Top, mijn logo staat er mooi pontificaal op
Nee, als je vandaag uitbreidt van 7.000 plaatsen naar 20.000 en je hebt morgen al een wedstrijd dan bied je stadion gewoon ruimte aan de 7.000 plaatsen.Yoeri schreef op 09 oktober 2004 @ 15:12:
Als absolute HT-noob een vraagje:
Ik wou wat overdekte zitplaatsen bouwen in mijn stadion, maar die werkzaamheden zullen pas binnen 7 dagen klaar zijn en binnen 3 dagen heb ik een thuiswedstrijd. Is dat een probleem?
En zodra de werkzaamheden klaar zijn zijn het er ineens 20.000.
Verwijderd
gaaf gemaakt Yared, toch wel leuk al die diverse logo's. Dankje dat ik redelijk in het midden mocht
Verwijderd
Catannen vind ik ook geen goed idee...
Ik ga ook veeeeel liever bowlen of zoiets.
Enne ik ga geen salade gemaakt door Foray naar binnen werken hoor,ugghhh
(ik neem Foray omdat zijn logo in het midden staat
)
(ik neem Foray omdat zijn logo in het midden staat
mooi werk Yared!!!, alleen die van mij is ZOO klein
Mooi werk Yared, maar die van mij staat er zoooo niet bij
Maar ik handle dat wel denk ik
Maar ik handle dat wel denk ik
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
beter nu uitbreiden dan over een week, dan zijn de bouwkosten dubbel.Yoeri schreef op 09 oktober 2004 @ 15:12:
Als absolute HT-noob een vraagje:
Ik wou wat overdekte zitplaatsen bouwen in mijn stadion, maar die werkzaamheden zullen pas binnen 7 dagen klaar zijn en binnen 3 dagen heb ik een thuiswedstrijd. Is dat een probleem?
Breidt alleen niet te klein en niet te groot uit... 20K is teveel, 9K is te weinig.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ja leuk! Die van mij is ook klein, maar ik voel me al vereerd om tussen die grote clubs te staan!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Volgens mij gaat die verdubbeling van de kosten nu nog niet in hoor...yared schreef op 09 oktober 2004 @ 16:56:
[...]
beter nu uitbreiden dan over een week, dan zijn de bouwkosten dubbel.
Breidt alleen niet te klein en niet te groot uit... 20K is teveel, 9K is te weinig.
uit de economy update:
From season 25 (which starts late January 2005), the costs for expanding your arena will be doubled compared to today. In the season after that, it will increase even more. The reason for this change is that these prices have fallen behind while all other costs have gone up since season 1 when these prices were set.
Verwijderd
ik kan heel goed koken hoor, heb zelfs koks opleiding gedaan!Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 16:47:
Catannen vind ik ook geen goed idee...
(ik neem Foray omdat zijn logo in het midden staat)
Davi-cursus koken voor beginners.
Mijne staat er niet op
Maar wel eentje die ik gemaakt heb dus dat is weer een troost
Over de logoo's; ik heb deze op mijn werk van 116 leden zitten saven.
Iedereen die op dat moment live stond zat in de zipfile.
De compositie is door Yoeri gemaakt, en hij heeft geheel onpartijdig daar een collage van gemaakt.
Iedereen zat erbij tenzij je geen logo hebt of je logo down was.
De compositie is door Yoeri gemaakt, en hij heeft geheel onpartijdig daar een collage van gemaakt.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Online bedoel je?yared schreef op 09 oktober 2004 @ 19:47:
Mijn logo is nog nooit down geweest en helaas zit die van mij er niet bij.De compositie is door Yoeri gemaakt, en hij heeft geheel onpartijdig daar een collage van gemaakt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Tjah mijne is ook nooit offline maar jah maakt allemaal helemaal niks uit vind het ook niet erg. Wat ik erg vind is dat ik mijn avond heb zitten verkloten en hoe komt dat NEDERLANDS ELFTAL........
Vorige week begon de love story......kan het niet zien want wij hebben geen nickelodeon.....nou protest aan alle kanten dus komt er op het service kanaal van de casema toch speciaal deze avond nickelodeon ikke blij.
Bakkie chips een lekker drankje en zitten maar.....nou bar en bar slecht...ik deed mee met de toto...drie wedstrijden selecteren nou had dat tsjechie zou winnen nou winnen uiteraard....denemarken zou winnen winnnen ook uiteraard en nederland tjah ging ervan uit dat dat toch wel zou lukken.
Nou ik heb nu echt een punthoofd gekregen van dat nederlands elftal ik kijk iig niet tegen finland ze kunnen mij de boom in.
Nou dacht dit is wel het juiste topic om is even mijn hart te luchten alhoewel ik er toch nog steeds overna denk om van nationaliteit te veranderen.
Bedoel dan maar macedonier ofzo je weet dat je toch nooit met het wk meedoet, maar als je dan een wedstrijd vol passie en strijdlust speelt dan ben je als supporters als nationalist toch tevreden.....nou jah kan nog wel een half uur doorgaan met gal spuien over dit gebeuren maar ik ga er verder niet meer woorden aan vuil maken.
Vorige week begon de love story......kan het niet zien want wij hebben geen nickelodeon.....nou protest aan alle kanten dus komt er op het service kanaal van de casema toch speciaal deze avond nickelodeon ikke blij.
Bakkie chips een lekker drankje en zitten maar.....nou bar en bar slecht...ik deed mee met de toto...drie wedstrijden selecteren nou had dat tsjechie zou winnen nou winnen uiteraard....denemarken zou winnen winnnen ook uiteraard en nederland tjah ging ervan uit dat dat toch wel zou lukken.
Nou ik heb nu echt een punthoofd gekregen van dat nederlands elftal ik kijk iig niet tegen finland ze kunnen mij de boom in.
Nou dacht dit is wel het juiste topic om is even mijn hart te luchten alhoewel ik er toch nog steeds overna denk om van nationaliteit te veranderen.
Bedoel dan maar macedonier ofzo je weet dat je toch nooit met het wk meedoet, maar als je dan een wedstrijd vol passie en strijdlust speelt dan ben je als supporters als nationalist toch tevreden.....nou jah kan nog wel een half uur doorgaan met gal spuien over dit gebeuren maar ik ga er verder niet meer woorden aan vuil maken.
Same hereThe Dolf schreef op 09 oktober 2004 @ 19:53:
[...]
Online bedoel je?
[...]
Mijn logo is nog nooit down geweest en helaas zit die van mij er niet bij.
Leuk stukje, ik had 't niet beter kunnen verwoorden. Stelletje prutsersTommilio schreef op 09 oktober 2004 @ 22:33:
Tjah mijne is ook nooit offline maar jah maakt allemaal helemaal niks uit vind het ook niet erg. Wat ik erg vind is dat ik mijn avond heb zitten verkloten en hoe komt dat NEDERLANDS ELFTAL........
[ Voor 77% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-10-2004 22:47 ]
nouja, nou...Tommilio schreef op 09 oktober 2004 @ 22:33:
nou ik ben het met je eens.
Nou nog niet slapen, want straks komt F1.
Nou dag he
Verwijderd
Over de meeting:
ik wil best helpen al weet ik niet of ik veel kan doen voor een meeting in haarlem
en ik ben ook voor bowlen er is een redelijk groot bowling centrum bij het honkbalstadium dat ik weet, en is volgens mij met de bus vanaf het CentraalStation goed bereikbaar en volgens mij kost een uurtje bowlen 15 euro dat door 6 man splitten is 2,50 dus dat zijn de kosten ook weer niet dan kunnen we daarna ergens anders eten ofzo maarja ik hoor het wel
Groetjes Jeroen
ik wil best helpen al weet ik niet of ik veel kan doen voor een meeting in haarlem
en ik ben ook voor bowlen er is een redelijk groot bowling centrum bij het honkbalstadium dat ik weet, en is volgens mij met de bus vanaf het CentraalStation goed bereikbaar en volgens mij kost een uurtje bowlen 15 euro dat door 6 man splitten is 2,50 dus dat zijn de kosten ook weer niet dan kunnen we daarna ergens anders eten ofzo maarja ik hoor het wel
Groetjes Jeroen
Wat betreft die logo's: ik heb een zipje gekregen van Yared met alle logo's (waarvoor dank) en heb vervolgens die collage samengesteld van àlle logo's.
Nu ben ik niet perfect, en is 110 een fucking groot aantal logo's, dus is het best mogelijk dat er hier of daar eentje tussen geglipt is: in dat geval sorry aan de eigenaar van het vergeten logo. Mensen die echter tijd over hebben, mogen altijd zèlf de 'perfecte' compilatie maken en doormailen als ze dat zo nodig vinden.
Nu ben ik niet perfect, en is 110 een fucking groot aantal logo's, dus is het best mogelijk dat er hier of daar eentje tussen geglipt is: in dat geval sorry aan de eigenaar van het vergeten logo. Mensen die echter tijd over hebben, mogen altijd zèlf de 'perfecte' compilatie maken en doormailen als ze dat zo nodig vinden.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Even vraagje aan de fotosoep kunstenaars in dit topic.
Heb een tijd terug zelf snel een logo voor mijn team in elkaar gedraait, maar ik ben nu eigenlijk op zoek naar iets anders, maar aangezien mijn soepkunsten zegmaar niet super zijn, wilde ik vragen of iemand anders zo vriendelijk zou kunnen/willen zijn.
Teamid = 207967
Huidige logo =
Lijkt me zwaar voor verbetering vatbaar
Heb een tijd terug zelf snel een logo voor mijn team in elkaar gedraait, maar ik ben nu eigenlijk op zoek naar iets anders, maar aangezien mijn soepkunsten zegmaar niet super zijn, wilde ik vragen of iemand anders zo vriendelijk zou kunnen/willen zijn.
Teamid = 207967
Huidige logo =

Lijkt me zwaar voor verbetering vatbaar
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nou heb f1 overgeslagen in de hoop goed te slapen. Ook niet meer wezen stappen maar had beter wel weg kunnen gaan heel de avond haast niet geslapen. Sliep ik weer even schoten er weer de beelden door mijn hoofd van de wedstrijd. Vanmorgen stond ik op ik heb het vast allemaal gedroomd.Joss schreef op 10 oktober 2004 @ 01:23:
[...]
nouja, nou...
nou ik ben het met je eens.
Nou nog niet slapen, want straks komt F1.
Nou dag he
Ren naar beneden doe de tv aan pagina nummer 677 teletekst. En jahwel tot mijn schrik was het echt 2-2 wat ik zag staan.
Ik richt het voetbal nu maar puur op hattrick en op mijn eigen prestaties want dat van andere daar kan je je alleen maar aan storen.
1 oktober 2004 35
2 oktober 2004 15
3 oktober 2004 32
4 oktober 2004 34
5 oktober 2004 26
6 oktober 2004 35
7 oktober 2004 46
8 oktober 2004 33
9 oktober 2004 110
10 oktober 2004 45
De oktober bezoekersaantallen van onze GoTTrick site...
Drie keer meer bezoek en voor vandaag verwacht men hetzelfde.
Nog weinig reacties hier gelezen van nieuwe gebruikers, dus als je er bent, laat je horen!
Ben ik weer kwijt wie ons nieuwe Cup logo heeft gefixed!
Wie o wie, want die moet je zeker solliciteren naar de nieuwe fed functie van LogoosRUs!
Hou er wel rekening mee dat mensen dan zo nu en dan een beroep op je kunnen doen voor een nieuw logo.
Mocht het een teamlogo zijn dan kun je rustig vragen of mensen je een seizoen willen supporteren.
Ons nieuwe Cup logo
2 oktober 2004 15
3 oktober 2004 32
4 oktober 2004 34
5 oktober 2004 26
6 oktober 2004 35
7 oktober 2004 46
8 oktober 2004 33
9 oktober 2004 110
10 oktober 2004 45
De oktober bezoekersaantallen van onze GoTTrick site...
Drie keer meer bezoek en voor vandaag verwacht men hetzelfde.
Nog weinig reacties hier gelezen van nieuwe gebruikers, dus als je er bent, laat je horen!
Wie o wie, want die moet je zeker solliciteren naar de nieuwe fed functie van LogoosRUs!
Hou er wel rekening mee dat mensen dan zo nu en dan een beroep op je kunnen doen voor een nieuw logo.
Mocht het een teamlogo zijn dan kun je rustig vragen of mensen je een seizoen willen supporteren.
Ons nieuwe Cup logo

Die mensen staat nog op de wachtlijst Yared, heb even een paar dagen geduldyared schreef op 10 oktober 2004 @ 12:00:
Verwijderd
en gaan jullie net als ik een excellent playmaking met solid passen vanavond pullen? ik heb er deze keer wel goede hoop op.
Verwijderd
Ik ga voor een baggerpull met maximaal Waardeloos. Dan kan het niet tegenvallenVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:00:
en gaan jullie net als ik een excellent playmaking met solid passen vanavond pullen? ik heb er deze keer wel goede hoop op.
Verwijderd
Het maakt mij niet zoveel uit wat ik pull. Ik heb het afgelopen seizoen ook helemaal niets goeds getrokken. Dus verwachtt ik dat vanavond ook niet. Als het wel gebeurt, dan moet het wel een uitstekende scoorder zijn
Ik had nog wat anders. Ik kreeg vandaag zomaar 1200 minder sponsor geld en sponsors en supporters-mood waren ook allemaal flink gezakt. Heeft er zeker te maken, dat je nu geen wedstrijden meer speelt.
Ik had nog wat anders. Ik kreeg vandaag zomaar 1200 minder sponsor geld en sponsors en supporters-mood waren ook allemaal flink gezakt. Heeft er zeker te maken, dat je nu geen wedstrijden meer speelt.
Vraag me af of die hele jeugdopleiding wel zin heeft eigenlijk voor startende teams in lage divisies. Voor die 20.000 per week kun je als beginnend team veel betere spelers kopen als wat je pullt uit je jeugdopleiding.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Tellers zijn geresetVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:38:
Gelukkig kunnen we vanavond nog pullen, is er tenminsten nog IETS boeiends op hattrick
Verwijderd
Daarom ben ik er ook veel later mee begonnen en heb er nog steeds geen spijt van.Marzman schreef op 10 oktober 2004 @ 14:40:
Vraag me af of die hele jeugdopleiding wel zin heeft eigenlijk voor startende teams in lage divisies. Voor die 20.000 per week kun je als beginnend team veel betere spelers kopen als wat je pullt uit je jeugdopleiding.
Verwijderd
Yared, meen je dat nou echt? Ben ik onzichtbaar of zo?yared schreef op 10 oktober 2004 @ 12:00:
Ons nieuwe Cup logo![]()
[afbeelding]
/me staat niet genoemd als ontwerper voor de GoTtrick site op T.net, m'n logo staat niet in de collage en nu weet je zelfs niet eens meer wie dat cuplogo heeft ontworpen??
Verder worden ontwerpklusjes lastig momenteel, daar ik gisteren met voetbal m'n rechterhand heb gebroken...
Dus sorry dat ik zo traag typ
Verder wordt bowlen ook wel lastig zo
heilige WubmasterVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 15:00:
[...]
Yared, meen je dat nou echt? Ben ik onzichtbaar of zo?
/me staat niet genoemd als ontwerper voor de GoTtrick site op T.net, m'n logo staat niet in de collage en nu weet je zelfs niet eens meer wie dat cuplogo heeft ontworpen??
Verder worden ontwerpklusjes lastig momenteel, daar ik gisteren met voetbal m'n rechterhand heb gebroken...
Dus sorry dat ik zo traag typ
Verder wordt bowlen ook wel lastig zo
@Kroesio nu wel
En waar staat de krediet voor mij? Hoeveel tijd ik in gottrick steek? Kan het ook nergens vinden...yared schreef op 10 oktober 2004 @ 15:22:
[...]
heilige Wubmaster![]()
![]()
St. Wuppie, The Wubmaster One & Only Originals!
@Kroesio nu wel
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 10-10-2004 15:28 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Top 119 Federatiestand
1. Pielewiepers (21436) # 1 in Eredivisie
2. Graxies United (21465) # 2 in II.2
3. kiddy (145381) # 1 in III.4
4. Visscher (146933) # 6 in III.12
5. OO0nMe's Dreamteam (144796) # 7 in III.2
6. foray (143651) # 8 in III.13
7. White Stripes (148379) # 1 in IV.19
8. Hoedjevanpapier's XI tal (143980) # 3 in IV.43
9. Nobbe United (69624) # 3 in IV.2
10. 1337s United (144178) # 4 in IV.48
11. BZF (68383) # 5 in IV.43
12. Emmer United (70049) # 5 in IV.14
13. [MUG] Most Underestimated Guys (146886) # 7 in IV.3
14. FC P.A.A.R.D (145018) # 7 in IV.18
15. Frizza United (144989) # 7 in IV.58
16. Harlem Hattricks (69953) # 7 in IV.36
17. FC Jansen (147974) # 8 in IV.53
18. Nocturnal Supremacy (143305) # 8 in IV.59
19. 9worlds.net (21133) # 1 in V.247
20. Aristos FC (143044) # 1 in V.112
21. De Wespen (205889) # 1 in V.9
22. F.C. GoT (144591) # 1 in V.244
23. fc Rotzooi (21175) # 1 in V.234
24. Noobs with Skills (149131) # 1 in V.141
25. Tha Groove's (145318) # 1 in V.108
26. Vlieg 'm Erin (143239) # 1 in V.34
27. FC-Utrèg waor (146730) # 2 in V.94
28. FC TikTak over rechts (146366) # 2 in V.52
29. Hoog boys (149602) # 2 in V.133
30. MIO United (145966) # 2 in V.172
31. SandstorM (148839) # 2 in V.80
32. SchlussTor (145787) # 2 in V.42
33. Watergraafsmeer Wanderers (207522) # 2 in V.240
34. De Kozakken (143391) # 3 in V.83
35. FC Vork (149936) # 3 in V.49
36. Knallers (150079) # 3 in V.119
37. De Super Saiyans (212891) # 4 in V.48
38. FC Forholte 2003 (143430) # 4 in V.215
39. FC Zjwame (147305) # 4 in V.184
40. Pancake FC (147102) # 4 in V.225
41. Whisky Rimmers (145583) # 4 in V.217
42. Het Kluitje (149721) # 5 in V.163
43. Martinozen (143450) # 5 in V.110
44. Sunclub Marmaris (69983) # 5 in V.231
45. Timberteam (69539) # 5 in V.117
46. Dark Helmet (68974) # 6 in V.30
47. Fiets 'em d'r in (143034) # 6 in V.11
48. BT Entertainment (205907) # 7 in V.191
49. FC Dolf (68982) # 7 in V.59
50. FC Magic united (209116) # 7 in V.252
51. Wubmastert (144822) # 7 in V.256
52. BB Betis (81007) # 8 in V.3
53. FC Sa-weee-tah (207763) # 8 in V.31
54. Elimination (359720) # 1 in VI.369
55. F.C. FOPPIE (150850) # 1 in VI.1010
56. FC Neo Ablaze (210663) # 1 in VI.577
57. sc feyenoord (146060) # 1 in VI.928
58. F.C. Flower Power (148948) # 2 in VI.624
59. FC Selwerd (362892) # 2 in VI.247
60. Furious Falcon United (68541) # 2 in VI.493
61. GaMbiNo's (211189) # 2 in VI.552
62. VV de Wiendhappers (147311) # 2 in VI.540
63. AC VooDoo (213295) # 3 in VI.469
64. De Doorzakkers (146852) # 3 in VI.482
65. FC Bakkie (205713) # 3 in VI.24
66. FCCDL (207737) # 3 in VI.924
67. Hc Harlem (361039) # 3 in VI.554
68. KFC Beuningen (144768) # 3 in VI.722
69. Kweenie19 (208524) # 3 in VI.1000
70. Rhenen United (207133) # 3 in VI.936
71. Rrrr (208561) # 3 in VI.5
72. Sjaakboys (208448) # 3 in VI.658
73. TCFSL (206816) # 3 in VI.910
74. Ze Popo's (212708) # 3 in VI.770
75. Edenbeast (148335) # 4 in VI.719
76. Final Fighting Fantasy (208080) # 4 in VI.251
77. Paniohitus (143255) # 4 in VI.705
78. SC Uitverkocht (150033) # 4 in VI.880
79. sjoffs diablos (69830) # 4 in VI.371
80. Virtual Winners (145785) # 4 in VI.349
81. Bronder United (211101) # 5 in VI.1019
82. Papjes (360881) # 5 in VI.404
83. Real Pleunie (68774) # 5 in VI.150
84. Splash to the future Amsterdam (147457) # 5 in VI.322
85. sv Levico (366883) # 5 in VI.870
86. Wing United (145856) # 5 in VI.358
87. PhiKings (362349) # 6 in VI.742
88. Vitussa FC (553913) # 7 in VI.461
89. Wodka United. (148066) # 7 in VI.56
90. F.C. De Vuurvliegen (206203) # 8 in VI.40
91. Leiderdorp United (365817) # 8 in VI.664
92. ZBVV Pauper 2 (366335) # 8 in VI.706
93. garbage? (143750) # 3 in VII.883
94. GRC Oude Pekela (361427) # 3 in VII.176
95. Mighty Bears (321456) # 3 in VII.723
96. S.C.O. zat.3 (150477) # 3 in VII.938
97. brainmania (70012) # 4 in VII.451
98. Theonor (363121) # 6 in VII.709
99. Dieptriest (361269) # 7 in VII.981
100. F.C. Golden Goal (362599) # 7 in VII.881
101. mannetjesputters (208968) # 7 in VII.102
102. Metal_Heads (362843) # 7 in VII.876
103. N.B.C. (363213) # 7 in VII.902
104. De Sneijders (363093) # 8 in VII.943
105. Hondsrug Hooligans (211045) # 8 in VII.142
106. Great Wankers (149029) # 2 in VIII.47
107. Junior Stars (362199) # 3 in VIII.338
108. TheMasterF (360820) # 3 in VIII.165
109. doodindesloot (205772) # 6 in VIII.878
110. 2e jeugd (502677) # 7 in VIII.97
111. BeerZ United (509110) # 7 in VIII.322
112. De Jakhalzen (503277) # 7 in VIII.721
113. East-side kickers (502856) # 7 in VIII.531
114. F.C. Woezik (506911) # 7 in VIII.900
115. Arsenal-NL (505349) # 8 in VIII.855
116. Sheepproductions (503794) # 8 in VIII.364
117. Da Quasi Crew (507098) # 3 in IX.669
118. De Vooruitjes (501984) # 6 in IX.30
119. zarokians (504220) # 7 in IX.309
Ik had even niets te doen
1. Pielewiepers (21436) # 1 in Eredivisie
2. Graxies United (21465) # 2 in II.2
3. kiddy (145381) # 1 in III.4
4. Visscher (146933) # 6 in III.12
5. OO0nMe's Dreamteam (144796) # 7 in III.2
6. foray (143651) # 8 in III.13
7. White Stripes (148379) # 1 in IV.19
8. Hoedjevanpapier's XI tal (143980) # 3 in IV.43
9. Nobbe United (69624) # 3 in IV.2
10. 1337s United (144178) # 4 in IV.48
11. BZF (68383) # 5 in IV.43
12. Emmer United (70049) # 5 in IV.14
13. [MUG] Most Underestimated Guys (146886) # 7 in IV.3
14. FC P.A.A.R.D (145018) # 7 in IV.18
15. Frizza United (144989) # 7 in IV.58
16. Harlem Hattricks (69953) # 7 in IV.36
17. FC Jansen (147974) # 8 in IV.53
18. Nocturnal Supremacy (143305) # 8 in IV.59
19. 9worlds.net (21133) # 1 in V.247
20. Aristos FC (143044) # 1 in V.112
21. De Wespen (205889) # 1 in V.9
22. F.C. GoT (144591) # 1 in V.244
23. fc Rotzooi (21175) # 1 in V.234
24. Noobs with Skills (149131) # 1 in V.141
25. Tha Groove's (145318) # 1 in V.108
26. Vlieg 'm Erin (143239) # 1 in V.34
27. FC-Utrèg waor (146730) # 2 in V.94
28. FC TikTak over rechts (146366) # 2 in V.52
29. Hoog boys (149602) # 2 in V.133
30. MIO United (145966) # 2 in V.172
31. SandstorM (148839) # 2 in V.80
32. SchlussTor (145787) # 2 in V.42
33. Watergraafsmeer Wanderers (207522) # 2 in V.240
34. De Kozakken (143391) # 3 in V.83
35. FC Vork (149936) # 3 in V.49
36. Knallers (150079) # 3 in V.119
37. De Super Saiyans (212891) # 4 in V.48
38. FC Forholte 2003 (143430) # 4 in V.215
39. FC Zjwame (147305) # 4 in V.184
40. Pancake FC (147102) # 4 in V.225
41. Whisky Rimmers (145583) # 4 in V.217
42. Het Kluitje (149721) # 5 in V.163
43. Martinozen (143450) # 5 in V.110
44. Sunclub Marmaris (69983) # 5 in V.231
45. Timberteam (69539) # 5 in V.117
46. Dark Helmet (68974) # 6 in V.30
47. Fiets 'em d'r in (143034) # 6 in V.11
48. BT Entertainment (205907) # 7 in V.191
49. FC Dolf (68982) # 7 in V.59
50. FC Magic united (209116) # 7 in V.252
51. Wubmastert (144822) # 7 in V.256
52. BB Betis (81007) # 8 in V.3
53. FC Sa-weee-tah (207763) # 8 in V.31
54. Elimination (359720) # 1 in VI.369
55. F.C. FOPPIE (150850) # 1 in VI.1010
56. FC Neo Ablaze (210663) # 1 in VI.577
57. sc feyenoord (146060) # 1 in VI.928
58. F.C. Flower Power (148948) # 2 in VI.624
59. FC Selwerd (362892) # 2 in VI.247
60. Furious Falcon United (68541) # 2 in VI.493
61. GaMbiNo's (211189) # 2 in VI.552
62. VV de Wiendhappers (147311) # 2 in VI.540
63. AC VooDoo (213295) # 3 in VI.469
64. De Doorzakkers (146852) # 3 in VI.482
65. FC Bakkie (205713) # 3 in VI.24
66. FCCDL (207737) # 3 in VI.924
67. Hc Harlem (361039) # 3 in VI.554
68. KFC Beuningen (144768) # 3 in VI.722
69. Kweenie19 (208524) # 3 in VI.1000
70. Rhenen United (207133) # 3 in VI.936
71. Rrrr (208561) # 3 in VI.5
72. Sjaakboys (208448) # 3 in VI.658
73. TCFSL (206816) # 3 in VI.910
74. Ze Popo's (212708) # 3 in VI.770
75. Edenbeast (148335) # 4 in VI.719
76. Final Fighting Fantasy (208080) # 4 in VI.251
77. Paniohitus (143255) # 4 in VI.705
78. SC Uitverkocht (150033) # 4 in VI.880
79. sjoffs diablos (69830) # 4 in VI.371
80. Virtual Winners (145785) # 4 in VI.349
81. Bronder United (211101) # 5 in VI.1019
82. Papjes (360881) # 5 in VI.404
83. Real Pleunie (68774) # 5 in VI.150
84. Splash to the future Amsterdam (147457) # 5 in VI.322
85. sv Levico (366883) # 5 in VI.870
86. Wing United (145856) # 5 in VI.358
87. PhiKings (362349) # 6 in VI.742
88. Vitussa FC (553913) # 7 in VI.461
89. Wodka United. (148066) # 7 in VI.56
90. F.C. De Vuurvliegen (206203) # 8 in VI.40
91. Leiderdorp United (365817) # 8 in VI.664
92. ZBVV Pauper 2 (366335) # 8 in VI.706
93. garbage? (143750) # 3 in VII.883
94. GRC Oude Pekela (361427) # 3 in VII.176
95. Mighty Bears (321456) # 3 in VII.723
96. S.C.O. zat.3 (150477) # 3 in VII.938
97. brainmania (70012) # 4 in VII.451
98. Theonor (363121) # 6 in VII.709
99. Dieptriest (361269) # 7 in VII.981
100. F.C. Golden Goal (362599) # 7 in VII.881
101. mannetjesputters (208968) # 7 in VII.102
102. Metal_Heads (362843) # 7 in VII.876
103. N.B.C. (363213) # 7 in VII.902
104. De Sneijders (363093) # 8 in VII.943
105. Hondsrug Hooligans (211045) # 8 in VII.142
106. Great Wankers (149029) # 2 in VIII.47
107. Junior Stars (362199) # 3 in VIII.338
108. TheMasterF (360820) # 3 in VIII.165
109. doodindesloot (205772) # 6 in VIII.878
110. 2e jeugd (502677) # 7 in VIII.97
111. BeerZ United (509110) # 7 in VIII.322
112. De Jakhalzen (503277) # 7 in VIII.721
113. East-side kickers (502856) # 7 in VIII.531
114. F.C. Woezik (506911) # 7 in VIII.900
115. Arsenal-NL (505349) # 8 in VIII.855
116. Sheepproductions (503794) # 8 in VIII.364
117. Da Quasi Crew (507098) # 3 in IX.669
118. De Vooruitjes (501984) # 6 in IX.30
119. zarokians (504220) # 7 in IX.309
Ik had even niets te doen
Hmm, 90ste. Ik heb dus nog heel wat klimwerk te verrichten
Verwijderd
Hattrick buddy is trouwens ook niet meer gratis. Je mag nog maar 50x de hrf downloaden en dan moet je ook betalen. Miss zou dit even vermeld kunnen worden in de FAQ.
Wat is trouwens een goed alternatief(gratis) want de lijst is al lang niet meer bijgewerkt
Wat is trouwens een goed alternatief(gratis) want de lijst is al lang niet meer bijgewerkt
Verwijderd
wow ik sta 50ste bovenste helft dus,
en ik kan maar 30* downloaden met hattrick buddy
ja ik ben ook wel benieuwd naar een gratis alternatief???
en ik kan maar 30* downloaden met hattrick buddy
ja ik ben ook wel benieuwd naar een gratis alternatief???
Verwijderd
Been there, done thatVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:00:
Verwijderd
Idd verdient Brainpower aka Nivard ook de nodigeBrainpower schreef op 10 oktober 2004 @ 15:28:
[...]
En waar staat de krediet voor mij? Hoeveel tijd ik in gottrick steek? Kan het ook nergens vinden...
Thxs, had ik effe nodig!Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 17:12:
[...]
Idd verdient Brainpower aka Nivard ook de nodige![]()
![]()
!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hier is het antwoord op die freeware proggie...stond al eerder vermeld maar jah nu nog een keer dusVerwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 17:25:
[...]
Check ook HattrickOK, die vind ik de beste van de freeware, en die gebruik ik dus ook
Ik zit er overna te denken een keer een keeper te pullen als afwisseling bedoel is ook wel een keer leuk om een waardeloos keeper te pullen ipv een waardeloos veldspeler. Maar ik neem aan dat de meningen hierover verdeeld zullen zijn
Tsja... daar zijn de meningen over verdeeldTommilio schreef op 10 oktober 2004 @ 17:17:
[...]
Hier is het antwoord op die freeware proggie...stond al eerder vermeld maar jah nu nog een keer dus
Ik zit er overna te denken een keer een keeper te pullen als afwisseling bedoel is ook wel een keer leuk om een waardeloos keeper te pullen ipv een waardeloos veldspeler. Maar ik neem aan dat de meningen hierover verdeeld zullen zijn
Als je nu vanavond bijvoorbeeld een uitstekend scoren + goed passen trekt of een uitstekend positiespel + goed scoren, dan loop je volledig binnen
En dan heb je dus meerdere stats hoog, wat zijn waarde kan boosten.
Verwijderd
/me kan trouwens niet wachten tot 19.45u! (verder verveel ik me een beetje omdat je met een gebroken hand niet kax Xboxen....)
Verwijderd
Wub...... het is KAN en niet kax.Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 18:07:
/me kan trouwens niet wachten tot 19.45u! (verder verveel ik me een beetje omdat je met een gebroken hand niet kax Xboxen....)
Beetje beter op je Nederlandse taal letten hoor!
Trouwens wel rot joh, je hand gebroken

Verwijderd
gellukig heb ik gister fable op de xbox gekocht anders had ik echt niets te doen gehad tot 19:45
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 19:14 . Reden: TYPO's ]
Verwijderd
Thije, zeer cool gemaakt die lijst. Die moet zeker bewaard worden. wel leuk om dan na elk seizoen naar de veranderingen te kijken.
offtopic:
Orlando van IJsselmuiden (44895432)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 513 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Orlando van IJsselmuiden (44895432)
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 513 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Positiespel: slecht Passen: slecht
we mogen weer blij zijn...
not
[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 10-10-2004 19:46 ]
Verwijderd
Hmm, wat zou ik hier mee doen?? Kan ik hier nog iets voor vangen of is t beter om hem te laten golfen ofzo.....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Robbert-Jan Boellaard (44896079) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 750 Loon: 595 €/week Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht |
je krijgt er sowieso meer voor terug dan je er voor investeerd.... verkopen dus, dôh
John Prins (44895782) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Wage: 515 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak
Player with ID 44895782 was last seen playing golf. His days of glory are clearly over.
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Wage: 515 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak
Player with ID 44895782 was last seen playing golf. His days of glory are clearly over.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
YP:
Kristian Bleuten (44895742)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 603 €/week
Eigenaar: Timberteam
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
beter dan niets
maar de droom pull kwam helaas niet...
Kristian Bleuten (44895742)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 603 €/week
Eigenaar: Timberteam
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
beter dan niets
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| 19 years, passable form, healthy A pleasant guy who is fiery and infamous. Has disastrous experience and poor leadership abilities. Nationality: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 650 Wage: 767 €/week Owner: FC MicroMania Warnings: 0 Stamina: inadequate Goaltending: disastrous Playmaking: passable Passing: wretched Winger: poor Defending: weak Scoring: solid Set Pieces: poor |
2 jaartjes te oud eigenlijk....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kijken wat het oplevert..Jordan Lardinois (44896406) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 533 €/week
Eigenaar: FC Jansen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verwijderd
Ik had een 17 jarige met matig scoren. Zou ik kunnen verkopen voor 1000, maar dat is de moeite ook niet waard. Heb hem maar even laten golven en daar is ie echt uitstekend in. Volgende keer beter, maar ik baal wel.
Verwijderd
Owkee, staat op de lijst. (was ff in de waan dat-ie 2x matig had maar t is redelijk zie ik nu, ben nog niet helemaal wakker
)
Verwijderd
Uitstekent golvenVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 19:59:
Ik had een 17 jarige met matig scoren. Zou ik kunnen verkopen voor 1000, maar dat is de moeite ook niet waard. Heb hem maar even laten golven en daar is ie echt uitstekent in. Volgende keer beter, maar ik baal wel.
Kijk eens op vandale.nl
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 20:04 ]
De gloriedagen van mijn jeugdpull zijn ook alweer voorbij.
Hij was 19, en kon redelijk passen, en dat was dan ook het enige
O ja, een tip, niet op het HT-forum gaan kijken bij de goed/uitstekend pulls, want wat daar allemaal voorbijkomt, dat is gewoon niet best. Goed positiespel, goed passen en 17 jaar...
Hij was 19, en kon redelijk passen, en dat was dan ook het enige
O ja, een tip, niet op het HT-forum gaan kijken bij de goed/uitstekend pulls, want wat daar allemaal voorbijkomt, dat is gewoon niet best. Goed positiespel, goed passen en 17 jaar...
Verwijderd
Ook al 17 jarigen met uitstekend verdedigenSandyman538 schreef op 10 oktober 2004 @ 20:04:
De gloriedagen van mijn jeugdpull zijn ook alweer voorbij.
Hij was 19, en kon redelijk passen, en dat was dan ook het enige![]()
Erg jammer, hij kan alweer naar de golfbaan
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Cees Willemstein (44898203) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 80 Loon: 500 €/week Eigenaar: AC VooDoo Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk |
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Rafaël Grassere (44899224) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 090 Loon: 669 €/week Eigenaar: Da Quasi Crew Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: goed Scoren: matig Spelhervatting: matig |
Mijn 1e jeugdspeler met een hoofdstat op goed! Jammer dat die al 19 is maar toch.
Iemand enig idee wat ik voor deze jongen kan vragen? 100k?
Verwijderd
Check de transfervergelijking! Erg handige tool.Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 20:19:
Mijn 1e jeugdspeler met een hoofdstat op goed! Jammer dat die al 19 is maar toch.
Verwacht voor jouw speler iets meer dan een ton
Verwijderd
ok dit is echt erg :(
Tjalle Vonken (44901867)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Loon: 500 €/week
Eigenaar: FC Magic united
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Tjalle Vonken (44901867)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Loon: 500 €/week
Eigenaar: FC Magic united
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Dat kun je zeker vragen. Als het een beetje meezit krijg je er zelfs rond de 150k voor. Hij heeft ook nog matig winger en matig spelhervatting. Geen slechte YP!Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 20:19:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Rafaël Grassere (44899224) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 090 Loon: 669 €/week Eigenaar: Da Quasi Crew Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: goed Scoren: matig Spelhervatting: matig
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Jeremy Mihajlovic (44903465) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 360 Loon: 588 €/week Eigenaar: Knallers Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: slecht |
Less = more
Verwijderd
Yp was weer bagger... 
19y, matig hoogste stat.... zal weer geld moeten verdienen met trainen.
19y, matig hoogste stat.... zal weer geld moeten verdienen met trainen.
YP, ff een nieuwe 2e keeper, of eerste 
iig 17 jaar met solid als keeper
* m0nk is happy!
iig 17 jaar met solid als keeper
* m0nk is happy!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Brainpower ook hallelujah zeur... kijk eens naar de laatste regel van de feature op t.net 
ALLE ...'Een community zoals deze al een paar jaar runnende en actief houden is niks zonder een groep enthousiaste vrijwilligers erachter. Die zou ik willen bedanken voor hun enorm grote inzet!'
Yared wilde naar aanleiding van deze feature nog even alle medewerkers en federatieleden extra in de bloemetjes zetten.
* Yoeri vindt het een beetje jammer...
Er wordt (eindelijk) aandacht besteed aan deze sub-community op de frontpage
Er wordt tijd en energie in gestopt om een logo-compilatie te maken, een tekst te schrijven, ... En meteen beginnen mensen te zanikken over hun o zo belangrijke logo dat ontbreekt of over het feit dat ze geen persoonlijk bedankje krijgen of dit of dat wat verkeerd is...
Kom op mensen: de _community_ is bedankt en er is aandacht besteed aan de _community_
AFAIK horen jullie daar _allemaal_ bij
Er wordt tijd en energie in gestopt om een logo-compilatie te maken, een tekst te schrijven, ... En meteen beginnen mensen te zanikken over hun o zo belangrijke logo dat ontbreekt of over het feit dat ze geen persoonlijk bedankje krijgen of dit of dat wat verkeerd is...
Kom op mensen: de _community_ is bedankt en er is aandacht besteed aan de _community_
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
omg, kut, sorry dat ik het zeg, maar ik trek deze
Wubbo Daamen (44907507)
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 735 €/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
geloof het of niet, mijn handjes trillen en iik heb kippenvel...
Dit veranderd mijin kansen in IV
kut, wat zal iiee opbrengen?
Wanneer zet je zoiets te koop?
Wubbo Daamen (44907507)
Verwijderd
paar miljoen? gewoon savonds te koop zetten he (jammer dat je geen mids traint, scheelt toch een week training voor mensen die op woensdag trainen)yared schreef op 10 oktober 2004 @ 21:50:
omg, kut, sorry dat ik het zeg, maar ik trek deze
Wubbo Daamen (44907507)
En ik heb voor de vierde week op rij een YP met een TSI van onder de 100 en voor de tweede week zelfs 30 of lager...
Ruilen Yared?
Ruilen Yared?
Als het moet train ik deze week pm, geen idee wat slim is... alsof ik elke week zo'n gast trek laat staan de eerste vh seizoen!

errug lekker Yared
Verwijderd
anders ontsla je hem, dan ben je van alle (luxe) problemen afyared schreef op 10 oktober 2004 @ 22:03:
Als het moet train ik deze week pm, geen idee wat slim is... alsof ik elke week zo'n gast trek laat staan de eerste vh seizoen!
Damn Yared, amenVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 21:53:
[...]
paar miljoen? gewoon savonds te koop zetten he (jammer dat je geen mids traint, scheelt toch een week training voor mensen die op woensdag trainen)
Je kunt hem toch gewoon woensdag opstellen, dan bieden mensen er nog meer op, of snap ik je opmerking verkeerd Foray?
Verwijderd
Ik denk niet dat ie high solid is, maar dit is gewoon een U20 speler in spé! Je zou kunnen proberen of ie misschien .. heeeeeeeeeeel misschien nog excellent pm wordt ... dan is die gek dik 5 miljoen waard. Zo niet, krijg je er wel meer dan 3 miljoen voor.
Wou dat ik hem getrokken had .. ik train pm en die gast kan ik heeeeel goed gebruiken. ...
Wou dat ik hem getrokken had .. ik train pm en die gast kan ik heeeeel goed gebruiken. ...
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 22:09 ]
Verwijderd
nou ja Yared is geen PM trainer dus dan zou ie deze week niet getraind worden, kan altijd paar 100k schelen, maar ja Yared is toch multi-miljonair die paar 100k zal hem ook niet uitmakenSandyman538 schreef op 10 oktober 2004 @ 22:07:
[...]
Damn Yared, amen![]()
![]()
Je kunt hem toch gewoon woensdag opstellen, dan bieden mensen er nog meer op, of snap ik je opmerking verkeerd Foray?
Verwijderd
Nee verkopen! Dit soort spelers moet je gewoon de eerste week verkopen. Prijzen kunnen dan echt de pan uit reizen!yared schreef op 10 oktober 2004 @ 22:03:
Maar als Yared heb woensdag laat spelen in de beker, en nu zeg maar op de transferlijst zet, dan wordt ie woensdag op zeker gekocht door iemand die op PM traint. En dan krijgt hij toch gewoon training deze week, maar dan wel bij die gast die hem koopt. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggenVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:10:
[...]
nou ja Yared is geen PM trainer dus dan zou ie deze week niet getraind worden, kan altijd paar 100k schelen, maar ja Yared is toch multi-miljonair die paar 100k zal hem ook niet uitmaken
/edit
Ik denk ook dat Wubbo de U-20 wel eens zou kunnen gaan halen
[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 10-10-2004 22:19 ]
En dan schopen ze hem voor 4 weken eruit.Sandyman538 schreef op 10 oktober 2004 @ 22:07:
[...]
Damn Yared, amen![]()
![]()
Maar kijk. Als 'onze'Janspj schreef op 10 oktober 2004 @ 22:17:
[...]
En dan schopen ze hem voor 4 weken eruit.Zou zo een speler niet eens durven op te stellen.
Verwijderd
En zo'n berichtje vind ik nou weer een beetje jammer. Vooral van dat zaniken...dat zou ik mij persoonlijk aan moeten trekken en dat doe ik ook.Yoeri schreef op 10 oktober 2004 @ 21:49:
Met zulke teksten trek je echt geen volle zalen.
Edit: Yared, gefeliciteerd met je pull. En verkopen die gast!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 22:33 ]
Kreeg net te horen dat het U20 materiaal is en hoe ik hem te koop moet stellen.
Wel fijn dat er zoveel expertise is binnen deze groep, top! thx!
Nu maar hopen op enorm veel gasten die hem bookmarken en een bid war, dan kan ik straks gemakkelijk die ET keeper aanschaffen
* yared is weer te traag en leest nu net bovenstaande 10 berichten
idd, U20 en hij speelt woensdag mee zodat hij ongeacht welke training ik heb, hij toch PM training krijgt bij zijn nieuwe team.
Wuppie, Yoerie bedoeld het ook niet slecht
Ben benieuwd hoeveel centjes het oplevert
Wel fijn dat er zoveel expertise is binnen deze groep, top! thx!
Nu maar hopen op enorm veel gasten die hem bookmarken en een bid war, dan kan ik straks gemakkelijk die ET keeper aanschaffen
* yared is weer te traag en leest nu net bovenstaande 10 berichten

idd, U20 en hij speelt woensdag mee zodat hij ongeacht welke training ik heb, hij toch PM training krijgt bij zijn nieuwe team.
Wuppie, Yoerie bedoeld het ook niet slecht
Ben benieuwd hoeveel centjes het oplevert

[ Voor 36% gewijzigd door yared op 10-10-2004 22:52 ]
Genoeg in iedergeval
Kan je leuke versterkingen voor halen.....
* koentjuh is jaloers
Ik ben ook niet geheel ontevreden, een 17 jarige goed verdedigen. Staat nu op de TL.
Jafeth Öpö (44912682)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 660 €/week
Eigenaar: VV Achteruit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
check vooral de oer degelijke nederlandse naam
* koentjuh is jaloers
Ik ben ook niet geheel ontevreden, een 17 jarige goed verdedigen. Staat nu op de TL.
Jafeth Öpö (44912682)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 660 €/week
Eigenaar: VV Achteruit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
check vooral de oer degelijke nederlandse naam
Waarvan akte. Bij deze wil ik graag ook iedereen bedanken die het frontpage bericht heeft mogelijk gemaakt.Yoeri schreef op 10 oktober 2004 @ 21:49:
Misschien had je het logo-initiatief dan weg kunnen laten. Had je een hoop tijd en moeite bespaart. Als je zoiets doet, moet je het goed doen, anders is dat niet leuk voor de mensen die vergeten worden.
Zeg nou eerlijk, wie kijken er nou uitgebreid naar dat plaatje met logo's? De eigenaren van die logo's!!! Iedereen die dat plaatje voorbij zag vliegen heeft als eerste gekeken: staat die van mij er ook bij? En goh wat geeft dat dan een goed gevoel als je erbij hoort
Het kan mij allemaal verder weinig schelen of ik op dat plaatje sta, alleen hadden de initiatiefnemers (wie het ook moge zijn) dit wel een beetje aan kunnen zien komen....(Het was zeker een leuk idee, laat ik dat er eerlijk bij zeggen.)
Verwijderd
Pull net deze:
Tarro Zielhuis
TSI = 760 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Duidelijk wel tevreden mee, maar wat gaat het me opleveren?
Iemand een idee? 500k? Meer? Geen idee wat verdedigers doen op die leeftijd..
Tarro Zielhuis
TSI = 760 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Duidelijk wel tevreden mee, maar wat gaat het me opleveren?
Iemand een idee? 500k? Meer? Geen idee wat verdedigers doen op die leeftijd..
z'n TSI is niet superhoog, maar 500k moet wel kunnen ja.
Ik denk aan een bedrag rond de 750k nu ik erover nadenk
Ik denk aan een bedrag rond de 750k nu ik erover nadenk
[ Voor 39% gewijzigd door Ronald Koeman op 11-10-2004 00:39 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden mijn team gekregen en ben toen naar meer info over Hattrick op zoek gegaan. Ik ben toen deze topic tegen gekomen en helemaal in het begin begonnen met lezen. Inmiddels ben ik bij het heden aanbeland en leek het mij leuk om aan de discussie deel te gaan nemen.
Ik heb al gelijk een vraag want iedereen is momenteel blijkbaar druk jeugdspelers aan het 'pullen', maar is het niet beter om daar even een dag mee te wachten, want dan worden ze al een jaar ouder?
René
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden mijn team gekregen en ben toen naar meer info over Hattrick op zoek gegaan. Ik ben toen deze topic tegen gekomen en helemaal in het begin begonnen met lezen. Inmiddels ben ik bij het heden aanbeland en leek het mij leuk om aan de discussie deel te gaan nemen.
Ik heb al gelijk een vraag want iedereen is momenteel blijkbaar druk jeugdspelers aan het 'pullen', maar is het niet beter om daar even een dag mee te wachten, want dan worden ze al een jaar ouder?
René
Ik had uiteraard weer een bagerpull, en hij mag weer gaan vissen.
@Yared Wat een superpull! Die gaat wel wat miljoentjes opleveren :)!
@Yared Wat een superpull! Die gaat wel wat miljoentjes opleveren :)!
Het heeft geen nut om te wachten. Je mag één speler per week pullen en als je een week overslaat veranderd daar niks aan.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 00:58:
Hallo allemaal,
René
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
YP´s van deze week worden ontzien bij de leeftijdsupdate, dus 17 jaar blijft 17 jaarVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 00:58:
Verwijderd
De jeugdspeler die je nu uit je jeugdpull haalt (of hebt gehaald) zal vandaag niet een jaar ouder worden.
edit: sneller typen
edit: sneller typen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 08:19 ]
Verwijderd
"11-10-2004 De club zag helaas 6 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub. "
??? shit, dacht dat ik er deze week wel weer 8 bij zou krijgen per update, net als vorige week
??? shit, dacht dat ik er deze week wel weer 8 bij zou krijgen per update, net als vorige week
De gemoedstoestand van je supportes en sponsors is gereset... dus vandaar...
Knallers raakte ook 5 supporters kwijt (een schande!) wel sukkels overigens... wie betaald er nou vorige week nog z'n seizoens contributie en naait er nu uit???
Knallers raakte ook 5 supporters kwijt (een schande!) wel sukkels overigens... wie betaald er nou vorige week nog z'n seizoens contributie en naait er nu uit???
Less = more
Ik had inderdaad ook weer gehoopt op +8, net nog onder de douche uit staan rekenen dat zo'n tussenseizoen dan best wel rendabel is... Maar nee hoor, hier ook -6Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 08:25:
"11-10-2004 De club zag helaas 6 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub. "

/edit
En ik weet dat het komt omdat die rakkers ge-reset zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 11-10-2004 09:42 ]
Ik dacht dat de veroudering vandaag zou zijn en gister al het programma van het nieuwe seizoen wel jammer dat er nu niks te doen is....dan nog maar een keer de tegenstander analyseren en opnieuw mijn trainingsprogramma nalopen.
Kort vraagje, is de compentitie al begonnen of begint deze pas volgende week?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dit topic is gesloten.