Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/s65_topic.jpg

Vorig deel
Siemens S65

Afbeeldingslocatie: http://netherlands.servicez.org/SX1/info.jpg

Specs
SizeLength: 109 mm
Width: 48 mm
Height: 18 mm
Weight: 98 grams
Volume: 85 ccm
BatteryMax Standby: 250 hours
Max Talktime: 6 hours
Charging Time: 2 hours
Battery Type: Li-Ion
mAh: 750
FeaturesNetworks: GSM 900 / 1800 / 1900
Display: 132x176 pixels TFT, 65.000 colours
Memory: approx 11MB
Memory slot: RS MMC
Synchronisation: Yes
Organizer: Calendar, To-Do, Notes
Voice Features: Yes
Records: Yes
Calling: N/A
Bluetooth: Yes
IrDA: Yes
GPRS: Class 10
Built-in data and fax modem: Yes
Data exchange with PC: Yes
User profiles: Yes
Loud Speaker for handsfree talking: Yes
Date and time in display: Yes, digital or analog
Silent Alert / Vibration: Yes
Keypad lock: Yes
Improved water, shock & dust resistance: No
Fun / MediaRingtones: 40 chords polyphonics
Logos: N/A
Wallpapers: N/A
Screensaver: N/A
Themes: Yes
Games: J2ME MIDP2.0, 3D Graphics API
SMS: Yes
T9: Yes
EMS: N/A
MMS: Yes
Instant Messaging client: Yes
E-Mail: Yes, SMTP, POP3 and IMAP4
Calling Faces: N/A
Calling Symbols: N/A
Radio: No
MP3 Player: N/A
Video Player: Yes
Video Recorder: Yes, MPEG4 with auido, 15 fps, 176x144
Camera: Built-in, 1280x960 pixels max resolution, 5x digital zoom
WAP/WEB Support: WAP2.0
Exchangeable covers: No

Standard PackageHandset
Battery Li-ion 750 mAh
32 MB RS MMC
Standard Charger
Manual
Foto's
1 2 3 4 5 6
Handige Links
Engelse Siemens Site/Forumhttp://www.club-siemens.com
Officiele Siemens Sitehttp://www.siemens.com
Duitse/Engelse S65 Fan Sitehttp://www.s65.info

startpost overgenomen uit Siemens S65, door rightone_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Rev! schreef op 01 oktober 2004 @ 18:43:
tip voor de batterij duur:

zet je display verlichting op 80%, me batterijduur is nu een stuk langer
Ik kan je vertellen dat als je hem op 10% zet nog langer mee gaat, en het beeld is nog goed leesbaar ook, althans, dat vind ik.

Mooi plaatje overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
quote:

Standaardpakket
Standaardpakket S65 handset, Li-Ion batterij 750 mAh, standaard lader, handleiding, CD-ROM incl. synchronisatie software, RS MultiMediaCard 32MB

Bron: Siemens NL
Zoals ik al zei: de handset is de telefoon en het lijkt erop dat de kabel niet meer standaard is!
Pech lijkt mij. Behalve als op hun site expliciet staat dat er een kabel bij hoort.
dat mailden ze mij ook. maar goed, als de klantenservice mij verteld dat de kabel erbij hoort en ik hier ook lees dat die kabel erbij hoort, heb ik geen reden om aan te nemen dat het niet zo is.
PLus dat ik het recht heb om mijn koop binnen 7 dagen ongedaan te maken. Dus van dat recht ga ik nu maar gebruik maken.
vind het sowieso al een rot webstore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaardpakket
Standaardpakket S65 handset, Li-Ion batterij 750 mAh, standaard lader, handleiding, CD-ROM incl. synchronisatie software, RS MultiMediaCard 32MB
Toch maar wat S65 1000 MaH batterijen inkopen dan. 750 is niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hey vraagje he. Deze startpost is gemaakt door gebruikers 'rightone_' , moet die niet ergens staan?? ;) Viel me zo op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 23:52:
[...]

Toch maar wat S65 1000 MaH batterijen inkopen dan. 750 is niks...
Waar haal je zo'n batterij dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op die mobile24 hebben ze ook die flitser en daar is hij aanmerkelijk goedkoper dan bij de siemens store (=€50) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Thx

Maar er staat dat de batterij van 1000 mAh 0,4 mm dikker is en dat dat niet zo goed past... ze raden dan de 900mAh versie aan die even dik is :)
Opzich niet slecht, alleen zou die 900mAh 't veeeeel langer volhouden dan de standaard 750mAh... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op 02 oktober 2004 @ 01:29:
[...]

Waar haal je zo'n batterij dan :?
Even mailen naar dmixxx@tiscali.nl . Heb er maar een paar besteld. Kosten zijn 12,50 incl verzendkosten.

Heb ook nog 1 kabel besteld (same price). Wie hem wil moet het zeggen :P

Hoop dat ik mijn S65 vandaag binnen krijg. Zal wel niet, heb nooit geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb even wat stukjes karton met een totale dikte van een halve mm op mn batterij gelegd, het klepje gaat nog prima dicht. Mocht de batterij nog dikker zijn, van de binnenkant van het klepje is ook nog makkelijk een halve mm af te halen (alleen wat ribbeltjes wegsnijden).

D-MIXXX, gaat het om de 1000 mah of de 900? Als het om de 1000 gaat wil ik er wel eentje..

Ik zie trouwens dat je de originele frontjes en andere onderdelen ook bij mobiltec kan halen. Kost wel 40 euro voor de voorkant (waar de krassen op komen)..

Komt waarschijnlijk doordat de voorkant van metaal is.

[ Voor 6% gewijzigd door aatos op 02-10-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aatos schreef op 02 oktober 2004 @ 15:39:
D-MIXXX, gaat het om de 1000 mah of de 900? Als het om de 1000 gaat wil ik er wel eentje..
Dat weet ik dinsdag/woensdag als het binnen is :)
De andere Siemens accu's die ik ontvangen had waren allemaal 1000 MAH.

Is de S65 accu gelijk aan de S55 accu? Want daar heb ik nog 2 van liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Nielsracing schreef op 02 oktober 2004 @ 11:29:
Opzich niet slecht, alleen zou die 900mAh 't veeeeel langer volhouden dan de standaard 750mAh... :/
nee natuurlijk niet veel langer.
900 mah is 20% groter dan 750mah.. je telefoon gaat dus 20% langer mee.
(in theorie :) )

[ Voor 26% gewijzigd door job op 02-10-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ik moest van _Ringtone zeggen dat de start post door hem is gemaakt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 16:51

Christiano007

Ich bin der champion

Welke is nu beter, de S65 of de SE-k700i ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Cyrus The Virus schreef op 02 oktober 2004 @ 22:54:
Ik moest van _Ringtone zeggen dat de start post door hem is gemaakt
Kan rightone_ (waar jij _ringtone vandaanhaalt, ik weet het niet :P) dat zelf niet dan?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 11:50:
[...]

Even mailen naar dmixxx@tiscali.nl . Heb er maar een paar besteld. Kosten zijn 12,50 incl verzendkosten.

Heb ook nog 1 kabel besteld (same price). Wie hem wil moet het zeggen :P

Hoop dat ik mijn S65 vandaag binnen krijg. Zal wel niet, heb nooit geluk ;)
Als je de batterij een paar dagen in gebruik heb, zou je dan ff willen posten hoelang jouw accu 't uithoudt???
Alvast dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op 03 oktober 2004 @ 12:18:
[...]

Als je de batterij een paar dagen in gebruik heb, zou je dan ff willen posten hoelang jouw accu 't uithoudt???
Alvast dank ;)
Prima :) Zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 11:50:
[...]

Ik neem dat hier gaat om een NEP batterij? Gene origineel?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet om het origineel.

Het zijn inderdaad 1000MaH batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 13:27:
Het gaat niet om het origineel.

Het zijn inderdaad 1000MaH batterijen.
Wat ik me dan afvraag: Is het wel verstandig dit te gebruiken? Je hoort tegenwoordig zoveel verhalen over bijvoorbeeld ontploffende niet orginele batterijen......

Heeft Siemens zelf geen 1000Mah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratiz schreef op 03 oktober 2004 @ 13:39:
[...]

Wat ik me dan afvraag: Is het wel verstandig dit te gebruiken? Je hoort tegenwoordig zoveel verhalen over bijvoorbeeld ontploffende niet orginele batterijen......
Ik ga hem gewoon gebruiken :) Het is alleen nog maar gebeurd bij Nokia :P
Siemens heeft alleen nog een 750Mah....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratiz schreef op 03 oktober 2004 @ 13:39:
[...]

nee want anders hadden ze die er wel ingestopt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17
Op Club-Siemens forum lees ik van verschillende gebruikers dat er stof onder het display komt via het speaker gat. Hebben hier meer mensen last van? Als dat zo is, weet ik zeker dat ik de SL65 koop, die vond ik zowiezo al mooier, nu is hij ook nog maar een klein beetje duurder (prijsverlaging).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Gugger schreef op 03 oktober 2004 @ 15:42:
Op Club-Siemens forum lees ik van verschillende gebruikers dat er stof onder het display komt via het speaker gat. Hebben hier meer mensen last van? Als dat zo is, weet ik zeker dat ik de SL65 koop, die vond ik zowiezo al mooier, nu is hij ook nog maar een klein beetje duurder (prijsverlaging).
Nog geen problemen mee gehad :).... nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Gugger schreef op 03 oktober 2004 @ 15:42:
Dat probleem had de S55 ook al, maar dat kwam na regelmatig gebruik pas aan het licht. Het is niet noemenswaardig om daar een probleem van te maken vind ik, naar mijn weten heeft uiteindelijk elk toestel daar last van, en bij de S55 kon je de body openschroeven waarna je het geheel kon schoonmaken, kleine moeite groot plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17
Dagg schreef op 03 oktober 2004 @ 18:36:
[...]

Dat probleem had de S55 ook al, maar dat kwam na regelmatig gebruik pas aan het licht. Het is niet noemenswaardig om daar een probleem van te maken vind ik, naar mijn weten heeft uiteindelijk elk toestel daar last van, en bij de S55 kon je de body openschroeven waarna je het geheel kon schoonmaken, kleine moeite groot plezier.
Maar je moet toch met me eens zijn dat dat niet de bedoeling van een high end toestel kan zijn? Dat je hem elke 3 maanden (bij wijze van) even open moet schroeven?!?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Ik heb nu ook de s65

Valt me op dat aan de achterkant waar de cameralens zit, ik dat gedeelte een beetje kan bewegen, dus een soort klepje lijkt het dan.

Ik heb het dus over het grijze deel boven de batterijklep.

Als ik de batterijklep verwijder, zie ik er ook 2 stukjes aan zitten.

Weet iemand wat dit is en hoort dat zo??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
freddyathlon schreef op 03 oktober 2004 @ 19:27:
Ik heb nu ook de s65

Valt me op dat aan de achterkant waar de cameralens zit, ik dat gedeelte een beetje kan bewegen, dus een soort klepje lijkt het dan.

Ik heb het dus over het grijze deel boven de batterijklep.

Als ik de batterijklep verwijder, zie ik er ook 2 stukjes aan zitten.

Weet iemand wat dit is en hoort dat zo??
Het is inderdaad een klepje wat zit vastgeklikt met die 2 stukjes die je ziet. Dit plastic deel zit verder niet met schroeven vast. Daardoor is er een beetje speling. Bij mij is dit ongeveer een halve mm in de richtingen omhoog/omlaag en links/rechts. Niet storend verder, het geeft niet het gevoel alsof er iets los zit ofzo, je moet echt tegen het klepje duwen en dan zie je de speling.

Als het je echt stoort kan je het klepje eraf halen en er wat karton achter proppen, dan zal het klepje wat vaster zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
Gugger schreef op 03 oktober 2004 @ 19:13:
[...]

Maar je moet toch met me eens zijn dat dat niet de bedoeling van een high end toestel kan zijn? Dat je hem elke 3 maanden (bij wijze van) even open moet schroeven?!?
Het is maar hoe je het gebruikt. Als een telefoon alleen in een schone en droge omgeving wordt gebruikt zal het wel meevallen met dat stof. Maar tot nu toe heeft geen enkele telefoon langer dan een jaar mijn broekzak overleefd zonder stof bij het beeldscherm te krijgen. En het gaat dan niet om baggertelefoons (5110, t28s, t68i).

Sommige telefoons zijn er wel gevoeliger voor dan andere. De kieren bij een joystick zijn wat groter dan die bij normale knoppen, dus daar komt vaak een boel stof binnen.

High end toestellen zijn niet beter beschermd tegen stof en vocht dan budget toestellen. Als je bovengemiddelde bescherming wil kan je bijvoorbeeld kiezen voor de M65 of een van zijn concurrenten.

Ik denk trouwens dat het gratis of niet duur zal zijn om bij een service center stof weg te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Gugger schreef op 03 oktober 2004 @ 19:13:
[...]

Om de 3 niet nee ;) , maar je hebt wel gelijk maar het is naar mijn idee onoverkomelijk.
Maar ben wel benieuwd wie de eerste zal zijn met dit probleem en hoelang het heeft geduurd en wat de omstandeigheden zijn/waren dat het toestel werd gebruikt als vervoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
ik heb ook ontdekt dat mijn batterijklepje ook niet geheel netjes aansluit aan het klepje met de camera erin.

Blijft ong. een milimeter tussenruimte zitten.

Normaal?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
freddyathlon schreef op 04 oktober 2004 @ 10:25:
ik heb ook ontdekt dat mijn batterijklepje ook niet geheel netjes aansluit aan het klepje met de camera erin.

Blijft ong. een milimeter tussenruimte zitten.

Normaal?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
Nou, ik vind 1 mm wel erg veel. Bij mij is dit .5 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Even als opmerking: De naar wav gecodeerde mp3 bestanden met nero zijn zonder problemen af te spelen op de siemens. Heb hier gekozen voor Frequentie: 8000; Bits: 8; Kanalen: Mono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week de S65 in bezit en er zijn een paar dingen die mij niet bevallen.

1) toon bij ontvangen van SMS (3 x ipv 1 zoals nokia)
2) krijg niet te zien wanneer batterij is opgeladen
3) MPM krijg ik met bijgeleverde kabel niet aan de praat. Blijft steeds zeggen dat de telefoon aangesloten moet worden. Bij 3 verschillende computers geprobeerd, echter allemaal zonder resultaat. Heb de laatste versie gedownload, en virus/firewall uitgeschakeld.

Heb het forum doorgelezen maar kan geen antwoorden vinden. Graag jullie hulp want ik heb nog een paar dagen om mijn telefoon om te ruilen voor een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Peters, verwijder alle drivers voor de telefoon, verwijder alle software en doe een re-install volgens de handleiding. Is het een USB of seriele kabel (heb het ding nog niet ;))? USB zou misschien een probleempje kunnen zijn met bepaalde chipsets, maar dat zal dan vast ergens op de Siemens site of het web te vinden zijn.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de software al 3 keer geinstalleerd en verwijderd, echter zonder resultaat. De kabel is van het soort serieel, en zat er standaard bij. Zelf denk ik dat het aan de telfoon ligt, echter kan het nergens testen. Beetje onzin nl. om een nieuwe te kopen, als blijkt dat het aan de telefoon zelf ligt.

Dus eigenlijk ben ik op zoek naar iemand in de omgeving van A'dam waar ik het kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Laatst online: 14:07

Bleh!

:)

Of de batterij is opgeladen kun je zien aan het batterijsymbool. Als dit niet meer beweegt is ie vol... Zi e handleiding..

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook, echter een telefoontje naar Siemens leerde dat het zo hoort. Nogmaals ik denk dat mijn telefoon gewoon niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Dat kan, dan zou ik er even mee naar de winkel gaan, of naar Siemens opsturen. Ik hoorde dat de mijne vandaag de bus op is gegaan, dus die zal een dezer dagen in m'n bezit zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de s65 ook een symbian telefoon(en welke versie), ik denk het wel maar kan het nergens vinden, ik heb nu de sx1 en wil overstappen naar de s65 denk ik. ben een beetje aan het orienteren op een waardige opvolger voor m`n sx1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
hhmm ik vind de knopjes maar beetje lossig zitten. Beetje rottig soms maar went wel.

Zoals mijn linker functietoets waarop ik Nw SMS heb geprogrammeerd, zit losser dan de rechter functietoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
nogmaals een post van mij: heb het toestel vandaag maar terug gestuurd naar gsmtrack. Ga nu ergens anders hetzelfde toestel bestellen, mocht ik geen alternatief vinden dat minsten gelijkwaardig is, maar ook de volgende eigenschappen heeft:
verwisselbaar frontje of clamshell..

iemand die mij kan vertellen of die telefoon er is?
ik twijfelde eerst tussen de s65 en de nokia 6260, maar de 6260 heeft geen 1.3m camera

edit:
nog even over de vraag of mijn s65 een nederlandse versie was: er zat een nederlandse handleiding bij, maar er stond wel een of andere vage tekst in het pools ofzo, op het het doosje van de s65

[ Voor 20% gewijzigd door DeRooney op 05-10-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

arjoderoon schreef op 05 oktober 2004 @ 19:23:
edit:
nog even over de vraag of mijn s65 een nederlandse versie was: er zat een nederlandse handleiding bij, maar er stond wel een of andere vage tekst in het pools ofzo, op het het doosje van de s65
Tja, als je dat niet wilt, dan zou ik hem toch echt niet bij een goedkope webshop bestellen, maar gewoon in een winkel halen.... kost meer, maar heb je wel een 'normaal' Nederlands exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ik vraag nu eerst na of die kabel erbij zit voor ik de telefoon bestel.

maar zou graag willen weten of er alternatieven zijn voor de s65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
arjoderoon schreef op 05 oktober 2004 @ 19:34:

de Sony ericsson K700i of de Nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 13:13:
Ik heb de software al 3 keer geinstalleerd en verwijderd, echter zonder resultaat. De kabel is van het soort serieel, en zat er standaard bij. Zelf denk ik dat het aan de telfoon ligt, echter kan het nergens testen. Beetje onzin nl. om een nieuwe te kopen, als blijkt dat het aan de telefoon zelf ligt.

Dus eigenlijk ben ik op zoek naar iemand in de omgeving van A'dam waar ik het kan proberen.
Ik heb ongeveer het zelfde probleem..

tips:

- stel in de software de compoort vast in ( dus niet auto )
- herstart je telefoon voordat je wilt syncen o.i.d. ( ja is omslachtig maar het werkt )

suc6 ;)

edit:
vraagje van mij :)

heeft iemand wireless village in zijn software zitten ?
Ik iig niet :(
Volgens verschillende bronnen zou deze telefoon ermee uitgerust zijn.
mocht iemand weten waar ik deze uitbreiding kan downloaden dan hoor ik het graag..

edit2:
kep er maar eens een email richting Siemens aan gewaagd 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
freddyathlon schreef op 05 oktober 2004 @ 19:43:
[...]

de Sony ericsson K700i of de Nokia 6230
die hebben ook een +1 mp fotocamera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

In de Nederlandse versie zit (nog?) geen WV. Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

arjoderoon schreef op 05 oktober 2004 @ 19:54:
[...]

Nope, dan kom je uit op de veel duurdere SE S700...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

bleh schreef op 05 oktober 2004 @ 20:01:
Viel me bij mijn CX65 ook al op. Waarschijnlijk hebben de nederlandse operators het er uit laten slopen :/ Theoretisch kun je gewoon een andere firmwarevariant er op zetten waar 'ie wel in zit. T9 kun je er dan apart bij proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Toch zijn er in NL wel andere telefoons met WV, de 6230 toch?
@Cyber: dat zou je inderdaad kunnen proberen. Wie weet :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bleh! op 05-10-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Ik had vernomen dat Dixons een tijd geleden de S65 uit de handel heeft gehaald ivm de fout die gehoorbeschadiging kan veroorzaken?

Het schijnt dat als de batterij bijna leeg is, en je hebt de tel aan je oor met bijv. een gesprek, kun je beschadiging oplopen door de harde waarschuwingstoon.

Is daar al een oplossing voor?

En waarom haalt dan alleen Dixons de GSM uit assortiment? Want als het echt een mega-fout zou zijn geweest, hadden toch meer winkels de gsm uit haar schappen gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vodafone heeft dat ook gedaan, want ik wilde hem daar gaan halen en ze hadden slechts die oude achterliggen (een stuk of 6) die ze niet mochten verkopen.
Ze komen wel weer zei die man, maar wanneer weet hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

CyBeR schreef op 02 oktober 2004 @ 23:35:
[...]

Kan rightone_ (waar jij _ringtone vandaanhaalt, ik weet het niet :P) dat zelf niet dan?
helaas heeft iemand m gebanned. Wel jammer met zo'n mooi start post. :(

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
W00fer schreef op 05 oktober 2004 @ 21:42:
Vodafone heeft dat ook gedaan, want ik wilde hem daar gaan halen en ze hadden slechts die oude achterliggen (een stuk of 6) die ze niet mochten verkopen.
ze kunnen gewoon ff fw12 erop flashen dan is dat gefixt... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 1000MaH batterijen binnen.
Damn, mijn gsm zou maandag binnen zijn. Nog niks..Dus kan niet passen of hij past :( Hoop dat hij nu morgen binnen is...

Batterij is trouwens zeer dun..ong 4mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

timow schreef op 05 oktober 2004 @ 21:45:
[...]

helaas heeft iemand m gebanned. Wel jammer met zo'n mooi start post. :(
Oh, hoezo?
W00fer schreef op 05 oktober 2004 @ 21:42:
Hmm. Ik heb toch echt gisteren een CX65 meegenomen bij Vodafone. Firmware versie 04. Morgen ff een datakabel regelen om te upgraden (had er een geleend maar dat bleek een DCA-540 te zijn waarmee 't niet kan.) 't was blijkbaar wel de laatste aangezien 't verkoopmevrouwtje 'm uit de vitrine moest halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjoderoon schreef op 05 oktober 2004 @ 19:34:

Motorola E398.
Binnenkort in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
bleh schreef op 05 oktober 2004 @ 20:01:
Wat kan je hier precies mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Wireless Village is een soort MSN op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je de S65 instelt dattie SMSjes automatisch in het MMC- of telefoongeheugen zet in plaats van eerst in het SIM-geheugen en ze daarna na een 'SIM-geheugen is vol' melding allemaal handmatig moet kopieren naar het SMS-archief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CyBeR schreef op 05 oktober 2004 @ 21:47
Hmm. Ik heb toch echt gisteren een CX65 meegenomen bij Vodafone. Firmware versie 04. Morgen ff een datakabel regelen om te upgraden (had er een geleend maar dat bleek een DCA-540 te zijn waarmee 't niet kan.) 't was blijkbaar wel de laatste aangezien 't verkoopmevrouwtje 'm uit de vitrine moest halen.
Ik heb het over de S65 he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

W00fer schreef op 06 oktober 2004 @ 15:51:
[...]

Het "probleem" (mag de naam niet hebben) ging over de hele x65 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjoderoon schreef op 05 oktober 2004 @ 19:54:
[...]

ik denk dat je richting de nokia 7610 moet gaan, die heeft 1 mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
ik heb heel af en toe bij een gesprek naar mijn vriendin dat het geluid soms een beetje kraakt. Korte stootjes tussen het gesprek door. Het begint zodra de telefoon overgaat, dus als ie begint te bellen.

Iemand die dit ook al weleens heeft ervaren? want bij mijn s55 is dat ook weleens zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ik heb nog nooit gekraak gehoord. Dus dat lijkt me niet goed. Of het ligt misschien aan je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

W00fer schreef op 06 oktober 2004 @ 15:51:
[...]

Mja ok, maar zoals bleh al zegt: zowel de S65 als de CX65 heeft dit mankementje. Dus 't lijkt me dan dat ze die zelfde behandelen. En ik denk dus dat als ik om een S65 had gevraagd dat 't ook geen probleem geweest was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 05 oktober 2004 @ 20:26:
Toch zijn er in NL wel andere telefoons met WV, de 6230 toch?
@Cyber: dat zou je inderdaad kunnen proberen. Wie weet :)
helaas de 6230 heeft ook geen wv client meer... mijn vriendin heeft een 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Nog iemand een antwoord op mijn vraag over dat ene knopje?

Ik heb namelijk het 'probleem' dat mijn linker functietoets verder moet worden ingetoets dan de rechter. Ook als ik het knopje met mijn platte vinger wil indrukken hoor ik een soort klein kraakje en moet ik hem echt ver induwen.

Nog iemand die verschil tussen de knopjes heeft?

Ook over dat kraken bij een gesprek ben ik niet tevreden.

Ik heb 'm afgelopen vrijdag aangeschaft. Iemand ervaring met Tell-Me over het retour brengen van telefoons? Kan ik hem dan zo omruilen voor een andere of desnoods een andere telefoon, zoals de Nokia 6230???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dan zullen die #*&!@ providers het wel weer blokkeren. Zijn natuurlijk bang voor hun SMS-inkomsten... (Over Wireless Village gaat dat dus)

Hmmm. Ik heb geen probleem met mijn knopjes. En de anderen die het gelezen hebben blijkbaar ook niet. Dan hadden ze vast wel gereplyed.
Succes met ruilen/terugbrengen.

[ Voor 52% gewijzigd door Bleh! op 07-10-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels een nieuw toestel gekregen, maar het lukt nog steeds niet om verbinding te krijgen met de computer. Het moet toch eigenlijk zo zijn dat zodra het toestel wordt aangesloten, de mededeling verschijnd " nieuwe hardware gevonden". Dit bericht heb ik nog nooit gezien. Zou dit het probleem zijn, dat de computer de telefoon niet herkend via de com poort?
Gebruik Windows XP Pro SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 09:07:
Heb inmiddels een nieuw toestel gekregen, maar het lukt nog steeds niet om verbinding te krijgen met de computer. Het moet toch eigenlijk zo zijn dat zodra het toestel wordt aangesloten, de mededeling verschijnd " nieuwe hardware gevonden". Dit bericht heb ik nog nooit gezien. Zou dit het probleem zijn, dat de computer de telefoon niet herkend via de com poort?
De melding nieuwe hardware zal alleen verschijnen wanneer je gebruik maakt van een USB kabel en de telefoon aanzet als deze geconnect is met de computer.

Als je de com poort gebruikt, moet de meegeleverde software verteld worden op welke com poort de telefoon is aangesloten. Vaak wordt dit gevraagd tijdens de installatie. Het lijkt mij dus, wanneer je de telefoonmanager software installeerd, je dit kan ingeven.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, omdat ik alles via bluetooth doe. Wel heb ik een software update gedaan en daarbij zocht de computer zelf naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 09:07:
De COM-poort heeft geen herkenfunctie; Dat kan alleen USB.

(Net te laat :) )

[ Voor 4% gewijzigd door MrSleeves op 07-10-2004 09:21 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

bleh schreef op 07 oktober 2004 @ 09:04:
Dan zullen die #*&!@ providers het wel weer blokkeren. Zijn natuurlijk bang voor hun SMS-inkomsten... (Over Wireless Village gaat dat dus)
Ze blokkeren het niet -- als je een telefoon hebt met WV zal het gewoon werken (zie WV topic). Maar ze hebben siemens wel opgedragen het er uit te slopen omdat ze waarschijnlijk inderdaad geld willen verdienen aan die breezah's die per se zo veel moeten sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

@CyBeR: dat bedoelde ik ook. Ik had ook gelezen dat het wel gewoon werkt.
Toch een slechte zaak dat die providers zoveel invloed hebben bij de fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad. Ik vind 't ook redelijk evil dat de operators ook allerlei onomkeerbare (zonder firmware flashing) software-branding aan weten te brengen. Denk aan Vodafone Live knop die in de gewone software gewoon te veranderen is in een willekeurige functie, maar in de branded versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Je bedoelt bij de CX65? Volgens mij is daar een oplossing voor, op een vergelijkbare manier als aanpassen van de menu's bij alle x65. Even zoeken op de Duitse fora...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bij de CX65 kan het ook ja, maar ik heb 't in werking gezien op een SE phone. Mijn CX65 is geheel brand- en lockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
goed dan, ik ben net terug naar de winkel gegaan en even wat anders s65's geprobeerd, maar het klepje achterop blijft speling op zitten en de toetsjes voelen wat spelerig aan allemaal, dus zelfde als wat ik nu al had.

Ik had het ff helemaal gehad met mijn S65, ik bedoel; ik heb hem gekocht en wil er graag een mooi en goed in elkaar vastzittend toestel aan hebben.

Heb hem nu dus geruild voor een Nokia 6230.

Ik was aan twijfelen tussen de K700i en de 6230, en omdat de functies hetzelfde zijn, maar de 6230 ook mmc kaartjes ondersteund, heb ik voor de 6230 gekozen.

Winkel deed verder niet moeilijk dus dat komt goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
freddyathlon schreef op 07 oktober 2004 @ 13:54:
goed dan, ik ben net terug naar de winkel gegaan en even wat anders s65's geprobeerd, maar het klepje achterop blijft speling op zitten en de toetsjes voelen wat spelerig aan allemaal, dus zelfde als wat ik nu al had.

Ik had het ff helemaal gehad met mijn S65, ik bedoel; ik heb hem gekocht en wil er graag een mooi en goed in elkaar vastzittend toestel aan hebben.

Heb hem nu dus geruild voor een Nokia 6230.

Ik was aan twijfelen tussen de K700i en de 6230, en omdat de functies hetzelfde zijn, maar de 6230 ook mmc kaartjes ondersteund, heb ik voor de 6230 gekozen.

Winkel deed verder niet moeilijk dus dat komt goed uit ;)
Dat er speling tussen bij de toetsjes zitten klopt inderdaad. Lijkt mij inderdaad ook niet echt stevig, zeker de toetsen aan de onderkant lijken kwetsbaar. De toekomst
zal het leren.

Wat betreft de linker functie toets die kraakt, die lijkt mij gewoon echt kapot te zijn hoor, ik heb er zelf geen last van en voor de rest hoor ik ook niemand over. Vaag dus.

Speling op de achterkant komt bij mij eerlijk gezegd ook niet voor. Het kapje en de lenscover zitten allebei goed vast.

Nu je een nokia hebt, ben je natuurlijk niet meer welkom in deze topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
sonos schreef op 07 oktober 2004 @ 14:53:
[...]

Dat er speling tussen bij de toetsjes zitten klopt inderdaad. Lijkt mij inderdaad ook niet echt stevig, zeker de toetsen aan de onderkant lijken kwetsbaar. De toekomst
zal het leren.

Wat betreft de linker functie toets die kraakt, die lijkt mij gewoon echt kapot te zijn hoor, ik heb er zelf geen last van en voor de rest hoor ik ook niemand over. Vaag dus.

Speling op de achterkant komt bij mij eerlijk gezegd ook niet voor. Het kapje en de lenscover zitten allebei goed vast.

Nu je een nokia hebt, ben je natuurlijk niet meer welkom in deze topic ;)
haha toch wel weer.
ik ben een zeikerd, een gsm moet goed zijn in mijn ogen.
Ik had de 6230 even gebruikt, en wat bleek; bij bladeren in het menu kwam soms spontaan het scherm met volumeregeling even en beeld, die balkjes die groter worden. Softwarefoutje dus aangezien klepje verwijderen en terugplaatsen niet helpt.
Weer terug naar de winkel en heb een nieuwe S65 gekregen die nog helemaal nieuw in de doos zat. De toets is hetzelfde. De kraak is er wel uit maar het rechter functietoetsje waaronder ik Nieuwe MMS heb geprogrammeerd, reageert sneller en bied meer weerstand dan het linker functietoetsje waar ik Nieuwe SMS onder heb geprogrammeerd.

Dan zal het wel zo horen, want ook de dummy in de winkel vertoonde dit. Precies hetzelfde dus.
Ik ben dus nu weer een gelukkige S65 gebruiker die absoluut nooit meer zal zeiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
freddyathlon schreef op 07 oktober 2004 @ 16:17:
[...]

haha toch wel weer.
ik ben een zeikerd, een gsm moet goed zijn in mijn ogen.
Ik had de 6230 even gebruikt, en wat bleek; bij bladeren in het menu kwam soms spontaan het scherm met volumeregeling even en beeld, die balkjes die groter worden. Softwarefoutje dus aangezien klepje verwijderen en terugplaatsen niet helpt.
Weer terug naar de winkel en heb een nieuwe S65 gekregen die nog helemaal nieuw in de doos zat. De toets is hetzelfde. De kraak is er wel uit maar het rechter functietoetsje waaronder ik Nieuwe MMS heb geprogrammeerd, reageert sneller en bied meer weerstand dan het linker functietoetsje waar ik Nieuwe SMS onder heb geprogrammeerd.

Dan zal het wel zo horen, want ook de dummy in de winkel vertoonde dit. Precies hetzelfde dus.
Ik ben dus nu weer een gelukkige S65 gebruiker die absoluut nooit meer zal zeiken ;)
Welkom terug!! De verloren zoon is teruggekeerd!!

Nee maar serieus. Ik heb dit even getest bij mijn telefoon, maar als ik eerlijk ben merk ik geen verschil tussen de beide functietoetsen.

Als jij het bij meerdere telefoons gemerkt heb, lijkt het inderdaad op dat iedere telefoon het heeft. Misschien dat er andere mensen die dit probleem tegen komen of juist niet?

Het probleem met de Nokia lijkt mij gewoon een software probleem, wat opgelost kan worden met een update. Dit kan je natuurlijk ook tegenkomen bij je S65, dus als er updates uitkomen, even op internet kijken wat de bevindingen zijn en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn S65 binnen.
Heb direct de 1000MaH batterij erin gedaan en past perfect.
De batterij is trouwens even groot als de 'normale'.

Damn, het is wel even wennen...
Menu is nog in zwart wit (wil ik in kleur) en de taal Nederlands staat er niet tussen... wordt dus flink prutsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:26:
Heb mijn S65 binnen.

Menu is nog in zwart wit (wil ik in kleur) en de taal Nederlands staat er niet tussen... wordt dus flink prutsen...
Hoezo dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo bedoel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van dit ding.... :'(

Vragen :P

- Kan het menu ook in kleur? (ipv zwart of blauw etc)

- Hoe krijg ik hier in godsnaam Nederlands op :P

- Hoe krijg ik de datakabel werkend.

- Hoe krijg ik bluetooth werkend.

Dat waren ze voor vandaag :D

Alvast thnx in advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:08:

- Kan het menu ook in kleur? (ipv zwart of blauw etc)

- Hoe krijg ik de datakabel werkend.

- Hoe krijg ik bluetooth werkend.

Dat waren ze voor vandaag :D

Alvast thnx in advanced.
1. Menu, Instellingen, Thema's of Weergave
3. Eerst software installeren, pc uit, kabel erin, pc aan, klaar!
4. Menu, Instellingen, Verbindingen, Bluetooth en dan op functietoets activeren drukken. Bij opties kun je devices laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:08:

Firmware met nederlands er in er op flashen. Maar nederlandse menu's zuigen, neem lekker engels :P

(Maar voor de zekerheid kun je proberen *#0031# in te geven en dan op 't groene telefoontje drukken)

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 07-10-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op 07 oktober 2004 @ 18:13:
[...]

1. Menu, Instellingen, Thema's of Weergave
3. Eerst software installeren, pc uit, kabel erin, pc aan, klaar!
4. Menu, Instellingen, Verbindingen, Bluetooth en dan op functietoets activeren drukken. Bij opties kun je devices laten zoeken.
1. OK. Thema's, die had ik al gevonden ;)
3. Het werkt nog steeds niet :'( Ik gebruik een C55 kabel, die past ook...ligt het daar aan (zou het moeten doen volgens winkel)
4. Ok. Nog even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op 07 oktober 2004 @ 18:21:
[...]

Firmware met nederlands er in er op flashen. Maar nederlandse menu's zuigen, neem lekker engels :P

(Maar voor de zekerheid kun je proberen *#0031# in te geven en dan op 't groene telefoontje drukken)
Hmm...ok, maar dan moet die Kabel wel werken, want dan kan neem ik aan niet met bluetooth/infrarood?

Via die code blijft hij op engels staan. Ik prefereer echt Nederlands, want dit vind ik niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Welke kabel heb je? Je moet de DCA-510 (USB met serial emulatie) of de DCA-500 (echt serial) hebben om de firmware te kunnen updaten. De DCA-540 (alleen usb) deed 't bij mijn CX65 (in principe volledig compatible met de S65) wel met de Mobile Phone Manager (te downloaden bij siemens-mobile.com) maar daar heb je niets aan voor firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn...
Ik heb hier dus een C55 kabel.

Bij mijn S65 is geen datakabel geleverd, maar zat wel een software ceedeetje. Deze heb ik geinstalleerd, en zat o.a Mobile Phone Manager op.

Ik krijg hem op geen enkele manier aan de praat...

Is het dan verstandig een C55 seriell te nemen? Werkt dat ook? Want ik moet écht een Nederlandse versie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:26:
Heb mijn S65 binnen.

Hoelang doet jouw batterij 't? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:13:
Damn...

Bij mijn S65 is geen datakabel geleverd, maar zat wel een software ceedeetje. Deze heb ik geinstalleerd, en zat o.a Mobile Phone Manager op.

Is het dan verstandig een C55 seriell te nemen? Werkt dat ook? Want ik moet écht een Nederlandse versie hebben...
Heb je een USB kabel? Zit er een aan/uitknop op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]CyBeR schreef op 07 oktober 2004 @ 23:32:
[...]

Volgens mij heb je geen nederlandse versie, want hierbij wordt de datakabel geleverd. Dit verklaard misschien ook waarom je geen nederlandse taal kunt selecteren. Maar troost je, ik krijg het ook niet werkend met de geleverde datakabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:13:
Damn...

Zie mijn antwoord hierboven. Per ongeluk verkeerd geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op 07 oktober 2004 @ 21:00:
Welke kabel heb je? Je moet de DCA-510 (USB met serial emulatie) of de DCA-500 (echt serial) hebben om de firmware te kunnen updaten. De DCA-540 (alleen usb) deed 't bij mijn CX65 (in principe volledig compatible met de S65) wel met de Mobile Phone Manager (te downloaden bij siemens-mobile.com) maar daar heb je niets aan voor firmware :)
Bij mijn toestel zit de DCA-532, verklaard dit de reden dat het toestel onzichtbaar blijft op mijn computer? Verwacht het eigenlijk niet, want de kabel zat er standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb 'em sinds gisteren, bij Topvision gekocht. Wordt via UPS bezorgd, wat lastiger is (niet in de buurt afhalen), maar die gasten zijn wel strak in de timing, wat ik fijn vond. De phone is fijn, voelt goed aan, en de knoppen zijn in mijn ervaring niet verkeerd. Wat betreft de brightness van het scherm, die heb ik op 30% (!!) gezet, en dat is gewoon goed zichtbaar. Scheelt denk ik nogal in de levensduur van het batterijtje, want na de eerste keer laden doet de mijne het nog altijd (en toch aardig wat mee zitten spelen en bluetoothen).

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware