De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Die firmwareupgrade kan je wel shaken ;) en Samsung zal toch geen nieuwe functionaliteit toevoegen aan een firmware... dan brengen ze gewoon een nieuw model uit (bv D510).

Je mag alleen hopen dat er iemand zo aardig is om deze firmware te modden en een aanpassing te maken voro bellen+ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het toestel is weer terug naar Samsung helaas! De review komt online komende
zaterdag. Als er mensen zijn die bijvoorbeeld de conclusie willen lezen dan laat maar
weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:36:
Zo het toestel is weer terug naar Samsung helaas! De review komt online komende
zaterdag. Als er mensen zijn die bijvoorbeeld de conclusie willen lezen dan laat maar
weten.
Ik ben wel benieuwd naar je conclusie... Het lange wachten op het toesten, geen memory kaart, geen bel en tril tegelijk, dat heel veel mensen er waarschijnlijk mee gaan lopen, alles begint nu een beetje op tegen de telefoon te werken voor mij. Stiekem kijk ik naar andere telefoons! Ben benieuwd en blijf afwachten, hoop toch wel dat ie snel op de markt is zodat ik hem kan halen en mijn twijfel weg kan! :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

n00bs schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:52:
Die firmwareupgrade kan je wel shaken ;) en Samsung zal toch geen nieuwe functionaliteit toevoegen aan een firmware... dan brengen ze gewoon een nieuw model uit (bv D510).

Je mag alleen hopen dat er iemand zo aardig is om deze firmware te modden en een aanpassing te maken voro bellen+ring
zijn er voor de andere toestellen van samsung (bijv e800) dan wel 'gehackte' firmwares te vinden?
zo ja, dan is de kans dus groot dat we de oplossingen ondergronds moeten gaan zoeken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg benieuwd naar je conclusie MR. Al die kleine minpuntjes die boven komen wegen voor mij niet op tegen de grote voordelen. Laat maar komen ik ben er helemaal klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:36:
Zo het toestel is weer terug naar Samsung helaas! De review komt online komende zaterdag. Als er mensen zijn die bijvoorbeeld de conclusie willen lezen dan laat maarweten.
Ben ook wel benieuwd naar je conclusie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag na schooltijd langs enkele telecom winkels in Zaandam geweest.

Eerst bij Vodafone Citypoint. Kreeg te horen over 2 weken.

Bij The Phone House eind deze week anders volgende week.

Bij Belcompagny eind deze week (werdt de verkoper hem verteld).

Bij TforTelecom volgende week maar hij kon me dat niet met zekerheid zeggen.

Bij Orange Citypoint was het zelfs 2 weken.

Het komt mij heel vaag over, blijkbaar worden winkels slecht geinformeerd en ik betwijfel nog of hij daadwerkelijk deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, voor de trouwe Samsung gebruikers, zij weten dat samsung nooit de functie trillen+melodie heeft gehad. Alleen dus eerst trillen daarna bellen. Het is mogelijk om zelf een melodie te maken en daarbij trilfunctie toetevoegen op maat van de melodie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:37:
Ohja, voor de trouwe Samsung gebruikers, zij weten dat samsung nooit de functie trillen+melodie heeft gehad. Alleen dus eerst trillen daarna bellen. Het is mogelijk om zelf een melodie te maken en daarbij trilfunctie toetevoegen op maat van de melodie te maken.
Maar dit rechtvaardigt toch niets? Daarom vroeg ik het ook, mijn Samsung is 2 jaar oud en toen riep ik er al om. Nu, 2 jaar later heeft er nog geen enkel Samsung toestel trillen + melodie. Te triest voor woorden imho :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:37:
Dit kan dus ALLEEN bij midi files en NIET bij MP3. Daarom zei ik al eerder je hebt dus NIETS aan de MP3 ringtones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm jah... is er niemand hier op het forum die directe contact het met samsung zoals maverick ofzo zodat hij het hun kan vertellen over dingen die toegevoegt moeten worden zoals dat bellen+trillen tegelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in de folder van Orange een hele mooie D500 gezien. Het lijkt een beetje donkergrijs:

Afbeeldingslocatie: http://shop.orange.co.uk/imagedata/phones/samsung_d500_lge.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:58:
Net in de folder van Orange een hele mooie D500 gezien. Het lijkt een beetje donkergrijs:

[afbeelding]
Zo! Die ziet er wel ineens heel mooi uit zeg! Waar blijft je conclusie btw? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wil je die nu al hebben! Ik ben nog bezig met het schrijven van de review. Is een flinke
lap tekst aan het worden en ik zit al op de 96 foto's in de review zelf. Ik zal proberen het
vanavond af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:52:
Oh wil je die nu al hebben! Ik ben nog bezig met het schrijven van de review. Is een flinke
lap tekst aan het worden en ik zit al op de 96 foto's in de review zelf. Ik zal proberen het
vanavond af te ronden.
trouwens waarschijnlijk weet je het al, maar op je site staat nog:
'SoundMate (stereospeaker) systeem zit niet in het pakket bij het toestel '

Ik ben trouwens benieuwd wat voor telefoon jij zelf hebt als telefoonreviewer. En als reviewer, wordt je dan zelf benaderd door importeurs/fabrikanten of moet je er zelf achteraan gaan?

ohw ja en ik heb dus mn toestel bij 2call besteld, en het geld moet ik aan de postbode overhandigen. 'Moet' ik dan eerst het pakketje openmaken en pas als ik akkoord ga het geld overhandigen? of moet ik gewoon geld geven en pakketje nemen. (moet namelijk even instructies geven aan mn moeder :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:40:
ohw ja en ik heb dus mn toestel bij 2call besteld, en het geld moet ik aan de postbode overhandigen. 'Moet' ik dan eerst het pakketje openmaken en pas als ik akkoord ga het geld overhandigen? of moet ik gewoon geld geven en pakketje nemen. (moet namelijk even instructies geven aan mn moeder :P)
Je mag het niet eens openmaken voordat er betaald is... Je moet dus betalen en kan daarna het pakket aanpakken. Da's dus soms het risico van rembours, maar bij 2Call hoef je je daar natuurlijk geen zorgen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SoundMate zit er niet bij! Dus het klopt wat op de site staat.

Daarnaast heb ik zelf een P910i. Het toestel onder de telefoons. Ik ga er zelf achteraan
om het te regelen, maar door de goede contacten die je legt is het regelen een fluitje
van een cent. Al was het bij dit toestel wel heel bijzonder dat we als NMNL het toestel
als eerste mochten tonen. Normaal gebeurt dit niet en krijg je het toestel pas later dan
de week/maandbladen pers. Tevens is het eerder tijd vinden voor zo'n enorme review,
want ik werk en studeer er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:51:

Daarnaast heb ik zelf een P910i. Het toestel onder de telefoons.
Wat denk je van de Qtek 9090 (MDA III) Ik heb de eerstgenoemde mag er ook wel zijn moet ik zeggen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Qtek 9090 is meer een PDA dan een telefoon. Daarom vind ik het niet echt concurentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wel nep dat die Soundmate er niet bij zit :( was er echt van uitgegaan... staat zelfs bij 2call in de informatie dat die erbij zit (alleen gebruiken ze niet de benaming Soundmate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:47:
De Qtek 9090 is meer een PDA dan een telefoon. Daarom vind ik het niet echt concurentie :)
Ja okee that's true. Meer een PDA maar hij kan ook bellen ;)
en idd dan is de P910i de bom!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

n00bs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:59:
Wel nep dat die Soundmate er niet bij zit :( was er echt van uitgegaan... staat zelfs bij 2call in de informatie dat die erbij zit (alleen gebruiken ze niet de benaming Soundmate)
Kan best dat daar de Soundmate wel bij zit (bij 2call bedoel k dan) omdat hun misschien wel 'n uit 't buitenland geimporteerde telefoon aanbieden. (en 'm hier flashen) (is maar 'n suggestie wat ik hier zeg hoor) Moet je anders even mailen wat 't accesoire pakket van de D500 is. K stuurde om 16.53 'n mailtje naar 2call en had om 16.57 'n mailtje met antwoorden dus dat zou ik dan even doen als ik jouw was!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 30-11-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

CLB schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:04:
[...]

Kan best dat daar de Soundmate wel bij zit (bij 2call bedoel k dan) omdat hun misschien wel 'n uit 't buitenland geimporteerde telefoon aanbieden. (en 'm hier flashen) (is maar 'n suggestie wat ik hier zeg hoor) Moet je anders even mailen wat 't accesoire pakket van de D500 is. K stuurde om 16.53 'n mailtje naar 2call en had om 16.57 'n mailtje met antwoorden dus dat zou ik dan even doen als ik jouw was!
wat vroeg je dan allemaal? misschien is het wel handig om gewoon je mailtje te copy pasten hier :D.
lijkt me namelijk vet irritant omdat ze vast en zeker vet veel mailtjes per dag krijgen over de D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pokeran schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:12:
[...]

wat vroeg je dan allemaal? misschien is het wel handig om gewoon je mailtje te copy pasten hier :D.
lijkt me namelijk vet irritant omdat ze vast en zeker vet veel mailtjes per dag krijgen over de D500.
K stuurde geen mailtje over de D500 :) maar over de Qtek 2020 (kzelf heb de 9090) en m'n broertje wilde er ook 1tje, maar dat is veelste duur voor hem. Als ik 't had gevraagd over de D500 had ik 'm hier wel gepost hoor!!! (sorry dat ik dat er niet bij had gezet, maar ik wilde alleen de snelle service van 2call even laten zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Heeft vandaag nog iemand de Spits gelezen? De D500 stond al op nr 2 van de best verkochte toestellen van afgelopen week. Dit waren alleen reserveringen. Dit was nog nooit vertoond in Nl. De mensen die dus hoopten op een 'uniek' toestel zullen velen broeders en zuster tegen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Het berichtje uit de spits :+ :
Samsung onthult nieuw vlaggenschip
door Karim Mostafi

Samsung heeft in Seoul, Zuid-Korea, zijn nieuwste model gsm onthuld. De D500 is een slide phone-model, zoals die al veel te vinden zijn bij de fabrikant. Blijkbaar boekt Samsung veel succes met dergelijke ontwerpen. De D500 is het nieuwe vlaggenschip van de elektronicagigant. Alle technische hoogstandjes zitten in dit kleine toestel.

Veel mensen willen graag een compact toestel, maar tegelijkertijd met zo veel mogelijk hightech-toepassingen aan boord als mogelijk. De D500 voldoet aan deze vraag. Zo heeft de telefoon een 1,3 megapixel digitale camera, waarmee aanzienlijk betere foto's en video's gemaakt kunnen worden dan de huidige generatie telefooncamerachips. Bij toestellen die nu op de markt zijn zie je vaak een slow motion-beeld wanneer je de camera beweegt. De D500 daarentegen geeft bijna real time-beeld weer. Dit is ideaal voor het fotograferen van bewegende objecten, die anders wazig in beeld komen. Om te filmen of om foto's te kunnen nemen op donkere plaatsen is er ook een flitslampje (een LED) aanwezig. Ook een digitale zoomfunctie ontbreekt niet: deze is traploos instelbaar tot maximaal 4x bij videobeeld en 7x bij het nemen van foto's.

Een ander belangrijk onderdeel van een cameratelefoon is de display, want net zoals je op een goede versterker ook geen slechte speakers aansluit, heb je op een cameraphone een goede display nodig. De D500 beschikt over een redelijk groot tft-display (176x220 pixels) met maar liefst 262.144 kleuren. Hiermee steekt de Samsung met kop en schouders boven de concurrentie uit.

Niet nieuw voor de rest van de industrie, maar wél voor Samsung is de integratie van Bluetooth. Hiermee wordt de D500 wellicht ook een interessante optie voor het bedrijfsleven, omdat het gebruik van draadloze headsets en hands-freekits mogelijk wordt.

De D500 beschikt over een mediaspeler waarmee MP3'tjes en video afgespeeld kunnen worden. In het toestel is totaal 80 MB geheugen beschikbaar, maar dat is helaas niet uitbreidbaar.

Het toestel heeft (gelukkig) een interne antenne, weegt slechts 99 gram en meet 93 x 46 x 23 mm.

Samsung schept met de introductie van deze kleine alleskunner hoge verwachtingen. Eens kijken hoe snel het toestel de mobiel top-5 binnenkomt, na de introductie eind november. De verwachte prijs voor een los toestel is € 599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Marverick, waar blijft de conclusie nou?? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hohoh! Vind je het erg als ik eerst ff het verhaal af maak. Rustig aan he. Ik heb nog wel
meer te doen. ;) ;) Geef een enkele uur/dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Argh, op de website van 2call staat inmiddels dat die telefoon ook begin december wordt verwacht. Myeah, was ook wel te verwachten, aangezien het morgen december is... :(

'k Heb m'n Simkaartje wel ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week 50 @Vodafone Citypoint!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De conclusie van de review: (ik moet hem nog wel ff checken op spellingsfouten en raar lopende zinnen)

Minpunten
Constructie schuifmechanisme
Ontbreken voice dailling
Geen externe geheugenkaart slot
Ontbreken van het versturen van meerdere bestanden via Bluetooth
SoundMate niet ingebouwd
Vreemde Samsung eigenaardigheden
Geen enkele normale beltoon
Geen thema's downloaden
Geen instelbare screensaver
Geen profielen

Pluspunten
Afmeting en gewicht toestel
Kwaliteit kleurenscherm
Geluidsvolume tijdens een gesprek
Handsfree functie
MP3 beltonen
Verbeterde connectiviteit
Hoeveelheid intern geheugen
Instelmogelijkeden camera
Camerakwaliteit

Aan het einde van deze review kan nu een oordeel gegeven worden over wat de Samsung D500 in het totaal neerzet. Zoals iedereen in de markt dat heeft, is er ook hier op de eerste hand een grote mate van euforie over dit toestel. MAAR, het toestel heeft ook zijn nadelen.

Het toestel blijft een Samsung en dat heeft tot gevolg dat een aantal enorm onhandige Samsung punten nog steeds in het toestel aanwezig zijn. Geen normale tril/bel instelmogelijkheid of profielen onderdeel, een enorm irritante pieptoon wanneer men start met een gesprek en het feit dat er geen enkele normale beltoon op het toestel aanwezig is, doen de wenkbrauwen fronzen. Ook het feit dat men in een dergelijk duur toestel geen screensavers of thema’s kan downloaden en instellen mag gerust apart genoemd worden.

Daarnaast is het schuifmechanisme van dit pre-release model nou niet echt fantastisch en zijn aspecten als het feit dat er wel Bluetooth aanwezig is, maar geen mogelijkheid tot het versturen van meerdere bestanden tegelijk en het ontbreken van Voice dailling iets waar echt overgevallen zal worden.

Verder was het zeker een verbetering geweest als Samsung in de D500 een geheugenkaart slot en SoundMate had ingebouwd. Deze punten worden nu wel gemist of zijn eigenlijk een klein beetje een blok aan het been. Liever een ingebouwde speaker dan eentje die aan het toestel bungelt!!

Natuurlijk moet geconcludeerd worden dat de Samsung D500 vooral sterke punten heeft en dat de zwakke punten of nadelen, punten zijn waar men als gebruiker naar moet kijken en zich moet afvragen of deze zwaar zullen wegen in de aanschaf van het toestel. Waarschijnlijk zullen de sterke punten overheersen.

De sterke punten zijn vooral de afmeting en het gewicht van het toestel. In de markt nog niet vertoond met deze specificaties. Daarnaast is het kleurenscherm en vooral de helderheid van het scherm iets wat op een enorm hoog niveau staat. Samsung laat opnieuw zien één van de merken te zijn die zeer goede schermen kan produceren.

Daarnaast zijn het geluidsvolume tijdens het gesprek en de erg sterke handsfree functie pluspunten van het toestel. Ook mag de verbeterde connectiviteit in de vorm van de toevoeging van Bluetooth en de 96 MB geheugen niet onbesproken blijven. Fantastisch dat Samsung daar na een dergelijke lange tijd toch nog een keer meekomt.

Het absolute sterkste punt van dit toestel is de camera en vooral de instelmogelijkheden van de camera in het toestel. Nog nooit vertoond op de markt dat er zo enorm veel instellingen en wijzigingen/toevoegingen aan een foto kunnen worden aangepast. Samsung laat zien dat ze daarbij iedereen voorbij lopen en daarbij vooral Nokia, die zich toch eens zou moeten gaan afvragen of het niet een keer tijd wordt hun camera in een normaal toestel een update te geven.

Wat kan nu gezegd over dit toestel in relatie tot de rest van de markt? Dat is een hele goede vraag. De Sony Ericsson S700i en Sharp GX-30 zijn te groot of te duur ten opzichte van de D500, de Siemens S65 heeft een slechtere camera en interface en een smartphone mag men eigenlijk niet vergelijken met dit toestel (al zijn deze wel goedkoper, bieden ze meer mogelijkheden, betere specificaties en hebben een aantal smartphones een camera die erg dicht in de buurt komt van die van de D500). Erg simpel gezegd is er eigenlijk geen competitie voor de D500 en dat maakt het toestel zo gewild en een succesnummer. Wellicht verklaart dat dan tegelijk de enorm hoge aanschafprijs bij de introductie.

Maar de kritiek dan, die lijkt verstomd bij het eerste gebruik, maar breekt de geoefende gebruiker op na een aantal weken/maanden wanneer de roes weggetrokken is. De normale gebruiker zal er geen last van hebben en blijft in de roes. Wellicht is voor de eerste groep mensen de vergelijking met een smartphone dan toch wel het overwegen waard.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Wicked_Wy schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:33:
Argh, op de website van 2call staat inmiddels dat die telefoon ook begin december wordt verwacht. Myeah, was ook wel te verwachten, aangezien het morgen december is... :(

'k Heb m'n Simkaartje wel ontvangen...
heb gister dus mailtje gestuurd naar 2call en kreeg vandaag antwoord trug:

Goedemiddag,

De D500 is eind deze week verwacht…

De plek op de wachtlijst kan ik helaas niet zo bepalen.

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen dit is zo'n 15de deel van de hele review dus.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

__REMCO__ schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:46:
[...]

heb gister dus mailtje gestuurd naar 2call en kreeg vandaag antwoord trug:

Goedemiddag,

De D500 is eind deze week verwacht…

De plek op de wachtlijst kan ik helaas niet zo bepalen.

Met vriendelijke groeten,
ondanks alle negatieve berichten van de levering van de d500, blijft 2call dus vast bij 'eind deze week'.
dat kan misshcien best wel positief zijn, aangezien leveranciers hun klanten meebij verwachte vertraging wel goed inlichten meestal.

toch? of denk ik te positief B)
en heeft 2call een wachtlijst joh? of zouden ze genoeg binnenkrijgen voor iedereen die hem al besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pokeran schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:57:
of zouden ze genoeg binnenkrijgen voor iedereen die hem al besteld heeft.
dat hoop ik dus wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zag ik net staan bij gsmtrack.nl dat ze hem daar vanaf vrijdag hebben. Nou hadden hun ook als eerst de nokia 6230 en k700I alleen waren dit import modellen. Ben benieuwd of ze D500 ook bij hun een import model is. Ik zal morgen eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:19:
Nu zag ik net staan bij gsmtrack.nl dat ze hem daar vanaf vrijdag hebben. Nou hadden hun ook als eerst de nokia 6230 en k700I alleen waren dit import modellen. Ben benieuwd of ze D500 ook bij hun een import model is. Ik zal morgen eens bellen.
'k Heb een vaag vermoeden van wel. Op het forum van Mobile-Review zeggen veel mensen dat die telefoon er zo rond a.s. vrijdag in de UK zal zijn.
Zonet had ik gelezen hier dat Vodafone de D500 in week 50 krijgt. De Belcompany zei dat ook 2 weken geleden. En die zouden de eerste zijn die de telefoon geleverd kregen? Of niet.

Well, hieruit trek ik wel een conclusie dat de D500 bij 2Call een import-model is.
'k Weet niet of er verschillen zijn met een Nederlandse versie en een import versie?!?
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:28:
Minpunten
Constructie schuifmechanisme
....
De constructie van het schuifmechanisme. Wat bedoel je daarmee? Vind het het zelf niet lekker werken, bijvoorbeeld dat je een clamshell handiger vind? Of voelt het crappy aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik dacht dat er wat zo zeker van waren dat 2call het toestel eerder zou krijgen als BC. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:32:
en ik dacht dat er wat zo zeker van waren dat 2call het toestel eerder zou krijgen als BC. >:)
Yo dude, laten we geen ouwe koeien uit de sloot halen...
Gewoon lekker speculeren nu en over die D500 praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens de meeting heb ik ook de hele tijd met de D500 gespeeld. Ik vind hem leuk en aardig en alles wat Marc daar zei (conclusie) klopt ook. Heel veel dingen zijn gewoon erg jammer. Persoonlijk vind ik hem te duur voor wat je krijgt, maar daaraan tegen is de camera erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het schuifmechanisme niet zo goed als die van de E800. Die voelt vele malen beter
aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:56:
Ik vind het schuifmechanisme niet zo goed als die van de E800. Die voelt vele malen beter
aan.
yep dat merkte ik ook, de e800 glijd lekkerder.

Maar ik moet zeggen, toen ik de d500 op internet zag, dacht ik dat die groot zou zijn. Maar in real life is die toch kleiner dan verwacht. Scherm is lekker helder en scherp.

En wat ik ook heel erg vond, de bluetooth functie, werkt half. Hij vond niet alle toestellen enzovoort. Is echt irritant.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Is het scherm van de d500 nu ook stukken beter dan van bv de e800? Want specs zijn leuk maar als je in de praktijk niet of nauwelijks verschil ziet heeft het weinig meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met dennis gesproken en is de nederlandse versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Yeah, maar alleen het zilveren model. En die zou niet in Nederland uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:56:
aan.
Het slidemechanisme van de E800 gaat heel erg soepel,die van de D500 ging veel stroefer,misschien nieuwigheid,maar geloof er nix van :9 Dan maar wat harder schuiven hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
De Dixons heeft de D500 ook al op de website staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

dus het uur der waarheid komt steeds dichterbij.
ik kan er serieus niet tegen om te wachten, je moet es weten hoe vaak ik in dit topic gewoon kom om ff te kijken of er nog wat nieuws is gepost enzo.
Hebben jullie trouwens nog een kleurvoorkeur opgegeven bij jullie bestelling. Ik heb gewoon gezegd: blauw, zwart, zilver. Die volgorde, maarja wedden dat ik een zwarte krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:01:
dus het uur der waarheid komt steeds dichterbij.
ik kan er serieus niet tegen om te wachten, je moet es weten hoe vaak ik in dit topic gewoon kom om ff te kijken of er nog wat nieuws is gepost enzo.
Ik heb precies hetzelfde!! Kom hier echt een paar keer per dag en ik wil die telefoon nu gewoon hebben :P
Marverick, thnx voor alle info over de telefoon!!
Over alle nadelen... ik heb altijd een Nokia gehad en was toch al van plan om eens over te stappen naar een Samsung dus ik had zowiezo moeten dealen met alle nadelen die samsung met zich meebrengt. Verder heeft denk ik elke telefoon wel zn nadelen.... dus daar kom je toch niet onderuit! Kan je maar beter zorgen dat de voordelen GROOOOOOOT zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:00:
[...]

Ik heb precies hetzelfde!! Kom hier echt een paar keer per dag en ik wil die telefoon nu gewoon hebben :P
Marverick, thnx voor alle info over de telefoon!!
Over alle nadelen... ik heb altijd een Nokia gehad en was toch al van plan om eens over te stappen naar een Samsung dus ik had zowiezo moeten dealen met alle nadelen die samsung met zich meebrengt. Verder heeft denk ik elke telefoon wel zn nadelen.... dus daar kom je toch niet onderuit! Kan je maar beter zorgen dat de voordelen GROOOOOOOT zijn, toch?
haha heb je nou serieus speciaal een acccount bij GoT aangemaakt voor deze telefoon?
Ik zat zelf ook te kijken naar de nokia 6260, maarja dat dingetje kan het nooit winnen van een d500 denk ik.
Daarnaast zijn het geluidsvolume tijdens het gesprek en de erg sterke handsfree functie pluspunten van het toestel.
wat ik me nou afvroeg he, die 'handsfree' functie is dat met of zonder soundmate? ik begin nu eindelijke een beetje in te zien wat dat ding nou precies is :+

[ Voor 16% gewijzigd door randje op 01-12-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder Soundmate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die handsfree optie welke bijv. ook aanwezig is op de e800, vond ik teleurstellend. Hoe is het geluid van deze D500? Is dat in vergelijk tot de e800, of hebben ze er werkelijk iets aan veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marverick, kan je zeggen wat je precies bedoeld met die irritante piep bij het begin van een gesprek?? Moet ik mij zorgen maken over het schuifmechanisme of is daar makkelijk mee te leven? dit zijn voor mij toch wel twee zaken die belangrijk zijn. Je wordt er immers elke keer mee geconfronteerd en het is toch de bedoeling dat je het er wel ff mee moet doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(irritant die nieuwe forum)

als mensen twijfelen tussen de e800 en d500, zou ik zelf de d500 kopen. Is vele malen beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:12:
haha heb je nou serieus speciaal een acccount bij GoT aangemaakt voor deze telefoon?
Ik kwam met zoeken op internet naar de D500 ook bij dit forum terecht en toen ik ergens op wilde reageren heb ik dus ff een account aangemaakt... nix mis mee toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Heeft iemand die blauwe versie al gezien ergens?
Marverick poste een soort van blauwe versie hier op het forum, komt deze ook naar Nederland?

We worden doodgegooid met de zilveren versie en voornamelijk die zwarte. Deze hebben we onderhand wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:09:
Marverick, kan je zeggen wat je precies bedoeld met die irritante piep bij het begin van een gesprek?? Moet ik mij zorgen maken over het schuifmechanisme of is daar makkelijk mee te leven? dit zijn voor mij toch wel twee zaken die belangrijk zijn. Je wordt er immers elke keer mee geconfronteerd en het is toch de bedoeling dat je het er wel ff mee moet doen. >:)
Schuifmechanisme is niet slecht, maar ja de e800 is wel beter. Maar zo irritant vond ik het niet echt. Hij was wel beter dan de siemens sl55 die ik eerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als je een gesprek start dan hoor je eerst een enorm irritante pieptoon als bevestiging
en daarna hoor je de kiestoon. Je hebt je toestel al snel tegen je oor aan zitten hoor je die toon
dus enorm hard in je oor. ERG irritant!!!

Het schuifmechanisme had gewoon speling en dat was niet netjes. Je kon gewoon de twee
helften ten opzichte van elkaar bewegen.Hoogstens een millimeter, maar dat vond ik al meer
dan genoeg. Eigenlijk gewoon te veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

maar als je em op stil hebt staan. hoor je die toon dan ook? zoals ik nu lees lijkt het toestel je tegen te vallen. als er echt zoveel speling op zit... ;( (kan natuurlijk om een "pre" release gaan zoals je zei) hopelijk maakt de rest het dan goed want moet er toch 2 jaar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Skype schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:32:
maar als je em op stil hebt staan. hoor je die toon dan ook? zoals ik nu lees lijkt het toestel je tegen te vallen. als er echt zoveel speling op zit... ;( (kan natuurlijk om een "pre" release gaan zoals je zei) hopelijk maakt de rest het dan goed want moet er toch 2 jaar mee doen.
dat is dus de reden waarom ik nooit een 2 jarencontract afsluit. Ik weet van mezelf, dat ik na een jaar wel verveel van een toestel. Die dingen moet je ook zien als een wegwerpartikel. En klote is, zodra ik die D500 heb, weet ik gewoon dat er binnenkort weer een toestel op de markt ligt die ik veel liever had gewild. Dat is ook zo met computerhardware. Het gaat soms echt TE hard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou altijd eerst testen en je kan altijd ruilen als het je niet bevalt binnen 8 dagen. Het blijft
een gebruikersvoorwerp.

Daarnaast als je mijn laatste regel van de conclusie leest, snap je precies wat ik wil zeggen.
In het begin ben je lovend (ik tenminste) en daarna ebbt het weg, omdat er gewoon betere
toestellen op de markt zijn voor minder geld. Die camera maakt niet alles goed! Het blijft
een Samsung.

Ik heb niet getest wat er gebeurt wanneer het toestel op stille modus staat, maar volgens
mij zal dat geen verschil geven verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In italie schijnt ie uit te zijn, de d500e althans
http://www.howardforums.c...536267dbd&threadid=509199

fotos: http://www.howardforums.c...9&perpage=15&pagenumber=2

wel raar dat je m dan nog niet op de site kan bestellen (hij staat onderin de lijst)
http://www.iltelefoninonline.tim.it/n/0,,405,00.html

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

In deze nederlandse handleiding staat toch echt dat de Soundmate erbij zit hoor.... :?
(hangt wel van land af 8)7 )
http://www.gsmplaza.nl/handleidingen/samsung_d500.pdf

[ Voor 10% gewijzigd door Nyana op 01-12-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Skype schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:13:
In deze nederlandse handleiding staat toch echt dat de Soundmate erbij zit hoor.... :?
(hangt wel van land af 8)7 )
http://www.gsmplaza.nl/handleidingen/samsung_d500.pdf
Waar halen ze de NL manual vandaan :? ik zie hem nergens op de Samsung site namelijk staan.

Maar als idd in de NL handleiding een Soundmate vermeld staat, dan EIS ik deze dus ook erbij! al moet ik hiervoor gerechtelijke stappen ondernemen >:)

offtopic:
PS: deze nieuwe look van het forum maakt het wel ERG onoverzichtelijk en ERG FOK achtig :r

[ Voor 11% gewijzigd door n00bs op 01-12-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er geen gewone beltonen inzitten, hoe wordt je dan gewekt zeg maar? Moet je eerst beltonen downloaden of mp3 tjes BTen en die koppelen of ben ik te simpel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten wel beltonen in, maar een simpele ring-ring kon ik niet vinden. Allemaal van die
complete concerten of complete onnozele beltonen en daar heb ik geen behoefte aan.
Net zoals andere zakelijke gebruikers, want daarvoor is het toestel ook in de markt
geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er een speling is tussen de twee helften klinkt idd niet bevorderlijk. De E800 had als het ware twee stangetjes die het geheel begeleiden, is dat bij de D500 ook het geval? Als dat zo is, dan is die speling niet zo belangrijk, als dat niet het geval is, vraag ik me af hoe ze hem in elkaar hebben gezet dat deze speling mogelijk is.
OVerigens bedoel je nu dat hij een piep geeft als je zelf een gesprek start, dus euhm het nummer intoetst, en dan belt? Volgens mij hadden oude modellen van siemens dat ook..... na de piep dus pas tegen je oor houden. :)

ps Sunflower_angel, uiteraard is daar niks mis mee, zo ben ik hier ook ooit eens in een ver verleden gekomen, hang er nog steeds rond...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit hele topic een beetje door gelezen omdat in in eerste instantie wel intresse had in een d500, omdat hij er geil uit ziet, klein, slide enzo ... maar door de nadelen uit de conclusie van marvick ben ik opzoek gegaan naar een ander toestel dat ook klein is, met slide ofzo, en ongeveer dezelfde functies heeft ... ik kwam uit op een motorola A780 maar ik weet niet of iemand nog een toestel weet wat ongeveer in dit straatje past ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb hem al besteld... dus no way back :p
Ik vind het allemaal wel best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de handleiding leest zal je erachter komen dan je die verbindings toon uit kan doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:58:
[...]

Maar ik moet zeggen, toen ik de d500 op internet zag, dacht ik dat die groot zou zijn. Maar in real life is die toch kleiner dan verwacht. Scherm is lekker helder en scherp.
De display is uiteindelijk toch groter dan die van de E800 of niet? Is ie ook groter dan die van de E700?

Thnx

BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
Als je de handleiding leest zal je erachter komen dan je die verbindings toon uit kan doen. 8)7
Euhm :X dat was toch niet zo bij die oude siemens he..... :*) Anders schaam ik me rot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck die minpuntjes hoor!
Ik hoop eind deze week van de BC te horen :D
I'm sure I'm gonna love it! :)
Scherm van D500 is iets groter dan die van de E800 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik eens opzoeken hoe en wat. Ik kan mijn verhaal gelukkig nog aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc gaf de harde feiten van samsung, keuze ligt aan u zelf of je hem gaat kopen of niet.
Sorrie maar samsung is eenmaal zo, met 'domme' minpunten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt van die beltoon. Dat zal ik aanpassen in mijn verhaal. Ik had niet direct door dat
het daarvoor was. Handig dat het toch nog uit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
n00bs schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:37:
Ik heb hem al besteld... dus no way back :p
Ik vind het allemaal wel best ;)
idd! Eind deze week begin volgende week hoop ik em te hebben :D Alvast geld klaarleggen zodat ik nie thuis ben iemand toch de postbode kan betalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

jongens, misschien hebben jullie het al gezien. MAAAAAAAR Samsung adverteert al op de nederlandse televisie met het toestel!!!
dus ik heb grote hoop voor eind van deze week/begin volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
pokeran schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:29:
jongens, misschien hebben jullie het al gezien. MAAAAAAAR Samsung adverteert al op de nederlandse televisie met het toestel!!!
dus ik heb grote hoop voor eind van deze week/begin volgende week :D
Weyo, really? Waar heb je gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

haha weet niet meer welke zender, maar het is in een soort loungy achtige club, met allemaal jonge mensen die toch wel zakelijk gekleed zijn. Het is er donker, volgens mij waren de hoofdkleuren zwart en bruin in het spotje.
Je zie alleen de zwaret samsung erin.

Ik zat net te denken, misschien toch wel jammer dat die reclame op tv is, want hoe meer reclame enzo, hoe meer mensen ermee gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het "lot" van de telefoon is toch al bepaald. Het wordt waarschijnlijk net als de e800 slidephone een enorm vaak voorkomend popie jopie toestel. Och ja, wat doe je eraan. Het is en blijft samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja hij staat nu op de NL website:
http://nl.samsungmobile.c...hone/sgh-d500/feature.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, wat een lompe demo!!! nu MOET ie wel snel in de winkel komen...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Bij de accesoires staat de soundmate niet vermeld. Dit betekent dat hij standaard wordt meegeleverd of gewoonweg nog niet apart te bestellen is. Ik ga voor de eerste optie! Heeft Marverick nog mededelingen want als wij erop schieten dan wordt de review steeds beter hahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:02:
_/-\o_ Bij de accesoires staat de soundmate niet vermeld. Dit betekent dat hij standaard wordt meegeleverd of gewoonweg nog niet apart te bestellen is. Ik ga voor de eerste optie! Heeft Marverick nog mededelingen want als wij erop schieten dan wordt de review steeds beter hahaha _/-\o_
in de demo staat ie wel vermeld in het basispakket, maar waarschijnlijk is de demo niet specifiek voor NL, dus dat wil niet zo heel veel zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 'm ook gezien die tv-reclame. Mooie reclame, mooie telefoon, maar toch koop ik 'm niet. Waarom? --> Ik denk dat 3 op de 10 straks de D500 hebben en ik wil natuurlijk wel 'n beetje exclusief blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review is klaar, maar komt zaterdag op de site. In totaal 74 foto's geschoten met het
toestel, 7 video's met het toestel. In totaal 219 foto's van het toestel gemaakt en een
verhaal van meer dan 12 pagina's getypt. Als jullie het niet genoeg vinden dan laat maar
weten. ;) :*)

Ik heb daarnaast alleen de info die Samsung mij gaf over de SoundMate. Ik ga ervan
uit dat het goed zit met die info.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:18:
De review is klaar, maar komt zaterdag op de site. In totaal 74 foto's geschoten met het
toestel, 7 video's met het toestel. In totaal 219 foto's van het toestel gemaakt en een
verhaal van meer dan 12 pagina's getypt. Als jullie het niet genoeg vinden dan laat maar
weten. ;) :*)

Ik heb daarnaast alleen de info die Samsung mij gaf over de SoundMate. Ik ga ervan
uit dat het goed zit met die info.
Nog maar paar daagjes wachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Waarom komt jouw review pas zaterdag online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:08:
Ik heb 'm ook gezien die tv-reclame. Mooie reclame, mooie telefoon, maar toch koop ik 'm niet. Waarom? --> Ik denk dat 3 op de 10 straks de D500 hebben en ik wil natuurlijk wel 'n beetje exclusief blijven
Exclusifiteid kan je altijd nog hebben door je firmware te modden er zit een rom van 128 MB totaal geheugen in waarvan 96 MB beschikbaar voor de gebruiker als je em zodanig weet te tweaken dat je de hele rom kan gebruiken ben je de man :*) dus er is nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag zojuist ook de reclame van de Samsung D500. Het kwam na de wedstrijd van Feyenoord tegen Schalke 04 op Nederland 2. Een reclame van ongeveer 15 seconde. Je zag een aantal "zakelijke" uitziende personen en je zag de samsung d500 waarvan een stem de belangerijkste functies vertelde (zoals 1.3 megapixel cam, bluetooth etc.).

Er werdt geen leverdatum vertelt dus dan zal hij morgen toch wel uit zijn:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:58:
Ik zag zojuist ook de reclame van de Samsung D500. Het kwam na de wedstrijd van Feyenoord tegen Schalke 04 op Nederland 2. Een reclame van ongeveer 15 seconde. Je zag een aantal "zakelijke" uitziende personen en je zag de samsung d500 waarvan een stem de belangerijkste functies vertelde (zoals 1.3 megapixel cam, bluetooth etc.).

Er werdt geen leverdatum vertelt dus dan zal hij morgen toch wel uit zijn:S
Me2 :). Leuke reclame, altijd leuk om iets te zien zodat je weet dat het dichterbij komt. Ik moet echt een nieuwe telefoon binnenkort dus schiet nou op Samsung! Ook goed dat hij trouwens nu eindelijk bij de NL'se Samsung staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:52:
[...]

Exclusifiteid kan je altijd nog hebben door je firmware te modden er zit een rom van 128 MB totaal geheugen in waarvan 96 MB beschikbaar voor de gebruiker als je em zodanig weet te tweaken dat je de hele rom kan gebruiken ben je de man :*) dus er is nog hoop.
Ik heb Qtek 9090 met 1 GB Ultra II SD kaartje is ietsjes meer dan 96 MB. Dan ben je de man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Waarom moeten we wachten tot zaterdag als die revieuw nu al klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat degene die hem erop moet zetten geen tijd heeft. Hij kan pas zaterdag daaraan
werken en dus moeten we nog ff wachten. Ik had het ook graag eerder gehad, maar
naast de site werken en studeren de mensen die deze site runnen ook nog. Dus gelieve
daarvoor begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is akelig stil. Wie komt er met het grote nieuws . . . . "ik heb hem"???
Is er geen info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

euhh de enige info die ik krijg/heb is de info op 2call.nl bij het inloggen. En ik weet nu al dat er mensen hier komen met 'IK HEB HEM' terwijl ik er nog op loop te wachten :'(

en het is nu pas 13:00 en de meeste mensen hier komen volgens mij pas rond de late middag.
toch wel een leuke dame op de reclame
Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/5189/0e-d500.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

pokeran schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:02:
euhh de enige info die ik krijg/heb is de info op 2call.nl bij het inloggen. En ik weet nu al dat er mensen hier komen met 'IK HEB HEM' terwijl ik er nog op loop te wachten :'(

en het is nu pas 13:00 en de meeste mensen hier komen volgens mij pas rond de late middag.
toch wel een leuke dame op de reclame
[afbeelding]
NO way dat iemand hem vandaag zal hebben:
11-11-2004 18:10 Samsung SGH-D500 Verlenging Telfort 400 aanvraag akkoord, w8 op D500, 12/11/2004
Er staat dus nog wachten bij mij en ik geloof echt dat ik de eerste was bij 2calldie hem besteld heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

n00bs schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:12:
[...]

NO way dat iemand hem vandaag zal hebben:

[...]

Er staat dus nog wachten bij mij en ik geloof echt dat ik de eerste was bij 2calldie hem besteld heeft
haha nee ik bedoelde gewoon meer van: mensen reageren in dit topic meestal pas later.
En het feit dat andere mensen de D500 eerder in handen krijgen stond daar eigenlijk los van, naja het staat gewoon onduidelijk in mijn post.
Mijn status is hetzelfde bij 2call. Echt 'frusterend' dat daar gewoon niets veranderd.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!!