De Samsung SGH-D500 (met bluetooth)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.310 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 23:12:
[...]

Dus je bedoelt dat Blue tooth een dergelijk draadje overbodig maakt? En dat gaat met de bijgeleverde headset?

Overigens, nog een vraag, Moet een PC zelf ook bluetooth hebben om te kunnen communiceren met de D500?

Sorry als dit dom overkomt maar geen expert met Blue tooth.
1: je krijgt geen bluetooth headset erbij. Je hebt 2 aansluitmogelijkheid(ze kunnen niet verplichten iedereen een bluetooth headset aan te schaffen)
2: ja je pc heeft ook bluetooth nodig wil je het kunnen laten communiceren. een dongle (/adapter) is tegenwoordig verkrijgbaar voor rond de 25 euro

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig ding he!! _/-\o_ _/-\o_ was het maar eind november :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel is twee weken vertraagd en komt nu week 49. Ik kreeg het net door van
GSMdealer.nl. Daarnaast komt de E630 nu week 47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 15:50:
Het toestel is twee weken vertraagd en komt nu week 49. Ik kreeg het net door van
GSMdealer.nl. Daarnaast komt de E630 nu week 47.
Belstore.nl mailde mij dat de D500 bij hun nu ook wordt verwacht begin December, oftewel week 49 idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Als iedereen nou die sites toevoegd aan de pricewatch ;) en hier een lijstje neerzet met alle sites die de D500's gaan verkopen...

Als ik maar voor Innercity dat ding heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

van pricewatch.info:

Samsung SGH D500
gsmboulevard.nl € 461.00

gsmhut.nl € 464.00
samsung, d500 silver & black wordt verwacht week 50/51

telecom4u.nl € 464.44.

Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.info/item/20343/png/?n=5

[ Voor 22% gewijzigd door Dxue op 04-11-2004 20:43 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de Phonehouse gaat 600 Euro vragen, net gelezen in hun folder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Dxue schreef op 04 november 2004 @ 20:42:
van pricewatch.info:

Samsung SGH D500
gsmboulevard.nl € 461.00

gsmhut.nl € 464.00

telecom4u.nl € 464.44.

[afbeelding]
Das mooi .. ik wacht gewoon ff tot januari, dan zal het wel rond de 400 zitten... acceptabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht mooi tot Orange weer met een Free 30 abo gaat pimpen, en dat dan 1 jarig natuurlijk met alle popie-jopie toestellen...dat zijn de acties waar we het van moeten hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op 04 november 2004 @ 20:42:
van pricewatch.info:

Samsung SGH D500
gsmboulevard.nl € 461.00

gsmhut.nl € 464.00

telecom4u.nl € 464.44.

[afbeelding]
Wat een ellende, bij geen van de 3 sites kan ik kiezen voor de D500 icm een Hi 30 abo >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Hier hebben ze al prijzen met de desbetreffende abbo's http://www.belstore.nl/be..._type=art_desc&s_key=d500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Duidelijk T-Mobile :Y)

Trouwens... de telecomvergelijker heeft er nog geen abo inzitten. Kunt al wel het toestel aanklikken, maar dan krijg je 0 resultaten. :X

[ Voor 22% gewijzigd door bosaap22 op 05-11-2004 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie al weer dat het voordeliger is om je abb op te zeggen en daarna weer opnieuw af te sluiten.
Je betaalt bijvoorbeeld bij een T-Mobile 150 2jr (nieuw) €51,- voor de D500 en bij een verlenging van 2 jaar met hetzelfde abb kost het toestel je € 349,-

Zou andersom moeten zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 08:47:
Ik zie al weer dat het voordeliger is om je abb op te zeggen en daarna weer opnieuw af te sluiten.
Je betaalt bijvoorbeeld bij een T-Mobile 150 2jr (nieuw) €51,- voor de D500 en bij een verlenging van 2 jaar met hetzelfde abb kost het toestel je € 349,-

Zou andersom moeten zijn :9
Waarom denk je dat ik vorige maand mijn T-mobile abo heb opgezegd?! :Y)

En het leuke is dat je de dag nadat het is afgesloten, gewoon een nieuwe kunt aanvragen... Er it geen zogenaamde "wachttijd" op om een nieuw abonnement af te sluiten bij dezelfde provider.. Tenminste niet bij T-mobile...

offtopic:
Kvind de verlengkorting van tegenwoordig echt BELACHELIJK laag! Vorig jaar kreeg ik nog €300,- terug als ik 1 jaar extra verlengde zonder gsm. Doe ik nu hetzelfde is dat bedrag nog maar €170,- :r
Lijkt er niet echt op dat ze hun klanten willen houden. Zo loopt iedereen na een jaar (voor de domme na 2 jaar :X ) weg bij de provider en is de kans groot dat ze bij de concurrent een nieuw abonnement gaan afsluiten. Ik heb altijd geleerd op school dat je JUIST de klanten die je hebt tevreden moet houden en dat die veel belangrijker zijn dan nieuwe klanten. Geen idee waarom de sommige providers ineens van dit marketingfeit afstappen, maar het zal ze een hoop klanten en gerompslomp kosten! Dat weet ik zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

bosaap22 schreef op 05 november 2004 @ 09:55:
[...]

En het leuke is dat je de dag nadat het is afgesloten, gewoon een nieuwe kunt aanvragen... Er it geen zogenaamde "wachttijd" op om een nieuw abonnement af te sluiten bij dezelfde provider.. Tenminste niet bij T-mobile...

offtopic:
KNIP
ik zou niet weten waarom je zou wachten totdat het is afgesloten. heb nu zelf 3 orange abo's lopen. zou niet inzien waarom ik niet meerdere T-Mobile kan afsluiten.
(behalve dat het bij T-mobile duur is, en die 3 orange voor 60 euro totaal in het jaar is :D) verder bel ik zelf al met T-mobil omdat het de beste aanbieding voor mijn mobiel heeft. hopelijk heeft gsm-shop ze ook snel. want dan zou ik met verlenging mogelijk net zoveel korting kunnen krijgen als nieuw. (vorig jaar wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

bosaap22 schreef op 05 november 2004 @ 09:55:
[...]

Je loopt dan wel ieder jaar met een nieuwe nummer rond. Niet echt praktisch lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Dxue schreef op 05 november 2004 @ 10:16:
[...]
hopelijk heeft gsm-shop ze ook snel. want dan zou ik met verlenging mogelijk net zoveel korting kunnen krijgen als nieuw. (vorig jaar wel :P )
Dit jaar dus niet meer als je de kortingen van dit moment bekijkt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel persbericht van de nederlandse samsung site:

Samsung onthult met D500 ware multimediatelefoon

Krachtenbundeling van innovatieve technologieën voor zakelijke en entertainmenttoepassingen

Wommelgem, 6 oktober 2004 – Samsung Electronics introduceert met de D500 een mobiele telefoon die tegemoet komt aan álle multimediabehoeften van de mobiele beller. In de ‘slide-up’ telefoon komen alle innovatieve technologieën van Samsung op het gebied van zakelijke en entertainmenttoepassingen bij elkaar. Met een 1,3 megapixel camera, camcorder, MP3-speler, bluetooth, speakerphone, e-mailclient en een intern geheugen van 80 Mb is de Samsung D500 de uitkomst voor mensen die méér met hun mobiele telefoon willen vanuit zakelijk oogpunt óf entertainmentbehoeften. De Samsung D500 heeft een opvallend grote opslagcapaciteit van 80 Mb, die uitlopende toepassingen ondersteunt. Het ‘dynamic shared memory’ biedt ruimte aan meer dan 1.000 megapixelfoto’s, 60 minuten aan videobeelden, 15 tot 20 muziekbestanden, maar kan ook worden gebruikt voor het ontvangen en verzenden van digitale bestanden. De D500 beschikt daarnaast over een veelheid aan multimediafuncties voor het opnemen van videobeelden en afspelen van videobeelden en muziekbestanden, vergelijkbaar met de entertainmenttoepassingen van een multimedia-PC. De D500 met 64-polyfone ringtones is vormgegeven volgens het bekende ‘soft touch’ slide up-ontwerp van Samsung. Dankzij de 1,3 megapixel camera, de krachtige ingebouwde flits en digitale zoom-functie kan de mobiele beller de mooiste momenten direct vastleggen. Bovendien geeft de D500 de vrijheid foto’s met tien special effects en emoticons een persoonlijke ‘touch’ te geven. Vervolgens kunnen de beste foto’s haarscherp op het heldere 1,9 inch LCD-TFT-display aan collega’s of vrienden worden getoond. De diverse synchronisatieopties van de D500 ondersteunen e-mailclient, vCard en vCalendar voor het snel overzetten van informatie. Ook biedt de D500 zowel geavanceerde MMS-, Java- en WAP 2.0-toepassingen als USB en SyncML DS. Met de Bluetooth-technologie van de D500 beschikt de gebruiker bovendien over de kracht van een Personal Area Network, waarmee zakelijke prestaties kunnen worden verbeterd, zoals de onderlinge communicatie, productiviteit, uitwisseling en synchronisatie van gegevens en de toegankelijkheid tot belangrijke informatie. En daarbij heeft de gebruiker ook nog eens de vrijheid om overal en altijd te kunnen werken. >:) De Samsung SGH-D500 is vanaf midden november verkrijgbaar >:) . De adviesverkoopprijs bedraagt € 549,00, inclusief BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Vraag me af welke samplerates voor mp3 hij ondersteund? Als ze namelijk het hebben over 15-20 muzieknummers (uitgaande dat de meeste radio-edit songs 3-4 minuten duren) wat op 80MB past, dan hebben we het over standaard 128kbit stereo nummers. Maar stel dat je het muziek alleen maar over de speakertjes wil afspelen, kan je net zo goed 96kbit mono nemen... dan krijg je veel meer tracks erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hieruit blijkt toch dat je geen MP# als ringtone kunt instellen he?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 18:04:
Maar hieruit blijkt toch dat je geen MP# als ringtone kunt instellen he?!
Lijkt me idd straf. Stel dat je een volledige song als MP3 zou kunnen instellen. Zou toch onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn het onmogelijk zijn een volledige mp3 als ringtone in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

tuurlijk wel, ik zie het probleem niet. duurt het alleen heeeeel lang voordat het overnieuw begint. en meestal heb je niet meer dan 10 a 20 sec. nodig als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

En weer eentje... http://telecom.2dehands.n...oons/samsung/6884127.html (vette oplichterij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Heb em al een mailtje gestuurd, kijken of die toehapt .... zal em even gekmaken.

Hij verkoopt zelfs Nokia's die pas in 2005 uitkomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

struik schreef op 08 november 2004 @ 15:12:
Heb em al een mailtje gestuurd, kijken of die toehapt .... zal em even gekmaken.

Hij verkoopt zelfs Nokia's die pas in 2005 uitkomen ...
Ik heb al een melding gedaan bij 2ehands ;) dus ik denk dat zijn postings binnenkort weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een radio zit er dus niet op?
Dat vind ik dan wel een nadeel t.o.v. de nokia's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:05:
en een radio zit er dus niet op?
Dat vind ik dan wel een nadeel t.o.v. de nokia's!
Ja dat is jammer, magoed, de D500 is tenminste niet zo belachelijk lomp en lelijk als de vergelijkbare Nokia's :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb ook Nokia nooit mooi gevonden... Samsung heeft altijd wel een mooi ontwerp, helaas vind ik de telefoons wel een beeje fragiel vs mijn vroegere Samsung telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zit nu trouwens te kijken, het is (bij Telfort) voor mij op dit moment het voordeligste om een verlenging te doen met cashdeal bij bestelmaar.nl (krijg dan 300 Euro terug) en dan het toestel LOS te kopen... Ik zie namelijk dat bij een verlenging inc. telefoon je minimaal 200 Euro op het moment betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik was daarnet een beetje aan het surfen en ik ben weer in de war geraakt. Het gaat ditmaal om de D500 vs de i250.

De i250 komt in het 1e kwartaal van 2005:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/29747_12.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/29747_13.JPG

Voordelen tov de D500:
- Smartphone
- Mini-SD geheugenkaart
- Ondersteuning voor WAV, MIDI, WMA, MP3

Nadelen tov D500:
- 65k kleuren scherm ipv 260k
- 1MP camera ipv 1.3MP camera
- Antenne :'(

Dit zijn voor mij de grootste voor- nadelen. Ze hebben een even groot scherm, allebei bluetooth, MP3 ondersteuning. Het hebben van een geheugenkaart is voor mij wel erg belangrijk. Ik zal er goed over na moeten denken, ik vind beide toestellen top toestellen!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500.shtml

voor degene die geen russisch lezen:
http://world.altavista.com/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boetoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 22:55
Nadelen tov D500:
- 65k kleuren scherm ipv 260k
- 1MP camera ipv 1.3MP camera
- Antenne :'(

Dit zijn voor mij de grootste voor- nadelen. Ze hebben een even groot scherm, allebei bluetooth, MP3 ondersteuning. Het hebben van een geheugenkaart is voor mij wel erg belangrijk. Ik zal er goed over na moeten denken, ik vind beide toestellen top toestellen!
Ik zie geen antenne op de d500 ??

/ bt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
boetoe schreef op 09 november 2004 @ 10:02:
[...]

Ik zie geen antenne op de d500 ??
t is ook "ten opzichte van" de d500. Dus dat de i250 wel een antenne heeft en de D500 niet

[ Voor 5% gewijzigd door __REMCO__ op 09-11-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boetoe
is ook "ten opzichte van" de d500. Dus dat de i250 wel een antenne heeft en de D500 niet
conclusie: je neemt de d500, forum gaat toch over de d500? |:(

[ Voor 6% gewijzigd door boetoe op 09-11-2004 10:40 ]

/ bt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede gedeelte van de D500-review is weer veelbelovend :)
Camera is top, scherm is fantastisch, en die Soundmate is blijkbaar een leuke toevoeging, nu maar wachten op de volgende delen van de review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 13:23:
Tweede gedeelte van de D500-review is weer veelbelovend :)
Camera is top, scherm is fantastisch, en die Soundmate is blijkbaar een leuke toevoeging, nu maar wachten op de volgende delen van de review..
Heb je een vertaling gebruikt, of staat hij al ergens in het Engels? Ik zag hem net nog niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 14:36:
[...]

Heb je een vertaling gebruikt, of staat hij al ergens in het Engels? Ik zag hem net nog niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vertaald via Altavista uiteraard :)

3e gedeelte van de D500-review is er nu ook:

http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-2.shtml

In het Russisch uiteraard..

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

nice beloofd veel goeds, alleen dus geen VBR mp3 gebruiken op deze telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

sta sinds vandaag op de wachtlijst bij belcompany als nummer 1 :D, nouja eigenlijk 2e, de eigenaar is zelf nummer 1 :Y).
Belcompany krijgt binnenkort de d500 te zien en bespreken dan de actie. week 49 komt die binnen en dan beginnen ze ook met de actie.

kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm welke actie ;)?
Zal vast niet goedkoper zijn dan via het internet... mijn ervaring is dat ik bij belcompany voor een abbo+gsm minstens 100 Euro meer kwijt ben dan via het Internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

n00bs schreef op 10 november 2004 @ 01:04:
Uhm welke actie ;)?
Zal vast niet goedkoper zijn dan via het internet... mijn ervaring is dat ik bij belcompany voor een abbo+gsm minstens 100 Euro meer kwijt ben dan via het Internet...
dat klopt, maar t'is niet dat ik ergens aan vast zit. vrijblijvend :D. ik vroeg of ze nog een cashback actie zouden krijgen en hij verwees me door naar internetshops daarvoor. en dat het misschien zelfs goedkoper is. hij zal mij iig niet oplichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind het nu ook even lastig... ik kan of een verlenging van mijn abbo doen en 296 Euro retour krijgen (abbo is 40 Euro per maand voor 12 mnd). Dit betekent dat ik het toestel los kan kopen met een verschil van 160 Euro (toestel is 460 Euro op zijn goedkoopst).
En je behoudt je eigen nummer en je SIM.
OF een nieuwe (wel hetzelfde) abbo, en 340 Euro retour EN 4mnd 50% korting op je abbo. Das dus een korting van 420 Euro... dan hoef ik nog maar 40 Euro bij te leggen.
Maarja dan wel een nieuw nr, niet meet je SIM kaart EN ik kan nu gratis GPRS'en... vraag me niet hoe ;) maar is nooit in rekening gebracht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Weet iemand of syncen van de agenda met outlook mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Volgens mij wel wat ik begreep van de review.

Verwijderd

weet iemand of de headset altijd in het grijs is?

[ Voor 168% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 15:50 ]

Verwijderd

n00bs schreef op 10 november 2004 @ 00:35:
nice beloofd veel goeds, alleen dus geen VBR mp3 gebruiken op deze telefoon...
VBR mp3? Wat is dat precies?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Variabele Bit Rate. Sommige MP3tjes zijn bv. op sommige passages 320kbit en andere stukken 128kbit en andere plaatsen 224kbit...

Anyway heb ik de phone NET besteld met verlenging van mijn abbonement bij 2call :) Ik ben dus de eerste daar, en eind november hebben ze die toetstellen binnen :p

Dus jullie horen het wel van mij ;)

• Mex

Mex

Voor mij genoeg reden om weg te gaan bij T-Mobile (na 4~5 jaar inmiddels al)
Afbeeldingslocatie: http://www.rschouten.demon.nl/honda/belachelijk.jpg
edit: beetje offtopic is het wel, maar wilde het toch ff kwijt..

[ Voor 20% gewijzigd door Mex op 11-11-2004 21:14 ]

• bosaap22

bosaap22

Mex schreef op 11 november 2004 @ 21:11:
Voor mij genoeg reden om weg te gaan bij T-Mobile (na 4~5 jaar inmiddels al)
[afbeelding]
Geldt voor mij ook... Ga nu ook na 4 jaar weg bij T-mobile... Belachelijke prijzen.
Check de verschillen... Niet alleen is verlenging het afgelopen jaar gewoon associaal duur geworden (over klantenbinding gesproken :X ), maar T-mobile is met een nieuw abonnement ook gewoon duur.
Denk dat ik voor Vodafone ga... Vodafone €30,- kost maar €70,- voor een één jarig abonnement!!! Kunnen de rest van de aanbieders nog iets van leren!! _/-\o_

• Mex

Mex

bosaap22 schreef op 11 november 2004 @ 21:16:
[...]

Geldt voor mij ook... Ga nu ook na 4 jaar weg bij T-mobile... Belachelijke prijzen.
Check de verschillen... Niet alleen is verlenging het afgelopen jaar gewoon associaal duur geworden (over klantenbinding gesproken :X ), maar T-mobile is met een nieuw abonnement ook gewoon duur.
Denk dat ik voor Vodafone ga... Vodafone €30,- kost maar €70,- voor een één jarig abonnement!!! Kunnen de rest van de aanbieders nog iets van leren!! _/-\o_
Ik zat inderdaad ook te denken aan Vodafone of Telfort met een lichte voorkeur voor Telfort:
Geen aansluitkosten +
Gratis voicemail beluisteren +
De eerste 4 maanden 50% korting
op de abonnementskosten

[ Voor 18% gewijzigd door Mex op 11-11-2004 21:30 ]

Verwijderd

bosaap22 schreef op 11 november 2004 @ 21:16:
Op Orange na (die geven bij 1 jaar verlengen zelfs meer korting dan bij nieuwe aansluitingen) rekent volgens 2Call ieder netwerk meer tot veel meer voor een verlenging. Heb je al gezien hoeveel je wel niet kwijt bent als je je Vodafone volgend jaar gaat verlengen? Het zal dus ieder jaar overstappen worden op deze manier. En dat is inderdaad belachelijk maar gewoon een stom gevolg van de enorme concurrentie op de Nederlandse markt (zoveel mogelijk klanten binnenhalen). Vasthouden lijkt vaak veel minder belangrijk.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

2 call rekent tot nu toe MINDER voor verlenging dan andere aanbieders. Ik betaal daar 166 Euro bij voor een TF400 12mnd. Bij andere aanbieders was dat minimaal 192 Euro en vaak over de 200.

Anyway ik vind het zo best, einde van deze maand krijgen ze de telefoons binnen en aangezien ik de eerste bestelling op die telefoon heb gedaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door n00bs op 11-11-2004 23:20 ]

Verwijderd

€ 550 @ belcompany komt rond week 49/50

Verwijderd

Ik ga voor HI 30 :D, jezus wat duur bij die Belcompany, kan ookal vinden voor €455...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 23:05:
Ik ga voor HI 30 :D, jezus wat duur bij die Belcompany, kan ookal vinden voor €455...
Ik denk ik ook... alleen afwachten hoeveel je bij moet betalen :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Royz schreef op 12 november 2004 @ 00:10:
[...]

Ik denk ik ook... alleen afwachten hoeveel je bij moet betalen :(
Voor 12mnd, 285 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

n00bs schreef op 12 november 2004 @ 00:16:
[...]

Voor 12mnd, 285 Euro
Wow, bij welke winkel kijk je dan? Het voordeel van KPN is dat je in je belbundel ook kan sms-en. 1 smsje is 2 minuten ofzo? Zo lang die nog niet in grote schaal wordt verkocht, zullen de prijzen moeilijk te bepalen zijn denk ik.
Wel jammer dat je de stunts misloopt als je hem meteen de 1e week haalt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Geen winkel 2call.nl en die is een STUK goedkoper dan belcompany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

n00bs schreef op 12 november 2004 @ 00:27:
Geen winkel 2call.nl en die is een STUK goedkoper dan belcompany ;)
Dat is inderdaad een goedkope (web)winkel. Wij in Rotterdam hebben een (web)winkel maar die je tevens kan bezoeken. Nu ik even heb vergeleken, is die gemiddeld rond de 10 euro goedkoper. Hi doe ik achteraf toch maar niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Royz schreef op 12 november 2004 @ 11:19:
[...]

Dat is inderdaad een goedkope (web)winkel. Wij in Rotterdam hebben een (web)winkel maar die je tevens kan bezoeken. Nu ik even heb vergeleken, is die gemiddeld rond de 10 euro goedkoper. Hi doe ik achteraf toch maar niet :/
welke is goedkoper? die in Rotterdam of 2call?
en als je die in Rotterdam bedoelt, welke is dat dan? (woon in delft, kan interessant zijn qua garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Monditel vlakbij Rotterdam CS is een van goedkoopste. En naast Monditel nog een gsmshop.nl tegenover monditel zit een Chinees giftshop en daar zijn toestellen ook redelijk goedkoop. Verder zijn er alleen standaard telefoonwinkels zoals Belcompany,Telecomhouse blabla

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

DJkim schreef op 12 november 2004 @ 12:21:
Monditel vlakbij Rotterdam CS is een van goedkoopste. En naast Monditel nog een gsmshop.nl tegenover monditel zit een Chinees giftshop en daar zijn toestellen ook redelijk goedkoop. Verder zijn er alleen standaard telefoonwinkels zoals Belcompany,Telecomhouse blabla
Yup, Monditel bedoel ik ja. Er is volgens mij geen goedkoperen winkel dan die. Het zijn trouwens zelf ook Chinezen. :) Makkelijk bereikbaar, want je komt Rdam CS uit en je loopt rechtdoor naar Kruisplein en dan ben je er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Als je wilt weten wat het goedkoopste is kijk dan gewoon op www.telecomvergelijker.nl dat is een stuk makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Zeg, ik zie net op de Belcompany site dat het toestel zelf geen geheugen heeft voor telefoonnummers, dat zal toch niet? Weet iemand hier meer over?

Voor mij zelfs een reden het toestel niet te kopen... Zou ik echt kut vinden.

Zie hier: http://www.belcompany.com...dritems/detail/175067.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lol die info van belcompany klopt niet, je kan 1000nummers opslaan in het telefoon geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pricewatch knu je ook gebruiken, staat nog op pagina 13 van deze thread.

Owh trouwens! De D500 heeft 95mb i.p.v. 80mb geheugen! :D :

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=16471

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ja ik las ook ergens 90MB. Dus ik wacht wel af over 2 weken heb ik hem ;) dan laat ik 't jullie wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo me twijfels over een telefoon icm een abbo. Je ziet bij T-Mobile dat ze snel een toestel gratis geven dan in vergelijking met andere providers met een gelijkwaardig bedrag per maand (voorbeeld t-mobile relax 150 min voor 23.50 en vodafone 150 min 23.50). Bij t-mobile krijg je het toestel gratis bij een 2 jarig abbo en bij vodafone een 2-jarig moet je 47 euro bijleggen.

Waar ik dus aan denk is dat je bij T-Mobile een gelockte D500 krijgt met aanpassing tot T-mobile (t-zone...) waardoor de toestel goedkoper is en dus gratis is. Zelf is mijn voorkeur een orginele firmware zonder logos van provider aan buitenkant en dat ik dan wat bij leg.

Weet misschien iemand hoe dat zit waarom t-mobile goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:52
geen idee

maar dan flash je toch de firmware van je D500 ?
zalwel niet lastig wezen

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boetoe
hopelijk hebben ze de d500 bij gsmweb een beetje snel ;x
Iemand hier al iets van gehoord ?

/ bt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2 scans van een review van de D500 uit een Engels tijdschrift:

deel1:
http://www.fototime.com/3ABCB6B2DB647BD/orig.jpg
deel2:
http://www.fototime.com/14AC243D668B217/orig.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:22:
Ik heb zo me twijfels over een telefoon icm een abbo. Je ziet bij T-Mobile dat ze snel een toestel gratis geven dan in vergelijking met andere providers met een gelijkwaardig bedrag per maand (voorbeeld t-mobile relax 150 min voor 23.50 en vodafone 150 min 23.50). Bij t-mobile krijg je het toestel gratis bij een 2 jarig abbo en bij vodafone een 2-jarig moet je 47 euro bijleggen.

Waar ik dus aan denk is dat je bij T-Mobile een gelockte D500 krijgt met aanpassing tot T-mobile (t-zone...) waardoor de toestel goedkoper is en dus gratis is. Zelf is mijn voorkeur een orginele firmware zonder logos van provider aan buitenkant en dat ik dan wat bij leg.

Weet misschien iemand hoe dat zit waarom t-mobile goedkoper is?
euhh.. is de d500 branded van t-mobile te krijgen dan?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie vertellen dat het toestel momenteel een erg gewild GSM'tje aan het worden is. Ik heb al ontzettend veel reserveringen voor dit ding en ze blijven nog binnenkomen ook. Nokai en Sony-Ericsson moeten uitkijken voor dit toestel, want het wordt een geduchte tegenstander.

FF voor de info: het toestel wordt in week 49 verwacht. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

HUH :? hier staat dat hij een memory slot heeft!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik sta nu op het punt om de Samsung D500 te kopen:

Belcompany.nl
Samsung D500 zwart
Hi 30, 2 jarig
toestel prijs: €60,-

Is dat een goede deal of niet, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

voorlopig hebben ze die D500 nog niet bij BC hoor!
denk pas ergens in december ofzo

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:49:
Okay, ik sta nu op het punt om de Samsung D500 te kopen:

Belcompany.nl
Samsung D500 zwart
Hi 30, 2 jarig
toestel prijs: €60,-

Is dat een goede deal of niet, wat denken jullie?
Is zeker een goede aanbieding. Maar ga er wel van uit dat de Belcompany het toestel pas eind december heeft. Als je nu dus moet afsluiten zit je een maand zeker met abonnementskosten en geen toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrgh, nu weet ik echt niet meer waar ik de D500 moet gaan kopen?!
Wat doen jullie zelf dan? :?

3e deel D500-review:

http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-3.shtml

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 21:03

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

damn fijne specs van dat foontje, kan alleen geen navigatie op dat vindt ik minder. ik denk wel dat ik me die ga halen moet toch een nieuw abbo hebben.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, genoeg gezeik over dit onderwerp, was ik er maar nooit over begonnen :P

Ik ben vanmiddag bij de Belcompany geweest (groningen), ze bellen me wanneer de D500 binnen is. Op de vraag of de D500 pas eind December bij hun binnen zou zei hij: "Dat al helemaal nooit, waarschijnlijk over 2 weken, misschien volgende week al"

Waarschijnlijk als de D500 bij hun binnen is ben ik al 18 en kan ik op het moment als ik em ophaal ook meteen mn abo afsluiten, dus dan heb ik ook geen gezeik over mn leeftijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Inderdaad ;) alleen kijk tegen die tijd nog goed of er niet op internet betere aanbiedingen zijn ;)

Vond trouwens die 3e review van de D500 maar een beetje slap. Ik wil hem nu gewoon hebben ipv er eindeloos lang over te lullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 07-09 22:56
'k Had deze telefoon met abo besteld bij de BelCompany, en ik zou gebeld worden zodra alles binnen was (in Amstelveen). 'k Werd vandaag dus gebeld. :)

Maar, ik had uhm daarna besteld bij 2call.nl, dat was stukken voordeliger. Ondertussen was ik vergeten de bestelling te annuleren.

Maar de telefoon blijkt dus al in de winkels te zijn!!!

'k Heb nog wel een vraag. Bij 2call.nl is de D500 er nog niet, maar ik stuur het contract al wel op. Gaat m'n abo dan in op het moment dat ik de telefoon binnenkrijg? Of krijg ik eerst die SIM-kaart en pas later, als die telefoon binnen is, de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nee abbo gaat in op 't moment van goedkeurig van de provider.
Maar vaag dat de Belcompany ze nu al binnen heeft :?

Damn dan ben ik niet de 1e in NL met zo een telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
n00bs schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:12:
Nee abbo gaat in op 't moment van goedkeurig van de provider.
Maar vaag dat de Belcompany ze nu al binnen heeft :?

Damn dan ben ik niet de 1e in NL met zo een telefoon ;)
Ghehe jah man...ik vind het ook vaag. Veel vroeger dan verwacht.
Maar dan zit ik straks thuis zonder telefoon, maar wel met een lopende abo...ook lekker.

Oww...die telefoon die je bij 2Call.nl krijgt is wel SIM-lock vrij, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:08:
'k Had deze telefoon met abo besteld bij de BelCompany, en ik zou gebeld worden zodra alles binnen was (in Amstelveen). 'k Werd vandaag dus gebeld. :)

Maar, ik had uhm daarna besteld bij 2call.nl, dat was stukken voordeliger. Ondertussen was ik vergeten de bestelling te annuleren.

Maar de telefoon blijkt dus al in de winkels te zijn!!!

'k Heb nog wel een vraag. Bij 2call.nl is de D500 er nog niet, maar ik stuur het contract al wel op. Gaat m'n abo dan in op het moment dat ik de telefoon binnenkrijg? Of krijg ik eerst die SIM-kaart en pas later, als die telefoon binnen is, de telefoon?
Vreemd, de D500+hi30,2jr, was bij de BC €60 goedkoper dan bij 2call, hoe zat dat bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:42:
[...]

Vreemd, de D500+hi30,2jr, was bij de BC €60 goedkoper dan bij 2call, hoe zat dat bij jou dan?
'k Heb een D500+Vodafone150, 1jr + 195 voor toestel...Da's wel goedkoper dan bij de BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:52:
[...]

'k Heb een D500+Vodafone150, 1jr + 195 voor toestel...Da's wel goedkoper dan bij de BC.
Ah okay, maargoed, ik hoop dat ze em ook snel in Groningen hebben dan! :D
Ik kan echt niet veel langer meer wachten gewoon oké :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Heb zojuist de D500 met Orange Free 40 verlenging besteld bij 2call.nl. Ook maar gelijk ff mailtje gestuurd wanneer ik het toestel krijg => Als het abonnement verlengd wordt (januari 2005) of gelijk zodra het beschikbaar is. Nog nix van gehoord en gistermiddag die mail gestuurd. Hoop natuurlijk zodra t beschikbaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:52:
Heb zojuist de D500 met Orange Free 40 verlenging besteld bij 2call.nl. Ook maar gelijk ff mailtje gestuurd wanneer ik het toestel krijg => Als het abonnement verlengd wordt (januari 2005) of gelijk zodra het beschikbaar is. Nog nix van gehoord en gistermiddag die mail gestuurd. Hoop natuurlijk zodra t beschikbaar is :D
Kan je dan ook na 6 maanden je abbo weer aanpassen naar Free 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Heey,

Wat zou slimmer wezen,...
mijn telfort 100 abbo verlengen met deze tel?
mijn telfort 100 abbo verlengen met cash-deal?
Abbo laten oversluiten naar nieuwe provider? (welke is met een leuke prijs voor 100min? + 30 sms'jes in de maand?)

Thanxz alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Ghaha, ergens eerder had ik gezegd dat de BC zou bellen als die telefoon binnen zou zijn.
Well, ze hadden gebeld omdat de telefoon pas in week50 zou binnenkomen.

Wel effe zeggen dat toen ze de eerste keer belde was ik niet thuis. Dus ik nam aan (van m'n mammie) dat de telefoon dus al bij de BC zou zijn.

n00bs, maybe you'll be the first one to own the phone anyhow :P

Heb inmiddels contract en al opgestuurd naar 2call

[ Voor 22% gewijzigd door Wicked_Wy op 16-11-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

xtr3me schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:33:
Heey,

Wat zou slimmer wezen,...
mijn telfort 100 abbo verlengen met deze tel?
mijn telfort 100 abbo verlengen met cash-deal?
Abbo laten oversluiten naar nieuwe provider? (welke is met een leuke prijs voor 100min? + 30 sms'jes in de maand?)

Thanxz alvast...
Ik denk echt dat je dit zelf moet uitzoeken, lees daarvoor maar alle posts ff door ;)
Daarnaast je moet jezelf afvragen, wil ik een 1 jarig contract of 2 jaar.

En kijk eens zoals ik al vaker heb gezegd op www.telecomvergelijker.nl vul daar de gegevens in die je WEL zeker weet, dan zie je gelijk wat omgerend op maandbasis het voordeligste is.

Wicked> ik hoop het wel ;) die telefoon is namelijk geniaal voor Innercity :)

[ Voor 6% gewijzigd door n00bs op 16-11-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:06:
Ghaha, ergens eerder had ik gezegd dat de BC zou bellen als die telefoon binnen zou zijn.
Well, ze hadden gebeld omdat de telefoon pas in week50 zou binnenkomen.

Wel effe zeggen dat toen ze de eerste keer belde was ik niet thuis. Dus ik nam aan (van m'n mammie) dat de telefoon dus al bij de BC zou zijn.

n00bs, maybe you'll be the first one to own the phone anyhow :P

Heb inmiddels contract en al opgestuurd naar 2call
Ahnoooo! :(
Nja, week 50..zoals alle winkels dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nou afvraag:

Zijn er meerder kleuruitvoeringen van de D500 ??
Afgezien van de zilvere en zwarte dan

Grtzz...Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik weet bijna met 100% zekerheid te zeggen dat grijs en zwart de enige 2 kleuren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:22:
[...]

Kan je dan ook na 6 maanden je abbo weer aanpassen naar Free 20?
geen idee. Zou je ff moeten nalezen op de orange site ofzo. Over t algemeen kan da wel maar heb daar geen behoefte aan omdat ik die 40 euro in de maand wel nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

n00bs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:26:
Ik weet bijna met 100% zekerheid te zeggen dat grijs en zwart de enige 2 kleuren zijn.
Waarom staat er op de Duitse site dan:

Farben
blau-schwarz

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik las nu net op mobile-review.com dat de D500 niet 80 maar 94MB aan interne geheugen blijkt te hebben :)

http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-2-en.shtml
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!!