De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Op GSMtrack is de D500 al uit voorraad leverbaar.In een zwarte en zilveren kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:36:
Op GSMtrack is de D500 al uit voorraad leverbaar.In een zwarte en zilveren kleur.
Nog niet dus:
LET OP : TOESTEL IS LEVERBAAR VANAF AS VRIJDAG ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je krijgt hem op zijn vroegst dan morgen pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
En bij diegene die em t eerst heeft komen we van het weekend even kijken ..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

net wat ik zocht, een kleine telefoon met megapixel camera en mp3 speler
maar over dat soundmate? kan je zonder dat ding ook handsfree bellen (heeft het een ingebouwde luidspreker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
YozY schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:11:
net wat ik zocht, een kleine telefoon met megapixel camera en mp3 speler
maar over dat soundmate? kan je zonder dat ding ook handsfree bellen (heeft het een ingebouwde luidspreker?)
Jah, met die SoundMate klinkt het gewoon nog luider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1 nachie slapen O+ :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Belcompany krijgt hem pas in loop van volgende week, en aangezien zij een pact met samsung hebben krijgen zij hem ook als eerste.

Dat die andere online winkels beweren dat ze hem vrijdag kunnen leveren is G E L U L! Allemaal reclame.

Maar het is zon geiiiiiiil toetselletje kheb vandaag de E630 in me handen gehad... ook niet slecht maar de D500 is nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Kan de telefoon geopend en gesloten worden met één hand of gaat dat alleen met clamshell en gewone mobieltjes?

Niet zo belangrijk maar wou het toch even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:57:
Vraagje. Kan de telefoon geopend en gesloten worden met één hand of gaat dat alleen met clamshell en gewone mobieltjes?

Als je vijf vingers hebt moet dat lukken denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik dacht ik mail voor de gein eens, en ik krijg deze mail terug van GSMTrack :P
Zoals duidelijk vermeld op de website is de black versie leverbaar vanaf as vrijdag . . .
En da's morgenvroeg dus.

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl
Zo duidelijk vind ik het dus niet, zowel bij toestel + abonnement als los toestel staat namelijk letterlijk direct leverbaar. Hier koop ik dus lekker niets! :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Royz op 02-12-2004 18:02 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:06

De Nelis

en anders maar niet...

Voor zover ik van mijn huisgenoot heb vernomen zijn ze gisteren binnen gekomen op schiphol en vandaag verscheept naar winkels ed. :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Royz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:59:
[...]

Ik dacht ik mail voor de gein eens, en ik krijg deze mail terug van GSMTrack :P

[...]

Zo duidelijk vind ik het dus niet, zowel bij toestel + abonnement als los toestel staat namelijk letterlijk direct leverbaar. Hier koop ik dus lekker niets! :Y)
Ghehe, okee...dan vind ik het misleidend "Direct Leverbaar".
En ook 'morgenvroeg'. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Wicked_Wy op 02-12-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:12:
[...]

NO way dat iemand hem vandaag zal hebben:

[...]

Er staat dus nog wachten bij mij en ik geloof echt dat ik de eerste was bij 2call die hem besteld heeft
Net ff iets eerder met bestellen...:

Huidige status:
10-11-2004 05:33 Samsung SGH-D500 aanvraag akkoord, wacht op D500, 10/11/2004

Het zou toch mooi zijn als we van het weekend ermee konden spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

DEvRV schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:56:
Belcompany krijgt hem pas in loop van volgende week, en aangezien zij een pact met samsung hebben krijgen zij hem ook als eerste.

Dat die andere online winkels beweren dat ze hem vrijdag kunnen leveren is G E L U L! Allemaal reclame.

Maar het is zon geiiiiiiil toetselletje kheb vandaag de E630 in me handen gehad... ook niet slecht maar de D500 is nog beter!
Onzin, mijn ervaring is dat online aanbieder ALTIJD de eerste zijn geweest met nieuwe telefoons en Belcompany 1 van de eerste van de "normale" winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Mobile-Review forum zeggen er ook een aantal dat de D500 morgen verkijgbaar zou zijn..

http://www.mobile-review....d.php?p=126047#post126047

Volgens mij wonen die gasten in de UK..
En een Italiaan heeft em dus al:

http://www.howardforums.c...9&perpage=15&pagenumber=2

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen eind van de dag zijn ze waarschijnlijk bij BelCompany leverbaar. Mits de koerier geen lekke band ofzo krijgt! Eindelijk is ie ur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

aangezien ik afgelopen maandag pas de D500 @ 2Call heb besteld, vroeg ik me af of ik niet zou hoeven te wachten op een volgende levering i.v.m. aantallen. maar ze verwachten genoeg toestellen dus dat is geen probleem. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die soundmate uitgeprobeerd (zit bij de e630).....best wel lachen ding. Die e630 is echt klein. Kleiner dan de e800 en ook iets dunner. Je kun foto's maken zonder hem open te schuiven. Toestel kost maar 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je daar dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je gewoon al kopen in de winkels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Skype schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:29:
aangezien ik afgelopen maandag pas de D500 @ 2Call heb besteld, vroeg ik me af of ik niet zou hoeven te wachten op een volgende levering i.v.m. aantallen. maar ze verwachten genoeg toestellen dus dat is geen probleem. :9
ik hoop dat ze genoeg hebben voor ons ook, ik heb hem zondagavond besteld (via email)
ik denk ook dat ze het nu en morgen en overmorgen echt extreem druk zullen krijgen. AL die abonnementjes activeren en verlengen enz.
jammer dat je je telefoonnr niet kan kiezen. (soms kan dat in de winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bestaat het nu in hemelsnaam dat op www.samsung.be nog niets van die D500 te bespeuren valt?

Zelfs de winkels hier in Belgie kennen de telefoon nog niet eens.

Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:37:
[...]

Net ff iets eerder met bestellen...:

Huidige status:
10-11-2004 05:33 Samsung SGH-D500 aanvraag akkoord, wacht op D500, 10/11/2004

Het zou toch mooi zijn als we van het weekend ermee konden spelen >:)
aanvraag ontvangen, w8 op D500, 16/11/2004
staat er nog bij mij bij 2call. Hoop ook dat ik em van t weekend heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

__REMCO__ schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:43:
[...]

aanvraag ontvangen, w8 op D500, 16/11/2004
staat er nog bij mij bij 2call. Hoop ook dat ik em van t weekend heb
Ze vertelden in de mail dat ze hem begin volgende week verwachten maarjah zaterdag zou kunnen als veel anderen hem ook morgen binnen krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Skype schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:48:
[...]

Ze vertelden in de mail dat ze hem begin volgende week verwachten maarjah zaterdag zou kunnen als veel anderen hem ook morgen binnen krijgen :*)
tegen mij zeiden ze eind deze week in een mail verstuurd op 30-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest vandaag werken en tijdens werk kwam ik een personeel van belcompagny tegen. Ik vroeg aan hem wanneer de D500 leverbaar was. Hij vertelde mij dat het in de loop van volgende week leverbaar is. Je moet dan denken aan woensdag/donderdag. Hij vertelde ook dat het oorspronkelijke leverdatum eind deze week dus vrijdag/zaterdag was maar wegens bepaalde omstandigheden verlengt naar volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
'k Had ergens gelezen op 2call, iets van 'levering op zaterdag op afspraak' of zoiets...
Wat houdt dit in?
Maybe I was mistaking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek een winkel waar ik van het weekend langs kan gaan om de D500 te halen. Als ik de telefoon morgen bestel krijg ik hem maandag/dinsdag pas in huis als ik onder rembours verstuur omdat tpgpost in het weekend geen rembours/verzekerd pakketjes verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:03:
ik zoek een winkel waar ik van het weekend langs kan gaan om de D500 te halen. Als ik de telefoon morgen bestel krijg ik hem maandag/dinsdag pas in huis als ik onder rembours verstuur omdat tpgpost in het weekend geen rembours/verzekerd pakketjes verstuurd.
Hmm aan de ene kant denk ik, wat maakt dat ene weekend nou uit? Aan de andere kant denk ik, tsja als het maar ietstjes duurder is en ik kan hem meteen meenemen waarom niet!? Dus iedereen morgen even de stad in en dan maken we een lijstje met winkels. Ik ga Rotterdam wel in, daar is het koopavond morgen dus heb je genoeg tijd na mijn lijstje met winkels :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja ik ga ook de stad wel in ben toch vrij morgen maar betwijfel dat hem morgen al hebben. Verder ja wil hem zo snel mogelijk want zit al een maand te wachten. En ik koop het toestel als hij onder de 500 eu kost in de winkels anders bestel ik hem via het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:16:
Hoe bestaat het nu in hemelsnaam dat op www.samsung.be nog niets van die D500 te bespeuren valt?

Zelfs de winkels hier in Belgie kennen de telefoon nog niet eens.

Hoe kan dat?
Inderdaad, sommige winkels ( die de GSM wel kennen ) zeggen dat hij pas volgend jaar komt.

In Nederland zijn ze allemaal meer op de hoogte en zijn de leveringen al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Zoals mijn collega , gisterenavond melde , is de kans GROOT vandaag (Vrijdag) in de middag
bij BelCompany binnen komt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik heb de officiele release prijs gezien, hij gaat ongeveer rond de 530 euro kosten... de D500, bijna te koop ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 03-12-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist enkele telecom winkels gebelt en het is vrij wel zeker dat het deze week niet gaat redden. Ze denken allemaal volgende week en sommige zelfs die week daarna.
Ik kon gsmtrack niet bereiken want kreeg zo`n vaag antwoord apparaat dat mij vertelde dat het druk was en dat ze de telefoon niet konden opnemen...
Wordt dus wachten tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gsm.nl gebeld want daar zou die ook vandaag binnen komen, (voor € 439,- los toestel) maar ze wisten het nog niet dus gaan ze eventjes hun leverancier bellen. Daarna zouden ze mij terug bellen hopelijk met de mededeling dat ze hem strax binnen krijgen :D maar ik ben bang van niet.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
denk zelf ook dat die pas volgende week beschikbaar is ... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Hoorde net van een klasgenootje die bij Belcompany werkt in Eindhoven dat de D500 vandaag te bezichtigen is op dat filliaal! Ga straxx denk ik ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te bezichtigen meer niet :( :? ....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezichtigen! En dan niet verkopen. Zo verdien je ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

2call: weer een week vooruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Jammer. Misschien had ik er niet zo achter aan moeten zitten, dan kwam het onverwacht en ga je er tenminste niet op zitten hopen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

AAAAAAAAGHHHHHH irritant, je hebt ze zeker gemaild?
ik heb mn moeder al het geld gegeven voor het geval ik niet thuis ben enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:47:
Ik kon gsmtrack niet bereiken want kreeg zo`n vaag antwoord apparaat dat mij vertelde dat het druk was en dat ze de telefoon niet konden opnemen...
Wordt dus wachten tot volgende week.
Ben wel benieuwd, want op de website staat er duidelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmtrack.nl/picture.php?picture1=/images/toestellen/varianten/154.jpg&ratio=130&direct=1&kpn_actie=0&max=93

Ik heb gisteren gemaild, zoals al vermeld en ik kreeg direct een mailtje terug dat ze ze vandaag zouden hebben. Misschien moet je maar mailen?

[ Voor 15% gewijzigd door Royz op 03-12-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Royz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:40:
[...]

Ben wel benieuwd, want op de website staat er duidelijk:
[afbeelding]
Doen ze natuurlijk opzettelijk om zo veel bestellingen binnen te slepen. geloof me ALLE winkels zitten nu te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zojuist toch alsnog persoonlijk naar belcompagny geweest. Werdt daar te woord gestaan door een part-time dame die maar één dag per week werkt maar die vertelde mij dat de leverdatum vandaag was maar wss maandag pas. Naja zoals je weet word dus eind volgende week pas. Prijs is wel bekend en dat is 550 euro los bij belcompagny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dus 75 Euro duurder dan bij 2 Call! Scheelt een hoop. Online is ZOveel goedkoper. Ik vind het alleen zwak dat AL die winkels ons zo aan het lijntje houden... of Samsung loopt gewoon die winkels op te geilen met valse praatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net zelf gsmbox gebeld.. waar ik de d500 heb besteld. En die zei tegen me "nog 2 weken!". Ik zei em dus maar dat ie wel erg laat is in vergelijking met andere (online) winkels... ervanuit gaande dat ze overal vandaag binnen zouden komen ;)
Hij had het over dat dat imports zijn en dat ze zelf de telefoon pas binnen krijgen zodra Samsung em zelf releast hier. :(

Waarom duurt dit zo lang?!?!?!?!?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:laat dat gevloek even achterwege ajb

[ Voor 79% gewijzigd door Korakal op 05-12-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je hier nou ook films op kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:25:
Kun je hier nou ook films op kijken?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, rustig. Het blijft een mobiele telefoon. Vandaag naar de BC geweest. Ze hopen op
morgen, maar denken pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon een Nokia 7610 joh :P is nu al leverbaar en heb je ook gelijk een smartphone met OS :P...

De enige reden dat deze samsung het niet wordt voor mij is dat er helaas geen OS op zit...(A)

voor de rest is t wel een toptelefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net gsm.nl aan de telefoon. En je raad het daar ook al. Het is een week vooruit geschoven ivm met slechte leveringen ofzo... Nu verwachten ze hem woensdag... Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook even gsmtrack.nl gebeld. Ze namen toch op. Ookal stond er op de site dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn :*) En wat denk je? Ja hoor ze hebben hem binnen. Weer een nadeel.... De tpg is al geweest... Op zaterdag werkt er niemand.... Dus maandag zal die dan verzonden worden en dinsdag zou ik hem dan binnen hebben. Damnz.... Dat word toch nog het weekend door komen met een brak toestel.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Net gehoord bij T4t: Morgen wordt ie geleverd aan alle shops! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan is ie er pas na het wekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol wat zijn jullie een stelletje noobs reken nou maar gewoon op week 50 zoals meerdere keren is gezegt in deze topic. Dan zal je merken dat het een wachten een stuk makkelijker word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sprak vanmiddag de BC en die hadden een sms van Samsung dat ze waren aangekomen op Schiphol op weg naar het distributiekantoor.
Vanacht wordt alles gereed gemaakt voor de koerier voor de shops en morgen gaan ze de deur uit.
Hoe laat de koerier zou komen wist hij niet, maar in ieder geval voor vieren!!!
Duszz hopen maar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien heeft Samsung het in de tussentijd al veranderd maar ik koop geen Samsung meer omdat het T9 Systeem voor geen meter werkt.

Jammer want verder maken ze hele mooie en degelijke telefoontjes.

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik betwijfel het dat shop zoals belcompagny toestellen binnen krijgt in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van de Belstore een mailtje dat de D500 nu uit voorraad leverbaar is...hmz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:10:
Dus dan is ie er pas na het wekend!
Ik kan jullie melden dat ik hem morgen om 2 uur heb _/-\o_ _/-\o_ Ben dan rond 20.00 thuis,en zal foto's met bewijs posten voor jullie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel succes ermee. Ik hoop dat je er blij mee bent. Laat maar weten wat je ervan vindt hier ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:19
Laat ik eens aardig zijn en even een van het weekend op de pda-totaal meeting geschoten fotootje posten. En dan kan ik ook gelijk verklappen: het scherm is geweldig en de slide werkt vele malen smooter dan bij de sl55. Zal zo even fotootje toevoegen.

Afbeeldingslocatie: http://www2.freepichosting.com/Images/421583976/2.jpg
Het was helaas nogal donker vorige week zaterdag

edit:
plaatje toegevoegd

[ Voor 24% gewijzigd door daniel_ev op 04-12-2004 13:01 ]

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm inderdaad bij belstore word beweert dat ze de d500 op voorraad hebben (alleen zwart dan). Ik ga morgen maar eens bellen, zie namelijk dat het een 020 nr is dus in omgeving van amsterdam dus miss kan ik langs komen en dan heb ik hem ook morgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:22:
ik betwijfel het dat shop zoals belcompagny toestellen binnen krijgt in het weekend.
lol

belcompany heeft ze binnen!!! Elk filiaal is vanavond geleverd! Alleen de zwarte kleur natuurlijk!
Wat een coole samsung is dat toch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:33:
[...]

lol

belcompany heeft ze binnen!!! Elk filiaal is vanavond geleverd! Alleen de zwarte kleur natuurlijk!
Ik hoop echt dat je gelijk hebt!! :P
Hoe weet je zulke dingen eig, werk je bij de BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!! Vandaag gehaald bij Belcompany icm met orange 40 1jr 170 euro lappen. Zit een soundmate bij en headsetje (zoals elke samsung zowat). Er is nog 88 mb vrij op het toestel, je kunt er een aantal dingen afhalen zoals een filmpie van 6 mb en 2 mp3'tjes die je er al op krijgt. Heb in de winkel al een beetje met die bluetooth verbinding zitten prutsen.....toestel kan makkelijk andere toestellen vinden maar die printer die we in de winkel hebben kon ie niet goed heen verbinden. Ik kon geen foto ontwikkelen wat ik wel jammer vond. Kwaliteit van het geluid als je hem handfree zet is net zo strak geluid, maar blijkbaar wat ik nou net heb gemerkt verstaat niemand je als je maar een 20cm er van af zit. Je hebt de soundmate dus nodig wil je een beetje handsfree bellen. Beeld kwaliteit is het beste wat ik heb gezien tot nu toe (samen met de s700 denk ik). BC waar ik werk heeft er 12 binnen gekregen misschien de andere filialen nog wel meer. Ik zou er morgen maar vroeg bij zijn dan!! Jammer genoeg alleen nog maar de Black blue versie (ja er is geen alleen black). De zilvere moet nog komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan! Apart dat er nu wel een SoundMate bij zit. Mij is iets anders gemeld! Wellicht heeft
de BC een andere deal met Samsung of met MCC. Kan natuurlijk dat jullie het pakket anders
willen aanbieden. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

lol

Je liegt want ik heb hem nog niet :P
Nee de koerier zou vrijdag of zaterdag de d500 bij de filialen afleveren.

Btw hijs gratis bij een vod. 150 2jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:03:
Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!! Vandaag gehaald bij Belcompany icm met orange 40 1jr 170 euro lappen.
Dat is niet eens duur! Bij 2call betaal je nog eens 3euro extra voor dat abbonnement. Krijg jij medewerkers-korting ofzo, of is BC ineens goedkoop? En krjigt alleen BC ze niet in totaal zwart of zijn er geen totaal zwarte D500's gemaakt?

Have fun met het toestel en maak ons niet te jaloers ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:31:
[...]

Je liegt want ik heb hem nog niet :P
Nee de koerier zou vrijdag of zaterdag de d500 bij de filialen afleveren.

Btw hijs gratis bij een vod. 150 2jr
Dat is ook meteen het abbonnemt dat ik neem. Ook bij de meeste online winkels betaal je voor vodafone 150-2jaar nog eens 60-70 euro. En BC ineens gratis? Had ik niet verwacht :o

[ Voor 33% gewijzigd door Royz op 04-12-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou choastisch dit man, ene zegt dat ie wel geleverd word vandaag andere weer niet. Mjah ben blij dat BC hem heeft dan, hopelijk hier dan oook... Maar valt wel vies tegen de zwart-blauw had toch liever een volledig zwarte gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
mja bij mij hier thuis weet iig iedereen waar t geld ligt zodat als de postbode langskomt er iig betaald kan worden :D T is natuurlijk altijd mooi als je dan na een lange dag "hard" werken thuis komt en dan je nieuwe telefoon er ligt :D FF mn moeder instructies geven hoe ze em aan moet sluiten om de batterij alvast op te laden zodat ie klaar voor gebruik ligt :9

[ Voor 3% gewijzigd door __REMCO__ op 04-12-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
En eindelijk op de Nederlandse Samsung site:

http://www.samsung.com/nl...mobilephones/sgh_d500.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

lol

Ik heb toch echt niks gezien hoor...morgen (zaterdag) zullen ze er idd gewoon overal liggen, maar de t4t liegen dat ze barsten, maargoed, hun zaken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. tis bijna half tien. Maar even een bezoekje brengen aan de BC!!
Ben benieuwd of ze gisteravond zijn bevoorraad.

Zou goed uitkomen, want ga vanavond naar Den Bosch..DanceValley en kan ik eens
heerlijk in zoom de DJ erop zetten!!

Ben benieuwd op welke plaats de d500 binnenkomt in de telefoon top 10 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRRR :( bijna iedere BC heeft ze al, alleen zijn ze de BC in dat gehucht (Lisse) waar ik woon vergeten en die komen vanmiddag met de koerier. ;(
Om 14.00 uur ga ik hier weg, zal je zien dat ik 14.10 uur een belletje krijg dat ik hem kan komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 09:52:
GRRRR :( bijna iedere BC heeft ze al, alleen zijn ze de BC in dat gehucht (Lisse) waar ik woon vergeten en die komen vanmiddag met de koerier. ;(
Om 14.00 uur ga ik hier weg, zal je zien dat ik 14.10 uur een belletje krijg dat ik hem kan komen ophalen.
Ok, dan ga ik dus ook zo naar de BC... maar eerst even bellen!

Yup, ook in BC Vlaardingen ligt hij. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 04-12-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Volg dit topic al een tijdje, want ik ben erg gecharmeerd van dit toestel, ben dan ook erg benieuwd hoe hij in het echt zal zijn. Het enige is dat ik op zich nog steeds wel tevreden ben over mijn Moto...

In ieder geval ben ik net bij BC en de Orange Shop geweest (Enschede, Klanderij) en daar krijgen ze hem vanmiddag binnen. Bij allebei moet ik bij verlenging van Orange Free 20 rond de 70 euro bijbetalen. Bij verlenging van één jaar wordt ie echt wel prijzig, da's wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

HIJ IS BINNEN!!!
Net telefoontje gekregen van Belcompany dat die binnen is. Kan hem nu gaan bekijken, maar ben niet in Delft, helaas. Ga zo ff in Enschede checken of die daar binnen is en misschien dat er later een update komt.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

in Combinatie met welk abbo nemen jullie hem dan?
T-Mobile?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:13:
HIJ IS BINNEN!!!
Net telefoontje gekregen van Belcompany dat die binnen is. Kan hem nu gaan bekijken, maar ben niet in Delft, helaas. Ga zo ff in Enschede checken of die daar binnen is en misschien dat er later een update komt.
aardig stukkie fietsen van Delft naar Enschede ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik Telfort en ik wacht nog (wachten is erg zeg, wacht al 3 weken), Ik heb 2 call om een update gevraagd.

Ook zie je dat op de NL Samsung site staat dat er een plugin speaker bij zit!!! Ik heb dus vanaf het begin gelijk gehad hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Heb net BC Enschede gebeld, beide de fillialen, maar ze hebben het nog niet :(
Ze zeiden dat het heel mss nog vanmiddag komt. The Phone house zei dat ie over 2!!!!! weken pas binnenkomt en Orange over 1!!!!! MAAND?!?!?!

Loopt Enschede achter, of lijk dat maar zow :?
Maar hopen dat hij zometteen bij belcompany binnenkomt, heb hem al gereserveerd

EDIT: yay BC had zo'n uur later gebeld dat ze hem, hebben.
Heb hem nu in mijn handen:)

[ Voor 12% gewijzigd door OfferedPoet op 04-12-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb hem net gekocht bij BC, Vodafone 150-2jaar is die gratis :). Hij is geweldig! Soundmate inderdaad indrukwekkend, zitten twee mp3's standaard bij. Ook het display is mooi. Go 2 get it peeps! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Zow, net ff vast gehouden bij de BC in Lelystad, geweldig ding. Moet alleen nu w8ten op een bevestiging van Vodafone, want heb al een abbo van T-Mobile, waar ik vanaf wil. Dus moet eerst door de keuring heen :(

Ma ja, geduld is een schone zaak, en anders w8 ik er nog wel een weekje mee, zo'n haast heeft t ook weer niet! :D

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 04:13:
[...]

Ik heb toch echt niks gezien hoor...morgen (zaterdag) zullen ze er idd gewoon overal liggen, maar de t4t liegen dat ze barsten, maargoed, hun zaken :Y)
Jaja, ik hoop dat jouw 'GC' niet voor 'Geschillen Comissie' staat, want dan is mijn vertrouwen in zo'n instantie gelijk naar het nul-punt gedaald.:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46521/full.jpg

offtopic:
Sorry voor mijn brakke P800 foto, maar je loop natuurlijk niet te shoppen met een digitale camera op zak. Maar gelukkig wel mijn P800 mee dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 04-12-2004 13:09 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Oftewel, T for Telecom heeft ze nu ook binnen denk ik. in ieder geval in het filiaal Alkmaar waar ik deze foto mocht maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:00:
[...]

Jaja, ik hoop dat jouw 'GC' niet voor 'Geschillen Comissie' staat, want dan is mijn vertrouwen in zo'n instantie gelijk naar het nul-punt gedaald.:

[afbeelding]
Ginz heeft er ook één gekocht?

o..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Heb er net eentje gehaald :) foto's volgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:03:
Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!! Vandaag gehaald bij Belcompany icm met orange 40 1jr 170 euro lappen. Zit een soundmate bij en headsetje (zoals elke samsung zowat). Er is nog 88 mb vrij op het toestel, je kunt er een aantal dingen afhalen zoals een filmpie van 6 mb en 2 mp3'tjes die je er al op krijgt. Heb in de winkel al een beetje met die bluetooth verbinding zitten prutsen.....toestel kan makkelijk andere toestellen vinden maar die printer die we in de winkel hebben kon ie niet goed heen verbinden. Ik kon geen foto ontwikkelen wat ik wel jammer vond. Kwaliteit van het geluid als je hem handfree zet is net zo strak geluid, maar blijkbaar wat ik nou net heb gemerkt verstaat niemand je als je maar een 20cm er van af zit. Je hebt de soundmate dus nodig wil je een beetje handsfree bellen. Beeld kwaliteit is het beste wat ik heb gezien tot nu toe (samen met de s700 denk ik). BC waar ik werk heeft er 12 binnen gekregen misschien de andere filialen nog wel meer. Ik zou er morgen maar vroeg bij zijn dan!! Jammer genoeg alleen nog maar de Black blue versie (ja er is geen alleen black). De zilvere moet nog komen.
170 euro? kom je goed weg, op de bc site staat namelijk dat hij 199,99 kost met free 40 1 jaar! :D

Iemand enig idee wat hij gaat kosten als ik mijn Orange Free 40 met 1 jaar verleng?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej leuk dat jullie em al hebbe, (voor degene die em al hebben)
Nou vroeg ik me nog een paar dingetjes af:

-kun je nou ook mp3tjes luisteren uit de speaker zonder em tegen je oor te houden, dus op handsfree zonder dat je de soundmate nodig hebt, of heb je de soundmate daar persee voor nodig? Of is de soundmate alleen handig omdat et geluid dan nog iets harder kan en mooier klinkt.

- hoeveel mb is er nou echt vrij om zelf video, mp3s e.d erop tezetten als je die demo mp3tjes en die demo video eraf hebt gegooid? en hoeveel als je die demo's erop laat zitte?

-kun je de mp3's die je erop zet ook als ringtone gebruiken?

-Krijg je de soundmate en de headset erbij?

-heb ik nou goed begrepen dat je de soundmate ook gebruikt als je handsfree wilt bellen? zit er dan ook een microfoon in de soundmate?

Kga em ongeveer 15 januari halen bij belcompany als ik mijn 2jarig orange 30 ab. verleng.....

Voor degene die em hebben, je mag me ook op msn toevoege, zou ik leuk vinde, reageren gaat dan ook sneller.
me adres is: pieter@algra.net

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi samsung d500 freaks,

misschien is het mogelijk dat diegene die net een d500 gekocht hebben, wat foto's op internet zetten die gemaakt zijn met de camera? Die schijnt erg goed te zijn.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:51:
hej leuk dat jullie em al hebbe, (voor degene die em al hebben)
Nou vroeg ik me nog een paar dingetjes af:

-kun je nou ook mp3tjes luisteren uit de speaker zonder em tegen je oor te houden, dus op handsfree zonder dat je de soundmate nodig hebt, of heb je de soundmate daar persee voor nodig? Of is de soundmate alleen handig omdat et geluid dan nog iets harder kan en mooier klinkt.

- hoeveel mb is er nou echt vrij om zelf video, mp3s e.d erop tezetten als je die demo mp3tjes en die demo video eraf hebt gegooid? en hoeveel als je die demo's erop laat zitte?

-kun je de mp3's die je erop zet ook als ringtone gebruiken?

-Krijg je de soundmate en de headset erbij?

Kga em ongeveer 15 januari halen bij belcompany als ik mijn 2jarig orange 30 ab. verleng.....

Voor degene die em hebben, je mag me ook op msn toevoege, zou ik leuk vinde, reageren gaat dan ook sneller.
me adres is: pieter@algra.net
Mp3 zonder aan je oor te houden , JA, komt erg leuk geluid uit !
Hoeveel geheugen vrij is.. geen idee dacht 80 MB van de 96mb
Mp3 ringtone's : je kan je eigen mp3-tjes gebruiken !
Soundmate en headset heb ik erbij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.p.g.derix/Samsung%20D500%20foto's/Photo-00055.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.p.g.derix/Samsung%20D500%20foto's/Photo-0002.jpg

2 foto's gemaakt met het toestel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Nou in Enschede hebben ze hem ook binnen bij BC (Klanderij), heb 'm net opgehaald. Ze hadden er 20 binnen gekregen, maar het ging wel hard zeiden ze.

Mijn eerste indruk is echt super, vooral het schermpje is echt heel mooi en scherp. Ook het geluid is erg goed met de soundmate. Ga nu even kijken of ik Orange World erop kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Heb hem net in me handen gehad bij de plaatselijkeBC, maar hij is veel te plastic! echt heel erg. Daarnaast ziet die soundmate er dus echt niet uit!

Niet genomen dus, ga weer kijken als de zilvere versie uitkomt. Want de zwarte is met witte toetsen (ook dat is erg lelijk)

Kan iemand mij vertellen waneer de zilveren versie uitkomt? (lees: leverbaar is)

[ Voor 14% gewijzigd door DEvRV op 04-12-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

en nog een foto van het toestel zelf met alles wat erbij zat !
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.p.g.derix/Samsung%20D500%20foto's/123_23742.JPG
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!!