Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wolfensteijn schreef op 31 oktober 2004 @ 20:57:
Sinds afgelopen donderdag ben ik ook de trotse bezitter van een Siemens S65. Hiervoor heb ik een Siemens S45i gehad, en mijn volgende toestel (over 2 jaar) zal waarschijnlijk weer een Siemens zijn. Het zijn gewoon mooie toestellen met een best goeie kwaliteit.

Maar, ik heb nu een vraagje, eigenlijk heb ik wel meer vragen, maar voor die vragen heb ik nog niet onderzoek zelf gedaan.
Hoe kan je sneltoetsen die al geprogrammeerd zijn veranderen. De 5 is bijvoorbeeld de sneltoets voor de games. Maar ik kan nergens vinden hoe ik die toets kan veranderen om er iets anders aan te koppelen.
5 drukken (kort), games softtoets drukken, dan vraagt 'ie of je 'games' wilt starten, de andere softtoets wordt dan 'change'.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
CyBeR schreef op 31 oktober 2004 @ 21:08:
[...]

5 drukken (kort), games softtoets drukken, dan vraagt 'ie of je 'games' wilt starten, de andere softtoets wordt dan 'change'.
Dankjewel :D

* Wolfensteijn gaat wat sneltoetsen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:04:
weet iemand misschien of ik de phone via BT als afstand bediening voor winamp kan gebruiken? Zo ja met welke app en waar kan ik die vinden?
Volgens mij zou het met deze plugin moeten werken... ik heb hem zelf met een S55 niet aan de praat kunnen krijgen

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 31-10-2004 21:24 . Reden: URL toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:22

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

bleh schreef op 29 oktober 2004 @ 16:05:
Zoek in dit topic
Zoals je hier leest is de NL versie nog niet beschikbaar. Bovendien is de FW16 die op internet rondzwerft niet officieel.
De FW16 is wel officieel, maar alleen voor andere landen.

http://www.siemens-mobile...5_upgrade/js/selectors.js

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
// 8
tninelangs[i]   = "A107";
downloads[i]    = "S65_160100.xbz_update.exe"
i++;

// 39
tninelangs[i]   = "A406";
downloads[i]    = "S65_160400.xbz_update.exe"
i++;

// 56
tninelangs[i]   = "A702";
downloads[i]    = "S65_160700.xbz_update.exe"
i++;

// 58
tninelangs[i]   = "A801";
downloads[i]    = "S6C_160800.xbz_update.exe"
i++;

Wat ik alleen vreemd vind is als ik nou eens naar 2 nummers kijk:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
// 6
tninelangs[i]   = "A105";
downloads[i]    = "S65_120100.xbz_update.exe"
i++;

// 7
tninelangs[i]   = "A106";
downloads[i]    = "S65_120100.xbz_update.exe"
i++;

// 8
tninelangs[i]   = "A107";
downloads[i]    = "S65_160100.xbz_update.exe"
i++;

De eerste 2 linken naar het zelfde bestand lijkt mij, waarom ze dus afhankelijke updates doen is mij niet echter duidelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door [RNMC] Viper op 31-10-2004 22:03 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op 31 oktober 2004 @ 21:24:
[...]

Volgens mij zou het met deze plugin moeten werken... ik heb hem zelf met een S55 niet aan de praat kunnen krijgen
die site staat niet online :( kun je die plugin in misschien mailen naar mij? ->de_la_Sjef1@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 13:05:
Wie heeft er ervaringen met de carkit HKC 670. Ben momenteel in het bezit van een CARK-91 van nokia, maar die van Siemens ziet er zo raar uit met die knopjes onderaan. De carkit moet hetzelfde kunnen als die van Nokia(opladen & externe antene), maar tot nu toe kan ik geen duidelijke informatie vinden.
Nog steeds niemand die mij kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
De Plugin werkt niet met de Siemens S65, de telefoon wordt wel herkend maar hij kan geen menu weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat die plugin niet werkt :( Maar iets anders, mijn telefoon kan ik niet langer dan 30 seconden laten filmen, hoe kan ik dit verlengen?! En met welk programma kun je een filmpje omzetten van .wmv naar .3gp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:37:
jammer dat die plugin niet werkt :( Maar iets anders, mijn telefoon kan ik niet langer dan 30 seconden laten filmen, hoe kan ik dit verlengen?! En met welk programma kun je een filmpje omzetten van .wmv naar .3gp?
Is me nou al een paar opgevallen hoeveel je post in deze topic, maar voordat je een vraag stelt hier, zoek je dan wel eigenlijk eerst??

convert .3pg to wmv

3e hit ... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs op 01-11-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:33
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 16:22:
[...]

Nog steeds niemand die mij kan helpen??
Zaterdag krijg ik hem ingebouwd, ik post dan hier het resultaat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Kreeg hem vandaag binnen, maar kon helaas net pas spelen met de s65. Erg leuk apparaat. Nu stuit ik meteen op 2 problemen.

De beruchte datakabel. Het probleem hiermee is dat het er veel moeite kost om hem aan de praat te krijgen. Het is een tijdelijk middel ik wil namelijk een bluetooth dongle aanschaffen maar het is wel fijn dat het nu werkt om b.v. sneller mijn telefoon lijst bij te werken en backups te maken van de systeem map. Heeft iemand al een methode gevonden waarop het altijd werkt? (starten met datakabel? en gsm plugged?)

Het 2e probleem waar ik tegen aan liep was de rsmmc kaart. Niet met het erin krijgen ervan wat erg lastig is en juist prima maar de kaart is schrijf beveiligt in me laptop als ik hem ombouw tot mmc. Iemand een oplossing hiervoor?

Voor de rest tot zo ver een prima gsm iets groter qua formaat dan mijn t610 maar dat maken de extra functies dubbel en dwars goed.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:24

Bleh!

:)

Ik vind het wel raar dat iedereen zulke problemen heeft met de datakabel. Bij mij werkt het echt altijd. Ben dan benieuwd waar de verschillen in zitten.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Wel he. Wat is jou methode geweest? Ik heb eerst mpm erop gezet toen de pc uit gezet. De kabel erin en gestart. Mischien is het ook leuk om te weten op welke instellingen jou com porten staan.

btw het gaat hier om de bijgeleverde kabel.

[ Voor 11% gewijzigd door [RNMC] Viper op 02-11-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperTPR schreef op 02 november 2004 @ 21:01:
Kreeg hem vandaag binnen, maar kon helaas net pas spelen met de s65. Erg leuk apparaat. Nu stuit ik meteen op 2 problemen.

De beruchte datakabel. Het probleem hiermee is dat het er veel moeite kost om hem aan de praat te krijgen. Het is een tijdelijk middel ik wil namelijk een bluetooth dongle aanschaffen maar het is wel fijn dat het nu werkt om b.v. sneller mijn telefoon lijst bij te werken en backups te maken van de systeem map. Heeft iemand al een methode gevonden waarop het altijd werkt? (starten met datakabel? en gsm plugged?)

Het 2e probleem waar ik tegen aan liep was de rsmmc kaart. Niet met het erin krijgen ervan wat erg lastig is en juist prima maar de kaart is schrijf beveiligt in me laptop als ik hem ombouw tot mmc. Iemand een oplossing hiervoor?

Voor de rest tot zo ver een prima gsm iets groter qua formaat dan mijn t610 maar dat maken de extra functies dubbel en dwars goed.
Bij mij valt mijn foon uit als ik de datakabel erin doe, ik ga morgen langs bij een tel winkel en verder heb ik al een stuk of 10 uitvallers gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Er zitten idd nog wat foutjes in de fw. Vreemd genoeg is dat de OD tool done! aangeeft wat mij dus lijkt dat de connectie met de com port in orde is totdat ik mpm laad. Er is op dat moment geen verbinding meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Laatst online: 20:30
Gebruikt iemand hier ook de Automatisch Uitschakelen functie?
Op 1 of de ander werkt dat bij mij niet. Het toestel gaat niet uit op het gewenste tijdstip. Ik heb FW12.....of heeft toestenblok hier invloed op ofzo?
Zijn er meer die dit hebben?
Een bugje?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

ViperTPR schreef op 02 november 2004 @ 21:12:
Wel he. Wat is jou methode geweest? Ik heb eerst mpm erop gezet toen de pc uit gezet. De kabel erin en gestart. Mischien is het ook leuk om te weten op welke instellingen jou com porten staan.

btw het gaat hier om de bijgeleverde kabel.
Ik heb geen echte methode gehad. Gewoon kabel aansluiten op de COM1. Software installeren, rebooten (meen ik) en toen deed hij het. Was wel eerst erg traag door Norton AV, dus die uitgeschakeld. Gebruik kabel bijna dagelijks en dus geen problemen. Software van internet (3.04.31.32 - 04.08.2004), bijgeleverde kabel, standaard instellingen van COM poort.

Hoop dat je er wat aan hebt.
ViperTPR schreef op 03 november 2004 @ 00:15:
Er zitten idd nog wat foutjes in de fw. Vreemd genoeg is dat de OD tool done! aangeeft wat mij dus lijkt dat de connectie met de com port in orde is totdat ik mpm laad. Er is op dat moment geen verbinding meer te krijgen.
Ik heb met 12 één spontane uitvaller gehad.
OD tool heb ik ook mee geworsteld en die zegt heel vaak Done!, terwijl er niets gebeurd is. Op een windows 2000 laptop werkte het wel en vreemd genoeg later op mijn pc (XP) ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ik denk dat ik de oplossing voor de serial kabel gevonden heb. Het toestel uit en aanzeten werkte bij mij tot nu toe elke keer. Het is me nog niet gelukt om via de pc cardreader wat op de rs-mmc te zetten, maar via de gsm er wat opzetten lukt wel.

Ook vraag ik me af of iemand al gprs via orange world aan de gang heeft gekregen. Op dit moment heb ik de cx65 instellingen erop maar een wap pagina inladen lukt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
toch heel raar al die problemen, bij mij werkt het perfect via de datakabel, BT en IRDA. Ook kan ik direct gegevens op de rs-mmc kaart zetten(wat 10x sneller gaat) 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Data kabel werkt hier dus ook perfect even de gsm uit zetten helpt tot nu toe altijd als hij niet meteen werkt. Die rs-mmc blijf ik echter vreemd vinden. Helaas heb ik geen andere kaart waarmee ik kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik was gister even bezig met een bluetooth connectie met mijn pc.

Is er iemand hier in de topic die het al voor elkaar heeft gekregen om via je windows verkenner te browsen door je telefoon via bluetooth?

Wat voor instellingen gebruik je?
Gebruik je hier de software van Siemens voor?

Ik heb het nu alleen voor elkaar gekregen om files te ontvangen of te verzenden via bluetooth.

Hiervoor gebruik ik de standaard bluetooth van windows XP.
De bluetooth usb stick is van Sitecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
Sinds afgelopen zaterdag ben ik een blije eigenaar en gebruiker van de nieuwe s65. ik heb hem dus in de middag gekregen maar aangezien ik savonds voor het weekend verder wegging heb ik hem zo meegnomen zonder mn lader en zonder hem op te laden.
nu heb ik de batterij niet eerst 24u aan de lader laten hangen(moet dat eigelijk nog?) en heb ik hem eigelijk iedere avond verder op moeten laden. ik geef toe dat ik de spelletjes getest heb en vaker dan normaal kwijlend de verlichting van het scherm aan heb gehad en uiteraar dook geprutst met de camera.
nou is mijn vragen zijn:

het normaal dat deze batterij zo kort mee gaat.
is het normaal dat bij het opladen als hij uitstaat de indicator uitbeeld verdwijnt(niet wetende of hij wel laad dus)
is het normaal om iedere avond te moeten laden.

overigens heb ik ook al gegoogled en deel 1 en 2 van dit topic stukken gelezen maar aangezien ik na de introductie pas dit toestel kreeg en dus ook later pas mn intresse had hoop ik dat jullie begrijpen dat het wel erg veel posts zijn om minutieus te gaan doorspitten.
maar mocht iemand dit weten dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
sonos schreef op 04 november 2004 @ 09:35:
Ik was gister even bezig met een bluetooth connectie met mijn pc.

Is er iemand hier in de topic die het al voor elkaar heeft gekregen om via je windows verkenner te browsen door je telefoon via bluetooth?

Wat voor instellingen gebruik je?
Gebruik je hier de software van Siemens voor?

Ik heb het nu alleen voor elkaar gekregen om files te ontvangen of te verzenden via bluetooth.

Hiervoor gebruik ik de standaard bluetooth van windows XP.
De bluetooth usb stick is van Sitecom.
bij mijn weten kan je met BT enkel synchen en de shares op je telefoon benaderen. als je door je bestandsysteem heen wil banjeren moet dat echt dmv de bijgeleverde datakabel.
dat is iig de kennis die ik ervan denk te hebben, correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Heb nu even geen informatie, maar het is wel degelijk mogelijk om door het bestandssysteem van de S65 te bladeren met andere software. Dit heb ik ook met mijn PDA kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

De makkelijkste manier is een com port emuleren met je bluetooth. Je kan dan met de mpm software zo erop komen. Zelf gebruik ik mobile master op dit moment. Erg makkelijk programma en syncen gaat niet alleen van ms produkten maar ook mozilla produkten. Let op het is geen freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troy_BP schreef op 04 november 2004 @ 12:38:
[...]

bij mijn weten kan je met BT enkel synchen en de shares op je telefoon benaderen. als je door je bestandsysteem heen wil banjeren moet dat echt dmv de bijgeleverde datakabel.
ik kan gewoon de verkenner gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje, mijn telefoon geheugen, dus niet de MMC, staat best wel vol maar er staat maar 1 wav op. En daarbij is mijn telefoon moeilijk sloom. :( Iemand ook zoiets? Ik heb ook een klote accu dus ik ga er maar ff 1 bestellen bij www.mini-antenne.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik ben sinds vandaag de blije gebruiker van de siemens s65. Alleen het enige probleem dat ik heb is dat ik niet weet hoe ik het geluidje moet uitzetten bij het maken van een foto. Ook al zet ik alle geluiden uit, het klikje als ie een foto maakt, blijft toch aanstaan. Ik heb echt veel gelezen hier, maar ik kom er niet uit. Moet ik het via de telefoon doen? of moet ik het via de pc doen? Wil iemand het uitleggen, liefst stap voor stap omdat ik nog redelijk een dummy ben.
Please, wie helpt mij hieruit?

marleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Troy_BP schreef op 04 november 2004 @ 12:38:
[...]

je kan wel gewoon door het bestandsysteem gaan met BT, werkt hier perfect.
Heb verders nix ingesteld ofzo et gaat vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
Troy_BP schreef op 04 november 2004 @ 12:36:
Sinds afgelopen zaterdag ben ik een blije eigenaar en gebruiker van de nieuwe s65. ik heb hem dus in de middag gekregen maar aangezien ik savonds voor het weekend verder wegging heb ik hem zo meegnomen zonder mn lader en zonder hem op te laden.
nu heb ik de batterij niet eerst 24u aan de lader laten hangen(moet dat eigelijk nog?) en heb ik hem eigelijk iedere avond verder op moeten laden. ik geef toe dat ik de spelletjes getest heb en vaker dan normaal kwijlend de verlichting van het scherm aan heb gehad en uiteraar dook geprutst met de camera.
nou is mijn vragen zijn:

het normaal dat deze batterij zo kort mee gaat.
is het normaal dat bij het opladen als hij uitstaat de indicator uitbeeld verdwijnt(niet wetende of hij wel laad dus)
is het normaal om iedere avond te moeten laden.

overigens heb ik ook al gegoogled en deel 1 en 2 van dit topic stukken gelezen maar aangezien ik na de introductie pas dit toestel kreeg en dus ook later pas mn intresse had hoop ik dat jullie begrijpen dat het wel erg veel posts zijn om minutieus te gaan doorspitten.
maar mocht iemand dit weten dan hoor ik het graag!
ehm hellup??? :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, alvast bedankt voor de snelle reactie, maar ondanks die link, en die forum ben ik er nog steeds niet uitgekomen. Mijn broertje weet het ook niet.
Want nu is het wel gelukt om via bluetooth verbinding te maken met mijn toestel. Ik kan dus via mn laptop mijn toestel beheren, zoals foto's versturen van toestel naar laptop. Alleen ik zie dat od tool, open directory, nergens staan. Ik zie wel allerlei mappen maar geen config of od tool.
Echt, ik probeer v alles maar het lukt me gewoon niet. Wie wilt mij stap voor stap helpen. Je mag ook een email sturen naar mn broertje zn email (mrlovely82@hotmail.com. Ik ben al de hele avond bezig maar ik ben niet verder gekomen dan de bluetooth verbinding die ik gelukkig wel tot stand heb kunnen brengen.
please wie helpt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
ik heb ook een s65, en na 4-5 dagen geeft ie aan dat ie nu echt stroom nodig heeft. ik heb gprs aanstaan en bluetooth uit. bluetooth uitzetten scheelt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
weer een uur verder ben ik nog steeds niet verder gekomen. Ik heb nu wel de od tool geinstalleerd ergens op mn pc. Het is een rar.bestand. Maar als ik het open dan zie ik allemaal gekke tekens.
Maar ik denk dat ik wel 1 stap verder ben door dat od tool te installeren. Ik open m dan met kladblok ofzo, maar volgens mij is t geen programma
Iemand die het me aub wilt uitleggen??
groetjes marleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo luitjes
kben weer een stap verder gekomen. Ik ben er net achter gekomen dat ik het bestand moest uitpakken. Ok, ik heb het nu uitgepakt, en dan krijg ik zo'n programmaatje,
dan staat er SIE X65 OD v 0.2
dan klik ik een poort aan, maar geen v allen doet t.
Wat moet ik nu doen? SOrry hoor, maar verder heb ik echt niemand die me hiermee kan helpen. Zelf woon ik in de buurt van rotterdam, dus iemand die me zo kan helpen, mag ook, Ik vind het zeer belangrijk dat dat stuttertje gewoon uit moet. Maar iemand met een oplossing?

groetjes marleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:29:
hallo,
weer een uur verder ben ik nog steeds niet verder gekomen. Ik heb nu wel de od tool geinstalleerd ergens op mn pc. Het is een rar.bestand. Maar als ik het open dan zie ik allemaal gekke tekens.
Maar ik denk dat ik wel 1 stap verder ben door dat od tool te installeren. Ik open m dan met kladblok ofzo, maar volgens mij is t geen programma
Iemand die het me aub wilt uitleggen??
groetjes marleen
je hebt eerst winrar nodig, als je ff online komt dan leg ik het wel ff uit. naar het bestand zelf heb ik nog niet echt gekeken. tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Je zult moeten verbinden met een (seriëel) kabeltje. Over bluetooth zal het helaas niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 04 november 2004 @ 21:03:
Je zult moeten verbinden met een (seriëel) kabeltje. Over bluetooth zal het helaas niet gaan werken.
bedankt ''bleh'' voor de informatie. Alleen op mn laptop zit geen aansluiting waar ik dat seriel kabeltje op aan kan sluiten. het zijn zeg maar 2 vrouwtjes of 2 mannetjes. Ik bedoel, de uitgang van mijn seriel kabeltje is hetzelfde als de ingang van mijn laptop, waar ik t moet insteken. Kan ik hier een apart kabeltje voor kopen? Dus een soort koppelingetje. Zal od het dan doen?
Ook als er nog mensen in de buurt v rotterdam wonen, misschien kunnen we wat afspreken, want er wordt er nu wel een beetje moedeloos van.
groetjes marleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:52:
[...]

je hebt eerst winrar nodig, als je ff online komt dan leg ik het wel ff uit. naar het bestand zelf heb ik nog niet echt gekeken. tot zo!
Hallo sjef (bleh). Kben inmiddels online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heb ik geen stabilie bt verbinding.. als ik een redelijk groot bestand wil verzenden met BT, dan blijft ie elke keer hangen...

hoe ken da??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 21:08:
[...]

bedankt ''bleh'' voor de informatie. Alleen op mn laptop zit geen aansluiting waar ik dat seriel kabeltje op aan kan sluiten. het zijn zeg maar 2 vrouwtjes of 2 mannetjes. Ik bedoel, de uitgang van mijn seriel kabeltje is hetzelfde als de ingang van mijn laptop, waar ik t moet insteken. Kan ik hier een apart kabeltje voor kopen? Dus een soort koppelingetje. Zal od het dan doen?
Ook als er nog mensen in de buurt v rotterdam wonen, misschien kunnen we wat afspreken, want er wordt er nu wel een beetje moedeloos van.
groetjes marleen
Dat klinkt heel vreemd... Volgens mij heb jij geen serieel dan. Woon niet echt in de buurt. Kun je niet een andere pc gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Bij mij werkt de datakabel dus ook niet, en ik zit in FW12. Ik wil graag FW16 erop zetten als die int Nederlands uit is. Kan dat alleen via de datakabel? Of werkt het ook via BT? En werkt het via die gesimuleerde compoort met BT?
Verder heb ik pas een serieuze vastloper gehad, ik had een theme met BT naar me telefoon gestuurd, en die deed het niet, en hij crashte. Verder niks. Ik ga nu ook ff kijken of ik dat camera geluidje eruit kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dit "zoek in dit topic"Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif knopje bovenin kan heel handig zijn...
Voorbeeldje
Dus alleen firmware upgrade met seriele datakabel...
Daar staat ook een mogelijke oplossing voor verbindings problemen. Toch is het vet raar, bij mij werkt(e) het altijd (al). Heeft iemand met het probleem al contact opgenomen met siemens? Want niemand hier heeft de oplossing blijkt dus. Als je dan het antwoord weet dan hier ook natuurlijk even posten...
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 05 november 2004 @ 13:02:
Dit "zoek in dit topic"[afbeelding] knopje bovenin kan heel handig zijn...
Voorbeeldje
Daar staat ook een mogelijke oplossing voor verbindings problemen. Toch is het vet raar, bij mij werkt(e) het altijd (al). Heeft iemand met het probleem al contact opgenomen met siemens? Want niemand hier heeft de oplossing blijkt dus. Als je dan het antwoord weet dan hier ook natuurlijk even posten...
Succes!
Heb al diverse mailtjes gestuurd, echter geen enkele reactie. Het is eigenlijk raar dat ze al jaren software maken die niet door iedereen gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

bleh schreef op 05 november 2004 @ 13:02:
Dit "zoek in dit topic"[afbeelding] knopje bovenin kan heel handig zijn...
Voorbeeldje
Succes!
Volgens mij is firmware updaten ook mogelijk met een usb kabel van siemens die een com port kan emuleren. De DCA510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen, ik ben er inmiddels uit! Ik heb eindelijk na lang zoeken en uitproberen het irritante cameraklikje verwijderd.
het is uiteindelijk gelukt om de s65 via een rs 232 seriele datakabel aan te sluiten op de pc. Via bijgeleverde software, device manager, kan je de 2 connecten. Als het niet lukt, start dan de pc opnieuw op, en doe voordat je de pc aandoet, de stekker al in de pc en in je s65. Eenmaal opgestart, dan od_tool opstarten, het is gewoon een kwestie v uitproberen welke com je kiest, en als hij m pakt, dan "do it" aanklikken. dan device manager opstarten. Hij zal de s65 automatisch moeten vinden.
als hij m nog niet pakt, dan doe je je s65 uit en weer aan, of je ontkoppelt de stekker uit de s65 en dan doe je m er weer in. DIt moet werken.
dan zie je een mapje met config stan, dat er eerst nog niet was.
dan naar config gegaan, en cameraclickmelody verwijderen.
klaar is kees!

bedankt mensen voor alle hulp!!

een blije marleen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ja dat is zeker een slechte beurt. Ook raar dat zo'n bedrijf niet snel kan reageren, andere doen dat toch beter. En bellen lukt dat dan niet?
@ViperTPR -> daar heb je gelijk in, maar dat is in feite ook een seriele kabel :)

@Marleen: Gefeli! Dat scheelt inderdaad dat het geluid weg is... Veel plezier ermee!

[ Voor 18% gewijzigd door Bleh! op 05-11-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:50:

dan zie je een mapje met config stan, dat er eerst nog niet was.
dan naar config gegaan, en cameraclickmelody verwijderen.
klaar is kees!

bedankt mensen voor alle hulp!!

een blije marleen!
Vraagje, hoe heb jij dat mapje config tevoorschijn getoverd??? Ik krijg hem nl. niet te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Soms doet die OD_Tool het niet. Vraag me af of de maker nog een 1.0 gaat maken die het altijd doet :)
Probeer eens een andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
wibblemoo schreef op 04 november 2004 @ 20:14:
[...]

ik heb ook een s65, en na 4-5 dagen geeft ie aan dat ie nu echt stroom nodig heeft. ik heb gprs aanstaan en bluetooth uit. bluetooth uitzetten scheelt enorm.
zo lang:o

ik heb gprs standaard uit en BT uit ik red denk ik net 2 volle dagen op 1 batterij. heb wel digitale klok als screensaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 05 november 2004 @ 20:50:
Soms doet die OD_Tool het niet. Vraag me af of de maker nog een 1.0 gaat maken die het altijd doet :)
Probeer eens een andere pc.
Hmmzzz, binnenkort proberen, kan nu zelfs geen verbinding meer maken met me pc via de kabel :( Dus eerst dat probleem oplossen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeel vaag, vandaag nog maar keertje proberen en opeens staat het er wel tussen...... Dus nu ook zonder click van de camera. Gekke is wel dat de click van de video recorder het gewoon blijft doen... Iemand daar ook al een oplossing voor?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ik heb net ook een Siemens S65 gekocht, en bij thuiskomst ben kwam ik erachter dat er een gewone MMC kaart in het doosje erbij zat. Heel leuk allemaal, maar die steekt dus een heel eind uit je telefoon. Is het de bedoeling dat je een gewone MMC krijgt, of hebben jullie echt een RSMMC erbij gekregen?
Laat maar, het kaartje blijkt in tweeen te kunnen breken (niet letterlijk, je kunt 'm weer in elkaar zetten :P), waardoor ie wel past. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Victor op 06-11-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 14:25:
Heeel vaag, vandaag nog maar keertje proberen en opeens staat het er wel tussen...... Dus nu ook zonder click van de camera. Gekke is wel dat de click van de video recorder het gewoon blijft doen... Iemand daar ook al een oplossing voor?????
ja, ben ik ook best benieuwd naar, hoe je dat melodietje uit kan zetten, als je een videoopname wilt maken. Wie weet hoe je dat moet doen, en welk bestandje je dan moet weghalen. Wij horen het graag.
Oja, sinds kort verbind ik de s65 via de laptop gewoon via bluetooth. Als ik dan op het bluetooth icoontje klik, "mijn bluetooth locaties verkennen en ik klik op
....... obex file transfer dan zie ik zelfs 4 ipv 2 mapjes: mmcard, data, vonfig en cache. En het werkt perfect, ook de snelheid. Khaal rond de 11 kb en dat is gemiddeld. En daarvoor heb ik niks met od tool gedaan.
En voor de rest ben ik nog heel tevreden met deze telefoon!
Alleen dat videoklikje wil ik er nu ook uithalen...
wie of wie

gr mark\marleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ik heb een beetje ruzie met m'n S65, ik kan via GPRS m'n mail binnen halen (abo van KPN, mail van XS4ALL) maar WAP e.d. werken nog niet. Ik kan ook nog geen sites bezoeken. Nou heb ik op Siemens.nl inmiddels die configuratieberichten opgevraagd, maar ik ontvang helemaal niets. Beetje lastig allemaal op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 13:05:
Wie heeft er ervaringen met de carkit HKC 670. Ben momenteel in het bezit van een CARK-91 van nokia, maar die van Siemens ziet er zo raar uit met die knopjes onderaan. De carkit moet hetzelfde kunnen als die van Nokia(opladen & externe antene), maar tot nu toe kan ik geen duidelijke informatie vinden.
Heb hem sinds vandaag in de auto zitten en moet zeggen dat het ten opzichte van mijn oude 6310i + carkit een hele verbetering is :)

Geluid is erg helder voor mij en de andere kant. Ik heb er een extra kastje tussen zodat het geluid via de boxen van de auto gaat en dat is ook een hele verbetering ten opzichte van een klein boxje ergens in de hoek :)

De telefoon zit mooi in de houder geschoven en daarna geklemt, mooi systeem.
Er zitten 2 knoppen op voor harder en zachter en de derde knop dient voor zover ik het heb kunnen testen om een gesprek in de wacht te kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook in het bezit van een S65 maar zit toch met een paar vragen welke ik "niet" terug kan vinden?

1) Kan het kwaad om je telefoon te resetten naar standaard instellingen? Heeft dit effect op instellingen welke gedaan zijn door je provider?

2) Heb ik het goed als je maar 1 beltoon kan instellen? Dus niet per groep zoals in een Nokia?

3) Wat is de beste extensie van een ringtone? Maken via de Siemens manager?
Alvast bedankt,

The Hitman

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focus schreef op 06 november 2004 @ 19:42:
[...]

Heb hem sinds vandaag in de auto zitten en moet zeggen dat het ten opzichte van mijn oude 6310i + carkit een hele verbetering is :)

Geluid is erg helder voor mij en de andere kant. Ik heb er een extra kastje tussen zodat het geluid via de boxen van de auto gaat en dat is ook een hele verbetering ten opzichte van een klein boxje ergens in de hoek :)

Er zitten 2 knoppen op voor harder en zachter en de derde knop dient voor zover ik het heb kunnen testen om een gesprek in de wacht te kunnen zetten :)
Bedankt voor je informatie. Ga nu toch maar over tot het aanschaffen van deze set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focus schreef op 06 november 2004 @ 19:42:
[...]

Kun je mij vertellen of de box(voor geluid over de boxen) apart is aangeschaft, of dat deze erbij zat. Mocht je deze apart gekocht hebben, kun je dan vertellen waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:08:
[...]

Kun je mij vertellen of de box(voor geluid over de boxen) apart is aangeschaft, of dat deze erbij zat. Mocht je deze apart gekocht hebben, kun je dan vertellen waar?
Heb ik er apart bij gekocht :)
Bij Hi Five in Zutphen, zal morgen even adres gegevens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
heeft iemand enig idee of er voor de s65 (of globaal siemens) een headset oplossing zoals nokia dat heeft. ik doel op de stereohoofdtelefoontjes, op deze manier kan ik dan films kijken op mn telefoon. is er tevens een mogelijkheid voor mp3 of een ander gecomprimeerd muziekformaat op de s65 te spelen (lage kwaliteit wav lijkt me not done eigelijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Troy_BP schreef op 08 november 2004 @ 19:57:
heeft iemand enig idee of er voor de s65 (of globaal siemens) een headset oplossing zoals nokia dat heeft. ik doel op de stereohoofdtelefoontjes, op deze manier kan ik dan films kijken op mn telefoon. is er tevens een mogelijkheid voor mp3 of een ander gecomprimeerd muziekformaat op de s65 te spelen (lage kwaliteit wav lijkt me not done eigelijk.)
dat wil je echt hebben ja, Kun je beter een andere telefoon kopen of een mp3 speler voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m@fkeez schreef op 08 november 2004 @ 21:53:
[...]

dat wil je echt hebben ja, Kun je beter een andere telefoon kopen of een mp3 speler voor erbij.
Er is wel een app die mp3 spelen mogelijk maakt een vriend van mij heeft dat op zijn telefoon zitten, een dezer dagen ga ik m ff op mijn telefoon zetten en kijken of het werkt, jullie horen van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 10:03:
[...]

Er is wel een app die mp3 spelen mogelijk maakt een vriend van mij heeft dat op zijn telefoon zitten, een dezer dagen ga ik m ff op mijn telefoon zetten en kijken of het werkt, jullie horen van me!
Ben benieuwd.... IK heb nl. nog niets kunnen vinden waarmee het kan.

Vroeg me ook af of er net als voor de nokia een bluetooth aplicatie bestaat waarbij je de telefoon als afstandsbediening kan gebruiken voor onderandere winamp???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 12:17:
[...]

Ben benieuwd.... IK heb nl. nog niets kunnen vinden waarmee het kan.

Vroeg me ook af of er net als voor de nokia een bluetooth aplicatie bestaat waarbij je de telefoon als afstandsbediening kan gebruiken voor onderandere winamp???
Die gast was vandaag ziek :( maar iig ik weer wel dat er bij nokia een app is voor afstandbediening voor de tv, weet iemand daar iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Als mp3 ooit zal gaan werken zal het java moeten zijn of siemens bakt het in zijn firmware. Iemand al enig id hoe orange world ingesteld moet worden.
Na de orange world en wap via wap push naar de s65 gestuurd te hebben kreeg ik het toch aan de praat. Het lukte mij met de c65 instellingen van de orange site.

Ik heb nu zelf sw16 van A107 erop gezet omdat mijn gsm soms vast slaat met de dca500 kabel. Het werkt nu perfect met natuurlijk de enige voorwaarde dat je met engelse menu's moet werken. Hij bewaart gelukkig alle instellingen en dus ook de t9 files.

[ Voor 18% gewijzigd door [RNMC] Viper op 09-11-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
m@fkeez schreef op 08 november 2004 @ 21:53:
[...]

dat wil ik echt hebben JA:P :O
dat van de stereo-headphones vroeg ik omdat het best comfotabel is om friends-afleveringen onderweg te kijken.
op mijn vraag of er een mp3 mogelijkheid was informatief en geen eis. beetje jammer dat je met een dergelijk antwoord komt, zeg dan gewoon niets als je inhoudelijk niets te melden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ergens een site eerder in het topic voor de flitser, daar stond ook een hulpstukje bij voor stereouitgang. Icm de mp3player van de la sjef moet er dan een mooie combi van te maken zijn lijkt me
edit: de site is mobiltec24.de daar staan twee stereoaansluiting 1 plugje en 1 met headsetfuncties (http://www.mobiltec24.de/...ID=fb2fd75178921e08693965 en http://www.mobiltec24.de/...178921e08693965f6e697625b)

Verder werkt de seriele kabel nu wel goed, na de instellingen in het bios van de computer (!) (kwam ik toevallig tegen) voor beide serial ports op automatisch te zetten. Alleen als hij lange backups maakt klapt ie er nog wel eens uit

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:32:
Verder werkt de seriele kabel nu wel goed, na de instellingen in het bios van de computer (!) (kwam ik toevallig tegen) voor beide serial ports op automatisch te zetten. Alleen als hij lange backups maakt klapt ie er nog wel eens uit
Dat is ook een rare oplossing! Maar werkt het ook voor de anderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troy_BP schreef op 09 november 2004 @ 20:30:
[...]

dat van de stereo-headphones vroeg ik omdat het best comfotabel is om friends-afleveringen onderweg te kijken.
op mijn vraag of er een mp3 mogelijkheid was informatief en geen eis. beetje jammer dat je met een dergelijk antwoord komt, zeg dan gewoon niets als je inhoudelijk niets te melden hebt.
jongen wat kom jij nou weer doen, als wij toch niet goed genoeg vppr je zijn ga dan lekker naar de losers van nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
Worms 3d is trouwens ook best een vermakelijk spelletje voor tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focus schreef op 10 november 2004 @ 15:53:
Worms 3d is trouwens ook best een vermakelijk spelletje voor tussendoor :)
alleen een beetje makkelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:09
Er is nieuwe firmware uit SW25 wel te verstaan hieronder deze link click

is de 200 variant te downloaden

voor andere varianten kijk hier

[ Voor 16% gewijzigd door ParaNoya op 10-11-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
ParaNoya schreef op 10 november 2004 @ 18:02:
Er is nieuwe firmware uit SW25 wel te verstaan hieronder deze link click

is de 200 variant te downloaden

voor andere varianten kijk hier
Heb je hem zelf al geladen en wat zijn dan eventueel je bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:09
Kheb hem net geladen, heb zelf alleen nu geen tijd om alles uit te testen op eventuele verbeteringen, maar wat ik wel gezien heb is dat de java games wat soepeler draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Hij staat er hier op. Ik heb dus weer nl menu's. Veel verandering/verbetering heb ik nog niet opgemerkt. Java voelt ietsjes sneller aan. Ik weet niet of het er al in zat. Er is een optie om film op te nemen op je mmc kaart en dus langer dan 30sec. Dit werkt alleen niet. Net nog een indoor foto gemaakt en het lijkt erop dat ze ook wat aan de camera kwaliteit gedaan hebben. De browser is ook een stuk stabieler dan voorheen. Voor de rest geen rare dingen opgevallen en hij werkt dus prima.

[ Voor 8% gewijzigd door [RNMC] Viper op 10-11-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
hoe zit het eigelijk met instellingen van gprs e.d ? raak je die kwijt na een firmware update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
Over het kwijt raken van de instellingen voor gprs kan ik je weinig vertellen, de rest van de instellingen zoals theme's enzo blijven allemaal staan.

Ik vind deze sw versie op meerdere opzichte beter. Het openen van images gaat sneller, het afspelen van wav file's enzo lijkt sneller te gaan, speelt meteen af als je het aanzet. Ook bepaalde programma's zoals het rekenmachine start veel sneller op dan voorheen. Ik ga nog even verder met het doorlopen van alle functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera is echt verbeterd, beter beeld bij minder licht (kamer met matig licht) verder is de zoeker van de telefoon ook een stuk sneller, niet zo onrustig meer, erg prettig, verder nog even bezien

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Klopt de menu's lopen beter dan voorheen.

En over de instellingen, tijdens het updaten gooit hij niks weg dus na de update kan je gewoon je gsm gebruiken met de instellingen die je had maar met nieuwe sw versie.

• Focus
ViperTPR schreef op 10 november 2004 @ 20:32:
Hij staat er hier op. Ik heb dus weer nl menu's. Veel verandering/verbetering heb ik nog niet opgemerkt. Java voelt ietsjes sneller aan. Ik weet niet of het er al in zat. Er is een optie om film op te nemen op je mmc kaart en dus langer dan 30sec. Dit werkt alleen niet. Net nog een indoor foto gemaakt en het lijkt erop dat ze ook wat aan de camera kwaliteit gedaan hebben. De browser is ook een stuk stabieler dan voorheen. Voor de rest geen rare dingen opgevallen en hij werkt dus prima.
Je hebt gewoon Nederlandse menu's??

Verwijderd

Dat film opnemen op mijn mmc lukt nog niet helemaal, of kan dat komen doordat die te oud (lees niet snel genoeg) is?

Verwijderd

Troy_BP schreef op 09 november 2004 @ 20:30:
[...]

.
Hoe doe je dat dan friends afleveringen op je tellie bekijken??? Moet je het dan via een progje omzetten in een bepaald formaat ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 12:34:
[...]

Hoe doe je dat dan friends afleveringen op je tellie bekijken??? Moet je het dan via een progje omzetten in een bepaald formaat ofzo?
ja ik weet het ook niet precies mij is het iig nog niet gelukt maar je moet ff terug lezen

• SoNoS
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:12:
[...]

ja ik weet het ook niet precies mij is het iig nog niet gelukt maar je moet ff terug lezen
Is het niet gewoon een kwestie van het filmpje omzetten naar 3gp formaat en gaan?

Het lijkt mij dat dit omzetten toch zeker mogelijk is.

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Focus schreef op 11 november 2004 @ 07:29:
[...]

Je hebt gewoon Nederlandse menu's??
Ik had hiervoor sw16 van a100 erop gezet omdat mijn gsm wel eens vast liep tijdens data verzender over de dca500. In princiepe kan je dus elke sw erop zetten. Het enige probleem was dus dat er geen nl menu's in andere varianten zit.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ViperTPR schreef op 11 november 2004 @ 15:31:
[...]

Ik had hiervoor sw16 van a100 erop gezet omdat mijn gsm wel eens vast liep tijdens data verzender over de dca500. In princiepe kan je dus elke sw erop zetten. Het enige probleem was dus dat er geen nl menu's in andere varianten zit.
Jawel, maar niet in a100. Sommige andere varianten hebben ook nederlandse menu's.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Zou best kunnen maar volgens mij is het alleen de 200 serie.

Verwijderd

Even wat anders wilde meedelen dat ik tijdje geleden foto's heb laten afdrukken bij mediamarkt. Afgezien van dat er een stuk afgehaald werd door de andere verhouding waren de foto's erg goed, gewoon op 10x15. Het gaat daarbij wel om foto's met goed licht, wat niet perse een zonnige dag hoeft te betekenen, maar daglicht

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Ik heb hier ook een S65..
Leuke telefoon alleen jammer van de voicedailing :?
En Infra-rood en Blue-tooth naar PC zijn niet echt rap :'(

= He De_la_chef, nog nieuws over die MP3 software ?

= Oja, een vraag.. Filmpjes zijn leuk. MAAR we hebben een lekker hoog scherm.
Dus ik rotate een filmpje met Virtualdub, maar het encoden naar een resolutie van 132x176 gaat dus vaak niet.. Krijg dan errors :(

Heeft iemand daar een oplossing voor..
Dan heb je namelijk een hogere resolutie, alleen moet je je GSM 90 graden draaien ( niet erg lijkt mij )

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• SoNoS
ViperTPR schreef op 04 november 2004 @ 15:18:
De makkelijkste manier is een com port emuleren met je bluetooth. Je kan dan met de mpm software zo erop komen. Zelf gebruik ik mobile master op dit moment. Erg makkelijk programma en syncen gaat niet alleen van ms produkten maar ook mozilla produkten. Let op het is geen freeware.
Mega tooltje joh!!!!! Goeie tip!!

Nou nog even kijken waar ik hem kan kopen.... Misschien is er zon handige webwinkel als Kazaa of Emule.....

• Troy_BP
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 12:34:
[...]

je krijgt bij je software van siemens er een trialversie van PVRecorder bij, interesant tooltje om media bestandjes om te zetten naar 3gp formaat.

dan zet ik dus mijn friends afleveringen die in avi zijn om naar 3gp.
heb laatst shouf shouf habibi ff gecodeerd en die werd 62 mb.
ik ben nog niet helemaal achter wat de maatstaf voor volume is van het 3gp formaat maar 84 min shouf shouf was dus 62 mb...do the math.
overigens kan je siemens gewoon met zn mediaplayertje 3gp's afspelen dus gewoon erheen navigeren met je joystickje en dan klikken als het geselcteerd is...simple:D

• Troy_BP
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 15:50:
[...]

jongen wat kom jij nou weer doen, als wij toch niet goed genoeg vppr je zijn ga dan lekker naar de losers van nokia :)
feit dat je zo reageert op mijn normale vraag degradeert je tot een loser, dus hou maar gewoon je waffel. ik heb in mijn vraag naar info nergens iemand aangevallen of een waarde oordeel gevelt over welk merk dan ook.
maar wat ik al zei net zoals de vorige voor jou ook. gewoon je kop houden als je inhoudelijk niets te melden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troy_BP schreef op 11 november 2004 @ 21:25:
[...]

feit dat je zo reageert op mijn normale vraag degradeert je tot een loser, dus hou maar gewoon je waffel. ik heb in mijn vraag naar info nergens iemand aangevallen of een waarde oordeel gevelt over welk merk dan ook.
maar wat ik al zei net zoals de vorige voor jou ook. gewoon je kop houden als je inhoudelijk niets te melden hebt.
whatever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 16:12
Vraagje, moet ik de telefoon nog steeds helemaal ontladen, en daarna weer 24u opladen? Ik heb hem gisteren rond half 9 aan de lader gehangen omdat ie was uitgevallen (had hem 'sochtends gehaald), moet ik hem nu tot vanavond laten zitten, of hoeft dat niet meer met li-ion batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals vraagje: hoe krijg ik de filmpjes al filmend naar de mmc?

Degenen die filmpjes kijken hebben die een headset ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Laatst online: 29-08 08:50
Volgens mij kan dat niet, ofwel?
Ik zit met mijn telefoon in FW12, en de foto's bij matig licht zijn niet echt denderend. Heeft iemand de nieuwste firmware op zijn S65 zitten?
En zo ja, kan diegene dan een paar foto's maken bij matig licht? (en posten?)
Alvast bedankt!
Ik heb nog een probleempje, aangezien mijn datakabel niet werkt heb ik bluetooth een seriele poort laten simuleren, zonder errors. Maar die poort heet om een of andere reden COM7, en in de setup van de V25 firmware kan ik alleen maar kiezen uit COM1 of COM2. Wat moet ik doen?

Opeens doet mijn datakabel het :?
En daarom heb ik dus nu FW25, en heb een foto gemaakt in een donkere omgeving en naast een oudere ook binnen (lichtere!) genomen foto gezet:
http://img109.exs.cx/img109/867/firmwareupdatefoto.jpg
(ter info: links is oud (FW12) en onder een raam genomen (vrij licht dus). Rechts is nieuw (FW25) en op een donkerdere plek genomen. Ik vind het stukken beter! :D )
Kortom: Downloaden die firmware! _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door eswa op 12-11-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dr_Frickin_Evil schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 10:07:
Vraagje, moet ik de telefoon nog steeds helemaal ontladen, en daarna weer 24u opladen? Ik heb hem gisteren rond half 9 aan de lader gehangen omdat ie was uitgevallen (had hem 'sochtends gehaald), moet ik hem nu tot vanavond laten zitten, of hoeft dat niet meer met li-ion batterijen?
Dit soort dingen staan gewoon in je handleiding. 2 uur laden (oid, niet al te lang iig) is genoeg. Maar nogmaals, lees de handleiding eens door voor dit soort dingen. Daar zijn ze voor gemaakt.
eswa schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 10:59:

(ter info: links is oud (FW12) rechts is nieuw (FW25) zoek de verbetering :D )
Dat idee had ik ook al :) Ik vond het al vervelend dat er geen nachtstand opzat, zoals bij de meeste nokia's Dat is toch best een handige feature (gewoon sluitertijd verlengen toch? ) die ik al miste. Van de week tijdens het stappen nog maar eens een paar foto's maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Yukkie op 12-11-2004 16:01 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 16:12
Ik heb de handleiding gelezen, maar de verkoper (...) beweerde dat ik hem nog steeds eerst 24u aan de lader moest hangen. Ik twijfelde daar al aan, dus vroeg het even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:23
eswa schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 10:59:
Volgens mij kan dat niet, ofwel?
Ik zit met mijn telefoon in FW12, en de foto's bij matig licht zijn niet echt denderend. Heeft iemand de nieuwste firmware op zijn S65 zitten?
En zo ja, kan diegene dan een paar foto's maken bij matig licht? (en posten?)
Alvast bedankt!
Ik heb nog een probleempje, aangezien mijn datakabel niet werkt heb ik bluetooth een seriele poort laten simuleren, zonder errors. Maar die poort heet om een of andere reden COM7, en in de setup van de V25 firmware kan ik alleen maar kiezen uit COM1 of COM2. Wat moet ik doen?

Opeens doet mijn datakabel het :?
En daarom heb ik dus nu FW25, en heb een foto gemaakt in een donkere omgeving en naast een oudere ook binnen (lichtere!) genomen foto gezet:
(ter info: links is oud (FW12) en onder een raam genomen (vrij licht dus). Rechts is nieuw (FW25) en op een donkerdere plek genomen. Ik vind het stukken beter! :D )
Kortom: Downloaden die firmware! _/-\o_
Dat ziet er goed uit :)

Wat is dat ding op je buro?

Tierelier

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware