Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/101_0105.jpg

Ondanks de minpuntjes blijf ik het een topper vinden :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG, 9,4cm nog niet uitgeschoven is huuuuuuge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:56:
OMFG, 9,4cm nog niet uitgeschoven is huuuuuuge
Dat is MAAR 4mm langer dan de KLEINE E700. Misschien dat jij van die superkleine kinderhandjes hebt. Maar mijn E700 was vorig jaar ongeveer het kleinste toestel wat er was. Nu zijn er vast wel iets kleinere toestellen te krijgen dan de E700, maar een toestel met al die functionaliteit van de D500 zal je NIET in een kleiner jasje vinden.

ONTOPIC:

Weet iemand of je bij de D500 wel op een makkelijke manier java games/apps op je telefoon kan krijgen, zonder tussenkomst van het internet.

[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 06-12-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 21:03

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

made schreef op maandag 06 december 2004 @ 08:31:
Wie weet of je die bewegende achtergronden ook zelf kan maken ?
Zijn het animated Gif's of 3pg of avi ?
Welke resolutie ?

tnx
met ulead 3d cool

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Zijn gif's, resolutie: resolutie van het scherm lijkt mij wel handig ;)
Waarmee: Adobe Imageready etc etc genoeg tools voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
De D500 is nog steeds deze week verwacht bij 2Call.
Meneer zei ook dat er een headset en SoundMate bij zit, net als bij iedereen dus.

'k Snap niet dat de D500 nog niet bij webwinkels goed verkrijgbaar is, deze zijn meestal toch wel een van de eerste die een nieuw product hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 06:33

De Nelis

en anders maar niet...

2Call meldt mij naar verwachting mijn bestelling met D500 vandaag al dan niet morgen te versturen. :D

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 13:50

meneerdeman

Mister The Man

Weet iemand ook of je deze gratis kunt krijgen bij een contract verlening en hoever van te voren. De mijne loopt namelijk over 3 maanden af, maar kan eigenlijk niet zo lang wachten >:) Wat een geile telefoon zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
n13ls13 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:53:
2Call meldt mij naar verwachting mijn bestelling met D500 vandaag al dan niet morgen te versturen. :D
Hmmz, jij had zeker onder je ordernummer een mail gestuurd? Ikke niet, maar 2Call heeft de telefoon dus al?
Of heb je zelf een mail van ze gehad zonder 2Call een bericht te sturen van wanneer de D500 verstuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:05:
[...]

ONTOPIC:

Weet iemand of je bij de D500 wel op een makkelijke manier java games/apps op je telefoon kan krijgen, zonder tussenkomst van het internet.
Gewoon via 'n BT-usb-stick maar of deze compitabel zijn met Samsung weet ik niet. Samsung is altijd nog al vaag qua gebruik van infrarood dus misschien werkt BT ook wel niet goed met 't erop zetten van spellen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Wicked_Wy schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:58:
[...]

Hmmz, jij had zeker onder je ordernummer een mail gestuurd? Ikke niet, maar 2Call heeft de telefoon dus al?
Of heb je zelf een mail van ze gehad zonder 2Call een bericht te sturen van wanneer de D500 verstuurd wordt?
Ik heb ze idd gemaild met mijn ordernummer. En wat ik hier uit op maak is idd dat ze hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je het lettertype van het menu e.d. instellen (kleiner)? Ik vind dat het nu wat onoverzichtelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

n13ls13 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:21:
[...]

Ik heb ze idd gemaild met mijn ordernummer. En wat ik hier uit op maak is idd dat ze hem al hebben.
offtopic:
Bij mij staat nog: aanvraag akkoord, w8 op D500, 12/11/2004. Ik denk dat jij je bestelling later dan mij hebt geplaatst of niet?
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:24:
Kun je het lettertype van het menu e.d. instellen (kleiner)? Ik vind dat het nu wat onoverzichtelijk is..
Ik zou zeggen, lees je handleiding. Of moet iemand anders dat voor jou doen :?

[ Voor 30% gewijzigd door n00bs op 06-12-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijdehandje, ik heb die telefoon niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:57:
Ik ben niet bijdehand. En de manual staat gewoon online op elke Samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Bij mij staat datzelfde alleen op datum 30/11/2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
En de Samsung E-630, is dat meer de uitgeklede versie van de D-500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:20:
Zijn gif's, resolutie: resolutie van het scherm lijkt mij wel handig ;)
Waarmee: Adobe Imageready etc etc genoeg tools voor te vinden.
rgr, vanavond eens lekker klussen, kijken of ik een mooi bewegend BMW logo-tje kan maken !.

Ik heb een sitecom usb bluetooth en die doet het perfect !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:23:
[...]

[...]

rgr, vanavond eens lekker klussen, kijken of ik een mooi bewegend BMW logo-tje kan maken !.

Ik heb een sitecom usb bluetooth en die doet het perfect !!
precies de usb bluetooth van sitecom van 25 eu doet het perfect bij mij. Heeft iemand al een site waar je nieuwe games kan bestellen. Verder kan je games niet uploaden via bluetooth of irda of datakabel. het is alleen mogelijk via wap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is erg klote dan. Ik had ergens een keer een trucje gelezen (op GOT) hoe je toch dmv serialcable bij de E700 wel games kon uploaden. Misschien dat dit ook kan bij de D500 mbv Bluetooth?

stond ergens in het E700 topic. Dus als iemand wil zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Het is idd wel een minpuntje dat je geen games kan verzenden via BT. Had het ook al geprobeert via de mail maar dat werkt ook niet helaas. Misschien is er een (gratis) manier om jezelf via wap iets te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

grrr toch wel balen dat de mensen die hem bij 2call nog steeds niet hebben :(
(of heeft iemand hem al?)
anyways, het lijkt me dat mensen die nog geen mail hebben gekregen met de pincode van de simkaart (als je abonnement bij heb genomen) dat die hem dus ook niet morgen hoeven te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:22:
grrr toch wel balen dat de mensen die hem bij 2call nog steeds niet hebben :(
(of heeft iemand hem al?)
anyways, het lijkt me dat mensen die nog geen mail hebben gekregen met de pincode van de simkaart (als je abonnement bij heb genomen) dat die hem dus ook niet morgen hoeven te verwachten.
'k Heb m'n SIM-kaart al een tijdje (meer dan een week), en heb nog niets van 2Call vernomen.
Je kreeg toch een bericht als je D500 verstuurd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Wicked_Wy schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:43:
[...]

'k Heb m'n SIM-kaart al een tijdje (meer dan een week), en heb nog niets van 2Call vernomen.
Je kreeg toch een bericht als je D500 verstuurd werd?
je hebt je simkaart wel van 2call gekregen al? ik dacht dat telefoon en simkaart tegelijkertijd werden verstuurd en je 'hoort' nog ee mailtje te krijgen met je pincode (voor het geval iemand je simkaartje onderschept ergens)
maarja nog helemaal niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mss of het met de D500 mogelijk is om behalve te wappen ook op normale sites te surfen, net als op de P900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:49:
[...]

je hebt je simkaart wel van 2call gekregen al? ik dacht dat telefoon en simkaart tegelijkertijd werden verstuurd en je 'hoort' nog ee mailtje te krijgen met je pincode (voor het geval iemand je simkaartje onderschept ergens)
Yupz. Als je provider (in mijn geval Vodafone, ik weet niet of het met de rest zo is) eenmaal akkoord is gegaan met het contract, dan gaat je abonnement gelijk in. En dat mailtje over de pincode heb ik gekregen, tegelijkertijd met wanneer je SIM-kaart verstuurd is, deze komt gewoon in een enveloppie.
'k Had m'n contract en alles al 17/11 opgestuurd, maar omdat ik nummerbehoud aangevraagd had, duurde het maximaal 2 weken voordat ik de SIM-kaart in huis had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde net een MP3'tje van Lycos te downloaden. Heb nog geen Bluetooth dongle. Maar als het bestand gedownload is word het opgeslagen als mp4 bestand en kan vervolgens niet afgespeelt worden terwijl ik hem toch egt naar mp3 had geconverteerd. Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Wicked_Wy schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:56:
[...]

Yupz. Als je provider (in mijn geval Vodafone, ik weet niet of het met de rest zo is) eenmaal akkoord is gegaan met het contract, dan gaat je abonnement gelijk in. En dat mailtje over de pincode heb ik gekregen, tegelijkertijd met wanneer je SIM-kaart verstuurd is, deze komt gewoon in een enveloppie.
'k Had m'n contract en alles al 17/11 opgestuurd, maar omdat ik nummerbehoud aangevraagd had, duurde het maximaal 2 weken voordat ik de SIM-kaart in huis had.
aha, bij mij had hij teruggemaild dat hij mijn order in behandeling zou nemen zodra de d500 binnen zou zijn gekomen. Dus dat kan het ook wel verklaren waarom ik nog niets heb. Plus het feit dat ik mijn order 12 dagen later dan jij had verstuurd.
(op 17-11 had ik nog niet eens echte plannen om een nieuw mobieltje te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:57:
Doe ff niet zo tof :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:46:
[...]

precies de usb bluetooth van sitecom van 25 eu doet het perfect bij mij. Heeft iemand al een site waar je nieuwe games kan bestellen. Verder kan je games niet uploaden via bluetooth of irda of datakabel. het is alleen mogelijk via wap...
Hmm jammer op m'n SE K700i heb ik nu 73 spellen staan! Allemaal gratis en voor niks (via BT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:49:
[...]

heb om 10 voor 5 ff gemaild en kreeg 2 minuten later al mail trug van 2call.

Goedemiddag,

Er is een levering D500's binnengekomen. Naar alle waarschijnlijkheid
zal uw order morgen verzonden worden.

Met vriendelijke groeten,

dus maar ff hopen dan. Jammer dat ie vandaag nie verstuurd is want blijf morgen ziek thuis :X Maar dat naar alle waarschijnlijkheid baart mij nog zorgen want zo weet ik nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:37:
[...]

Hmm jammer op m'n SE K700i heb ik nu 73 spellen staan! Allemaal gratis en voor niks (via BT)
mmm miss wel mogelijk hoor via bluetooth verzenden alleen las op een forum dat het niet mogelijk was en jij kan het blijkbaar wel dus miss ook wel bij de d500.... heeft iemand nog spelletjes voor de d500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:59:

n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:29:
Ik zou zeggen, lees je handleiding. Of moet iemand anders dat voor jou doen :?
Sorry viel me gewoon op :P

Heb zelf de sl65, vind ik persoonlijker een mooier design hebben dan de d500... Erg belangrijk punt vind ik :)

[ Voor 32% gewijzigd door Matthijs op 06-12-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

__REMCO__ schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:01:
[...]

Goedemiddag,

dus maar ff hopen dan. Jammer dat ie vandaag nie verstuurd is want blijf morgen ziek thuis :X Maar dat naar alle waarschijnlijkheid baart mij nog zorgen want zo weet ik nog niks.
hey je hebt geen email in je profieltje, want ik wilde je alleen maar vragen wanneer je precies je order had geplaatst.
Maarja, dan maar in dit topic vragen, bij deze dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Eventjes ter info:

Ik zal geen nieuwe startpost maken voor het volgende deel van deze telefoon. Dus als iemand zich geroepen voelt om een nieuwe startpost te maken, meld dat even. Dan kan namelijk diegene er al aan beginnen, en weten de andere dat er iets geregeld gaat worden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou zit weer mee

sta ik in de belcompany om kwart voor zes na een beetje creatief afdingen
(laagste prijs garantie)
mocht ik hem meenemen voor voor 129,95 bij een vodafone 300 abbo.

krijgt de vodafone registratie server een storing en ligt hun systeem eruit =[
moet ik nog een dag wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm miss wel mogelijk hoor via bluetooth verzenden alleen las op een forum dat het niet mogelijk was en jij kan het blijkbaar wel dus miss ook wel bij de d500.... heeft iemand nog spelletjes voor de d500?
Heb wel aardig wat k700i en Neukia midletjes (jad,jar) passen deze niet op de d500?
Het is mij ook nog niet gelukt om spelletjes op de d500 te krijgen.
Degene die erop zitten zuigen behoorlijk.
Voor de k700i heb ik bv ook Counterstrike en Call of Duty..de freeware edities!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Modbreak:een hele partij warez weggehaald; lees Het algemeen beleid #warez en het mailtje dat Korakal jou heeft gestuurd n.a.v. CLB in "Het Sony Ericsson S700 topic"

[ Voor 109% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:23:
[...]

hey je hebt geen email in je profieltje, want ik wilde je alleen maar vragen wanneer je precies je order had geplaatst.
Maarja, dan maar in dit topic vragen, bij deze dus :)
16-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Het zou misschien leuk zijn als iemand hier een review over de Samsung D500 gaat schrijven.

Vroeger zijn er namelijk wat reviews geweest, maar de laatste tijd zijn er weinig aanmeldingen.

Zijn er hier misschien geinteresseerde? Kijk voor meer informatie op de volgende link

Oproep: nieuwe telefoonreviewers gezocht

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 06-12-2004 20:03 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noobs,

ik zal mijn review vanavond aanpassen. Een aantal punten die jij had, wilde ik zelf ook nog
aanpakken. Bedankt voor het doorkijken van de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Onnadenkende quote weggehaald

[ Voor 97% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Modbreak:blaat

[ Voor 92% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Vandaag mijn D500 gaan halen, een zwarte. Machtig :)

Hoe kan ik met mijn Samsung connecten naar mijn PC ?

Heb een Cellink Bleutooth V1.2 USB adaptor gekocht bij BC.
Software geinstalleerd, maar krijg mijn PC niet te zien, Samsung ziet geen PC en PC ziet geen Samsung.

Bleutooth staat AAN
Veilige modus UIT
Naam = SAMSUNG
Bleutooth dienst = Serielle poort ( bestandsoverdracht en object ophalen ook geprobeerd )
Is de Samsung V1.2 ? Dacht 1.1.
Op PC kan ik zoeken op naam of MAC adres, maar hoe weet ik welk adres mijn Samsung heeft?

Wie kan mijn a.u.b. helpen ? Of welke merken en types werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer ***** ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

Uw GSM-telefoonnummer is **-**.***.***.

Om veiligheidsredenen hebben wij uw simkaart beveiligd met een pincode, namelijk : ****.

Als u drie keer achter elkaar een verkeerde pincode intoetst, blokkeert de simkaart. Dan heeft u de PUK-code nodig om hem weer te deblokkeren.

De PUK-code is : ********. Bewaar deze PUK-code goed.

Wij danken u voor uw order en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Ook hierbij is 2Call begonnen met leveren, dus: Yippieeeeeeee! D500 is onderweg,,, >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:25:
Vandaag mijn D500 gaan halen, een zwarte. Machtig :)

Hoe kan ik met mijn Samsung connecten naar mijn PC ?

Heb een Cellink Bleutooth V1.2 USB adaptor gekocht bij BC.
Software geinstalleerd, maar krijg mijn PC niet te zien, Samsung ziet geen PC en PC ziet geen Samsung.

Bleutooth staat AAN
Veilige modus UIT
Naam = SAMSUNG
Bleutooth dienst = Serielle poort ( bestandsoverdracht en object ophalen ook geprobeerd )
Is de Samsung V1.2 ? Dacht 1.1.
Op PC kan ik zoeken op naam of MAC adres, maar hoe weet ik welk adres mijn Samsung heeft?

Wie kan mijn a.u.b. helpen ? Of welke merken en types werken ?
Bij de bluetooth instellingen moet je wel optie 3 aan zetten (bereikbaarheid van mijn telefoon) moet je aan zetten. En bij bluetooth diensten hoef je niets aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

heb net mijn D500 opgehaald. mooie telefoon, slide systeem is net als die van de e800 (volgens mij wel en is zeker neit stroef). verder is het geluid super zolang je het maar niet op zijn hardst zet. soundmate klein maar fijn, is net iets beter dan de interne speaker. menu, is ff wennen maar verder wel fijn (vergeken met de samsung e700). als ik tijd heb zal ik een revieuw in elkaar klussen (maar alvast excuses als die niet super is, ben een newbie op dat gebied). Bluetooth gaat alleen wel wat traagjes, met zo'n 40 kbyte en ik weet dat het 700 kbyte aan moet kunnen.

ik ga weer verder klooien

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:28:
Eventjes ter info:

Ik zal geen nieuwe startpost maken voor het volgende deel van deze telefoon. Dus als iemand zich geroepen voelt om een nieuwe startpost te maken, meld dat even. Dan kan namelijk diegene er al aan beginnen, en weten de andere dat er iets geregeld gaat worden.
Ik ben meteen begonnen aan een ontwerpje voor een nieuwe startpost, maar ben even inspiratieloos :) . Iemand ideeën?
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/start.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:33:
heb net mijn D500 opgehaald. mooie telefoon, slide systeem is net als die van de e800 (volgens mij wel en is zeker neit stroef). verder is het geluid super zolang je het maar niet op zijn hardst zet. soundmate klein maar fijn, is net iets beter dan de interne speaker. menu, is ff wennen maar verder wel fijn (vergeken met de samsung e700). als ik tijd heb zal ik een revieuw in elkaar klussen (maar alvast excuses als die niet super is, ben een newbie op dat gebied). Bluetooth gaat alleen wel wat traagjes, met zo'n 40 kbyte en ik weet dat het 700 kbyte aan moet kunnen.

ik ga weer verder klooien
Hoe dichter je de d500 bij de bleutooth dongle houdt, des te sneller is je upload ervan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]nou nou zit weer mee

(laagste prijs garantie)

moet ik nog een dag wachten.[quote]

Waarschijnlijk spaar je zo wat eurotjes uit...Ik heb hem vandaag(16.30 uur) bij phonehouse gehaald. Ook met een 300 Vodafone abbo Voor 99,95€ en dan mocht ik nog gratis 25€ aan ass uitzoeken(zonder telefoon inruil) Was in Den Haag(vriendelijke zaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Nog een onnadenkende quote weggehaald

[ Voor 96% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:39:

(laagste prijs garantie)

Waarschijnlijk spaar je zo wat eurotjes uit...Ik heb hem vandaag(16.30 uur) bij phonehouse gehaald. Ook met een 300 Vodafone abbo Voor 99,95€ en dan mocht ik nog gratis 25€ aan ass uitzoeken(zonder telefoon inruil) Was in Den Haag(vriendelijke zaak)
toch maar ff langs de phonehouse dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:37:
[...]

Ik ben meteen begonnen aan een ontwerpje voor een nieuwe startpost, maar ben even inspiratieloos :) . Iemand ideeën?
[afbeelding]
Samsung log iets meer centreren, "Samsung D500" erbij plaatsen. Hoekjes transparant maken ( Ik gebruik namelijk een grijse achtergrond. Dan zie ik opeens zo'n wit hoekje :( ) tussenstukjes maken. En inspiratie uit één van de volgens startposts halen:

Ginz in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."
[rml]Holleboomer in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ X]"[/rml]
Eggy in "De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 ..."
[rml]justice_strike in "Het grote Sendo X topic [ deel 2]"[/rml]
Barca in "Siemens SX1 - Deel 4"

En probeer als eerste een mooie startpost te maken die goed in de nieuwe layout goed past :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:48:
[...]
Samsung log iets meer centreren, "Samsung D500" erbij plaatsen. Hoekjes transparant maken ( Ik gebruik namelijk een grijse achtergrond. Dan zie ik opeens zo'n wit hoekje :( ) tussenstukjes maken.
En wat vind je hiervan:
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/start.gif
Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:48:
En probeer als eerste een mooie startpost te maken die goed in de nieuwe layout goed past :P
Bedoel je dat de kleuren niet passen? Ik vind het net eens iets anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:24:
[...]

Kan je niks gratis doen via WAP ofzo?
Reeds geprobeerd via wappy.to en tagtag.com, maar je kan alleen polyfonische ringtonen en plaatjes uploaden :( geen java applets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m besteld via gsm.nl.......
T-mobile 150 abbo.....24 maanden....kreeg 109 euro terug.....
Kan niet wachten tot k m heb.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

iemand al achter gekomen hoe je de pims en file manager moet gebruiken in samenwerking met bluetooth? ik krijg het niet voor elkaar dat mijn laptop mijn telefoon ziet met dat programma, en de help doet het niet :S. infrarood doet het wel, maar dat is moeilijk doen als het makkelijk kan

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
__REMCO__ schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:01:

Goedemiddag,

'k Ben al blij dat 2Call ze binnenheeft :P
In een eerdere post zei iemand dat ze misschien vandaag nog de deur uit zouden gaan, dat is dus niet gelukt.

Ennuhm...men krijgt toch ook een mailtje van 2Call als je telefoon wordt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:38:
[...]

Hoe dichter je de d500 bij de bleutooth dongle houdt, des te sneller is je upload ervan!!
dat is begrijpelijk, alleen ik ben er nog geen 30 cm vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:58:
[...]

En wat vind je hiervan:
[afbeelding]

[...]

Bedoel je dat de kleuren niet passen? Ik vind het net eens iets anders ...
Ziet er zo goed uit...

Aangezien de layour net een paar dagen geleden veranderd is. Zijn veel startpost niet meer hoe ze hoorde te zijn. Jij ben de eerste die een IT startpost gaan maken met de nieuwe layout.

Kleuren zijn naar mijn mening mooi

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:15:
[...]

Ziet er zo goed uit...

Aangezien de layour net een paar dagen geleden veranderd is. Zijn veel startpost niet meer hoe ze hoorde te zijn. Jij ben de eerste die een IT startpost gaan maken met de nieuwe layout.

Kleuren zijn naar mijn mening mooi
Ok, als jij je toestemming geeft, dan is die versie wat mij betreft de finale. Ik weet wel niet precies hoe de opbouw van zo'n startpost is (waarschijnlijk UBB, maar hoe zit het dan met tabellen, achtergrondafbeeldingen...).
Oja, kan ik al een nieuw topic openen? Kan ik meteen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijs, als ik je nog kan voorzien van info voor je nieuwe startpost of foto's van het toestel
dan laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de games uploaden naar D500. Mij lukt het niet via bluetooth sommige bestanden worden gewoon geweigerd als ik het naar de D500 probeer te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Waar kan ik mijn wap-settings vandaan halen? Wil graag ringtones, spellen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:48:
Waar kan ik mijn wap-settings vandaan halen? Wil graag ringtones, spellen downloaden
std al ingestelt anders bij je provider op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:29:
[...]

Bij de bluetooth instellingen moet je wel optie 3 aan zetten (bereikbaarheid van mijn telefoon) moet je aan zetten. En bij bluetooth diensten hoef je niets aan te zetten
Bleutooth staat AAN
Veilige modus UIT
Naam = SAMSUNG
Zichtbaarheid = AAN

EDIT; OK het werkt, alleen is het zo langzaam.

[ Voor 7% gewijzigd door abusimbal op 06-12-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is zitten de instellingen er al standaard in. Ff bij de browser in de instellingen
er naar zoeken en de goede provider kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Is er al iemand die weet hoe dit toestel te syncen met bv outlook dmv van bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmmm over die spellen: jammer dat dat niet werkt voor jullie. Zou toch wel gaaf zijn al zou je er nieuwe java-games op kunnen zetten. Sommige spellen zijn echt onwijs gaaf en kan je gewoon uren achter elkaar spelen :) Maar ja er zal heus wel iemand komen die er voor gaat zorgen dat jullie ook gratis java-games op je telefoon kunt zetten. Hopelijk snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:22:
[...]

Ok, als jij je toestemming geeft, dan is die versie wat mij betreft de finale. Ik weet wel niet precies hoe de opbouw van zo'n startpost is (waarschijnlijk UBB, maar hoe zit het dan met tabellen, achtergrondafbeeldingen...).
Oja, kan ik al een nieuw topic openen? Kan ik meteen beginnen.
Ja, zo'n startpost maak je in UBB. En voorbeelden kan je dan ook in de eerder vermelde startposts bekijken. Kijk hier bijvoorbeeld maar eens.
Nieuw topic mag je pas posten zodra deze de 1000 posts bereikt heeft, maar je kan `m alvast wel gaan proberen te maken in je Notepad

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dit bedoelde ik dus wat met de E700 kan:
Om java naar je telefoon te krijgen via datakable:

U need Samsung XXXX Java Uploader v1.1 by Jabberwock for that and u must create a new connection from your PC to your phone...

1. First you need to enable Serial Java download - #*536963#
2. Select midlets to install
3. Enter Serial Java menu #*5737425# and select second option - "2.Serial Download"
4. Repeat step 3 until all java is loaded

How To Upload Java Games
NOTE: First you should disable all other connections which you are making outside of your PC like LAN, ISP etc. except the one which u made to download games to your phone and disable all other firewalls also.

You need to create a New Network Connection shown in the pictures below.

Choose Setup Up An Advance Connection

Choose Connect Directly To Another Computer

Choose Host

Choose Communication Port Type I prefer COM1 as it is default one but before that first you ensure that no other program is setup to use COM1.

Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)

Now right click on Incoming Connections (it is the one which you setup above) and click on properties.

Tick mark Communication Port Type (COM1)
Tick Mark (Allow Others To Make Private Connections To My Computer By Tunneling Through The Internet On Network)

Now in same window select Communication Port Type (COM1) and click on properties and verify that the settings are :

In the same window click on Users tab ...
Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)
Tick mark (Always Allow Directly Connected Devices Such As palmtop Computers To Connect Without Providing Password)

Its Done !!
Now u need Java Uploader and Java Midlets which can be downloaded from my site's home page
After this, enter code in your cell phone to enable serial download - #*536963#
It should display " Serial Enable, Others disable"
Now enter code #*5737425# and select First Option PPP UP ( Click it only once otherwise your phone will reset)
Check if u see an Unauthenticated incoming connection in your network connections

Now add Java Midlet's *.jad file in Java Uploader

Again in your cell phone enter code #*5737425#, this time select Second Option Serial Download
Now your Java Uploader should transfer Java Midlets to your cell phone.
After loading Java Midlets, revert back the download mode by codes:

#*536961# - WAPSAR (Default)
#*536962# - HTTP
#*536963# - SERIAL

Choose WAPSAR or else will have problems with GPRS browsing
Enjoy !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@n00bs: aay relaxed. Komt denk heel goed in de richting. Nu nog iemand proberen en dan met z'n allen gamen op de Samsung D500000000000000! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelieve deze post te negeren! Dit is een kladje voor het volgende topic.
Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/header.gif

Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/D500.gif

Afbeeldingslocatie: http://piranha.f2o.org/D500/spacer.gif

Blaat Blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:59:
Dat is erg klote dan. Ik had ergens een keer een trucje gelezen (op GOT) hoe je toch dmv serialcable bij de E700 wel games kon uploaden. Misschien dat dit ook kan bij de D500 mbv Bluetooth?

Ach, wil je gamen koop je toch gewoon een spelconsole of PSP of Nintendo DS.
Sorry als dat arrogant klinkt maar GSM's dienen niet om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:53:
Weet iemand mss of het met de D500 mogelijk is om behalve te wappen ook op normale sites te surfen, net als op de P900?
Kan iemand hier met finaliteit een antwoord op geven?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:30:
[...]

mja af en toe in de trein of bus is t toch leuk om ff een spel te kunnen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:30:
[...]
:? het klinkt niet arrogant, alleen dom of ERG conservatief!

Als je een telefoon ALLEEN koopt om te bellen, waarom dan ooit een nieuw toestel kopen :? dan had ik net zo goed mijn allereerste mobieltje van 8 jaar geleden kunnen houden. Daarmee kon je bellen en SMS alleen ontvangen.

Een mobiel zal steeds meer een all-in-1 apparaat gaan worden (heb ik al velen jaren geleden gezegd). Alle kleine handige apparaatjes die er zijn zullen in de toekomst meer en meer geintegreerd worden in een GSM-achtige telefoon.

Als ik in de trein zit, vind ik het wel leuk om een spelletje op de telefoon te spelen. Of soms in bed, als ik geen zin heb om achter de PC te duiken. Dan zeg jij natuurlijk koop een gameboy oid. TJA als een telefoon toch al de mogelijkheid heeft om spellen te spelen, waarom moet ik dan nog een extra apparaat mee gaan dragen en extra geld uitgeven :?

Daarnaast gaat het om JAVA applets. Dus niet alleen games! ook handige applicaties.

Waarom denk jij dat NVidia en ATI zo druk bezig zijn met grafische processoren voor mobiele apparaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Modbreak:Strooi toch niet zovaak met die linkjes :|

[ Voor 101% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:46:
[...]

:? het klinkt niet arrogant, alleen dom of ERG conservatief!

.

Waarom denk jij dat NVidia en ATI zo druk bezig zijn met grafische processoren voor mobiele apparaten :?
Natuurlijk word er druk gewerkt om mobieltjes te kunnen laten wedijveren met de reuzen van Sony en Nintendo maar voorlopig is de kloof gigantisch. Maar goed, als de huidige generatie games aanvaardbaar is voor jouw, dan veronderstel ik idd niet dat je een Gameboy Advance of Sony PSP nodig hebt.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:39:
[...]

Kan iemand hier met finaliteit een antwoord op geven?

Thnx
sorry geen antwoord op je vraag, maar wat of waarom wil je normale sites bekijken met de d500? het schermpje is sowieso te klein.
ik heb ook een PDA met een resoutie van 320*240 en dat is al gewoon veels te klein. Na 2 minuten 'surfen' krijg ik al last van mn handen enzo, omdat de layout gewoon niet ergonomisch is. Dus ALS het kan, lijkt het me sowieso niet lekker werken ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom halen mensen hun telefoon bij de belcompany of the phonehouse ( met bijbetaling) als ze bij gsm.nl gewoon op een 150 abo (t-mobile) dik 100 euro retour krijgen!!!???

Tevens nog een vraag,een eigen mp3 is toch gewoon in te stellen als beltoon?

alvast bedankt

ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:38:
Waarom halen mensen hun telefoon bij de belcompany of the phonehouse ( met bijbetaling) als ze bij gsm.nl gewoon op een 150 abo (t-mobile) dik 100 euro retour krijgen!!!???

Tevens nog een vraag,een eigen mp3 is toch gewoon in te stellen als beltoon?

alvast bedankt

ronald
Ik geloof dat 90% van de BC klanten hier aanwezig, een Vodafone 150-2 jaar abbo hebben genomen waaronder ikzelf. Op sites als 2call.nl stond dat je daar 60 euro bij moest betalen (nu zie ik dat er 47 staat). Als je bij de BC dan een zelfde regeling ziet, waarbij het toestel ook nog gratis is (goedkoper dan een webwinkel dus) dan ga je daar meteen op in.

En ja je kan eigen mp3's als beltonen plaatsen.
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:44:
Over de games uploaden naar D500. Mij lukt het niet via bluetooth sommige bestanden worden gewoon geweigerd als ik het naar de D500 probeer te uploaden.
Zijn er uberhaubt bestanden (jar-files) waarbij het wel lukt dan? Bij mij lukt het met geen enkele file namelijk

[ Voor 20% gewijzigd door Royz op 07-12-2004 00:45 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn Vodafone 300 abb en gsm zou ik bij gsm.nl 90€ moeten betalen...Nu 99€ niet echt de moeite dus, komt namelijk ook nog verzend kosten bij!!

Kan dus op de D500 waarschijnlijk ook geen bluetooth chatprogramma instaleren!???

Verder is het een top telefoon....Nog veel te ontdekken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(laagste prijs garantie)

hm.. hebben ze dat ergens online staan die prijs?
zodat ik aanspraak kan maken op laagste prijsgarantie elke phonehouse die ik bel zeggen 125 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Mensen, ik heb een probleem

Afgelopen zaterdag mijn D-500 opgehaald, leuk en aardig allemaal. Zelfde ervaringen als de rest. Alleen nu valt het me op, dat ik mijn telefoon elke n8 MOET opladen, oftewel de accu gaat niet langer mee dan 24u, momenteel!

Wat ik ermee doe? Niks bijz. heb er dan 30 mins mee gebeld, standby geweest voor de rest, af en toe met BT 5 mins gespeeld, and that's it. Gisteravond was ie ook leeg, maar na hem aan en uit gezet te hebben, had ik nog de volle 3 streepjes accu en die gaat nu nog steeds mee.

Is dit nieuwigheid :?

Oftewel, omdat de accu nieuw is moet ie eerst een paar x ont en opgeladen zijn voor de beste werking?, of is het echt een fout in de accu zelf?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Dr.Göbb. schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:40:
MyCom/Cellink/TDK (o.a. BelCompany) werken prima. Sitecom raad ik je af.
En waarom dan geen Sitecom :? Gebruik hem hier gewoon en werkt prima, haal 50 kb/s Vind ik zelf aardig rap voor een BT bestandensessie van 10 mb in totaal! En dan wel 50 kb/sec. constant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Tekn0z schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:34:
Mensen, ik heb een probleem

Afgelopen zaterdag mijn D-500 opgehaald, leuk en aardig allemaal. Zelfde ervaringen als de rest. Alleen nu valt het me op, dat ik mijn telefoon elke n8 MOET opladen, oftewel de accu gaat niet langer mee dan 24u, momenteel!

...

Is dit nieuwigheid :?

Oftewel, omdat de accu nieuw is moet ie eerst een paar x ont en opgeladen zijn voor de beste werking?, of is het echt een fout in de accu zelf?
Nou dit is volgens mij niet echt nieuwigheid. Als de batterij echt uitvalt en je hebt in die paar dagen geen verbetering gemerkt, kan je het beste even terug gaan naar de winkel. Ze ruilen dan gewoon de accu voor jou om voor wel een goede...
Ik had dit ook bij mijn E700, maar na 2 keer laden deed ik er steeds langer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Kan iemand mij vertellen hoe je dat klokje kan uitschakelen als de telefoon dicht is?(een soort screensaver-achtig iets)
Heb de handleiding nog nagelezen, maar kan het niet vinden.(of ik lees erover heen, maar dat betwijfel ik)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

De eerste keer moet je de accu ook helemaal ontladen. Trek hem gewoon leeg. Daarna weer helemaal opladen en dan weer helemaal leegtrekken. Dan weer opladen en vanaf dat punt is het normaal gesproken zo dat een accu zijn max. capaciteit heeft. En aangezien het een Li-Ion accu is kan je hem dan altijd ook tussentijds opladen.

Heeft iemand trouwens ook een BT dongle gekocht voor die telefoon? ik heb er namelijk nog geen 1. En vroeg mij af of het nog uitmaakt welke je koopt :?

[ Voor 20% gewijzigd door n00bs op 07-12-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:17:
De eerste keer moet je de accu ook helemaal ontladen. Trek hem gewoon leeg. Daarna weer helemaal opladen en dan weer helemaal leegtrekken. Dan weer opladen en vanaf dat punt is het normaal gesproken zo dat een accu zijn max. capaciteit heeft. En aangezien het een Li-Ion accu is kan je hem dan altijd ook tussentijds opladen.

Heeft iemand trouwens ook een BT dongle gekocht voor die telefoon? ik heb er namelijk nog geen 1. En vroeg mij af of het nog uitmaakt welke je koopt :?
Ik had bij de D500 meteen eentje van Cellink gekocht, doet het wel oke, alleen installatie is vaag en kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:17:

Ik heb er 1 van sitecom gekocht type CN-500. Doet het perfect! Kan gelijk de D500 vinden(en nog paar andere telefoons op werk :P ) Bestanden over en weer zenden gaat ook lekker makkelijk, tot nu toe geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Donde schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:52:
[...]

Ik heb er 1 van sitecom gekocht type CN-500. Doet het perfect! Kan gelijk de D500 vinden(en nog paar andere telefoons op werk :P ) Bestanden over en weer zenden gaat ook lekker makkelijk, tot nu toe geen problemen mee gehad.
Hoe snel is de bestandsoverdracht? (voor MP3tjes natuurlijk super irri als het een half jaar duurt ;) dan is USB misschien een betere optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:00:
[...]

Hoe snel is de bestandsoverdracht? (voor MP3tjes natuurlijk super irri als het een half jaar duurt ;) dan is USB misschien een betere optie)
Om eerlijk te zijn heb ik daar niet echt opgelet. Gewoon bestanden verzenden en doorgaan met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donde schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:03:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik daar niet echt opgelet. Gewoon bestanden verzenden en doorgaan met werken.
1 a 2 min per mp3 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:55:
nou nou zit weer mee

(laagste prijs garantie)

[...]

hm.. hebben ze dat ergens online staan die prijs?
zodat ik aanspraak kan maken op laagste prijsgarantie elke phonehouse die ik bel zeggen 125 euro
Nee...Die verkoper keek nog ff op de site van bc en gsm-shop.nl maar daar zat hij al veel onder! Stonden nog wat te praten, toen zei die als je vandaag een 300 vodafone abb neemt krijg je hem voor 99€ en die 400 vodafone voor 75€ daarna kreeg ik nog 25€ voor de oude mobile(die ik niet inleverde)..Volgens mij krijgen ze geld per "oude" mobile...vandaar dat ie niet moeilijk deed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:14:
[...]

1 a 2 min per mp3 volgens mij
Dat klopt ongeveer wel ja. Heb net ff een 3.7mb mp3 bestand verzonden en het duurde ongeveer 1 minuut en 39 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik twijfel of ik m aangaschaffen de prijs vind ik te hoog voor hetzelfde geld heb je een mda compact zelfs minder nog op www.gsm.nl is ie overigens 440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
En hoe stel ik een MP3 als beltoon in dan, ga nu een MP3'tje editten ( Outblast Vs. Korsakoff - Unleash The Beast :) ) En dan gewoon via BT in de Music map van je D-500 gooien? En dan iets van beltoon instellen en dat laten doorverwijzen naar dat nr. in die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Tekn0z schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:43:
En hoe stel ik een MP3 als beltoon in dan, ga nu een MP3'tje editten ( Outblast Vs. Korsakoff - Unleash The Beast :) ) En dan gewoon via BT in de Music map van je D-500 gooien? En dan iets van beltoon instellen en dat laten doorverwijzen naar dat nr. in die map?
Zie je, kind kan de was doen :9

Je gaat dan naar je funbox==>selecteer mp3 bestand==>instellen als beltoon(je kan hier ook eventueel je mp3 aan een bepaalde contactpersoon toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
zijn er eigenlijk nadelen aan deze telefoon?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!!