Ja, het is theoretisch gezien mogelijk om er een 3 inch scherm op te "plakken", maar dan krijg je dus het probleem wat ik in mn vorige post beschreef... dat je dan je handen op het scherm moet houden om em goed vast te houden.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:58:
_rod- 3 inch is idd te groot als je hem 4:3 zou doen, maar als knoppen links weg zijn, dan kun je er wel een breedbeeldje van maken lijkt me zonder dat de afmetingen moeten veranderen (correct me if i am wrong). Bovendien zou het wel netjes zijn om breedbeeldschermpje te hebben voor de dvds van tegenwoordig, omdat die allemaal letterboxed zijn.
Ik heb gewoon dat scherm van de 420 gezien en ja die is errug mooi, maar ben er nog niet helemaal over uit of ik het de 150 euro extra waard vind. Oftewel of ik vaak video zal kijken of vooral mp3s ga luisteren. Ik moet wel 4 uur per week minimaal in de trein zitten dus dan zou ik iets als friends, simpsons kunnen kijken tijdens het treinen.
En volgens mij kun je em dan ook niet lekker bedienen als je zo weinig ruimte hebt voor knoppen.
Als zo'n groot scherm had gekunt, dan waren er vast wel fabrikanten geweest die mp3spelers met zulke grote schermen hadden gemaakt.
Ik denk dus dat het praktisch gezien niet haalbaar is