@ Tyranium
Krijg je een foutmelding op het moment dat je expertool wilt starten (iets met 16bits modus).
Zo ja dan is autoexec.nt een beetje kut geworden en moet je die expanden
Ga naar de command promt, pleur windows cd erin typ daar letterlijk in:
expand E:\I386\autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt
E is de naam van je cdrom drive.
Nu wordt je autoexec.nt weer opgeschoont of zoiets.
Uninstall expertool, reinstall expertool en kijk of je beide buttons weer hebt.
Voordat je dit alles doet, check eerst of je die enhanced button idd grey outed hebt. Als je die button helemaal niet hebt, kan het aan bovenstaande fout liggen.
Ook heb ik op het gainward forum vernomen (
http://forum.gainward.de) dat alleen echte goldensamples deze enhanced button enabled krijgen.
PoLo schreef op 14 oktober 2004 @ 12:33:
Zojuist heb ik de Gainward 6800 GT Golden Sample binnen gekregen. Ik helemaal blij en klaar om hem te installeren. Maak de doos open... zit er een groene reference kaart in. Ik verwachtte een rood kaartje met dual fan en dat is waarvoor ik betaald heb.
Ik heb nu wel de neiging om hem ingepakt te laten en hem linea recta terug te sturen. Iemand anders deze kaart ontvangen en dan de reference versie? Gekocht bij komplett.nl..
Polo, check je doos uit. Er moet een sticker op zitten die zegt GOLDENSAMPLE. Verder moet dat meisje wat op die doos staat 2 ducktapes op haar gezicht hebben (waarom? ik weet het niet, gainward zei me dat), verder moet je op de bovenkant van de doos een mooie uitleg hebben van GOLDENSAMPLE en expertool. Daarnaast een stickertje van de barcode (made in china: 4 718462 006039)
check je kaart zelf. Er moet op de achterkant (bij de plaats waar een 2e voedingsconnector zou horen) een gele of witte sticker zitten met daarop GF6800GT GS, met nog een of andere code erbij.
Je moet bios 15.01 hebben
Volgens gainward zelf zijn er 2 versies: de reference versie wat jij hebt of die versie wat jij DACHT dat je had. over het algemeen zegt gainward dat er weinig verschil is in koelprestatie. Alleen dat de reference koeler minder lawaai zou maken.
Maar ik kan me jouw frustratie best voorstellen en ik zou hem in jouw geval linea recta terugsturen en erbij zeggen dat je een reference model hebt gekregen ipv een "echte"
[
Voor 50% gewijzigd door
Deathchant op 14-10-2004 13:48
]