Woensdag is 1e bekerwedstrijd en zondag is de eerste competitiewedstrijd weer.
Verwijderd
ze worden vandaag ouder he. langzaam per ID gaat dat dus je oudste spelers zullen al wel ouder zijn gewordenTommilio schreef op 11 oktober 2004 @ 11:04:
Ik dacht dat de veroudering vandaag zou zijn en gister al het programma van het nieuwe seizoen wel jammer dat er nu niks te doen is....dan nog maar een keer de tegenstander analyseren en opnieuw mijn trainingsprogramma nalopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 11:55 ]
Ja dat wist ik wel, maar dacht dat gister al het wedstrijdprogramma bekend zou zijn maar daar is nog niks van te zien 
Hoe weet je waar ze zijn altijd interessant die feitjes
Hoe weet je waar ze zijn altijd interessant die feitjes
[ Voor 20% gewijzigd door Tommilio op 11-10-2004 11:56 ]
Verwijderd
damn 1 speler van me krijgt nu 106k salaris per week
ga maar vast advocaten inschakelen om mijn faillisement aan te vechten.
Die gasten met zo'n ego ontsla ik altijd meteen eerst bewijzen daarna krijg je erna betaald zo werkt het hier niet hallo!!!
Wie bedoel je nou met ; "Misschien had je het logo-initiatief dan weg kunnen laten"?Ronald Koeman schreef op 10 oktober 2004 @ 23:54:
[...]
Waarvan akte. Bij deze wil ik graag ook iedereen bedanken die het frontpage bericht heeft mogelijk gemaakt.
Misschien had je het logo-initiatief dan weg kunnen laten. Had je een hoop tijd en moeite bespaart. Als je zoiets doet, moet je het goed doen, anders is dat niet leuk voor de mensen die vergeten worden.
Zeg nou eerlijk, wie kijken er nou uitgebreid naar dat plaatje met logo's? De eigenaren van die logo's!!! Iedereen die dat plaatje voorbij zag vliegen heeft als eerste gekeken: staat die van mij er ook bij? En goh wat geeft dat dan een goed gevoel als je erbij hoort
Het kan mij allemaal verder weinig schelen of ik op dat plaatje sta, alleen hadden de initiatiefnemers (wie het ook moge zijn) dit wel een beetje aan kunnen zien komen....(Het was zeker een leuk idee, laat ik dat er eerlijk bij zeggen.)
Bedoel je hier Yoeri mee of mij?
Ik word een beetje moe van deze mosterd na de maaltijd discussies.
Yoeri is de redacteur/nieuwsposter en had het volste recht om te doen en laten wat hij wil en dat hij deze collage heeft gemaakt is alleen maar TOP!
Ikzelf wil ook niet continue op mijn 'functioneren' aangesproken worden aangezien ik enorm veel tijd en moeite in deze fed steek en het is allemaal vrijwilligerswerk!
Iedereen zat er trouwens bij die heeft aangegeven zijn logo niet terug te vinden op de collage.
Thije (het logo dat hij vorige week had) zat erbij
Sandyman had een bmp en zat erbij
The Dolf zat erbij
SCO zat erbij (Tommilio)
Metalmeijer zat erbij
Het is Yoeri die deze mega-gave collectie heeft gemaakt en ipv 'zeuren' moeten we blij zijn!
Even een directe opmerking aan het adres van Ronald Koeman.
Discusseren prima, comentaar leveren doe je maar lekker op msn, iets waar ik je per direct afkieper want op 1 of andere manier is elke keer als jij zonodig moet 'discusseren' het hoor en wederhoor principe verdwenen en begin je over de verkeerde onderwerpen of over mijn prive. Gegroet.
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 11-10-2004 12:51 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik heb nog geen team en ook nog geen logo maar ik vind het wel gaaf om al die logo's zo te zien en dan te zien welke mooie logo's er allemaal zijn.
Ik ga in ieder geval proberen ook een mooie te maken
Zal wel moeilijk zijn om orgineel te zijn aangezien er al een hoop verschillende logo's zijn gemaakt.
Dat mensen vergeten worden is logisch dat kan gebeuren toch. Je geeft gewoon aan dat he vergeten bent en ze proppen je logo er van zelf wel weer bij denk ik.
Vind niet dat je moet zeuren om andermans vrijwilligers werk.
Ik ga in ieder geval proberen ook een mooie te maken
Dat mensen vergeten worden is logisch dat kan gebeuren toch. Je geeft gewoon aan dat he vergeten bent en ze proppen je logo er van zelf wel weer bij denk ik.
Vind niet dat je moet zeuren om andermans vrijwilligers werk.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Kunnen we dan nu misschien weer voetballen ipv te logo'en? 
* Yoeri is benieuwd naar zijn eerste wedstrijd woensdag
* Yoeri is benieuwd naar zijn eerste wedstrijd woensdag
[ Voor 33% gewijzigd door Yoeri op 11-10-2004 13:18 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Spijtig. Ik had wel weer eens zin in een ouderwets gezellige discussie. Maar daar is dit forum niet voor en op MSN kan ik je op één of andere manier niet bereiken.yared schreef op 11 oktober 2004 @ 12:49:
[...]
Even een directe opmerking aan het adres van Ronald Koeman.
Discusseren prima, comentaar leveren doe je maar lekker op msn, iets waar ik je per direct afkieper want op 1 of andere manier is elke keer als jij zonodig moet 'discusseren' het hoor en wederhoor principe verdwenen en begin je over de verkeerde onderwerpen of over mijn prive. Gegroet.
Oh trouwens, groeten doen we niet op dit forum
En om die discussie meteen te beeindigen: Graag zou ik Ab_Action, Aristos, BakMan, Brainpower, CEOnabby, Captain_X, Chielepieltje, Cornelis19, Cyclops10, Dadonator, DeNeu, Dieptriest, Djeemzz, Dr_Vork, Edenbeast, EltjoOnline, Emmer, Equus, Erycius, FOPPIE, Frizza, GM-Graxon, GaMbiNo_GoT, Gandalf-NL, Giorigo, Grooviee, HFR-FCCDL, Heintjebier, Henkies, Jasperw, Jurriaantjeh, Kweenie, Kyoko,
>>> MaestroTim <<<
, MarcelMeessen, MarsMies, Menno, Meomy, MeshUp, Metal_Meijer, OO0nMe, OSwimmer, Ottooo, Par_Martinos, PiKing, Pjotrski, Preddie, RSD2K, RoYZzZ, Ronald_Koeman, Ruudboy, Sandyman538, Sauzijsje, SilverLion, Sir_Veen, Sticky, Stormtroopertje, Superdeboer, Tedzz, ThaMike, The-Dolf, TheMasterF, The_Marsmellow, Thije, Timminio-Mestra, Tjacco, TjeuLaLing, Tomm1eD, Tommilio, V_Bronder, Vampirica, VanilleYoghurt, Visscher82, Vooraad, Whiskywater, Wubmaster, Wyborowa, Xanathorn, YamiPaul, Yamipopo, Zarro, Zonar, _Spyro_, bbreijs, bk323150, blijstar, bloempje, chris_p250, dark_cloud, devv05, died_laughing, doodindesloot, dreamtheater03, fabianf, foray, hestaatje, hijmen, hoedjevanpapier, j_du_pee, jan84, janspj, jpwirdeier, kroesio, lbroere, lschil, lucassio, maarten78, mankit, marzman, mdekramer, pruimtabak, s_de_hoog, sjmichiel, sjoffkoss, technolove, thaboygert, winglo, woezik en yvisser willen bedanken voor hun bijdrage en inzit om de federatie levend te houden!
[ Voor 9% gewijzigd door IWriteCode op 11-10-2004 14:45 . Reden: U vraagt, wij draaien! ]
Less = more
Verwijderd
hahaha, goed bezig jamal!!!
maar waarom staat mijn naam er maar zo klein tussen en hebben anderen veel langere namen? Dat is niet eerlijk!!
maar waarom staat mijn naam er maar zo klein tussen en hebben anderen veel langere namen? Dat is niet eerlijk!!
U vraagt, wij draaien
Less = more
Bovendien protesteer ik tegen de volgorde.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 14:40:
hahaha, goed bezig jamal!!!
Ik vind dat diegene die de meeste inspanningen verrichten voor de federatie eerst genoemd moeten worden.
[ Voor 5% gewijzigd door IWriteCode op 11-10-2004 14:47 ]
Less = more
Ik kan me het punt van Yared best voorstellen.
Ik heb zwaar respect voor de mensen die veel tijd in deze federatie steken en hier feitelijk niks voor terugkrijgen (behalve dan soms een beetje waardering
). Ik heb zelf niet veel tijd om meer te doen dan hier afentoe te posten, al zou ik best meer willen doen.
Ik denk dat meer mensen wel zo denken en ik spreek waarschijnlijk voor meer mensen als ik tegen de fanatieke vrijwilligers zeg: bedankt jongens!
Maar...
ik vind wel dat commentaar/kritiek sowieso moet kunnen, zolang het maar niet afbrekend is. Het kan nooit kwaad om te leren en dingen te verbeteren. Zelf vond ik de logocollage erg leuk en het is ook erg mooi dat het GoT forum op de FP van tweakers staat. Ik denk dat de oprichters van het forum en de federatie (Yared/Thije) zich best wel een beetje trots voelen! En terecht ook!
Ik heb zwaar respect voor de mensen die veel tijd in deze federatie steken en hier feitelijk niks voor terugkrijgen (behalve dan soms een beetje waardering
Ik denk dat meer mensen wel zo denken en ik spreek waarschijnlijk voor meer mensen als ik tegen de fanatieke vrijwilligers zeg: bedankt jongens!
Maar...
ik vind wel dat commentaar/kritiek sowieso moet kunnen, zolang het maar niet afbrekend is. Het kan nooit kwaad om te leren en dingen te verbeteren. Zelf vond ik de logocollage erg leuk en het is ook erg mooi dat het GoT forum op de FP van tweakers staat. Ik denk dat de oprichters van het forum en de federatie (Yared/Thije) zich best wel een beetje trots voelen! En terecht ook!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik had een vraagje over de vriendschappelijke wedstrijden. Ik las ergens dat het totaal geen effect had op je supporters e.d. maar er is toch nog wat onduidelijk voor mij.
Wat is het effect als je tegen een hele goede tegenstander oefent? Wat zijn de gevolgen? Naast natuurlijk een flink pak slaag krijgen
Heeft het voordelen als je tegen een mindere ploeg speelt waar je bijvoorbeeld makkelijk 7-0 van wint?
Ik vroeg mij dit af omdat het enige voordeel dat ik uit de oefen potjes kan halen op dit moment is dat je dus een andere opstelling kan oefenen en zo dus beter kan presteren met deze opstelling.
Wat zijn de voordelen? En wat zijn de nadelen?
Wat is het effect als je tegen een hele goede tegenstander oefent? Wat zijn de gevolgen? Naast natuurlijk een flink pak slaag krijgen
Heeft het voordelen als je tegen een mindere ploeg speelt waar je bijvoorbeeld makkelijk 7-0 van wint?
Ik vroeg mij dit af omdat het enige voordeel dat ik uit de oefen potjes kan halen op dit moment is dat je dus een andere opstelling kan oefenen en zo dus beter kan presteren met deze opstelling.
Wat zijn de voordelen? En wat zijn de nadelen?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Goede tegenstanders hebben meestal meer supporters dan jij dus het levert je wat extra inkomsten op(dan als je tegen een zwakke tegenstander zou spelen). Oefenwedstrijden hebben geen invloed op zelfvertrouwen, teamgeest en de stemming van supporters/sponsoren.
[ Voor 63% gewijzigd door Ronald Koeman op 11-10-2004 16:12 ]
Volgens mij klopt het niet wat Ronald zegt. Dik verliezen of dik winnen in een friendly heeft geen effect op het zelfvertrouwen, TS of wat dan ook. Maar ik kan me vergissen...Damien2004 schreef op 11 oktober 2004 @ 15:29:
Ik had een vraagje over de vriendschappelijke wedstrijden. Ik las ergens dat het totaal geen effect had op je supporters e.d. maar er is toch nog wat onduidelijk voor mij.
NeeHeeft het voordelen als je tegen een mindere ploeg speelt waar je bijvoorbeeld makkelijk 7-0 van wint?
Opstelling oefenen is inderdaad een van de mogelijkheden. En je kan er behoorlijk wat inkomsten mee binnen krijgen.Ik vroeg mij dit af omdat het enige voordeel dat ik uit de oefen potjes kan halen op dit moment is dat je dus een andere opstelling kan oefenen en zo dus beter kan presteren met deze opstelling.
Je moet ervoor zorgen dat je eredivisionisten/andere hooggeklasseerde teams op bezoek krijgt. Ik heb zo een keer 7000 toeschouwers gehad tegen een Russische eredivisionist. Voor teams in lagere divisisies (VII en lager) zijn dit soort extra inkomsten heel aardig!
Dus:Wat zijn de voordelen? En wat zijn de nadelen?
-Voordelen: inkomsten, opstelling oefenen, trainees trainen
-Nadelen: mogelijke blessures. Kijk dus uit met het opstellen van belangrijke spelers in friendlies! Je kan ze zomaar 6 weken kwijt zijn...
Oh ja, wat betreft trainees trainen. Het voordeel van friendlies is dat je in de meest gunstige opstelling wat betreft trainen kan spelen. Voor een verdedigerstrainer zoals ik is dit 5-x-x, voor een positiespel trainer x-5-x en voor een scoring trainer is dit x-x-3. Dat is een niet te onderschatten voordeel!
[ Voor 20% gewijzigd door dreamtheater42 op 11-10-2004 15:55 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Gaan we deze verkiezingen massaal voor Xanathorn als bondscoach? Als hoogst geplaatste Got-ter lijkt het me redelijk dat wij hem steunen.
edit:
Uit zijn gastenboek blijkt dat ik niet als eerste op dit idee kwam
Uit zijn gastenboek blijkt dat ik niet als eerste op dit idee kwam
[ Voor 25% gewijzigd door Par_Martinos op 11-10-2004 16:05 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Ik heb 't even nagezocht in de regels van dat zelfvertrouwen, dat wordt inderdaad niet beinvloedt.
Mijn foutThe crowd turnout for a friendly is considerably less than for a regular game. Self-confidence and team spirit are not affected, nor are supporters or their mood.
[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 11-10-2004 16:19 ]
Je zegt als hoogst geplaatste GoT-er.Par_Martinos schreef op 11 oktober 2004 @ 16:03:
Gaan we deze verkiezingen massaal voor Xanathorn als bondscoach? Als hoogst geplaatste Got-ter lijkt het me redelijk dat wij hem steunen.
edit:
Uit zijn gastenboek blijkt dat ik niet als eerste op dit idee kwam![]()
Ik denk niet dat we OOIT een hoger geplaatste GoT-er gaan krijgen
Nouja, er komt misschien nog een Champions League ooit...dat zou nog weer een stapje hoger betekenen
Vind ik ookPar_Martinos schreef op 11 oktober 2004 @ 16:03:
edit:
Uit zijn gastenboek blijkt dat ik niet als eerste op dit idee kwam![]()
Heb ook al op Xana gestemt
Xana for BC
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
onze GoT eredivisie winnaar ofcourse 
Je kan stemmen tot 18-10-2004 om 07:00.
Je hebt gestemd op Xanathorn.
helft van me spelers is ouder geworden, andere helft nog niet =/ (updates nog niet af blijkbaar) wanneer komen de competitietabellen @HT?
Je kan stemmen tot 18-10-2004 om 07:00.
helft van me spelers is ouder geworden, andere helft nog niet =/ (updates nog niet af blijkbaar) wanneer komen de competitietabellen @HT?
[ Voor 41% gewijzigd door GandalfTheGrey op 11-10-2004 17:07 ]
Verwijderd
Update heeft vertraging, maar het speelschema kan je zelf ook uitrekenen:
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Bedankt voor alle stemmen alvast, het zal lastig worden want Mazzeo heeft ook veel steun, maar ik heb er vertrouwen in. Mijn leeftijdsupdate is al helemaal geweest, salaris +147k, ik betaal nu €536k salaris, slik! Moet ik wel bijzeggen dat als Willempie speelt er zo'n 80k vanaf gaat maar dan blijft er nog genoeg over
.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Dat zijn aardig wat views moet ik zeggen...:-).Bericht van GoT: Hattrick
Door Yoeri Lauwers - zaterdag 9 oktober 2004 - 13:40 - Views: 8.340
Verwijderd
Lol, m'n bekertegenstander van a.s. woensdag heeft net een nieuwe eigenaar gekregen.
Geen van de spelers heeft een TSI van >1000
Bestaat er niet iets als überPIC?
Verwijderd
hahah, was het maar waarVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 18:24:
Lol, m'n bekertegenstander van a.s. woensdag heeft net een nieuwe eigenaar gekregen.
Mijn bekertegenstander heeft als meest waardevolle speler eentje met 1090 en 1 speler in redelijk vorm, de rest allemaal lager
(ik hoor Thije nog klagen over z´n vormdalingen
Xana, weer een stem en weer een gastenboekkletskoek erbij 
Kan pas woensdagavond kijken hoeveel stemmen je hebt, maar heb er een goed gevoel over hoe je morgenochtend naar voren gaat komen!
PS: lol logo+ persbericht, zie het nu pas
Ugh, had Wubbo voor 900K op de transferlijst gezet zodat veel mensen hem zouden bookmarken, krijg ik er meteen een bod van bijna 2 miljoen erop... hoop dat men hem reeds in de picture heeft...
Ugh2, ben niet de enige met een superpull in IV 36.
De Glijers heeft er eentje waar reeds 4 miljoen op geboden is... wel een mindere speler en hij heeft hem al gisteren te koop aangeboden.
Kan pas woensdagavond kijken hoeveel stemmen je hebt, maar heb er een goed gevoel over hoe je morgenochtend naar voren gaat komen!
PS: lol logo+ persbericht, zie het nu pas
Ugh, had Wubbo voor 900K op de transferlijst gezet zodat veel mensen hem zouden bookmarken, krijg ik er meteen een bod van bijna 2 miljoen erop... hoop dat men hem reeds in de picture heeft...
Ugh2, ben niet de enige met een superpull in IV 36.
De Glijers heeft er eentje waar reeds 4 miljoen op geboden is... wel een mindere speler en hij heeft hem al gisteren te koop aangeboden.
[ Voor 60% gewijzigd door yared op 11-10-2004 19:19 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Damn dan was die 5 miljoen van mij niet eens zo raar 
Die van jou gaat dan ook wel 3 a 4 opleveren.
Die van jou gaat dan ook wel 3 a 4 opleveren.
mm salaris gaat nu mij ook dwarszitten denk ik, ga van 23k naar dik 40k, is toch zo'n 75% extra 
YP was erg kut jammer genoeg.
p.s. bij wie kon ik ook alweer een ham registratie regelen (ben een geen creditcard gevalletje
)
p.s. bij wie kon ik ook alweer een ham registratie regelen (ben een geen creditcard gevalletje
Bij onze grote vriend, de man met de mega jeugdpull.... Yared..Cyclops10 schreef op 11 oktober 2004 @ 19:55:
mm salaris gaat nu mij ook dwarszitten denk ik, ga van 23k naar dik 40k, is toch zo'n 75% extra
p.s. bij wie kon ik ook alweer een ham registratie regelen (ben een geen creditcard gevalletje)
Verwijderd
ok salaris +63k, dus totaal kom ik op 190k per week uit. valt me nog mee maar wel erg veel. hoe lossen andere teams met nog grotere salarispost op? veel handelen of gewoon lang in de beker blijven (en dus meer inkomsten genereren)?
****** GoTtrick Nieuws ******
Er gaat weer een nieuw hattrick seizoen van start. Dat betekend ook een nieuw seizoen in de Toto!
Wanneer de wedstrijdschema's online worden geplaatst zal de eerste ronde van de toto op GoTtrick worden geplaatst.
Jullie kunnen de resulaten, standen etc van vorig seizoen vinden bij het onderdeel GoT Toto. Dan zie je het subonderdeel Historie staan. En voila, daar zijn de gegevens van vorig seizoen.
Tevens heb ik een klein detail toegevoegd aan het nieuwsoverzicht.
Zoals jullie al gemerkt hebben zijn sommige getallen achter een nieuwsbericht geel gekleurd. Dit betekend dat er tussen nu en 3 dagen geleden een nieuwe reactie is geplaatst op het bijbehorende nieuwsitem. Wel zo handig dus om snel te kunnen kijken of er een nieuwe reactie is gegeven!
Ik hoop op weer een leuk seizoen in de toto! Iedereen mag meedoen, en je kan hem invullen wanneer je maar wilt!
De webmaster,
Brainpower
http://gottrick.bitxs.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verdorie, de YP van Yared staat na een halve dag al op 1,75 miljoen (!!)
Denk dat ie wel een miljoentje of 3 er zeker voor krijgt ..Lekker hoor..!
* koentjuh wil volgende week ook zon YP. Na de goed verdediger van 17 deze week heb ik dat wel verdient
Denk dat ie wel een miljoentje of 3 er zeker voor krijgt ..Lekker hoor..!
* koentjuh wil volgende week ook zon YP. Na de goed verdediger van 17 deze week heb ik dat wel verdient
Brainpower schreef op 11 oktober 2004 @ 21:09:
Er gaat weer een nieuw hattrick seizoen van start. Dat betekend ook een nieuw seizoen in de Toto!
Wanneer de wedstrijdschema's online worden geplaatst zal de eerste ronde van de toto op GoTtrick worden geplaatst.
Jullie kunnen de resulaten, standen etc van vorig seizoen vinden bij het onderdeel GoT Toto. Dan zie je het subonderdeel Historie staan. En voila, daar zijn de gegevens van vorig seizoen.
Tevens heb ik een klein detail toegevoegd aan het nieuwsoverzicht.
Zoals jullie al gemerkt hebben zijn sommige getallen achter een nieuwsbericht geel gekleurd. Dit betekend dat er tussen nu en 3 dagen geleden een nieuwe reactie is geplaatst op het bijbehorende nieuwsitem. Wel zo handig dus om snel te kunnen kijken of er een nieuwe reactie is gegeven!
Ik hoop op weer een leuk seizoen in de toto! Iedereen mag meedoen, en je kan hem invullen wanneer je maar wilt!
De webmaster,
Brainpower
Ik ga dit seizoen weer met de toto meedoen! Toppie geregeld allemaal.
[ Voor 90% gewijzigd door Ronald Koeman op 11-10-2004 21:38 ]
@brainpower, netjes hoor
ga je nog oude topics langs om oude eindstanden op te zoeken?
Nee ik ga die niet apart in de database opnemen...Alles wat nu via gottrick gaat wordt opgeslagen...Dus de vorige toto seizoenen staan in de vorige topics @ GoTyared schreef op 11 oktober 2004 @ 22:10:
@brainpower, netjes hoor
Verwijderd
Maar je mag je altijd geroepen voelen natuurlijkyared schreef op 11 oktober 2004 @ 22:10:
Mijn YP staat al op 6k, voel me rijk!!
Verwijderd
tja mijne is gaan golfen dus tjaVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 00:24:
[...]
Maar je mag je altijd geroepen voelen natuurlijk
Mijn YP staat al op 6k, voel me rijk!!
Woensdag mijn allereerste wedstrijd, ben benieuwd 
Zondag overigens tegen een team dat slechts vier spelers heeft... heeft dat enige invloed op de gemoedsgesteldheid/vorm/vertrouwen van mijn spelers? Dat wordt dus een 5-0 overwinning normaal toch
Zondag overigens tegen een team dat slechts vier spelers heeft... heeft dat enige invloed op de gemoedsgesteldheid/vorm/vertrouwen van mijn spelers? Dat wordt dus een 5-0 overwinning normaal toch
Verwijderd
ik moet morgen in de beker tegen een behoorlijk, maar denk niet onverslaanbare, tegenstander. ik ga keihard counteren. Wat is een betere opstelling voor counter 5-4-1 / 4-5-1 / 5-3-2
ik zat zelf aan het laatste te denken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:07 ]
Als hij maar 4 spelers opstelt resulteerd dat in een 5-0 walkover voor jou.Yoeri schreef op 12 oktober 2004 @ 08:43:
Woensdag mijn allereerste wedstrijd, ben benieuwd
Dit heeft geen negatieve invloed op de vorm/teamgeest vertrouwen/enz. en wordt dus gewoon beschouwd als een reguliere 5-0 overwinning.
Als je overigens zeker bent dat het team maar 4 spelers heeft moet je vooral niet vergeten te PIC'cen!
quote van hattrixVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:07:
ik moet morgen in de beker tegen een behoorlijk, maar denk niet onverslaanbare, tegenstander. ik ga keihard counteren. Wat is een betere opstelling voor counter 5-4-1 / 4-5-1 / 5-3-2
counteraanval afkorting CA
te gebruiken wanneer je een sterke verdediging en aanval hebt maar een zwakker middenveld dan je tegenstander. deze tactiek is enkel effectief als je het middenveld niet domineert.
de kans dat je een counteraanval krijgt bij een gemiste kans van de tegenstander wordt groter naarmate je verdedigers betere verdediging (1x), passen (2x) en ervaring hebben. het scoren zelf hangt van je aanvallers af.
nadeel: je verliest 7% van de sterkte van je middenveld. (weggenomen NA het bereken van jouw en je tegenstanders middenveld).
formaties: 4-3-3 met goede CA-compatibele verdedigers, 5-3-2 met heel goede aanvallers.
forgive me my noobness... pic'en?GaMbiNo schreef op 12 oktober 2004 @ 09:08:
[...]
Als hij maar 4 spelers opstelt resulteerd dat in een 5-0 walkover voor jou.
Dit heeft geen negatieve invloed op de vorm/teamgeest vertrouwen/enz. en wordt dus gewoon beschouwd als een reguliere 5-0 overwinning.
Als je overigens zeker bent dat het team maar 4 spelers heeft moet je vooral niet vergeten te PIC'cen!
Verwijderd
dat kun je bij elke wedstrijd instellen (staat zeg maar onder de opstelling). PIC = Play it Cool (of speel het rustig ofzo in het Nederlands). Als je dit speelt zal je middenveld wat lagere rating halen, maar zal je teamspirit omhoog gaan (hoe hoog ligt aan het leiderschap van je coach). Met een hogere teamspirit zal je in de toekomst dan een hogere middenveld rating gaan halen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:55 ]
PIC = Play it Cool = Speel het rustig
Dit zorgt er voor dat je teamgeest 2 stappen omhoog gaat. Je spelers doen het iets rustiger aan dan:
Normaal: je spelers doen normaal hun best. De teamgeest zal gelijk blijven, als voor de wedstrijd.
Tenslotte heb je nog MOTS; Match of the Season . Dit zal je teamgeest halveren.
Teamgeest is wel het sleutelwoord binnen hattrick, probeer deze zo hoog mogelijk te houden.
Dit zorgt er voor dat je teamgeest 2 stappen omhoog gaat. Je spelers doen het iets rustiger aan dan:
Normaal: je spelers doen normaal hun best. De teamgeest zal gelijk blijven, als voor de wedstrijd.
Tenslotte heb je nog MOTS; Match of the Season . Dit zal je teamgeest halveren.
Teamgeest is wel het sleutelwoord binnen hattrick, probeer deze zo hoog mogelijk te houden.
Heldere uitleg
Heb ook even gestemd op Xana.
...en het regent ook nog
Verwijderd
Ik lig er echt niet van wakker ofzo, maar ik zat er niet bij. Nu gelijk onzeker na deze opmerking van Yared en mijn ogen wel 10 minuten over de collage heen laten gaan, maar ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat ik er niet bij zit.yared schreef op 11 oktober 2004 @ 12:49:
Iedereen zat er trouwens bij die heeft aangegeven zijn logo niet terug te vinden op de collage.
Metalmeijer zat erbij
Verder vind ik het alleen maar leuk als iemand iets doet, dus daar zal je me niet over horen.
/me MetalMeijer zag dat de discussie over de logo's al afgelopen was, maar omdat hij de afgelopen dagen niet naar het forum heeft gekeken....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 11:03 ]
Tja... ik had nog wel een reactie van Yared verwacht... maar OF hij heeft wijselijk z'n mond gehouden toen ie zag dat ik de hele federatie behalve hem bedankte
of hij heeft het niet eens gezien
ghe ghe...
Less = more
Dat wordt hem na dit bericht dan iig wel duidelijkJamal schreef op 12 oktober 2004 @ 11:16:
Tja... ik had nog wel een reactie van Yared verwacht... maar OF hij heeft wijselijk z'n mond gehouden toen ie zag dat ik de hele federatie behalve hem bedankteof hij heeft het niet eens gezien
ghe ghe...
Ja... maar nou ist al nie leuk meer...
Less = more
Verwijderd
hahahaJamal schreef op 12 oktober 2004 @ 11:16:
Tja... ik had nog wel een reactie van Yared verwacht... maar OF hij heeft wijselijk z'n mond gehouden toen ie zag dat ik de hele federatie behalve hem bedankteof hij heeft het niet eens gezien
ghe ghe...
Verwijderd
aah nog grotere noobs dan ik. doet me deugd 
pic=play it cool : middenveld speelt beneden niveau, maar je TS zal na de wedstrijd met 1 á 2 stijgen.
ps gambino ik hou het maar op 5-3-2. met aanvallende mids voor steun spitsen. Ik speel ook PIC, omdat ik denk niet te winnen en dan is mijn TS al meteen lekker in begin van de compo om over de rest te walsen
Ik zit te denken om de complete compo de PIC taktiek te kiezen... met msch hier en daar een gewone wedstrijd en een MOTS tegen eventuele directe tegenstanders
[edit] dit had best in 1 post gekund
pic=play it cool : middenveld speelt beneden niveau, maar je TS zal na de wedstrijd met 1 á 2 stijgen.
ps gambino ik hou het maar op 5-3-2. met aanvallende mids voor steun spitsen. Ik speel ook PIC, omdat ik denk niet te winnen en dan is mijn TS al meteen lekker in begin van de compo om over de rest te walsen
Ik zit te denken om de complete compo de PIC taktiek te kiezen... met msch hier en daar een gewone wedstrijd en een MOTS tegen eventuele directe tegenstanders
[edit] dit had best in 1 post gekund
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 12:32 ]
Verwijderd
Mooi logo!!!Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 12:26:
Na mijn logo debacle van vorige keer nu even wel een gave(imo)
Verwijderd
Mijn pull was overigens ook wel aardig. een 17-jarige met goed vleugelspel (waarde 88k) maar verder alles zwak enzo. Moet wel wat op kunnen brengen.
Ik had een pull met waarde 0 (index), opzich ook wel knap vind ik...
[ Voor 7% gewijzigd door Paniohitus op 12-10-2004 13:26 ]
BF1: Don-Panio
Verwijderd
KNAP? Die pull ik elke week...Preddie schreef op 12 oktober 2004 @ 13:26:
Ik had een pull met waarde 0 (index), opzich ook wel knap vind ik...
Volgens mij wacht echt iedereen met bieden tot vanavond, of woensdag op de 17jarigen. Aangezien zelfs de 17 jarigen nu nog op bedroevend lage prijzen liggen. (onder de ton, zelfs onder de 10000
)
Morgen bieddag
Morgen bieddag
Shit. Gisteren mijn outstanding def + inadequate winger niet verkocht. Ik had hem op de lijst staan voor 1,8 milj. Helaas zijn de prijzen voor verdedigers momenteel bedroevend laag (gisteren althans). Ik zag een briljant def. met inadequate wing weggaan voor 1,860 miljoen
Ik had graag morgen een potentieel u20 spelertje gekocht (ik had er al 6 gebookmarked), maar ik vrees dat dat nu volgende week gaat worden. Jammer
Een nieuw seizoen, een nieuw logo:

Less = more
Bondscoach - Nederland
Vote registered OK for user 73017
Succes Xana!!!
Vote registered OK for user 73017
Succes Xana!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Royz op 12-10-2004 15:19 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Even een n00b vraagje van mijn kant.
huidige coach.
Die wil ik gaan vervangen door:
Hem tot een solid coach opwaarderen gaat me 600k kosten. Ga ik het verschil echt merken of niet? In de VI kon ik makkelijk winnen met m'n coach maar ik vermoed dat het in de V wat meer uit maakt wat voor een coach je hebt.
huidige coach.
code:
1
2
| A inadequate trainer who is fond of attacking Has passable experience and weak leadership abilities |
Die wil ik gaan vervangen door:
code:
1
2
| pleasant guy who is temperamental and upright. Has excellent experience and passable leadership abilities |
Hem tot een solid coach opwaarderen gaat me 600k kosten. Ga ik het verschil echt merken of niet? In de VI kon ik makkelijk winnen met m'n coach maar ik vermoed dat het in de V wat meer uit maakt wat voor een coach je hebt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
vooral in je training ga je het merken,
je ruilt een matig coach in voor een goed, dat scheelt 2 weken in trainingstijd (grofweg gezegd)
verder kun je de PIC en MOTS beter benutten met een coach die redelijk leiderschap heeft.
je ruilt een matig coach in voor een goed, dat scheelt 2 weken in trainingstijd (grofweg gezegd)
verder kun je de PIC en MOTS beter benutten met een coach die redelijk leiderschap heeft.
Heb ook m'n fanclub maar hernoemt van Krezie Knallers naar Atomic Bombs
Less = more
Verwijderd
Zo wat een zelfvertrouwenJamal schreef op 12 oktober 2004 @ 16:05:
Heb ook m'n fanclub maar hernoemt van Krezie Knallers naar Atomic Bombs
Zelf vertrouwen??? Ik heb een atoombom nodig om het net van het goal te raken... zelf vertrouwen my @$$!
Less = more
living on the edge...
ben even aan het proberen twee nieuwe spelers te kopen, een aanvaller die 'goed' kan scoren en een verdediger die 'goed' kan verdedigen
kom hierdoor wel op het randje van de financiën terecht
zo'n spelers heb ik niet en wie weet kan dat het verschil maken in mijn eerste wedstrijd
EDIT: godgloeiende
Net drie minuten voor de deadline, wanneer ik wil gaan bieden, vliegt hattrick eruit
ben even aan het proberen twee nieuwe spelers te kopen, een aanvaller die 'goed' kan scoren en een verdediger die 'goed' kan verdedigen
kom hierdoor wel op het randje van de financiën terecht
zo'n spelers heb ik niet en wie weet kan dat het verschil maken in mijn eerste wedstrijd
EDIT: godgloeiende
[ Voor 16% gewijzigd door Yoeri op 12-10-2004 18:58 ]
Nooit gedacht dat ik het nog eens zou zeggen maar:
ik zou %*$% in z'n die hangmat wel eens willen zien,
dan weten we tenminste wanneer ze verwachten terug te zijn.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Voor de nieuwkomers: wen er maar vast aan, deze frustraties horen bij hattrick
LOL iddRonald Koeman schreef op 12 oktober 2004 @ 20:56:
Mensen (Youri) weten jullie misschien of ik de smileys van got mag gebruiken voor GoTtrick? Moet ik daar toestemming voor hebben, en zo ja...hoe regel ik die?
Nou, de laatste tijd valt het wel mee.Ronald Koeman schreef op 12 oktober 2004 @ 20:56:
En: 12104 online
Wel gigantisch traag, maar ja eerste week v/d beker is het altijd raak.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / creditsBrainpower schreef op 12 oktober 2004 @ 21:07:
Mensen (Youri) weten jullie misschien of ik de smileys van got mag gebruiken voor GoTtrick? Moet ik daar toestemming voor hebben, en zo ja...hoe regel ik die?
Pff wat een gedoe
****** GoTtrick Toto ******
Het is weer zover! De GoT Toto gaat weer van start.
Het is niet alleen leuk om mee te doen om zo de strijd aan te gaan met mede hattrickers, maar het is ook leuk om te zien hoe een ander team nou speelt en waar ie staat in de competitie. Zo krijg je toch een leuk beeld je mede hattrickers
De wedstrijden:
Pielewiepers - Stiphout Vooruit
Midgard - Egmond United
Toppers - Graxies United
Real Raateland - Tottenford Heats
Fiddler & Firkin FC - Havenkwartier United
Harlem Hattricks - Ferme vlegels
Nobbe United - Dweebs
Tha Groove's - The Wijckers
F.C. GoT - cambuur-leeuwarden
Hoedjevanpapier's XI tal - Oosterhoutse Bikkels
KoKyTeam - Boca Juniors
Ik wens iedereen succes en veel plezier in de toto! Mocht er iets onduidelijk zijn dan hoor ik het graag!
Verwijderd
Nu helemaal ja Nu in sommige landen (zoals Nederland) het aantal beker deelnemers verviervoudigd is. Hier was ik al bang voor. Hopen dat het mrogen beter gaat.s_de_hoog schreef op 12 oktober 2004 @ 21:07:
[...]
Nou, de laatste tijd valt het wel mee.
En: 12104 online
Wel gigantisch traag, maar ja eerste week v/d beker is het altijd raak.
Verwijderd
p.s. voor de mensen die niet op hattrick komen.. Gebruik je directe link: http://www14.hattrick.org/Common/default.asp .
En als die niet werkt (zoals bij mij) kan je één van de dertien andere servers proberen.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:36:
p.s. voor de mensen die niet op hattrick komen.. Gebruik je directe link: http://www14.hattrick.org/Common/default.asp .
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je een nieuwe coach hebt?
Niet lang dus.
[ Voor 13% gewijzigd door The Dolf op 12-10-2004 22:26 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ingevuld, ga eindelijk weer mee doenBrainpower schreef op 12 oktober 2004 @ 21:35:
****** GoTtrick Toto ******
Het is weer zover! De GoT Toto gaat weer van start.
Het is niet alleen leuk om mee te doen om zo de strijd aan te gaan met mede hattrickers, maar het is ook leuk om te zien hoe een ander team nou speelt en waar ie staat in de competitie. Zo krijg je toch een leuk beeld je mede hattrickers
De wedstrijden:
blablalablal
Ik wens iedereen succes en veel plezier in de toto! Mocht er iets onduidelijk zijn dan hoor ik het graag!
en hopelijk mijn eerste bekerwinst uit de geschiedenis
[ Voor 5% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-10-2004 22:46 ]
Hehe goed bezigGandalfTheGrey schreef op 12 oktober 2004 @ 22:44:
[...]
ingevuld, ga eindelijk weer mee doen
en hopelijk mijn eerste bekerwinst uit de geschiedenis
Verwijderd
ok domme vraag ik wil ook meedoen aan de toto moet ik die dan op de site invullen op het forum ofzo?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 23:29 . Reden: typo's ]
ik eet morgen mijn pet op als ik een uitstekende mid niet slijt voor 150k (4 ster) dan is de martk toch wel erg kapot lijkt mij...
Verwijderd
nou ik wil hem wel hebben player id?
ik heb net een formidabel pm met good passen voor 1,3 mil gekocht was ik wel blij mee
ik heb net een formidabel pm met good passen voor 1,3 mil gekocht was ik wel blij mee
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 23:31 ]
Nee. Surf naar http://gottrick.bitxs.com en log in.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 23:29:
ok domme vraag ik wil ook meedoen aan de toto moet ik die dan op de site invullen op het forum ofzo?
Ga daarna naar het onderdeel GoT Toto en klik op het sub-onderdeel Toto.
Wanneer je hem hebt ingevuld kan je hem bekijken en wijzigen door naar het subonderdeel Bekijk / Wijzig Toto te gaan.
Succes!
playerID=12524487Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 23:30:
nou ik wil hem wel hebben player id?
Verwijderd
ik heb erop geboden ^^
maar hijs wel in slechte vorm dus dat helpt niet
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 23:45 ]
Ik weet het.. kerel heeft een harde schop gehad 1,5 seizoen geleden. Daarvoor was die weken achter elkaar uitstekend in vorm, maar sindsdien is het huilen met de pet op. Dan kan die beter weg, om te kijken of die ergens anders wel aard 
Plaats maken voor een betere mag die
aangezien hij toch niet meer A waardig was
Plaats maken voor een betere mag die
[ Voor 16% gewijzigd door koentjuh op 12-10-2004 23:50 ]
Verwijderd
nou hij zal een goeie tijd bij mij krijgen als ie tenminste weer in vorm komt anders is ie ook zo weer weg ik heb nu wel 7 middenvelders tijd om eens wat te verkopen
Verwijderd
Persberichten van Timberteam
13-10-2004 Gat in de begroting
Na het binair worteltrekken, sommeren, machtsverheffen, coëfficiënten corrigeren, logaritmes decimeren, kwadrateren, afronden, congrueren, coderen, definiëren, factorontbindingen formuleren, haakjes wegwerken, stambreuken delen, priemgetallen aftrekken, integreren, kettingbreuken corrigeren, procentueren, vermenigvuldigen, convergeren, primitiveren en tweedegraads driehoeksgetallen archiveren bleken we een dubbeltje in de begroting te missen. Damn!
Stomme Xenos zonne-energie calculators.
Dit topic is gesloten.