Waar ben je dan mee bezig als het probleem al bekend is ? Ik wil dit shimmering gedoe niet goed praten, maar wat jouw doel is, is me niet echt duidelijk
Het probleem is (was) hier bij de meesten niet bekend, dit blijkt wel uit de "gevoelige" reactie's die ik mag ontvangen.
Maare, jij als videokaart- en mooie graphics liefhebber, vind je het geen interessante issue? Ik persoonlijk wel. Ik zie 't al helemaal voor me dat iemand met een 6800u het Ati topic binnen zou komen vallen, om vervolgens een vergelijkingsvideo te laten zien van zijn 6800u en een X800, waarbij de X800 overduidelijk "de mist in gaat".
Man, ik zou op het puntje van m'n stoel gaan zitten, driftig mijn X800 uitproberend, en uit gaan zoeken wat er nou allemaal gaande is. Dit is niet een issue wat in slechts één of 2 spelen voorkomt, het is een probleem wat in een behoorlijke lijst aan spellen blijkt voor te komen.
En daarnaast, ik heb niets anders gedaan dan het doorgeven van "nieuws", ik zit dit niet uit m'n eigen duim te zuigen, maar zo wordt 't blijkbaar door sommigen wel opgevat hier. Remember, don't shoot the messenger!
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 38733 op 24-10-2004 02:51
]