I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
$ 200,- !?

even iets anders, weet iemand misschien een manier om met het numpad van de ATi Remote Wonder I ook letters in te kunnen voeren? Hij doet nu alleen maar de cijfers.
Of misschien is iemand zo aardig om een plugin voor MCE te schrijven. Alle toetsen die ook met het keyboard te besturen zijn heb ik dmv Remote Wonder Key Factory Maar het numpad geldt op het toetsenbord alleen als nummers.
[ Voor 83% gewijzigd door OnTracK op 21-10-2004 19:44 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Ik heb mijn MCE ook geinstalleerd, plus NVDVD 4.x versie. Ik heb mijn MCE aangesloten op mij dolby surroundsound versterker met optische kabel dus via SP/dif uit van mijn MCE PC. Als ik een DVD afspeel krijg ik geen DTS of 5.1 geluid, ik krijg momnteel PCM geluid dus gewoon stereo. Hoe kan ik dit probleem oplossen ? Heeft iemand enig idee?
Heb je NVDVD ook ingesteld dat ie via SPDIF moet afspelen?Shift schreef op 21 oktober 2004 @ 19:40:
Hello,
Ik heb mijn MCE ook geinstalleerd, plus NVDVD 4.x versie. Ik heb mijn MCE aangesloten op mij dolby surroundsound versterker met optische kabel dus via SP/dif uit van mijn MCE PC. Als ik een DVD afspeel krijg ik geen DTS of 5.1 geluid, ik krijg momnteel PCM geluid dus gewoon stereo. Hoe kan ik dit probleem oplossen ? Heeft iemand enig idee?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
links
www.xpmce.nl
www.mce-community.de
en ja bij mij werkt dus een leadtek pvr2000 onder mce2005, ben voorlopig de enige
Ik had met bas29 afgesproken dat hij zou meewerken aan de openingspost. Wat er nu is vind ik erg goed dus als iemand bas kan bereiken om dit kort te sluiten mag deel II van mij van start gaan want we zitten boven de 500 posts
[ Voor 6% gewijzigd door Spice op 21-10-2004 20:06 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik heb alleen de NVDVD codec 4.x geinstalleerd, waar moet ik dat in kunnen stellen?Shuriken schreef op 21 oktober 2004 @ 19:58:
[...]
Heb je NVDVD ook ingesteld dat ie via SPDIF moet afspelen?
UPDATE : Laat maar het is al gelukt
[ Voor 8% gewijzigd door Shift op 21-10-2004 20:46 ]
1: MCE loopt soms gewoon vast (alleen de software dan). Dit gebeurt met name na het schakelen van TV naar muziek. Hij schakelt de tuner uit en zegt dat ie muziek aan 't afspelen is maar er gebeurt niks. Als ik dan nogmaals op play druk, dan blijft die title-ticker links onderin gewoon doorlopen maar ik kan m'n AB/toetsenbord/muis niet meer gebruiken. Kan 'm dan alleen afsluiten via Task Manager.
2: tijdens LiveTV zie je het beeld heel af en toe schokken alsof ie op dat moment aan 't bufferen is. Heb (heel bewust) een Samsung Spinpoint V80 80GB 5400rpm schijf erin gezet omdat deze goed zou presteren maar nauwelijks hoorbaar was (en dat laatste is zeker waar). Ik heb al begrepen dat MCE 7s TV buffered en dit op je HDD opslaat, maar ik denk dat m'n HDD daar te langzaam voor is ofzo? Heb alle settings al nagelopen, maar kan 't nergens vinden.
Heb de WHQL drivers (xxx47) gebruikt voor m'n PVR 250 en de MCE drivers voor de Ati kaart (waarschijnlijk de 4.9 Catalyst). Heb dit probleem niet als ik de originele software van de Hauppage gebruik dus het ligt echt aan MCE. Iemand enig idee? (voor beiden probleem zijn oplossingen welkom
Heb inmiddels op het forum van xpmce.nl gelezen dat je voor het 'stotter-probleem' en hotfix kan downloaden via de MS site. Echter: ze adviseren om deze te verkrijgen dmv de laatste SP (dat wordt dan SP3 in dit geval) of een mailtje te sturen naar MS. Ga nu ff op zoek of ik 'm niet gewoon ergens kan downloaden...
UPDATE:
Probleem kan ook verholpen worden door HT uit te schakelen in BIOS. Heeft bij mij het stotter probleem verholpen. En voor zover ik kan zien ook het probleem met vastlopen.
[ Voor 21% gewijzigd door dlmh op 21-10-2004 20:44 ]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
okee.. links zijn toegevoegd, ook de PVR2000 is toegevoegd....Spice schreef op 21 oktober 2004 @ 20:06:
Voor de openingspost:
links
www.xpmce.nl
www.mce-community.de
en ja bij mij werkt dus een leadtek pvr2000 onder mce2005, ben voorlopig de enige.
Ik had met bas29 afgesproken dat hij zou meewerken aan de openingspost. Wat er nu is vind ik erg goed dus als iemand bas kan bereiken om dit kort te sluiten mag deel II van mij van start gaan want we zitten boven de 500 posts.
zeg het maar wanneer ik een nieuw topic kan openen...
ps. welke codecs zijn er eigenlijk nu allemaal die werken , en waar kan ik ze vinden , dan voeg ik die ook toe
[ Voor 9% gewijzigd door itsgreen op 21-10-2004 20:38 ]
Daar staat: StandaardbeeldschermSpice schreef op 21 oktober 2004 @ 13:38:
[...]
Hmm wat staat er bij jou onder het tabje displays bij beeldscherminstelling -> advanced?
vernieuwingsfrequentie 60 Hz

<itsgreenuhavemail>
[ Voor 18% gewijzigd door Spice op 21-10-2004 21:11 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
MCE herkent de remote niet! drivers zijn toch niet nodig? iemand een idee?
orlando
Dat staat bij mij onder het kopje Weergaves
[ Voor 42% gewijzigd door G33rt op 21-10-2004 23:08 ]
ok, ik weet nooit die nl-instellingen@spice
Dat staat bij mij onder het kopje Weergaves
monitor en tv staan beiden op dat scherm aan?
[ Voor 100% gewijzigd door dutchcrusader op 21-10-2004 21:50 ]
Het is gebruikelijk dat dit na 1000 posts gebeurt, maar gezien het feit dat dit topic nu redelijk dood is en het andere in ieder geval een nette startpost heeft, gaat dit op slot. Volgende keer dus doorgaan tot 1k bitte
Dit topic is gesloten.