Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
kent iemand het probleem dat op een gegeven moment al je verjaardagen uit de kalender verdwijnen

ze staan wel nog in het adresboek bij de namen... maar dus niet in kalenderview

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een datakabel.

product: s65
version: 16
variant: a102

Nu wil ik updaten, maar welke variant heb ik nu nodig???

PLease, help me fast! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb het volgende op mijn Siemens staan:

SW-Version: 12
Variant: A 200

Heb dit toestel besteld met een HI abbo, de varianten zaten volgens mij gekoppeld aan de provider, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij gaat het erom, wat ik nu moet selecteren in dat rijtje bij de upgrade van Siemens...

Mijn eigen versie of de versie die ik wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
Zoals dit in de Wizard van siemens voor het downloaden van de update wordt aangegeven moet je de Variant gebruiken die je telefoon aangeeft. In jou geval zou dit dus A102 zijn, weet ook niet of je zomaar een andere versie kunt laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
Zat net de review van de Siemens te lezen op http://www.nieuwemobiel.nl en daar hadden ze het over de voice dailing optie:

<i>Ook extra op de S65 is de voice dailing functie. De functie werkt gewoon goed en zonder enige moeite. Tijdens het testen van het toestel zijn er geen problemen ondervonden tijdens het gebruik van de voice dailing functie.</i>

Deze was toch helemaal niet aanwezig op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
je kan gewoon een andere versie laden...... NL is a200 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu die A102 gedownload en probeer nu te updaten.

Volgende bericht krijg ik:

505 No answer from Mobile, maybe not with new Update-Concept?
4,367 V

:'(

Wie helpt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je ook filmpjes op je mobiel zetten, zoals een videoclip ofzo? zou wel vet zijn namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 22:45:
kun je ook filmpjes op je mobiel zetten, zoals een videoclip ofzo? zou wel vet zijn namelijk 8)
Als je het kan converten naar 3gp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 22:35:
Ik heb nu die A102 gedownload en probeer nu te updaten.

Volgende bericht krijg ik:

505 No answer from Mobile, maybe not with new Update-Concept?
4,367 V

:'(

Wie helpt me...
ALs ik handmatig doe zegt hij geen Mobiel gevonden :'(

MPM werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Druk ik net op de aan-uit toets een keer kort om beeld verlicht te krijgen, hoor een korte piep en toestel uit.

Software foutjes?

sw11 variant a200

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Iedereen heeft last van wat software-foutjes, die van mij is ook al 2 keer vastgelopen... ach, zie 't gewoon als Windows.... af en toe een vastlopertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 20:14:
Ik heb nu een datakabel.

product: s65
version: 16
variant: a102

Nu wil ik updaten, maar welke variant heb ik nu nodig???

PLease, help me fast! ;)
ehm je hebt software 16, wil je gaan downgraden dan ? (volgens mij kan dat niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:07

Bleh!

:)

Sinds ik fw 12 (meteen toen die uitkwam) gebruik heb ik anders nog geen vastlopers gehad. En ik gebruik toch best veel verschillende functies. Maar misschien dat het komt omdat ik hem regelmatig op vliegtuigmodus (= helemaal uit) zet.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 22:50:
[...]

Als je het kan converten naar 3gp wel.
en hoe kan dat? maar speelt de phone geen mpeg af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:42
The_Light schreef op 14 oktober 2004 @ 22:23:
Zat net de review van de Siemens te lezen op http://www.nieuwemobiel.nl en daar hadden ze het over de voice dailing optie:
....
Deze was toch helemaal niet aanwezig op het toestel.
Inderdaad, die functie ontbreekt op de gehele 65 serie. Waar zij dat dan weer vandaan hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tjelle schreef op 15 oktober 2004 @ 12:05:
[...]

Inderdaad, die functie ontbreekt op de gehele 65 serie. Waar zij dat dan weer vandaan hebben...?
hmm ik dacht het is zeker een fake review, ze hebben die telefoon nooit vastgehad, maar blijkbaar wel...

ehm tja, dan is hun review niet echt betrouwbaar moet ik zeggen

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 15-10-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op 15 oktober 2004 @ 12:05:
[...]

De review is gebasseerd op een andere review. Same tekst...alle nieuwtjes van de S65 hebben ze erbij gezet, maar de ontbrekende dingen zijn ze vergeten weg te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 15 oktober 2004 @ 07:10:
[...]

ehm je hebt software 16, wil je gaan downgraden dan ? (volgens mij kan dat niet?)
Euhm, nee, eigenlijks niet ;)

Maar ik wil graag een Nederlands menu en Nederlandse T9.

Wie kan me hiermee helpen? Hoe krijg ik dit voor elkaar.

Wat ik trouwens wel grappig vond ik dat je het gehele systeem op de S65 kan bekijken. Als je via de Mobile Explorer op je S65 komt staat er een verborgen map 'System'. Hier staan gewoon alle dingen op waarop de S65 draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 18:09:
[...]

Euhm, nee, eigenlijks niet ;)

Maar ik wil graag een Nederlands menu en Nederlandse T9.

Wie kan me hiermee helpen? Hoe krijg ik dit voor elkaar.

Wat ik trouwens wel grappig vond ik dat je het gehele systeem op de S65 kan bekijken. Als je via de Mobile Explorer op je S65 komt staat er een verborgen map 'System'. Hier staan gewoon alle dingen op waarop de S65 draait ;)
niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand inmiddels al die flitser? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij hoe ik een Nederlands menu krijg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 23:40:
[...]

Zoek de 'service' versie van de firmware, die laat je ook een nieuwere of gelijke versie overschrijven. Helaas is de service versie niet vrij verkrijgbaar. Je kunt waarschijnlijk 't beste even langs gaan bij een service center en vragen of ze 't even voor je willen doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de kwaliteit, als je muziekbestanden download naar je s65, ook zo slecht wat geluid betreft? en zoja, kan dit verholpen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 23:40:
[...]

zoals al eerder gepost:
Menu taal en T9 taal kan je via instellingen-diplay inst.-taal en instellingen-diplay inst.-tekstinvoer beide instellen, althans bij mijn software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchronisatie problemen:
Als ik de telefoon synchroniseer met Lotus Notes worden de afspraken netjes gesynchroniseerd, alleen de alarm settings niet. De afspraken krijgen een stil alarm mee, wat betekent dat er alleen een popup verschijnt. Weet iemand dit te verhelpen?

Ander synchronisatie probleem. Als ik met Palm desktop synchroniseer, komen alle afspraken vanuit de telefoon twee uur eerder in palm desktop terecht. Hints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dat laatste zal wel iets met tijdzones te maken hebben, op de GSM of op de PDA.
Misschien doet ie ook nog per ongeluk nog een extra zomer/winter tijd conversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 22:14:
is de kwaliteit, als je muziekbestanden download naar je s65, ook zo slecht wat geluid betreft? en zoja, kan dit verholpen worden
Wat bedoel je precies? Ook zo slecht als wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb via de bijgeleverde software 'pvrecorder' clips op mijn telefoon gezet maar bij het afspelen kraakt hij nogal, vooral als je de volume hoger zet. Polyfone beltonen klinken wel weer zuiver maar ook bij realtones downloaden kraakt hij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Lekkere dubbelpost ;)
Hmm ik heb zelf via sox_gui (vorig topic) een mp3 omgezet naar wav voor de x65 en die klinkt perfect. Ook bij hoge volumes. Videoclips heb ik nooit geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de dubbelpost maar bij de 1e verzending deed hij raar vandaar :Y)
Maar WAV files nemen wel veel ruimte in beslag lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 17 oktober 2004 @ 13:01:
Lekkere dubbelpost ;)
Hmm ik heb zelf via sox_gui (vorig topic) een mp3 omgezet naar wav voor de x65 en die klinkt perfect. Ook bij hoge volumes. Videoclips heb ik nooit geprobeerd...
Met welk prog heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

staat er toch....
sox_gui

http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip

[ Voor 48% gewijzigd door job op 17-10-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Mensen ik zeg nog zie vorig topic, de naam van het programma staat erbij. Lees een paar posts in het vorige topic om de link naar sox_gui heen en je weet ook hoe groot het is. Sowieso je hebt 32 + 10 MB, dat duurt wel ff voordat je dat vol hebt... Probeer het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 09:44:
[...]

zoals al eerder gepost:
Menu taal en T9 taal kan je via instellingen-diplay inst.-taal en instellingen-diplay inst.-tekstinvoer beide instellen, althans bij mijn software versie.
Ik heb alleen de talen English, Deutch, Francais, Italiono, Español, Português, Català, Port. Brasil, Ehhnviká, Türkce

Ik wil zo graag Nederlands :'(

Heeft iemand alvast een T9 pakketje voor mij die ik in de System map kan plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Is er iemand die hem via vodafoon heeft? Hoe zit het met de software/firmware daarvan?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds eergisteren een slinger in de tijd gemaakt. Ik heb mijn s35 ingeruild voor een s65. bij het ingebruik nemen van het toestel stuitte ik op een aantal dingetjes, zodat ik op internet ben gaan zoeken naar een aantal antwoorden. Zodoende kwam ik op deze fantastische site. Omdat ik ook mijn bijdrage aan de siemens community wil leveren hier een aantal vraagjes en op en aanmerkingen op het toestel en eerdere posts.

1 Toestel aangeschaft via vodafone.
In doos: toestel 900/1800/1900 band, batterij li/io 750 mah, 32mb rsmmc kaart, CD met siemens software, COM-poort datakabel RS-232 (ziet eruit als datakabel DCA-500)
Software: versie 12 variant A200
Vraag: Heb ik een update nodig? En zo ja welke variant?

2 Voicedialing; ongelooflijk dat dit er niet op zit! Dit is een echt gemis, heb er in de specs niet echt opgelet, omdat ik er klakkeloos vanuit ging dat dit er gewoon opzat. Het zat al op mijn s35. Siemens presenteert de s65 als kantoor, maar dan zonder voicedialing ik hoop echt dat dit opgelost gaat worden in een toekomstige firmware update.

3 Dat kutmelodietje als je gebeld wordt. Dit melodietje heeft me dit weekend bijna tot razernij gebracht. Ik ben nu de adressen in mijn telefoonboek aan het opdelen in groepen, want ik kan de groepen wel een eigen melodietje geven. Maar de groep “geen groep” waar al mijn huidige en toekomstige (slordig ingevulde) adressen onder vallen niet. Siemens dwingt mij tot organiseren en mensen in vakjes te stoppen.
Vraag: Of is er een simpelere oplossing?

4 COM-poort datakabel; Na het aansluiten van de telefoon op de datakabel geeft de software de melding “toestel niet gevonden”. Dit is een bekend en oud probleem wat de s35 ook al had. Oplossing: voordat je de computer opstart de datakabel en telefoon aansluiten. Tijdens opstarten wordt automatisch COM poort 3 gedetecteerd incl. toestel. Aansluiten op een draaiende computer werkt soms niet. Overigens infraroodverbinding met mijn laptop werkt uitstekend.

5 Headset Jabra BT 200 Ik heb gelijk een bluetooth headset aangeschaft, maar elke keer als ik het headsetje op de oplader heb gelegd of de headset of toestel uit-aan zet wordt de verbinding verbroken. En moet ik hem opnieuw pairren met het toestel. Klopt dit. Zo ja, dan ziet het er niet best uit. In de auto stappen, bluetooth pairren, motor starten, wegrijden. En dan kan je alleen nog maar gebeld worden (zie punt 2 Voicedialing).

Ik heb nog een paar dagen om te kijken of dit toestel wel is wat ik wil. Please help mij te overtuigen dat style wint van gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
ik heb na de update naar FW12 Var 200 toch nog een keer een vastloper gehad waarna het toestel uitviel.

Probleem van de wekker is opgelost.

Nu nog een ander dingetje;
Als de gsm lang heeft aangestaan en ik wil uit mijn bestanden een ringtone beluisteren of foto's bekijken, krijg ik de melding; Te weinig geheugen.

Herstart van de gsm lost dit weer op maar toch.

Iemand hier ook last van of zomaar spontane uitvallers gehad?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op 18 oktober 2004 @ 09:52:
ik heb na de update naar FW12 Var 200 toch nog een keer een vastloper gehad waarna het toestel uitviel.

Probleem van de wekker is opgelost.

Nu nog een ander dingetje;
Als de gsm lang heeft aangestaan en ik wil uit mijn bestanden een ringtone beluisteren of foto's bekijken, krijg ik de melding; Te weinig geheugen.

Herstart van de gsm lost dit weer op maar toch.

Iemand hier ook last van of zomaar spontane uitvallers gehad?
Heb ik ook last van, vind toch dat de s65 wel wat schoonheidsfoutjes heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al eens last gehad van het out-of memory probleem. Is wel jammer en opnieuw opstarten elke keer vind ik best irritant.

Verder ben ik nog niet weg met die custom themas. Zijn er ook themas waarmee je telefoon sneller navigeert? Want de motorola v500 van mijn vriendin gaat toch sneller door zijn menu en over de icoontjes. Voor zo'n nieuwe telefoon vind ik dat wel jammer.

Maar ben er nog altijd ZEER tevreden over! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
in fw16 schijnt het veel sneller te zijn, ook 3drally draait dan veel sneller. Het out of memory probleem heb ik nognooit gehad. Ligt het niet aan het aantal sms'es ofzo? kep er nu zon 100 opstaan.

ook ik ben nog zeer tevreden(temeer bijna niemand zon ding heeft :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
Alleen jammer dat fw16 hier nog niet beschikbaar is. Ben benieuwd wanneer ze hier weer iets nieuws uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg mijn s65 eindelijk zaterdag... :) Maar weet iemand watvoor FW kan ik er op verwachten en of de MMC ook van sandisk is? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Light schreef op 18 oktober 2004 @ 18:24:
Alleen jammer dat fw16 hier nog niet beschikbaar is. Ben benieuwd wanneer ze hier weer iets nieuws uitbrengen.
Ik heb FW16 :P Maar wel int Engels :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op 18 oktober 2004 @ 17:49:
in fw16 schijnt het veel sneller te zijn, ook 3drally draait dan veel sneller.
Laat me niet lachen :P Ik heb FW16 (engels :'( ) en draait nog steeds schokkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:07:
ik krijg mijn s65 eindelijk zaterdag... :) Maar weet iemand watvoor FW kan ik er op verwachten en of de MMC ook van sandisk is? }:O
Waarschijnlijk zul je fw12 erop krijgen, voor de MMC kaart moet je maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.elkware.com/ hier vind je leuke spelletjes voor de s65, je moet er helaas wel voor betalen maar de spelletjes zijn de moeite waard voorals als je lang in de trein zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 00:54:
http://www.elkware.com/ hier vind je leuke spelletjes voor de s65, je moet er helaas wel voor betalen maar de spelletjes zijn de moeite waard voorals als je lang in de trein zit
Weet iemand misschien ook waar die die yetisports games kunt vinden om op je mobieltje te zetten? (Ik doel niet op een gratis site O-) maar als je die hebt mag je m wel mailen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je mp3 naar mid kunt krijgen? de mp3 heeft al mid geluiden laat maar zeggen..... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Laatst online: 11-09 13:43
Sinds ik de firmware heb geupdated naar fw12, kan ik niet meer in de Config folder komen. Ik heb de OD tool al opnieuw gebruikt en die geeft aan dat hij succesvol is maar toch kan ik er niet bij. Doe ik iets fout of is het een extra beveiliging van Siemens?

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mozart schreef op 20 oktober 2004 @ 10:37:
Sinds ik de firmware heb geupdated naar fw12, kan ik niet meer in de Config folder komen. Ik heb de OD tool al opnieuw gebruikt en die geeft aan dat hij succesvol is maar toch kan ik er niet bij. Doe ik iets fout of is het een extra beveiliging van Siemens?
Bedoel je dat je dat irritante foto-maak-geluidje er niet meer af kan gooien?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ik heb al een tijdje een Sitecom USB Bluetooth dingetje, en hij werkte goed met mijn S65 (v.12). Nu ben ik een weekendje weg geweest (foto's gemaakt) en ik kom thuis, wil de foto's naar me computer versturen, geeft de telefoon steeds de melding: "Verzending Data Afgebroken" na 1 sec. Maar als ik hem laat zoeken naar apparaten in de buurt, vind ie de pc wel...Ook kan ik wel gewoon data naar de tel sturen...Heel raar allemaal. Kan iemand mij helpen?

[ Voor 17% gewijzigd door eswa op 20-10-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

JA dat soort dingen komen wel vaker voor bij Bluetooth. Niet alleen de S65, had zoiets laatst ook met een PDA en een PC. Aan en uitzetten wil nog weleens helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
edit: k heb een nieuwe error ^
En aan en uit zetten helpt niet...
Ik wil echt een oplossing, want omdat die datakabel ookal niet werkte heb ik speciaal zown bluetooth-usb gekocht voor €30...

[ Voor 49% gewijzigd door eswa op 20-10-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Die melding kreeg ik telkens als ik wilde versturen naar een Nokia. Geen oplossing gevonden... Weet je zeker dat de configuratie van Bluetooth op de pc nog goed is? Je moet een aantal "services" draaien. Al zou hij daar direct over moeten klagen en niet beginnen en dan stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
bleh schreef op 20 oktober 2004 @ 11:59:
Die melding kreeg ik telkens als ik wilde versturen naar een Nokia. Geen oplossing gevonden... Weet je zeker dat de configuratie van Bluetooth op de pc nog goed is? Je moet een aantal "services" draaien. Al zou hij daar direct over moeten klagen en niet beginnen en dan stoppen...
Is er trouwens ergens een goed howto hoe je de S65 goed kan laten communiceren via bluetooth met een Windows pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Geen idee :)
In principe is het deel op de pc voor elke Bluetooth GSM gelijk. (wel afhankelijk welke services de GSM aanbied) Het deel voor de S65 is niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik weet niet of het moet, maar mijn telefoon staat ook niet in de verkenner...(ook niet in "My Bluetooth Places")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Als je zoekt naar Bluetooth apparaten kun je de S65 dan zien? Als je hem dan "paired" zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Hoe zoek ik naar BTaparaten? En hoe "pair" ik dan? (srry, k weet er nix van)

Ik verzond data van de pc naar de tel met "rechtermuisknop -> kopiëren naar -> bluetooth -> telefoon"

[ Voor 48% gewijzigd door eswa op 20-10-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ik heb nu ook even geen idee, geen pc met bluetooth beschikbaar... Maar in XPSP2 kun je het opzoeken in Start > help. Al heeft MS het niet over pairen. Zo wordt het vaak genoemd in andere bt software.

edit:
ja, koppelen zal het wel wezen. geen idee, verder. misschien iemand anders?

[ Voor 20% gewijzigd door Bleh! op 20-10-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Is het misschien hetzelfde als "koppelen", dat heb ik nl. al gedaan, en nog werkt ie niet... :S
Ik weet ook niet of het aan de tel licht of aan de computer...

Edit: Het is gelukt! Ik heb alles helemaal gedeinstalleerd, en weer geinstalleerd, en toen kon ik alle foto's verzenden! :*) Eindelijk...

[ Voor 64% gewijzigd door eswa op 20-10-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Beter hoor. Weer een echte windows oplossing :)
Ik begrijp dus dat je de drivers van de dongle gebruikt, dus niet de windows xpsp2 functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
bleh schreef op 20 oktober 2004 @ 14:52:
Beter hoor. Weer een echte windows oplossing :)
Ik begrijp dus dat je de drivers van de dongle gebruikt, dus niet de windows xpsp2 functionaliteit?
Ik zit dus met hetzelfde te klooien. Er staan bij mij nu 2 bluetooth iconen. Een van de megeleverde software en de ander van window xp sp2. Ik kan alleen die van xp2 gebruiken, maar daarmee kan je niet echt veel.

Maar eens goed uitzoeken hoe je dit goed kan installeren. Mocht er iemand tips hebben, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

volgens mij heb ik dat in een ander topic langs zien komen, dus misschien bied de search uitkomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Laatst online: 11-09 13:43
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 10:59:
[...]

Bedoel je dat je dat irritante foto-maak-geluidje er niet meer af kan gooien?!
Yep... dat bedoel ik. Maar het is nu evens niet mogelijk om het menu aan te passen (andere iconen e.d.).

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een software upgrade waardoor er wel mp3 op de siemens s65 gespeeld kan worden... of blijf ik genoodzaakt om de mp3's om te zetten naar wav..

en tevens de lengte van de opname's,, is die ook te verlengen... tis nu maar 30 sec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 18:07
Nee MP3 is (voor zover ik weet) NIET mogelijk op de S65, ook niet met een FW update.

Het is wel mogelijk je opnametijd te verlengen tot zo'n 2 minuten. Staat hier al beschreven in dit of vorig topic, dus ff zoeken.

BTW kwam nog de volgende link tegen, met bug fixes in de komende firmwares.

http://icm-km.erlm.siemen...S65_deltalist_int_eng.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

net de nieuwe phonehouse bij ons in het dorp binnen gestapt voor wat informatie over het overstappen naar een andere provider icm een s65 en stapte naar buiten met een contract van KPN en een telefoon voor nop *D nog 10 werkdagen wachten voor ik me telefoon op kan halen (kpn gaat mijn t-mobile abbo opzeggen voor mij en regelen dat ik me nummer mee kan nemen), maar ik heb em al eventjes heel snel mogen zien! echt super vèt! whoeiii!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag ff bij de BC langs geweest om nog ff alle toestellen te bekijken, zo heb ik de K700i, 7610, 6230 en DE TELEFOON in mijn handen gehad. Ik ben er nu 500% van overtuigd dat ik de goede telefoon heb gekocht! :) (Ik krijg m zaterdag, eindelijk....) Can't wait! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1 nachtje slapen.... :) Kan ik zaterdag gelijk de cam testen bij de ijshockeywedstrijd tussen de Wolves en de Trappers _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Nu online

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ik vond het volgende: http://www.mobile-master.com

Volgens de link kan je syncen met mozilla produkten. De s65 zit nog niet in het lijsje maar oudere siemens versies wel dus wie weet werkt het al. Ik moet helaas nog wachten op mijn s65 dus kan het nog niet proberen.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

De M65 en CX65 staan er ook bij. Als die werken dan doet de S65 het vast ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is mijn postbode dood ofzo!! :( :( :( :( :( }) }) }) }) (8> (8> (8> |:( |:( |:( |:( :( :( :( :( :( :( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet al iemand waar je games kan downloaden? :)

Modbreak:lees Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware!!

[ Voor 46% gewijzigd door Korakal op 23-10-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:37:
Weet al iemand waar je games kan downloaden? :)
via e-mule en als je wilt kan ik ze wel ff sturen via msn

Modbreak:ook voor jou: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 23-10-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:00:
volgens mij is mijn postbode dood ofzo!! ...veel smileys...
Welnee op zaterdag doet men niet aan remboursleveringen, of was het geen rembours? Misschien heeft ie hem dan zelf wel gehouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Nu online

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Weet iemand btw of de vodafone versie bij een abo gelocked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

wellicht al eerder gepost in de Siemes S65 topics maar om eerlijk te zijn geen zin om 2* 43 pagina's door te lezen.

Mijn dilema:

Siemens S65 of SE K700i

Volgens mij weinig verschil, of zie ik dat verkeerd? Zo ja, waarom dan?

Waarom zou ik voor de Siemens moeten kiezen?

(eerlijkheids halve ook in het Se topic...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:00:
volgens mij is mijn postbode dood ofzo!! <stapel smileys>
Heel fijn dat je ook een S65 besteld hebt hoor, maar je hoeft ons niet meerdere keren per dag van een update te voorzien. Geef liever indrukken en ervaringen als je hem hebt, daar hebben we veel meer aan.

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 24-10-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

ViperTPR schreef op 23 oktober 2004 @ 22:01:
Weet iemand btw of de vodafone versie bij een abo gelocked is?
Mijne was dat iig niet...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 17:05:
[...]

via e-mule en als je wilt kan ik ze wel ff sturen via msn

Modbreak:ook voor jou: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Reactie op de modbreak: Ik heb er toch voor betaald, dus lijkt mij deze melding niet geheel terecht maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ForrestX schreef op 23 oktober 2004 @ 23:59:
wellicht al eerder gepost in de Siemes S65 topics maar om eerlijk te zijn geen zin om 2* 43 pagina's door te lezen.

Mijn dilema:

Siemens S65 of SE K700i

Volgens mij weinig verschil, of zie ik dat verkeerd? Zo ja, waarom dan?

Waarom zou ik voor de Siemens moeten kiezen?

(eerlijkheids halve ook in het Se topic...)
Je moet gewoon bij de belcompagnysite of de telfortsite de telefoons vergelijken maar let op soms staat er informatie tussen die niet klopt :(

De S65 heeft een grotere scherm en een betere cam maar SE K700i heeft wel een mp3 speler en een fm radio. De S65 heeft een RS-MMC en de K700i heeft 41 MB geheugen.

Conclusie: koop de S65 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaringen met de carkit HKC 670. Ben momenteel in het bezit van een CARK-91 van nokia, maar die van Siemens ziet er zo raar uit met die knopjes onderaan. De carkit moet hetzelfde kunnen als die van Nokia(opladen & externe antene), maar tot nu toe kan ik geen duidelijke informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Ik zie nu op die siemens fansite de s66... weet iemand hier al wat meer over?

Kan d'r bar weinig over vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17
EvilTuinHekje schreef op 25 oktober 2004 @ 22:00:
Ik zie nu op die siemens fansite de s66... weet iemand hier al wat meer over?

Kan d'r bar weinig over vinden :(
Da's gewoon de US versie van de S65... Zoals daar ook gewoon te lezen is overigens :z

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Gugger schreef op 25 oktober 2004 @ 22:04:
[...]

Da's gewoon de US versie van de S65... Zoals daar ook gewoon te lezen is overigens :z
Sorry zie het net ook ... iets te vroeg gepost ;)

Ben best verliefd geworden moet ik zeggen... :D op de s65 dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn phone aansluit op de pc met de kabel dan valt de telefoon uit! :(
Iemand misschien een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 18:12:
Als ik mijn phone aansluit op de pc met de kabel dan valt de telefoon uit! :(
Iemand misschien een oplossing?
Welke SW heb je.... 12?
Ik heb er in ieder geval geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op 28 oktober 2004 @ 21:20:
[...]

Welke SW heb je.... 12?
Ik heb er in ieder geval geen last van...
morgen maar ff 2call contacten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ff een paar vragen en opmerkingen

Ik mis de tijdsync. functie in mpm
Welke FW staat er nou op de siemens site? hier hebben jullie het de hele tijd over FW12, maar op club-siemens hebben ze het over FW16 en op de site van siemens zelf kan ik ook al niets vinden. (zelf heb ik FW12)
en is er voor de s65 ook een operator tool zoals voor de s55? hier mee kan je bijvoorbeeld je accu niveau bekijken (in procenten), netwerk sterkte (in dB) van welke antene je gebruik maakt etc. :) gewoon leuk en handig.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Zoek in dit topic
Zoals je hier leest is de NL versie nog niet beschikbaar. Bovendien is de FW16 die op internet rondzwerft niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan maar 30 seconden filmen hoe kan ik dit langer maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

In dit topic hebben ze de opname tijd kunnen verlengen..
Weet niet of dit ook met alle firmwares kan.
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=40386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt t niet :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die wav ringtones werken bij mij echt perfect, ik doe het via quicktime. Import en dan het liedje kiezen, vervolgens export en dan de juiste waarden kiezen.
Die zijn:
sound to wav
8 khz 8bit mono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien of ik de phone via BT als afstand bediening voor winamp kan gebruiken? Zo ja met welke app en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Sinds afgelopen donderdag ben ik ook de trotse bezitter van een Siemens S65. Hiervoor heb ik een Siemens S45i gehad, en mijn volgende toestel (over 2 jaar) zal waarschijnlijk weer een Siemens zijn. Het zijn gewoon mooie toestellen met een best goeie kwaliteit.

Maar, ik heb nu een vraagje, eigenlijk heb ik wel meer vragen, maar voor die vragen heb ik nog niet onderzoek zelf gedaan.
Hoe kan je sneltoetsen die al geprogrammeerd zijn veranderen. De 5 is bijvoorbeeld de sneltoets voor de games. Maar ik kan nergens vinden hoe ik die toets kan veranderen om er iets anders aan te koppelen.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware