De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ga hem nu halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
er zit bv geen symbian os op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:00:
zijn er eigenlijk nadelen aan deze telefoon?
Ik mis voicedial,en jammer dat je opgenomen dingen met je voicerecorder niet als beltoon kan selecteren,verder zal je mij niet horen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

ik vind dat geen nadeel maar een voordeel :/
nadeel is eigenlijk ook dat geheugen uitbreiding onmogelijk is, hoewel ik toch maar een jaartje met een telefoon doe maakt het mij eigenlijk niet veel uit

[ Voor 29% gewijzigd door Underworld op 07-12-2004 14:05 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Hier en daar in enkele reviews wordt de batterij erg bekritiseert door zijn lage standby tijd, het toestel ondersteunt geen video-call ( UMTS etc. ) en het schuifmechanisme is volgens enkelen zeer slecht ( het wordt zelfs vergeleken met de Siemens SL55, toch een toestel met een 'probleem' verleden ).
Ik ben zelf van mening dat het toestel qua mechanisme goed werkt, wel wat stroever in vergelijking met de E800. Hij ziet er ook erg stylish en goed afgewerkt uit, maar ik zou 'm niet kopen omdat hij geen uitbreidbaar geheugen heeft en niet veel extra's ten opzichte van mijn huidige verzameling mobiele toestellen, behalve de 1.3 megepixel camera dan...

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 07-12-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
mijn enige nadeel is dat ik em nog niet heb :/ Zit nog te wachten dat ik van 2call een mailtje krijg dat ie verstuurd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de accu,ik heb hem zaterdagmiddag opgeladen,helemaal vol,en hoefde pas gisteravond om 8 uur hem weer op te laden,heb er heel veel meegespeeld,valt mij dus tot nu toe wel mee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:24:
Even over de accu,ik heb hem zaterdagmiddag opgeladen,helemaal vol,en hoefde pas gisteravond om 8 uur hem weer op te laden,heb er heel veel meegespeeld,valt mij dus tot nu toe wel mee hoor
Als je maar met de accu merkt dat er een kleine stijgende lijn inzit met de standby tijd en dat je er steeds een stukje langer mee doet, het is gewoon een feeling, als je het gevoel hebt dat het niet goed zit, gewoon lekker terug gaan naar de winkel en het probleem uitleggen, dan ruilen ze de accu gewoon voor je om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 06:33

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:04:
[...]

Ik mis voicedial,en jammer dat je opgenomen dingen met je voicerecorder niet als beltoon kan selecteren,verder zal je mij niet horen hoor :P
Hmm ik heb toch ergens gelezen dat je een voicememo kon instellen als beltoon. Maar kan het ook verkeerd gelezen hebben natuurlijk :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was denk ik een foutje in mijn review. Het woordje "niet" was ik vergeten. Dus ik heb dat ff
gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:25

Royz

Kleurenblind!!

Er zitten trouwens wel beltonen in die tijdens het afspelen trillen hoor. Alleen wil natuurlijk niemand polyfonische beltonen als je ook mp3's kunt selecteren. Nog steeds erg jammer :'(

we zitten btw aan de 1000 posts, nieuw deel ergens?

[ Voor 16% gewijzigd door Royz op 07-12-2004 14:46 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Je heb toch ook via 2call besteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Misschien makkelijk voor de rest en in de volgende startpost !!

op http://nl.samsungmobile.com staat de software op te syncen met de D500 via bluetooth !

dit betreft versie 2.0

werk hier goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

euh jij had hem toch bij 2call besteld?
ik heb ze een mailtje gestuurd voor meer details, alleen jammer dat ze altijd met maar 1 zin antwoorden. Dit kreeg ik vandaag in mijn mailbox
Goedemorgen,

De D500 is vandaag verwacht.

Met vriendelijke groeten,
dus dan ga ik er vanuit dat ze hem vandaag nog niet op de post doen :'(
kbegin serieus spijt te krijgen dat ik hem via internet (in dit geval 2call) heb besteld. (reden was dan ook omdat het meestal zo is dat internetshops eerder de telefoontjes binnen krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pokeran schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:52:
[...]

euh jij had hem toch bij 2call besteld?
ik heb ze een mailtje gestuurd voor meer details, alleen jammer dat ze altijd met maar 1 zin antwoorden. Dit kreeg ik vandaag in mijn mailbox

[...]

dus dan ga ik er vanuit dat ze hem vandaag nog niet op de post doen :'(
kbegin serieus spijt te krijgen dat ik hem via internet (in dit geval 2call) heb besteld. (reden was dan ook omdat het meestal zo is dat internetshops eerder de telefoontjes binnen krijgen)
ik kreeg gistermiddag nog een mail dat ze een levering hadden binnen gekregen en dat er naar alle waarschijnlijkheid vandaag of morgen er een naar mij zou worden verstuurd. Vanochtend stond nog op de site dat de levertijd begin december werd verwacht en nu staat er beperkt leverbaar. Zit nog steeds te wachten op een mailtje dat ie verstuurd is... Wel jammer dat ze niet echt duidelijk zijn in wanneer je em wel of niet krijgt.

Ik bedoel: ik heb t ordernummer erbij gegeven en zij weten toch wel hoeveel ze er binnen hebben gekregen en hoeveel mensen de telefoon besteld hebben. Dan is t dus kijken op welke plek je staat op de reserveringslijst en dan kan ie duidelijkheid geven. Maar ja... t is nog maar ff afwachten dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

ze mailde me maandag dat mn geboortedatum niet zou kloppen. dit i.v.m. contract overnam tijd geleden. dus ik heb dat nou geregeld bij Tmobile. ik had 2call erna gebeld en die zeiden dat ze morgen weer een levering krijgen en dat ze em dan zouden versturen. anders donderdag.
(ze waren bij eind november met de bestellingen uit te leveren. ik had em op 29/11 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat wij op werk geen mobiel aanmogen en er geen mogelijk is op de d500 om de beltoon op stil te zetten ZONDER tril (dan hoort nog iedereen dat er telefoon is!!) heb ik er aan zitten denken een soort geluidloze mp3 tone op te zetten..
dan gaat de telefoon, hoor je de mp3, die geluidloos is..

Iemand een idee hoe ik aan een geluidloze mp3 kom?

PS sms geluid kan wel helemaal uit, raar dat deze optie niet voor de beltoon geldt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:56:
Misschien makkelijk voor de rest en in de volgende startpost !!

op http://nl.samsungmobile.com staat de software op te syncen met de D500 via bluetooth !

dit betreft versie 2.0

werk hier goed !
Bedoel je Easy Studio 2.0? Ik snap er niet veel van van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:30:
Omdat wij op werk geen mobiel aanmogen en er geen mogelijk is op de d500 om de beltoon op stil te zetten ZONDER tril (dan hoort nog iedereen dat er telefoon is!!) heb ik er aan zitten denken een soort geluidloze mp3 tone op te zetten..

PS sms geluid kan wel helemaal uit, raar dat deze optie niet voor de beltoon geldt!!
simpel, gewoon iets opnemen en dan opslaan als mp3.
dat 'iets' moet natuurlijk geen geluid zijn van een microfoo of line-in.
volgen smij kan windows geluidsrecorder het zefls. :)

Skype, ik heb hem dus opdezelfde dag als jij besteld. dus dan hebben we hem pas rond volgende week thuis gok ik. Toch wel jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:30:

Dat kan wel degelijk! Bij stille stand moet je kiezen om je microfoon uit te zetten, dan hoor je geen bel- en trilgeluid.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Superchille telefoon is het :)
Display is echt perfect...

Zijn er al mensen die MP4 files erop hebben gezet? Ik zoek namelijk een makkelijke tool waarmee ik AVI's kan omzetten naar MP4 en de displayinstellingen kan omzetten naar het formaat wat deze telefoon gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Een nadeel van deze foon is dat ie zo mooi is dat strax iedereen er mee loopt, vrees ik.

Ik liet 'm vandaag aan een collega zien en hij is 'm op dit moment aan het halen, zo mooi vond ie 'm... Maar goed, ik mag niet klagen want ik ben er nog steeds superblij mee en ik wist van tevoren dat het toestel zo populair zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super telefoon!

Maarr....., ik heb een motorola bluetooth carkit (had een V600) , en nou lukt het niet om de carkit in te schakelen. Hij vind hem niet???
Iemand een iedee waarom niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
JAAA EINDELIJK staat er afgehandeld bij 2call :D op 7-12 dus maar hopen dat ie vandaag nog verzonden is en dat ik em morgen heb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Noobs, jij zei dat je dat ding had opgehaald?
Je had het toch ook bij 2Call besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft kunnen we hier verder gaan: Het Samsung D500 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ruikt naar schoenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he khad nog een vraagje..
als je de soundmate erin doet he, dan springt hij automatisch op handsfree.
kun je de handsfree functie dan ook weer uitzetten zonder de soundmate eruit te hale..
dat je bijvoorbeeld wel mp3's kunt luistere door de soundmate, maar gewoon kunt belle door de gewone telefoon speaker....

trouwens als je je soundmate erin zit, en iemand belt je, komtje beltoon dan ook uit je soundmate, en klinkt tie dan ook harder??

wie weet dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wicked_Wy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:36:
Noobs, jij zei dat je dat ding had opgehaald?
Je had het toch ook bij 2Call besteld?
Klopt ;) ik heb even opgebeld of ik hem kon ophalen :)
Dus even met de trein naar Den Haag en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:59:
[...]

Klopt ;) ik heb even opgebeld of ik hem kon ophalen :)
Dus even met de trein naar Den Haag en voila :)
waat??? dat ga ik mrogen ook doen dan!
dordt <-> den haag is 'maar' 40 minuten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

pokeran schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:01:
[...]

waat??? dat ga ik mrogen ook doen dan!
dordt <-> den haag is 'maar' 40 minuten ofzo
idd. wel relax, maar misschien is de jouwe nu al wel opgestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:26:
[...]

idd. wel relax, maar misschien is de jouwe nu al wel opgestuurd ;)
kheb trouwens in het nieuwe topic gevraagd of je me wou mailen, maar dat hoeft niet perse, ik vraag het wel hier (dit topic is toch zo goed als gesloten, dus die paar offtopic posts maken toch niets uit hoop ik :Y) )

euhh ok hier komen ff de vragen hoor:
1 - wanneer had je gebeld of je mocht komen ophalen?
2 - geven ze wel zomaar jou 'voorrang' want ik neem aan dat ze elk beschikbaar toestel direct willen verzenden naar de mensen die eerstvolgende zijn met de bestellingen
3 - heb je gewoon de prijs betaald die je zou moeten betalen als hij bezorgd zou worden? want in die prijs zitten als het goed is ook rembourskosten in verwerkt
4 - ohw jaa, waarschijnlijk hebben ze mijn bestelling nog niet verwerkt, want bij de status van 2call.nl staat nog: wacht op toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Voor de mensen die het niet opgevallen is:
Het Samsung D500 topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

pokeran schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:29:
[...]

kheb trouwens in het nieuwe topic gevraagd of je me wou mailen, maar dat hoeft niet perse, ik vraag het wel hier (dit topic is toch zo goed als gesloten, dus die paar offtopic posts maken toch niets uit hoop ik :Y) )

euhh ok hier komen ff de vragen hoor:
1 - wanneer had je gebeld of je mocht komen ophalen?
2 - geven ze wel zomaar jou 'voorrang' want ik neem aan dat ze elk beschikbaar toestel direct willen verzenden naar de mensen die eerstvolgende zijn met de bestellingen
3 - heb je gewoon de prijs betaald die je zou moeten betalen als hij bezorgd zou worden? want in die prijs zitten als het goed is ook rembourskosten in verwerkt
4 - ohw jaa, waarschijnlijk hebben ze mijn bestelling nog niet verwerkt, want bij de status van 2call.nl staat nog: wacht op toestel
1) vanmiddag
2) ik was de eerste die besteld had ;) maar een beller=meestal sneller ;)
3)gewone prijs, heb niet geprobeert de prijs te verlagen. Je kan het proberen Nee heb je, ja kan je krijgen ;)
4) stond bij mij ook

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:15:
[...]

1) vanmiddag
2) ik was de eerste die besteld had ;) maar een beller=meestal sneller ;)
3)gewone prijs, heb niet geprobeert de prijs te verlagen. Je kan het proberen Nee heb je, ja kan je krijgen ;)
4) stond bij mij ook

succes
thxs, morgenochtend ga ik dus bellen, ik vind het wel 'klote' want ik weet gewoon dat ik die mensen lastig ga vallen ermee :'(. Maarja ik zat vandmiddag nog gewoon eraan te denken om die order te annuleren, want ik heb echt geen geduld. Zeker niet als ik jullie allemaal ervaringen en vragen aan elkaar zie stellen, en dan heb ik gewoon nog niets.
Maarja, misschien doe ik vanaf morgen wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: