Is bij jou dan het geluid ook zo slecht? video kwaliteit is best redelijk, alleen het geluid wordt echt onverstaanbaar wanneer het omgezet is. Misschien iemand een oplossing voor???Troy_BP schreef op donderdag 11 november 2004 @ 21:20:
[...]
je krijgt bij je software van siemens er een trialversie van PVRecorder bij, interesant tooltje om media bestandjes om te zetten naar 3gp formaat.
dan zet ik dus mijn friends afleveringen die in avi zijn om naar 3gp.
heb laatst shouf shouf habibi ff gecodeerd en die werd 62 mb.
ik ben nog niet helemaal achter wat de maatstaf voor volume is van het 3gp formaat maar 84 min shouf shouf was dus 62 mb...do the math.
overigens kan je siemens gewoon met zn mediaplayertje 3gp's afspelen dus gewoon erheen navigeren met je joystickje en dan klikken als het geselcteerd is...simple:D
Um op de nieuwe foto? Dat is mijn mp3speler. (Rio Carbon)JorisdeKloris schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:29:
[...]
Dat ziet er goed uit
Wat is dat ding op je buro?
klopt dat heb ik ook, dat is ook logisch want het speakertje is niet bedoeld voor hoge volumes, vandaar mijn vraag of iemand iets van een koptelefoontje wist. ik denk dat ik binnenkort wel aan het solderenga met een gewoon headsetje.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:42:
[...]
Is bij jou dan het geluid ook zo slecht? video kwaliteit is best redelijk, alleen het geluid wordt echt onverstaanbaar wanneer het omgezet is. Misschien iemand een oplossing voor???
is wel mono maar goed voor een friends aflevering vereist niemand DTS;)
Verwijderd
Zoals eerder gezegd, je kunt via een eerder genoemde site twee verschillende soorten hoofdtelefoonaansluitingen krijgen vanaf ong 15,- dit is in stereo
Verwijderd
Al iemand ervaring met zo'n setje??? ziet er wel goed uit, maar ben benieuwd of iemand er al eentje heeft aangeschaftVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:03:
Zoals eerder gezegd, je kunt via een eerder genoemde site twee verschillende soorten hoofdtelefoonaansluitingen krijgen vanaf ong 15,- dit is in stereo
Ehm, kan iemand even die link vertellen? Ik kan m niet vinden in de voorgaande pagina's (of ik ben dom, of jullie zijn slimVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:03:
En nog even 1 vraagje, is die headset nou echt stereo (Links en Rechts eigen kanaal) of 2 keer mono (links en rechts gewoon hetzelfde kanaal).
Ik snap namelijk niet echt waarom siemens er een stereo geluidsversterker/chip/decoder in zou bakken als de telefoon toch geen mp3 ondersteunt.
Verwijderd
weert niet of het stereo is, de links zijn (http://www.mobiltec24.de/...ID=fb2fd75178921e08693965 en http://www.mobiltec24.de/...178921e08693965f6e697625b)
Dus : http://www.mobiltec24.de voor hulpstukken voor telefoons
Nog wat anders: Weet iemand zit met het aantal karakters van een sms? Volgens mij zijn het er bij de s65 minder (760-605=155 ipv 160 karakters) opzich maakt het niet heel veel uit, al zijn die paar extra altijd handig, maar vind het gewoon een beetje vreemd
Dus : http://www.mobiltec24.de voor hulpstukken voor telefoons
Nog wat anders: Weet iemand zit met het aantal karakters van een sms? Volgens mij zijn het er bij de s65 minder (760-605=155 ipv 160 karakters) opzich maakt het niet heel veel uit, al zijn die paar extra altijd handig, maar vind het gewoon een beetje vreemd
Verwijderd
Ik vraag mij af of jullie het volgende probleem ook hebben?
Mijn contacten heb ik onderverdeeld in groepen, alleen als ik naar gekozen nummers in mijn gesprekslijst kijk zie ik alleen de VIP nummers terug???
Geen enkele andere groep heeft een vermelding!
Mijn contacten heb ik onderverdeeld in groepen, alleen als ik naar gekozen nummers in mijn gesprekslijst kijk zie ik alleen de VIP nummers terug???
Geen enkele andere groep heeft een vermelding!
Nee daar heb ik geen last van. Heb ook groepen, VIP en andere.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
moge mensen jaja ik ben een newbie hier.
ben ook in het bezit van een s65 en zeer tevreden,maaaarrr niet helemaal tevreden.
ik had eerst maar 30 sec video opneemtijd na wat veranderingen nu 1;59 min,dat is al beter.
nu is de vraag is er iemand die weet of je video kunt op slaan op de mmkaart.
en hoe zet je de sluiter geluid uit als je een foto maakt.
dat zijn voor vandaag genoeg vragen denk ik
ben ook in het bezit van een s65 en zeer tevreden,maaaarrr niet helemaal tevreden.
ik had eerst maar 30 sec video opneemtijd na wat veranderingen nu 1;59 min,dat is al beter.
nu is de vraag is er iemand die weet of je video kunt op slaan op de mmkaart.
en hoe zet je de sluiter geluid uit als je een foto maakt.
dat zijn voor vandaag genoeg vragen denk ik
Verwijderd
ik heb nu al weer even een s65 maar ik heb grote problemen met internet. ik heb een abbo bij kpn mobile maar kpn kan mij niet vertellen hoe je hem moet instellen. ook siemens heeft kpn niet in de configurator staan. wie kan mij aan de juiste settings helpen? het gaat mij met name om het surfen mop het toestel.
9 november een mailtje via de site naar siemens gestuurd met de vraag wanneer Nederlandse FW16 uitkwam voor de S65. 1 of 2 dagen later kwam FW25 uit. Nu krijg ik vandaag dit mailtje terug:
Beetje slordig vind ik het welGeachte heer **********,
Momenteel is er nog geen uitgave datum bekend voor de nieuwste firmware
upgrade versie 16 (Nederlandse versie).
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Siemens Klantenservice

We've got that ring of confidence
Verwijderd
Weet iemand hoe je animatie films aan het begin bij het opstarten uit kan zetten?
Ik bedoel niet de filmpjes die je kan instellen, maar die daarvoor.
Mijn toetsel vraagt bij het inschakelen of ik hem echt wil inschakelen, is dat ook uit te zetten?
bvd
Mijn toetsel vraagt bij het inschakelen of ik hem echt wil inschakelen, is dat ook uit te zetten?
bvd
Gezien op S65.info: navigatiesysteem op de Siemens S65

van Falk ActivePilot.
Dit systeem kun je als JAVA toepassing op je telefoon zetten. Via GPRS / UMTS haalt je telefoon de routegegevens realtime van een server. Er is zowel een versie met GPS ontvanger als zonder te verkrijgen. Als je de FAQ leest, zou het systeem in het overgrote gedeelte van Europa werken. Bedenk wel dat je naast het abonnement op de routeplanner ook kosten maakt via GPRS / UMTS bij je eigen provider.

van Falk ActivePilot.
Dit systeem kun je als JAVA toepassing op je telefoon zetten. Via GPRS / UMTS haalt je telefoon de routegegevens realtime van een server. Er is zowel een versie met GPS ontvanger als zonder te verkrijgen. Als je de FAQ leest, zou het systeem in het overgrote gedeelte van Europa werken. Bedenk wel dat je naast het abonnement op de routeplanner ook kosten maakt via GPRS / UMTS bij je eigen provider.
Okeej hum.. na enig zoeken naar een nieuwe telefoon blijf ik weer eens hangen bij Siemens (heb nu de S55). Ik zit er best wel hard over na te denken, maar ik neem aan dat het gewoon waard is om de S65 te haan halen dan ?
Of zit er gewoon geen verschil tussen de twee, behalve kleur en camera enzo
Het is nogall verwarrend om het over de animaties daarvoor te hebben. Het is namelijk zo dat je via:Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:52:
Weet iemand hoe je animatie films aan het begin bij het opstarten uit kan zetten?
Menu > Instellingen > Display inst. > Startanimatie
en
Menu > Instellingen > Display inst. > Eindanimatie
de desbetreffende animaties kunt intstellen. Echter, als je ze deselecteert middels de linkernavigatieknop (Standrd) kun je ze inderdaad niet uitzetten, maar krijg je daarvoor in de plaats de standaard animaties te zien. Hoe je hier vanaf kunt komen zou ik niet weten. Wellicht kun je ook een "lege" animatie maken en deze voor beiden selecteren.
Ziet er goed uit, ik zie alleen nergens staan of je een bedraade GPS kunt gebruiken, via de datakabel van de Comfort carkit. Iemand een idee?RoyNL schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:49:
Gezien op S65.info: navigatiesysteem op de Siemens S65![]()
[afbeelding]
van Falk ActivePilot.
Verwijderd
Heb sinds gisteren de S65 en vroeg me iets af
De WAP browser werkt perfect, maar kan ik met de browser ook gewoon surfen dus bijvoorbeeld gewoon naar www.google.nl gaan, zoals ik ook op mijn pda kan via gprs?
Heeft iemand dit reeds met succes gedaan?
Want ik zag dat je op de nokia 7610 een opera browser had staan en vroeg me nu af of je met de browser van de s65 dit ook kan
De WAP browser werkt perfect, maar kan ik met de browser ook gewoon surfen dus bijvoorbeeld gewoon naar www.google.nl gaan, zoals ik ook op mijn pda kan via gprs?
Heeft iemand dit reeds met succes gedaan?
Want ik zag dat je op de nokia 7610 een opera browser had staan en vroeg me nu af of je met de browser van de s65 dit ook kan
Verwijderd
Je kunt in principe gewoon alles bekijken of de pagina moet te groot zijn, maar dat gebeurt niet zovaak. Google werkt prima
Nogmaals: Weet iemand hoe het zit met het aantal karakters van een sms? Volgens mij zijn het er bij de s65 minder (760-605=155 ipv 160 karakters) opzich maakt het niet heel veel uit, al zijn die paar extra altijd handig, maar vind het gewoon een beetje vreemd
Nogmaals: Weet iemand hoe het zit met het aantal karakters van een sms? Volgens mij zijn het er bij de s65 minder (760-605=155 ipv 160 karakters) opzich maakt het niet heel veel uit, al zijn die paar extra altijd handig, maar vind het gewoon een beetje vreemd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 00:16 ]
Nadeel is wel dat de meeste pagina's niet juist worden weergegeven op je gsm.
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
tjek ff of je een sms -signature hebt (berichten --> instelling --> SMS instellen ) ik heb wel gewoon 160 karaktersVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:55:
Je kunt in principe gewoon alles bekijken of de pagina moet te groot zijn, maar dat gebeurt niet zovaak. Google werkt prima
Verwijderd
hmm werkt niet, sterker nog als ik wel een signatuur instel en die weghaal tijdens het typen van de sms kan ik opeens wel de volle 160 tekens gebruiken
raar toch?
edit heb nog even gekeken, maar het gaat geloof ik goed als ik de tekst groote op medium instel ipv klein
raar toch?
edit heb nog even gekeken, maar het gaat geloof ik goed als ik de tekst groote op medium instel ipv klein
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 12:45 ]
even getjekt. Maar het lijkt er op dat wanneer je een groot of klein font gebruikt, dat-ie een of andere tag mee stuurt, dat je daarom een paar letters minder kunt typen. Medium is gewoon standaard font.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:29:
hmm werkt niet, sterker nog als ik wel een signatuur instel en die weghaal tijdens het typen van de sms kan ik opeens wel de volle 160 tekens gebruiken
raar toch?
Verwijderd
Mag een ringtone op MMC staan? en welk formaat moet hij hebben, heb een WAV geprobeerd maar is denk ik niet van het juiste formaat?
Heeft iemand ervaring met de juiste ringtones?
Je kunt ze gewoon op de mmc kaart zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:32:
Mag een ringtone op MMC staan? en welk formaat moet hij hebben, heb een WAV geprobeerd maar is denk ik niet van het juiste formaat?
met het programma' tje sox kun heel makkelijk wav files omzetten naar wav ringtones .
Oja het is hier te downloaden
http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip
[ Voor 6% gewijzigd door m@fkeez op 20-11-2004 16:59 ]
Verwijderd
kan ook via quicktime.m@fkeez schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:57:
[...]
Je kunt ze gewoon op de mmc kaart zetten.
met het programma' tje sox kun heel makkelijk wav files omzetten naar wav ringtones .
Oja het is hier te downloaden
http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip
Mijn ringtones zet de telefoon naar mijn bestanden en dan valt de telefoon uit, zet ik de telefoon aan dan doet de ringtone het. Maar dat uitvallen komt doordat mijn telefoon gaar is, ik ga m ook opsturen!Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:32:
Toch nog gehaald danDoron schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:03:
Okeej hum.. na enig zoeken naar een nieuwe telefoon blijf ik weer eens hangen bij Siemens (heb nu de S55). Ik zit er best wel hard over na te denken, maar ik neem aan dat het gewoon waard is om de S65 te haan halen dan ?
Vet toestel
Verwijderd
Laatst had iemand het hier over filmpjes opnemen op mmc is dat mogelijk?
Degenen die friends enzo kijken, gebruken die een headset ofzo?
Degenen die friends enzo kijken, gebruken die een headset ofzo?
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn email op te halen. Welke instellingen moet ik in de telefoon zetten? Ik gebruik gprs, heb een telfort abo. en wil mijn mail van een @home acount ophalen. Als ik mijn mail wil ophalen krijg ik de melding dat de telefoon geen verbinding kan maken. Internet werkt wel op mijn mobiel, de gprs instelling zijn dus wel goed. De pop3 server/poort en smpt-server/poort gegevens heb ik ook goed ingevuld. Waar kan het nog aan liggen?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Verwijderd
Welke aanbieder heb je, telfort?
Al gprs verbinding ingesteld via internet?
Het kan aan @home liggen.
Ik heb een abbo van wanadoo en voor de gratis variant kun je op de computer alleen mail ophalen als je inbelt of een betaald abbonement neemt
HEt kan er ook aanliggen dat @home om een vast ipadres vraagt en dat wil niet echt met de telefoon geloof ik
Anders moet ie het doen
Al gprs verbinding ingesteld via internet?
Het kan aan @home liggen.
Ik heb een abbo van wanadoo en voor de gratis variant kun je op de computer alleen mail ophalen als je inbelt of een betaald abbonement neemt
HEt kan er ook aanliggen dat @home om een vast ipadres vraagt en dat wil niet echt met de telefoon geloof ik
Anders moet ie het doen
Ik snap echt niks van die datakabel. Bij firmwareupdate deed ie het gewoon, en ook de ODtool geeft "done!", maar ik kan niet via de verkenner de S65 verkennen...:s Die mobilephonemanager start bij mij ook niet op! Vaag allemaal...
Maar ik ben dus bezig met dat ODtooltje, maar hij geeft steeds maar "Done" maar ik kan nog steeds niet bij die map config...Moet je dat cameraclickmelody.wav op de telefoon via het bestandsysteem deleten? Of moet het via de windows verkenner?
En wat is mijn OTAP pincode? (of waar staat ie?)
Maar ik ben dus bezig met dat ODtooltje, maar hij geeft steeds maar "Done" maar ik kan nog steeds niet bij die map config...Moet je dat cameraclickmelody.wav op de telefoon via het bestandsysteem deleten? Of moet het via de windows verkenner?
[ Voor 8% gewijzigd door eswa op 25-11-2004 18:24 ]
Verwijderd
Die krijg je op de siteeswa schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:13:
Ik snap echt niks van die datakabel. Bij firmwareupdate deed ie het gewoon, en ook de ODtool geeft "done!", maar ik kan niet via de verkenner de S65 verkennen...:s Die mobilephonemanager start bij mij ook niet op! Vaag allemaal...
Welke site? (het gaat om de wap-instellingen van orange, die ik via sms heb laten opsturen en ik moet het bericht accepteren en dan schijnen ze in men telefoon te staan)
Op de site waar je instellingen opvraagt (o.a. wap en email die via wap push binnenkomt) van sites zoals my-siemens.com zelf of orange.nleswa schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:31:
[...]
Welke site? (het gaat om de wap-instellingen van orange, die ik via sms heb laten opsturen en ik moet het bericht accepteren en dan schijnen ze in men telefoon te staan)
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
nope, SX1 is symbian.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:54:
doen SX1 spellen het ook op de S65, ik wil namelijk een yetisport spel downloaden maar de S65 staat er nog niet op, dus....
Hier zijn T9's te downloaden. Misschien wel leuk om dit in de 1e post te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door [RNMC] Viper op 26-11-2004 20:13 ]
Verwijderd
op de siemens site, http://communications.sie..._prodId%253A27139,00.htmleswa schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:31:
[...]
Hoi allemaal,
ik heb sinds vandaag ook de S65, moet zeggen dat ik er nu al erg tevreden mee ben.
Nou wilde ik alleen nieuwe games downloaden via Hotgames (Menu>Surf & Fun>Games>1-Hot Games), en dan krijg ik een aantal schermpjes na elkaar. Eerst info over HotGames, maar uiteindelijk dat hij moet updaten. Dan sta ik hem toe om mij een smsje te sturen met de link om te updaten, maar dan krijg ik het volgende smsje:
Verkeerde bestelling? SMS het juiste keyword en ON, zoals POLY1 ON, TONE 1 ON, WAL1 ON of REAL1 ON naar 4636. Voor help? email naar info-nl@jamba.net(4,50/mnd)
Weet iemand waarom ik nou geen update link krijg, en hoe ik die wel kan krijgen?
Btw ik kan geen mailtjes sturen, ik heb geen mailaccount op m'n telefoon. Via mn pc zou het wel kunnen, maar dit leek me sneller en makkelijker
ik heb sinds vandaag ook de S65, moet zeggen dat ik er nu al erg tevreden mee ben.
Nou wilde ik alleen nieuwe games downloaden via Hotgames (Menu>Surf & Fun>Games>1-Hot Games), en dan krijg ik een aantal schermpjes na elkaar. Eerst info over HotGames, maar uiteindelijk dat hij moet updaten. Dan sta ik hem toe om mij een smsje te sturen met de link om te updaten, maar dan krijg ik het volgende smsje:
Verkeerde bestelling? SMS het juiste keyword en ON, zoals POLY1 ON, TONE 1 ON, WAL1 ON of REAL1 ON naar 4636. Voor help? email naar info-nl@jamba.net(4,50/mnd)
Weet iemand waarom ik nou geen update link krijg, en hoe ik die wel kan krijgen?
Btw ik kan geen mailtjes sturen, ik heb geen mailaccount op m'n telefoon. Via mn pc zou het wel kunnen, maar dit leek me sneller en makkelijker
Spellen van welke andere telefoons werken wel op de S65 dan? Op een hele hoop sites kan je alleen nog maar van de oude siemensen downloaden (tot de x55-serie). Dus spellen onder welke telefoon (met een groot schermpje) doen het ook op de x65 (S)
CX65, M65 en andere java spellen gemaakt voor een telefoon met een dergelijk scherm. Overigens werken die andere ook wel hoor, maar afhankelijk van hoe 't spelletje gemaakt is zal 'ie niet het hele scherm vullen.eswa schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:42:
[...]
Spellen van welke andere telefoons werken wel op de S65 dan? Op een hele hoop sites kan je alleen nog maar van de oude siemensen downloaden (tot de x55-serie). Dus spellen onder welke telefoon (met een groot schermpje) doen het ook op de x65 (S)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Een groot deel van de SE K700, K500 en T6x0 serie werkt wel op de S65. Natuurlijk ook spellen van de x55 serie maar daar kan ik weinig goeie games voor vinden. Misschien is het wel handig om te weten dat siemens ook emulator pack beschikbaar stelt. Je kan dus meteen zien via die emulator of de game werkt.eswa schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:42:
[...]
(je moet op die siemens dev site een login aanmaken, maar dit is gratis)
Ow moet je eens zien wat ik nou vond. http://www.vampent.com/
[ Voor 38% gewijzigd door [RNMC] Viper op 28-11-2004 13:47 ]
Ik heb anders vaak dat er nokia-classes door java worden gevraagd. Dat zijn dan de nokia spelletjes. Bij oude spellen heb ik weleens dat er hinderlijke dingen staan in het deel dat normaal niet zichtbaar is op een gsm met kleiner scherm.
Die vnes is wel cool!
Die vnes is wel cool!
s65 nog niet getest, ziet er niet best uit...J2ME version Supported Devices
(with FPS<30, not recommended)
Nokia: 6230(18), 3650(18)
Motorola: V303(1)
Alcatel: OT756(5)
Siemens: CX65(7)
Hoi allemaal,
ik heb nu met de HotGames helemaal een probleem. Eerst kon ik hem al niet updaten (nu nog steeds niet, iemand oplossing hiervoor) maar nu kan ik gewoon helemaal geen smsje meer laten versturen. Ik krijg ipv "SMS verstuurd" de volgende melding:
'De SMS kon niet worden verstuurd. De download is niet uitgevoerd en wordt ook niet berekend. Probeer het later nog eens. Voor vragen, stuur een email aan info@jamba.nl'
/EDIT: Okay, dit probleem is verholpen, maar ik kan hem nog steeds niet updaten:
Vorige post:
Hoi allemaal,
ik heb nu met de HotGames helemaal een probleem. Eerst kon ik hem al niet updaten (nu nog steeds niet, iemand oplossing hiervoor) maar nu kan ik gewoon helemaal geen smsje meer laten versturen. Ik krijg ipv "SMS verstuurd" de volgende melding:
'De SMS kon niet worden verstuurd. De download is niet uitgevoerd en wordt ook niet berekend. Probeer het later nog eens. Voor vragen, stuur een email aan info@jamba.nl'
/EDIT: Okay, dit probleem is verholpen, maar ik kan hem nog steeds niet updaten:
Vorige post:
Hoi allemaal,
[ Voor 53% gewijzigd door blaCkduSt op 29-11-2004 22:21 ]
Verwijderd
Die domme helpdesk hier heeft precies iets niet goed door:Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:55:
dit antwoordden ze me zonet, toen ik zei dat ik hun instellingen niet ingevoerd krijg om normale internetpagina's en geen wap pagina's te openen:
Wij danken u voor uw e-mail over uw gsm-toestel Siemens S65.
Wij begrijpen dat u via uw gsm graag wenst te surfen. Uw gsm-toestel
Siemens S65 ondersteunt deze optie echter niet. Uw toestel beschikt
namelijk over een WAP-browser en geen WEB-browser.
Weet iemand misschien ergens een foto staan waarop duidelijk te zien is dat je op de S65 ook normale webpagina's kan bezoeken? Of kan iemand er mss zelf eentje maken?
Alvast bedankt
Wow die Vnes lijkt echt super! Ik heb hem erop staan, en hij draait gewoon, alleen heb ik wat nes spelletjes (enkele rom-files .nes) die op mijn computer staan met bt naar me telefoon gestuurd. Maar nu weet ik niet waar ik die moet neerzetten wil Vnes ze zien! Kan iemand mij helpen? Of moet ik het programma kopen?
Dat valt dus tegen...Hij draait erg sloooooom, en spelletjes moet je downloaden via Vnes. Ik had Space Invaders gedownload, maar die was eigelijk niet te spelen zo traag ging het.
Weet iemand een site waar ik S65 spellen kan kopen? Of gratis downloaden?(al dan niet met wap)
Dat valt dus tegen...Hij draait erg sloooooom, en spelletjes moet je downloaden via Vnes. Ik had Space Invaders gedownload, maar die was eigelijk niet te spelen zo traag ging het.
Weet iemand een site waar ik S65 spellen kan kopen? Of gratis downloaden?(al dan niet met wap)
[ Voor 32% gewijzigd door eswa op 30-11-2004 22:40 ]
Misschien een simpele vraag maar ik kan het niet vinden:
Kan je het geluid van een ontvangen sms'je veranderen en zo ja op welke plek?
bvd
bvd
Verwijderd
Instellingen>Beltonen>Meer melod.>BerichtenFocus schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:47:
Misschien een simpele vraag maar ik kan het niet vinden:
bvd
Verwijderd
Ik heb inmiddels bregepen dat SP2 problemen kan geven voor diverse soft- hardware. Ook is mij verteld dat sommige geheugen sticks het zouden kunnen begeven
na installatie van SP2, dit bij navraag van het niet meer werken
van mijn USB2 naar serieel adapter voor mijn S65 serieele kabel.
Mijn vraag is nu of iemand "nare" ervaringen heeft met zijn S65 na installatie van SP2?
Zou het evt. kwaad kunnen voor je telefoon?
The Hitman
Mijn vraag is nu of iemand "nare" ervaringen heeft met zijn S65 na installatie van SP2?
Zou het evt. kwaad kunnen voor je telefoon?
The Hitman
Waar kan je instellen waar de SMSjes opgeslagne moeten worden? ze worden standaard op de SIM opgeslagen bij mij, maar dan krijg je als die vol zit steeds bij elk smsje minimaal 2 keer de beltoon, plus 3 tril signalen en een bericht dat je simkaart vol zit, terwijl er nog plek zat is op de telefoon. schijtziek word ik er een beetje van. (ergenissen, ergenissen...)
Verwijderd
Bij het ontvangen van een SMS krijg je 3 keer het gekozen geluid te horen. Weet iemand hoe ik dit kan terugbrengen naar 1x. Was erg gehecht aan het toontje van nokia, want dit is toch wel erg vervelend.
Ik ben sterk aan het twijfelen om de S65 aan te schaffen, het is een prachtig telefoontje met een hoop functionaliteit.
Heb alleen nog wel een paar vragen, waarvan ik hoop dat jullie er antwoord op hebben
[list]• Hoe zit het met de accuduur? Ik heb momenteel een S55. Deze accu gaat (nog steeds) ruim een week mee, zelfs als ik er af en toe mee bel, en daar ben ik erg blij mee. Ik las her en der dat de S65 het soms na 2 dagen al begeeft? Dat vind ik wel erg snel namelijk.
• Een nadeel van mijn S55 is dat de knopjes heel fragiel zijn. De knoppen aan de zijkanten zijn nauwelijks meer in te drukken omdat ze vast zitten, het multi-select knopje wordt alleen nog maar op zijn plaats gehouden door de behuizing, en als ik m'n telefoon omgekeerd houd en een beetje schud, dan valt de 2 er uit
Ik weet dat het een typisch Siemens kwaaltje is, en dat er veel andere mensen met de S55 ook last van hebben. Heb hem overigens wel intensief gebruikt, maar altijd voorzichtig mee omgegaan en geen rare dingen uitgespookt.
Anyway, ik ben dus wel benieuwd hoe de S65 aanvoelt, en hoe stevig (of niet) hij in elkaar lijkt te zitten.
Alvast bedankt
Heb alleen nog wel een paar vragen, waarvan ik hoop dat jullie er antwoord op hebben
[list]• Hoe zit het met de accuduur? Ik heb momenteel een S55. Deze accu gaat (nog steeds) ruim een week mee, zelfs als ik er af en toe mee bel, en daar ben ik erg blij mee. Ik las her en der dat de S65 het soms na 2 dagen al begeeft? Dat vind ik wel erg snel namelijk.
• Een nadeel van mijn S55 is dat de knopjes heel fragiel zijn. De knoppen aan de zijkanten zijn nauwelijks meer in te drukken omdat ze vast zitten, het multi-select knopje wordt alleen nog maar op zijn plaats gehouden door de behuizing, en als ik m'n telefoon omgekeerd houd en een beetje schud, dan valt de 2 er uit

Ik weet dat het een typisch Siemens kwaaltje is, en dat er veel andere mensen met de S55 ook last van hebben. Heb hem overigens wel intensief gebruikt, maar altijd voorzichtig mee omgegaan en geen rare dingen uitgespookt.
Anyway, ik ben dus wel benieuwd hoe de S65 aanvoelt, en hoe stevig (of niet) hij in elkaar lijkt te zitten.
Alvast bedankt
De accu duur is goed vind ik. Ik gebruik mijn telefoon veel (ik heb geen vaste aansluiting meer) en kan zeker 3 tot 4 dagen er regelmatig mee bellen. Heb de display verlichting op 20% staan wat meer dan genoeg is.
De telefoon voelt verder erg degelijk aan. Het batterijklepje is het enige waar ik wat twijfels bij heb. Hier zit iets speling in. Ik heb hiervoor een M55 gehad en vind dit zeker een super verbetering. Gewoon aanschaffen die telefoon. Je zult er geen spijt van hebben. Ik heb de mijne nu sinds september of zo en nog geen problemen gehad.
De telefoon voelt verder erg degelijk aan. Het batterijklepje is het enige waar ik wat twijfels bij heb. Hier zit iets speling in. Ik heb hiervoor een M55 gehad en vind dit zeker een super verbetering. Gewoon aanschaffen die telefoon. Je zult er geen spijt van hebben. Ik heb de mijne nu sinds september of zo en nog geen problemen gehad.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Oke, bedankt voor je reactie 
Ik was nog 1 vraag vergeten trouwens, dus bij deze
[list]• Hoe zit het met het internetten op de S65? Zit er een beetje fatsoenlijke browser op of niet? Met de S55 kan ik wel gewoon normale internetpagina's opvragen, maar als deze te groot zijn dan krijg ik een not-enough-memory error. Ook kan ik niet inloggen met cookies ed, kan dat op de S65 wel?
Ik was nog 1 vraag vergeten trouwens, dus bij deze
[list]• Hoe zit het met het internetten op de S65? Zit er een beetje fatsoenlijke browser op of niet? Met de S55 kan ik wel gewoon normale internetpagina's opvragen, maar als deze te groot zijn dan krijg ik een not-enough-memory error. Ook kan ik niet inloggen met cookies ed, kan dat op de S65 wel?
Die vnes haalt op de s65 niet veel fps dus het is nog niet echt bruikbaar. Wat je zegt over die nokia classes klopt wel ik vind zoiezo het erg dat die gamedev's niet gewoon volgens het midp2 standaard werken en via een full screen ipv een vaste resolutie. Wat me wel opvalt is dat veel k700 games het wel doen op de s65.bleh schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:44:
Ik heb anders vaak dat er nokia-classes door java worden gevraagd. Dat zijn dan de nokia spelletjes. Bij oude spellen heb ik weleens dat er hinderlijke dingen staan in het deel dat normaal niet zichtbaar is op een gsm met kleiner scherm.
Die vnes is wel cool!
[...]
s65 nog niet getest, ziet er niet best uit...
Maar ik had een keer een K700 game gekocht, maar de resolutie van de K700 is groter, dus een deel van het spel vond plaats buiten mijn scherm!
Is dat te verhelpen?
En werken de spellen van bijvoorbeeld de C65 ook op de S65?
http://www.gsm-game.nl/
s wel goed, hebben ze zelfs al de S65 in hun rijtje staan!
Is dat te verhelpen?
En werken de spellen van bijvoorbeeld de C65 ook op de S65?
http://www.gsm-game.nl/
s wel goed, hebben ze zelfs al de S65 in hun rijtje staan!
[ Voor 32% gewijzigd door eswa op 09-12-2004 18:36 ]
weet niemand hoe je de plek waar smsjes standaard worden op geslagen (telefoon of SIM) kan aanpassen? of ligt dat aan je operator? ik heb namelijk vrij snel last van een volle sim, wat mij ook luid en duidelijk kenbaar wordt gemaakt door de s65. en das erg vervelend.
bij mn s55 had ik daar geen last van btw.
Dit ziet er goed uit zeg, daar ga ik eens naar kijken. Hoe werkt het nou precies, ik volg Deutsch erg slechtDoron schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:03:
Tierelier
Euhm. Verkeerd gequote?JorisdeKloris schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:37:
[...]
Dit ziet er goed uit zeg, daar ga ik eens naar kijken. Hoe werkt het nou precies, ik volg Deutsch erg slecht
Ik heb er ook even naar gekeken, alhoewel mijn duits vrij vloeibaar is. Er is ook een engels gedeelte overigens.
Het idee is vrij simpel. Men neme een Bluetooth-GPS-ontvanger en een GPRS-telefoon.
Vervolgens ga je de weg op en krijg je via GPRS continue informatie door (de route).
Het is dus wel noodzaak dat je een GPRS-abo hebt. Ik denk dat bv. een Vodafone Live 5 euro abonnement de lading al dekt. Je kan dan nl. onbeperkt browsen en ik denk/hoop dat dat in dit geval ook zo is (dat het gewoon een steeds verversende internetpagina is). Neem je geen abo dan betaal je nl. 0,25 ct per 15 minuten browsen (op zich ook niet dramatisch, als je het browsen maar minder dan 5 uur per maand doet).
Dus qua kosten komt het denk ik neer op:
Aanschaf Falke pakker + eventueel GPS-unit (59 of 199 euro)
En dan maandbedrag of per route een bedrag (16,99 per maand of 0,89/1.89)
en nog het GPRS-abo of de variabele kosten (bij vodafone dus rendabel v.a. 5 uur).
Ik denk dat het zeker het overwegen waard is. Als ik mijn S65 heb, ga ik er verder naar kijken.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Verwijderd
Heeft er al iemand een werkende routeplanner op zijn S65 staan en zo ja hoe bevalt deze???
dat wil ik wel eens wetenVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:33:
Heeft er al iemand een werkende routeplanner op zijn S65 staan en zo ja hoe bevalt deze???
Verwijderd
Ik kwam op een internetwinkel het volgende tegen:
CF62/C65/S65/M65/CX65 1400mAh li-polymeer € 25,00
Heeft iemand al ervaring met een 1400mAh(!) accu voor de Siemens s65?
En hoe kan het dat dit bijna het dubbele is van wat Siemens zelf levert?
Verwijderd
http://www.gsm-advies.com/ParaNoya schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:40:
een link naar die internetwinkel zou mss handig zijn
Verwijderd
China.....Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:43:
Ik kwam op een internetwinkel het volgende tegen:
Jow Peepz...
Na 2 jaar een s55 in mijn bezit te hebben, ga ik binnenkort de s65 aanschaffen. Mooi design, mogelijkheden etcetera.
Nou was ik wel benieuwd wat voor tips & trucks men voor de s65 heeft bedacht... zoals dat toontje die je kan uitschakelen met foto's maken, etcetera. Misschien nadat er een hoop tips zijn gemeld dat deze dan in de startpost verwerkt kan worden ?
En nog een vraag. Ik zit ff rond te kijken waar ik het beste dit foontje kan halen (iemand tips?). Maar zit er standaard een 32Mb kaartje bij en een data-kabel ?? Las weleens hier en daar dat dit niet het geval was (data-kabel). En past anders mijn S55 kabel op die van de s65 ??
alvast bedankt!
Na 2 jaar een s55 in mijn bezit te hebben, ga ik binnenkort de s65 aanschaffen. Mooi design, mogelijkheden etcetera.
Nou was ik wel benieuwd wat voor tips & trucks men voor de s65 heeft bedacht... zoals dat toontje die je kan uitschakelen met foto's maken, etcetera. Misschien nadat er een hoop tips zijn gemeld dat deze dan in de startpost verwerkt kan worden ?
En nog een vraag. Ik zit ff rond te kijken waar ik het beste dit foontje kan halen (iemand tips?). Maar zit er standaard een 32Mb kaartje bij en een data-kabel ?? Las weleens hier en daar dat dit niet het geval was (data-kabel). En past anders mijn S55 kabel op die van de s65 ??
alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door SeeS op 17-12-2004 14:03 ]
kijk op www.s65.info en dan bij downloads. Een hoop wallpapers en themes te vinden.
Bij http://www.club-siemens.net/ staan ze ook, maar weet niet of er een hoop dezelfde tussen zitten.
Verwijderd
Hallo, ik ben een newbie.
Ik had ff een vraag: weet iemand hier een (gratis) alternatief voor het programma PvRecorder?
Ik had ff een vraag: weet iemand hier een (gratis) alternatief voor het programma PvRecorder?
Verwijderd
Hey,
Wil van het piepje af die je hoort wanneer je iets filmt. En hoe zorg ik ervoor dat ik langer dan 30 sec kan opnemen. Heb firmare v25 of zoiets erop staan. Maar kom daar niet uit. Het geluidje van het nemen van een foto is gelukkig wel weg
Wil van het piepje af die je hoort wanneer je iets filmt. En hoe zorg ik ervoor dat ik langer dan 30 sec kan opnemen. Heb firmare v25 of zoiets erop staan. Maar kom daar niet uit. Het geluidje van het nemen van een foto is gelukkig wel weg
Verwijderd
Is het mogelijk om iemand die smst terug te bellen?
Is het mogelijk om een afspraak in de agenda te kopieren naar een andere dag? Zonder een afspraak te maken voor elke dag/week/enz?
Is het mogelijk om een sms in het archief te zetten en die dan gewoon de datum als naam mee te geven? en is het mogelijk om die namen eenmaal gegeven te veranderen?
Pfff veel vragen zeg
Over dat film geluidje weet ik niets. Weet wel dat je langer kon filmen door op mmscompatible te zetten en dan bij mmsinstellingen de grootte op 0 te zetten (zie ook eerdere posts)maar weet niet of dat bij FW 25 ook nog zo is
Is het mogelijk om een afspraak in de agenda te kopieren naar een andere dag? Zonder een afspraak te maken voor elke dag/week/enz?
Is het mogelijk om een sms in het archief te zetten en die dan gewoon de datum als naam mee te geven? en is het mogelijk om die namen eenmaal gegeven te veranderen?
Pfff veel vragen zeg
Over dat film geluidje weet ik niets. Weet wel dat je langer kon filmen door op mmscompatible te zetten en dan bij mmsinstellingen de grootte op 0 te zetten (zie ook eerdere posts)maar weet niet of dat bij FW 25 ook nog zo is
Als je het sms-je leest kun je gewoon naar het nummer gaan met de joystick en dan bellen. Sms-jes in het archief kun je volgens mij gewoon hernoemen, maar dat gebruik ik nooit dus geen idee. Dat kopieren kan volgens mij alleen via outlook.
En dat geluidje van het filmen kun je misschien wel uitschakelen ala het foto geluid. Even zoeken dus..
En dat geluidje van het filmen kun je misschien wel uitschakelen ala het foto geluid. Even zoeken dus..
Verwijderd
Bij het oproepen van de sneltoetsen wordt altijd om een bevestiging gevraagd. Is het mogelijk om hier vanaf te komen. Bij versie 12 had ik het alleen bij de toetsen op de voorkant en niet bij de toets op de zijkant, maar sinds versie 25 wordt het ook gevraagd aan de zijkant. Vindt het erg overdreven om een bevestiging te vragen.
Dat hebben ze juist gedaan, zodat je de toets kan wijzigen. Bij versie 12 was de toets aan de zijkant niet meer te wijzigen.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:38:
Bij het oproepen van de sneltoetsen wordt altijd om een bevestiging gevraagd. Is het mogelijk om hier vanaf te komen. Bij versie 12 had ik het alleen bij de toetsen op de voorkant en niet bij de toets op de zijkant, maar sinds versie 25 wordt het ook gevraagd aan de zijkant. Vindt het erg overdreven om een bevestiging te vragen.
Bij de voorkant moet je gewoon lang indrukken. Alleen bij de zijkant moet je het bevestigen, omdat de zijtoetsen verschillende betekenissen hebben bij lang of kort drukken.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
de knop gewoon langer indrukken.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:38:
Dan is het probleem opgelost
Is er voor de S65 ook zulke software beschikbaar als floAt's Mobile Agent voor de SET610. Deze software werkt echt stukken beter dan de software van siemens zelf.
S25@once ken ik wel maar echt handig werken vind ik dat niet. Zijn er misschien nog meer alternatieven ?
S25@once ken ik wel maar echt handig werken vind ik dat niet. Zijn er misschien nog meer alternatieven ?
Hebben jullie nog op of aanmerking omtrent de Siemens S65, wat zijn bijvoorbeeld de problemen en de goede kanten van deze telefoon, een klein reviewtje bv. is er veel verschil met de S55 of heeft hij ten opzichte van de S55 een paar tekortkomingen?
Verwijderd
www.nieuwemobiel.nl heeft een goed nederlands review over de Siemens S65Dagg schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:31:
Hebben jullie nog op of aanmerking omtrent de Siemens S65, wat zijn bijvoorbeeld de problemen en de goede kanten van deze telefoon, een klein reviewtje bv. is er veel verschil met de S55 of heeft hij ten opzichte van de S55 een paar tekortkomingen?
Ikzelf gebruik mobile master. Handige van dit programma is dat je het ook kan syncen met o.a. mozilla producten. Deze software is geen freeware.hr15 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:35:
Is er voor de S65 ook zulke software beschikbaar als floAt's Mobile Agent voor de SET610. Deze software werkt echt stukken beter dan de software van siemens zelf.
Ik las op nieuwemobiel.nl dat de bouw van het toestel tegen zou vallen maar de vergelijking met de SX65 heb ik weinig aan want dat toestel ken ik niet qua bouw, maar klopt het dat hij vragiel is? En wat de firmware betreft, is het geluid en de camera beter geworden na firmware update 12?
Ik weet niet hoe zij dit testen, maar ik vind het toestel erg stevig.Dagg schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:06:
Ik las op nieuwemobiel.nl dat de bouw van het toestel tegen zou vallen maar de vergelijking met de SX65 heb ik weinig aan want dat toestel ken ik niet qua bouw, maar klopt het dat hij vragiel is? En wat de firmware betreft, is het geluid en de camera beter geworden na firmware update 12?
Helaas is mijn toestel een keer op straat gevallen, waardoor er een beschadiging op de achterkant van het toestel is ontstaan. Gelukkig is er voor de rest niks aan de hand met het toestel en werkt dee nog steeds oals het hoort. Dus in mijn ogen stevig genoeg.
Mocht je nog ruiger omgaan met je toestel, is het misschien handig om de M65 te kopen?
Dat is niet de bedoelingsonos schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:58:
[...]
Mocht je nog ruiger omgaan met je toestel.....
Lastig te zeggen, ik denk dat het ook erg op mening gebaseerd is. De s65 is gewoon van plastic en zit stevig in elkaar (weinig speling in mijn model). Ook moet ik zeggen dat ik uiterst tevreen was over de aluminium behuizing van de SE T610.
Mijn S65 is niet helemaal van plastic hoor, alleen de kapjes aan de achterkant ijn van plastic. De voorkant is bij mij gweoon van metaal.ViperTPR schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:36:
Lastig te zeggen, ik denk dat het ook erg op mening gebaseerd is. De s65 is gewoon van plastic en zit stevig in elkaar (weinig speling in mijn model). Ook moet ik zeggen dat ik uiterst tevreen was over de aluminium behuizing van de SE T610.
Maar inderdaad, er zit weinig speling in de telefoon. Dit komt volgens mij voornamelijk doordat je de cover niet kan wisselen.
Verwijderd
Ik heb laatst mijn firmware ge-update naar SW-version 25 met variant A 200. Sinds deze update krijg ik continue simkaartmeldingen. Ik krijg bijvoorbeeld na verstuurd smsje een melding dat het simgeheugen vol is. Vol? Niet voller dan vóór de update! Ik sla mijn bestanden (adressen, plaatjes, alles eigenlijk) op de geheugenmodule op, dus dat zal het niet zijn.
Meer gebruikers met dit probleem?
Meer gebruikers met dit probleem?
Wat houd die variant dan in? Ik heb wel gezien dat het er heel wat zijn, staat het op de doos of in de telefoon welke variant van de S65 je hebt?
Verwijderd
Alle nederlanse toestellen zijn variant A200.Dagg schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:37:
Wat houd die variant dan in? Ik heb wel gezien dat het er heel wat zijn, staat het op de doos of in de telefoon welke variant van de S65 je hebt?
Je kunt hem daarvoor insturen ter reparatie hoor. Tis een bekend euvel. Wordt gewoon verholpen.Zoefff schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:04:
[..]
Alvast bedankt
Voor de geintersseerden wil ik toch even kwijt dat de Nokia 610 Carkit phone prima werkt icm de S65, via Bluetooth SIM Access Profile (BT SAP). Alleen het overbrengen van contacten zal nog even stoeien zijn, aangezien de 610 alleen direct vanaf Nokia toestellen kan synchroniseren. Het moet mogelijk zijn met BT-visitekaartjes over te brengen, zoals met mijn S55 als de S65 verbonden is.
Ik ben op zoek naar een IM programmatje voor op mijn S65. Voor een aantal Nokia telefoons bestaat er Agile Messenger, maar die heeft zo te zien geen installatie voor de S65. Ik vraag mij nu af of er een IM messenger is die ook op de S65 werkt.
Daarnaast wil ik mijn S65 ook als afstandsbediening voor mijn PC gebruiken, daar is veel software opzich voor te vinden, maar niet voor deze telefoon. Tenminste, ik kan het niet vinden. Mocht iemand al iets gevonden hebben wat werkt, plaats het asjeblieft hier.
Daarnaast wil ik mijn S65 ook als afstandsbediening voor mijn PC gebruiken, daar is veel software opzich voor te vinden, maar niet voor deze telefoon. Tenminste, ik kan het niet vinden. Mocht iemand al iets gevonden hebben wat werkt, plaats het asjeblieft hier.
werken de JAVA applicaties dan niet op deze foon ??
Deze plek is te koop.
Er zit wel metaal in maar niet veel vergeleken bij de T610 bv.sonos schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:04:
[...]
Mijn S65 is niet helemaal van plastic hoor, alleen de kapjes aan de achterkant ijn van plastic. De voorkant is bij mij gweoon van metaal.
Maar inderdaad, er zit weinig speling in de telefoon. Dit komt volgens mij voornamelijk doordat je de cover niet kan wisselen.
Heeft iemand ervaring met de software voor het maken van themes en icons die op het internet te vinden is?
Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware