Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Wachtlijst
Gisteren waren er 128 ofzo toegevoegd en stond er het volgende:
De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-09-23 15:20:00.
Met deze kennis: Je hebt een team aangevraagd op 2004-09-24 09:40:31 dacht ik nou 100% zeker dat ik morgen een team heb ken gewoon niet anders.
Je raad het al
Gisteren hebben 63 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-09-23 20:59:00.
Had gehoopt vandaag nog op tijd te zijn geweest voor een friendly maarja dat zit er niet in. Moet heel gek lopen wil ik voor de eerste compentitie wedstrijd geen team hebben.
Kan tegen sommige mensen zeggen wees blij dat je een team heb en zeur niet zo over dat Hattrick niet beschikbaar is maar als ik dadelijk een team heb dan zal ik ook gaan zeuren als die site offline is hehe dus dat doe ik maar niet

Dus ben redelijk gefrusteerd
Iedere dag word het na 12:00 s'avonds bijgewerkt de wachtlijst maar kan je nu heel de dag een mailtje ontvangen of je een team heb of niet?
Dus sturen ze heel de dag mailtjes naar mensen en werken ze pas s'avonds de wachtlijst bij op de website of sturen ze pas s'avonds een mailtje?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Ik heb een bovennatuurlijke aanvaller gekocht vorige week met een rode kaart. Ik had al bedacht dat ie dan pas de eerste competitiewedstrijd kon spelen en niet in de eerste bekerwedstrijd. Uiteraard zag ik gisteren dat alles was gereset...Vorige week natuurlijk ook al die uitglijder dat ik een oefenwedstrijd voor vanavond wilde regelen.

Totaal uit me hattrick-concentratie. Ik heb op het ogenblik een beetje de ik-heb-een-drukke-tijd-op-me-werk-Yared-dip. Hoop dat ik daar weer bovenop kom.
Verwijderd
haha, je bent nu al addictDamien2004 schreef op 13 oktober 2004 @ 08:59:
Iedere dag word het na 12:00 s'avonds bijgewerkt de wachtlijst maar kan je nu heel de dag een mailtje ontvangen of je een team heb of niet?
Dus sturen ze heel de dag mailtjes naar mensen en werken ze pas s'avonds de wachtlijst bij op de website of sturen ze pas s'avonds een mailtje?
Ja hehe, heb de laatste 2 á 3 weken alles gelezen wat er te lezen valt heb al helemaal mijn tacktiek uitgestippeld en sta idd te popelen om te beginnenVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:08:
[...]
haha, je bent nu al addictt is in ieder geval duidelijk dat je zit te popelen om te beginnen. Maar helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven, maar met 1 a 2 dagen heb je je team vast en zeker. Komt allemaal goed
Maarja voorlopig nog maar even geduld
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
ben wel benieuwd eigenlijk naar wat je met alle kennis in elkaar gesleuteld hebt.
Stadion - doe ik even helemaal niets mee en laat ik helemaal links liggen tenzij er zoveel supporters komen dat een uitbreiding genoodzaakd is.
Team - Ik koop er geen spelers bij en probeer eerst met het team wat ik heb de juiste opstelling te spelen en te kijken wat de krachts verhouding in mijn league is ten opzichte van andere teams.
Trainen - Tja alles op middenveld gooien en ik ga trainen op pasen. Heb gelezen dat die sweed die mede verantwoordelijk is voor dit spel aangeeft dat dit onderschat word. Dus ik ga dat even bekijken of hij gelijk heeft
Jeugd - op 20.000 standaard
Personeel - Hier ga ik een hoop centjes aan uit geven dacht zoiets van 4 of 6 woordvoerders en nog wat ander nodig personeel. Ook wil ik gelijk een coach aanschaffen die beter is dan mijn huidige coach.
Opstelling - Ik speel in de opstelling waarmee het team het meest vertrouwd is in de compentitie. Ik geloof dat dit default 4-4-2 is. In mijn oefen wedstrijden wil ik dus gaan trainen met 3-5-2 en 3-4-3 waarnaar mijn eigen voorkeur uit ga naar 3-4-3 ook omdat iedereen al 3-5-2 heeft
Beker - krijg ik nog niet mee te maken maar heb wel een intressante theorie maar weet niet of deze natuurlijk werk. Als je als lage divisionist dus tegen een hoge divisionist speel dan kan je er van uit gaan dat hij gaat PICen. In princiepe zal die met een breed middenveld spelen en word dit zwakker. Je zou dan echt alles op alles kunnen zetten door te MOTSen. Dit is wel risico vol maar ik denk dat een volgende ronde in de beker meer oplevert dan een wedstrijd PICen in de compentitie.....weet niet of dit zo is maar dat dacht ik zo.
Compentitie - Tja eerste seizoen wil ik gewoon eerste worden maar dat is logisch
Dit is het wel zo'n beetje
Heb het gister iig al ingevuld
Verwijderd
Daarnaast het passing trainen:
Waar ik ook mee zit is dat sommige mensen dus een super YP hebben en deze speler dan voor het geld verkopen. Mijn instelling zou zijn deze speler behouden en beter maken en in het eerste elftal zetten.....maarja ik weet dus ook niet hoe dat nog zit aangezien ik nog niet in het spel zit.
Ook het stadion iets verbouwen kan zin hebben. Niet iedereen wil een staanplaats!
En spelers bij kopen is misschien toch niet onverstandig... vooral niet als je gaat trainen. Als je voor 30k a 40k een speler kan kopen die jonger is en betere bijstats heeft dan een van je teamleden dan gaat zich dat zeker uit betalen!
Less = more
Ja opzich heb je natuurlijk wel gelijk op deze punten maar een stadion verbouwen is imo alleen noodzakkelijk als je meer supporters er bij krijgt. Als je staanplaatsen gaat verbouwen naar zitplaatsen kost dit geld en heb ik dat liever te gelijkertijd met een uitbreiding van plekken in mijn stadion dan alleen een paar staanplaatsen veranderen naar zit plaatsen.Jamal schreef op 13 oktober 2004 @ 11:31:
Het schijnt ook niet heel veel te schelen of je rustig begint met je jeugdopleiding en het stapje bij beetje verhoogd. Dan kost het je misschien een paar weken meer om op uitstekend te komen maar het scheelt heel veel geld. Dat je vooral in het begin beter kan gebruiken.
Ook het stadion iets verbouwen kan zin hebben. Niet iedereen wil een staanplaats!
En spelers bij kopen is misschien toch niet onverstandig... vooral niet als je gaat trainen. Als je voor 30k a 40k een speler kan kopen die jonger is en betere bijstats heeft dan een van je teamleden dan gaat zich dat zeker uit betalen!
Jeugdopleiding is misschien ook wel waar maarja dat is ook omdat ik totaal nog geen besef heb van hoeveel de inkomsten worden en hoeveel de uitgave
Spelers kopen, tja zal toch eens moeten versterken maar eerst maar eens een goede basis maken lijkt mij en misschien 1 spelertje er voor heel goedkoop bij doen. Woordvoerders schijnen ook veel geld voor je op te kunnen leveren met sponsors ect. Ik denk dat het belangrijk is eerst een goede inkomste bron te hebben en deze solide te maken en dan maar met iets mindere spelers op het veld staan.
ps. mijn aanpak is gebasseerd io wat ik heb gelezen en ik kan dus ook niet zeggen dat ik deze aanpak doorvoer misschien dat ik hem moet aanpassen zodra ik het spel speel
[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 13-10-2004 11:41 ]
Je hebt er goed over nagedacht zie ik en het is zeker niet slecht!
Ben ik het helemaal mee eens. Niets mee doen totdat je het voor het eerst uitverkocht hebt. Dan pas gaan overwegen om het uit te breiden.Damien2004 schreef op 13 oktober 2004 @ 11:05:
Hehehe ok here goes,
Stadion - doe ik even helemaal niets mee en laat ik helemaal links liggen tenzij er zoveel supporters komen dat een uitbreiding genoodzaakd is.
Ook een prima idee.Team - Ik koop er geen spelers bij en probeer eerst met het team wat ik heb de juiste opstelling te spelen en te kijken wat de krachts verhouding in mijn league is ten opzichte van andere teams.
Zodra je spelers nodig hebt moet je eens op de opaatjes gaan letten (30+ en minimaal matig ervaring). Ze kosten niks en voldoen uitstekend bij een beginnend team. Ook is het het overwegen waard om een paar trainees aan te schaffen. Deze moeten 17/18 zijn en een passable hoofdstat hebben (dus als je passen wil trainen moet dit passable scoring of passable pm zijn). Bij een pm is het ook zo handig als ze al passable/solid stamina (conditie) hebben. Op het moment zijn de 17-jarigen nog vrij prijzig, dus het is misschien interessanter om een paar 18-jarigen te kopen.
Passen trainen kan ik je niet veel over zeggen. Je bent dan een van de weinigen en misschien is er veel geld uit te halen. Alles op het middenveld gooien is misschien geen gek idee om mee te beginnen.Trainen - Tja alles op middenveld gooien en ik ga trainen op pasen. Heb gelezen dat die sweed die mede verantwoordelijk is voor dit spel aangeeft dat dit onderschat word. Dus ik ga dat even bekijken of hij gelijk heeftMaar hoe het trainen precies in elkaar zit weet ik nog niet zo daar zou ik het even voor moeten zien.
Niet doen in het begin. Dat kost je veel te veel geld en voor je het weet sta je zwaar in de min. Als je al wat wil investeren zou ik zeker niet hoger gaan dan 10.000. Misschien is 5000 wel het beste. Je zal dan nooit op uitstekend jeugdopleiding komen, maar dat maakt niets uit. De kans dat je er wat geweldigs uithaalt is sowieso klein. Met een investering van 5000 gaat hij maximaal naar matig geloof ik en bij 10000 is het dacht ik redelijk. Ook dan heb je een kansje op een hele mooie youth pull.Jeugd - op 20.000 standaard
Ik zou de jeugdopleiding niet op 20.000 zetten voordat je het geld echt gemakkelijk kan missen. Dat wil zeggen na een seizoen of 2/3.
Ook niet doen. Een paar woordvoerders is een goed idee, denk hier bij aan 4 of zo. Verder een paar assistenten (stuk of 3) en dat was het. Hier gaat ook weer heel veel geld in zitten en voor je het weet sta je weer royaal in de min zonder perspectief om eruit te komen. Wat die coach betreft, het is zeker de moeite waard om een betere coach aan te schaffen, maar het is de vraag of je dit kan betalen. Misschien heb je intern een speler rondlopen waar je wat mee kan?Personeel - Hier ga ik een hoop centjes aan uit geven dacht zoiets van 4 of 6 woordvoerders en nog wat ander nodig personeel. Ook wil ik gelijk een coach aanschaffen die beter is dan mijn huidige coach.
Zo niet dan zou ik denk ik extern een passable coach met poor leadership aanschaffen voor 78.000. Hier kun je je trainees behoorlijk mee trainen en dat is het voornaamste.
Ook hier heb je goed over nagedacht. Kijk naar de opstellingen waar je de meeste trainees mee kan trainen. Die moet je zoveel mogelijk spelen, zeker in oefenwedstrijden. Ik weet niet precies hoe dat bij passen zit.Opstelling - Ik speel in de opstelling waarmee het team het meest vertrouwd is in de compentitie. Ik geloof dat dit default 4-4-2 is. In mijn oefen wedstrijden wil ik dus gaan trainen met 3-5-2 en 3-4-3 waarnaar mijn eigen voorkeur uit ga naar 3-4-3 ook omdat iedereen al 3-5-2 heeft
Bedenk wel dat MOTSen je TS halveert. Dit betekent dat je het erg moeilijk gaat krijgen in de competitie als je tegen een lastige tegenstander moet. MOTSen in het begin van het seizoen kan je de titel kosten...Beker - krijg ik nog niet mee te maken maar heb wel een intressante theorie maar weet niet of deze natuurlijk werk. Als je als lage divisionist dus tegen een hoge divisionist speel dan kan je er van uit gaan dat hij gaat PICen. In princiepe zal die met een breed middenveld spelen en word dit zwakker. Je zou dan echt alles op alles kunnen zetten door te MOTSen. Dit is wel risico vol maar ik denk dat een volgende ronde in de beker meer oplevert dan een wedstrijd PICen in de compentitie.....weet niet of dit zo is maar dat dacht ik zo.
Je hebt goed naar Johan geluisterdCompentitie - Tja eerste seizoen wil ik gewoon eerste worden maar dat is logisch
Nou, je hebt het gehoordDit is het wel zo'n beetjemisschien dat ik iets vergeten ben maar dan hoor ik dat wel in de reply's of misschien heb ik het wel mis
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Meteen betere coach gekocht, stadion minimaal uitgebreid en een goede verdediger gekocht. Ik denk dat ik 4-4-2 ga blijven spelen en trainen en hoofdzakelijk focussen op de verdediging, met middenveld op de tweede plaats en aanvallen op de laatste plaats.
Omdat ik ergens las dat het counteren relatief nieuw is en nog niet echt algemeen gebruikt, ga ik vooral daarop gokken. Verder wil ik proberen om het eerste seizoen gewoon stabiel te presteren, met misschien een poging tot één of twee uitschieters in positieve zin om zo mijn financiën (die nu in het rood staan dankzij de kosten die ik gemaakt heb
Momenteel investeer ik niets in m'n jeugdploeg, dat doe ik na enkele weken of desnoods maanden pas, als ik me meteen het maximumbedrag kan veroorloven. Om echt geld te verdienen wil ik vooral op de transfermarkt gaan gokken, speler kopen, weekje trainen en verkopen... die dingen
[ Voor 5% gewijzigd door Yoeri op 13-10-2004 12:00 ]
Hoop dat ik morgen met het echte werk kan beginnen
Tja dat is het punt he, je staat zo snel in het roodYoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 11:58:
...uitschieters in positieve zin om zo mijn financiën (die nu in het rood staan dankzij de kosten die ik gemaakt heb) op te krikken.
Verwijderd
Gouden tip: investeer 5000 tot je jeugdopleiding matig/redelijk is, 10000 tot hij goed is en dan 20000!Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 11:58:
Momenteel investeer ik niets in m'n jeugdploeg, dat doe ik na enkele weken of desnoods maanden pas, als ik me meteen het maximumbedrag kan veroorloven.
Gelijk 20000 kan natuurlijk ook maar als je niet veel geld hebt is het bovenstaande de beste strategie
Die minimale stadionuitbreiding is niet erg verstandig. Al heb ik in mijn eerste seizoen precies hetzelfde gedaan (van 7000 naar 8900). Ik denk dat ik begrijp waarom je het doet (verdubbeling kosten stadionuitbreiding volgend seizoen), maar het zou verstandiger zijn geweest om eerst eens te kijken of je je stadio wel vol krijgt.Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 11:58:
Mijn tactiek in het kort?
Meteen betere coach gekocht, stadion minimaal uitgebreid en een goede verdediger gekocht. Ik denk dat ik 4-4-2 ga blijven spelen en trainen en hoofdzakelijk focussen op de verdediging, met middenveld op de tweede plaats en aanvallen op de laatste plaats.
Het lijkt uit bovenstaand verhaal erop dat je verdedigen traint. Zo ja; koop jonge spelers! Een redelijke verdediger die nu 18 jaar is kost misschien 20k. Als je hem 3 seizoenen traint breng hij 1,5 miljoen op! Dat soort spelers moet je dus zien te krijgen. Bij voorkeur ook nog met een leuke bijstat (bij voorkeur winger of set pieces, maar passen wordt ook gewaardeerd).
Bij counteren moet je aanval en verdediging juist erg goed zijn. Zet die dus beiden op de eerste plaats. Het middenveld MOET bij counteren juist slechter zijn dan dat van de tegenstander, anders kun je niet counteren. Als je dit echt wil doen moet je daar dus altijd voor zorgen.Omdat ik ergens las dat het counteren relatief nieuw is en nog niet echt algemeen gebruikt, ga ik vooral daarop gokken. Verder wil ik proberen om het eerste seizoen gewoon stabiel te presteren, met misschien een poging tot één of twee uitschieters in positieve zin om zo mijn financiën (die nu in het rood staan dankzij de kosten die ik gemaakt heb) op te krikken.
Ik heb er mijn twijfels over of dit een goede taktiek is om mee te beginnen, maar ik ben wel erg benieuwd hoe het je zal vergaan!
Dat heb je heel goed begrepen. Alhoewel, dat van dat weekje trainen vergt heel veel inzicht en geluk...meestal heb je er meer weekjes voor nodigMomenteel investeer ik niets in m'n jeugdploeg, dat doe ik na enkele weken of desnoods maanden pas, als ik me meteen het maximumbedrag kan veroorloven. Om echt geld te verdienen wil ik vooral op de transfermarkt gaan gokken, speler kopen, weekje trainen en verkopen... die dingen
[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 13-10-2004 12:09 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
EDIT: my mistake, ik had idd meer op aanvallen dan op middenveld gefocussed
stadionuitbreiding heb ik gedaan met 1000 overdekte zitplaatsen, ik had zo de indruk dat ik die wel vol zou krijgen ongeacht de rest van het stadion
wat betreft je twijfels: logisch hoor, ik heb over het algemeen altijd nogal afwijkende strategieën bij dergelijke games, soms boek je daarmee gigantische verliezen, maar soms kan het je ook héél véél opleveren
dat 'weekje' trainen is natuurlijk bij manier van spreken bedoeld he, dat kunnen ook twee of drie weekjes worden natuurlijk
ik ben heel benieuwd of mijn afwijkende ideeën resultaten zullen opleveren
[ Voor 14% gewijzigd door Yoeri op 13-10-2004 12:16 ]
Less = more
Ja idd lees meestal wat forumpies daaro maar ken er niet bij
Nouja dan maar even op dit forum focussen aardig wat nuttig informatie bij elkaar al zeg ik het zelf
gewoon een middenvelder als aanvaller opstellen. Dus eerst naar wedstrijden-orders en dan een middenvelder opzoekenYoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 12:19:
domme vraag: waar staat het knopje op 4-3-3 te spelen ipv 4-4-2 ?
Op domme vragen hebben veel mensen een antwoord
[ Voor 11% gewijzigd door doodindegoot op 13-10-2004 12:32 ]
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Nergens, je kunt bij hattrick aangeven dat je een speler op een andere positie wilt hebben.Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 12:19:
Dus 1 speler van je verdediging op "extra inner-midfield" zetten, en je speelt ineens 3-5-2 ipv 4-4-2
Zo kun je alles doen, tis alleen ff puzzelen, en ik ben er van overtuigd dat dat ook op een duidelijkere manier te doen moet zijn, maar tis afwachten of hattrick dat ooit gaat doen.
Grrr, te laat
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 13-10-2004 12:28 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Helemaal geen domme vraag.Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 12:19:
Dat knopje bestaat niet. Als je 4-3-3 wil spelen ipv 4-4-2, dan moet je aanvaller op het middenveld neerzetten en als "extra forward"/"extra aanvaller" instellen. Dit kun je per speler individueel instellen bij the match orders/wedstrijdopstellingen. Zo kun je ook 3-5-2/3-4-3 enz. instellen.
Was niet de eerste zie ik. Wat zijn we toch behulpzaam op dit forum
[ Voor 11% gewijzigd door dreamtheater42 op 13-10-2004 12:29 ]
Het moet zeker duidelijker kunnen. Zo heb ik een keer een fout gemaakt door 5-2-3 te spelen, terwijl ik 4-3-3 bedoelde. Maar doordat ik als laatste mijn linker vleugelspeler op aanvallend zette en daarna na beneden wilde scrollen om mijn opstelling op te sturen, veranderde aanvallend in extra verdediger omdat die box nog actief was. Maar omdat niet de hele opstelling in beeld kan, had ik dat dus niet eens in de gaten. Ik zag het pas toen de wedstrijd begonSpeedAddict schreef op 13 oktober 2004 @ 12:28:
Nergens, je kunt bij hattrick aangeven dat je een speler op een andere positie wilt hebben.
Dus 1 speler van je verdediging op "extra inner-midfield" zetten, en je speelt ineens 3-5-2 ipv 4-4-2
Zo kun je alles doen, tis alleen ff puzzelen, en ik ben er van overtuigd dat dat ook op een duidelijkere manier te doen moet zijn, maar tis afwachten of hattrick dat ooit gaat doen.
welke post bedoel je precies damien?
[ Voor 5% gewijzigd door doodindegoot op 13-10-2004 12:51 ]
Was hier bovenYoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 12:19:
hehe
[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 13-10-2004 13:15 . Reden: ineens een pagina erbij :p ]

had niet door dat dat een complete wijziging inhield, dat extra aanvaller en zo, dacht dat dat gewoon een kleine versterking was
Verwijderd
ik ben een winger trainer en ik heb 600.000 over en wil een goeie 17 jarige kopen wat is ongeveer de maximale stats die ik kan kopen? iemand een idee. lifst iemand die een u20 kan wonder ^^
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 13:28 ]
Hehe zo zo doe je goedVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:26:
nogff over finaciele problemen : -1.300.000 ,maar vanavond in iede geval 2 mil voor mn wonderbaarlijk winger dus het komt goed ....
Verwijderd
Ik ben bang dat je daarvoor een heel heel heel klein beetje te kort komt dan. Maar dan ook maar een heel klein beetje heVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:26:
ik ben een winger trainer en ik heb 600.000 over en wil een goeie 17 jarige kopen wat is ongeveer de maximale stats die ik kan kopen? iemand een idee. lifst iemand die een u20 kan wonder ^^
Verwijderd
tja ik had een formidabel pm met goed passen gekocht die zijn wel duur.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:30:
[...]
Ik ben bang dat je daarvoor een heel heel heel klein beetje te kort komt dan. Maar dan ook maar een heel klein beetje he
maaruh ik heb er ook over gedacht om passen te trainen maar ik heb geen idee welke posities getrained worden
Verwijderd
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
meer mensen dit probleem??
Verwijderd
probeer deze link werkt bij mij: http://www7.hattrick.org/Common/default.aspVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:33:
tering zeg kom dat hattrick maar niet op, meer mensen last van?? ik krijg steeds het volgende berciht:
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
meer mensen dit probleem??
Verwijderd
alle middenvelders, vleugelspelers en spitsen. Dus 7 a 8 man per week per wedstrijd kan je laten trainen, niet niks heVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:33:
maaruh ik heb er ook over gedacht om passen te trainen maar ik heb geen idee welke posities getrained worden
Het is dat het wisselen van training meestal gepaard gaat met eenmalige verliezen, maar anders.....
Verwijderd
en ze krijgen allemaal 100% training das idd niet niksVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:38:
[...]
alle middenvelders, vleugelspelers en spitsen. Dus 7 a 8 man per week per wedstrijd kan je laten trainen, niet niks he
Het is dat het wisselen van training meestal gepaard gaat met eenmalige verliezen, maar anders.....
dat wordt zeker bedenken om over te stappen en wat betreft de eenmalige verliezen ik zit nu toch in een competitie waar ik weinig kans heb dus
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 13:45 ]
Zou ik nu gewonnen hebben
* Yoeri gaat op zoek naar wedstrijdverslag en is benieuwd...
EDIT:
Teamgeest: Opgewonden
Zelfvertrouwen: Niet duidelijk - wedstrijd is aan de gang!

Nochtans waren mijn supporters daarnet NIET dolgelukkig
* Yoeri had vergeten de wedstrijd te markeren om hem live te kunnen volgen of zo waarschijnlijk, want nu kan ik die wedstrijd nergens vinden
[ Voor 44% gewijzigd door Yoeri op 13-10-2004 13:48 ]
Vanavond spelen de Jakhalzen uit de 8de divisie tegen Johans juigende jongens, uit de 6de. De Jakhalzen gaan voor 2de ronde beker voetbal maar of ze het gaan halen????
Verwijderd
Ik wil m'n wedstrijdverslag zien... wanneer wordt dat klereding geüpdatet?
[/ongeduldig]
Als de servers zo traag zijn als vandaag dan kan dat gemakkelijk een kwartier duren.Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 15:29:
Grmbl
Ik wil m'n wedstrijdverslag zien... wanneer wordt dat klereding geüpdatet?
[/ongeduldig]
Overigens; weet je dat een wedstrijd ook in Hattrick 90 minuten duurt? Dus je kan pas na 90 minuten het volledige wedstrijdverslag zien. De gebeurtenissen "druppellen" gedurende die 90 minuten het wedstrijdverslag binnen. Ik weet niet of je dit al wist...
ik dacht trouwens ook dat de updates op een vast uur gebeurden, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn... ik leer bij, ik leer bij
Overigens m'n eerste wedstrijd al met 5-0 gewonnen omdat club__brugge geen spelers opgesteld had dus
olé olé olé ik zit nog in de beker
[ Voor 17% gewijzigd door Yoeri op 13-10-2004 15:48 ]
Verwijderd
http://www14.hattrick.org/Common/default.asp werkt vlot hier
anders moet je even die 14 vervangen door 1, 2, 3, 4, ... tot en met 15 of 16... werkt perfect hier
* Yoeri heeft even vier spelers te koop gezet, even wat aftasten op de transfermarkt wat ken en niet kan, en wat verwacht mag worden
[ Voor 25% gewijzigd door Yoeri op 13-10-2004 16:11 ]
Verwijderd
Ho ho feliciteerde hem alleen maar he ben gewoon NederlanderVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:11:
Owww, dacht al. Mijn bekerwedstrijd moet nog beginnen. Vond het al wat vaag dat lui hier zaten te praten over de bekerwedstrijd, maar dat waren belgen
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben bezig met een nieuw logo. Heb alleen een plek nodig om deze op te zetten.(heb geen eigen webspace!!!)
HIer is toch een speciale site voor?

Wil hem best hosten voor je hoorVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:33:
ff een vraagje tussendoor.
Ik ben bezig met een nieuw logo. Heb alleen een plek nodig om deze op te zetten.(heb geen eigen webspace!!!)
HIer is toch een speciale site voor?
Verwijderd
Maar moet eerst nog even mijn logo's afmaken en jullie laten kiezen welke het word
Nog maar 43 minuutjes en dan eindelijk beginnen aan de beker.
Speel deze maar op PiC. Het moet kunnen, de tegenstanders speelt in IX en ik in VI.
Of is het te riskant?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 16:49 ]
Moet kunnen. Lijkt mij dat je overal een veel beter team heb dan die ploeg uit XI. Las wel op het belgische forum dat er sommige teams al verloren hadden van een lage divisionist haha.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:46:
ok tnx Damien..
Maar moet eerst nog even mijn logo's afmaken en jullie laten kiezen welke het word
Speel deze maar op PiC. Het moet kunnen, de tegenstanders speelt in IX en ik in VI.
Of is het te riskant?
Misschien.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:46:
ok tnx Damien..
Of is het te riskant?
Ik speel zelf in V en mijn tegenstander in IX. Zou een makkie moeten zijn. Maar...
Ik speel 5-4-1 PIC. Ik denk dat mijn team wel tussen de 40 en 45 sterren haalt, maar 5-4-1 is zo'n beetje de zwakste opstelling die bestaat met een verdedigend coach. Ik haal waarschijnlijk een buitenaards/magical centr. verdediging maar wel een zwak/matig aanval. Ik probeer het gewoon en dan zien we wel. Ik heb het er zelf niet helemaal op...
Verwijderd
Zeer riskant.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:46:
ok tnx Damien..
Of is het te riskant?
Verwijderd
Is soms nog steeds beter dan een gemiddelde IX´erdreamtheater schreef op 13 oktober 2004 @ 16:54:
[...]maar wel een zwak/matig aanval.
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:56:
[...]
Is soms nog steeds beter dan een gemiddelde IX´er
We zullen het zien...
Verwijderd
Doet het prima hier, server 9 is echt top (vroeger vloekte ik er nog opFreakNL schreef op 13 oktober 2004 @ 17:18:
Doet hattrick.org het bij iemand?? Hier doettie niets...

Verwijderd
Mijn 1e bekerwedstrijd. Ach, als het goed is krijg ik gesmst als er word gescoord.
edit: probeer eens www9.hattrick.org die doet het wel bij mij.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 17:24 ]
Ok maar als ik dan inlog 'springt' hij naar een andere server
Verwijderd
Heb nu 6861 toeschouwers en ben toch blij dat ik nu in de beker mag spelen. Toch weer wat extra inkomen. Het ziet er namelijk heel erg goed uit voor de eerst komen 4 weken. kijk maar eensnaar mijn wedstrijd programma:
Wedstrijdprogramma
F.C. Golden Goal - fc standbeen
Drenthe-Dragons - F.C. Golden Goal
F.C. Golden Goal - PekingDuckUnited
F.C. Golden Goal - Swiftercity united
Als ik dus win, speel ik waarschijnlijk tegen een sterkere tegenstander. Dat betekend dat ik dan volgende week woensdag weer thuis speel als ik vanavond win. Ik hoop dat deze voorspelling een beetje uitkomt, want dan betekent dat ik in de komende 5 wedstrijden er 4 thuis speel. Financieel gezien is dit natuurlijk heel erg fijn.
[edit] 3-1
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je kunt nooit je bekerschema al in het vooruit bekijken... Dat zijn je competitiewedstrijden. Maar als je in een lage divisie speelt, en je blijft winnen in e beker, dan blijf je ook vaak thuisspelen. Zelf speel ik in de V, en mocht ik vorig seizoen 'pas' in de 4e ronde thuis spelen, maar daarvoor zal ik nu wel door moeten stoten tot ronde 7 ofzo... wat dus niet gehaald gaat wordenVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:35:
Mooi. Sta nu met 2-1 voor en ik hoop dat het minimaal zo blijft of beter natuurlijk.
Heb nu 6861 toeschouwers en ben toch blij dat ik nu in de beker mag spelen. Toch weer wat extra inkomen. Het ziet er namelijk heel erg goed uit voor de eerst komen 4 weken. kijk maar eensnaar mijn wedstrijd programma:
Wedstrijdprogramma
F.C. Golden Goal - fc standbeen
Drenthe-Dragons - F.C. Golden Goal
F.C. Golden Goal - PekingDuckUnited
F.C. Golden Goal - Swiftercity united
Als ik dus win, speel ik waarschijnlijk tegen een sterkere tegenstander. Dat betekend dat ik dan volgende week woensdag weer thuis speel als ik vanavond win. Ik hoop dat deze voorspelling een beetje uitkomt, want dan betekent dat ik in de komende 5 wedstrijden er 4 thuis speel. Financieel gezien is dit natuurlijk heel erg fijn.Vooral omdat ik nu weer thuis speel
Dus is het eigenlijk 6 van de 5 wedstrijden thuis. Hopen dat het uitkomt.
Verwijderd
Ja ik weet dat dit mijn competitieschema is, maar ik hoop gewoon dat ik win en dat ik dan volgende week weer thuis mag spelen in de beker, omdat mijn wedstrijdschema van de competitie er erg goed uitziet voor de eerste 4 wedstrijden. Ik wil zo lang mogelijk in beker spelen, omdat dat meer oplevert dan friendly's.Sandyman538 schreef op 13 oktober 2004 @ 17:38:
[...]
Je kunt nooit je bekerschema al in het vooruit bekijken... Dat zijn je competitiewedstrijden. Maar als je in een lage divisie speelt, en je blijft winnen in e beker, dan blijf je ook vaak thuisspelen. Zelf speel ik in de V, en mocht ik vorig seizoen 'pas' in de 4e ronde thuis spelen, maar daarvoor zal ik nu wel door moeten stoten tot ronde 7 ofzo... wat dus niet gehaald gaat worden
Verwijderd
moet je ff op wedstrijd archief wedstrijd update drukken, dan komt hij er weer tussen te staan!died_laughing schreef op 13 oktober 2004 @ 18:05:
Ik kan mijn wedstrijd niet bekijken, hij staat niet in het rijdje van wedstrijden vermeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Dreamer op 13-10-2004 18:09 ]
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Hier werkt dat niet. Zit trouwens met hetzelfde probleemDreamer schreef op 13 oktober 2004 @ 18:08:
[...]
moet je ff op wedstrijd archief wedstrijd update drukken, dan komt hij er weer tussen te staan!
als ik update met cache-refresh doe staat ie er ook niet bijDreamer schreef op 13 oktober 2004 @ 18:08:
[...]
moet je ff op wedstrijd archief wedstrijd update drukken, dan komt hij er weer tussen te staan!
Dan staat hij niet meer in je cache!!died_laughing schreef op 13 oktober 2004 @ 18:12:
[...]
als ik update met cache-refresh doe staat ie er ook niet bij
Hopen voor je dat hij er strax nog tussen staat.
specs | specs server
Verwijderd
Dit is een bekende bug, wel meer gehad. Maar hoe kom ik achter het matchid zodat ik hem toch kan volgen?Dreamer schreef op 13 oktober 2004 @ 18:13:
[...]
Dan staat hij niet meer in je cache!!
Hopen voor je dat hij er strax nog tussen staat.
voor zover ik kon ontdekken: het vooraf opschrijvenVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 18:15:
Dit is een bekende bug, wel meer gehad. Maar hoe kom ik achter het matchid zodat ik hem toch kan volgen?
welke skills heb je overigens nodig voor strafschoppen (niet dat ik van plan ben die meteen al te gaan nemen, maar altijd handig om dit meteen goed standaardopstelling in te stellen
[ Voor 27% gewijzigd door Yoeri op 13-10-2004 18:19 ]
vorige week had ik er ook al last van , maar toen kon ik de wedstrijd achterhalen bij de club, omdat naar het buitenland was afgereidsVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 18:15:
[...]
Dit is een bekende bug, wel meer gehad. Maar hoe kom ik achter het matchid zodat ik hem toch kan volgen?
maar dat gaat dus voor deze wedstrijd niet
Je kunt bijvoorbeeld op dit forum een gil geven, je teamid geven, en hopen dat iemand anders hem wel kan zien op een andere server...Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 18:15:
[...]
/edit
Ik zie hem in ieder geval ook niet (jou wedstrijd) op server 15
[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 13-10-2004 18:22 ]
Verwijderd
Net gedaan sandy.. kan 'm ook niet zien...Sandyman538 schreef op 13 oktober 2004 @ 18:19:
[...]
Je kunt bijvoorbeeld op dit forum een gil geven, je teamid geven, en hopen dat iemand anders hem wel kan zien op een andere server...
Verwijderd
Id staat in mn sig.Sandyman538 schreef op 13 oktober 2004 @ 18:19:
[...]
Je kunt bijvoorbeeld op dit forum een gil geven, je teamid geven, en hopen dat iemand anders hem wel kan zien op een andere server...
Bijdeze dus een gilSandyman538 schreef op 13 oktober 2004 @ 18:19:
[...]
/edit
Ik zie hem in ieder geval ook niet (jou wedstrijd) op server 15
DIt is mijn team id 143750
Verwijderd
kan iemand even voor mij kijken. mijn team id staat in de signature.
stond net achter
Ben nu al druk bezig met
sorry ik kan die van jou ook niet zienVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 18:22:
GILLLLL!!!!!
kan iemand even voor mij kijken. mijn team id staat in de signature.
stond net achter![]()
Ben nu al druk bezig metmaar ik kan mijn resultaat daarvan niet zien
Verwijderd

Dan hoop ik niet dat ik tegen jou speelVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 18:36:
Ik speel in divisie IX, mijn tegenstander in divisie V........het is nu rust en ik sta 2 - 0 voor. En om het nog een stukje ongeloofwaardiger te maken, ik ben aan het PIC'en
alvast bedankt..
Spelhervatting en ervaring zijn belangrijk voor het nemen van strafschoppenYoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 18:18:
[...]
voor zover ik kon ontdekken: het vooraf opschrijven
welke skills heb je overigens nodig voor strafschoppen (niet dat ik van plan ben die meteen al te gaan nemen, maar altijd handig om dit meteen goed standaardopstelling in te stellen)
Op nederland drukken en dan zoeken matchid invullenkavorka schreef op 13 oktober 2004 @ 18:46:
help, ik kan me wedstrijd ook niet zien, mijn id is: 505478
alvast bedankt..
[ Voor 22% gewijzigd door Dreamer op 13-10-2004 18:50 ]
specs | specs server
Less = more
ik weet mijn wedstrijd id niet, dat is mijn team id..wedstrijd is van mijn schema afgevallen..Dreamer schreef op 13 oktober 2004 @ 18:50:
[...]
[...]
Op nederland drukken en dan zoeken matchid invullen
heb je al op cache update gedrukt????kavorka schreef op 13 oktober 2004 @ 18:51:
[...]
ik weet mijn wedstrijd id niet, dat is mijn team id..wedstrijd is van mijn schema afgevallen..
specs | specs server
Verwijderd
dan moet je wachten totdat hij er weer tussen komt!
specs | specs server
Verwijderd
met 2-4 gewonnen voor het eerst in de geschiedenis van magic ga ik een ronde verder
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 19:39 ]
Dit topic is gesloten.