Ik heb de 1000Mah batterij er nu in zitten. Is even groot als de originele.
Ik heb de batterij de hele avond op de oplader gegooit en er vanochtend om 10.00 eraf gehaald. Nu kijken hoe lang hij het houdt
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de 'normale' pack. Hier wordt geen kabel bij geleverd. En dus ook geen Nederlandse softwareCyBeR schreef op 07 oktober 2004 @ 23:32:
[...]
Volgens mij heb je geen nederlandse versie, want hierbij wordt de datakabel geleverd. Dit verklaard misschien ook waarom je geen nederlandse taal kunt selecteren. Maar troost je, ik krijg het ook niet werkend met de geleverde datakabel.
Verwijderd
Ik had dit probleem maar ik had een tip ogevolgd hier op dit forum, namelijk de nieuwe versie van mobile phone manager gedownload.CyBeR schreef op 07 oktober 2004 @ 23:32:
[...]
Volgens mij heb je geen nederlandse versie, want hierbij wordt de datakabel geleverd. Dit verklaard misschien ook waarom je geen nederlandse taal kunt selecteren. Maar troost je, ik krijg het ook niet werkend met de geleverde datakabel.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 13:05 ]
Verwijderd
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
Heb je toevallig vodafone? (Mijn CX65, bij vodafone vandaan, is ook variant A204.) Ik vraag me af of er een relatie is tussen de variant en de netwerkoperator.Hillie schreef op 08 oktober 2004 @ 14:22:
.Mensen die een Nederlandse T9 dictionary hebben, kunnen jullie eens kijken welke SW-Variant erin zit? Met *#06# krijg je je IMEI code, op 'more' drukken en dan een klein stukje omlaag scrollen naar variant. Alvast bedankt.
Hilly,
Ik heb even voor je gekeken. Ik heb nederlands T9, software versie 12 variant A204. Bij Lang./T9 staat nog lg2/0
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Verwijderd
Topper! ben benieuwd!Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 11:40:
[...]
Ik heb de batterij de hele avond op de oplader gegooit en er vanochtend om 10.00 eraf gehaald. Nu kijken hoe lang hij het houdt
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Ik heb een Jambra bluetooth headset en vind hem super werken. Geen probleem nog gehad. Ik heb geen ervaring met andere headsets nog, maar ben over de Jambra goed te spreken.MightyRaven schreef op 09 oktober 2004 @ 13:47:
Iemand al ervaring met bluetooth headsets?
Winkel adviseerde mij om originele te nemen want de rest zou bagger zijn
Verder iemand die weet waar je een mooie tasje ervoor kan krijgen? Dat schijnt nogaal veel gevraagd te zijn.....Kan ze iig nergens vinden....
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
ik heb ook een jabra bluetooth headset (bt250), deze is zelfs in de auto met zeer zware regen goed verstaanbaar voor jezelf en de persoon aan de andere kant.Telfordia schreef op 09 oktober 2004 @ 17:16:
[...]
Ik heb een Jambra bluetooth headset en vind hem super werken. Geen probleem nog gehad. Ik heb geen ervaring met andere headsets nog, maar ben over de Jambra goed te spreken.
Ik heb wel een seriele kabel. hij werkt met de 55 serie, dus ik neem aan ook met de 65 serie.. stuur me een mailtje, dan mag je hem wel lenen.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 21:37:
Nog steeds niet werkend met de kabel
Woont er ook iemand hier in Friesland / Groningen / Drenthe met een goede kabel?
Damn, ik moet echt Nederlandse software erop, want dit is echt super brak...
Verwijderd
Zooo...dit moet ik hebben. Thnx mate! Ga je direct mailenjob schreef op 09 oktober 2004 @ 19:25:
[...]
Ik heb wel een seriele kabel. hij werkt met de 55 serie, dus ik neem aan ook met de 65 serie.. stuur me een mailtje, dan mag je hem wel lenen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door [RNMC] Viper op 10-10-2004 19:31 ]
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
Dat laatste mag iig niet hier op het forum.ViperTPR schreef op 10 oktober 2004 @ 09:55:
Ik las ergens dat die T9 talen gewoon losse files waren. Vanavond zal ik eens zoeken waar ik dat vandaan had. Misschien is het dus een oplossing als iemand die files naar je stuurt of als het mag hier beschikbaar stelt. (helaas nog geen s65 bezitter)
Volgens mij is dat ook geen probleem idd. 't is niet meer dan een lijst met woorden, zodanig opgeslagen dat ze efficient geraadpleegd kunnen worden.Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 16:57:
[...]
Zijn T9 files illegaalHet is toch een officiëlle ondersteuning van Siemens Mobile ?
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 10-10-2004 17:22 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Korakal op 10-10-2004 20:07 ]
RS-MMC heb je nodig. RS staat voor Reduced Size en normale MMC's doen het ook alleen steken ze een eind uit je telefoon dus niet echt handig....Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 16:50:
Iemand al gelukt om er een routeplanner erop te krijgen?
*D-MIXXX gaat op zoek tocht*
Welke MMC heb je nodig voor je mob? Deze MCC die er nu in zit is echt zeer klein... als ik een gewone MMC bestel, van bijvoorbeeld ExtremeMemory, gaat dat dan passen??? *Gaat direct informeren bij leverancier of dat ook leverbaar is :P*
Zou kunnen. Maar maak je niet druk ik neem mijn woorden terug al vind ik het vreemd dat firmware wel zo te krijgen is waarom een onderdeel ervan niet. Niemand wordt er tenslotte slechter van.Korakal schreef op 10 oktober 2004 @ 18:16:
De T9 files zijn copyrighted en het is niet de bedoeling om copyrighted materiaal uit te gaan wisselen via GoT.
[ Voor 14% gewijzigd door [RNMC] Viper op 10-10-2004 19:43 ]
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Alles is copyrighted. Dat houdt niet in dat het niet verspreid mag worden.Korakal schreef op 10 oktober 2004 @ 18:16:
De T9 files zijn copyrighted en het is niet de bedoeling om copyrighted materiaal uit te gaan wisselen via GoT.
[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 10-10-2004 19:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Precies hetzelfde. In de beschrijving las ik het ongeveer 2 uur duurt om een lege batterij op te laden. Dus ik houd gewoon de klok in de gaten.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 11:24:
Bij het laden van de batterij kan ik maar niet zien wanneer deze klaar is. Na een bepaalde periode gaat het scherm uit en krijg je de batterij indicator niet meer te zien. Als je dan een toets indrukt, komt het weer tevoorschijn, maar de batterij blijft ,zelfs na 12 uur, nog steeds het bewegende pijltje zien. Dit is nu mijn tweede toestel, omdat ik het eerste had teruggebracht vanwege dit probleem. Nu blijkt dat dit toestel het ook doet, dus ik krijg het idee dat het "normaal" is dat je niet kunt zien wanneer de batterij vol is.
Wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 50% gewijzigd door eswa op 11-10-2004 11:54 ]
Verwijderd
Heb ook de hoop opgegeven dat het ooit gaat werken op mijn computer. Bij een kennis geprobeerd van het weekend, en daar werkte het weleswa schreef op 11 oktober 2004 @ 11:42:
Ik heb net ook mijn (nederlandse) S65 binnen gekregen. Er zit software v.12 op..
Ik neem aan dat updaten niet nodig is aangezien ik al 12 heb?
En op club-siemens zijn er allemaal topics over V16, wat is dat? En is die er ook al int Nederlands?
Mijn computer herkent de telefoon niet, ik geloof dat het hier vaker ter sprake is gekomen. Kan iemand me zeggen wat ik moet doen? Want de telefoon uit en aan zetten werkt niet.
Bij mijn vorige telefoon (Siemens M55) werkte zo'n seriele kabel ookal niet.
En als het niet lukt, waar kan ik dan goedkope USB-Bluetooth dingetjes kopen? Zodat ik in ieder geval foto's naar mijn computer kan sturen...Kan je daarmee ook ringtones, themes en wallpapers naar je telefoon sturen?
[ Voor 25% gewijzigd door eswa op 11-10-2004 12:35 ]
PSN: PcDCch
Huh, game folder op je CD-ROM bedoel je??? Heb ik zelf niet ontdekt...Mozart schreef op 11 oktober 2004 @ 13:15:
Omdat ik het nog van niemand anders heb gehoord, post ik het maar even, de telefoon werkt prima op het 1900 Mhz netwerk. Ben maar even naar Canada geweest om het te testen. Volgens de gebruiksaanwijzing zou in het menu iets moeten staan over het 900/1800/1900 netwerk. Instellingen die je zou kunnen doen. Op mijn telefoon kom ik het niet tegen. Het overschakelen gaat blijkbaar geheel automatisch. Mijn vorige telefoon (Motorola L7089) moest ik handmatig overzetten.
Iets anders, heb ik een slechte CD bij mijn telefoon gekregen of is bij iedereen de Games folder leeg? Let me know!
Verwijderd
Wow, da's best goed nieuws, ik ben al blij als 'ie 't 3 dagen volhoudt met 1000MaH.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:41:
Alvast een tussen status van de 1000 MaH accu
Toen ik de nieuwe accu erin stopte was deze half vol. Deze deed het toen 2,5 dag.
Toen hij helemaal leeg was heb ik hem helemaal opgeladen.
Nu staat hij 2 dagen aan en hij is 1 streepje minder (dus net niet vol).
Gaat de goede kant op. Ben zelf zeer tevreden met deze accu. Hoop zo'n 5/6 dagen dat hij het gaat volhouden
Mozart schreef op 11 oktober 2004 @ 13:15:
Omdat ik het nog van niemand anders heb gehoord, post ik het maar even, de telefoon werkt prima op het 1900 Mhz netwerk. Ben maar even naar Canada geweest om het te testen. Volgens de gebruiksaanwijzing zou in het menu iets moeten staan over het 900/1800/1900 netwerk. Instellingen die je zou kunnen doen. Op mijn telefoon kom ik het niet tegen. Het overschakelen gaat blijkbaar geheel automatisch. Mijn vorige telefoon (Motorola L7089) moest ik handmatig overzetten.
Iets anders, heb ik een slechte CD bij mijn telefoon gekregen of is bij iedereen de Games folder leeg? Let me know!
Verwijderd
u got mail.Nielsracing schreef op 11 oktober 2004 @ 20:11:
[...]
Wow, da's best goed nieuws, ik ben al blij als 'ie 't 3 dagen volhoudt met 1000MaH.
Ik schaf er zeker eentje aan, ik moet ff zoeken in eerdere posts waar je die accu vandaan heb gehaald.
Bedankt voor je test-info
Verwijderd
Een telefoontje aan de Orange klanten service en ze sturen de settings voor mms/email/wap en orange world. MMS en Orange world moet je laten activeren.eswa schreef op 11 oktober 2004 @ 12:31:
En kan iemand me de instellingen voor mms/email/wap geven van Orange?
Ik heb schijnbaar al een account op Orange.nl, maar ik weet me wachtwoord dus niet, en die ***** sturen het maar niet!
En waar kan ik een bluetoothdingetje vinden? edit: Ik zie dat de dixons ze hebben.
Maar kan ik dan ook data van de computer naar de telefoon sturen? (en dat werkt wel zonder die software?)
Verwijderd
Verwijderd
jammer dat er geen nightshot opzit. op een duits forum heb ik foto's gezien (identieke) met 2 toestellen genomen: s65 en sl65. die van de sl65 was gewoon mooi en die met s65 ronduit kut. maar volgens mij zit er ook een flitser op die sl...bleh schreef op 11 oktober 2004 @ 21:30:
Het schijnt dat met flits dit vele malen beter is. Is er al iemand die dat geprobeerd heeft?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:47 ]
Verwijderd
jaeswa schreef op 11 oktober 2004 @ 21:48:
Ik denk net als die quickpic camera's onder de S/SL/M55 (zelfde aansluiting).
Ik vond mijn quickpic cameratje er niet al te stevig onder zitten...
Maar ik kan dus nog niks met die foto's omdat ik ze niet van me telefoon af krijg...
Ik ga morgen een USB bluetooth dingetje (adapter) halen. Bij op de dixons website hebben ze er 2:
http://www.dixons.nl/Stor...5FNetwerk&prid=0007034465
http://www.dixons.nl/Stor...5FNetwerk&prid=0007044077
Ik heb alleen nog een paar vraagjes:
Werken die allebei met de S65?
Kan je hiermee ook data náár de telefoon sturen? (dus wallpapers, ringtones en themes?)
Ik heb pas een uur later de sms'jes ontvangen (voor mms, email en wap). Op de site staat alleen: "Als je dat berichtje accepteert, staan de instellingen meteen goed in je telefoon." Hoe doe je dat???Ik heb nu zeg maar voor wap 1 smsje in mijn inbox staan met allemaal (@&$!)&!) tekens erin...Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:26:
[...]
Een telefoontje aan de Orange klanten service en ze sturen de settings voor mms/email/wap en orange world. MMS en Orange world moet je laten activeren.
By the way ik heb MMS nog niet werkend
Verwijderd
Ik had de instellingen via email in exel formaat gekregen, binnen de minuut. Dat met die automatische instellingen hebben ze voor de S65 nog niet beschikbaar, dus ik weet niet wat ze jou gestuurd hebben. Automatische instellingen voor de S65 zijn wel via siemens te krijgen:eswa schreef op 11 oktober 2004 @ 22:09:
Mooi, dan ga ik er morgen 1 halen.
[...]
Ik heb pas een uur later de sms'jes ontvangen (voor mms, email en wap). Op de site staat alleen: "Als je dat berichtje accepteert, staan de instellingen meteen goed in je telefoon." Hoe doe je dat???Ik heb nu zeg maar voor wap 1 smsje in mijn inbox staan met allemaal (@&$!)&!) tekens erin...
Wat doe ik fout?
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Nielsracing op 12-10-2004 12:31 ]
Over die carkit zat ik ook te denken, hij bevalt goed dus? Waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag?Kirpeknots schreef op 12 oktober 2004 @ 16:15:
Mijn S65 is gisteren overleden....
Tijdens het wijzigen in mijn adresboek viel hij plotseling uit. Als ik hem nu start krijg ik een kort piepje te horen en verder niets.
Heb Siemens gebeld.
Moet hem opsturen, met accu, zonder SIM en mmc kaartje. Dan gaan ze hem fixen.
Nu heb ik vet mazzel want vorige week kon ik, na een jaar, mijn S55 terughalen bij de politie. Ze hadden iemand gepakt. Kan ik toch nog gebruik maken van mijn Siemens HKW600 Bluetooth carkit. Die bevalt me reuze goed.
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik mijn S65 weer terug krijg.
Ik heb net ontdekt dat hij in het bestandoverzicht ook niet te verwijderen is. Ik krijg dan de foutmelding dat het bestand "alleen-lezen" is, en dat ie em daarom niet kan verwijderen...eswa schreef op 12 oktober 2004 @ 14:41:
ik heb net een vastloper mee mogen maken...Ik had een theme (battlefield1942) van Club-Siemens.net gedownload en via bluetooth op me tel gezet, geopend, en hij crasht ontzettend...Ik heb zelfs de batterij eruit moete halen omdat hij op niks meer reageerde...
Maar nu blijft er zo'n mededelinkje staan in mijn hoofdscherm dat ik data heb ontvangen via bluetooth (dat theme) maar die kan ik niet weggooien...Wat moet ik doen??
(de linker softkey werkt dus niet meer omdat daarboven dat *** mededelinkje staat dat ik data heb ontvangen)
[ Voor 3% gewijzigd door Kirpeknots op 12-10-2004 17:03 ]
Verwijderd
Thanx voor de infoKirpeknots schreef op 12 oktober 2004 @ 17:02:
Ik heb meer betaald.
Set bestaat uit de volgende componenten.
Display: 1 verbinding die in de centrale doos geprikt dient te worden
Centrale doos: Die is ongeveer 15X15cm groot. Heeft ook een antenne aansluiting en een normale siemens connector voor een houder aansluiting.
Speaker: 2 draadjes naar de centrale doos.
Microfoon: 1 minijack die in de centrale doos moet.
Inbouwen duurde bij mij 45 minuutjes. Meeste tijd was ik kwijt door het gekloot in de ruimte van mijn radio. Ik heb hier de voeding afgekapt. En de radioruimte is in mijn auto nogal krap bemeten. De centrale doos heeft een constant plus, geschakelde plus en massa nodig. Daarnaast heb ik hem op de phone ingang van mijn radio aangesloten voor auto-mute. Hiervoor heeft de centrale doos 2 draden waaruit je kan kiezen. (De ene is - geschakeld. de ander + geschakeld)
Ik heb de microfoon bij de binnenspiegel. De centrale doos onderin mijn middenconsole. De Speaker rechts onder het dashboard tegen de wielkuip aan. Voeding heb ik bij mijn radio bovenin mijn middenconsole afgetapt. In deze setup zijn er bij mij geen problemen met ruis/echo e.d.
Volgens mij verschilt je ringtone per profiel, als je een ander profiel neemt dan krijg je weer een andere ringtone.. Het kan ook liggen aan de groepen die je in telefoonboek hebt, de ene groep kan een andere beltoon hebben als de ander. Voor zover ik weet tenminsteVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:22:
misschien een domme vraag maar hoe schakel je een andere ringtone in? iedere keer als ik dit doe dan denk ik: ok geregeld, maar als ik dan weer gebeld word krijg ik die ouwe pleurisringtone weer....
Verwijderd
Daar ben ik op dit moment mee bezigVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 18:19:
Weet iemand al meer over de routeplanner die zou moeten werken icm met de s65?
Profiel niet, groepen welJ0YR1D3R schreef op 12 oktober 2004 @ 19:30:
[...]
Volgens mij verschilt je ringtone per profiel, als je een ander profiel neemt dan krijg je weer een andere ringtone.. Het kan ook liggen aan de groepen die je in telefoonboek hebt, de ene groep kan een andere beltoon hebben als de ander. Voor zover ik weet tenminste
Verwijderd
Daar ben ik nog met iemand aan het overleggen. Het werkt gewoon als routeplanner maar je moet er ook een gps muis aan kunnen hangen.MightyRaven schreef op 12 oktober 2004 @ 20:58:
Is dat dan een routeplanner icm gps oid?
Een S65 heeft geen Symbian OSVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:46:
[...]
Daar ben ik nog met iemand aan het overleggen. Het werkt gewoon als routeplanner maar je moet er ook een gps muis aan kunnen hangen.
Tenminste, als deze S65 symbian is heb ik dat straks werkend
Verwijderd
Damn, meenst niet. Ben ik voor niks bezig met Route66.CyBeR schreef op 12 oktober 2004 @ 21:49:
[...]
Een S65 heeft geen Symbian OSMoet je een SX1 voor hebben
Ben je toevallig niet in de war met de Bike o meter?Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:06:
[...]
Damn, meenst niet. Ben ik voor niks bezig met Route66.
Welke kan er dan op?In dat plaatje van die M65 stond wel een mooie planner....
Sorry D-Mixxx, maar als je deze thread en de vorige doorgelezen had, was je er allang achter gekomen dat de S65 geen symbian bevat en dat de huidige route66 niet kan werken.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:06:
[...]
Damn, meenst niet. Ben ik voor niks bezig met Route66.
Welke kan er dan op?In dat plaatje van die M65 stond wel een mooie planner....
Al schijnen ze dus aan het werk te zijn met een versie voor Java MIDP2.0, dus voor S65 e.d.Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 10:12:
Nee, helaas de P900/P910 en dus de UIQ interface wordt niet ondersteund. Het pakket zal alleen werken op Series 60 toestellen met Symbian 7.0 en Windows smartphone toestellen. Dus alleen de Nokia 6600, Nokia 7610 (met een omweg, omdat je de BT aan moet zetten als je het programma start en de normale MMC kaart niet in de 7610 past), wellicht ook 6260, Orange SPV e200, Qtek 8080, Qtek 8060. Daar zal men het mee moeten doen. Daarnaast is het niet mogelijk om het pakket te gebruiken zonder de TomTom Wireless GPS. Een andere GPS gebruiken gaat niet. De beveiliging van het programma is de link met deze GPS. Als je het in de winkel komt dan kan je het zo in je toestel stoppen en kan je gelijk navigeren. Je hoeft niks te installeren, gewoon erin en BT GPS ontvanger aan en gaan met de banaan.
Verwijderd
Oke hou mij/ons ff op de hoogte over de nieuwe ontwikkelingen. Ik heb trouwens op een duitse site de S65 met routeplanner gespot en tijdje geleden maar volgens mij moet je gewoon een bestand op die MMC-kaart zetten.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:34:
[...]
Daar ben ik op dit moment mee bezigEerst wachten tot dat ik mijn nieuwe mmc kaartje binnen heb... en dan ga ik testen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 09:59 ]
Verwijderd
Wat heb je aan die bike-o-meter?J0YR1D3R schreef op 12 oktober 2004 @ 22:09:
[...]
Ben je toevallig niet in de war met de Bike o meter?
[afbeelding]
Het houd je snelheid bij, hoeveel je gereden hebt etc.. op de fiets.. Het nut ontgaat me alleen enigzins, is meer een leuke gadget
Het is ook een soort van routeplanner.J0YR1D3R schreef op 13 oktober 2004 @ 10:04:
[...]
Het houd je snelheid bij, hoeveel je gereden hebt etc.. op de fiets.. Het nut ontgaat me alleen enigzins, is meer een leuke gadget
http://www.siemens-mobile..._27444_rArNrNrNrN,00.html
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Verwijderd
De S65 heeft toch dezelfde onderkant dus in principe zou ook de S65 het moeten doen, toch? Of zeg ik nu iets heel doms?!Chief.NET schreef op 13 oktober 2004 @ 10:46:
[...]
Het is ook een soort van routeplanner.
Bij de ANWB zijn er een aantal beschikbaar.
Maargoed.. dat is dus de M65..
Ik heb geen idee. De Bike-O-Meter wordt alleen als accesoire aangeboden voor de M65 (nou zegt dat niet veel, maargoed).Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:13:
[...]
De S65 heeft toch dezelfde onderkant dus in principe zou ook de S65 het moeten doen, toch? Of zeg ik nu iets heel doms?!
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 3% gewijzigd door Bleh! op 13-10-2004 12:31 ]
Verwijderd
Ok, die werkt voor de S65, alleen de prijs.... 339 euroVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:23:
Hier is een carkit via BT en met GPS: http://www.smartphoneshop.nl/product/3776/3619
Jo, dit topic groeit snel!Kirpeknots schreef op 12 oktober 2004 @ 16:52:
Mischien ff defragen???
Verwijderd
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Opgelost...Via de Geh.Assistent kan je ook "alleen-lezen" bestanden verwijderen.eswa schreef op 13 oktober 2004 @ 16:00:
[...]
Jo, dit topic groeit snel!
Maargoed, ik wil em graag defraggen, maar hoe? en zijn dan alle wap/email en mms - instellingen ook weg?
Ik heb dat pas geleden ook 1 keer gehad (had ik mijn wekker ook gezet). Wekkerproblemen ?freddyathlon schreef op 14 oktober 2004 @ 08:11:
iemand al eens last gehad van een spontane uitvaller?
ik had de wekker op 07.00u gezet, maar ging niet af. ik schrok wakker.
Ik pak de s65 en hij was gewoon uit. batterij zat nog helemaal vol, had ik die avond opgeladen maar de stekker eruit gehaald voor ik ging slapen.
Softwarefoutje? Ik heb V12
Verwijderd
Maar bij welke site heb je die java spelletjes. zie haast niks staan voor de s65Rev! schreef op 14 oktober 2004 @ 01:49:
gewoon via datakabel erop zette, kost je nix
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq