ik vind zelf dat orange het beste is geregeld qua abonnement, omdat deze werkt met een belbundel (alle kosten voor bellen/sms/mms/ enz worden gewoon uit de belbundel gehaalt)
wat ik heb gedaan is mijn huidige orange free 30 abonnement om laten zetten in orange ready (prepaid) daarbij zei de telefoniste dat het mogelijk is om mijn overgebleven belbundel te behouden (plus minus 80 euro). Wat ik gewoon ga gebruiken om te smsen.
(en mijn telfort abonnement gaat natuurlijk alleen voor het bellen)
op dit moment ben ik bezig mijn ingescande rijbewijs/contract/bankafschrift te mailen naar 2call. Ik hoop dat het toestelletje eerder binnen is dan de leveringdata die hier in dit topic stonden (week 49/50)
verder heb ik hier in de randstad nog nooit echt van iemand gehoord dat hij/zij last had van z'n telefoonprovider. Misschien dat sommige providers in minder bewoonde gebieden een matige dekking geven
ohw trouwens, om toch even ontopic te blijven. Is de D500 compatible met bestaande accesoires van bijvoorbeeld de E800? of komen er voor de D500 echt aparte accesoires?
[
Voor 10% gewijzigd door
randje op 28-11-2004 18:52
]