund voice-dialing simpelweg niet :) Eigenlijk een compleet verkeerde keuze voor een business toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

J0YR1D3R schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:22:
Het is er niet zozeer softwarematig uitgehaald, de cpu/chip waarop alles draait ondersteund voice-dialing simpelweg niet :) Eigenlijk een compleet verkeerde keuze voor een business toestel...
idd een zwaar minpunt van deze telefoon, al gebruik ik het niet vaak. Die keren dat ik het op mijn S55 gebruikte dan werden ook de verkeerde mensen gebeld :S. En ff het nummer opzoeken met de hand is anders in een paar tellen gedaan.

Ben iig nog steeds heftig aan't twijfelen tussen die S65 en de SE k700i.

De één heeft een cam met meer pixels, terwijl de andere er weer een flitser/lamp bij heeft.
De één kan een geheugen kaart bergen van 512 mb terwijl de ander weer lekker klein is.
De één heeft een groot scherm, maar bezit wel minder pixels dan de ander.
De één speelt mp3tjes af als ringtone, de ander?

Werkt er iemand trouwens ook regelmatig met de e-mail client? Dat doe ik dus wel met mijn S55. Ik weet er inmiddels wel een hoop van af maar ben ook zeer benieuwd naar de precieze functionaliteiten van de S65;
  • Hoe gaat deze om met attachments?
    -Kan je bijv. van een html bericht ook de nog meegestuurde attachments openen?
  • tot welke grote kan je de e-mails ontvangen? (S55 tot 99kb)
  • eventuele verdere ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

S65 kan in ieder geval .WAV'jes afspelen (ik had Gollum even geprobeerd, maar was niet superduidelijk... "My Preciouss..... " :) )..
Als je een duidelijk WAV'je neemt, moet het best lukken.

Maargoed, ik doe niet echt mee met ringtones enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Heeft iemand WV al werkend gekregen op de S65 of heb ik er overheen gelezen.

edit:waar kan ik WV vinden want wat ik begrepen heb is dat degene die bij WV zelf wordt aangeboden wordt voor systeem beheerders zijn om het zo maar te zeggen en niet voor de phone zelf

Had wel wat gevonden maar daar staat de S65 niet tussen wel de SX1

[ Voor 66% gewijzigd door Dagg op 11-03-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sindsdien overigens niet meer gecrashed. Krijg wel standaard de melding dat mijn geheugenkaart niet geaccepteerd wordt (bij opstarten wat ik dus zelden doe).. maar de geheugenkaart doet het vervolgens prima.
Dan heb je waarschijnlijk een keer de kaart eruit gehaald zonder eerst op kaart verwijderen te drukken. Wil je het oplossen, kaart even leegmaken (op comp of zo) en dan in telefoon formatteren, dan doet hij het wel weer goed.
Ik heb sinds een tijdje een S65 en zie hier de bij voorkomende klacht, alleen geen oplossing !!!
Het betreft de simkaart dat ie vol is als je een sms stuurt, echter op het toestel is voldoende ruimte over. Ik heb t-mobile een andere simkaart doet dat niet. bij t-mobile zeggen ze dat het niet aan de simkaart ligt. Wie heeft er een oplossing??
Wet geen oplossing, maar het is al wel eerder in het topic aan de orde gekomen, dus dan moet je even zoeken
Ben zeer geïnteresseerd in deze telefoon maar ben wel bezorgt over de crashes en uitvallers waar o.a. mijn S55 beroemd om is. Komt het ook regelmatig voor bij de S65 (dwz vaker dan 1x per maand)? Zo ja, wat voor Firmware (SW) versie draait het toestel op?
Ligt eraan, de verste nederlandse verzie is SW 25, maar die van mij draait op SW 43 (engels), maar die is officieel nog niet uit
De één heeft een cam met meer pixels, terwijl de andere er weer een flitser/lamp bij heeft.
De één kan een geheugen kaart bergen van 512 mb terwijl de ander weer lekker klein is.
De één heeft een groot scherm, maar bezit wel minder pixels dan de ander.
De één speelt mp3tjes af als ringtone, de ander?

Werkt er iemand trouwens ook regelmatig met de e-mail client? Dat doe ik dus wel met mijn S55. Ik weet er inmiddels wel een hoop van af maar ben ook zeer benieuwd naar de precieze functionaliteiten van de S65;

Hoe gaat deze om met attachments?
-Kan je bijv. van een html bericht ook de nog meegestuurde attachments openen?

tot welke grote kan je de e-mails ontvangen? (S55 tot 99kb)
eventuele verdere ervaringen
Allereerst: de k700 heeft geen flister maar een fotolamp. Voor de s65 is een flitser te krijgen die zijn werk erg goed doet, kijk naar een eerder bericht van mij. de s65 heeft geen mp3 ringtones, maar de wav's zijn van prima kwaliteit en je kunt zonder moeite een nummer van 5 min als ringtone in stellen (vraag is of je dat wilt) Vind de k700 niet super veel kleiner, als je een kleine telefoon wil moet je een samsung e300 of een sl65 kopen, maar dat is totaal iets anders

De emailclient is prima, bijlages kun je open, zolang het om een plaatje of html bestand is. Word ed ondersteunt hij niet, wel gewoon txt bestanden.

Maximaal 99kb net zoals bij de s55. Andere emails kun je wel zien, maar niet openen. Denk ook dat je dat niet moet willen. Duurt veel te lang en je geheugen (van telefoon ) zit zo vol

Verder prima toestel, erg tevreden. Mp3 zou wel handig zijn
O ja de foto's die je er mee maakt kun je prima laten afdrukken op 10x15. Zijn dan gewoon goede duidelijke mooie helder gekleurde foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:20:
Allereerst: de k700 heeft geen flister maar een fotolamp. Voor de s65 is een flitser te krijgen die zijn werk erg goed doet, kijk naar een eerder bericht van mij.
Had ook al begrepen dat de cam van de S55 het erop deed. Die flitser kost helaas weer pegels...
De s65 heeft geen mp3 ringtones, maar de wav's zijn van prima kwaliteit en je kunt zonder moeite een nummer van 5 min als ringtone in stellen (vraag is of je dat wilt) Vind de k700 niet super veel kleiner, als je een kleine telefoon wil moet je een samsung e300 of een sl65 kopen, maar dat is totaal iets anders
Ik zoek een phone met minimaal BT erop, en icm andere opties bleken alleen de k700 en de S65 in aanmerking te komen aangezien ik niet van Nokia houd en Samsung te veel restricties heeft wat betreft connectivity naar andere toestellen toe.
De emailclient is prima, bijlages kun je open, zolang het om een plaatje of html bestand is. Word ed ondersteunt hij niet, wel gewoon txt bestanden.

Maximaal 99kb net zoals bij de s55. Andere emails kun je wel zien, maar niet openen. Denk ook dat je dat niet moet willen. Duurt veel te lang en je geheugen (van telefoon ) zit zo vol
Verschilt niet veel (lees niks) van de S55 als ik het zo moet geloven.
O ja de foto's die je er mee maakt kun je prima laten afdrukken op 10x15. Zijn dan gewoon goede duidelijke mooie helder gekleurde foto's
Hmz, ik was al niet happy met AH afdrukken van mijn Minolta Dimage 5 (3mp). Wellicht lag dat aan AH want van mijn D70 zagen ze er ook bager uit bij de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
...

[ Voor 100% gewijzigd door Dagg op 12-03-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Iemand nog Oceans12 gezien? Daarin gebruiken ze ook een s65 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 5 maanden de s65 en moet zeggen het is een waardeloze telefoon. Het ding begint aan kanten los te zitten zodat ik onder het klepje van de batterij al wat papier heb moeten frommelen. De bovenkant met de camera begint ook al te wiebelen. Foto´s gemaakt met de camera zijn van zeer slechte kwaliteit. Zit geen voicedialing op. Geluid kan niet tegen een Samsung op. Communicatie met bluetooth is traaaaag. Menu´s werken traaaag. Het enige wat de telefoon wel goed doet is bellen, maar dat doet een prepaid toestelletje van € 39,95 ook.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware