Er staan fouten in je reciew (ben pas bij blz 1. dus misschien kom ik er nog meer tegen)
De bedoeling van de SoundMate, die niet standaard in het pakket van de D500 aanwezig zal zijn, maar wel in het pakket van de Samsung E630, is dat men
Wordt wel standaard geleverd.
Samsung heeft het afgelopen jaar ontwikkeld in Korea en het is een hele klein speakertje en microfoontje in één.
Ik had vernomen dat het alleen een speaker was. de Mic. wordt gewoon gebruikt van het toestel, alleen bij activatie van de Soundmate wordt de mic. extra gevoelig (maar ik kan dit ook mis hebben).
Verder laat het toestel op het eerste gevoel niet een enorm goede indruk achter. Het toestel voelt plastic aan en een beetje goedkoop aan. Dat gevoel verdwijnt een beetje als men er wat langer mee werkt. Maar toch, de E800 geeft een betere indruk als men deze voor de eerste vasthoudt. Verder is de afwerking van de covers netjes en is er geen kraakje te horen. De gebruikte materialen zijn erg mooi. Nergens vind men enorme speling tussen de toetsen. Gewoon goed voor elkaar en goede constructie
Dit stuk is echt heel tegenstrijdig
blz 2:
Tijdens het gebruik en lange gesprekken komt bij dit toestel ook het fenomeen van een nat scherm voor.
Zou ik er niet inzitten... komt erg raar en ranzig over

Dat een scherm "nat" wordt, komt door de verheid van jouw eigen huid en de manier hoe jij de telefoon tegen je aandrukt. Zijn genoeg mensen die hier geen last van hebben en dan ook totaal niet snappen wat jij bedoelt, waarom het scherm nat wordt.
En tijdens gebruik... dus dat houdt in wanneer ik een spelletje speel op dit toestel, dat het scherm nat wordt

Bij een SMS bericht kan men in totaal 1920 tekens invoeren. Dat komt neer op 12 aaneengeschakelde berichten, wat enorm lang is voor een toestel. Men zou dan al bijna een MMS of Email bericht moeten gaan sturen als men nadenkt dat 1920 tekens een paar KB zijn en dus veel minder kosten dan 12 aparte SMS berichten die over het netwerk verstuurd worden.
Zou dan bijna? en daarna zeg je dat 12 smsjes duurder zijn

beetje tegenstrijdig
[
Voor 51% gewijzigd door
n00bs op 06-12-2004 13:26
]