De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.307 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:22:
[...]

De D710 is Symbian.

SGH-D710
[afbeelding][afbeelding]

Functies:

- Weight : 110g
- Dimensions : 10.1 x 5.1 x 2.4 cm
- Screen : 16bit (65k colours) TFT
- Operating System : Nokia Series 60
- 64-tone polyphony
- 64MB ROM
- 32MB RAM
- Memory Expansion Slot : RS-MMC standard
- Voice recognition
- Video capture function
Eindelijk een Samsung met sybian! Alleen gaat het 'baksteengehalte' dan wel meteen een stuk omhoog zie ik... :/

[ Voor 2% gewijzigd door Animal_X op 23-10-2004 18:47 . Reden: <- Deze josti kan niet typen geloof ik :P ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Animal_X schreef op 23 oktober 2004 @ 18:39:
[...]

Eindelijk een Samsung met sybian! Alleen gaat het 'baksteengehalte' dan wel meteen een stuk omhoog ziek ik... :/
En een antenne... :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh tnx sorry was beetje blind!aah gratis met 2 jaar hi 30.das best een goeie deal!bij belcompany pas gratis ivm 2 jaar orange 60 _/-\o_
nu nog wachten op gratis ivm 2 jaar hi25 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog GSMtrack.nl gemaild:

Hallo,

weten jullie misschien wanneer de Samsung D500 bij jullie verkijgbaar is?
En zoja, ook hoe duur?

Alvast bedankt,

-------------------------------------------------------------------------------

Binnen 14 dagen, hou de site maar in de gaten, als ie erbij staat dan is ie ook direct leverbaar.
Prijs is nog niets over bekend, maar ik verwacht niet dat ie goedkoop zal zijn.

MvrGr

Hmz, 14 dagen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 19:40:

Prijs is nog niets over bekend, maar ik verwacht niet dat ie goedkoop zal zijn.
Oeee niet goedkoop... Wat is goedkoop? Ze hebben me gek gemaakt :'(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 24 oktober 2004 @ 22:58:
[...]

Oeee niet goedkoop... Wat is goedkoop? Ze hebben me gek gemaakt :'(
Ik had meteen heel wat web-shops gemaild, wat meer reacties:
- Belstore: week45/46 €499,-
- GSMHuis: weet van nix :/
- Rinkel: uitgesteld tot week48 €492,-
- GSMTrack: binnen 14 dagen, prijs nog niet bekend

En nog 2:
- Nieuwe Telefoon: binnen 4 weken €480,-
- GSMweb: weten van nix :O

Nja, et loopt nogal uitéén blijkbaar...kwestie van afwachten denk ik..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Heeeeeeeeeeey de topic (D500) verdwijnt langzaam ...............kan niet he!

Kom op jongens, iemand nog nieuws over dit TOP telefoontje van Samsung?

Zou volgens de berichten over 3 weken in de winkels moeten liggen, maar het blijft nog akelig stil over de release date.

Ik had Samsung nld gemaild over de release date en of de zwarte hier op de markt komt ...... maar op beide vragen wisten ze geen antwoordt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik schreef op 27 oktober 2004 @ 11:15:
Heeeeeeeeeeey de topic (D500) verdwijnt langzaam ...............kan niet he!

Kom op jongens, iemand nog nieuws over dit TOP telefoontje van Samsung?

Zou volgens de berichten over 3 weken in de winkels moeten liggen, maar het blijft nog akelig stil over de release date.

Ik had Samsung nld gemaild over de release date en of de zwarte hier op de markt komt ...... maar op beide vragen wisten ze geen antwoordt. ;(
Wat belachelijk dat Samsung NL dat zelf niet eens weet, terwijl er blijkbaar genoeg winkels zijn die em al weg gepland hebben staan..
Valt me ook op de op de Nederlandse Samsung-site niks over de D500 staat, terwijl op Samsung-sites van andere landen er wel informatie over te vinden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb hem wel al te koop zien staan in verschillende web(!!)winkels maar dan kon je hem alleen in het zilver pre-orderen. Vreemd idd. Ik ben eerlijk gezegd ook wel nieuwsgierig geworden naar die SE S700... :o

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil iedereen alvast waarschuwen die het toestel graag willen, want ik heb begrepen
dat de vraag ENORM is. Enorm veel mensen willen het toestel hebben en het aanbod
van Samsung zal niet groot genoeg zijn voor de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is altijd zo met nieuwe toestellen ;)
Anyway eindigd mijn abbo pas 1e week van december en ik hoop deze te kunnen verleng inc. dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ik zit al 4maanden op prepaid van orange:Sdanzkij de tariefwijzingen,kan ik meteen nieuw abo nemen als de d500 uitkomt.anders moest ik tot volgend jaar juli wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ook ik ben stand-by :D. Zit nu al een jaar op pre-pay van Vodafone omdat ik wel tevreden was met mijn Samsung S100. Tot ik dit toestel zag! De gemiddelde prijs waar ik hem voor zie is 480 euro... dan kan je ook ongeveer de abbo prijzen wel raden als je ze vergelijkt met even dure toestellen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

hoe weten mensen het dan??? nergens reclame, winkels weten het zelf niet, zelfs sommige webwinkels weten het. hoe moet het gewone volk het dan weten?
neem aan dat wij het snelst zijn ;) en ik mag verlengen, maar wie zegt dat ik niet gewoon een extra abo neem :7. als ik dan meteen mijn mobiel kan hebben vind ik het niet erg. het is toch niet zo dat ik mijn minuten niet opbel, kom nog steeds tekort met 800 min. (student en geen vaste lijn + contact met oude vrienden onderhouden)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... ik ben een van die mensen! De eerste keer dat ik hier kom...

Ik had via gsm-box de samsung E600 besteld maar die was ineens niet leverbaar en toen ben ik op zoek gegaan naar een vervanger. Vraag me niet hoe maar ik stuiterde op internet op de samsung d500. Ik was in een keer verliefd! Inmiddels is de E600 wel gewoon binnen maar ik heb toch besloten om te wachten op dit toestelletje :)

Ik heb mn abbo al afgesloten maar afgesproken met gsm-box dat ik wacht tot ze de D500 binnen hebben. Mochten ze die niet krijgen of ik verander van gedachten, kan ik altijd nog de E600 nemen....

Ik hoop echt dat ze m int zwart krijgen, want die vind ik echt super!!! En dat samsung.nl het zelf niet weet vind ik wel errug raar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij belstore, is de D500 alleen in het zilver te bestellen >.<...this is not good... :'(

LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja nogal, ik had Samsung al een tijd geleden gemaild en gebeld, maar ze konden mij NIETS vertellen, terwijl op andere Samsung Sites er zat informatie over te vinden was. Net zo raar dat toen ik een knopje van mijn Samsung E700 toestel kwijt was, Samsung NL mij niet kopn helpen... en mij doorverwees naar een reparatiecentrum. Kosten: 53 Euro 50. (Dat doe ik natuurlijk niet voor een plastic knopje). Samsung deed niets met mijn klacht hierover en zei dat ze geen onderdelen los verkochten. Uiteindelijk bij zo een unlock winkeltje geweest en het knopje voor 7 Euro gekocht (Voor 10 Euro zou het gemaakt worden). Scheelt een factor 8 zowat!.

Wat ik dus wil zeggen: Samsung service, zuigt gewoon ;) maar hoe dan ook ga ik deze D500 kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

n00bs schreef op 28 oktober 2004 @ 12:28:
Ja nogal, ik had Samsung al een tijd geleden gemaild en gebeld, maar ze konden mij NIETS vertellen, terwijl op andere Samsung Sites er zat informatie over te vinden was. Net zo raar dat toen ik een knopje van mijn Samsung E700 toestel kwijt was, Samsung NL mij niet kopn helpen... en mij doorverwees naar een reparatiecentrum. Kosten: 53 Euro 50. (Dat doe ik natuurlijk niet voor een plastic knopje). Samsung deed niets met mijn klacht hierover en zei dat ze geen onderdelen los verkochten. Uiteindelijk bij zo een unlock winkeltje geweest en het knopje voor 7 Euro gekocht (Voor 10 Euro zou het gemaakt worden). Scheelt een factor 8 zowat!.

Wat ik dus wil zeggen: Samsung service, zuigt gewoon ;) maar hoe dan ook ga ik deze D500 kopen :p
Maar wat denk je zelf hoe het bij andere telefoonbedrijven geregeld worden. Het is zowiezo makkelijker voor bedrijven om voorraad voor onderdelen bij een service center te laten regelen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Vroeger was ik altijd liefhebber van Siemens :) Service was ook erg goed, telefoon was ooit kapot. Ik kreeg gewoon thuis een vervangend model (helemaal nieuw). En op een bepaald moment kreeg ik ook mijn gerepareerde toestel terug. Maar never kwamen ze dat andere model ophalen :) dus toen had ik er 2 :p (dat noem ik nou service ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Samsung Nederland net gebelt over de Samsung D500. Hij kon mij vertellen dat de Samsung D500 eind november / begin december 2004 uitkomt dus nog voor de feestdagen. Hij weet de verkoop prijs niet omdat ze niet rechtsteeks verkopen. Verder vroeg ik nog waarom er geen informatie op de samsung nl site stond over de D500 en bij andere landen wel. Dat komt omdat ze sinds kort pas bezig zijn met de MASSA productie van de D500 en pas volgende maand(november) beginnen met het promoten van de D500.

Op school heb ik al vertelt dat ik de D500 ga kopen en toen zei een vriend van me dat een vriendin van hem de D500 al heeft icm een abbo. Ik ga hier nog ff achteraan miss een import ofzo :? Of is het gewoon geen D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

GSMhut heeft Silver en Black
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.info/item/20343/png/?n=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:01:
Ik heb Samsung Nederland net gebelt over de Samsung D500. Hij kon mij vertellen dat de Samsung D500 eind november / begin december 2004 uitkomt dus nog voor de feestdagen. Hij weet de verkoop prijs niet omdat ze niet rechtsteeks verkopen. Verder vroeg ik nog waarom er geen informatie op de samsung nl site stond over de D500 en bij andere landen wel. Dat komt omdat ze sinds kort pas bezig zijn met de MASSA productie van de D500 en pas volgende maand(november) beginnen met het promoten van de D500.

Op school heb ik al vertelt dat ik de D500 ga kopen en toen zei een vriend van me dat een vriendin van hem de D500 al heeft icm een abbo. Ik ga hier nog ff achteraan miss een import ofzo :? Of is het gewoon geen D500.
Ohno, eind november pas? :( Geez..magoed, die vriend van je heeft et vast fout, geloof er nix van dat die vriendin em al heeft. Ben benieuwd naar de gsmhut, maar ik wil de D500 i.c.m. een abo, en dat kon je daar niet bestellen? :/ :? Wel erg goedkoop voor €464,-!

Mooie foto trouwens:

Afbeeldingslocatie: https://archie.europeantelecom.nl/shop/productimages/SAM012500.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:01:
knip

kan heel goed kloppen als in ze in engeland ofzo woont ;) . hier in nederland is het iig nog 'lang' niet uit. denk eerder de d510 ofzo :P

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kwam ik tegen op internet:

http://gsm.2dehands.nl/ma...msung/6867606.html?q=d500

Samsung D500 voor €250,-

Daar moest ik meer van weten, dus heb even gemaild:

Hey, how did you get this phone so fast?
It isn't even available in the stores yet.
And do you really sell it for 250?

greetz

-------------------------------------------------------------------------------------

En als reactie:

Hello my buyer,
The price for this phone is 250euro`s. The price included the all shipping taxes and insurance.
Colours: Silver and Black. I have 7 pieces for sale. If you are interested to buy more pieces i will make you a nice discount.
The phone will come in original box, with all accessorins + 12 months international warranty.
For delivery I personaly prefere UPS 2 Days Air insured because is maximum 2 days the phone will be in your hands.
For payment, the fastest ways to send money worldwide is Western Union wire transfer.
I wait your decision as soon as posible if you are agree to buy my stuff, but i think that is the best offert.
I hope you agree my terms and we will close this deal sucessfully.
I look forward hearing from you.

Thank`s!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Hmz, hij heeft dus 7 D500's, geen idee waar dit persoon woont magoed, ik ga er sowieso niet op in aangezien ik een abo neem, misschien wel iets voor geïntreseerden? En betwijfel überhaupt of zo iemand te vertrouwen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mjah... ook niet echt betrouwbaar via Western Union :?
Ik moet wel zeggen dat het mailtje wel betrouwbaar overkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom die vookeur voor de zwarte? Silver is toch meer hi-tech. Zwart lijkt wel plastic verdorie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

n00bs schreef op 28 oktober 2004 @ 22:00:
Mjah... ook niet echt betrouwbaar via Western Union :?
Ik moet wel zeggen dat het mailtje wel betrouwbaar overkomt...
Betalen via western union en daarna pas verzenden, 250 euro voor een telefoon die nieuw het dubbele kost. Oplichterij dus ;)

Laat hem maar rembours via UPS doen, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:18:
Waarom die vookeur voor de zwarte? Silver is toch meer hi-tech. Zwart lijkt wel plastic verdorie. ;)
Vrijwel alle electronica is tegenwoordig zilverkleurig, waardoor er eigenlijk niets meer aan is.
Zwart heeft dus ook mijn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op 28 oktober 2004 @ 22:30:
[...]

Vrijwel alle electronica is tegenwoordig zilverkleurig, waardoor er eigenlijk niets meer aan is.
Zwart heeft dus ook mijn voorkeur :)
Yeah, vind het zwarte van de Nokia 6230 bijvoorbeeld ook super :D
Lekker 'retro' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

die advertentie stond er al langer op. staat er al zo'n 2 weken ofzo. dus ik vertrouw het helemaal niet. als het nou onder rembours is in een verpakking waardoor ik kan zien wat er inzit dan is het _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wertern Union transacties zijn sowieso niet te vertrouwen...is laatst nog een heel item op tv aan gewijd!! Dus niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:47:

Samsung D500 voor €250,-

greetz

-------------------------------------------------------------------------------------

En als reactie:

Hello my buyer,
The price for this phone is 250euro`s. The price included the all shipping taxes and insurance.
Colours: Silver and Black. I have 7 pieces for sale. If you are interested to buy more pieces i will make you a nice discount.
The phone will come in original box, with all accessorins + 12 months international warranty.
For delivery I personaly prefere UPS 2 Days Air insured because is maximum 2 days the phone will be in your hands.
For payment, the fastest ways to send money worldwide is Western Union wire transfer.
I wait your decision as soon as posible if you are agree to buy my stuff, but i think that is the best offert.

Thank`s!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Hmz, hij heeft dus 7 D500's, geen idee waar dit persoon woont magoed, ik ga er sowieso niet op in aangezien ik een abo neem, misschien wel iets voor geïntreseerden? En betwijfel überhaupt of zo iemand te vertrouwen is..
Dit is dus 10x niets, niet hier op in gaan want tis toch een oplichter. De prijs is niet reeel. Verder weet niet of je naar zijn verkoop history heb gekeken maar hij reageerd over al in het Nederland... waarom nu ineens in het engels :?

Verder die vriendin van een vriend van me heeft geen D500 :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:18:
Ooit had ik een Panasonic GD90 en die gaf mij hetzelfde gevoel, maar daardoor vind ik hem wel de bom! :P Voor mij dus ook zwart, nog even mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Belde vanmiddag The Phone House in Amsterdam(Heiligeweg). Die verwachten hem 1ste of tweede week van december in een zwarte versie.

Belcompany Amsterdam(Nieuwendijk) wist nog totaal niks over de D500, terwijl Belcompany Amstelveen mij kon vertellen dat de D500 week 45/46 binnen zal komen. Iedere Belcompany hanteert zijn eigen policy ofzo...

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze kletsen maar wat! Het ligt er maar aan wat voor een mensen er werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ze zeggen echt allemaal wat anders, ik ga ondertussen maar van het ergste uit, het zal wel begin december worden ofzow. Dan kan het alleen nog maar meevallen...hoop ik :P

En de Phonehouse-folder staat al wel de E630, maar is nog nix te vinden van de D500 -__-

-----------------------------------------------------

Reactie van de gsmhut.nl:

Dit toestel is helaas pas leverbaar vanaf week 50/51 volgens opgaaf
vanaf de leverancier / importeur. Ik raad aan om tegen die tijd contact
met ons op te nemen.

Tegen die tijd zal het toestel leverbaar moeten zijn in zilver en black.

Met vriendelijke groet,

-------------------------------------------------------

Godverdomme...week 50/51... :(

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 19:36:
Ik wil iedereen alvast waarschuwen die het toestel graag willen, want ik heb begrepen
dat de vraag ENORM is. Enorm veel mensen willen het toestel hebben en het aanbod
van Samsung zal niet groot genoeg zijn voor de vraag.
76% van de nederlandse beschaving heeft pas een E800 aangeschaft en zullen vast denken dat de telefoons hetzelfde zijn dus denk ik niet dat de vraag naar de D500 zoo0 enorm zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

iemand een idee of het in Finland al uit is? (kan niet echt fins lezen, maar staat wel op finse samsung site).

ga namelijk naar finland :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, heb weer nieuwe foto gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery/200410/10989370832.jpg

En kijk deze Aziatische Dames nou :P

Afbeeldingslocatie: http://www.anycall.com:8082/upload/i_world/i_press/img/20041025202555287_0.jpg

Een ge-update E710 oid, nu ook met MP-camera :D:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/CommunicAsia/i700D710/06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/CommunicAsia/i700D710/07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/CommunicAsia/i700D710/09.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:47:

Samsung D500 voor €250,-

greetz

En als reactie:

Hello my buyer,

Thank`s!!

Deze gast is NIET te vertrouwen het is een oplichter uit Roemenie. Hij gebruikt de naam van een Roemeense atleet. Hij vraagt je eerst je geld te sturen via Western Union Money Transfer waarna hij claimt die telefoon te sturen. Hij heeft ook veel negatieve punten op die site. Er zijn vele oplichter uit Roemenie die deze manier hanteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar vraagjes:

* Dus de D500 is ook een MP3 speler. Betekent dat dat het mogelijk zou zijn om er mee te gaan joggen op de tonen van Rocky? :) Of is een GSM niet gemaakt om mee te gaan joggen vermits het toch nog altijd een mobieltje blijft he.

* Het geheugen is 80 MB maar kan uitgebreid worden mits firmware. Is dit makkelijk om te doen of alleen voor experts? Gaat de garantie ermee teniet? Een beetje zoals je een spelconsole (PS2, Xbox) ombouwd.

thanx

BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:01:
Nog een paar vraagjes:

* Dus de D500 is ook een MP3 speler. Betekent dat dat het mogelijk zou zijn om er mee te gaan joggen op de tonen van Rocky? :) Of is een GSM niet gemaakt om mee te gaan joggen vermits het toch nog altijd een mobieltje blijft he.

* Het geheugen is 80 MB maar kan uitgebreid worden mits firmware. Is dit makkelijk om te doen of alleen voor experts? Gaat de garantie ermee teniet? Een beetje zoals je een spelconsole (PS2, Xbox) ombouwd.

thanx

BM
*in theorie zou het kunnen, en aangezien het bleutooth heeft kan je misschien zelfs via je headset luisteren zonder last van draadjes.

*euhm waar heb je gelezen dat je het geheugen kan uitbreiden door firmware? graag een link of iets dergelijks (vind het wel een gaaf iets als het kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op 30 oktober 2004 @ 21:27:
[...]

*in theorie zou het kunnen, en aangezien het bleutooth heeft kan je misschien zelfs via je headset luisteren zonder last van draadjes.

*euhm waar heb je gelezen dat je het geheugen kan uitbreiden door firmware? graag een link of iets dergelijks (vind het wel een gaaf iets als het kan).
In deze topic (pagina 2):

quote:
Scidd0w schreef op 11 oktober 2004 @ 11:52:
Het enige nadeel vind ik dat er geen geheugen kaarten in kunnen.. Dit kan bij de s700 dan weer wel.. 80 Mb is wel veel maar je zult zien dat dit na verloop van tijd toch weer te weinig is als je wat mp3, fotos en videos wilt opslaan.

Sloop je hem toch open... de firmware zal vast wel groter geheugen ondersteunden. Ik weet zelf nog niet wat voor soort geheugen erin gaat, maar ik neem aan dat dit gewoon te modden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 22:05:
[...]

In deze topic (pagina 2):

quote:
Scidd0w schreef op 11 oktober 2004 @ 11:52:
Het enige nadeel vind ik dat er geen geheugen kaarten in kunnen.. Dit kan bij de s700 dan weer wel.. 80 Mb is wel veel maar je zult zien dat dit na verloop van tijd toch weer te weinig is als je wat mp3, fotos en videos wilt opslaan.

Sloop je hem toch open... de firmware zal vast wel groter geheugen ondersteunden. Ik weet zelf nog niet wat voor soort geheugen erin gaat, maar ik neem aan dat dit gewoon te modden is
Op pagina 8 staat je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Iemand nog een idee van de leverdatum ?

Zag bij www.belstore.nl 17/11/2004.

Hier in België, weten ze van niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of mensen die in dit topic reageren wel eens de berichten lezen van anderen want zoals ik aangeef zegt samsung nederland eind november begin december. In november begint de promo campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb een (nederlandse) site gevonden met een review van de D500! Die is hier te lezen.

Er staat overigens over firmware:
Besturingssysteem & software

De Samsung D500 heeft een door Samsung zelf ontwikkeld besturingssysteem. Het firmware van de Samsung D500 is niet upgradable. Dit betekent dat het niet mogelijk is om nieuwe besturingssoftware op het toestel te laden. De functionaliteit van het toestel is uit te breiden door JAVA applicaties - zoals games of instant messengers - op de Samsung te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het firmware van de Samsung D500 is niet upgradable. Dit betekent dat het niet mogelijk is om nieuwe besturingssoftware op het toestel te laden.
Dat is natuurlijk BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

offtopic:
Je bedoelt natuurlijk }:O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 01 november 2004 @ 00:05:
Ik heb een (nederlandse) site gevonden met een review van de D500! Die is hier te lezen.

Er staat overigens over firmware:

[...]
Hm. Is natuurlijk geen echte review he. Overigens vind ik het vreemd dat ze niets zeggen over de video-opname functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:05:
[...]

Hm. Is natuurlijk geen echte review he. Overigens vind ik het vreemd dat ze niets zeggen over de video-opname functie.
Kvind het een van de slechtste (pre)views die ik OOIT heb gezien... Ze geven wat feitjes die iedereen allang weet en het ergste is nog dat ze de helft of niet vermelden, of verkeerd overnemen! }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op 01 november 2004 @ 12:20:
[...]

Kvind het een van de slechtste (pre)views die ik OOIT heb gezien... Ze geven wat feitjes die iedereen allang weet en het ergste is nog dat ze de helft of niet vermelden, of verkeerd overnemen! }:O }:O
Tjah het is gewoon geen preview/review, maar ze sommen alle feiten op in de vorm van een verhaaltje, zo lijkt het heel wat maar het is nix meer dan op andere sites.

Ik las gisteren op het mobile-review-forum dat vandaag op de Russische versie van de site (www.mobile-review.com) de review van de D500 zal verschijnen, en later deze week de Engelse versie. Daar hoef je eigenlijk niet echt op te wachten, want met Babelfish: http://babelfish.altavista.com/ kun je te url makkelijk naar het Engels vertalen.

Magoed nog ff wachten dus :D

Kijk wat ik lees op de Duitse Samsung site, daar staat dat een headset included is :) nice ( LINK )

EDIT: volgens die mobile-review-figuur, is morgen het eerste deel van de review te lezen, dus niet vandaag :/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

heeft samsung niet altijd een headset included gehad?
damn hoe meer ik zie en lees hoe ongeduldiger ik word. I wanna have it right now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op 01 november 2004 @ 14:54:
heeft samsung niet altijd een headset included gehad?
damn hoe meer ik zie en lees hoe ongeduldiger ik word. I wanna have it right now!
Ja dat las ik later ook idd, maar ik dacht even dat het om die bluetooth-set ding, domme ik, just too good to be true :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

En onderaan staat:

Farben
blau-schwarz

Niks grijs dus! Cool! 8)

Verder staat er een foto bij van dat pyramide-achtige ding, genaamd sound mate waar iemand het over had:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/hlpoots/sghd500_sound_mate.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Royz op 02-11-2004 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan ik deze dus vergelijken met de E800, maar dan met veel betere specs?
Ik twijfel dus deze samsung en de nokia 6230. iemand nog een betere suggestie?
En kan ik dat stereo piramide ding er ook afhalen neem ik aan?
En is hij niet erg groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 20:45:
[...]

76% van de nederlandse beschaving heeft pas een E800 aangeschaft en zullen vast denken dat de telefoons hetzelfde zijn dus denk ik niet dat de vraag naar de D500 zoo0 enorm zal zijn ;)
Daarom ga ik die telefoon dus NIET kopen, ik heb dat probleem altijd!
Zodra ik een telefoon koop krijgt half nederland hem een paar maanden later gratis, een voorbeeld.

Ik koop een Siemens M35i.
4 maanden later geeft de postbank die telefoon gratis bij het openen van een rekening!
Daarna een SE T610.
Aantal maanden later is hij ook gratis te verkrijgen bij het openen van een rekening :(

GVD!

Daarom koop ik nu een Motorola V3 denk ik, is veel te duur om gratis weg te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:00:
Goede suggestie

De Siemens S65!
http://www.mobile-review.com/review/siemens-s65-en.shtml

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-phones-uk.org.uk/images/siemenss65.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 09:12 . Reden: Siemens link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:10:
[...]

Daarom ga ik die telefoon dus NIET kopen, ik heb dat probleem altijd!
Zodra ik een telefoon koop krijgt half nederland hem een paar maanden later gratis, een voorbeeld.

Ik koop een Siemens M35i.
4 maanden later geeft de postbank die telefoon gratis bij het openen van een rekening!
Daarna een SE T610.
Aantal maanden later is hij ook gratis te verkrijgen bij het openen van een rekening :(

GVD!

Daarom koop ik nu een Motorola V3 denk ik, is veel te duur om gratis weg te geven!
en alsof de d500 zo goedkoop is dat ze hem gewoon weggeven. De winkelwaarde is ongeveer 500 euro (goedkoopste webshop 460 ofzo). En ik heb nog geen enkele Samsung gezien die werd weggegeven bij een rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Vanmorgen stond er een artikeltje in de metro geloof ik, vooral de camera lijkt wel heel interessant te gaan worden. Verder stond er een adviesprijs van €599,- vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Check de reviews hier: http://www.nieuwemobiel.nl/
S65 is echt een butt toestel. Maar dit topic gaat over de D500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Las vamorgen de Spits en daar stond een review van de D500 in.
Stond ook bij eind Nov leverbaar in de winkels.

Kan niet wachten tot ik mijn SX1 MCLaren kan ruilen met deze beauty. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:00:
Check de Motorola E398. Loopt hier ook een topic over en op nieuwemobiel.nl staat er ook alle informatie over. Ik ga zo snel mogelijk de Motorola E398 bestellen en hoop dat ik hem snel binnen heb. Ik persoonlijk vind het een supertelefoon. Heb hem met alle toestellen vergeleken en hij heeft toch het meeste, mp3, foto, extra(uitbreidbaar)geheugen, bleutooth etc.
Hoop je voldoende geinformeerd te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

struik schreef op 02 november 2004 @ 15:17:
Las vamorgen de Spits en daar stond een review van de D500 in.
Stond ook bij eind Nov leverbaar in de winkels.

Kan niet wachten tot ik mijn SX1 MCLaren kan ruilen met deze beauty. :9
Plaats dan even een link! Na ja hier kun je dus precies lezen wat Spits vertelde over de D500!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
bluetooth mocht ook wel eens een keer, dat is het enige dat ik mis aan mijn E700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 15:26:
[...]

Check de Motorola E398. Loopt hier ook een topic over en op nieuwemobiel.nl staat er ook alle informatie over. Ik ga zo snel mogelijk de Motorola E398 bestellen en hoop dat ik hem snel binnen heb. Ik persoonlijk vind het een supertelefoon. Heb hem met alle toestellen vergeleken en hij heeft toch het meeste, mp3, foto, extra(uitbreidbaar)geheugen, bleutooth etc.
Hoop je voldoende geinformeerd te hebben :)
Hmjah...het formaat is groter, de cam is maar 640x480, het scherm heeft 65k kleuren en ook al geen IR...helaas de D500 is in mijn ogen een stuk interesanter. :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-11-2004 16:14 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog heel erg te twijfelen tussen de S700i en de D500...ik hou er van om ze ven in me handen te houden..het ziet er naar uit dat ik nog even moet wachten om ze goed te kunnen vergelijken.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 02 november 2004 @ 16:12:
[...]
Hmjah...het formaat is groter, de cam is maar 640x480, het scherm heeft 65k kleuren en ook al geen IR...helaas de D500 is in mijn ogen een stuk interesanter. :Y
Owkee de cam is beter. Het formaat scheelt 1cm, 65k kleuren is genoeg, en wie gebruikt er nog IR als je Bleutooth hebt? Nog iets. De D500 heeft maar 80MB geheugen en is niet uitbreidbaar, met een paar fototjes van 1280x1024 staat je geheugen al vol en als je echt mooie foto's wilt maken moet je toch een digitale fotocamera kopen met 3-4Megapixel dus ik zie er niet alleen nadelen in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 16:38:
[...]
De D500 heeft maar 80MB geheugen en is niet uitbreidbaar, met een paar fototjes van 1280x1024 staat je geheugen al vol
Ik vind het ook een nadeel dat het geheugen niet uitbreidbaar is, maar dat icm met het ontbreken van een radio is het enige wat ik mis. Jij denkt dat foto's trouwens 5mb per stuk zijn??? Die 80mb, daar zal je een tijd over doen om vol te krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 02 november 2004 @ 17:27:
[...]

Ik vind het ook een nadeel dat het geheugen niet uitbreidbaar is, maar dat icm met het ontbreken van een radio is het enige wat ik mis. Jij denkt dat foto's trouwens 5mb per stuk zijn??? Die 80mb, daar zal je een tijd over doen om vol te krijgen hoor.
Op de site van Samsung staat dat je er 1000 foto's op kan slaan, van beste kwaliteit...duz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

iemand een flauw idee waar de 'sound mate' voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dxue schreef op 02 november 2004 @ 17:48:
Wat denk jezelf :Z

hint: kijk eens naar de naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op 02 november 2004 @ 17:48:
Het lijkt op een hangertje maar het zou ook één of ander BT boxje zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boetoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 22:55
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 19:11:
[...]

Het lijkt op een hangertje maar het zou ook één of ander BT boxje zijn :*)
Het lijkt mij een speakertje voor je muziek op je telefoon. Zou heel dik zijn als dit er bijgeleverd zou worden (8> Maar snap niet dat dit nodig zou moeten zijn. Zit toch al ingebouwde speaker / luidspreker functie op ?? 8)7

/ bt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat we die erbij krijgen het lijkt te functoineren als een speaker.
Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/specials/samsung_pk_okt/D500_Soundmate.jpg
Voor wat extra Bass messchien?

-------------------------------------------------------------------------
This represents a dynamic frequency histogram during the music rendition, so that a lack is only noticeable when far clicking: The D500 is not multitaskingable and can at the same time settle only one task! Thus it is not possible to let the MP3-Player run in the background while one types SMS or its administers dates - a small who courage drop opposite devices with Full Featured operating system such as Series60 or the S700i. But the sound force is completely reasonable in view of the small size; who with the next Kaffeekraenzchen or Skatabend provides for general acoustic irradiation or which integrated free speech mechanism wants to use professionally, that should attach at the laterally attached USB Slot of the D500 leaves itself substantially improved and the dynamics of the sound with a small accessory named Soundmate liebaeugeln,
Dieser stellt ein dynamisches Frequenzhistogramm während der Musikwiedergabe dar, so dass ein Mangel erst beim Weiterklicken auffällt: Das D500 ist nicht multitaskingfähig und kann nur eine Aufgabe zur gleichen Zeit erledigen! Somit ist es nicht möglich, den MP3-Player im Hintergrund laufen zu lassen, während man SMS tippt oder seine Termine verwaltet – ein kleiner Wermutstropfen gegenüber Geräten mit Full-Featured Betriebssystem wie Series60 oder dem S700i. Dafür ist die Klanggewalt angesichts der geringen Größe ganz vernünftig; wer beim nächsten Kaffeekränzchen oder Skatabend für allgemeine Beschallung sorgen oder die integrierte Freisprecheinrichtung professionell nutzen will, sollte mit einem kleinen Zubehörteil namens Soundmate liebäugeln, das sich an den seitlich angebrachten USB-Slot des D500 anschließen lässt und die Dynamik des Sounds erheblich verbessert

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boetoe
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 19:27:
Ik denk wel dat we die erbij krijgen het lijkt te functoineren als een speaker.
[afbeelding]
Voor wat extra Bass messchien?

This represents a dynamic frequency histogram during the music rendition, so that
...
D500 leaves itself substantially improved and the dynamics of the sound with a small accessory named Soundmate liebaeugeln,
Snap nog steeds niet waarvoor die Sound mate precies dient O-). Dient hij nou als een soort versterker waardoor je wel kunt sms'n en al die andere bs die je op je telefoon kan tijdens dat je muziek luisterd. Of is het een versterker. Of is dat apparaatje het enige speakertje wat er in de hele telefoon zit? dus niet intern ? :7

/ bt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

denk dat het als een versterker werkt. een interne luidspreker is leuk, maar geluid daaruit valt toch nog tegen. als je nu in de zomer op het strand zit (als vb.) dan kan je waarschijnlijk met de soundmate goed geluid krijgen. dus waarschijnlijk beter en harder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag laats iemand met de E800 slidephone.

Nu maakte elke toets een heel kinderachtig tekenfilm geluidje. Is dat hier ook ter sprake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

dat kan je zelf instellen, als jij graag met kinderachtig geluid toetsen wilt aanslaan zet je het aan. en anders zet je het uit. heeft altijd al gekund, dus zie niet in waarom nu ineens niet.
en trouwens het word als een zakelijke telefoon gepresenteerd, dus denk het dan zowiezo niet! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boetoe
de russische review ( part1 er komt nog part2 ) is van de d500 is er.

http://www.mobile-review....samsung-d500-camera.shtml

ps. check de Foto's en de camera filmpjes ( ik kon ze gewoon in me windows media player afspelen ) B)

[ Voor 15% gewijzigd door boetoe op 03-11-2004 11:26 ]

/ bt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

boetoe schreef op 03 november 2004 @ 01:51:
de russische review is van de d500 is er.

ps. check de Foto's en de camera filmpjes ( ik kon ze gewoon in me windows media player afspelen ) B)
Waarom gaat de COMPLETE review over de camera! Dat is het minst belangrijke ding van heel de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer deze telefoon uitkomt in Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

men zegt midden november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 02 november 2004 @ 12:26:
[...]

Check de reviews hier: http://www.nieuwemobiel.nl/
S65 is echt een butt toestel. Maar dit topic gaat over de D500 ;)
HaHa :P
Het was ook maar een suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sound mate, zoals dat piramidevormig ding heet, is bedoeld om betere geluidskwaliteit te hebben voor handsfree bellen/conferencing. Er zit gewoon een iets betere/krachtigere speaker in.

Voor echt goede audiokwaliteit moet je gewoon de bijgeleverde earphones gebruiken.

Ik heb 'm een week geleden nogmaals mogen vasthouden, puik apparaat.

Er was een java 3d video demo van 1 enkel figuurtje dat zich bewoog als in zo'n KungFu game, en nog wat andere spelletjes: basketball, een schietspelletje (beide 3d volgens de demonstrerende persoon, alhoewel ik dat van beide niet vond..) en een cartoonachtig quest spelletje (a la mario of zo).
Ik kan me niet meer herinneren welke van deze op het uiteindelijke model zouden zitten - bij 1 werd expliciet gezegd dat het er NIET op zou zitten... denk dat heftige 3d fight game geval, dat zag er stoer uit maar niet af.

Verder werd een kleine demo gedaan met video opname, leek me standaard usb1 webcam kwaliteit, ik dacht 12 fps. Niet slecht, maar het microfoontje zit daarbij aan de verkeerde kant, dus degene die de telefoon bedient hoor je zeggen: zeg maar wat, en wat er gezegd wordt door degene(n) in beeld is op de opname dan vrij ver weg....

Oh ja, 2 weken geleden zei men dat ze vorige week in massa productie wilden gaan - maar ik bespeurde enige twijfel of dat zo zou zijn.
In elk geval lijkt eind november nog steeds haalbaar, midden weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit verhaal moet iedereen hier maar eens lezen en vertalen:

Ik vind zelf de D500 nu het toestel met de beste Mega pixel camera naast de Nokia 6630.
Ik denk dat de D500 misschien wel eens beter is, maar ik heb nog geen vergelijking gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op 03 november 2004 @ 08:13:
[...]

Waarom gaat de COMPLETE review over de camera! Dat is het minst belangrijke ding van heel de telefoon.
Omdat het deel 1 is, deel 2 zal over de rest gaan.
En voor degene die niet kunnen wachten op de Engelse versie, hier de URL in het Engels vertaald, vast zol met foutjes, magoed, wel te begrijpen in ieder geval.

http://babelfish.altavist...500-camera.shtml&lp=ru_en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit nou echt de eerste samsung met bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:20:
Is dit nou echt de eerste samsung met bluetooth?
De eerste, Europees goed verkrijgbare Samsung met Bluetooth? Ja

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn die andere dan zo goed verkocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:25:
Waarom zijn die andere dan zo goed verkocht??
Welke andere? Bedoel je de E700 enz?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, en die nieuwe slidephone. Ik bedoel, bluetooth is vet :P Mensen uit dat SE J290 weten wel hoe ik denk over bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 18:01:
Jep, en die nieuwe slidephone. Ik bedoel, bluetooth is vet :P Mensen uit dat SE J290 weten wel hoe ik denk over bluetooth :)
Wat is er dan zo "vet" aan bluetooth? Om eerlijk te zijn is bluetooth niet eens zo boeiend, het enige wat mij boeid aan deze telefoon zijn de 1.3 mp, mp3 speler en de 80MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind bluetooth wel een handige techniek, vooral om foto's en dergelijke me uit te wisselen, scheelt je weer in mms kosten. Het contact met de pc is er ook wat makkelijker en je kan zo met elke willekeurige pc met bluetooth communiceren. Het is een handig extraatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een dergelijke "smartphone" is het gewoon ideaal om je outlook draadloos te syncen, mp3tjes over te zetten en inderdaad, foto's naar je pc te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

plus je bent eindelijk van dat irritante draadje af als je een headset gebruikt!
@aRTee: hoe kom je eraan? me wanna toooooo :'( . jij bent echt een lucky bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En om maar te zwijgen over het gemak van een bluetooth carkit in de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag de Sp!ts in me handen gedrukt door me broer. Op blz 13 stond de helft van de blz over de nieuwe D500... niets vernieuwens ofzo maar als verwachte prijs stond er een bedrag van 500 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op 03 november 2004 @ 22:49:
plus je bent eindelijk van dat irritante draadje af als je een headset gebruikt!
@aRTee: hoe kom je eraan? me wanna toooooo :'( . jij bent echt een lucky bastard
Dus je bedoelt dat Blue tooth een dergelijk draadje overbodig maakt? En dat gaat met de bijgeleverde headset?

Overigens, nog een vraag, Moet een PC zelf ook bluetooth hebben om te kunnen communiceren met de D500?

Sorry als dit dom overkomt maar geen expert met Blue tooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:52:
Dit verhaal moet iedereen hier maar eens lezen en vertalen:

Ik vind zelf de D500 nu het toestel met de beste Mega pixel camera naast de Nokia 6630.
Ik denk dat de D500 misschien wel eens beter is, maar ik heb nog geen vergelijking gezien.
Dit is makkelijker
http://www.mobile-review....sung-d500-camera-en.shtml
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!!