Ondanks de minpuntjes blijf ik het een topper vinden
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:25 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:25 ]
Dat is MAAR 4mm langer dan de KLEINE E700. Misschien dat jij van die superkleine kinderhandjes hebt. Maar mijn E700 was vorig jaar ongeveer het kleinste toestel wat er was. Nu zijn er vast wel iets kleinere toestellen te krijgen dan de E700, maar een toestel met al die functionaliteit van de D500 zal je NIET in een kleiner jasje vinden.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:56:
OMFG, 9,4cm nog niet uitgeschoven is huuuuuuge
[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 06-12-2004 14:07 ]
met ulead 3d coolmade schreef op maandag 06 december 2004 @ 08:31:
Wie weet of je die bewegende achtergronden ook zelf kan maken ?
Zijn het animated Gif's of 3pg of avi ?
Welke resolutie ?
tnx
Keep it calm...en lek mig de zuk
time is infinite, but each week is ten hours short..
Hmmz, jij had zeker onder je ordernummer een mail gestuurd? Ikke niet, maar 2Call heeft de telefoon dus al?n13ls13 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:53:
2Call meldt mij naar verwachting mijn bestelling met D500 vandaag al dan niet morgen te versturen.
Gewoon via 'n BT-usb-stick maar of deze compitabel zijn met Samsung weet ik niet. Samsung is altijd nog al vaag qua gebruik van infrarood dus misschien werkt BT ook wel niet goed met 't erop zetten van spellen?n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:05:
[...]
ONTOPIC:
Weet iemand of je bij de D500 wel op een makkelijke manier java games/apps op je telefoon kan krijgen, zonder tussenkomst van het internet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb ze idd gemaild met mijn ordernummer. En wat ik hier uit op maak is idd dat ze hem al hebben.Wicked_Wy schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:58:
[...]
Hmmz, jij had zeker onder je ordernummer een mail gestuurd? Ikke niet, maar 2Call heeft de telefoon dus al?
Of heb je zelf een mail van ze gehad zonder 2Call een bericht te sturen van wanneer de D500 verstuurd wordt?
Verwijderd
n13ls13 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:21:
[...]
Ik heb ze idd gemaild met mijn ordernummer. En wat ik hier uit op maak is idd dat ze hem al hebben.
Ik zou zeggen, lees je handleiding. Of moet iemand anders dat voor jou doenVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:24:
Kun je het lettertype van het menu e.d. instellen (kleiner)? Ik vind dat het nu wat onoverzichtelijk is..
[ Voor 30% gewijzigd door n00bs op 06-12-2004 15:29 ]
Ik ben niet bijdehand. En de manual staat gewoon online op elke Samsung site.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:57:
Bijdehandje, ik heb die telefoon niet eens..
rgr, vanavond eens lekker klussen, kijken of ik een mooi bewegend BMW logo-tje kan maken !.n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:20:
Zijn gif's, resolutie: resolutie van het scherm lijkt mij wel handig
Waarmee: Adobe Imageready etc etc genoeg tools voor te vinden.
Verwijderd
precies de usb bluetooth van sitecom van 25 eu doet het perfect bij mij. Heeft iemand al een site waar je nieuwe games kan bestellen. Verder kan je games niet uploaden via bluetooth of irda of datakabel. het is alleen mogelijk via wap...made schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:23:
[...]
[...]
rgr, vanavond eens lekker klussen, kijken of ik een mooi bewegend BMW logo-tje kan maken !.
Ik heb een sitecom usb bluetooth en die doet het perfect !!
'k Heb m'n SIM-kaart al een tijdje (meer dan een week), en heb nog niets van 2Call vernomen.pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:22:
grrr toch wel balen dat de mensen die hem bij 2call nog steeds niet hebben
(of heeft iemand hem al?)
anyways, het lijkt me dat mensen die nog geen mail hebben gekregen met de pincode van de simkaart (als je abonnement bij heb genomen) dat die hem dus ook niet morgen hoeven te verwachten.
je hebt je simkaart wel van 2call gekregen al? ik dacht dat telefoon en simkaart tegelijkertijd werden verstuurd en je 'hoort' nog ee mailtje te krijgen met je pincode (voor het geval iemand je simkaartje onderschept ergens)Wicked_Wy schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:43:
[...]
'k Heb m'n SIM-kaart al een tijdje (meer dan een week), en heb nog niets van 2Call vernomen.
Je kreeg toch een bericht als je D500 verstuurd werd?
Verwijderd
Yupz. Als je provider (in mijn geval Vodafone, ik weet niet of het met de rest zo is) eenmaal akkoord is gegaan met het contract, dan gaat je abonnement gelijk in. En dat mailtje over de pincode heb ik gekregen, tegelijkertijd met wanneer je SIM-kaart verstuurd is, deze komt gewoon in een enveloppie.pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:49:
[...]
je hebt je simkaart wel van 2call gekregen al? ik dacht dat telefoon en simkaart tegelijkertijd werden verstuurd en je 'hoort' nog ee mailtje te krijgen met je pincode (voor het geval iemand je simkaartje onderschept ergens)
maarja nog helemaal niets gehoord.
Verwijderd
aha, bij mij had hij teruggemaild dat hij mijn order in behandeling zou nemen zodra de d500 binnen zou zijn gekomen. Dus dat kan het ook wel verklaren waarom ik nog niets heb. Plus het feit dat ik mijn order 12 dagen later dan jij had verstuurd.Wicked_Wy schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:56:
[...]
Yupz. Als je provider (in mijn geval Vodafone, ik weet niet of het met de rest zo is) eenmaal akkoord is gegaan met het contract, dan gaat je abonnement gelijk in. En dat mailtje over de pincode heb ik gekregen, tegelijkertijd met wanneer je SIM-kaart verstuurd is, deze komt gewoon in een enveloppie.
'k Had m'n contract en alles al 17/11 opgestuurd, maar omdat ik nummerbehoud aangevraagd had, duurde het maximaal 2 weken voordat ik de SIM-kaart in huis had.
Doe ff niet zo tofVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:57:
Bijdehandje, ik heb die telefoon niet eens..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm jammer op m'n SE K700i heb ik nu 73 spellen staan! Allemaal gratis en voor niks (via BT)Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:46:
[...]
precies de usb bluetooth van sitecom van 25 eu doet het perfect bij mij. Heeft iemand al een site waar je nieuwe games kan bestellen. Verder kan je games niet uploaden via bluetooth of irda of datakabel. het is alleen mogelijk via wap...
heb om 10 voor 5 ff gemaild en kreeg 2 minuten later al mail trug van 2call.pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:49:
[...]
je hebt je simkaart wel van 2call gekregen al? ik dacht dat telefoon en simkaart tegelijkertijd werden verstuurd en je 'hoort' nog ee mailtje te krijgen met je pincode (voor het geval iemand je simkaartje onderschept ergens)
maarja nog helemaal niets gehoord.
Verwijderd
mmm miss wel mogelijk hoor via bluetooth verzenden alleen las op een forum dat het niet mogelijk was en jij kan het blijkbaar wel dus miss ook wel bij de d500.... heeft iemand nog spelletjes voor de d500?CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:37:
[...]
Hmm jammer op m'n SE K700i heb ik nu 73 spellen staan! Allemaal gratis en voor niks (via BT)
n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:59:
stond ergens in het E700 topic. Dus als iemand wil zoeken
Sorry viel me gewoon opn00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:29:
Ik zou zeggen, lees je handleiding. Of moet iemand anders dat voor jou doen
[ Voor 32% gewijzigd door Matthijs op 06-12-2004 19:21 ]
hey je hebt geen email in je profieltje, want ik wilde je alleen maar vragen wanneer je precies je order had geplaatst.__REMCO__ schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:01:
[...]
heb om 10 voor 5 ff gemaild en kreeg 2 minuten later al mail trug van 2call.
Goedemiddag,
Er is een levering D500's binnengekomen. Naar alle waarschijnlijkheid
zal uw order morgen verzonden worden.
Met vriendelijke groeten,
dus maar ff hopen dan. Jammer dat ie vandaag nie verstuurd is want blijf morgen ziek thuisMaar dat naar alle waarschijnlijkheid baart mij nog zorgen want zo weet ik nog niks.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Verwijderd
Heb wel aardig wat k700i en Neukia midletjes (jad,jar) passen deze niet op de d500?mmm miss wel mogelijk hoor via bluetooth verzenden alleen las op een forum dat het niet mogelijk was en jij kan het blijkbaar wel dus miss ook wel bij de d500.... heeft iemand nog spelletjes voor de d500?
[ Voor 109% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:23 ]
16-11pokeran schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:23:
[...]
hey je hebt geen email in je profieltje, want ik wilde je alleen maar vragen wanneer je precies je order had geplaatst.
Maarja, dan maar in dit topic vragen, bij deze dus
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 06-12-2004 20:03 ]
-
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bij de bluetooth instellingen moet je wel optie 3 aan zetten (bereikbaarheid van mijn telefoon) moet je aan zetten. En bij bluetooth diensten hoef je niets aan te zettenabusimbal schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:25:
Vandaag mijn D500 gaan halen, een zwarte. Machtig![]()
Hoe kan ik met mijn Samsung connecten naar mijn PC ?
Heb een Cellink Bleutooth V1.2 USB adaptor gekocht bij BC.
Software geinstalleerd, maar krijg mijn PC niet te zien, Samsung ziet geen PC en PC ziet geen Samsung.
Bleutooth staat AAN
Veilige modus UIT
Naam = SAMSUNG
Bleutooth dienst = Serielle poort ( bestandsoverdracht en object ophalen ook geprobeerd )
Is de Samsung V1.2 ? Dacht 1.1.
Op PC kan ik zoeken op naam of MAC adres, maar hoe weet ik welk adres mijn Samsung heeft?
Wie kan mijn a.u.b. helpen ? Of welke merken en types werken ?
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
Ik ben meteen begonnen aan een ontwerpje voor een nieuwe startpost, maar ben even inspiratieloosGinz schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:28:
Eventjes ter info:
Ik zal geen nieuwe startpost maken voor het volgende deel van deze telefoon. Dus als iemand zich geroepen voelt om een nieuwe startpost te maken, meld dat even. Dan kan namelijk diegene er al aan beginnen, en weten de andere dat er iets geregeld gaat worden.
Verwijderd
Hoe dichter je de d500 bij de bleutooth dongle houdt, des te sneller is je upload ervan!!Dxue schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:33:
heb net mijn D500 opgehaald. mooie telefoon, slide systeem is net als die van de e800 (volgens mij wel en is zeker neit stroef). verder is het geluid super zolang je het maar niet op zijn hardst zet. soundmate klein maar fijn, is net iets beter dan de interne speaker. menu, is ff wennen maar verder wel fijn (vergeken met de samsung e700). als ik tijd heb zal ik een revieuw in elkaar klussen (maar alvast excuses als die niet super is, ben een newbie op dat gebied). Bluetooth gaat alleen wel wat traagjes, met zo'n 40 kbyte en ik weet dat het 700 kbyte aan moet kunnen.
ik ga weer verder klooien
Verwijderd
Verwijderd
toch maar ff langs de phonehouse danWaarschijnlijk spaar je zo wat eurotjes uit...Ik heb hem vandaag(16.30 uur) bij phonehouse gehaald. Ook met een 300 Vodafone abbo Voor 99,95€ en dan mocht ik nog gratis 25€ aan ass uitzoeken(zonder telefoon inruil) Was in Den Haag(vriendelijke zaak)
Samsung log iets meer centreren, "Samsung D500" erbij plaatsen. Hoekjes transparant maken ( Ik gebruik namelijk een grijse achtergrond. Dan zie ik opeens zo'n wit hoekjeVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:37:
[...]
Ik ben meteen begonnen aan een ontwerpje voor een nieuwe startpost, maar ben even inspiratieloos. Iemand ideeën?
[afbeelding]
-
Verwijderd
En wat vind je hiervan:Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:48:
[...]
Samsung log iets meer centreren, "Samsung D500" erbij plaatsen. Hoekjes transparant maken ( Ik gebruik namelijk een grijse achtergrond. Dan zie ik opeens zo'n wit hoekje) tussenstukjes maken.
Bedoel je dat de kleuren niet passen? Ik vind het net eens iets anders ...Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:48:
En probeer als eerste een mooie startpost te maken die goed in de nieuwe layout goed past
Verwijderd
Reeds geprobeerd via wappy.to en tagtag.com, maar je kan alleen polyfonische ringtonen en plaatjes uploaden
Verwijderd
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
'k Ben al blij dat 2Call ze binnenheeft__REMCO__ schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:01:
heb om 10 voor 5 ff gemaild en kreeg 2 minuten later al mail trug van 2call.
Goedemiddag,
Er is een levering D500's binnengekomen. Naar alle waarschijnlijkheid
zal uw order morgen verzonden worden.
Met vriendelijke groeten,
dus maar ff hopen dan. Jammer dat ie vandaag nie verstuurd is want blijf morgen ziek thuisMaar dat naar alle waarschijnlijkheid baart mij nog zorgen want zo weet ik nog niks.
dat is begrijpelijk, alleen ik ben er nog geen 30 cm vanaf.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:38:
[...]
Hoe dichter je de d500 bij de bleutooth dongle houdt, des te sneller is je upload ervan!!
Ziet er zo goed uit...Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:58:
[...]
En wat vind je hiervan:
[afbeelding]
[...]
Bedoel je dat de kleuren niet passen? Ik vind het net eens iets anders ...
-
Verwijderd
Ok, als jij je toestemming geeft, dan is die versie wat mij betreft de finale. Ik weet wel niet precies hoe de opbouw van zo'n startpost is (waarschijnlijk UBB, maar hoe zit het dan met tabellen, achtergrondafbeeldingen...).Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:15:
[...]
Ziet er zo goed uit...
Aangezien de layour net een paar dagen geleden veranderd is. Zijn veel startpost niet meer hoe ze hoorde te zijn. Jij ben de eerste die een IT startpost gaan maken met de nieuwe layout.
Kleuren zijn naar mijn mening mooi
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
std al ingestelt anders bij je provider op de website.Chuckiej schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:48:
Waar kan ik mijn wap-settings vandaan halen? Wil graag ringtones, spellen downloaden
Bleutooth staat AANVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:29:
[...]
Bij de bluetooth instellingen moet je wel optie 3 aan zetten (bereikbaarheid van mijn telefoon) moet je aan zetten. En bij bluetooth diensten hoef je niets aan te zetten
[ Voor 7% gewijzigd door abusimbal op 06-12-2004 22:35 ]
Verwijderd
Ja, zo'n startpost maak je in UBB. En voorbeelden kan je dan ook in de eerder vermelde startposts bekijken. Kijk hier bijvoorbeeld maar eens.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:22:
[...]
Ok, als jij je toestemming geeft, dan is die versie wat mij betreft de finale. Ik weet wel niet precies hoe de opbouw van zo'n startpost is (waarschijnlijk UBB, maar hoe zit het dan met tabellen, achtergrondafbeeldingen...).
Oja, kan ik al een nieuw topic openen? Kan ik meteen beginnen.
-
Om java naar je telefoon te krijgen via datakable:
U need Samsung XXXX Java Uploader v1.1 by Jabberwock for that and u must create a new connection from your PC to your phone...
1. First you need to enable Serial Java download - #*536963#
2. Select midlets to install
3. Enter Serial Java menu #*5737425# and select second option - "2.Serial Download"
4. Repeat step 3 until all java is loaded
How To Upload Java Games
NOTE: First you should disable all other connections which you are making outside of your PC like LAN, ISP etc. except the one which u made to download games to your phone and disable all other firewalls also.
You need to create a New Network Connection shown in the pictures below.
Choose Setup Up An Advance Connection
Choose Connect Directly To Another Computer
Choose Host
Choose Communication Port Type I prefer COM1 as it is default one but before that first you ensure that no other program is setup to use COM1.
Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)
Now right click on Incoming Connections (it is the one which you setup above) and click on properties.
Tick mark Communication Port Type (COM1)
Tick Mark (Allow Others To Make Private Connections To My Computer By Tunneling Through The Internet On Network)
Now in same window select Communication Port Type (COM1) and click on properties and verify that the settings are :
In the same window click on Users tab ...
Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)
Tick mark (Always Allow Directly Connected Devices Such As palmtop Computers To Connect Without Providing Password)
Its Done !!
Now u need Java Uploader and Java Midlets which can be downloaded from my site's home page
After this, enter code in your cell phone to enable serial download - #*536963#
It should display " Serial Enable, Others disable"
Now enter code #*5737425# and select First Option PPP UP ( Click it only once otherwise your phone will reset)
Check if u see an Unauthenticated incoming connection in your network connections
Now add Java Midlet's *.jad file in Java Uploader
Again in your cell phone enter code #*5737425#, this time select Second Option Serial Download
Now your Java Uploader should transfer Java Midlets to your cell phone.
After loading Java Midlets, revert back the download mode by codes:
#*536961# - WAPSAR (Default)
#*536962# - HTTP
#*536963# - SERIAL
Choose WAPSAR or else will have problems with GPRS browsing
Enjoy !!!
Verwijderd
Ach, wil je gamen koop je toch gewoon een spelconsole of PSP of Nintendo DS.n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:59:
Dat is erg klote dan. Ik had ergens een keer een trucje gelezen (op GOT) hoe je toch dmv serialcable bij de E700 wel games kon uploaden. Misschien dat dit ook kan bij de D500 mbv Bluetooth?
stond ergens in het E700 topic. Dus als iemand wil zoeken
Verwijderd
Kan iemand hier met finaliteit een antwoord op geven?Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:53:
Weet iemand mss of het met de D500 mogelijk is om behalve te wappen ook op normale sites te surfen, net als op de P900?
mja af en toe in de trein of bus is t toch leuk om ff een spel te kunnen doenVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:30:
[...]
Ach, wil je gamen koop je toch gewoon een spelconsole of PSP of Nintendo DS.
Sorry als dat arrogant klinkt maar GSM's dienen niet om te gamen.
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:30:
[...]
Ach, wil je gamen koop je toch gewoon een spelconsole of PSP of Nintendo DS.
Sorry als dat arrogant klinkt maar GSM's dienen niet om te gamen.
[ Voor 101% gewijzigd door BalusC op 07-12-2004 07:25 ]
Verwijderd
Natuurlijk word er druk gewerkt om mobieltjes te kunnen laten wedijveren met de reuzen van Sony en Nintendo maar voorlopig is de kloof gigantisch. Maar goed, als de huidige generatie games aanvaardbaar is voor jouw, dan veronderstel ik idd niet dat je een Gameboy Advance of Sony PSP nodig hebt.n00bs schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:46:
[...]
het klinkt niet arrogant, alleen dom of ERG conservatief!
.
Waarom denk jij dat NVidia en ATI zo druk bezig zijn met grafische processoren voor mobiele apparaten
sorry geen antwoord op je vraag, maar wat of waarom wil je normale sites bekijken met de d500? het schermpje is sowieso te klein.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:39:
[...]
Kan iemand hier met finaliteit een antwoord op geven?
Thnx
Verwijderd
Ik geloof dat 90% van de BC klanten hier aanwezig, een Vodafone 150-2 jaar abbo hebben genomen waaronder ikzelf. Op sites als 2call.nl stond dat je daar 60 euro bij moest betalen (nu zie ik dat er 47 staat). Als je bij de BC dan een zelfde regeling ziet, waarbij het toestel ook nog gratis is (goedkoper dan een webwinkel dus) dan ga je daar meteen op in.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:38:
Waarom halen mensen hun telefoon bij de belcompany of the phonehouse ( met bijbetaling) als ze bij gsm.nl gewoon op een 150 abo (t-mobile) dik 100 euro retour krijgen!!!???
Tevens nog een vraag,een eigen mp3 is toch gewoon in te stellen als beltoon?
alvast bedankt
ronald
Zijn er uberhaubt bestanden (jar-files) waarbij het wel lukt dan? Bij mij lukt het met geen enkele file namelijkVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:44:
Over de games uploaden naar D500. Mij lukt het niet via bluetooth sommige bestanden worden gewoon geweigerd als ik het naar de D500 probeer te uploaden.
[ Voor 20% gewijzigd door Royz op 07-12-2004 00:45 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
hm.. hebben ze dat ergens online staan die prijs?Waarschijnlijk spaar je zo wat eurotjes uit...Ik heb hem vandaag(16.30 uur) bij phonehouse gehaald. Ook met een 300 Vodafone abbo Voor 99,95€ en dan mocht ik nog gratis 25€ aan ass uitzoeken(zonder telefoon inruil) Was in Den Haag(vriendelijke zaak)
En waarom dan geen SitecomDr.Göbb. schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:40:
MyCom/Cellink/TDK (o.a. BelCompany) werken prima. Sitecom raad ik je af.
Nou dit is volgens mij niet echt nieuwigheid. Als de batterij echt uitvalt en je hebt in die paar dagen geen verbetering gemerkt, kan je het beste even terug gaan naar de winkel. Ze ruilen dan gewoon de accu voor jou om voor wel een goede...Tekn0z schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:34:
Mensen, ik heb een probleem
Afgelopen zaterdag mijn D-500 opgehaald, leuk en aardig allemaal. Zelfde ervaringen als de rest. Alleen nu valt het me op, dat ik mijn telefoon elke n8 MOET opladen, oftewel de accu gaat niet langer mee dan 24u, momenteel!
...
Is dit nieuwigheid
Oftewel, omdat de accu nieuw is moet ie eerst een paar x ont en opgeladen zijn voor de beste werking?, of is het echt een fout in de accu zelf?
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
[ Voor 20% gewijzigd door n00bs op 07-12-2004 12:40 ]
Verwijderd
Ik had bij de D500 meteen eentje van Cellink gekocht, doet het wel oke, alleen installatie is vaag en kutn00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:17:
De eerste keer moet je de accu ook helemaal ontladen. Trek hem gewoon leeg. Daarna weer helemaal opladen en dan weer helemaal leegtrekken. Dan weer opladen en vanaf dat punt is het normaal gesproken zo dat een accu zijn max. capaciteit heeft. En aangezien het een Li-Ion accu is kan je hem dan altijd ook tussentijds opladen.
Heeft iemand trouwens ook een BT dongle gekocht voor die telefoon? ik heb er namelijk nog geen 1. En vroeg mij af of het nog uitmaakt welke je koopt
Ik heb er 1 van sitecom gekocht type CN-500. Doet het perfect! Kan gelijk de D500 vinden(en nog paar andere telefoons op werkn00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:17:
De eerste keer moet je de accu ook helemaal ontladen. Trek hem gewoon leeg. Daarna weer helemaal opladen en dan weer helemaal leegtrekken. Dan weer opladen en vanaf dat punt is het normaal gesproken zo dat een accu zijn max. capaciteit heeft. En aangezien het een Li-Ion accu is kan je hem dan altijd ook tussentijds opladen.
Heeft iemand trouwens ook een BT dongle gekocht voor die telefoon? ik heb er namelijk nog geen 1. En vroeg mij af of het nog uitmaakt welke je koopt
Hoe snel is de bestandsoverdracht? (voor MP3tjes natuurlijk super irri als het een half jaar duurtDonde schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:52:
[...]
Ik heb er 1 van sitecom gekocht type CN-500. Doet het perfect! Kan gelijk de D500 vinden(en nog paar andere telefoons op werk) Bestanden over en weer zenden gaat ook lekker makkelijk, tot nu toe geen problemen mee gehad.
Om eerlijk te zijn heb ik daar niet echt opgelet. Gewoon bestanden verzenden en doorgaan met werken.n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:00:
[...]
Hoe snel is de bestandsoverdracht? (voor MP3tjes natuurlijk super irri als het een half jaar duurtdan is USB misschien een betere optie)
Verwijderd
1 a 2 min per mp3 volgens mijDonde schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:03:
[...]
Om eerlijk te zijn heb ik daar niet echt opgelet. Gewoon bestanden verzenden en doorgaan met werken.
Verwijderd
Nee...Die verkoper keek nog ff op de site van bc en gsm-shop.nl maar daar zat hij al veel onder! Stonden nog wat te praten, toen zei die als je vandaag een 300 vodafone abb neemt krijg je hem voor 99€ en die 400 vodafone voor 75€ daarna kreeg ik nog 25€ voor de oude mobile(die ik niet inleverde)..Volgens mij krijgen ze geld per "oude" mobile...vandaar dat ie niet moeilijk deed!nou nou zit weer mee
sta ik in de belcompany om kwart voor zes na een beetje creatief afdingen
(laagste prijs garantie)
mocht ik hem meenemen voor voor 129,95 bij een vodafone 300 abbo.
krijgt de vodafone registratie server een storing en ligt hun systeem eruit =[
moet ik nog een dag wachten.
[...]
hm.. hebben ze dat ergens online staan die prijs?
zodat ik aanspraak kan maken op laagste prijsgarantie elke phonehouse die ik bel zeggen 125 euro
Dat klopt ongeveer wel ja. Heb net ff een 3.7mb mp3 bestand verzonden en het duurde ongeveer 1 minuut en 39 sec.
Zie je, kind kan de was doenTekn0z schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:43:
En hoe stel ik een MP3 als beltoon in dan, ga nu een MP3'tje editten ( Outblast Vs. Korsakoff - Unleash The Beast) En dan gewoon via BT in de Music map van je D-500 gooien? En dan iets van beltoon instellen en dat laten doorverwijzen naar dat nr. in die map?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq