De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:57:
[...]

Mp3 zonder aan je oor te houden , JA, komt erg leuk geluid uit !
Hoeveel geheugen vrij is.. geen idee dacht 80 MB van de 96mb
Mp3 ringtone's : je kan je eigen mp3-tjes gebruiken !
Soundmate en headset heb ik erbij gekregen
ok, thnx..maar je kunt dus de mp3's luisteren op handsfree ZONDER soundmate?

is et geluid echt veel slechter zonder soundmate?
die soundmate heb je ook persee nodig om handfree te BELLEN?\

kmoet dat ff echt duidelijk wete, iig bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Zijn er alleen maar zwarte versies in het land? Ik wil ook graag een zilveren, like DEvRV .
In het begin vond ik die zwarte hip, maar naarmate ik er meer foto's van zag vond ik uhm steeds lelijker worden.

En what about die andere kleur? Blauw ofzo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n ouders komen nu naar huis en dan ga ik hem ophalen.
Ben benieuwt!
Die foto's die met het toestel zijn gemaakt vind ik best mooi en zeker voor een phone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:22:
[...]

ok, thnx..maar je kunt dus de mp3's luisteren op handsfree ZONDER soundmate?

is et geluid echt veel slechter zonder soundmate?
die soundmate heb je ook persee nodig om handfree te BELLEN?\

kmoet dat ff echt duidelijk wete, iig bedankt
Kan zonder soundmate, die is er alleen voor om een duidelijker en mooier geluid te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:05:
[...]

Kan zonder soundmate, die is er alleen voor om een duidelijker en mooier geluid te krijgen
en met het handsfree bellen?heb je daar de soundmate persee voor nodig, of kun je die er opzetten zodat JIJ degene waarmee je belt nog wat beter hoort?!

UMTS live schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:03:
Kwaliteit van het geluid als je hem handfree zet is net zo strak geluid, maar blijkbaar wat ik nou net heb gemerkt verstaat niemand je als je maar een 20cm er van af zit. Je hebt de soundmate dus nodig wil je een beetje handsfree bellen.

hoezo heb je de soundmate nodig als je een beetje goed wil handsfree bellen?? zit er dan een microfoon in de soundmate? omdat als je gewoon handsfree belt dat de ANDER waarmee je belt JOU niet hoort als je meer dan 20cm van je telefoon af bent? en dat die microfoon van de soundmate sterker is, of is de soundmate puur voor zodat JIJ de ANDER beter hoort?
Maar dat was toch niet et probleem, et probleem was toch dat de ander jou niet hoort met verder can 20cm...
Dus is de soundmate alleen een speakertje?

wie kan da please ff duidelijk make

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:05:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:03:
Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!! Vandaag gehaald bij Belcompany icm met orange 40 1jr 170 euro lappen. Zit een soundmate bij en headsetje (zoals elke samsung zowat). Er is nog 88 mb vrij op het toestel, je kunt er een aantal dingen afhalen zoals een filmpie van 6 mb en 2 mp3'tjes die je er al op krijgt. Heb in de winkel al een beetje met die bluetooth verbinding zitten prutsen.....toestel kan makkelijk andere toestellen vinden maar die printer die we in de winkel hebben kon ie niet goed heen verbinden. Ik kon geen foto ontwikkelen wat ik wel jammer vond. Kwaliteit van het geluid als je hem handfree zet is net zo strak geluid, maar blijkbaar wat ik nou net heb gemerkt verstaat niemand je als je maar een 20cm er van af zit. Je hebt de soundmate dus nodig wil je een beetje handsfree bellen. Beeld kwaliteit is het beste wat ik heb gezien tot nu toe (samen met de s700 denk ik). BC waar ik werk heeft er 12 binnen gekregen misschien de andere filialen nog wel meer. Ik zou er morgen maar vroeg bij zijn dan!! Jammer genoeg alleen nog maar de Black blue versie (ja er is geen alleen black). De zilvere moet nog komen.
volgens mij heb je 88 mb vrij, en als je die demo mp3's en demo filmpje eraf haalt heb je denk 96 mb vrij..... klopt ofniet

Stond op www.samsung-mobile.com

96 MB dynamisch geheugen - meer heb je niet nodig.

Voor het opslaan, versturen en ontvangen van je gegevens heb je 96 MB dynamisch geheugen ter beschikking. Hierin kun je maar liefst 1000 foto's van 1 megapixel opslaan, een video of spraakmemo tot 60 minuten opnemen of 20 MP3 songs opslaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik ook maar 1tje dan, 1280x1024 en superfijn, beste kwaliteit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.royz.nl/images/d500/Photo-0007.jpg

Clickable!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:17:
[...]

en met het handsfree bellen?heb je daar de soundmate persee voor nodig, of kun je die er opzetten zodat JIJ degene waarmee je belt nog wat beter hoort?!

UMTS live schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:03:
Kwaliteit van het geluid als je hem handfree zet is net zo strak geluid, maar blijkbaar wat ik nou net heb gemerkt verstaat niemand je als je maar een 20cm er van af zit. Je hebt de soundmate dus nodig wil je een beetje handsfree bellen.

hoezo heb je de soundmate nodig als je een beetje goed wil handsfree bellen?? zit er dan een microfoon in de soundmate? omdat als je gewoon handsfree belt dat de ANDER waarmee je belt JOU niet hoort als je meer dan 20cm van je telefoon af bent? en dat die microfoon van de soundmate sterker is, of is de soundmate puur voor zodat JIJ de ANDER beter hoort?
Maar dat was toch niet et probleem, et probleem was toch dat de ander jou niet hoort met verder can 20cm...
Dus is de soundmate alleen een speakertje?

wie kan da please ff duidelijk make
Je kunt dus bellen en mp3 luisteren ook zonder soundmate, het geluid is alleen duidelijker/harder/beter/mooier met soundmate ;)

heeft nix met microfoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:25:
[...]

Je kunt dus bellen en mp3 luisteren ook zonder soundmate, het geluid is alleen duidelijker/harder/beter/mooier met soundmate ;)

heeft nix met microfoon te maken.
dus het nadeel van de telefoon is gewono dat de microfoon in de telefoon niet zo sterk is dus als je meer dan 20cm ervandaan bent dat tie je stem nietmeer goed oppakt, heeft dus nix met de soundmate te maken....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:34:
[...]

dus het nadeel van de telefoon is gewono dat de microfoon in de telefoon niet zo sterk is dus als je meer dan 20cm ervandaan bent dat tie je stem nietmeer goed oppakt, heeft dus nix met de soundmate te maken....?
Het lijkt me dat de microfoon goed is maarjah dat weten de mensen die de d500 vandaag gekocht hebben beter. :)

Ik hoop dat 2Call maandag ook uitlevert en ik dan dinsdag ook mn d500 heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha. Leuk al die BelCompany acties met exclusiviteit.

Tot mijn grote genoegen kan ik vertellen dat sinds vandaag ook T for Telecom hem levert. In Roosendaal heb ik er vandaag binnen gekregen. Heb er heel even mee gespeeld en ik vind hem zeer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Is het geluid veel harder met soundmate als je mp3's luistert? en kan je dit ook zachter zetten? is er een beetje bass? En is het geluid te vergelijken met goedkope computer speakertjes?
Als de soundmate aangesloten is, is de gewone speaker dan ook actief?

En is het nou echt een flitser wat erop zit? of een Wit Ledje die flitst? of een led die constant brandt?

[ Voor 19% gewijzigd door n00bs op 04-12-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Ik had hem om 09.35 en sjesusssssssssss wat is ie gaaaaaaf. Ik moest gewoon werken dus ik heb nog niet uitgebreidt kunnen spelen. Niks plastik gewoon superrrrrrrrrrrrr. Degene die echt een heel super geluid willen moeten een Iriver kopen maar verder niet zeuren over de kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's. Nou jullie horen verder als ik alles weet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Heb er nu een tijdje mee gespeeld en vind 'm echt super. Bluetooth werkt prima (met een andere foon en mijn PC), heb Orange World en Email ingesteld en dat werkt perfect. Vind het menu ook erg snel en het schermpje is nogmaals erg mooi. Het geluid vind ik voor een telefoon goed klinken, ook zonder soundmate.

Klein minpuntje vind ik het klepje waar het laadsnoer in gaat, kan 'm bij mijn toestel moeilijk open krijgen. En ik moet even wennen aan de toetsen, heb zelf aardige grote handen en heb wat moeite vooral met de pijltjestoes naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister ook binnengehad op mijn werk. heel mooi foontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:34:
[...]

Ik ben vandaag ook even gaan kijken, en de verkoper vertelde dat wanneer je de soundmate inplugged de microfoon van de telefoon gevoeliger gezet wordt. Het is dus gewoon een instelling van de telefoon, maar dat zal je waarschijnlijk niet zelf in kunnen stellen.

Overigens heeft de Orange shop de telefoon ook, hier is ie echter wel Orange branded. Kost bij een Free 30 1jr 339, 2jr 90 euro. Je krijgt nog wel 30 euro korting als je dit jaar een abbo neemt.

Verder gaat het schuifmechanisme goed, het display is perfect (de foto van de papagaai lijkt wel een opgeplakt plaatje). Jammer dat Samsung geen voice-dialing erin gebouwd heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onwijs mooie telefoon!
Het schuif systeem vind ik erg soepel werken. Ik was een beetje bang dat die nogal lastig zou zijn.
Het beeld is in 1 woord geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hep de D500 ook bij de BC vandaag gehaald :D
Superrrrrrrrrrrr-telefoon, dat gezeik over dat de slide niet lekker zou werken is bullshit, en dat ie goedkoop zou ogen slaat ook nergens op, ik probeer nu mn Bluetooth-adapter te installeren zodat ik wat fotos en filmpjes over kan zetten...

*update*

Zo, de eerste 3 foto's heb ff online gezet:

http://members.lycos.nl/motion1987/D500/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand mijn vragen beantwoorden (die de telefoon al heeft) n00bs in "De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:31:
[...]

Je liegt want ik heb hem nog niet :P
Nee de koerier zou vrijdag of zaterdag de d500 bij de filialen afleveren.

Btw hijs gratis bij een vod. 150 2jr
Het was vrijdag koopavond in het filiaal waar ik werkte en toen kwam ie tegen 8 uur binnen.....dus heb hem mooi wel vrijdag al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

n00bs schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:32:
Is het geluid veel harder met soundmate als je mp3's luistert?
Ja, echt hard (en het vervormd bijna niet!). Dat zo een hard geluid kan komen uit zo een klein ding :)
en kan je dit ook zachter zetten? is er een beetje bass? En is het geluid te vergelijken met goedkope computer speakertjes?
Ja, je kan het zachter zetten met de knoppen aan de zijkant (standaard bij Samsung). Echt veel bass vind ik er niet in zitten, gewoon een leuk geluid, meer niet! Ik denk dat je dit inderdaad wel kan vergelijken met goedkope speakertjes, maar dan vergelijk ik de soundmate wel met 1 goedkope speaker en uiteraard niet twee ;).
Nee, die is niet actief. [/quote]

Ik vind trouwens dat schuifding waar die soundmate in moet wel goed bedacht. Bij mijn vroegere samsung was ik dat dopje bij je oplader kwijtgeraakt. Jammer dat ze dat niet ook bij het oplaadunit hebben gedaan in plaats van zo een dopje!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:32:
Is het geluid veel harder met soundmate als je mp3's luistert? en kan je dit ook zachter zetten? is er een beetje bass? En is het geluid te vergelijken met goedkope computer speakertjes?

En is het nou echt een flitser wat erop zit? of een Wit Ledje die flitst? of een led die constant brandt?
Jah, het geluid van de mp3tjes is een stuk harder en 'voller' :)
Kan je ook zachter zetten met de volumeknop aan de zijkant.
De bass is voor een telefoon goed, vind ik.
Meer te vergelijken met laptop-speakertje..
Volgens mij wordt de gewone speaker uitgezet als je de Soundmate erop zet, weet het niet cker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Naja chill... ik zei dat ik de eerste zou zijn met die telefoon! niet dus he ;) wel als eerste besteld, maar dit keer is echt (voor het eerst) BC eerder dan 2call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: ik wil deze tel ook al een hele tijd en ik heb nu orange en die hou ik ook als aanbieder. Maar ik lees nu dat hij orange branded is. Wat betekent dit? en is dit irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik persoonlijk vind dat lelijk... maar JIJ bent de enige die kan zeggen of het irritant is (jouw mening). Zit dus een logo van Orange klaarblijkelijk op. Maar waarom ga je niet naar een andere provider? Orange is echt HEEL duur. En Orange gaat dus deze telefoon pas in januari oid leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:10:
Ik persoonlijk vind dat lelijk... maar JIJ bent de enige die kan zeggen of het irritant is (jouw mening). Zit dus een logo van Orange klaarblijkelijk op. Maar waarom ga je niet naar een andere provider? Orange is echt HEEL duur. En Orange gaat dus deze telefoon pas in januari oid leveren.
Hij is gewoon sinds vandaag leverbaar en op 3 januari gaan de tarieven flink omlaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:10:
Mmm ja het is duur ja, daarom twijfel ik ook tussen t mobile en orange. Mijn abbon. is afgelopen(loopt wel 2 maanden door wordt dus dubbel abbon.) dus kan zo naar een ander. Heb jij een voorkeur? Wanneer is hij dan niet branded?

Ja is beetje off topic maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:13:
[...]

Hij is gewoon sinds vandaag leverbaar en op 3 januari gaan de tarieven flink omlaag...
tarieven flink omlaag? kun je ons daar al iets over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:15:
Mmm ja het is duur ja, daarom twijfel ik ook tussen t mobile en orange. Mijn abbon. is afgelopen(loopt wel 2 maanden door wordt dus dubbel abbon.) dus kan zo naar een ander. Heb jij een voorkeur? Wanneer is hij dan niet branded?
Hij is niet branded als je 'm bij een andere winkel dan Orange zelf haalt. Ik weet niet of je 'm meteen wil halen maar je kan ook alvast je abonnement opzeggen (eventueel om laten zetten in prepaid). Je moet dan toch 2 maanden wachten en dan kan je in januari kijken of de nieuwe tarieven interessant genoeg zijn. Zo niet, dan laat je die opzegging lekker gaan en anders verleng je alsnog. Als je 'm nu al wil halen gaat dat natuurlijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Muziek en afbeeldingen gaan zoals gezegd prima via Bluetooth, maar helaas lukt het niet om games en andere java-toepassingen over te zenden via BT. Heb ook geprobeert het via de mail te sturen, maar dat herkent ie ook niet.

Volgens iemand op Howard Forums zou het alleen via wap kunnen. Toch wel weer een klein minpuntje, maar het blijft een beauty van een foon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:18:
tarieven flink omlaag? kun je ons daar al iets over vertellen?
Zie: Wijzigingen Orange komen eraan!!

Komt neer op lagere gesprekstarieven, 1 tarief voor alle nummers en sms'en vanaf 6 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:23:
[...]

Hij is niet branded als je 'm bij een andere winkel dan Orange zelf haalt. Ik weet niet of je 'm meteen wil halen maar je kan ook alvast je abonnement opzeggen (eventueel om laten zetten in prepaid). Je moet dan toch 2 maanden wachten en dan kan je in januari kijken of de nieuwe tarieven interessant genoeg zijn. Zo niet, dan laat je die opzegging lekker gaan en anders verleng je alsnog. Als je 'm nu al wil halen gaat dat natuurlijk niet op.
Het liefst wil ik hem maandag halen ja. Ik kan dan toch ook in januari mijn abbon. om laten zetten in een nieuw abbon, als die nieuwe tariefen er zijn? Ze gaan toch het smsen goedkoper maken, nu is het belachelijk duur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:26:
[...]

Zie: Wijzigingen Orange komen eraan!!

Komt neer op lagere gesprekstarieven, 1 tarief voor alle nummers en sms'en vanaf 6 cent.
bedankt voor deze link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:27:
Het liefst wil ik hem maandag halen ja. Ik kan dan toch ook in januari mijn abbon. om laten zetten in een nieuw abbon, als die nieuwe tariefen er zijn? Ze gaan toch het smsen goedkoper maken, nu is het belachelijk duur!!
offtopic:
Ja, dat kan ook in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Wanneer komt de D500-review online op NieuweMobiel?
Die zou toch vandaag komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!!!!wat een ding he,geweldig
mijn weekend kan niet meer stuk
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/100_0099.jpg

Dennis en marco natuurlijk nogmaals bedankt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag er vandaag al de eerste wiggers mee rondlopen... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die reclame van de D500 is ook toff zeg .
Damm wat een gsm :D, echt super geil :P.
Ik wil hem ook !!!!
Nu ff kijken , een 2 jarig is toch veel goedkoper. Waarom kopen dan toch mensen dan een abo voor een jaar :S. Gaan jullie wachten totdat orange iets veranderd, zoudat jullie het abo kunnen opzeggen ? Dan ben je opzich wel goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:04:
Ik wil hem ook !!!!
Nu ff kijken , een 2 jarig is toch veel goedkoper. Waarom kopen dan toch mensen dan een abo voor een jaar :S. Gaan jullie wachten totdat orange iets veranderd, zoudat jullie het abo kunnen opzeggen ? Dan ben je opzich wel goedkoper uit.
Nee ik kan niet meer wachten op die verandering van orange. Ik wijzig dan mijn abon. wel als die veranderingen er zijn. Als het goed is moet dat kunnen.

En als studentje kun je tot 31 dec als het goed is met je ov 20 % korting krijgen op je abon voor 1 jaar. Dus dat is ook wel de moiete, maar ja dat is alleen in de orange shop en dus heb je wel die logo's in je mob. Hoe erg is dit nu echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:04:
Ik wil hem ook !!!!
Voor 1 jaar omdat je dan over 'n jaar weer een nieuwe telefoon kan kiezen!! Je moet wel up to date blijven natuurlijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben vandaag naar Zaandam geweest om me telefoon te halen. Omdat in Zaandam de telecom winkels op enkele meters afstaan zitten (phonehouse/tfortelecom/belcompagny etc). Eerst kwam in langs tfortelecom alleen daar was hij alweer uitgekocht. Dus ging ik rennend naar belcompagny en daar hadden ze gelukkig nog genoeg over (20 stuks totaal). Om het kort te houden heb ik me toestel toch bij The Phone House gekocht ivm aantrekkelijke aanbieding. In eerste instantie kreeg ik de D500 pas gratis bij een 2-jarig 300 min abbo maar ik had ze op gewezen dat bij Belcompagny bij 2-jarig 150 min al gratis was (op website van belcompagny staat het niet goed, tis dus gewoon gratis al vanaf een 2-jarig 150 min abbo). Daarbij kreeg ik bij The Phone House 2 maanden gratis abbo en 4 maanden gratis sms bundel tegen een 3 maanden gratis abbo en 2 maanden gratis sms bundel bij Vodafone. Maar ik kreeg bij The Phone House een Senseo Koffieset apparaat en dat was ze doorslag :P :9

Maar ik heb de D500 dus getest en tis een top toestelletje, beter dan de E800. Als voorbeeld bij de E800 kan je geluid van het maken van foto niet uitzetten maar bij de D500 wel. Verder werkt bluetooth gewoon na behoren. Hij ziet mijn bluetooth dongle (Sitecom Bluetooth USB Adapter, koste me 25 euro) en de Sony Ericsson T630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de review ook graag vandaag erop gezien, maar ik kan
alleen hopen op de persoon die daarvoor tijd moet hebben. :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt hij ook met een andere BT headset?Of moet je perse die van samsung hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
welke converter kan je gebruiken om zelf filmpjes er op te zetten ??

3gp is nogal brak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op zondag 05 december 2004 @ 10:45:
welke converter kan je gebruiken om zelf filmpjes er op te zetten ??

3gp is nogal brak !
Daarvoor kun je Mpegable X4 Live gebruiken.
Een tutorial daarvoor is trouwens hier vinden: http://k-700.com/tutorials/t5.php
Kun je overigens full screen filmpjes bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik ben ook erg benieuwd naar de prestaties van de accu. :)

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Kan iemand even wat meer foto's van het toestel zelf plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de hele dag foto's en video's gaat schieten en je laat iedereen de SoundMate horen,
dan redt je het niet met een 1 à 2 dagen. Doe je dat niet dan kan je het wel langer uithouden,
maar overtuigend vond ik het niet. Ik heb in de week dat ik hem had dat ding drie keer aan de
lader moeten hangen. Maar dan was ik ook constant met dat ding aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 10:44:
Werkt hij ook met een andere BT headset?Of moet je perse die van samsung hebben?
BlueTooth is gewoon universeel, dus sets van Jabra o.i.d. werken ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een slechte telefoon, kheb nu de 6230 en heb geflirt met de d500 maar mijn interesse werd al minder na het lezen van wat reviews op inet. Gisteren kwam er een klant mee de winkel in, het echt een klote apparaat. Het schuifmechanisme is totaal ander dan die van de e800. De e800 schuift heerlijk door 2 pinnen achterin. De d500 heeft gewoon sleuven in de zijkanten, net als de ouwe sl55. Echt bout, nu gaat hij stroef, over een tijdje zal hij lekker schuiven en daarna zal hij slijten en krijg je speling, wat een afknapper. Dat ze bij samsung dat niet gezien hebben zeg, dom dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand toevallig een overzichtje met wat hij gaat kosten bij verlenging van abbo's bij de bc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik denk dat je daarvoor echt maar even langs de Belcompany moet gaan, wij zijn hier namelijk geen winkel. Misschien kan het wel op hun website vinden?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:30:
Nou ik ben vandaag naar Zaandam geweest om me telefoon te halen. Omdat in Zaandam de telecom winkels op enkele meters afstaan zitten (phonehouse/tfortelecom/belcompagny etc). Eerst kwam in langs tfortelecom alleen daar was hij alweer uitgekocht. Dus ging ik rennend naar belcompagny en daar hadden ze gelukkig nog genoeg over (20 stuks totaal). Om het kort te houden heb ik me toestel toch bij The Phone House gekocht ivm aantrekkelijke aanbieding. In eerste instantie kreeg ik de D500 pas gratis bij een 2-jarig 300 min abbo maar ik had ze op gewezen dat bij Belcompagny bij 2-jarig 150 min al gratis was (op website van belcompagny staat het niet goed, tis dus gewoon gratis al vanaf een 2-jarig 150 min abbo). Daarbij kreeg ik bij The Phone House 2 maanden gratis abbo en 4 maanden gratis sms bundel tegen een 3 maanden gratis abbo en 2 maanden gratis sms bundel bij Vodafone. Maar ik kreeg bij The Phone House een Senseo Koffieset apparaat en dat was ze doorslag :P :9

Maar ik heb de D500 dus getest en tis een top toestelletje, beter dan de E800. Als voorbeeld bij de E800 kan je geluid van het maken van foto niet uitzetten maar bij de D500 wel. Verder werkt bluetooth gewoon na behoren. Hij ziet mijn bluetooth dongle (Sitecom Bluetooth USB Adapter, koste me 25 euro) en de Sony Ericsson T630.
Dus toch nog gelukt bij phonehouse jongen!
mooi!

:) ;)

Werkt trouwens bij iedereen bluetooth ? we kregen namelijk veel mail binnen van filialen waarbij het het gewoon niet deed, geloof dat de helft moest worden terug gestuurd naar Samsung :S

[ Voor 7% gewijzigd door Underworld op 05-12-2004 14:46 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Underworld schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:44:
[...]

mooi!

Werkt trouwens bij iedereen bluetooth ? we kregen namelijk veel mail binnen van filialen waarbij het het gewoon niet deed, geloof dat de helft moest worden terug gestuurd naar Samsung :S
Ja, ik heb er een BT dongle bij gekocht en het werkt perfect! Heb nog maar 60mb vrij op mijn telefoon en de rest is gevuld via BT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:36:
Ik denk dat je daarvoor echt maar even langs de Belcompany moet gaan, wij zijn hier namelijk geen winkel. Misschien kan het wel op hun website vinden?
verlenging-prijzen staan niet op de BC-site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Dit is mijn eerste Samsung, en geen enkel probleem heb ik ermee!! Hulde!!

Alleen bestaan er ook management software voor deze telefoon, om je contacten lijst via de pc mee bij te werken oid, kan r nixz over vinden :? Nokia heeft t bijvoorbeeld wel, dus als iemand iets weet of dit ook bestaat voor de D-500, zou ik hem/haar dankbaar zijn!!

En kan ik met dit toestel ook MP3, als beltoon instellen? Dus een fragment uit een nr. editten en dan als beltoon instellen :?

[ Voor 16% gewijzigd door Ibidem op 05-12-2004 16:00 . Reden: toevoeging ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Weet echt niemand waneer de zilveren komt? Ook niet een van de T for Telecom of Belcompany jongens?

Die zilveren ziet er volgens mij een stuk beter uit.

trouwens wel grappig, de meeste BC's hebben zon BT printer staan om je foto's mee uit te printen, die doet het dus niet met de D500.....

[ Voor 5% gewijzigd door DEvRV op 05-12-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Zijn er nog eigenaren die zo vriendelijk willen zijn foto's van hun D500 te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEvRV schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:24:
Weet echt niemand waneer de zilveren komt? Ook niet een van de T for Telecom of Belcompany jongens?
zover ik in het systeem had gezien krijgen we die nog wel, vraag is alleen wanneer. van de e630 zou ook nog een rode komen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
De zilveren zou +/- een week of 2 na de zwarte komen , is mij verteld door ons hoofdkantoor !

maar dat was toen nog niet helemaal zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
Skype schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:59:
Zijn er nog eigenaren die zo vriendelijk willen zijn foto's van hun D500 te posten?
wat voor foto's wil je ?? gemaakt met het toestel ? of foto's van het toestel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ghostface schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:17:
[...]

wat voor foto's wil je ?? gemaakt met het toestel ? of foto's van het toestel ??
van het toestel zelf, moet er nog n paar dagen op wachten dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Diegene die em al hebben zitten natuurlijk alleen met de d500 te spelen en vergeten de mensen op dit forum die em nog niet hebben.

Post even van pictures van het toestel zelf .... zodat diegene die em "nog niet" hebben nog even kunnen kwijlen. Bedoel dan ook echt foto's van het toestel ... en NIET gemaakt door het toestel, we weten al dat die mooie foto's maakt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:13:
echt een slechte telefoon, kheb nu de 6230 en heb geflirt met de d500 maar mijn interesse werd al minder na het lezen van wat reviews op inet. Gisteren kwam er een klant mee de winkel in, het echt een klote apparaat. Het schuifmechanisme is totaal ander dan die van de e800. De e800 schuift heerlijk door 2 pinnen achterin. De d500 heeft gewoon sleuven in de zijkanten, net als de ouwe sl55. Echt bout, nu gaat hij stroef, over een tijdje zal hij lekker schuiven en daarna zal hij slijten en krijg je speling, wat een afknapper. Dat ze bij samsung dat niet gezien hebben zeg, dom dom dom
Nou echt..wat een loos gezeik zeg :r , in vind het slide-systeem van de D500 super!
Wat een bullshit dat het stroef oid zou werken! Het werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
Hier hebben jullie wat foto's >:) Hoop dat het goed gaat !

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3475C2M5NEUB Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PHT9BI5H629T

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FU9327J09SXV Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/34E5J6IDH448

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/831RA13ACC7Q

Have fun :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ghostface op 05-12-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:11:
[...]

Nou echt..wat een loos gezeik zeg :r , in vind het slide-systeem van de D500 super!
Siemens mocht willen dat ze dit slide systeem hadden bij de Sl55 :r , dit glijdt super dit systeem !! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar misschien dat de soeplesse sneller achteruitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er voor de D500 een headset met ingebouwde FM radio?

vindt dit toch best wel belangrijk in m'n foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:44:
[...]

mooi!

Bij mij in iedergeval wel. Het werkt met me USB Bluetooth dongle (sitecom), SE T630 en vandaag ook icm K700i getest. We zagen elkaar gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een bewegend onderdeel is de kans op falen ALTIJD groter. Ik wacht nog even een paar maanden af, tot ik hoor hoe het slidesysteem dan werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:39:
[...]

BlueTooth is gewoon universeel, dus sets van Jabra o.i.d. werken ook prima :)
Ik heb de Jabra 250 gekocht vanmiddag en werkt perfect _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:33:
[...]

Ik heb de Jabra 250 gekocht vanmiddag en werkt perfect _/-\o_ :9
mooi dingetje idd, fijne standby- en spreektijd ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk Bluetooth device gebruiken jullie op je pc (merk, waar te halen, hoe duur) i.c.m. de Samsung D500 om pictures op mijn peecee te zetten en wat spellen e.d. te wisselen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyCom/Cellink/TDK (o.a. BelCompany) werken prima. Sitecom raad ik je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:33:
[...]

Siemens mocht willen dat ze dit slide systeem hadden bij de Sl55 :r , dit glijdt super dit systeem !! O+
Je moet blij zijn dat siemens dat idee had uitgebracht, anders bestond er misschien geen d500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:07:
[...]

Je moet blij zijn dat siemens dat idee had uitgebracht, anders bestond er misschien geen d500 ;)
gelukkig heeft Samsung geen repair-service met een doorlooptijd van 2 maanden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:09:
[...]

gelukkig heeft Samsung geen repair-service met een doorlooptijd van 2 maanden.. :X
2 maanden? De meesten siemens gebruikers hadden het binnen 1 maand terug. En meestal geven ze een nieuwe toestel terug zonder problemen.

Mag ik wat vragen, heb je zelf ervaring met de service van siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Wicked, de review van Marverick (NieuweMobiel) is online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:20:
[...]Mag ik wat vragen, heb je zelf ervaring met de service van siemens?
ik werk voor BelCompany en heb al een aantal klanten de afgelopen maanden een toestel mogen laten claimen, puur omdat de reparatie van Siemens te lang duurde, ook al was er dan volgens hun zeggen sprake van overmacht. :/
in het verleden heb ik de S40 gehad, erg veel software-problemen dat ik geen inbox had enzo, bleek na 2 reparaties (die verder wel zijn opgelost) gewoon een Bosch te zijn.. :X

daar gaat je vertrouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:28:
[...]

ik werk voor BelCompany en heb al een aantal klanten de afgelopen maanden een toestel mogen laten claimen, puur omdat de reparatie van Siemens te lang duurde, ook al was er dan volgens hun zeggen sprake van overmacht. :/
in het verleden heb ik de S40 gehad, erg veel software-problemen dat ik geen inbox had enzo, bleek na 2 reparaties (die verder wel zijn opgelost) gewoon een Bosch te zijn.. :X

daar gaat je vertrouwen..
als je had onderzocht kon je zo weten dat het een bosch was ;) ...
Maar persoonlijk heb ik nooit problemen met Siemens Service gehad... Zelfs als je een illegale firmware opzet, geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

duidelijke en goede review van Maverick. De mensen die hem al gekocht hebben, met welk abbo hebben ze hem besteld/opgehaald?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

GandalfTheGrey schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:33:
duidelijke en goede review van Maverick. De mensen die hem al gekocht hebben, met welk abbo hebben ze hem besteld/opgehaald?
Hey gandalf ;). Vodafone 150-2jaar en gratis toestel hier. 3 maanden geen abbo geld en 2 maanden gratis sms-bundel en geen aansluitkosten!

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 05-12-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me telefoon gratis bij een vodafone 150 min 2jarig abbo gehaald bij The Phone House. Je krijgt dan 2 maanden gratis abbo en 4 maanden gratis sms en een senseo koffieset apparaat (zolang voorraad strekt) En bij vodafone ook gratis 150 min vodafone 2 jaar en dan krijg je 3 maanden gratis abbo en 2 maanden gratis sms...

Verder gebruik ik voor me PC om verbinding te maken gewoon een USB Bluetooth (Bluetooth dongle) van sitecom koste me 25 euro en had hem gehaald bij dynabyte werkt gewoon goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

bij de BC? ennem VD 150 = 23,50?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vodafone 150 min kost 23.50 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth werkt bij mij wel goed, heb zon BT-dongle van Cellink aan mn pc, die installatie ging neit zo lekker, maar nu doet ie et wel goed en ik kon ook een SE T630 van een vriendin 'vinden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 9.4cm groot, dat is uitgeschoven neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Maar die 150 mins zijn ook als SMS te besteden of om te zetten? want dat word me nooit duidelijk.

En bij welke shop (BC?) aangezien ik niks op Vodafone.nl zie.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:29:
nee dat is NOG NIET uitgeschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:29:
ingeschoven ja

[ Voor 8% gewijzigd door Nyana op 05-12-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder abo,gewoon los gekocht,abo had ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je het vergelijkt met het slide mechanisme van de E800 gaat deze D500 wat stroever ja,E800 was super soepel inderdaad,maar om daar nou over te vallen :? Ik vind hem nog steeds geweldig,alleen jammer dat je amr niet als beltoon kan instellen,wat je met de voicerecorder hebt opgenomen bedoel ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Wie weet of je die bewegende achtergronden ook zelf kan maken ?
Zijn het animated Gif's of 3pg of avi ?
Welke resolutie ?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Jongens even een applaus voor Marverick voor zn geweldige Samsung D500 review op www.nieuweMobiel.nl.

TOP GEDAAN! enne bedankt namens mij en vele anderen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de grijze/zilveren versie los te verkrijgen is?? of als iemand deze heeft gekocht zo ja waar dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen dank. Het heeft wat werk gekost en ik hoop dat jullie er blij mee zijn. Er worden
nog wat kleine dingen gewijzigd aan de review vandaag, zodat deze nog beter aansluit
met de huidige situatie van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top review!!!! ben er idd erg blij mee :D

Maar waarom laat gsmbox.nl zo lang op zich wachten???? :( Ik wacht al veel te lang en ligt dat ding eindelijk in de winkels, moet ik nog een week of 2 wachten :'( Erg jammer.... maja, ik heb mn abbo daar al verlengd dus weinig keus. Ik mag al blij zijn dat die E600 toen niet leverbaar was, anders zat ik daarmee opgescheept :P Maar mn geduld wordt zwaar op de proef gesteld hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Niemand die via internetwinkel besteld heeft, heeft de D500 al. Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net de gehele review gelezen. Hele goede review, maar de D500 lijkt me niks. Ik vind 't slide-mechanisme niet erg optimaal en 4 MB voor java-games is ook wat weinigjes. Mooie camera a la, maar daar heb ik m'n digicam voor. Aan resolutie van foto's qua formaat van je telefoonschermpje heb ik wel genoeg (dus in dit geval 220 x 176) Wel mooie en leuke telefoon, maar niks voor mij (ik knijp 'm denk kapot met m'n grote handen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:52:
Geen dank. Het heeft wat werk gekost en ik hoop dat jullie er blij mee zijn. Er worden
nog wat kleine dingen gewijzigd aan de review vandaag, zodat deze nog beter aansluit
met de huidige situatie van het toestel
Er staan fouten in je reciew (ben pas bij blz 1. dus misschien kom ik er nog meer tegen)
De bedoeling van de SoundMate, die niet standaard in het pakket van de D500 aanwezig zal zijn, maar wel in het pakket van de Samsung E630, is dat men
Wordt wel standaard geleverd.
Samsung heeft het afgelopen jaar ontwikkeld in Korea en het is een hele klein speakertje en microfoontje in één.
Ik had vernomen dat het alleen een speaker was. de Mic. wordt gewoon gebruikt van het toestel, alleen bij activatie van de Soundmate wordt de mic. extra gevoelig (maar ik kan dit ook mis hebben).
Verder laat het toestel op het eerste gevoel niet een enorm goede indruk achter. Het toestel voelt plastic aan en een beetje goedkoop aan. Dat gevoel verdwijnt een beetje als men er wat langer mee werkt. Maar toch, de E800 geeft een betere indruk als men deze voor de eerste vasthoudt. Verder is de afwerking van de covers netjes en is er geen kraakje te horen. De gebruikte materialen zijn erg mooi. Nergens vind men enorme speling tussen de toetsen. Gewoon goed voor elkaar en goede constructie
Dit stuk is echt heel tegenstrijdig ;)

blz 2:
Tijdens het gebruik en lange gesprekken komt bij dit toestel ook het fenomeen van een nat scherm voor.
Zou ik er niet inzitten... komt erg raar en ranzig over ;)
Dat een scherm "nat" wordt, komt door de verheid van jouw eigen huid en de manier hoe jij de telefoon tegen je aandrukt. Zijn genoeg mensen die hier geen last van hebben en dan ook totaal niet snappen wat jij bedoelt, waarom het scherm nat wordt.

En tijdens gebruik... dus dat houdt in wanneer ik een spelletje speel op dit toestel, dat het scherm nat wordt :D
Bij een SMS bericht kan men in totaal 1920 tekens invoeren. Dat komt neer op 12 aaneengeschakelde berichten, wat enorm lang is voor een toestel. Men zou dan al bijna een MMS of Email bericht moeten gaan sturen als men nadenkt dat 1920 tekens een paar KB zijn en dus veel minder kosten dan 12 aparte SMS berichten die over het netwerk verstuurd worden.
Zou dan bijna? en daarna zeg je dat 12 smsjes duurder zijn ;) beetje tegenstrijdig B)

[ Voor 51% gewijzigd door n00bs op 06-12-2004 13:26 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!!