@
The_Lizard_Queen:
Leuk, die veelbenige flamingo, ziet er mooi uit ook
Over die voeten; kan je daar niet gewoon eendenvoeten ('voeten'??) voor gebruiken als ref?
Ze lijken volgens mij best veel op elkaar..
Flamingo:
Eend:
Heb ook nog even op je website gekeken.. die paardvissen/vispaarden vind ik erg leuk!
@
DarkX:
Als ik hier zo een paar reacties terug kijk zou ik zeggen dat je vast niet de enige bent
* Anoniem: 105830 doet het ook wel eens...
Mooi gedaan trouwens!
@
BereND:
Het is me niet overal even duidelijk wat het eigenlijk is. Probeer eens wat meer (3d) vormen te gebruiken
Je website kan ik jammer genoeg niet echt lang naar kijken vanwege het patroontje op de achtergrond, dat zou eigenlijk wel iets minder druk mogen
@
Rith:
Ziet er zeker leuk uit hoor
Ik zou wel wat meer met lijndiktes gaan spelen, bijvoorbeeld dikkere lijnen voor de hoofdonderwerpen en dunnere voor de achtergrond... of lijnen die van dik naar dun gaan zodat je meer diepte krijgt, etc.
Vooral in dit soort (drukke) afbeeldingen is dat superbelangrijk omdat het anders inderdaad erg chaotisch wordt.
@
PS (1):
* Anoniem: 105830 helpt even mee met trappen tegen het topic
Gilles is goed gelukt

ik heb het plaatje in het 3d cartoon topic niet gezien maar het zal vast wel goed lijken (ik blijf even weg uit die topics tot ik eindelijk iets heb (af)gemaakt, eerder durf ik daar niet echt meer te posten

)
Jasmine... tja, ik zal eerlijk zijn; vrouwen zijn moeilijk om te tekenen!

Juist met dit soort karakters kan je beter beginnen met het tekenen van de onderliggende structuur (het 'skelet') en daarna 3d-vormen er overheen te tekenen zodat er niet veel meer mis kan gaan qua verhoudingingen ed. Hetzelfde geldt voor het gezicht. Is ook erg lastig om goed te doen zonder een goede 'fundering'.
Voor je bovenste mannetje gaat deze regel ook op. Bedenk bijvoorbeeld hoe de hersenen van dat mannetje in z'n hoofd moeten passen... je begrijpt dan vast wel wat ik bedoel
Verder is ie heel goed getekend! Je zou ook z'n nekspieren er nog bij kunnen tekenen...
@
PS (2):
Tnx
En nog eentje!
Weer supersnel gekrabbeld en niet bedoeld als 'kwaliteitswerk', voor zover je daar bij mij al van kan spreken, maar gewoon ter ontspanning met dit brakke weer!
(wie het niet snapt moet meer bier drinken!)
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 105830 op 24-06-2005 18:40
]