Beter merk is Chieftec die met zijn 360 Watter binnen je budget ligt. Een ander leuk merk is de Enermax die nog net binnen je budget ligt met zijn 350 Watter. Kijk gerust zelf even rond, voor een lijst met goede merken kun je de startpost raadplegen. De pricewatch helpt je ook op weg met je budget.therat10430 schreef op 09 november 2004 @ 16:23:
Hej, ik nog even, blijkt toch dat de voeding echt kapot was, met een multie meter de V12 lijn gemeten, en die was 13,7 voltslik, de 5V lijn was 5,5V
maar ik heb nu bij de electronica boer wat advies gevraagd, en die zegt dat ik met een sweex 650Watt voeding (60euro) echt geen problemen zal hebben (had 300) en als het niet goed werkt mag ik m terug brengen, is dit een goed id?
wil eigenlijk niet al te veel geld uitgeven, en geluid boeit me niet zo, beetje stabiel is wel lkr![]()
hoop dat iemand er ervaringen mee heeft, of weet iemand miss een betere (a-merk) van min 350watt voor 50/60 euro?
Gaarne verder in Welke voeding heb ik nodig? Deel 8.
Maar ik hoorde iets vaags dat de processor ook nog gevoed wordt door een aparte lijn oid. En die heb ik niet op mn oude voeding. Klopt dat?TheGeneral schreef op 08 november 2004 @ 21:21:
[...]
Ligt aan het wattage van je oude voeding. Maar met een A-merk 350 Watt kom je een heel eind. Voor A-merken zijn topïcstart.
Dit topic is gesloten.